Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.10.18. 20:25:24 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: MelodeeBut
Mai: 3
Tegnapi: 1
Összesen: 25567
Látogatók:
Vendégek: 228
Tagok: 8
Összesen: 236

Jelen lévő tagok:
01: afiser
02: qqrique
03: tamastamas
04: sulep
05: JuPe
06: proferry
07: Kapeti
08: tituszka80

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

5 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.09.03 20:25:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 121
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

vries írta:

2008 decembere óta van nálam. A szerelő kimosta a tankot, az egész rendszert, rengeteg olajos, szárszerű anyag jött ki. Félelmetesen nézett ki, az üzemanyagszűrő ocsmány és szétmállott szinte. Most megy de félek hogy a nagynyomású vagy a csúcsok látták kárát.
Azokat nem lehet kimosni, esetleg tisztítani?

Akkor kapott kannást rendesen. Elvileg az üzemanyagszűrő mikronos méretig szűr mindent, nagyobb dzsuvától legfeljebb eldugul. Az 1-2 mikron alatti szemcsék viszont koptatják a csúcsokat.
Az eleve hiba volt, hogy a vásárlás után nem cserélted azonnal az összes szűrőt.
Ha szerencséd van, akkor a takarítástól megjavul a gép, de szerintem kezdhetsz gyűjteni új csúcsokra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vries


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 10:36:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 122
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
vries írta:

2008 decembere óta van nálam. A szerelő kimosta a tankot, az egész rendszert, rengeteg olajos, szárszerű anyag jött ki. Félelmetesen nézett ki, az üzemanyagszűrő ocsmány és szétmállott szinte. Most megy de félek hogy a nagynyomású vagy a csúcsok látták kárát.
Azokat nem lehet kimosni, esetleg tisztítani?

Akkor kapott kannást rendesen. Elvileg az üzemanyagszűrő mikronos méretig szűr mindent, nagyobb dzsuvától legfeljebb eldugul. Az 1-2 mikron alatti szemcsék viszont koptatják a csúcsokat.
Az eleve hiba volt, hogy a vásárlás után nem cserélted azonnal az összes szűrőt.
Ha szerencséd van, akkor a takarítástól megjavul a gép, de szerintem kezdhetsz gyűjteni új csúcsokra.


Köszi a biztatást Laughing Most repül a kicsike és teljesen más kategóriában szalad a ménes. El fogom vinni kitisztítani a szivattyút és a csúcsokat mert hálás autó.
Ezt a hibakódot nem értem, ilyet nem láttam még hogy "néha" üzemanyagrendszer. Sztem vmi kap naftát vagy nem!
Esetleg tévedek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 10:43:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

...és üzemanyag szűrőt 10-15 ezrenként tessék cserélni! Basszus, mióta lehetett bent az előző?! Shocked
(A galériámban látható egy ennyi ciklus utáni szűrő.) Valszeg nem tudott már üzemanyagot átszívni a nagynyomású rajta szegény, plussz a porlasztók sem szeretnek üzemanyag nélkül lenni...rohadt hozzáértők élnek széles e földön....csak azt nem értem, ha valaki megvesz egy drága dízelt miért b.a.ssza szét kannás olajjal? Szerinted ezek után olaj mikor volt cserélve benne? Olajszűrő?
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 10:46:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja és nagynéha önts az üzemanyaghoz egy kis dízel injektor tisztítót ezek után. (Személy szerint STP nekem segített.) Olajcserénél pedig motorolaj öblítőt.
A néha hibának ezek után el kellene tűnnie. Eddig néha nem épült fel a CR nyomás, nem véletlen.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  raven


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 15.
Hozzászólások: 492


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 14:32:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

És nagyon ajánlott gyári üzemanyagszűrőt tenni bele(Motorcraft, Delphi), de ha találsz utángyártott 2 mikronos szűrőt, akkor az is jó lesz, de az szerintem árban ugyanannyi lesz mint a gyári.
_________________
ForDTC - Ford specifikus diagnosztikai app Androidra
Letöltés: ForDTC-v1.0.8.1.apk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 15:11:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 126
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

vries írta:
Köszi a biztatást Laughing Most repül a kicsike és teljesen más kategóriában szalad a ménes. El fogom vinni kitisztítani a szivattyút és a csúcsokat mert hálás autó.
Ezt a hibakódot nem értem, ilyet nem láttam még hogy "néha" üzemanyagrendszer. Sztem vmi kap naftát vagy nem!
Esetleg tévedek?

