Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.09.18. 00:06:19 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: csapodaniel
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26275
Látogatók:
Vendégek: 460
Tagok: 1
Összesen: 461

Jelen lévő tagok:
01: Aschy

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fcm


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 22.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mekkora az alapjárata a következő körülmények között: 20km/h fölött guruló autó, sebváltó üresben és üzemmeleg motor.
_________________
C-MAX 1.6 VCT


Legutóbb fcm szerkesztette (2005.01.27 12:19:38), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steve


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 02.
Hozzászólások: 919


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 07:27:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT
Hozzászólás az előzmény idézésével

fcm írta:
1.6 VCT észrevételek és tapasztalatok


Jó lenne egy ilyen motorú C-Max, de azért a sima 1.6-sal is elégedett vagyok. Laughing
Egyébként jó a topic, viszont az összehasonlítási alap hiányzik, legalábbis nálam.
_________________
Steve(C-Max 1.6 Trend).
Fényképalbum
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csoni


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 08.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 09:56:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

fcm írta:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mekkora az alapjárata a következő körülmények között: 20km/h fölött guruló autó, sebváltó üresben és üzemmeleg motor.


750 1/min azaz a 3. vonás Smile
_________________
All eyes are focused on focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csoni


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 08.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 10:04:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
fcm írta:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mekkora az alapjárata a következő körülmények között: 20km/h fölött guruló autó, sebváltó üresben és üzemmeleg motor.


750 1/min azaz a 3. vonás Smile


Már ha ugye C-maxról beszélünk.. OFF ezt a topiccímben kéne jelezni ezután mert másképp nem látszik ON
_________________
All eyes are focused on focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziszi.


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 17.
Hozzászólások: 3487


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 10:36:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
Már ha ugye C-maxról beszélünk.. OFF ezt a topiccímben kéne jelezni ezután mert másképp nem látszik ON
Less a hozzászólások fölé Wink

Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
_________________
Ne ess pánikba!

sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csoni


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 08.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 11:13:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziszi írta:
Csoni írta:
Már ha ugye C-maxról beszélünk.. OFF ezt a topiccímben kéne jelezni ezután mert másképp nem látszik ON
Less a hozzászólások fölé Wink

Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-


lesek, lesek, de a főlapon ez nem látszik Wink
_________________
All eyes are focused on focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KGyuri


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 03.
Hozzászólások: 4519


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 11:35:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??
_________________
Amit akartok, hogy Veletek tegyenek az emberek, Ti is tegyétek velük!!
Egy problémát nem lehet azzal a gondolkodásmóddal megoldani, mely gondolkodásmód a problémát előidézte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csoni


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 08.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 11:45:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KGyuri írta:
Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??


Nem azonos, ez egy teljesen új.

1.6 Duratec Ti-VCT 1596 cm3 Soros négyhengeres; 16 szelep; kettős, független változó szelepvezérlés (Ti-VCT); könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
84 kW (115 LE) 6000/perc fordulatszámon
155 Nm 4150/perc fordulatszámon
_________________
All eyes are focused on focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fcm


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 22.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 12:20:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
Csoni írta:
fcm írta:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mekkora az alapjárata a következő körülmények között: 20km/h fölött guruló autó, sebváltó üresben és üzemmeleg motor.


750 1/min azaz a 3. vonás Smile


Már ha ugye C-maxról beszélünk.. OFF ezt a topiccímben kéne jelezni ezután mert másképp nem látszik ON


Így már jobb? Smile
_________________
C-MAX 1.6 VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fcm


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 22.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 12:22:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
Csoni írta:
fcm írta:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kinek mekkora az alapjárata a következő körülmények között: 20km/h fölött guruló autó, sebváltó üresben és üzemmeleg motor.


750 1/min azaz a 3. vonás Smile


Már ha ugye C-maxról beszélünk.. OFF ezt a topiccímben kéne jelezni ezután mert másképp nem látszik ON


Az enyém 1100 körül van és ha megállok, lemegy 800-ra...
_________________
C-MAX 1.6 VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steve


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 02.
Hozzászólások: 919


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 13:15:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
KGyuri írta:
Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??


Nem azonos, ez egy teljesen új.

1.6 Duratec Ti-VCT 1596 cm3 Soros négyhengeres; 16 szelep; kettős, független változó szelepvezérlés (Ti-VCT); könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
84 kW (115 LE) 6000/perc fordulatszámon
155 Nm 4150/perc fordulatszámon


Nem sokkal tud többet, mint a sima 1.6-os. Laughing
_________________
Steve(C-Max 1.6 Trend).
Fényképalbum
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csoni


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 08.
Hozzászólások: 336


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 14:29:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

steve írta:
Csoni írta:
KGyuri írta:
Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??


