Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.11.15. 04:43:15 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: MarianoChe
Mai: 0
Tegnapi: 5
Összesen: 25661
Látogatók:
Vendégek: 376
Tagok: 2
Összesen: 378

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: fiesta

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.27 22:56:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Sok nepper úgy ad el, hogy a szerződésben benne van, hogy az akkori állapotában veszed meg az autót. Ezt nézd meg.


Nem neppertől vettem, hanem egy jó haver szüleitől..
Igazság szerint nem is annyira akarták eladni, én kötöttem az ebet a karóhoz.
De korrektek, mert most a diagnosztika után mondták, hogy a javításba mindenféleképpen beleszállnak. Tisztában vannak az árakkal is, és nem olyan a viszony köztünk hogy kételkedjek bennük.
Ez az első diesel autóm, de még mindig akarom! Laughing
Várom a holnap reggelt, indul-e? Utána irány a szeríz, és ott kiméricskélik amit ki kell.. Smile
Ha nem indul, akkor majd madzagon megy... Legalább nem fogyaszt. Laughing
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat! Majd a fejleményekről beszámolok, ha érdekel valakit. Ha nem, akkor is. Very Happy
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2010.12.28 00:01:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Remélem, hogy nem fogod megbánni Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2010.12.28 13:31:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

Újra én..
Lehet hogy hülyének fogtok nézni, a következő kérdésem miatt, de az itt olvasgatott dolgok miatt szöget ütött a fejembe egy dolog.
Mégpedig az, hogy ez az egész meghibásodás, tankolás előtt történt.
A fed. comp még 60 km-re elegendő anyagot jelzett vissza. Kb 10 km múlva tankoltunk volna.
Reggel elővarázsoltam a középső com.-ból a rejtett menüt. Ott azt írta, hogy 6l nafta van benne, és hogy 11 km-re elég.. Melyik lehet az igaz?
Most hirtelen tettem bele 20 litert, de nem tudom hogy levegős lett-e a rendszer. Indulni nem indul persze. Esetleg ez is okozhatta az általam leírt hibát?
Mármint hogy esetleg elfogyott belőle az anyag.
Bocs hogy sok a kérdésem, meg hogy csak itt vergődök, de csak januárra van időpontom a szervízbe. És közben csak jár az agyam.. Lehet hogy nincs is akkora baj.. Rolling Eyes
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2010.12.28 20:04:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Willow írta:
kristof írta:
Sok nepper úgy ad el, hogy a szerződésben benne van, hogy az akkori állapotában veszed meg az autót. Ezt nézd meg.


Nem neppertől vettem, hanem egy jó haver szüleitől..
Igazság szerint nem is annyira akarták eladni, én kötöttem az ebet a karóhoz.
De korrektek, mert most a diagnosztika után mondták, hogy a javításba mindenféleképpen beleszállnak. Tisztában vannak az árakkal is, és nem olyan a viszony köztünk hogy kételkedjek bennük.
Ez az első diesel autóm, de még mindig akarom! Laughing
Várom a holnap reggelt, indul-e? Utána irány a szeríz, és ott kiméricskélik amit ki kell.. Smile
Ha nem indul, akkor majd madzagon megy... Legalább nem fogyaszt. Laughing
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat! Majd a fejleményekről beszámolok, ha érdekel valakit. Ha nem, akkor is. Very Happy


Ez reménykedésre ad okot. A csúcs nem szokott szerintem ilyen hirtelen elszállni. Az ismerős meg csak nem adta volna el, ha tudja, hogy vacakol a gép.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2010.12.29 12:36:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ki nem fogyhat, mert letilt ha jól tudom. Ha kifogyna, akkor megszűnne a kenése a szivattyúnak. Ami baj Smile 6L-el inkább olyan 100km-hez közeli érték a reális inkább, bár lehet belekalkulál mást is.
Az eredeti hozzászólásodhoz annyit, hogy ha villogott a jelződ, akkor hibatárolás is történt. Várjuk az eredményed!
Willow írta:
Üdv.