Ezek szerint a takarítás segített? Ha így rendben van a gép, akkor a nagynyomásúhoz és a csúcsokhoz egyelőre nem nyúlnék.
A cromax-nál lehet kifejezetten common rail tisztítót kapni, habár nem érdemlik meg a reklámot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vries


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2009.09.04 15:12:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most minden ki lett cserélve, kiváncsi vok mi lesz.
Mi van ha megint villogni kezd és pont előzés közben, mert a most így kezdődött.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.09.05 20:17:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 128
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Úgy tudom, ha tövig gáznál bevillan, akkor az porlasztó bibi. Olvasgass utána a mondeó klubban is, sok okosat írnak ám Wink
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.09.09 08:00:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hi.

a mann-nak van egy speci szűrő rendszere, amit be lehet építeni. Olvastam róla, valami két db szűrőből áll. Az átépítés persze nem olcsó, de így jobb szűrést ígérnek. Mondjuk két szűrő biztos jobb is. HA rémlik valakinek régi csepel teherautón is volt kettő, oszt soha nem volt dugulása a porlasztónak, pedig abba mindent tankoltak, ami éghető volt:-)
nézzetek utána, ha ráértek kicsit. engem is érdekelne a konrétum.

KRISTOF!
ha jársz erre, melyik adagolószerviz volt nyírtelken? kettő is van. Van egy Szlo.... val kezdődő, és egy másik. Melyik a tuti?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.09.09 11:31:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez lehet az?
http://www.mann-hummel.com/liquidfilters/index.html?iKeys=17.1.223.1.1
http://www.mann-hummel.com/liquidfilters/upload/doc/HBGQZvOiOMP.pdf

És ha két szűrőt fűzne az ember egymás után? Rolling Eyes

Elgondolkodtat amúgy ez a 2 mikron alatti szennyeződéses dolog, ami átjuthat a szűrőkön. De a szűrő gyártása során nem kerülhet bele a kimenő oldalra ennél nagyobb szennyeződés? Amikor az autót legyártják a nagynyomású szivattyúban nem lehet ilyen szennyeződés? Ezt egyáltalán nem lehet garantálni szerintem. Nem is beszélve a szűrőcseréről...

Ja, meg azért a régi Csepel injektora gondolom nem mikronos tűrésekkel készült, ahol a közel 2000 baros üzemanyagban lévő szösz is alagutat tud ásni Smile
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.09.09 22:12:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A kósa szervízben volt.
Egyébként nemtudom, hogy az-e a tuti, de nekem megcsinálták, darabját 22e-ért és azóta jó. Meg vállaltak 2 vagy 3 hónap garit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.09.10 12:15:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 132
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

köszi.
meglesem, bár nekem nem a fókát kell egyenlőre, hanem egy másikat, de gondoltam aki még ahoz is ért, az elboldogul mással is:-)
Köszi mégegyszer.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.09.10 14:01:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 133
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Persze, ez mindennel foglalkozik (ami dízel), még traktorral is:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  falla


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 27.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2009.11.17 22:02:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 134
 Hozzászólás témája: porlasztó hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

üdv! nekem is be villog aa izzitó világítás de annyira hogy az autó be sem indúl. Crying or Very sad elvittem 1 pár szerelőhöz azt mondták hogy ki ment 2 porlasztó. és vagy ki cseréltetem, vagy megcsináltatom. de viszont nem mindegy hogy mennyi pénzért. mert azt mondta a szerelő hogy ő 50ért megcsinálná db ját, vagy vegyek 52ezer/db újonnan vagy ha csak azt a kettőt cserélem akkor vegyek használtat. hát sajna a mai válságban csak használtat vennék, de sajna nem találtam árban ami tetszene, mert mindenki 25-35ezer közt beszél. nekem meg csak vagy 20 lenne db jára. valaki aki tuna segíteni hogy, sajna volt valaki ilyen hejtetbe jó lenne ha írna. hogy ki kell e takarítatni a rendszert is vagy nem? mert volt aki azt mondta hogy nagy hüjeség a takarítás.
az autó adatai: 2003as focus ghia 1.8 tdci motor kód:FFDA
minden segítséget megköszönök előre is,főleg ha tudtok eladót Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Wickfater


