Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.10.28. 10:57:02 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gorcsev27
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 26311
Látogatók:
Vendégek: 412
Tagok: 1
Összesen: 413

Jelen lévő tagok:
01: mugab

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Dízel tuning
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

14 / 15 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 19:10:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 391
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rabego írta:
Attila64 írta:
gondolom, hogyha egy nagyobb intercoolert kap a motor, akkor a turbina hosszabb idő alatt képes előállítani a töltőnyomást.
Ha nem jót írtam, javíts ki.


idézet :Változó geometriás turbóknál nem lesz turbólyuk még a sima turbós autóknál le kell cserélni a turbót VTG-re esetleg nagyobbra vagy bele kell törödni a nagyobb turbolyukba és 200-400 fordulattal késöbb jövő erőbe.

A nagyobb cooler nem feltétlen jeleni hogy "ürmérete" re is nagyobb Wink az is lehet hogy csak nagyobb a felület.
Presze mielőtt belekzdünk mindképp mérni kell a áramló levegő hőmérségletét. Gyári autóknél 70-80 fokos szokott lenni a coolerből kijövő levegő ha 40fokra tudjuk hűteni már érezhető lesz a teljesítmény többlet.

(a hőmérséglet arányok időjárás függőek de a nagyobb mindenképp jöbban hűt)

előbb mérjétek meg most mekkora a beszívott levegő hőmérséklete a hűtő után abban a tartományban, ahol használod és nagyobb teljesítményt szeretnél. Meg fogsz lepődni... Wink
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabego


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 19:36:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 392
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:

előbb mérjétek meg most mekkora a beszívott levegő hőmérséklete a hűtő után abban a tartományban, ahol használod és nagyobb teljesítményt szeretnél. Meg fogsz lepődni... Wink


Ha már te mérted miért nem mondod meg hány fokos ? Mit kinlódjak vele ha már egyszer valaki tudja.

+ Nem tudom hogyan csináljam. És persze ezt menet közben kellene mérni
Valószínű hogy a a +10 fokos hidegben +28 fokos lesz a levegő Very Happy

Nem kötekedni akarok, és azt sem nem tudom miért csináljátok és miért elképzelhetelen nagy cooler dolog ?

szerK: így mégegyszer elolvasva már lehet hogy értem mit akarsz ezzel mondani Embarassed
de akkor is minnél hidegebb a levegő annál nagyobb tágulásra képes nem ?
_________________
Törökszentmiklós
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 19:53:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 393
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rabego írta:
Bagoly600 írta:

előbb mérjétek meg most mekkora a beszívott levegő hőmérséklete a hűtő után abban a tartományban, ahol használod és nagyobb teljesítményt szeretnél. Meg fogsz lepődni... Wink


Ha már te mérted miért nem mondod meg hány fokos ? Mit kinlódjak vele ha már egyszer valaki tudja.

+ Nem tudom hogyan csináljam. És persze ezt menet közben kellene mérni
Valószínű hogy a a +10 fokos hidegben +28 fokos lesz a levegő Very Happy

Nem kötekedni akarok, és azt sem nem tudom miért csináljátok és miért elképzelhetelen nagy cooler dolog ?

nem elképzelhetetlen, csak fölösleges.
130 km/h mellett 30-35 fok külső hőmérséklet esetén kb. 40 fokos a beszívott levegő. A töltőnyomás 0,4-0,6 bar. 2 fő, 5 ajtós bódé, sík út.
Ha folyamatosan 80% körüli terheléssel jársz (utánfutó vagy 4 személlyel nagy sebesség, stb.) akkor nyilván magasabb a töltőnyomás, jobban melegszik a levegő, kell(het) a nagyobb hűtőképesség. De 1 személlyel szabályosan közlekedve tökéletesen fölösleges a töltőlevegő hűtő, mert csak fojtást jelent Smile

A lényeg: mérni és az alapján módosítani. Az interneten talált bölcsességeket ismételni és feltételezéseket tenni, hogy 70 fokos a levegő... igen van olyan is. Legutóbb egy ponyvás Transit produkált 60 fokot, mert ott a ponyva ellenállása miatt tényleg 1,2 bar volt a töltőnyomás padlógázon 110-nél. És nem is ment többet, annak a 110 volt a 100% terhelés. A Focus mennyit megy 100% terhelésen 4 fővel? 180?
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 20:01:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 394
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 20:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 395
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil

100ezrenkét ki kell mosni és nem lesz gond. Idén nyáron mértem a maximumot, 80 helyett 111 fok. 1,6d Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 21:27:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 396
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
eric20 írta:
szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil

100ezrenkét ki kell mosni és nem lesz gond. Idén nyáron mértem a maximumot, 80 helyett 111 fok. 1,6d Smile
Hogy mossam ki? Szedjem szét?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2012.10.17 21:32:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 397
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Bagoly600 írta:
eric20 írta:
szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil

100ezrenkét ki kell mosni és nem lesz gond. Idén nyáron mértem a maximumot, 80 helyett 111 fok. 1,6d Smile
Hogy mossam ki? Szedjem szét?

nem, simán elölről normál vízsugárral (slag) Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2012.10.18 07:36:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 398
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
eric20 írta:
Bagoly600 írta:
eric20 írta:
szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil

100ezrenkét ki kell mosni és nem lesz gond. Idén nyáron mértem a maximumot, 80 helyett 111 fok. 1,6d Smile
Hogy mossam ki? Szedjem szét?

nem, simán elölről normál vízsugárral (slag) Smile
Nem nagyon viszi ki a koszt, mivel a leghátsó hűtő... Rolling Eyes
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2012.10.18 08:28:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 399
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Bagoly600 írta:
eric20 írta:
Bagoly600 írta:
eric20 írta:
szerintem sokkal alapvetőbb probléma ha már a hűtésnél tartunk, hogy a vizhűtő berakodik, és emiatt nagy melegben elkezd tulmelegedni a motor. Na az erezhető, mikor a 2.0 tdci 160rol padlógáznál elkezd LASSULNI!! Twisted Evil

100ezrenkét ki kell mosni és nem lesz gond. Idén nyáron mértem a maximumot, 80 helyett 111 fok. 1,6d Smile
Hogy mossam ki? Szedjem szét?

nem, simán elölről normál vízsugárral (slag) Smile
Nem nagyon viszi ki a koszt, mivel a leghátsó hűtő... Rolling Eyes

nekem ki szokta vinni. Lehet nálunk nagyobb a nyomás Smile De ha nem segít akkor ki kell venni a vízhűtőt.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2012.10.18 10:12:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 400
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:

nekem ki szokta vinni. Lehet nálunk nagyobb a nyomás Smile De ha nem segít akkor ki kell venni a vízhűtőt.
Nagynyomásuval pedig nem merem...Amugy hogy ne csak OFF legyen, kidobtam a középső dobot. Ami változott, az hogy sokkal sziszegősebb, számomra szebb hangja lett a turbónak, teljesitményben nem veszek észre különbséget. A menetzaj egyébként nem nőtt. Wink
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2012.10.18 13:54:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 401
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Nagynyomásuval pedig nem merem...Amugy hogy ne csak OFF legyen, kidobtam a középső dobot. Ami változott, az hogy sokkal sziszegősebb, számomra szebb hangja lett a turbónak, teljesitményben nem veszek észre különbséget. A menetzaj egyébként nem nőtt. Wink
Annak a szegény űrtuningos autódnak már úgyis tökmindegy Rolling Eyes Laughing Twisted Evil
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arnold02


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 15.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2014.01.25 18:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 402
 Hozzászólás témája: Kipufogó ürítés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem! Smile
Illetve a kérdésem megválaszolására. (lehet, hogy volt már téma, nem nyálaztam át alaposan a fórumot)

Szóval, szeretném kiüríteni a kipufogó rendszerem. Ide vágó kérdéseim lennének.
Hol tálható a kipuffon a szonda 1.8 TDCi-n (2006, 115Le.)? A katalizátor felső részén? Mert alulról nem láttam sehol.
Illetve esetleg alakította-e már át valaki a kipufogó rendszerét katalizátor nélkülire? Ha az üres csőbe rakom a lambda szondát akkor lesz-e szép kis hiba üzenetem?
Előre is köszönöm a választ!

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2014.01.25 18:30:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 403
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó ürítés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arnold02 írta:
Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem! Smile
Illetve a kérdésem megválaszolására. (lehet, hogy volt már téma, nem nyálaztam át alaposan a fórumot)

Szóval, szeretném kiüríteni a kipufogó rendszerem. Ide vágó kérdéseim lennének.
Hol tálható a kipuffon a szonda 1.8 TDCi-n (2006, 115Le.)? A katalizátor felső részén? Mert alulról nem láttam sehol.
Illetve esetleg alakította-e már át valaki a kipufogó rendszerét katalizátor nélkülire? Ha az üres csőbe rakom a lambda szondát akkor lesz-e szép kis hiba üzenetem?
Előre is köszönöm a választ!

Üdv.
Mit szeretnél elérni? Mert azon kívül hogy nagyon morogni fog mást nem igazán érsz el vele. Rolling Eyes
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  f0cUs


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 26.
Hozzászólások: 1591


HozzászólásElküldve: 2014.01.25 18:52:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 404
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dízelen nem ér semmit egy kipufogó tuning ilyen szinten.. maximum jobban recseg.
_________________
Lilike (jelenlegi), Boglárka és Patrícia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arnold02


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 15.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2014.01.25 19:16:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 405
 Hozzászólás témája: :)
Hozzászólás az előzmény idézésével

550x140x65- ös Intercoolert kap, meg állandó hideg levegőt a légszűrő.
Ehhez megy az üres rendszer, illetve Kollár chip... Mást nem akarok, mert nem látom értelmét...
Szeretném megtudni ki tudom-e iktattatni a kat-ot...

(Pár dolgot azért már láttam én is...: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52768 )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2014.01.25 20:43:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 406
 Hozzászólás témája: Re: :)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arnold02 írta:
550x140x65- ös Intercoolert kap, meg állandó hideg levegőt a légszűrő.
Ehhez megy az üres rendszer, illetve Kollár chip... Mást nem akarok, mert nem látom értelmét...
Szeretném megtudni ki tudom-e iktattatni a kat-ot...

(Pár dolgot azért már láttam én is...: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=52768 )

de eleget még nem láttál, ha euro 4-es dízelen lambda-szondát keresel... merthogy nincs.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arnold02


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 15.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2014.01.26 00:36:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 407
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ok. Akkor a részecskeszűrős rendszeren van-e bármi, ami 55-ös üres cső miatt vissza jelezne?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MykeeH


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 22.
Hozzászólások: 66


HozzászólásElküldve: 2014.01.29 16:09:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 408
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arnold02 írta:
Ok. Akkor a részecskeszűrős rendszeren van-e bármi, ami 55-ös üres cső miatt vissza jelezne?

Miért akarsz üres csövet a normál kipufogó helyett? Pont semmit nem fog számítani csak gondod lesz vele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Arnold02


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 15.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2014.01.29 23:30:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 409
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jesszus.
Köszönöm szépen az egyhangú választ! De nem ezt szeretném tudni....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2014.04.15 23:09:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 410
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Mi a véleményetek a lefújószelepről? Már régi vágyam egy ilyen cucc az autóba, igazából csak a hangja miatt tenném bele. 1.6TDCI 90LE

egy ilyesmit el tudnék viselni https://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4


Legutóbb Xturics szerkesztette (2014.04.15 23:17:55), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2014.04.15 23:15:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 411
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
Sziasztok! Mi a véleményetek a lefújószelepről? Már régi vágyam egy ilyen cucc az autóba, igazából csak a hangja miatt tenném bele. 1.6TDCI 90LE
Hát nem is tudom... Szerintem örülj inkább hogy nincs semmi gondja az autódnak! Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2014.04.16 09:19:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 412
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
Sziasztok! Mi a véleményetek a lefújószelepről? Már régi vágyam egy ilyen cucc az autóba, igazából csak a hangja miatt tenném bele. 1.6TDCI 90LE

egy ilyesmit el tudnék viselni https://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4


Nem félsz, hogy nevetség tárgya lenne? Rolling Eyes
Ez alapvetően tuningolt, turbóval meglehetősen túltöltött motoroknál játszik.
Egy széria 90 lovas dízelhez illlik az ilyen szuszogó, prüszkölő, fújtató? Rolling Eyes

Amúgy, ha úgy van beépítve, ahogy kell, semmi kárt nem okoz.
De hasznot sem...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2014.04.16 09:29:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 413
 Hozzászólás témája: Re: Kipufogó ürítés.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Arnold02 írta:
Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem! Smile
Illetve a kérdésem megválaszolására. (lehet, hogy volt már téma, nem nyálaztam át alaposan a fórumot)

Szóval, szeretném kiüríteni a kipufogó rendszerem. Ide vágó kérdéseim lennének.
Hol tálható a kipuffon a szonda 1.8 TDCi-n (2006, 115Le.)? A katalizátor felső részén? Mert alulról nem láttam sehol.
Illetve esetleg alakította-e már át valaki a kipufogó rendszerét katalizátor nélkülire? Ha az üres csőbe rakom a lambda szondát akkor lesz-e szép kis hiba üzenetem?
Előre is köszönöm a választ!