Újra én..
Lehet hogy hülyének fogtok nézni, a következő kérdésem miatt, de az itt olvasgatott dolgok miatt szöget ütött a fejembe egy dolog.
Mégpedig az, hogy ez az egész meghibásodás, tankolás előtt történt.
A fed. comp még 60 km-re elegendő anyagot jelzett vissza. Kb 10 km múlva tankoltunk volna.
Reggel elővarázsoltam a középső com.-ból a rejtett menüt. Ott azt írta, hogy 6l nafta van benne, és hogy 11 km-re elég.. Melyik lehet az igaz?
Most hirtelen tettem bele 20 litert, de nem tudom hogy levegős lett-e a rendszer. Indulni nem indul persze. Esetleg ez is okozhatta az általam leírt hibát?
Mármint hogy esetleg elfogyott belőle az anyag.
Bocs hogy sok a kérdésem, meg hogy csak itt vergődök, de csak januárra van időpontom a szervízbe. És közben csak jár az agyam.. Lehet hogy nincs is akkora baj.. Rolling Eyes

_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2011.02.04 20:25:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Nektek segítőkész Mesterek!

Elsősorban köszönöm a hozzászólásokat, és a segítséget!
Sajnos nem tudtam hamarabb jelentkezni, nem volt net a közelemben.

Megszületett a hiba oka!
A hiszékenység áldozata lettem..
Hittem a fed. compinak.. nem kellett volna.

Dec 31-én délután próba gyanánt hoztunk bele üzemanyagot.
Jöttek haverok, bikázzuk meg, mert tuti levegős lett a rendszer. Mondták Ők.
És igazuk lett!!!
A drága beindult, és azóta semmi gond vele! Csak üzemanyag kell bele.. Embarassed Evil or Very Mad
Nem gondoltam hogy ennyit csalhat a compi, de már nem hagyok neki esélyt.
Nem engedem 35L alá! Very Happy
Nem bántam meg a vásárlást, imádom a gépet! Na meg az asszony is..
Hibakódok törölve, nem jött vissza semmi.
Boldog vagyok! Laughing

Off:
De még mindig nem tudom, hogy milyen felszereltségű lehet a drága..
Azt hittem hogy Ghia, de nem valószínű.
Van benne extra a Ghia-ból is, de nem minden, de viszont van benne olyan extra is, amit még a Ghia felszereltség sem ír... Tanácstalanság a köbön.. Rolling Eyes
On:

Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat!
Remélem majd a későbbiek során én is tudok valakinek tanácsokat adni.
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2011.02.04 23:12:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Willow írta:

Jöttek haverok, bikázzuk meg, mert tuti levegős lett a rendszer. Mondták Ők.
És igazuk lett!!!
A drága beindult, és azóta semmi gond vele! Csak üzemanyag kell bele.. Embarassed Evil or Very Mad

És a hidegindítás is jó lett?
A felszereltséget alvázszám dekóderrel lehet megnézni. Keress rá a neten.
Ha nincs Ghia jel az ablakra ragasztva, akkor biztos nem az.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2011.02.05 09:37:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
Willow írta:

Jöttek haverok, bikázzuk meg, mert tuti levegős lett a rendszer. Mondták Ők.
És igazuk lett!!!
A drága beindult, és azóta semmi gond vele! Csak üzemanyag kell bele.. Embarassed Evil or Very Mad

És a hidegindítás is jó lett?
A felszereltséget alvázszám dekóderrel lehet megnézni. Keress rá a neten.
Ha nincs Ghia jel az ablakra ragasztva, akkor biztos nem az.


A hidegindítás az még mindig furcsa nekem. 2-3 másodpercig kell tovább indítóznom, mint máskor. De mivel ez az első diesel autóm, az elején nyilván béna is voltam, és nem akartam sokáig kínozni az önindítót, akksit. De viszont már indul elsőre, kicsit hosszabb indítózással. -5 fok felett megszűnik ez a probléma. A benzinesnél csak ránéztem és már pöfögött is. Smile
Próbálkoztam az alvázszám dekóderrel, de nem találtam olyat, ami a felszereltséget is írná..
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2011.02.05 16:54:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Willow írta:

Próbálkoztam az alvázszám dekóderrel, de nem találtam olyat, ami a felszereltséget is írná..