Nem azonos, ez egy teljesen új.

1.6 Duratec Ti-VCT 1596 cm3 Soros négyhengeres; 16 szelep; kettős, független változó szelepvezérlés (Ti-VCT); könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
84 kW (115 LE) 6000/perc fordulatszámon
155 Nm 4150/perc fordulatszámon


Nem sokkal tud többet, mint a sima 1.6-os. Laughing


nem??????

1.6 Duratec 1596 cm3 (III. és IV. Euro)
Soros négyhengeres; 16 szelep; könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
74 kW (100 LE) 6000/perc fordulatszámon
146 Nm 4000/perc fordulatszámon

Azért az a +15% LE-ben eléggé megérezhető ekkora kasztninál...
_________________
All eyes are focused on focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3833


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 18:08:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
steve írta:
Csoni írta:
KGyuri írta:
Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??


Nem azonos, ez egy teljesen új.

1.6 Duratec Ti-VCT 1596 cm3 Soros négyhengeres; 16 szelep; kettős, független változó szelepvezérlés (Ti-VCT); könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
84 kW (115 LE) 6000/perc fordulatszámon
155 Nm 4150/perc fordulatszámon


Nem sokkal tud többet, mint a sima 1.6-os. Laughing


nem??????

1.6 Duratec 1596 cm3 (III. és IV. Euro)
Soros négyhengeres; 16 szelep; könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
74 kW (100 LE) 6000/perc fordulatszámon
146 Nm 4000/perc fordulatszámon

Azért az a +15% LE-ben eléggé megérezhető ekkora kasztninál...

Bocsesz a Foka II. 1,5 100 pacisának 150Nm-t írnak...
az 1,6 115 lovasá meg 155Nm.... Egyébként a teszttapasztalatom.... a motor 2000-2500-3000 tartományban talán nyomatékosabb volt, mint a régi 1,6é... de aztán felsö tartományban meg szarabb.... igaz a kaszni is nehezebb.....tehát a +15% LE valahol elveszett... Szerintem ezt AB is igazolhatta......
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14351


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 22:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
Bocsesz a Foka II. 1,5 100 pacisának 150Nm-t írnak...
az 1,6 115 lovasá meg 155Nm.... Egyébként a teszttapasztalatom.... a motor 2000-2500-3000 tartományban talán nyomatékosabb volt, mint a régi 1,6é... de aztán felsö tartományban meg szarabb.... igaz a kaszni is nehezebb.....tehát a +15% LE valahol elveszett... Szerintem ezt AB is igazolhatta......


Hát mint írtam is nekem pont fordítva működött, harmonizálva a gyári adatokkal ...(magasabban van a max. nyomatéki pont, a 15 paci, meg 15 paci sztem, pörgetve jól ment az a gép, pedig elég nehéz a kasztni)
Sztem jó motor, de az egynyócas eltörlése sztem megint valami óriási nagy ökörség a Ford részéről! (a régi 115 lovas egynyócas sztem simán maga alá nyomja a VCT-t, de ezen nincs mit csodálkozni... Nagyobb hengerűrtartalom ugyanakkora teljesítményt nézve sokkal rugalmasabb, jobban megy, mint a kisebb térfogatú!)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2005.02.13 22:03:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
simgeri írta:
Bocsesz a Foka II. 1,5 100 pacisának 150Nm-t írnak...
az 1,6 115 lovasá meg 155Nm.... Egyébként a teszttapasztalatom.... a motor 2000-2500-3000 tartományban talán nyomatékosabb volt, mint a régi 1,6é... de aztán felsö tartományban meg szarabb.... igaz a kaszni is nehezebb.....tehát a +15% LE valahol elveszett... Szerintem ezt AB is igazolhatta......


