Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.17. 18:55:41 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Warren63U7
Mai: 3
Tegnapi: 9
Összesen: 25167
Látogatók:
Vendégek: 400
Tagok: 6
Összesen: 406

Jelen lévő tagok:
01: Attila64
02: Warren63U7
03: fgab85
04: 74attis
05: tfalcon96
06: Ziyan

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 106, 107, 108  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 108 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.06.07 10:36:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Elektronikai meghibásodások
Hozzászólás az előzmény idézésével

A német ADAC 2005-ös felmérése szerint az autók 35%-a áll meg elektronikai hiba miatt az út szélén (2. helyen 14,6%-al a gyujtással kapcsolatos hibák állnak, 3.-ként motorproblémák miatt az autósok 7,7 % kényszerül segitséget hivni) Tehát egy meglehetösen gyakori kockázati tényezö az elektronika és ez többnyire (ill. nagyobb mértékben) az új autókra jellemzö, ezért bátorkodtam ezt az új topicot létrehozni, ill. hogy leirjam mi a fél éves Focusom elsö különös hibája.

Nem volt túl felemelö élmény, mikor a belvárosban egy körforgalmon áthaladva, majd 2-esben kigyorsítva hirtelen rángatni kezdett az autó és nem volt hajlandó kigyorsítani, mintha kenguru-dizelt nyelt volna. Twisted Evil Korábban arra lettem egyszer figyelmes, hogy az autó (szintén második gangban) nem reagált azonnal a gázodásra, megtorpant, majd nagyobb gázzal aztán hirtelen megindult. Ezt még nem vettem annyira komolyan, mert egy-két tizedmásodperces fáziskésés volt (Bár korábban ez sosem volt jellemzö, mindig azonnal és egyszerre ugrik mind a 136 paci. A következö 15-20 km-en semmi hasonlót nem tapasztaltam) Majd legközelebb újabb 20 km megtétele után jelentkezett, mikor a szerviz elött parkoltam be, elöször hátramenetben lefulladt, majd 1-esben rángatva indult. Szóval elértem a szervizig. Embarassed Mint kiderült semmi komoly gond, nyugodtan elvihetem az autót, amig péntekig megjön az alkatrész Rolling Eyes : a szelep vezérlö elektronika hibásodott meg. Az emisszió mérésnél valami kis elektronika rossz jelet továbbít a vezérlésnek és ettöl van a rángatás. (Ugyanis a már gyárilag részecskeszürö nélkül is EURO 4-nek megfelelö motor az emissziót is méri és ez befolyásolja a vezérlést)

Természetesen garanciában kicserélik a kütyüt 3 nap múlva, majd akkor megtudom, hogy mi volt bibis pontosan. Az érdekes, hogy azóta 400 km megtétele alatt (bár ebben 90% autópálya van) egyáltalán nem jelentkezett semmiféle hasonló tünet.

Mindent összefoglalva hibáztathatjuk az autógyárakat, hogy minek építenek be ennyi elektronikát az autóba. De ha jobban belegondolunk részben a fogyasztói társadalom várja el tölük, hogy minnél takarékosabb és erösebb autókat gyártsanak, minél több kényelmi extrával, miközben ne kelljen többet fizetnük a biztositásért sem, illetve az EU várja el tölük, hogy bizonyos emissziós normáknak is megfeleljen az új autónk, és persze nekünk ezért kevesebb biztosítást kelljen fizetnünk. Ne felejtsük el a szigorú törésteszteket sem, ami arra kényszeriti az autógyárakat, hogy egyre masszivabb, biztonsági extrákkal és gyürödészónákkal teli és ezáltal nehezebb autók feleljenek meg az általam fentebb felsorolt elvárásoknak. Persze ezen elvárások miatt egyre modernebb és bonyolultabb elektronikák vezérlik a motort ill. gyakorlatilag egy köszponti agyon keresztül az egész autót.