Alap dolgok itt: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Van egy microcat nevű progi, az több adatot hoz. Egyébként miért fontos? Ami benne van, az benne van. Ha megnézed, attól nem fog többet tudni az autó. És ghia sem lesz belőle.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2011.02.05 19:23:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
Willow írta:

Próbálkoztam az alvázszám dekóderrel, de nem találtam olyat, ami a felszereltséget is írná..

Alap dolgok itt: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Van egy microcat nevű progi, az több adatot hoz. Egyébként miért fontos? Ami benne van, az benne van. Ha megnézed, attól nem fog többet tudni az autó. És ghia sem lesz belőle.


Értem én, és nem is az a fontos hogy többet tud vagy nem, de mivel hiteles az autó, kíváncsi vagyok hogy a felszereltség miatt mennyire húzta le az árát a bank.

Teljesen elégedett vagyok a felszereltségével, nem akarok sem többet, sem kevesebbet! Laughing

Már lassan ideje lesz avatarnak feltenni a verdát. Smile
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.05.07 10:21:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv. Emberek!

Ma beugrott nekem is a villogó izzítólámpa, tankolás (MOL) után 1-2 km-rel. Mintha nem lenne turbónyomás, füstöl, nem úgy megy, mint előtte. De megy, ötödik fokozatban is, csak nem harap.

Remélem nem komoly gond van, eladósorban van a gép!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2011.05.07 20:02:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szno írta:
Üdv. Emberek!

Ma beugrott nekem is a villogó izzítólámpa, tankolás (MOL) után 1-2 km-rel. Mintha nem lenne turbónyomás, füstöl, nem úgy megy, mint előtte. De megy, ötödik fokozatban is, csak nem harap.

Remélem nem komoly gond van, eladósorban van a gép!


Hali.
Mivel nem értek hozzá, és csak okoskodok, én azt mondanám, hogy üzemanyag le, másikkal fel.. és próba.. De majd a Mesterek talán bővebben hozzászólnak a problémához. Ha tudás nincs is bennem, a segítőkészség megvan. Very Happy

Egyébként ahogy páran már írták, ha villogott a lámpa, akkor történt hibatárolás is. Érdemes lenne megnézni azt is.
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.05.08 06:57:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hi!

Erre én is gondoltam, hogy a gázolajat leengedni.
Hibakód lehet, hogy van, de nem a központi kijelzőn, azt néztem: dtc none. Ettől még lehet, hogy számítógépen kijelez valamit.
Majd meglátjuk.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.05.29 09:14:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv. Mindenkinek!

Elvileg a 2. porlasztóm halt be (diagnosztika alapján).

De... Kiszereltem a porlasztót, teljesen mocskos volt a csúcs vége. Letisztítottam, most sötétszürke, kormos kipufogógázt nyom, elég rendesen. És a vezérműtengely-érzékelője olyan hangot ad, mintha egy ki-be kapcsolódó relé lenne! Eddig soha nem hallottam, hogy adna ki hangot. Véletlenül nem ez lehet a gond?

Természetesen a villogó izzításjelző ugyanúgy villog.

Az autót lábon hoztam haza, 3000ford/percnél nem pörgött többet, de jött "rendesen", turbó nélkül, mint egy szívó-dízel.

Valakinek volt hasonló tapasztalata?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Willow


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 26.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2011.05.29 09:51:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szno írta:
Üdv. Mindenkinek!

Elvileg a 2. porlasztóm halt be (diagnosztika alapján).

De... Kiszereltem a porlasztót, teljesen mocskos volt a csúcs vége. Letisztítottam, most sötétszürke, kormos kipufogógázt nyom, elég rendesen. És a vezérműtengely-érzékelője olyan hangot ad, mintha egy ki-be kapcsolódó relé lenne! Eddig soha nem hallottam, hogy adna ki hangot. Véletlenül nem ez lehet a gond?

Természetesen a villogó izzításjelző ugyanúgy villog.

Az autót lábon hoztam haza, 3000ford/percnél nem pörgött többet, de jött "rendesen", turbó nélkül, mint egy szívó-dízel.

Valakinek volt hasonló tapasztalata?



Hali!

Én mint laikus, és az olvasott információk alapján, nem gondolom hogy a csúcs javítható lenne az általad leírt módon. De ne legyen igazam.
A főtengely jeladó is okozhatja szerintem a hibát.
Mintha már olvastam volna erről itt a fórumon, hogy hasonló volt a hiba a jeladó miatt.

