Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.10.28. 11:08:43 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gorcsev27
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 26311
Látogatók:
Vendégek: 412
Tagok: 1
Összesen: 413

Jelen lévő tagok:
01: mugab

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Dízel tuning
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 15 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Chauffeur


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 16.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 22:15:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Dízel tuning
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még soha nem foglalkoztam a tuning témával és már két nap gondolkodás után is sok kérdés felmerült bennem:
1. vannak a Tagok között olyanok akik már kipróbálták és nem bánták meg?
2. és olyan aki megbánta?
3. mi a legrosszabb eset, könnyen tönkremehet a motor?
4. sima ügy, vagy egy csomó bürokráciával jár? pontosan milyen engedélyek kellenek (ha kellenek)?
5. tényleg van olyan, hogy jobban megy és kevesebbet fogyaszt Utána?
6. hallott már valaki olyanról aki kipróbálta a KCR termékeit? http://www.kcr.se/list_vechicle_eng.asp?SEARCH=Ford az egyik lapban olvastam róluk.
Megnéztem, hogy mit igérnek a 2 literes 136/320-as Ford motorra: 160/360!
Nem is lenne rossz, de elbírja ezt a Fóka? Melyek a megbízható tuning cégek?

Üdv.
_________________
mehetnénk gyorsabban is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 22:25:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A plusz környezetszennyezés, a csökkent motor/turbó élettartam mellett a garanciát is bukod.
Innentől mindenki saját maga mérlegelje, hogy megéri-e garanciális autón kísérletezgetni. (sztem kínzás, kisebb részben önámítás a dolog, bár az olajkályháknál jóval többet dob, mint a benyásoknál.... benyásoknál sztem nem érdemes belekezdeni csak chiptuningba, lósz@rt nem ér)

Annyiban van tapasztalatom dízeltuningban, (igaz, hogy F1, szal itt OFF Smile ) hogy Sberényi kollega a 145 lovasra tunyingolt 1.8 TDCi-vel sem bírt a pontosan (gyárilag) 130 lovas 2 lityis benyással.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  McRae


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 23.
Hozzászólások: 4417


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 22:26:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
A plusz környezetszennyezés, a csökkent motor/turbó élettartam mellett a garanciát is bukod.
Innentől mindenki saját maga mérlegelje, hogy megéri-e garanciális autón kísérletezgetni. (sztem kínzás, kisebb részben önámítás a dolog, bár az olajkályháknál jóval többet dob, mint a benyásoknál.... benyásoknál sztem nem érdemes belekezdeni csak chiptuningba, lósz@rt nem ér)

Annyiban van tapasztalatom dízeltuningban, (igaz, hogy F1, szal itt OFF Smile ) hogy Sberényi kollega a 145 lovasra tunyingolt 1.8 TDCi-vel sem bírt a pontosan (gyárilag) 130 lovas 2 lityis benyással.

Az 1.8 benzinnel sem Twisted Evil
_________________
Üdv, McRae
KPC betyár
ABSZURDISZTÁN
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 22:56:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1,6 TDCI C-Max chip tuninggal ~140Le volt. Very Happy

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  McRae


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 23.
Hozzászólások: 4417


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 23:01:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Utána meg csodálkoztál, hogy ugyan mi baja lehet a motornak... Rolling Eyes
_________________
Üdv, McRae
KPC betyár
ABSZURDISZTÁN
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 23:02:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

McRae írta:
Utána meg csodálkoztál, hogy ugyan mi baja lehet a motornak... Rolling Eyes
Ez a bajok után volt. Egyébként egy 500 ft-os relé volt roszz akkor. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  McRae


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 23.
Hozzászólások: 4417


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 23:13:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valahol ezt olvastam... Twisted Evil Very Happy

JBela valahol messze írta:
Nekem az előző autómban volt próbaképpen ami eredetileg 110 lovas diesel volt. Csak kisérlet képpen volt benne egy hétig, de ég és föld volt a különbség. Előtte is meg utána is elvittük az autót hivatalos teljesítménymérésre. Most is megvan még a teljesítménygörbe kinyomtatva. Chipelve 140 lóerőt tudott a 110 lovas diesel motor!!! Városi közlekedésben is érezni lehetett, főleg alacsony fordulaton. Teljesen eltünt az a pici turbó lyuk is ami volt. Már 1000-es fordulattól úgy húzott (azelőtt 1500-tól), mintha a maximális turbónyomás rajta lett volna. Autópályán nem éreztem különbséget. A fogyasztásom viszont megnőtt, főleg autópályán, ha 3000 fölött jártam (annál az autónál az 150 km/h volt). Ekkor képes volt 11 litert is enni, pedig chip nélkül beérte 6 literrel ugyanilyen tempónál.