Aztán itt jön be Murphy bácsi. Minél több hibalehetöség, annál több tényleges hiba. És közben jön a fogyasztó lehetetlen elvárása, hogy emellett az oriási elekronikai arzenál mellett ne romoljon el az autó! Hát ne is! Laughing
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"


Legutóbb Stef szerkesztette (2007.05.05 11:15:41), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csodagyerek


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 24.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2006.06.07 14:35:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia (Sziasztok)!
Nekem ugyanez történt az autómmal. 3-5 nap amíg megérkezik az alkatrész. Ez egy elég bosszantó hiba és elég veszélyes is, hiszen, ha előzés közben elgyengül az autó, akkor komolyabb probléma is adódhat. Az alkatrészt egyébként garanciába cserélik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.06.08 07:16:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csodagyerek írta:
Szia (Sziasztok)!
Nekem ugyanez történt az autómmal. 3-5 nap amíg megérkezik az alkatrész. Ez egy elég bosszantó hiba és elég veszélyes is, hiszen, ha előzés közben elgyengül az autó, akkor komolyabb probléma is adódhat. Az alkatrészt egyébként garanciába cserélik.

...ezek szerint valami gyari betegség Embarassed
nekem szerencsere még csak alacsony sebességnél, 1-es 2-es gangban jelentkezett. De azért vigyázok holnapig, nem megyek bele cikis helyzetekbe... de igazad van, már én is gondoltam erre az esetre... elég kellemetlen volna Confused
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:11:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem tom tud e valaki választa következő jelenségekre:

Pénteken jelentkezett, hogy a rádióm a gyújtás elvétele után a sluszkulcs kivételével nem kapcsolt ki automatán. Gondoltam majd hétfőn a szerviz adrá magyarázatot.
Szombaton miután leáltam a garázs előtt véletlen rajt maradt a lámpa, így három óra elteltével úgy lemerült az aksim, hogy nem indult a gép csak hosszas "bikával" történő töltést követően.
Miután beindult kb 50 km-t furikáztam a városban, hogy töltsön egy kicsit a generátor, mivel nincs aksi töltöm, s csak hétfőn tudok kölcsön kérni. Ekkor derült fény arra, hogy a fényszoró figyelmeztető hang sem müxik.
Ma reggel lementem, hogy kivegyem a kocsiból az előző este bent maradt dolgokat, oszt a központi zár se kép se hang, de még manualisan se sikerült kinyitni a gépet.

Ezek után a kérdéseim:

1. Mi lehet az oka annak , hogy a rádió nem kapcsol ki, nöo és a fényszóró figyelmeztető hang sem müxik? Van-é összefüggés a kettő között?

2. Én eddig úgy gondoltam, hogy 50 km furikázás elegendő egy aksi alap feltöltésére?

3. Hogy lehetséges az, hogy manuálisan (azaz kulccsal) nem tudom kinyitni az ajtót? Mi van akkaor, ha mindez külföldön történik és minden irat , no és mobil telefon a kocsiban marad?


Ja adalék az egészhez, hogy a gép egy 1.6 FII Tren Kombi és csak 11 hónapos 22 ekm-el.


Üdv Deki
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:16:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát ez elég érdekes.
Szerintem valami olyasmi lehet a dolog mögött, hogy ha leveszed a gyújtást a gép úgy érzékeli, h még egyes állásban van a kulcs és még ilyenkor is áram alatt tartja a rádiót + ilyenkor nem müxik a lámpa csipogás.

lehet a gyújtás kapcsolóval van a bibi.

az ajtó kinyitás pedig érdekes. kulccsal mindenképpen kellene tudni nyitni!
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:20:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
Hát ez elég érdekes.
Szerintem valami olyasmi lehet a dolog mögött, hogy ha leveszed a gyújtást a gép úgy érzékeli, h még egyes állásban van a kulcs és még ilyenkor is áram alatt tartja a rádiót + ilyenkor nem müxik a lámpa csipogás.