Várjuk a fejleményeket!
_________________
A fizetésem mindig kevesebb mint amit elköltök.. Sőt!! Az asszonyé is kevés..

http://www.facebook.com/groups/fordfocus.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.05.29 11:46:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Willow!

Nem úgy gondoltam, hogy megjavítottam a porlasztót! Egyszerűen megtisztítottam. Ha tényleg hibás volt, most is az!

De lehet, hogy nem a porlasztó okozta a gondot, csak a hibakiolvasásnál "inkább" a porlasztó hibáját részesítik előnyben. A porlasztó hibájából nem hiszem, hogy kattogna a vezérműtengely jeladója! Köze nincs egymáshoz a kettőnek. A villogó izzító leginkább elektronikai hibát jelezhet, abba viszont passzol a jeladó is.

Inkább próbálok egy 5000-10000Ft-os alkatrésszel hibát orvosolni, mint 20000-55000Ft-ossal. Az kevésbé ciki (pénztárcagyilkos), ha egy viszonylag olcsó alkatrészcserével megoldódik a gond, mintha ráköltök 20000-50000Ft-ot, és esetleg nem javul meg a gép.

Persze egy alapos tisztítás nem ártana a porlasztóknak. De valahogy nem tudom elhinni, hogy az ment tönkre.

184500km, van bennük.

Transit-ot is vezetek (igaz, az újabb), 2.0 TDCi 125, 312000km-nél jár, nincs kímélve, sokszor hidegen is meg van hajtva, hajtás után rögtön leállítva (mentőautó), és nincs ilyen problémája, turbó is jó.

A Focus-ban tovább kellene bírnia!

Majd meglátjuk!

Üdv., szno


Willow írta:
szno írta:
Üdv. Mindenkinek!

Elvileg a 2. porlasztóm halt be (diagnosztika alapján).

De... Kiszereltem a porlasztót, teljesen mocskos volt a csúcs vége. Letisztítottam, most sötétszürke, kormos kipufogógázt nyom, elég rendesen. És a vezérműtengely-érzékelője olyan hangot ad, mintha egy ki-be kapcsolódó relé lenne! Eddig soha nem hallottam, hogy adna ki hangot. Véletlenül nem ez lehet a gond?

Természetesen a villogó izzításjelző ugyanúgy villog.

Az autót lábon hoztam haza, 3000ford/percnél nem pörgött többet, de jött "rendesen", turbó nélkül, mint egy szívó-dízel.

Valakinek volt hasonló tapasztalata?



Hali!

Én mint laikus, és az olvasott információk alapján, nem gondolom hogy a csúcs javítható lenne az általad leírt módon. De ne legyen igazam.
A főtengely jeladó is okozhatja szerintem a hibát.
Mintha már olvastam volna erről itt a fórumon, hogy hasonló volt a hiba a jeladó miatt.

Várjuk a fejleményeket!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bendeguz


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 09.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2011.05.29 18:40:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="szno"] A villogó izzító leginkább elektronikai hibát jelezhet, abba viszont passzol a jeladó is.

Üdv szno.

Nekem két hete halt meg a vez.tengely jeladója.A hibát természetesen a villogó izzítás jelző, meg a leálló moci jelezte.Hiba kód az LCD kijelzőn DTC NONE volt, de a kiolvasáskor benne volt. Ha beindult akkor ment rendesen
csak időnként le is állt.A javítás 10.000 Ft volt, ebből a jeladó kb.9.000 Ft
Reméljük hogy neked is ennyi lesz a bajod.
_________________
Ezt az életet nem szabad túl komolyan venni,mert még úgyse élte túl senki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.05.30 06:39:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia bendeguz!

Remélem, hogy csak az a baj nálam is! "DTC NONE" nálam is, kiolvasáskor viszont a 2. porlasztót mutatta.

A cserét megcsinálom én, ha újat rendelek, 10300Ft kiszállítással (CROMAX), használt drágának tűnik, 5000Ft, + gondolom szállítás.
Megpróbálok alkudni "kissbela"-nál, ha nem enged, akkor rendelek újat, esetleg megnézem szervizben mennyiért vesztegetik.