Bocsika de ezt nem tudtam kihagyni Twisted Evil Wink
_________________
Üdv, McRae
KPC betyár
ABSZURDISZTÁN
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.04.12 23:28:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kész 3/3-as vagy! Laughing Laughing Laughing

Legalább nem kell leírnom mégegyszer. Wink Very Happy

A fogyasztáshoz annyit tennék hozzá, hogy végsebességhez tartozó adatokat írtam. 140 Le-vel GPS szerint kereken 200-at tudott a gép.
A városi és az átlag fogyi is megnőtt, ha 3000 fölé huzattam. Ha vigyáztam, hogy ne menjen 3000 fölé akkor ugyanannyit evett, mint azelőtt, de akkor minek a tuning, ha nem nyomja neki az ember? Shocked Wink Very Happy
Ha érdekel a nyomatékgörbe azt is fel tudom rakni.

Hogy miért nem hagytam a gépgen a tuningot?
1. féltem, hogy elvesztem a garit, ha kiderül
2. inkább nagyobb motorral vett autót tartom megoldásnak, a tuning kényszermegoldás.
3. túlságosan élveztem és féltettem a jogsimat. Embarassed Wink Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 02:22:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Kész 3/3-as vagy! Laughing Laughing Laughing

Legalább nem kell leírnom mégegyszer. Wink Very Happy

A fogyasztáshoz annyit tennék hozzá, hogy végsebességhez tartozó adatokat írtam. 140 Le-vel GPS szerint kereken 200-at tudott a gép.
A városi és az átlag fogyi is megnőtt, ha 3000 fölé huzattam. Ha vigyáztam, hogy ne menjen 3000 fölé akkor ugyanannyit evett, mint azelőtt, de akkor minek a tuning, ha nem nyomja neki az ember? Shocked Wink Very Happy
Ha érdekel a nyomatékgörbe azt is fel tudom rakni.

Hogy miért nem hagytam a gépgen a tuningot?
1. féltem, hogy elvesztem a garit, ha kiderül
2. inkább nagyobb motorral vett autót tartom megoldásnak, a tuning kényszermegoldás.
3. túlságosan élveztem és féltettem a jogsimat. Embarassed Wink Very Happy

Mégis csak kibújt a szög a zsákból, he Wink
Amikor rákérdeztem egyszer, tagadtál mindent..... Wink
Ezexerint akkor is tuningolva volt a géped, amikor a reptéren rádvertem vagy 200 métert a kifutó végéig Question
Ha télleg tunyingolva volt a géped, akkor az a tuning egy hajítófát se ért bakker.... Very Happy
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 05:55:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ne felejtsük el a dízeleknél a rövid váltót.. A dízel tuning ott jön ki igazán mikor 140-nél nyom egy padlógázt 5.-ben, a korom és a füst mellett az autó elindul és nem kell kaparni a teljesítményért, nopersze egy benzines turbós autóban is ugyanez tapasztalható csak sokkal durvábban;-)

én személyszerint egy ilyen finomműszert mint a tdci nem tuningolnék, tuning hatására az összes dízelből ömlik a korom és a dzsuva.. tisztább környezetet! Wink))
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 06:38:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:

Mégis csak kibújt a szög a zsákból, he Wink
Amikor rákérdeztem egyszer, tagadtál mindent..... Wink
Ezexerint akkor is tuningolva volt a géped, amikor a reptéren rádvertem vagy 200 métert a kifutó végéig Question
Ha télleg tunyingolva volt a géped, akkor az a tuning egy hajítófát se ért bakker.... Very Happy


Kérlek olvass figyelmesebben!