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 17.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2009.11.17 23:02:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 135
 Hozzászólás témája: Ködlámpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2006-os táltosom első ködlámpa izzói kiégtek.
Tudja valaki milyen kell bele?
Nem szeretném addig lebontani az ormányát Very Happy
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.11.18 08:22:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 136
 Hozzászólás témája: Re: Ködlámpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shocked Az izzító, az nem izzó
Wickfater írta:
Sziasztok!
2006-os táltosom első ködlámpa izzói kiégtek.
Tudja valaki milyen kell bele?
Nem szeretném addig lebontani az ormányát Very Happy
Köszi


Falla:ha biztosan a porlasztók a rosszak, kérdezd meg esetleg a márkakereskedést a környékeden, az itteni elég jó kedvezményt kínál az alkatrészekre, minél idősebb az autó, annál nagyobbat, olyan 10% körülit a 2003-asokra.
Két eset van egyébként a porlasztóknál, vagy felújított, ekkor csak a csúcsot cserélik, ez az olcsóbb, illetve amikor már nagyon idős a porlasztó, akkor csere a fődarabot is. Lehet neked elég lenne csak felújítani, vagy felújítottat venni. Ez esetben cserébe visszaveszi a kereskedés a tiéd, és viszonylag jól jársz, mert olcsón kapsz egy felújítottat (recycling). Nézd csak meg:
http://www.cromax.hu/?katid=35299100&termek_al_id=15261&katnev=100, 115LE
Cseredarab ár 21.240 Ft (Delphi), (51000-21000) tehát olyan 30 körül lenne, de ha ebből még kedvezményt is kapsz...Javítva a cromax honlapon, úgy értették 51.000 a csereárral, egyébként 71.000, nem mindegy...
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia


Legutóbb tiano szerkesztette (2010.04.12 08:48:20), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jujdejo


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 21.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2010.02.11 18:43:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 137
 Hozzászólás témája: üdv mindenkinek
Hozzászólás az előzmény idézésével

nalam is megortent a villogo izzitolampa, kamion elözese kozben, a tünetek a mindenki altal leirtak-motor veszitett a teljestimenyböl, nagy nehezen hazaertem,
akkor hisztizett amikor mar szepen felepült a turbonyomas olyan 1800-2000fordulattol kezdett villógni a lampa es kerregni iszonyatosan a motor, negyesbe be se lehetett tenni.
3napra ra tudtam idöpontot szerezni a szeviztöl, szam.gepre tettek, nem volt ok az akksi töltese, illetve a hengerenkenti teljesitmeny kaotikusan ingadozott. szaki tanacsara felkerestem a temesvari(itt törtent a baj) Delphi kepviseletet(ok gyartjak a porlasztocsucsokat meg a magasnyomasu pumpat), penteken adtak idöpontot hetfö reggelre, itt megcsinaltak a kötelezö teszteket, poharazassal megneztek a porlasztocsucsosk atereszteset, lemertek a magasnyomasu pumpa teljesitmenyet, kicsereltek az üzemanyagszüröt, szerintük semmi baj, ment is az auto szepen ahogy eddig(lendkerek es kupplungszerkezet mar cserelve volt regebben horror aron). masnap forgalomban szervorasegites a kormanynal megszünt, kigyulladt a müszerfalon az akksi kontrol lampaja, azzal a lendülettel visszamentem a Delphi-hez, viszont mielött bementem gondoltam benezek a motorhazba...hat eszrevettem hogy azert nem volt mar töltesem mivel a generator szij nem igazan volt a helyen(a helyzet magaslatan) illetve egy feszitögörgö egesz ferden allt...automentö kihiv, beszallitattam magam a szervizbe, aholis lehuztak diagnosztizalas gyanant nemi penzzel, ami annyit takart hogy felnyitottam a motorhaztetöt es megmutattam a dilettans faxnak aki elküldött porlasztocsucs tesztre hogy le van esve a generatorszij a helyeröl...
szoval, nem kell azonnal beszarni ha villog az izzitolampa, nem biztos hogy porlasztocsucs, mondjuk nekem meg mindig ott a zabszem ahol nem kene legyen, tuti hogy nem indulok el ezzel a geppel hosszabb utra, megvan otthon a jo kis 75 lovas tddi, lusta mint en, van benne(legalabb) 203000km, viszont semmi baja es enni is alig ker.
puß
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  andrascret