Hát mint írtam is nekem pont fordítva működött, harmonizálva a gyári adatokkal ...(magasabban van a max. nyomatéki pont, a 15 paci, meg 15 paci sztem, pörgetve jól ment az a gép, pedig elég nehéz a kasztni)
Sztem jó motor, de az egynyócas eltörlése sztem megint valami óriási nagy ökörség a Ford részéről! (a régi 115 lovas egynyócas sztem simán maga alá nyomja a VCT-t, de ezen nincs mit csodálkozni... Nagyobb hengerűrtartalom ugyanakkora teljesítményt nézve sokkal rugalmasabb, jobban megy, mint a kisebb térfogatú!)


mint mar parszor csereltunk percy ez ugyben eszmecseret, azzal tudom, hogy egyetertesz, hogy kinek mire kell a kocsi, es mennyire sietos a dolga, ugy valaszt motort maganak.

en most a heten megyek egy c-max prosiert is, mert ha maradnak a c-max-os kedvezmenyek, akkor lehet, hogy nem foka ii turnier lesz, hanem c-max Laughing Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14351


HozzászólásElküldve: 2005.02.13 22:19:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:
mint mar parszor csereltunk percy ez ugyben eszmecseret, azzal tudom, hogy egyetertesz, hogy kinek mire kell a kocsi, es mennyire sietos a dolga, ugy valaszt motort maganak.

en most a heten megyek egy c-max prosiert is, mert ha maradnak a c-max-os kedvezmenyek, akkor lehet, hogy nem foka ii turnier lesz, hanem c-max Laughing Wink


Ácsi bácsi Smile

Én nem azt mondtam, hogy mindenki vegyen egynyócast Smile

Csak keseregtem kicsit, hogy először megszüntették a FókaI Trendben, most úgyláccik végleg megszűnt a FókaII-ben....
Amúgy meg sztem igazam van a vezethetőséget illetően, de ne kötözködj mert megrugdallak Wink Twisted Evil Razz

Az meg, hogy szimexet nézel a te problémád bökker Wink Laughing Laughing Laughing
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szittyai


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 21.
Hozzászólások: 642


HozzászólásElküldve: 2005.02.13 22:45:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csoni írta:
KGyuri írta:
Bocs, de ez a VCT motor az mi??
Nem értek hozzá, ez akkor ne azonos a Zetec-se.vel??


Nem azonos, ez egy teljesen új.

1.6 Duratec Ti-VCT 1596 cm3 Soros négyhengeres; 16 szelep; kettős, független változó szelepvezérlés (Ti-VCT); könnyűfém hengerfej és motorblokk; többpontos, elektronikus üzemanyag-befecskendezés; elektronikus gázpedál
84 kW (115 LE) 6000/perc fordulatszámon
155 Nm 4150/perc fordulatszámon

Lényegében ennyi, kicsit bővebben:

http://fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=albun07&id=FORD_UJ&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

és

http://fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=albun07&id=FORD_UJ2&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
_________________
szittyai (1.6 Fresh kombi; 2004.03.; Deep Rosso)
"Ön dönt: iszik, vagy vezet. De egyszerre a hármat ne csinálja!"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.02.14 07:17:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

focus2-ben ez a csilivili 1,6 vtipdtivvtvtcvtitdci szuper motor:

alul szépen kellemesen dolgozott dadogás nélkül, a gázpedál finom, pontos, alul dinamikus gyorsulás, felül viszont nem éreztem azt a vtipdtivvtvtcvtitdci technikát ami húzott volna mint a gép, cca 5000 és 6000 közt ugyanúgy megy mint 4000-5000 közt. én nem éreztem azt a +15 pacit, habár kellemesen lehetett vezetni az autót, persze nehezebb meg minden, de akkor sem volt valami hűde izé. persze igazán nem volt lehetőségem tesztelni, 5 km volt a kocsiban és nem akartam "széjjeltépni"...
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14351


HozzászólásElküldve: 2005.02.14 10:51:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
focus2-ben ez a csilivili 1,6 vtipdtivvtvtcvtitdci szuper motor:

alul szépen kellemesen dolgozott dadogás nélkül, a gázpedál finom, pontos, alul dinamikus gyorsulás, felül viszont nem éreztem azt a vtipdtivvtvtcvtitdci technikát ami húzott volna mint a gép, cca 5000 és 6000 közt ugyanúgy megy mint 4000-5000 közt. én nem éreztem azt a +15 pacit, habár kellemesen lehetett vezetni az autót, persze nehezebb meg minden, de akkor sem volt valami hűde izé. persze igazán nem volt lehetőségem tesztelni, 5 km volt a kocsiban és nem akartam "széjjeltépni"...