JBela valahol messze írta:
Nekem az előző autómban volt próbaképpen ami eredetileg 110 lovas diesel volt. Csak kisérlet képpen volt benne egy hétig, de ég és föld volt a különbség. Előtte is meg utána is elvittük az autót hivatalos teljesítménymérésre. Most is megvan még a teljesítménygörbe kinyomtatva. Chipelve 140 lóerőt tudott a 110 lovas diesel motor!!! Városi közlekedésben is érezni lehetett, főleg alacsony fordulaton. Teljesen eltünt az a pici turbó lyuk is ami volt. Már 1000-es fordulattól úgy húzott (azelőtt 1500-tól), mintha a maximális turbónyomás rajta lett volna. Autópályán nem éreztem különbséget. A fogyasztásom viszont megnőtt, főleg autópályán, ha 3000 fölött jártam (annál az autónál az 150 km/h volt). Ekkor képes volt 11 litert is enni, pedig chip nélkül beérte 6 literrel ugyanilyen tempónál.


A tuning történet 2004 decemberében volt. Akkor már túl voltunk a 2004-es talin (amire ugye autó nélkül mentem, mert a Mekré által emlegetett üzemanyag ellátási proglémám volt) és még jóval a 2005-ös tali előtt voltunk.
Szóval ne örülj, mert teljesen gyári géppel voltam a 2005-ös talin.
Mellesleg a reptérem még mind a ketten 5 autónyinak véltük a különbséget (ami maximum 25 méter) és nem 200 méteren, hanem a kifutó végéig menve végsebességig. A másik: Te 2 literes fókával voltál apuskám én meg 1,6-os C-Max-al! Az azért nem mindegy! Nézd meg az egyéni gyorsulási eredményeket és vesd össze az 1,6-os benzinesekkel vagy emlékezz vissza a PÁROS gyorsulásokra! Az 1,6-os benyások mind alul maradtak.

Na de ne csináljunk ebből a topikból is diesel-benzines topikot. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 07:24:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
A plusz környezetszennyezés, a csökkent motor/turbó élettartam mellett a garanciát is bukod.
Innentől mindenki saját maga mérlegelje, hogy megéri-e garanciális autón kísérletezgetni. (sztem kínzás, kisebb részben önámítás a dolog, bár az olajkályháknál jóval többet dob, mint a benyásoknál.... benyásoknál sztem nem érdemes belekezdeni csak chiptuningba, lósz@rt nem ér)

Annyiban van tapasztalatom dízeltuningban, (igaz, hogy F1, szal itt OFF Smile ) hogy Sberényi kollega a 145 lovasra tunyingolt 1.8 TDCi-vel sem bírt a pontosan (gyárilag) 130 lovas 2 lityis benyással.

Egyetértek percy kollégával a hátrányok terén. Én biztos nem kockáztatnám, hogy elvesszen a garancia, nem beszélve a motorkopás és nagyobb turbó igénybevételröl. Pont ezért választottam a 2 literes dizelt, mert éppen elég erö van benne, eszembe se jusson utólag chippelni. A magyar utakra ennyi dinamizmus böven sok is. Ha nem hétköznapi használatra, hanem gyorsulni akarsz egy dizellel és felchipeled, el is veszti az elönyeit a benzinesssel szemben. Nö a fogyasztás és csökken a motor élettartama, ráadásul sosem fogsz egy turbóbenzinest magad mögé utasítani Laughing

Nekem van tapasztalatom is chiptuning terén. Amikor elözö autómat (1.4 PDTDI Polo) kicsit koccosan behoztam németböl, kiderült, hogy 110LE-re fel volt húzva a 75lovas 3 hengeres dizel. Kormozott mint a vadállat és fogyasztott majdnem dupláját mint a gyári adat (igaz ment mint a veszedelem Twisted Evil ), aztán kapott egy kúltúrált 90 lovas chip-et, ugyan nagyon elégedett voltam: jobban ment és jobban is fogyasztott, volt összehasonlitasi alapom Vater 75 lovasához képest. DE! kb. 110e km környékén már elkezdte zabálni az olajat (nem vészesen, de kb fél-1 liter két olajcsere között). Túl is adtam rajta, azután jött az emlitett Fóka 2.0-ás verzió Laughing , amire vigyázok mint a szemem világára, sosem hajtom hidegen, de ha bemelexik, megy mint a veszedelem és brutál jól fogyaszt. Ezt nem cseszném el chippel semmi pénzért! A talin ott leszek, de gyorsulni nem fogok! Wink
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FaceOff