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 29.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2010.11.14 15:26:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 138
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok
tud esetleg valaki evvel villogo izzitoval kapcsolatban Movaron vagy Gyor kozeleben szerelot v szervizt ahol megneznek es esetleg megis csinalnak normalisan
mert nekem is el kezdett villogni es 1szer leis allt de aztan ujra indult igy 140ezer nel, ez igy ilyenkor mar normalis a motornal?
koszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.11.14 18:36:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

andrascret írta:
sziasztok
tud esetleg valaki evvel villogo izzitoval kapcsolatban Movaron vagy Gyor kozeleben szerelot v szervizt ahol megneznek es esetleg megis csinalnak normalisan
mert nekem is el kezdett villogni es 1szer leis allt de aztan ujra indult igy 140ezer nel, ez igy ilyenkor mar normalis a motornal?
koszi


Győrben: www.interdiesel.hu vagy For-Top(Ford márkaszervis), egymástól kb 100 méterre vannak!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  attilabiro73


Offline
Csatlakozott:
2010. 10. 31.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2010.11.14 20:14:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bár nem ez a téma,de nem találtam más topicot,a probléma a következő:
Alapjárattól kb.2000f-ig nem huz rendesen,sőt fullad,nagy füstöt okádva,majd utána elindul,de iszonyu erővel,és utána rendesen megy.
A turbó vákumcsöveket leellenőrizték,teszten nincs hibakód,porlasztócsucsok nemrég(25 ezer km)lettek cserélve,nem lehet az EGR szelep a hibás?
Ford Focus 1,8tdci,115 le,2002.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2010.11.15 09:11:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 141
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

attilabiro73 írta:
Bár nem ez a téma,de nem találtam más topicot,a probléma a következő:
Alapjárattól kb.2000f-ig nem huz rendesen,sőt fullad,nagy füstöt okádva,majd utána elindul,de iszonyu erővel,és utána rendesen megy.
A turbó vákumcsöveket leellenőrizték,teszten nincs hibakód,porlasztócsucsok nemrég(25 ezer km)lettek cserélve,nem lehet az EGR szelep a hibás?
Ford Focus 1,8tdci,115 le,2002.


De Smile Dugózd le, egyből ki is derül.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.26 12:47:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 142
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali mindenki!
Boldog ( Boldog??? ) tulajdonosa lettem 1 hete, egy fokának.
Évjárat 2003, Magyarországi forg. hely. 2005, addig vezetett szervízkönyv. Felszereltség Ghia, + még egy kicsit több. Svájci a lelkem. Futott kilométer 170000, 1,8 TDCI.
Remek kis járgány... persze csak ha megy..
Most jelenleg nem. Tegnap, karácsony első napján, indultunk rokonlátogatásra..
Nem messzire, ( szerencsére ) kb 20 km-re.
Félúton egy nagyobb fékezés után ( nem hiszem hogy lenne jelentősége), elkezdett villogni az izzítás visszajelző lámpa. Az autó szaggat, rángat, nem akar menni.
Gondoltam, Houston baj van!!
Lett is.. Autó egyszer csak megáll, és sehova tovább..
A szomszédok örömére, büszkén hazavontattuk...
Amit tudok róla.. Kb 2 éve komplett kuplung rendszer csere, benne persze a rettegett kéttömegű lendkerékkel. 1 hete izzítógyertyák cseréje, valamint üzemanyagszűrő cseréje.
Nagyon hidegben borzalmas rosszul indul. Félek hogy porlasztó probléma lesz.
Valaki vigasztaljon meg, hogy lehet hogy csak főtengely jeladó...
De viszont ettől függetlenül szeretem otó.. szerintem.. Very Happy
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.12.26 13:26:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 143
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pedig pont ezek a jelei
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.26 13:44:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 144
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
pedig pont ezek a jelei





Akkor nincs mese.. Csere.
Kb 30000/db ? Shocked Crying or Very sad
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.12.26 22:49:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 145
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha újat veszel az drágább. Én anno 22e-ért javíttattam darabját, azóta kopp-kopp semmi gond nem volt velük.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 08:32:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 146
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Ha újat veszel az drágább. Én anno 22e-ért javíttattam darabját, azóta kopp-kopp semmi gond nem volt velük.