lehet a gyújtás kapcsolóval van a bibi.

az ajtó kinyitás pedig érdekes. kulccsal mindenképpen kellene tudni nyitni!

igaza lehet AB-nak, nekem pontosan ez volt a bajom a Polo-mmal anno. Mindig ki kellet manualisan kapcsolnom a radiot es nep jelzett, ha fent maradt a lampa.
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:20:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A két fenti dízelproblémához csak annyit mondanék:

- városi lassú járással nagyon sok korom rakódik le a szenzoron. egy autópályás kihuzatás ezen segít mert kipucolja a rendszert. mondjuk ilyet eddig peugeoton láttam csak..
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:55:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="SteFocus"][quote="AndrewBoy"]Hát ez elég érdekes.
Szerintem valami olyasmi lehet a dolog mögött, hogy ha leveszed a gyújtást a gép úgy érzékeli, h még egyes állásban van a kulcs és még ilyenkor is áram alatt tartja a rádiót + ilyenkor nem müxik a lámpa csipogás.

lehet a gyújtás kapcsolóval van a bibi.

az ajtó kinyitás pedig érdekes. kulccsal mindenképpen kellene tudni nyitni![/quote]
igaza lehet AB-nak, nekem pontosan ez volt a bajom a Polo-mmal anno. Mindig ki kellet manualisan kapcsolnom a radiot es nep jelzett, ha fent maradt a lampa.[/quote]

Sorry!

Közben megfürdettem Anna babát t.i. ez a papák dolga! :lol:

Köszzi a tippet!
Holnap a szervizben megkérem őket, hogy a gyújtás kapcsolót ne hogy kifelejtsék.

S kiváltképpen érdekel a kulcsos dologra válaszuk! :twisted:
Lehet, hogy annyi delej se volt az aksiba, hogy a kulcsot beazonosíthassa a rendszer?

Ja és érdekes, hogy 3 óra alatt az alap világítás lehúzza az aksit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 20:58:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

deki írta:

Sorry!

Közben megfürdettem Anna babát t.i. ez a papák dolga! Laughing

Köszzi a tippet!
Holnap a szervizben megkérem őket, hogy a gyújtás kapcsolót ne hogy kifelejtsék.

S kiváltképpen érdekel a kulcsos dologra válaszuk! Twisted Evil
Lehet, hogy annyi delej se volt az aksiba, hogy a kulcsot beazonosíthassa a rendszer?

Ja és érdekes, hogy 3 óra alatt az alap világítás lehúzza az aksit.


Valszeg más fogyasztó is üzemelt ami lecibálhatta az akkut. A zár szerkezet viszont nem elektromos. A kulcsoddal simán kell tudnod az ajtót nyitni, még ha akksi sincs a kocsiban. Teljesen mechanikus a szerkezet.

Kérdés az, hogy a tompított fent maradt -e, vagy csak a helyzetjelző.

Tehát ha kiveszed a kulcsot és nem csilingel, akkor mi az ami fent marad.
A tompítottal 130 wattal terheled az akkut, ez cca 10 a/h, 3-4 óra alatt sanszos a leszívás pláne ha a rádió is bekapcsolva maradt.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2006.08.20 21:15:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
deki írta:

Sorry!

Közben megfürdettem Anna babát t.i. ez a papák dolga! Laughing

Köszzi a tippet!
Holnap a szervizben megkérem őket, hogy a gyújtás kapcsolót ne hogy kifelejtsék.

S kiváltképpen érdekel a kulcsos dologra válaszuk! Twisted Evil
Lehet, hogy annyi delej se volt az aksiba, hogy a kulcsot beazonosíthassa a rendszer?

Ja és érdekes, hogy 3 óra alatt az alap világítás lehúzza az aksit.


Valszeg más fogyasztó is üzemelt ami lecibálhatta az akkut. A zár szerkezet viszont nem elektromos. A kulcsoddal simán kell tudnod az ajtót nyitni, még ha akksi sincs a kocsiban. Teljesen mechanikus a szerkezet.