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 23.
Hozzászólások: 357


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 08:15:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SteFocus írta:
percy írta:
A plusz környezetszennyezés, a csökkent motor/turbó élettartam mellett a garanciát is bukod.
Innentől mindenki saját maga mérlegelje, hogy megéri-e garanciális autón kísérletezgetni. (sztem kínzás, kisebb részben önámítás a dolog, bár az olajkályháknál jóval többet dob, mint a benyásoknál.... benyásoknál sztem nem érdemes belekezdeni csak chiptuningba, lósz@rt nem ér)

Annyiban van tapasztalatom dízeltuningban, (igaz, hogy F1, szal itt OFF Smile ) hogy Sberényi kollega a 145 lovasra tunyingolt 1.8 TDCi-vel sem bírt a pontosan (gyárilag) 130 lovas 2 lityis benyással.

Egyetértek percy kollégával a hátrányok terén. Én biztos nem kockáztatnám, hogy elvesszen a garancia, nem beszélve a motorkopás és nagyobb turbó igénybevételröl. Pont ezért választottam a 2 literes dizelt, mert éppen elég erö van benne, eszembe se jusson utólag chippelni. A magyar utakra ennyi dinamizmus böven sok is. Ha nem hétköznapi használatra, hanem gyorsulni akarsz egy dizellel és felchipeled, el is veszti az elönyeit a benzinesssel szemben. Nö a fogyasztás és csökken a motor élettartama, ráadásul sosem fogsz egy turbóbenzinest magad mögé utasítani Laughing

Nekem van tapasztalatom is chiptuning terén. Amikor elözö autómat (1.4 PDTDI Polo) kicsit koccosan behoztam németböl, kiderült, hogy 110LE-re fel volt húzva a 75lovas 3 hengeres dizel. Kormozott mint a vadállat és fogyasztott majdnem dupláját mint a gyári adat (igaz ment mint a veszedelem Twisted Evil ), aztán kapott egy kúltúrált 90 lovas chip-et, ugyan nagyon elégedett voltam: jobban ment és jobban is fogyasztott, volt összehasonlitasi alapom Vater 75 lovasához képest. DE! kb. 110e km környékén már elkezdte zabálni az olajat (nem vészesen, de kb fél-1 liter két olajcsere között). Túl is adtam rajta, azután jött az emlitett Fóka 2.0-ás verzió Laughing , amire vigyázok mint a szemem világára, sosem hajtom hidegen, de ha bemelexik, megy mint a veszedelem és brutál jól fogyaszt. Ezt nem cseszném el chippel semmi pénzért! A talin ott leszek, de gyorsulni nem fogok! Wink

Csak egy OFF kerdes Ste...
A lampaidat te kerdted feketere, vagy az veletlen? Marmint hogy nem tiszta krómhatasu a lampaburad... Question
_________________
Néhány finomság
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 09:52:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FaceOff írta:

Csak egy OFF kerdes Ste...
A lampaidat te kerdted feketere, vagy az veletlen? Marmint hogy nem tiszta krómhatasu a lampaburad... Question
ilyen a Sport (most már Trend Plus) felszereltségnél alapban Cool persze nem venni eszre, csak ha úgy esik rá a fény Rolling Eyes
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FaceOff


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 23.
Hozzászólások: 357


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 10:07:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SteFocus írta:
FaceOff írta:

Csak egy OFF kerdes Ste...
A lampaidat te kerdted feketere, vagy az veletlen? Marmint hogy nem tiszta krómhatasu a lampaburad... Question
ilyen a Sport (most már Trend Plus) felszereltségnél alapban Cool persze nem venni eszre, csak ha úgy esik rá a fény Rolling Eyes

Nekem ugyan sima Trend a verda, de szerintem hamarosan kiveszem majd a burakat, szetszedem oket, es atfestem oket feketere en is. Szerintem jobban nez ki feketen! Wink
_________________
Néhány finomság
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FoFo


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 10:14:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyszer valahol olvastam, hogy a 1.6 TDCi motort lehet egy kicsit több levegőhöz juttatni úgy, hogy a turbó elől valami csőszűkítőt ki kell venni.