Érdemes bontottba beruházni?
Találtam kedvezőbb áron, állítólag 90.000 km van a bontott fordban.
a 4 db 60.000 ft.
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 17:29:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 147
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha tényleg 90e van benne szerintem akkor sem. Eddigi tapasztalatok alapján 120-200e km között érik meg egy porlasztó M.o.-n. Ez alapján elmész az azokkal kb 60-70e km-t, 60 ezerből. Felújításnál nekem azt mondták legalább 100e-t elmegy, és az 88 ezerbe került. Felújításnál volt garancia, a bontott porlasztóra pedig nem hiszem, hogy van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 18:44:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 148
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Ha tényleg 90e van benne szerintem akkor sem. Eddigi tapasztalatok alapján 120-200e km között érik meg egy porlasztó M.o.-n. Ez alapján elmész az azokkal kb 60-70e km-t, 60 ezerből. Felújításnál nekem azt mondták legalább 100e-t elmegy, és az 88 ezerbe került. Felújításnál volt garancia, a bontott porlasztóra pedig nem hiszem, hogy van.



Köszi az információt. Közben megtörtént a diagnosztika.
Hibakódot nem tudok, de amit mondtak, és láttam, az az volt, hogy a magasnyomás nem épült fel. Habár az aksi is igen gyenge volt, most töltőn van, bízom a reggelben, hátha indul.
A hibákat tudták törölni. Azt mondta a szaki, hogy vagy nyomásszabályzó szelep, vagy a 4. henger porlasztócsúcs.
Még mindig bizakodom hogy nem volt rossz vétel, csak belenyúltam a lecsóba....
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 19:01:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 149
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Willow írta:
Hali mindenki!
Boldog ( Boldog??? ) tulajdonosa lettem 1 hete, egy fokának.
Évjárat 2003, Magyarországi forg. hely. 2005, addig vezetett szervízkönyv. Felszereltség Ghia, + még egy kicsit több. Svájci a lelkem. Futott kilométer 170000, 1,8 TDCI.
Remek kis járgány... persze csak ha megy..
Most jelenleg nem. Tegnap, karácsony első napján, indultunk rokonlátogatásra..
Nem messzire, ( szerencsére ) kb 20 km-re.
Félúton egy nagyobb fékezés után ( nem hiszem hogy lenne jelentősége), elkezdett villogni az izzítás visszajelző lámpa. Az autó szaggat, rángat, nem akar menni.
Gondoltam, Houston baj van!!
Lett is.. Autó egyszer csak megáll, és sehova tovább..
A szomszédok örömére, büszkén hazavontattuk...
Amit tudok róla.. Kb 2 éve komplett kuplung rendszer csere, benne persze a rettegett kéttömegű lendkerékkel. 1 hete izzítógyertyák cseréje, valamint üzemanyagszűrő cseréje.
Nagyon hidegben borzalmas rosszul indul. Félek hogy porlasztó probléma lesz.
Valaki vigasztaljon meg, hogy lehet hogy csak főtengely jeladó...
De viszont ettől függetlenül szeretem otó.. szerintem.. Very Happy


Ha csúcs, akkor ne elégedj meg a mechanikus javítással. A javított porlasztókat be kell mérni és új kódot kell hozzá generálni. Sajnos ez nem olcsó mulatság. pl. www.filepdiesel.hu
A hirtelen megállás lehet jeladó hiba. A rossz indulás kevésbé.
Ha komolyabb költséget jelent a javítás, mindenképpen keresd meg az eladót a szavatossági igényeddel. Szerencsére nem úgy van, hogy elad valamit és utána a vízözön.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 22:35:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 150
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sok nepper úgy ad el, hogy a szerződésben benne van, hogy az akkori állapotában veszed meg az autót. Ezt nézd meg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

5 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.19 másodperc