Kérdés az, hogy a tompított fent maradt -e, vagy csak a helyzetjelző.

Tehát ha kiveszed a kulcsot és nem csilingel, akkor mi az ami fent marad.
A tompítottal 130 wattal terheled az akkut, ez cca 10 a/h, 3-4 óra alatt sanszos a leszívás pláne ha a rádió is bekapcsolva maradt.


Hát ezt már csak oda fent tudnánk megmondani! Tény, hogy a lámpicsku kapcsoló fullra el volt tekerve!

Szerény emlékeim szerint a rádió nem szólhatott, mert Deep Purple-t nyomtam a DMP3-ról 10-es hangerő felett. Ezt észre venném, ha nem kapcsol le!
Laughing

A kulcs pedig istók zicsi nem müködött, 'Uram bocsá' ezért első dühömbe bele is rugtam szegény gépbe, OFF ugyanis a minden papírom bent maradt, oszt horgászni mentünk volna a balcsira! ON

Holnap tudósítok mit mondanak A SZERVÍZBEN!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.08.29 10:20:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

deki írta:
AndrewBoy írta:
deki írta:

Sorry!

Közben megfürdettem Anna babát t.i. ez a papák dolga! Laughing

Köszzi a tippet!
Holnap a szervizben megkérem őket, hogy a gyújtás kapcsolót ne hogy kifelejtsék.

S kiváltképpen érdekel a kulcsos dologra válaszuk! Twisted Evil
Lehet, hogy annyi delej se volt az aksiba, hogy a kulcsot beazonosíthassa a rendszer?

Ja és érdekes, hogy 3 óra alatt az alap világítás lehúzza az aksit.


Valszeg más fogyasztó is üzemelt ami lecibálhatta az akkut. A zár szerkezet viszont nem elektromos. A kulcsoddal simán kell tudnod az ajtót nyitni, még ha akksi sincs a kocsiban. Teljesen mechanikus a szerkezet.

Kérdés az, hogy a tompított fent maradt -e, vagy csak a helyzetjelző.

Tehát ha kiveszed a kulcsot és nem csilingel, akkor mi az ami fent marad.
A tompítottal 130 wattal terheled az akkut, ez cca 10 a/h, 3-4 óra alatt sanszos a leszívás pláne ha a rádió is bekapcsolva maradt.


Hát ezt már csak oda fent tudnánk megmondani! Tény, hogy a lámpicsku kapcsoló fullra el volt tekerve!

Szerény emlékeim szerint a rádió nem szólhatott, mert Deep Purple-t nyomtam a DMP3-ról 10-es hangerő felett. Ezt észre venném, ha nem kapcsol le!
Laughing

A kulcs pedig istók zicsi nem müködött, 'Uram bocsá' ezért első dühömbe bele is rugtam szegény gépbe, OFF ugyanis a minden papírom bent maradt, oszt horgászni mentünk volna a balcsira! ON

Holnap tudósítok mit mondanak A SZERVÍZBEN!


Ha kikapcsolt a rádió, akkor a lámpáknak is ki kellene kapcsolni, legalábbis a tompítottnak tutira és csak a helyzetjelző maradhat égve. Annyi bonyolítja a helyzetet, hogy neked is van hazakísérőfényed, ami csak bonyolítja a helyzetet. 50 km furikázás csak nagyon szerényen tölti fel az akkut, erre azért figyelj oda, hogy lehetőleg minél hamarabb töltsd fel teljesen.

A zárat én sem értem, ahogy AB írta annak műkszeni kell Exclamation
Én is várom a fejleményeket.
Üdv.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2006.09.01 20:31:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sorry a megkésett reakcióért. :oops:

A FORD KANIZSA ismét tanú bizonyságot tett a gyors és szakszerű munkavégzésért és abszolválta a probléma megoldását.