Majd közzéteszem a fejleményeket.

Üdv.

[quote="bendeguz"]
szno írta:
A villogó izzító leginkább elektronikai hibát jelezhet, abba viszont passzol a jeladó is.

Üdv szno.

Nekem két hete halt meg a vez.tengely jeladója.A hibát természetesen a villogó izzítás jelző, meg a leálló moci jelezte.Hiba kód az LCD kijelzőn DTC NONE volt, de a kiolvasáskor benne volt. Ha beindult akkor ment rendesen
csak időnként le is állt.A javítás 10.000 Ft volt, ebből a jeladó kb.9.000 Ft
Reméljük hogy neked is ennyi lesz a bajod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.06.09 13:25:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Neten találtam:
"A szervizgyakorlat szerint a következő három esetben szükséges az injektorok kódolása:
- injektor csere után,
- a tüzelőanyag befecskendező rendszer „kalibrálásakor”,
- amennyiben a vezető teljesítmény csökkenésről, füstülésről panaszkodik.


Illetve a P2336 (Cylinder #1 Above Knock Threshold), P2337 (Cylinder #2 Above Knock Threshold), P2338 (Cylinder #3 Above Knock Threshold) hibakódok esetén gyakran az újrakódolás orvosolja a problémát."

Volt az autóm a kanizsai Pegazusnál (ex FORD), előzetes egyeztetés után.
Rendeltek hozzá vezérműtengely forgás érzékelőt a kérésemre. Csak éppen nem hozzá valót!!!

A porlasztót nem tudták újrakódolni, még a hibakódot sem tudták nullázni.
Állításuk szerint ezt a típust nem tudják tisztítani ultrahangos tisztítóval, mert nem lehet. Érdekes, hogy más helyeken vállalnak tisztítást, javítást.

Azt mondták porlasztócsere, porlasztó ára 55000Ft. Vagy szerezzek hozzá én felújítottat (újíttassam fel a hibásat), esetleg használtat, akkor fel tudják programozni.

HANGSÚLYOZOM: ELŐRE MEGBESZÉLT SZERVIZ VOLT, TUDTÁK, MI A GOND!!!

Csak nem tudtak semmit csinálni.

Nem nevetséges? Kritikán aluli a szerviz teljesítménye. Simán le akartak nyúlni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bendeguz


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 09.
Hozzászólások: 109


HozzászólásElküldve: 2011.06.10 15:01:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Volt az autóm a kanizsai Pegazusnál (ex FORD), előzetes egyeztetés után.
Rendeltek hozzá vezérműtengely forgás érzékelőt a kérésemre. Csak éppen nem hozzá valót!!!



Csak nem tudtak semmit csinálni.

Nem nevetséges? Kritikán aluli a szerviz teljesítménye. Simán le akartak nyúlni?[/quote]

Üdv. Szerintem vedd meg te a vez.tengely forgás érzékelőt (cromax) és rakasd be egy jobb szervizben. Szerintem csak egy fajta jeladó van hozzá.
_________________
Ezt az életet nem szabad túl komolyan venni,mert még úgyse élte túl senki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.06.10 18:38:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A helyzet az, hogy többfajta van, tudtommal kétfajta. Legalábbis rám akartak sózni egy csereszabatos darabot (kb. 10000Ft), amihez ki kell cserélni a hozzá tartozó kábelköteget is, ami +13000Ft!!! - ezt mondták.
Utángyártott 7200Ft körül. Ez utóbbit rendeltettem, de elb.szták.
Elvileg Cromax-tól rendelték, de fekete színű volt, én a Cromax-nál csak szürkét láttam (gondolom, hogy a képen az aktuális alkatrész szerepel).

Most porlasztót próbálok szerezni, felújítottat.
Normális szerelő mondta, hogy tényleg az lehet a gond. - ha "szerencsém" van.

Meglátjuk...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.08.24 19:28:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos, tényleg porlasztó volt.

Elküldtem felújíttatni (45000Ft+2000Ft postaköltség), ezután programozás (2500Ft).