Hallott erről valaki valamit?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Chauffeur


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 16.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2006.04.13 22:40:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SteFocus írta:
Pont ezért választottam a 2 literes dizelt, mert éppen elég erö van benne, eszembe se jusson utólag chippelni. A magyar utakra ennyi dinamizmus böven sok is. Ha nem hétköznapi használatra, hanem gyorsulni akarsz egy dizellel és felchipeled, el is veszti az elönyeit a benzinesssel szemben.


Engem meg pont az bosszant, hogy egy 2 literes dízel motorból mások ma már lazán kihozzák a 150 lovat és a 340 nm feletti nyomatékot (jó fogyasztás mellett). Nem tudom, lehet mégis benzines lesz... az is jól megy ha csak nyugisan kell haladni és ha mégis megunok 80-nal döcögni akkor 3-asban néhány másodperc alatt megelőzöm a két egymás farában haladó kamiont.
Vagy tévedek? Nem tartom biztonságosnak, ha előzés közben kell felváltanom.
_________________
mehetnénk gyorsabban is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.04.14 08:14:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Chauffeur írta:
SteFocus írta:
Pont ezért választottam a 2 literes dizelt, mert éppen elég erö van benne, eszembe se jusson utólag chippelni. A magyar utakra ennyi dinamizmus böven sok is. Ha nem hétköznapi használatra, hanem gyorsulni akarsz egy dizellel és felchipeled, el is veszti az elönyeit a benzinesssel szemben.


Engem meg pont az bosszant, hogy egy 2 literes dízel motorból mások ma már lazán kihozzák a 150 lovat és a 340 nm feletti nyomatékot (jó fogyasztás mellett). Nem tudom, lehet mégis benzines lesz... az is jól megy ha csak nyugisan kell haladni és ha mégis megunok 80-nal döcögni akkor 3-asban néhány másodperc alatt megelőzöm a két egymás farában haladó kamiont.
Vagy tévedek? Nem tartom biztonságosnak, ha előzés közben kell felváltanom.

hát igen. Cool Ez az, amit a benzines pártiak sosem fognak megérteni. Cool Mellesleg tapasztalatom alapján, elözésnél a dizel sokkal többet tud (közel azonos loerö, de másfélszeres nyomaték). Igaz, hogy a 100-as sprint elmarad 1 tizeddel a benzinesétöl, de elözésnél a dizelnek van némi elönye. Nem beszélve arról, hogy 80-nal 5.ben elözhetsz, anélkül hogy váltanod kellene(6gangos váltó! => rövidebbek az áttételek!), kb. azt tudja, mint 3.-ban a benzines, de lehet, hogy 4.ben még többet is (nem próbáltam, csak érzésre állítom). Az elözés közben váltásról, annyit, hogy megszokás kérdése, de én szoktam (megszoktam a benzines korszakból). Lényeg, hogy kell legyen rá idöd, különben már ciki van Laughing
(sorry az offért, folytatom a chip storyt, csak ez hozzátartozott a témához)
Én kérdeztem azt a szombathelyi srácot, aki a Polo-mat chipelte, azt mondta, hogy megcsinálja úgy, hogy nem jönnek rá a Fordnál, nem fog füstölni és jobban fogyaszt. Neki elhiszem, mert a Polomnál is megcsinálta, de valahogy akkor sem adnám rá mégegyszer az áldásom, mint már említettem a motor-élettartam rovására megy többnyire, ki tudja, meddig fogom hajtani a gépet... Question
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balixx


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 19.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2006.04.15 08:23:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Árat tud valaki Question

Köszi Exclamation
_________________
Bye,

Balixx
( Focus II. 1.6 TDCI Ghia Kombi )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.04.15 12:27:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balixx írta:
Árat tud valaki Question

Köszi Exclamation

40ezer magasságában csinálják felénk (ny.Mo.) a rendes chip cserét (nem power-box)
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balixx


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 19.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2006.04.16 18:54:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SteFocus írta:
Balixx írta:
Árat tud valaki Question

Köszi Exclamation

40ezer magasságában csinálják felénk (ny.Mo.) a rendes chip cserét (nem power-box)


Thanx Exclamation Én a box-os megoldásra hallottam ennyit, Pesten.
_________________
Bye,

Balixx
( Focus II. 1.6 TDCI Ghia Kombi )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Chauffeur


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 16.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2006.04.20 23:05:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segítséget, azt hiszem nem tuningolok. Legalábbis nem az első 3 évben.
Lehet nem is bírná el a motor (lásd http://fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1218#127073 ).