A gépbe (már az előzőbe is) beépítésre került egy DMP3-as kütyü (vinyo SAT Diplay stb. uszkve 8 éves), ami valszeg elromlott és visszáramot csinált.
Minzt utóbb kiderült ez okozta a problémát.
Mihelyt lekötötték a rendszert minden problémám megoldódott. Most apósnál pihen, aki megpróbálja megtalálni a hibát vagy okát!
A zár problémára nem tudtak magyarázatot adni a szervízbe, lehet hogy én voltam kissé ideges és ez által kétbalkezes. :roll:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.09.04 12:24:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

deki írta:
Sorry a megkésett reakcióért. Embarassed

A FORD KANIZSA ismét tanú bizonyságot tett a gyors és szakszerű munkavégzésért és abszolválta a probléma megoldását.

:


Örülök, hogy gyorsan és probléma nélkül sikerült a gondod megoldani. Exclamation Wink Razz
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2832


HozzászólásElküldve: 2007.05.02 10:07:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyari sony cucc legujabb dilije:
anelkul, hogy a taviranyitohoz hozzanyulnek, lehalkitja random a zenet, vagy ugrik is szamot. a CDt eddig tokeletesen kezelte, nem volt ra panasz, az irasa es a nyersanyag az eddig is bevalt modszer, igy disc hibara nem gyanakszom. viszont a spontan hangeroszabalyzasnak nem orulok.
eloszor kanyarban csinalta egymas utan parszor, de ma reggel mar teljesen vizszintes, egyenes uton is csinalta. mivel nem volt keznel kalapacs, ezert nem tudtam megjavitani... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  greenday


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2007.05.02 16:02:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája: Focus II 1.8TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

most vettem egy 1.5 éves dízel Focus-t és azt vettem észre, hogy néha egy
fura vinnyogó hang jön a motorháztető alól, amikor a kormányt tekerem, kicsit hangosabb lesz. Összességében sem hangos csak amikor a rádiót elnémítom, akkor lehet hallani. Valaki azt mondta, hogy a kormányszervó és hogy ez így normális. Volt valakinek hasonló tapasztalat?

Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24272


HozzászólásElküldve: 2007.05.02 17:20:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A tövig alászedett, végállásban lévő kormánynak lehet egy kis hangja.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SZL


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 06.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2007.05.02 17:24:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A sziszegő hang a kormányszervó. Nekem is csinálja és ha teljesen alászeded akkor lehet hallani.
Attila64 írta:
A tövig alászedett, végállásban lévő kormánynak lehet egy kis hangja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  greenday


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 29.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2007.05.04 18:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segítséget, tényleg csak akkor csinálja...
Megnyugodtam... Láma kérdés, de hogy kell az első tompított fényszórót kicserélni? Bocs de ma hoztam el a kocsit és még csak ismerkedem vele...
De eddig nagyon tetszik Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.05.04 19:16:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

greenday írta:
Köszi a segítséget, tényleg csak akkor csinálja...
Megnyugodtam... Láma kérdés, de hogy kell az első tompított fényszórót kicserélni? Bocs de ma hoztam el a kocsit és még csak ismerkedem vele...
De eddig nagyon tetszik Wink

A lámpatesten felül van egy műanyag nyúlvány, abban egy csavar. Azt ki kell venni és az egész lámpatestet kihúzni a helyéről. Aztán a hátsó fedél csatot oldani és a többi már megy magától!
De mivel ez itt OFF javaslom itt nézz szét:Izzócsere
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani-focus


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 13.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2007.05.10 08:31:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Nekem útolagos rádióm van és egyszer fennthagytam az előlapot de nem ment a rádió! és kimérték az elektonikai szerelelők (ismerős), hogy az húzta le az aksim. a riasztó már hatástalan volt épp, hogy volt benne annyi szusz hogy nyissa a kp. zárat a műszerfal világítás és minden egyébre már nem volt benne elég kraft. Amúgy megnéztük és egy évvel idősebb volt az aksi mint a kocsim! elég érdekes. Más egy kolléga irta, hogy nem működött neki a lámpa csipogás. jelentem nekem sem! a Probléma nállam az volt hogy az anyós ülés küszöbe alatt lévű hajszálvékony test kábel el volt törve. ezt újra forrasztották és azóta tök jól megy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paltomika


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 02.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.06.11 07:42:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A Focus II-nél világít az ABS és a motor kontroll-lámpa.
Az ABS-szel kapcsolatban, a szervízben először kitisztították, majd próbálták kicserélni az ABS jeladóját, de nem használt, még a szoftver-frissítést illetve vmilyen csapágy cseréjét javasolták.
A motor lámpája egy ideig világított, majd nem, most újra előjött és azóta folyamatosan. Itt sem találták meg a hibát, itt is a szoftver frissítéstől remélnek javulást.
Ez tehát röviden a kórismeret. Mi a véleményetek?

Üdv
paltomika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csipu


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 26.
Hozzászólások: 220


HozzászólásElküldve: 2007.06.11 07:52:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

paltomika írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A Focus II-nél világít az ABS és a motor kontroll-lámpa.
Az ABS-szel kapcsolatban, a szervízben először kitisztították, majd próbálták kicserélni az ABS jeladóját, de nem használt, még a szoftver-frissítést illetve vmilyen csapágy cseréjét javasolták.
A motor lámpája egy ideig világított, majd nem, most újra előjött és azóta folyamatosan. Itt sem találták meg a hibát, itt is a szoftver frissítéstől remélnek javulást.
Ez tehát röviden a kórismeret. Mi a véleményetek?

Üdv
paltomika

Lehet, hogy csacsi otlet, de masik szerviz?
Csipu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paltomika


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 02.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.06.11 08:10:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csipu írta:
paltomika írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A Focus II-nél világít az ABS és a motor kontroll-lámpa.
Az ABS-szel kapcsolatban, a szervízben először kitisztították, majd próbálták kicserélni az ABS jeladóját, de nem használt, még a szoftver-frissítést illetve vmilyen csapágy cseréjét javasolták.
A motor lámpája egy ideig világított, majd nem, most újra előjött és azóta folyamatosan. Itt sem találták meg a hibát, itt is a szoftver frissítéstől remélnek javulást.
Ez tehát röviden a kórismeret. Mi a véleményetek?

Üdv
paltomika

Lehet, hogy csacsi otlet, de masik szerviz?
Csipu

Egyátalán nem csacsi az ötlet. Már a második szervízben járok a problémával.
De az eredmény=0 Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2832


HozzászólásElküldve: 2007.07.01 19:27:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Érdekes jelenséget tapasztaltam ma:
A Ferihegy 1 kifutópálya mellett voltam startoló gépeket fényképezni. Távirányítóval nem tudtam bezárni a kocsit, csak a kulccsal. Percyvel beszéltem, ő is lemerült elemre gondolt.
És képzeljétek: eljottönk onnan, és azóta működik a távirányító. Előfurdulhat, hogy vmi blokkoló rendszer van körbe a kerítésnél. Szerintem ez kizárt, de más ötletem nincs...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2007.07.01 20:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:
Érdekes jelenséget tapasztaltam ma:
A Ferihegy 1 kifutópálya mellett voltam startoló gépeket fényképezni. Távirányítóval nem tudtam bezárni a kocsit, csak a kulccsal. Percyvel beszéltem, ő is lemerült elemre gondolt.
És képzeljétek: eljottönk onnan, és azóta működik a távirányító. Előfurdulhat, hogy vmi blokkoló rendszer van körbe a kerítésnél. Szerintem ez kizárt, de más ötletem nincs...
Aha! Wink

A sztori elejére nem is emléxem, bár .... Azt hiszem valaki már írt be hasonló jelenséget, bár nem Ferihegy volt emlékeim szerint.... Mindenesetre elképzelhető a dolog és legalább nem kell elemet sem cserélnetek Smile (bár azt megjegyeztem, hogy túl korainak tartopm a dolgot...)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24272


HozzászólásElküldve: 2007.07.01 20:53:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, ehhez hasonlót már nem egyszer tapasztaltam, valószínűleg valamiféle külső rádiós zavaró jel okozhatja. Időszakosan is tapasztaltuk azonos helyeken. És nem márkafüggő a dolog, más tipusú autóval is előfordult már ez.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2832


HozzászólásElküldve: 2007.07.01 21:05:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
merQree írta:
Érdekes jelenséget tapasztaltam ma:
A Ferihegy 1 kifutópálya mellett voltam startoló gépeket fényképezni. Távirányítóval nem tudtam bezárni a kocsit, csak a kulccsal. Percyvel beszéltem, ő is lemerült elemre gondolt.
És képzeljétek: eljottönk onnan, és azóta működik a távirányító. Előfurdulhat, hogy vmi blokkoló rendszer van körbe a kerítésnél. Szerintem ez kizárt, de más ötletem nincs...
Aha! Wink

A sztori elejére nem is emléxem, bár ....

Amikor hívtalak, akkor még nem gondoltam, hogy tényező lehet a helyszín.
Egyébként szép gépeket sikerült fényképeznem Smile plusz két nyulat és egy ürgét Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.07.01 21:23:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:
Érdekes jelenséget tapasztaltam ma:
A Ferihegy 1 kifutópálya mellett voltam startoló gépeket fényképezni. Távirányítóval nem tudtam bezárni a kocsit, csak a kulccsal. Percyvel beszéltem, ő is lemerült elemre gondolt.
És képzeljétek: eljottönk onnan, és azóta működik a távirányító. Előfurdulhat, hogy vmi blokkoló rendszer van körbe a kerítésnél. Szerintem ez kizárt, de más ötletem nincs...

Nem hiszem, hogy blokkoló rendszer van.
Ami ezt zavarhatja két dolog:
1. A leszállító, közelkörzeti radarok kisugárzása, ha hasonló, vagy tükörfrekvencián üzemel,
2. Az ILS leszállító rendszer bevezető nyaláb kisugárzása.

Mindkettő zavarhatja, vagy lefedheti adott esetben a távirányító frekijét.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jurgen


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2007.07.02 07:12:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
merQree írta:
Érdekes jelenséget tapasztaltam ma:
A Ferihegy 1 kifutópálya mellett voltam startoló gépeket fényképezni. Távirányítóval nem tudtam bezárni a kocsit, csak a kulccsal. Percyvel beszéltem, ő is lemerült elemre gondolt.
És képzeljétek: eljottönk onnan, és azóta működik a távirányító. Előfurdulhat, hogy vmi blokkoló rendszer van körbe a kerítésnél. Szerintem ez kizárt, de más ötletem nincs...

Nem hiszem, hogy blokkoló rendszer van.
Ami ezt zavarhatja két dolog:
1. A leszállító, közelkörzeti radarok kisugárzása, ha hasonló, vagy tükörfrekvencián üzemel,
2. Az ILS leszállító rendszer bevezető nyaláb kisugárzása.

Mindkettő zavarhatja, vagy lefedheti adott esetben a távirányító frekijét.


Ferihegy 1 parkolóban volt, hogy nekem sem működött.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gerixxx


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 30.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2007.07.19 00:05:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája: Automata klíma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtréfált a klímám. Hiába állítottam be a befúvás irányát a fejtérre, nem terelte oda a levegőt. Kis leállás után semmi gond, visszaállt az eredeti állapot.

Volt már valakinek hasonló gondja???
_________________
Focus II. 2007
1.6 TDCi 90LE (66Kw)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 106, 107, 108  Következő
Ugrás:   

1 / 108 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.53 másodperc