Azóta megváltam tőle. Sad

Nagyon sajnálom "szerencsétlent", nagyon jó kis gép volt! Anyagi okok miatt kényszerültem az eladásra.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nyukatamas


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 19:58:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Még ma kérném segítségeteket mert nagy bajban vagyok!
Villogó izzító telj vesztés de max 3000es fordulaton hazaértem! Ezután alig indult füstölt, fr ha bemelegszik semmi gond. Kiolvasás 4 henger kopogás köszöbérték felett.
Felujitás és semmi változás. Hibát nem tudják törölni se laptoppal se bosch géppel. ugyanugy 4 es henger kopogás...
Kérdés: fel kell programoztatni ujra? Elvileg a Ford hibaolvasóval komolyabban bele lehet nyúlni...
Vagy rosszul ujitották föl vagy mi van::Confused??? valaki help thx
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5087


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 20:28:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyukatamas írta:
Sziasztok!
Még ma kérném segítségeteket mert nagy bajban vagyok!
Villogó izzító telj vesztés de max 3000es fordulaton hazaértem! Ezután alig indult füstölt, fr ha bemelegszik semmi gond. Kiolvasás 4 henger kopogás köszöbérték felett.
Felujitás és semmi változás. Hibát nem tudják törölni se laptoppal se bosch géppel. ugyanugy 4 es henger kopogás...
Kérdés: fel kell programoztatni ujra? Elvileg a Ford hibaolvasóval komolyabban bele lehet nyúlni...
Vagy rosszul ujitották föl vagy mi van::Confused??? valaki help thx

ha felújították a porlasztót, akkor lett új korrekciós kódja, amit be kell vinni a motorvezérlőbe. Ha nem állapították meg az új kódot, akkor adtak a xarnak egy pofont Smile Tehát a kódbevitel után lesz törölhető a hibakód.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nyukatamas


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 20:56:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ha felújították a porlasztót, akkor lett új korrekciós kódja, amit be kell vinni a motorvezérlőbe. Ha nem állapították meg az új kódot, akkor adtak a xarnak egy pofont Smile Tehát a kódbevitel után lesz törölhető a hibakód.[/quote]

értem és mi a korrekciós kód? az a fekete csikon lévő fehér számsor vagy amit nem látunk és benne van a hengerfejbe a porlasztón? Mi nem állapítottuk meg, szval ezzel lesz a baj! a gép kérte is a hengerenkénti kódokat csak nem tudtuk h melyiket irjuk! Lehetséges h ez miatt nem szünt meg a hiba? és utána megjavul minden, nem csak a kód lesz törölhető?
Te nem tudsz olyan helyet ahol ezt nekem megoldják itt pesten?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5087


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 21:02:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyukatamas írta:

értem és mi a korrekciós kód? az a fekete csikon lévő fehér számsor vagy amit nem látunk és benne van a hengerfejbe a porlasztón? Mi nem állapítottuk meg, szval ezzel lesz a baj! a gép kérte is a hengerenkénti kódokat csak nem tudtuk h melyiket irjuk! Lehetséges h ez miatt nem szünt meg a hiba? és utána megjavul minden, nem csak a kód lesz törölhető?
Te nem tudsz olyan helyet ahol ezt nekem megoldják itt pesten?

16 jegyű hexa kód, ha elviszed egy helyre, ahol egy masinával megállapítják, akkor egy papíron fogod megkapni. Utána, ha a porlasztó jó, akkor jó lesz az autó is és a hibakód is törölhető lesz.
Nem tudok olyan helyet, de Delphi műhelyben kérdezd, ahol van vizsgálópad.
Amúgy nem volt bölcs dolog 0 tudással nekiállni a mókának Wink Bár szerintem már rájöttél Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nyukatamas


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 21:15:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

16 jegyű hexa kód, ha elviszed egy helyre, ahol egy masinával megállapítják, akkor egy papíron fogod megkapni. Utána, ha a porlasztó jó, akkor jó lesz az autó is és a hibakód is törölhető lesz.
Nem tudok olyan helyet, de Delphi műhelyben kérdezd, ahol van vizsgálópad.
Amúgy nem volt bölcs dolog 0 tudással nekiállni a mókának Wink Bár szerintem már rájöttél Smile[/quote]