Kár, hogy nem lehet sehol kipróbálni a 2 literes dízelt.
_________________
mehetnénk gyorsabban is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nascar


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 17.
Hozzászólások: 35


HozzászólásElküldve: 2007.02.19 21:46:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valaki motor-tuningban gondolkodik, akkor nagyon tudom ajánlani ezt az oldalt: http://www.diesel-chiptuning.hu/!
A kollégám 1.9 PDTDi Skodá-ját kb. egy óra alatt 105 LE-ről 140 LE-re nyomták föl, mindenféle forrasztgatás, megbontás, szétbarmolás nélkül! Azóta is gyönyörűen megy, mindenféle hiba nélkül, sőt a DSG váltója is szuperül működik együtt az új szoftverrel. Ha még nem mondtam volna, akkor ez szoftver-tuning volt!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25434


HozzászólásElküldve: 2007.02.19 22:04:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na jó hogy erősebb lett, de vajon mi van a motor élettartamával ?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2007.02.19 22:12:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ajánlom elolvasásra a 10. és 12. sorszámú hozzászólást ebben a topikban.... Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25434


HozzászólásElküldve: 2007.02.19 22:16:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na igen : se élettartam, se gari. Megéri ??
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balooo
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 30.
Hozzászólások: 5229


HozzászólásElküldve: 2007.02.20 08:49:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nascar írta:
Ha valaki motor-tuningban gondolkodik, akkor nagyon tudom ajánlani ezt az oldalt: http://www.diesel-chiptuning.hu/!
A kollégám 1.9 PDTDi Skodá-ját kb. egy óra alatt 105 LE-ről 140 LE-re nyomták föl, mindenféle forrasztgatás, megbontás, szétbarmolás nélkül! Azóta is gyönyörűen megy, mindenféle hiba nélkül, sőt a DSG váltója is szuperül működik együtt az új szoftverrel. Ha még nem mondtam volna, akkor ez szoftver-tuning volt!

Erről már én is hallottam , állitólag ezzel azt használják ki hogy gyárilag a moci nincs kihegyezve Shocked és igy az értékeken lehet valamicskét teketni nekem is csak off példám van passat 170 LE Arrow 205LE kb 100 000FT . Cool én nem csinálnám az biztos Cool
_________________
a Rettegés Fóka 1.8 tddi Mennyire vagy túsz Question Sörhöz hozzá férsz Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AtisFocus


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2007.02.20 11:48:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája: Re: Dízel tuning
Hozzászólás az előzmény idézésével

Chauffeur írta:
Sziasztok!

Még soha nem foglalkoztam a tuning témával és már két nap gondolkodás után is sok kérdés felmerült bennem:
1. vannak a Tagok között olyanok akik már kipróbálták és nem bánták meg?
2. és olyan aki megbánta?
3. mi a legrosszabb eset, könnyen tönkremehet a motor?
4. sima ügy, vagy egy csomó bürokráciával jár? pontosan milyen engedélyek kellenek (ha kellenek)?
5. tényleg van olyan, hogy jobban megy és kevesebbet fogyaszt Utána?
6. hallott már valaki olyanról aki kipróbálta a KCR termékeit? http://www.kcr.se/list_vechicle_eng.asp?SEARCH=Ford az egyik lapban olvastam róluk.
Megnéztem, hogy mit igérnek a 2 literes 136/320-as Ford motorra: 160/360!
Nem is lenne rossz, de elbírja ezt a Fóka? Melyek a megbízható tuning cégek?

Sziasztok!