Én is valami hasonlót tapasztaltam, de én meg is kentem a gépet egy picit Smile

Sztem megy, 4000 felett érezni egy kis pluszt, hogy ez 15 paci-e-é-e esetleg, vagy mennyi nem tudom, a beépített mérőszerkezetemet újra kell kalibrálnom... Wink Laughing
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom(z)


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 03.
Hozzászólások: 1417


HozzászólásElküldve: 2005.02.28 23:04:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ismét egy kellemes dolgot fedeztem fel, nemtom mennyire egyedi (nagyon tetszik, hogy mennyi kis apróságot lehet felfedezni így hat hónap után is):
amikor benyomom a kuplungot 3000 feletti fordulaton, akkor egy kicsit megemelkedik a fordulatszámmutató és egy tizedmásodpercnyit fennt tartja a fordulatot. állat, mert egy gyors felváltásnal magasabb fordulatról indítom a nagyobb sebességfokozatot Cool
lehet, hogy a sportos vezetésemhez állt be így? Confused
_________________
"Sose vitatkozz idiótákkal. Lesüllyedsz az Ő szintjükre, és ott legyőznek a rutinjukkal."
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.02.28 23:47:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tom(z) írta:
ismét egy kellemes dolgot fedeztem fel, nemtom mennyire egyedi (nagyon tetszik, hogy mennyi kis apróságot lehet felfedezni így hat hónap után is):
amikor benyomom a kuplungot 3000 feletti fordulaton, akkor egy kicsit megemelkedik a fordulatszámmutató és egy tizedmásodpercnyit fennt tartja a fordulatot. állat, mert egy gyors felváltásnal magasabb fordulatról indítom a nagyobb sebességfokozatot Cool
lehet, hogy a sportos vezetésemhez állt be így? Confused
Ez nem csak az 1,6 VCT-nél van így. Pontosan azért van, amit leírtál (váltásnál ne essen vissza a fordulatszám). Engem az elején még zavart is egy kicsit, de hamar megszoktam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csabo


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 13.
Hozzászólások: 153


HozzászólásElküldve: 2005.03.24 22:28:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája: Az első benyomások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma végre átvettem ...bele is szaladt az első 170 km.

A kompi eleinte (kb 80 km) érdekeseket mutatott, átlagseb alacsony (25), fogyi magas (23-19-15, és csökken), miközben sztádán közlekedtem 9-110 között.
Kb 80 km-nél nulláztam a kompit (átlagfogy+átlagsebesség) és helyrejöttek az adatok, a fogyi az utolsó 90 km-en leugrott 7 literre miközben az átlagseb felment 90-re.

Tempomattal haladva mutató 100-at mutat, kompi 96-ot mér. (kompi menetközben nullázva és kb 5 km folyamatos haladást figyelve állandó sebességen)

Futómű olasz kocsi után furcsa, stabilabb de puhább. Kevésbé jön át a magyar kátyus, foltozott út.
A motor mintha hangosabb lenne és jóval többet pörög ugyanannál a sebességnél (kb 500/perc).

Röviden ennyi .. folytatás jövő hét szerdán. Addig megjáratjuk.. Siófok, Pécs Boglár, Pest, Gyöngyös, Cegléd, Pest útvonalon.

Üdv
_________________
a C-MAX flotta
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.03.24 22:34:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája: Re: Az első benyomások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csabo írta:
Ma végre átvettem ...bele is szaladt az első 170 km.

A kompi eleinte (kb 80 km) érdekeseket mutatott, átlagseb alacsony (25), fogyi magas (23-19-15, és csökken), miközben sztádán közlekedtem 9-110 között.
Kb 80 km-nél nulláztam a kompit (átlagfogy+átlagsebesség) és helyrejöttek az adatok, a fogyi az utolsó 90 km-en leugrott 7 literre miközben az átlagseb felment 90-re.

Tempomattal haladva mutató 100-at mutat, kompi 96-ot mér. (kompi menetközben nullázva és kb 5 km folyamatos haladást figyelve állandó sebességen)

Futómű olasz kocsi után furcsa, stabilabb de puhább. Kevésbé jön át a magyar kátyus, foltozott út.
A motor mintha hangosabb lenne és jóval többet pörög ugyanannál a sebességnél (kb 500/perc).

Röviden ennyi .. folytatás jövő hét szerdán. Addig megjáratjuk.. Siófok, Pécs Boglár, Pest, Gyöngyös, Cegléd, Pest útvonalon.

Üdv
Gratulálok!
Én már csak nosztalgiával gondolhatok az első pár száz kilóméterre... Wink

A kompi nem mutatott hülyeségeket, csak ha lenullázodd, akkor az átlag fogyit 99,9 l/100-ról számolja visszafelé, az átlag sebességet meg 0-tól előrefelé. Kell egy pár km-t menni vele, hogy beálljon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csabo


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 13.
Hozzászólások: 153


HozzászólásElküldve: 2005.03.24 23:01:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája: Re: Az első benyomások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Csabo írta:
Ma végre átvettem ...bele is szaladt az első 170 km.