Te nem tudsz akkor ilyet csinálni, látom Gödön ezzel foglalkozol!
Az a baj h a porlasztósnak nincs gépe és hát ő soha nem hangolta hozzá, stb.
Nem tom mit mondjak rá az tuti h rengetegen járnak hozzá, korrekt srácnak tünik, tuti megcsinálta!
Ilyen hexa kódot még a Fordos sem emlitett! Ő azt mondta h a Fordos készülékével megoldja a dolgokat, de h meg tudja e állapitani az uj kódokat, én ezt már nem értem.
Delphi mühelyt találtam a 10.kerületben.
Mi tévő legyek akkor? Mert már majdnem a másik 3at is felújitattam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5087


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 21:23:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyukatamas írta:

Te nem tudsz akkor ilyet csinálni, látom Gödön ezzel foglalkozol!
Az a baj h a porlasztósnak nincs gépe és hát ő soha nem hangolta hozzá, stb.
Nem tom mit mondjak rá az tuti h rengetegen járnak hozzá, korrekt srácnak tünik, tuti megcsinálta!
Ilyen hexa kódot még a Fordos sem emlitett! Ő azt mondta h a Fordos készülékével megoldja a dolgokat, de h meg tudja e állapitani az uj kódokat, én ezt már nem értem.
Delphi mühelyt találtam a 10.kerületben.
Mi tévő legyek akkor? Mert már majdnem a másik 3at is felújitattam...

egy olyan masina 20M körül van, nem, én ilyet nem tudok Smile (és nem is akarok, az más terület)
Hívd föl holnap a céget, akit találtál, útba fognak igazítani Wink
A "szakember" nem biztos, hogy rosszat akart, csak ez kb. olyan, mintha kivenné valaki a vakbeledet, de össze már nem varrná a műtéti nyílást (vagy hogy mondják.. jöjjön egy orvos, javítsa ki Smile )
Továbbá ha 1 porlasztó odavész, akkor hamarosan megy a többi is Laughing
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nyukatamas


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.10.26 21:33:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

egy olyan masina 20M körül van, nem, én ilyet nem tudok Smile (és nem is akarok, az más terület)
Hívd föl holnap a céget, akit találtál, útba fognak igazítani Wink
A "szakember" nem biztos, hogy rosszat akart, csak ez kb. olyan, mintha kivenné valaki a vakbeledet, de össze már nem varrná a műtéti nyílást (vagy hogy mondják.. jöjjön egy orvos, javítsa ki Smile )
Továbbá ha 1 porlasztó odavész, akkor hamarosan megy a többi is Laughing[/quote]

Abban bizom h a gép csak a 4es hengerét irta. igen a szakemberben abszolut megbizom, de ezt valahogy abszolut nem emlitette. Eladó lesz a gép, állt 1 évet és a kosz miatt ment tönkre. én már csak a szivattyutol félek meg a tank takaritástól.
a szivattyut meg a másik 3 porlasztó állapotát nem mutatja ki ez a 20millios csodamasina,?Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szno


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 03.
Hozzászólások: 52


HozzászólásElküldve: 2011.10.27 08:37:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyukatamas írta:
Sziasztok!
Még ma kérném segítségeteket mert nagy bajban vagyok!
Villogó izzító telj vesztés de max 3000es fordulaton hazaértem! Ezután alig indult füstölt, fr ha bemelegszik semmi gond. Kiolvasás 4 henger kopogás köszöbérték felett.
Felujitás és semmi változás. Hibát nem tudják törölni se laptoppal se bosch géppel. ugyanugy 4 es henger kopogás...
Kérdés: fel kell programoztatni ujra? Elvileg a Ford hibaolvasóval komolyabban bele lehet nyúlni...
Vagy rosszul ujitották föl vagy mi van::Confused??? valaki help thx


Szia!

Egyáltalán nem biztos, hogy változik a kód! Ha elektronikát nem cserélnek, akkor nem változik! Nekem is a felújítás után annyit kellett csinálnom, hogy bementem egy (ex)FORD szervizbe, és újraprogramozták a porlasztó eredeti kódjával, majd töröltek minden hibakódod, és kész! A gyári kód rajta kell, hogy legyen a vezérmű-takaró fedélen egy címkén + ugye a porlasztón!
Nem tartott 30 percig az egész, nem érdemes mással próbálkozni, 3000Ft-ból megvan.

Üdv., szno
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

6 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.22 másodperc