Üdv.


Nincs Neked szondád.
Mit kezdene annak a jelével a dízelmozdony?
Ha nincs részecskeszűrőd, csak "sima " katalizátorod, ha kiütöd max alacson fordulatról lesz rugalmasabb. Picit. Hogy kihasználd a pufócsere lehetőségeit, ahhoz nagyonn turbó kellene.
Azt is vedd figyelembe, hogy tök üres csőnél erős terhelés váltásokon kellemetlen gázlengések léphetnek fel, ami lehet nem tesz jót a turbónak.
( Igaz, nem egy egetverő összeg egy még jó bontott turbó, és azért elég sokat elfutnak ezek. )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6109

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.04.16 09:29:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 414
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
Sziasztok! Mi a véleményetek a lefújószelepről? Már régi vágyam egy ilyen cucc az autóba, igazából csak a hangja miatt tenném bele. 1.6TDCI 90LE

egy ilyesmit el tudnék viselni https://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4

Ha jól rémlik, akkor f0cUs-nak van valami hasonló beépítve, tőle megkérdezheted a véleményét és tapasztalatait.

Meg is van, itt írta.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:


Legutóbb Mézi szerkesztette (2014.04.16 12:00:15), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2014.04.16 11:08:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 415
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
igazából csak a hangja miatt tenném bele. 1.6TDCI 90LE

Más hatása úgysincs egy dízelnél Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vanos


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 04.
Hozzászólások: 55

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.06.20 13:14:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 416
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A komoly tuningot azzal ketdeném, hogy kidobnám a dízel motort, és belógatnék a helyére egy feltöltős benzinest...Smile

Minimál tuningnál meg megcsippelném a dízelt, és minden más maradna gyári.
_________________
Nyári: Conti SportContact 205/50 R17
Téli: Fulda Kristall Montero 3 195/60 R16

www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Vanos&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2014.12.20 16:31:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 417
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Van olyan köztetek aki falazott már le EGR szelepet 1.6TDCI-nél? Kérem jelentkezzen !!! Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  YOci


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 16.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2015.01.14 21:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 418
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
Sziasztok! Van olyan köztetek aki falazott már le EGR szelepet 1.6TDCI-nél? Kérem jelentkezzen !!! Twisted Evil


Üdv!

Nekem 1.8TDCI-nél van lefalazva.
Semmit sem érzek, max annyit, hogy büdösebb Smile
_________________
YOci gépe
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pedro86


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 24.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2015.05.25 10:05:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 419
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Két hete lett chipelve az autóm, azóta 1000 km-t mentem vele. Csakis pozitív eddig a tapasztalatom.

- Normál használatnál valóban nem változott a fogyasztás
- A modern turbós dízelekre jellemző szegényes alapjárati nyomaték nagyot javult. Elindulásnál venni észre. Alig kell pörgetni a motort és már megindul.
- Dinamikusabb vezetésnél 1-2 decivel csökkent a fogyasztásom.

Jelenleg az autó kb 130 Le, és 270-280 Nm + EGR lett letiltva. A dinamika mondhatni benzines autóhoz hasonló lett. Maximálisan megérte a ráfordított összeget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 968


HozzászólásElküldve: 2015.05.25 19:28:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 420
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pedro86 írta:
Sziasztok!

Két hete lett chipelve az autóm, azóta 1000 km-t mentem vele. Csakis pozitív eddig a tapasztalatom.

- Normál használatnál valóban nem változott a fogyasztás
- A modern turbós dízelekre jellemző szegényes alapjárati nyomaték nagyot javult. Elindulásnál venni észre. Alig kell pörgetni a motort és már megindul.
- Dinamikusabb vezetésnél 1-2 decivel csökkent a fogyasztásom.

Jelenleg az autó kb 130 Le, és 270-280 Nm + EGR lett letiltva. A dinamika mondhatni benzines autóhoz hasonló lett. Maximálisan megérte a ráfordított összeget.

Hol csináltattad és mennyiért?
Box lett berakva vagy programozva lett?
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 motortuning -> Dízel tuning
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Következő
Ugrás:   

14 / 15 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.32 másodperc