Én új vagyok még a Focus-osok táborában, és persze az oldaon is. Olvasgattam a hozzászólásokat a Diesel tuningról és most lehet meg leszek kövezve, Smile de a Diesel az nem verseny autó abba azért kell a "tuning" szerény véleményem szerint, mert ugyan olyan használat mellett csökken a fogyasztás! (ha minden igaz!!) Én egy egyes TDCi Focussal koptatom a magyar aszfaltot és gondolkozok egy kis okosságon, erröl az oldalról: http://www.powertuning.hu/index.php (ez nem chip tuning)! Itt vannak vásárlói visszajelzések is telefonszámmal, szal utána lehet érdeklödni. Hozzáteszem nem vagyok eme oldalnak a promótere Smile ugyhogy konkrétan semmi garanciát nem vállalok ezért, csak gondoltam megmutatom. Smile

Üdv.
[/url]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nascar


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 17.
Hozzászólások: 35


HozzászólásElküldve: 2007.02.20 17:09:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Na jó hogy erősebb lett, de vajon mi van a motor élettartamával ?


Gyakorlatilag ez a motor van az Audi-ban, és VW-ben is. Ott 130 LE körül van, és csak szoftveresen más, mint a Skodá-ban. A Skoda nem a prémium kategória a konszern palettáján, ezért vannak lebutítva.
Egyébként 150 LE-ig károsodás nélkül lehet húzni ezt a motort.
A Ford 2.0 TDCi 136 LE-ős motorját 163 LE-re lehet felpiszkálni, károsodás nélkül.
Ja, és itt Mo.-on is vannak már gyári garanciát vállaló, kvázi gyári tuning cégek, melyeket már az autószalonokban hirdetnek. Ezek ugyanilyen szoftver-tuningot csinálnak, a gyári garancia megtartása mellett, csak kb. 200 ezer Ft.!

És még valami! Szerintem az új, korszerű autókat már nem szabad beépíthető kütyükkel tuningolni, mert ezek a "Box"ok csak becsapják a computert, ami tényleg káros a motorra. Ezeket már csak szoftveresen szabad húzni, persze csak megbízható forrásból, mert itt tényleg igaz lehet a mondás: "Olcsó húsnak híg a leve!"
A szoftveres tuning alapelvei, és alapfogalmai itt: http://www.diesel-chiptuning.hu/chip/index.htm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2007.02.20 17:46:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nascar írta:
Gyakorlatilag ez a motor van az Audi-ban, és VW-ben is. Ott 130 LE körül van, és csak szoftveresen más, mint a Skodá-ban. A Skoda nem a prémium kategória a konszern palettáján, ezért vannak lebutítva.
Egyébként 150 LE-ig károsodás nélkül lehet húzni ezt a motort.
A Ford 2.0 TDCi 136 LE-ős motorját 163 LE-re lehet felpiszkálni, károsodás nélkül.
Ja, és itt Mo.-on is vannak már gyári garanciát vállaló, kvázi gyári tuning cégek, melyeket már az autószalonokban hirdetnek. Ezek ugyanilyen szoftver-tuningot csinálnak, a gyári garancia megtartása mellett, csak kb. 200 ezer Ft.!

És még valami! Szerintem az új, korszerű autókat már nem szabad beépíthető kütyükkel tuningolni, mert ezek a "Box"ok csak becsapják a computert, ami tényleg káros a motorra. Ezeket már csak szoftveresen szabad húzni, persze csak megbízható forrásból, mert itt tényleg igaz lehet a mondás: "Olcsó húsnak híg a leve!"
A szoftveres tuning alapelvei, és alapfogalmai itt: http://www.diesel-chiptuning.hu/chip/index.htm

Ezekre az állításokra a helyedben nem innék mérget Exclamation Twisted Evil
Nem véletlenül lett akkora teljesítményű bármelyik gyári moci, amennyi lett! Nem csak a moci, de az erőátvitel, a hajtás is baromira benne van a dologban! Arról nem is beszélve, hogy a motor alkatrészei hogyan bírják a megnövekedett terhelést! (hajtókarok, vezérműtengely(ek) stb!) Ez egy olyan kérdés, amire nem lehet csak úgy legyinteni sztem!
A garanciát és minden szavatosságot elveszted egy ilyen "tuningolás" által, erre is gondolj Exclamation
Egyáltalán megéri Question
Az idézett link pedig egy egyszerű marketingrizsa.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Ugrás:   

1 / 15 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.24 másodperc