A kompi eleinte (kb 80 km) érdekeseket mutatott, átlagseb alacsony (25), fogyi magas (23-19-15, és csökken), miközben sztádán közlekedtem 9-110 között.
Kb 80 km-nél nulláztam a kompit (átlagfogy+átlagsebesség) és helyrejöttek az adatok, a fogyi az utolsó 90 km-en leugrott 7 literre miközben az átlagseb felment 90-re.

Tempomattal haladva mutató 100-at mutat, kompi 96-ot mér. (kompi menetközben nullázva és kb 5 km folyamatos haladást figyelve állandó sebességen)

Futómű olasz kocsi után furcsa, stabilabb de puhább. Kevésbé jön át a magyar kátyus, foltozott út.
A motor mintha hangosabb lenne és jóval többet pörög ugyanannál a sebességnél (kb 500/perc).

Röviden ennyi .. folytatás jövő hét szerdán. Addig megjáratjuk.. Siófok, Pécs Boglár, Pest, Gyöngyös, Cegléd, Pest útvonalon.

Üdv
Gratulálok!
Én már csak nosztalgiával gondolhatok az első pár száz kilóméterre... Wink

A kompi nem mutatott hülyeségeket, csak ha lenullázodd, akkor az átlag fogyit 99,9 l/100-ról számolja visszafelé, az átlag sebességet meg 0-tól előrefelé. Kell egy pár km-t menni vele, hogy beálljon.


Hát ne tudom... megkap, megtankol, megy vele 80 km-t közben nézegeti a kompit, és "hülyeségeket" mutat, fogyi lassan csökken 28 lityiről, a 80 km megtétele után is 15 az átlag (7km volt benne átvételkor) .. ekkor, menet közben nullázom és utána néhány mp múlva beállt 7 köré és tartotta is, Göddölő előtti parton (pest felé) felment 8-ra majd lassan visszakúszott 7-re.

Az átlagsebet nem néztem átvételkor (7 km) de kb 15 km-nél 23-25 körül mutatott majd alig változott valamit a következő 70-80 km alatt, amit viszont 100-120 km/h között gurult.... ha matematikailag vizsgálom (út idő sebesség ), akkor kijöhet, csak furcsa. Miután nulláztam valósabb adatokat mutatott.
Az átlagfogyi is stimmelhet matematikailag .. csak furcsa, hogy 1 liter/km jön ki az első 7 km-re


Van egy olyan érzésem, hogy amikor az új autót először megtankolja az ember, akkor minden számlálót nullázni kellene és akkor az első valóban megtett km-ek pozitív (előélet nélküli) benyomást keltenének.

A tartós "teszt" majd bizonyít... Wink
_________________
a C-MAX flotta
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvlaca


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 31.
Hozzászólások: 3695


HozzászólásElküldve: 2005.03.25 00:29:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája: Re: Az első benyomások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csabo írta:

Hát ne tudom... megkap, megtankol, megy vele 80 km-t közben nézegeti a kompit, és "hülyeségeket" mutat, fogyi lassan csökken 28 lityiről, a 80 km megtétele után is 15 az átlag (7km volt benne átvételkor) .. ekkor, menet közben nullázom és utána néhány mp múlva beállt 7 köré és tartotta is, Göddölő előtti parton (pest felé) felment 8-ra majd lassan visszakúszott 7-re.

Az átlagsebet nem néztem átvételkor (7 km) de kb 15 km-nél 23-25 körül mutatott majd alig változott valamit a következő 70-80 km alatt, amit viszont 100-120 km/h között gurult.... ha matematikailag vizsgálom (út idő sebesség ), akkor kijöhet, csak furcsa. Miután nulláztam valósabb adatokat mutatott.
Az átlagfogyi is stimmelhet matematikailag .. csak furcsa, hogy 1 liter/km jön ki az első 7 km-re


Van egy olyan érzésem, hogy amikor az új autót először megtankolja az ember, akkor minden számlálót nullázni kellene és akkor az első valóban megtett km-ek pozitív (előélet nélküli) benyomást keltenének.

A tartós "teszt" majd bizonyít... Wink

Ne aggódj! Legközelebb, amikor már elindultál az autóval nullázd le a fogyit és az átlagsebességet! A fogyi számlálója alapjáraton 99.9liter átlagot jelez ha elindulsz visszafelé kezd számolni! Ezért jön ki ilyen lehetlen adat!
Én is sasoltam a fogyit, de megnyugtattak, az ajánlott 1500ös szerviz után nézzem!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csabo


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 13.
Hozzászólások: 153


HozzászólásElküldve: 2005.03.29 20:23:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája: 1000 km
Hozzászólás az előzmény idézésével

Halihó!

Túl vagyok az első ezer km-en.
Tapasztalatok...
Kemény az ülés. Sad
A motor remélem csendesebb lesz majd később, mert most hangosabb mint amire számítottam.
A fogyi 7.3 az első kb 400 km alatt (számolással kompival Bp-Gyöngyös-Bp-Siófok-Pécs útvonalon) a következő 600 is hasonló lesz (a holnapi tankoláskor pontosul) fele sztráda, fele országuti használatban.
Röviden ennyi.
Üdv:
Csabó
_________________
a C-MAX flotta
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Klevi75


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 29.
Hozzászólások: 1407


HozzászólásElküldve: 2005.03.30 20:04:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája: Re: 1000 km
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csabo írta:
Halihó!

Túl vagyok az első ezer km-en.
Tapasztalatok...
Kemény az ülés. Sad
A motor remélem csendesebb lesz majd később, mert most hangosabb mint amire számítottam.
A fogyi 7.3 az első kb 400 km alatt (számolással kompival Bp-Gyöngyös-Bp-Siófok-Pécs útvonalon) a következő 600 is hasonló lesz (a holnapi tankoláskor pontosul) fele sztráda, fele országuti használatban.
Röviden ennyi.
Üdv:
Csabó


Hello!

Mikor vetted át az autót? Nem az elmúlt 2 héten belül?
_________________
Levente
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csabo


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 13.
Hozzászólások: 153


HozzászólásElküldve: 2005.05.04 13:34:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája: Re: 1000 km
Hozzászólás az előzmény idézésével

Klevi75 írta:
Csabo írta:
Halihó!

Túl vagyok az első ezer km-en.
Tapasztalatok...
Kemény az ülés. Sad
A motor remélem csendesebb lesz majd később, mert most hangosabb mint amire számítottam.
A fogyi 7.3 az első kb 400 km alatt (számolással kompival Bp-Gyöngyös-Bp-Siófok-Pécs útvonalon) a következő 600 is hasonló lesz (a holnapi tankoláskor pontosul) fele sztráda, fele országuti használatban.
Röviden ennyi.
Üdv:
Csabó


Hello!

Mikor vetted át az autót? Nem az elmúlt 2 héten belül?



Bocs, csak most vettem észre... márc 24.
_________________
a C-MAX flotta
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.06.01 12:36:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gratulálok Maxbullnak a gyorsulási versenyen elért eredményéhez!
A szememben ő az első, mert az autót tekintve 1 század Exclamation másodperccel ment kevesebbet, mint az 1,8 TDDI, pedig a Maxi legalább 300kg-al nehezebb. Exclamation
Sajnos más C-Maxos nem vett részt a gyorsulásin Sad , pedig nagyon kiváncsi lettem volna az eredményekre és akkor talán saját kategóriát is kaptunk volna.
Remélem legközelebb lesz mivel indulnom, mert ebben az esetben rám biztosan számíthattok.

Egy kicsit off voltam Embarassed , mert Maxbullnak nem is VCT van, hanem "sima" 1,6-os.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxbull
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 09.
Hozzászólások: 3336


HozzászólásElküldve: 2005.06.02 20:28:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Gratulálok Maxbullnak a gyorsulási versenyen elért eredményéhez!
A szememben ő az első, mert az autót tekintve 1 század Exclamation másodperccel ment kevesebbet, mint az 1,8 TDDI, pedig a Maxi legalább 300kg-al nehezebb. Exclamation
Sajnos más C-Maxos nem vett részt a gyorsulásin Sad , pedig nagyon kiváncsi lettem volna az eredményekre és akkor talán saját kategóriát is kaptunk volna.
Remélem legközelebb lesz mivel indulnom, mert ebben az esetben rám biztosan számíthattok.

Egy kicsit off voltam Embarassed , mert Maxbullnak nem is VCT van, hanem "sima" 1,6-os.


Köszönöm Béla! Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.



MaxBull
albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford Focus C-Max 1.6 VCT -észrevételek és tapasztalatok-
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Ugrás:   

1 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc