Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.17. 13:17:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DakotaPasc
Mai: 2
Tegnapi: 9
Összesen: 25166
Látogatók:
Vendégek: 418
Tagok: 3
Összesen: 421

Jelen lévő tagok:
01: bakolaci
02: csehgz
03: fiesta

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  takig


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2013.07.24 12:46:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, nem tudom jó helyre írok-e, a segítségeteket szeretném kérni.
A 2003-as évjáratú, 1.8 TDCI Focus-omban porlasztók lettek cserélve. Mivel nem voltam biztos benne, hogy a szerelő az új porlasztók kódjait beírta a vezérlőbe, ezért ellenőriztem őket és sikerült meggyőződnöm róla, hogy az új kódok benne vannak. Viszont a kódok helyes sorrendjéről nem vagyok teljesen meggyőződve. Ha a kocsival szemben állok, akkor a nekem balra lévő szerepel a vezérlőben elsőként, és sorban a többi. Az interneten azonban mindenhol azt olvasom, hogy mindig a váltó felőli az egyes porlasztó. A váltó viszont a motor jobb oldalán van, ha jól látom (még mindig szemben állva a kocsival, nekem jobbra), ez alapján tehát pont fordított sorrendben vannak beírva a kódok.
Szerintetek jó, vagy rossz sorrendben lettek beírva?
Köszi előre is a válaszokat!
Üdv, Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  raven


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 15.
Hozzászólások: 492


HozzászólásElküldve: 2013.07.24 15:44:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia, takig! Üdv a fórumon.
Kérdésedre egyszerű a válasz: mindig a használt diagnosztikai szoftver utasításai szerint kell eljárni. Ha az egyik szoftver azt kéri, hogy henger sorrendben ad meg a porlasztókat, akkor úgy kell megadni, ha egy másik szoftver porlasztó sorrendben (gyújtás sorrend)  kéri a kódokat, akkor meg az szerint, ha a szoftver azt kéri a váltó felőli az 1-es, akkor onnan kell kezdeni a számolást( általában a szíjhajtás felől kell kezdeni, hacsak a szoftver nem kéri másképp). Hisz a szoftver feladata, hogy a bekért kódokat olyan sorrendbe írja be a motorvezérlőbe, ahogy a motorvezérlő azt elvárja.
Egyébként, ha rossz sorrendben lettek beprogramozva, azt majd észre fogod venni a motor működésén. Wink
_________________
ForDTC - Ford specifikus diagnosztikai app Androidra
Letöltés: ForDTC-v1.0.8.1.apk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  takig


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2013.07.24 17:26:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

raven írta:
Szia, takig! Üdv a fórumon.
Kérdésedre egyszerű a válasz: mindig a használt diagnosztikai szoftver utasításai szerint kell eljárni. Ha az egyik szoftver azt kéri, hogy henger sorrendben ad meg a porlasztókat, akkor úgy kell megadni, ha egy másik szoftver porlasztó sorrendben (gyújtás sorrend)  kéri a kódokat, akkor meg az szerint, ha a szoftver azt kéri a váltó felőli az 1-es, akkor onnan kell kezdeni a számolást( általában a szíjhajtás felől kell kezdeni, hacsak a szoftver nem kéri másképp). Hisz a szoftver feladata, hogy a bekért kódokat olyan sorrendbe írja be a motorvezérlőbe, ahogy a motorvezérlő azt elvárja.
Egyébként, ha rossz sorrendben lettek beprogramozva, azt majd észre fogod venni a motor működésén. Wink


Szia raven!
Köszönöm válaszod! A diagnosztika szoftver az az ebay-en kapható nem túl profi f-super nevezetű adapter, és a hozzá tartozó program, amivel sikerült megnéznem. Nem írt azt hiszem semmit erről, hogy honnan kell nézni a sorrendet, de ha a szíjak felől, akkor stimmel. A kocsival amúgy már sokat mentem a csere óta, és nincs vele probléma, csak most jutottam el oda hogy megnéztem mi van a vezérlőben, mert olvastam hogy ezt a beírás részt néha ki szokták hagyni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsolt_z


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 31.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2014.01.27 16:32:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. lehet hogy rossz helyre írok mert nekem 1,6 os a kocsik. Elnézést érte.
Szerintetek az hogy motor vészüzemmódba kapcsolt azért mert az izzítógyertya valameikje vagy mind a 4 megadta magat, van egymáshoz köze? Merthogy az auto kiirta hogy motorzavar. Semmi nem vilagit vagy vibral. A kiss i betű középen.
Azt mondják hogy ienkor nem is regenerál. És hogy kellenek az izók a regeneráció folyamat során. Merthogy az ő teszterjük ezt írta ki. Valami vélemény?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  evibogi


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 08.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2014.08.08 15:43:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A következő problémám lenne:
Van egy 2000-es évjáratú 1,8 TDDI Ford Focusom 90 lóerős 237000 km-rel. Amikor megyek vele kivillan az izzítást jelző lámpa és elmegy a motor ereje.
Hiába adok gázt semmit nem reagál. Ha megállok, alapjárat az van a motor nem áll le, de gázadásra semmit nem reagál. Leállítom, újraindítom, akkor a kocsi egy darabig megy, utána újra kezdődik minden elölről.
Autópályán kezdte azzal, hogy időnként mintha kihagyott volna a motor rántott egyet, de utána megszűnt. Aztán még egyszer, kétszer eljátszotta ezt. Kb: 200 km megtétele után jött elő a fent említett hiba, hogy meghalt az autóm! Legyetek szívesek, ha tudtok segítsetek mi lehet a probléma. Az autó most esett át teljes szervizelésen gázolajszűrő csere is mivel most vettem az autót 2 hónapja.

Válaszotokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24272


HozzászólásElküldve: 2014.08.08 17:16:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsolt_z írta:
Sziasztok. lehet hogy rossz helyre írok mert nekem 1,6 os a kocsik. Elnézést érte.
Szerintetek az hogy motor vészüzemmódba kapcsolt azért mert az izzítógyertya valameikje vagy mind a 4 megadta magat, van egymáshoz köze? Merthogy az auto kiirta hogy motorzavar. Semmi nem vilagit vagy vibral. A kiss i betű középen.
Azt mondják hogy ienkor nem is regenerál. És hogy kellenek az izók a regeneráció folyamat során. Merthogy az ő teszterjük ezt írta ki. Valami vélemény?


A régebbi Fókámnál 2 gyertya hibája esetén nem volt giod, úgy tudom, hogy a 4 gyertya halála esetén jönnek elő a problémák.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  evibogi


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 08.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2014.08.09 20:21:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

evibogi írta:
Sziasztok!

A következő problémám lenne:
Van egy 2000-es évjáratú 1,8 TDDI Ford Focusom 90 lóerős 237000 km-rel. Amikor megyek vele kivillan az izzítást jelző lámpa és elmegy a motor ereje.
Hiába adok gázt semmit nem reagál. Ha megállok, alapjárat az van a motor nem áll le, de gázadásra semmit nem reagál. Leállítom, újraindítom, akkor a kocsi egy darabig megy, utána újra kezdődik minden elölről.
Autópályán kezdte azzal, hogy időnként mintha kihagyott volna a motor rántott egyet, de utána megszűnt. Aztán még egyszer, kétszer eljátszotta ezt. Kb: 200 km megtétele után jött elő a fent említett hiba, hogy meghalt az autóm! Legyetek szívesek, ha tudtok segítsetek mi lehet a probléma. Az autó most esett át teljes szervizelésen gázolajszűrő csere is mivel most vettem az autót 2 hónapja.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Szerencsére megoldódott a probléma! Le volt csúszva a légtömegmérő csatlakozója! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Barnuska


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2014.10.12 12:03:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 188
 Hozzászólás témája: Nehezen indul durva hang!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Most nemrég sikerült vennem egy 1.8 Tdci Focust 2003-ast , mindig nehezen indul és brutális kerregő hangot ad, aztán ha elindul gyönyörűen jár és megy mint a golyó, szinte semmi füst. Sokszor az az érzésem, hogy gyenge az aksija, de ma egész éjjel töltöttem és ugyanez a szitu. Húzásra azonnal indul és nem kerreg, nem világít a check lámpa és ami fura, hogy hidegen az izzító lámpa 1 mp után elalszik, szóval lehet nem is izzít? Help me!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  WarezN


Offline
Csatlakozott:
2014. 01. 03.
Hozzászólások: 297


HozzászólásElküldve: 2014.10.12 13:53:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 189
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul durva hang!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Barnuska írta:
Sziasztok!
Most nemrég sikerült vennem egy 1.8 Tdci Focust 2003-ast , mindig nehezen indul és brutális kerregő hangot ad, aztán ha elindul gyönyörűen jár és megy mint a golyó, szinte semmi füst. Sokszor az az érzésem, hogy gyenge az aksija, de ma egész éjjel töltöttem és ugyanez a szitu. Húzásra azonnal indul és nem kerreg, nem világít a check lámpa és ami fura, hogy hidegen az izzító lámpa 1 mp után elalszik, szóval lehet nem is izzít? Help me!


Ha izzít akkor is elalszik hamar, ettől függetlenül lehet hogy nem jó"k".
A kerregő hang gondolom az önindító, az is lehet hatással a nehezebb indításra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2014.10.12 16:50:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 190
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul durva hang!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Barnuska írta:
Sziasztok!
Most nemrég sikerült vennem egy 1.8 Tdci Focust 2003-ast , mindig nehezen indul és brutális kerregő hangot ad, aztán ha elindul gyönyörűen jár és megy mint a golyó, szinte semmi füst. Sokszor az az érzésem, hogy gyenge az aksija, de ma egész éjjel töltöttem és ugyanez a szitu. Húzásra azonnal indul és nem kerreg, nem világít a check lámpa és ami fura, hogy hidegen az izzító lámpa 1 mp után elalszik, szóval lehet nem is izzít? Help me!


Szia, az addig mutat csak. Jelzésértékű. Utána még izzít egy darabig, hallani a relé kattanását kis idő után. Ha rosszak az izzítógyertyáid, azt ki tudod szűrni egy feszmérővel az akksin. A honlapomon van valahol egy ilyen mérés, nekem mind rossz volt, ha jól emlékszem. Az indítási kerregés önindítógyanús nekem, ha nem is a kerregés de a nehéz indítás. Lehet aztán a gyertyáid is rosszak meg az önindítód is felújításra vár. Warezzal egyetértésben:)
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.06 22:20:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

80Km/h nál egyszer csak izzító lámpa villogni kezdett, ezzel együtt megszünt a turbónyomás, alapjárat van és ha elindult akkor lehet vele közlekedni. Közben aprókat berángat, bár ritkán és inkább alacsony fordulatról amikor terhelem. Azt gondolom nincs meg az indító nyomás sem, (remélem nem írtam hülyeséget) mert 3-4s tekertetni kell mire elindul. Eddig kulcsfordításra indult.
Eredmény: link Sorry a muzsikáért, csak a ***kó rádió volt fogható.. Wink ÖTLET? Smile

Kövezzetek meg, ha nem jó helyre írtam! Smile Üdv.

PS:
Kagylós kútnál tankoltam, de nem hiszem, hogy ez jelentene valamit, vagy igen? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2014.12.07 08:17:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Sziasztok!

80Km/h nál egyszer csak izzító lámpa villogni kezdett, ezzel együtt megszünt a turbónyomás, alapjárat van és ha elindult akkor lehet vele közlekedni. Közben aprókat berángat, bár ritkán és inkább alacsony fordulatról amikor terhelem. Azt gondolom nincs meg az indító nyomás sem, (remélem nem írtam hülyeséget) mert 3-4s tekertetni kell mire elindul. Eddig kulcsfordításra indult.
Eredmény: link Sorry a muzsikáért, csak a ***kó rádió volt fogható.. Wink ÖTLET? Smile

Kövezzetek meg, ha nem jó helyre írtam! Smile Üdv.

PS:
Kagylós kútnál tankoltam, de nem hiszem, hogy ez jelentene valamit, vagy igen? Smile


Szia!

Az izzítás lámpa villogása vagy folyamatos világítása (természetesen indítás előtti folyamatos világítást kivéve) üzemanyag rendszer hibát jelez. Olvastasd ki a hibákat belőle.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.07 09:48:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:


Szia!

Az izzítás lámpa villogása vagy folyamatos világítása (természetesen indítás előtti folyamatos világítást kivéve) üzemanyag rendszer hibát jelez. Olvastasd ki a hibákat belőle.


Igen ez meglesz. Így (nem) indul: -Link Kiolvastatom, annak ellenére, hogy az órában a DTC kódoknál a NONE villog. Szerintem csúcsos lesz, rövid időre beindult, fehér füstöt okádott,kopogott mint kalapács az üllőn... szerintem "pisil" valamelyik csúcs. Röhej, hogy 2 hete lett kimérve az összes, és tökéletesek voltak. Azóta 1x tankoltam... Ennyi idő után azt gondoltam valaki már csípőből tudja a hiba okát. Wink Állt már meg alattam focus ami csúcsos lett de az nem így.. Smile De köszi a választ! Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 733


HozzászólásElküldve: 2014.12.07 12:50:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Car-ak írta:


Szia!

Az izzítás lámpa villogása vagy folyamatos világítása (természetesen indítás előtti folyamatos világítást kivéve) üzemanyag rendszer hibát jelez. Olvastasd ki a hibákat belőle.


Igen ez meglesz. Így (nem) indul: -Link Kiolvastatom, annak ellenére, hogy az órában a DTC kódoknál a NONE villog. Szerintem csúcsos lesz, rövid időre beindult, fehér füstöt okádott,kopogott mint kalapács az üllőn... szerintem "pisil" valamelyik csúcs. Röhej, hogy 2 hete lett kimérve az összes, és tökéletesek voltak. Azóta 1x tankoltam... Ennyi idő után azt gondoltam valaki már csípőből tudja a hiba okát. Wink Állt már meg alattam focus ami csúcsos lett de az nem így.. Smile De köszi a választ! Wink

elrettentő példa a dízel ellen, még ha focus is Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Online
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2880


HozzászólásElküldve: 2014.12.07 23:48:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
... az órában a DTC kódoknál a NONE villog...

Ott csak a muszeregyseggel es az oda befuto szenzorokkal kapcsolatos hibákat látni.
Sokkal kevesebbet, mint az OBDII csatlakozón keresztuli kiolvasásnál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.08 09:55:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Diag megvolt:
-3 as henger befecskendezési hiba + kopogás tartományon kívül, tehát = porlasztócsúcsok javítása.

A szaki megjegyezte, ha megszorult a csúcsban a "tányér" akkor ganés lehet a szivattyú is és a tank is. Akkor azokat is javítani tisztítani kell. Megnézi microscope alatt látni e benne fém, (szivattyúból) vagy tankból (gané) oda nem illő idegen anyagot.
Ha igen, az összes művelet, ha nem mert "csak" kikopott, akkor csúcsok javítása..
Boldog Karácsonyt! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2014.12.08 10:04:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Sziasztok.

Diag megvolt:
-3 as henger befecskendezési hiba + kopogás tartományon kívül, tehát = porlasztócsúcsok javítása.

A szaki megjegyezte, ha megszorult a csúcsban a "tányér" akkor ganés lehet a szivattyú is és a tank is. Akkor azokat is javítani tisztítani kell. Megnézi microscope alatt látni e benne fém, (szivattyúból) vagy tankból (gané) oda nem illő idegen anyagot.
Ha igen, az összes művelet, ha nem mert "csak" kikopott, akkor csúcsok javítása..
Boldog Karácsonyt! Smile


Azért óvatosabban a szakival! Szertnek kicserélni mindent, még ha nem is szükséges. Azért a helyedben kiszedném a csúcsokat és beméretném első körben.
Az egyik ismerősömet nem túl régen húzták le közel 200-ra, mert elvitte az autóját, hogy nem mindig indul.... 4db diesel injektort cseréltek, meg szivattyút újítottak meg üzemanyag rendszert takarítottak....
De az autó ugyan úgy nem indult csak néha!
Ekkor kiolvastam neki a hibákat belőle: izzitó rendszer hiba, alacsony üzemanyag nyomás hiba............és (a legfontosabb) indításgátló hiba.
Elvitte egy villamosságishoz és az 15-ből megcsinálta neki az immo-t!
Az autó azóta is tökéletesen működik!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.08 10:27:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:


Azért óvatosabban a szakival! Szertnek kicserélni mindent, még ha nem is szükséges. Azért a helyedben kiszedném a csúcsokat és beméretném első körben.
Az egyik ismerősömet nem túl régen húzták le közel 200-ra, mert elvitte az autóját, hogy nem mindig indul.... 4db diesel injektort cseréltek, meg szivattyút újítottak meg üzemanyag rendszert takarítottak....


Szomszédom a szaki. Nem úgy kezdte, hogy ki KELL cserélni, azt mondta ha koszos forgácsos valahol akkor az újra odavág majd a csúcsoknak. Logikus még számomra is. Azt mondta, majd ha megnézi, megnéztük microscop alatt, eldöntöm hogyan tovább ha talál valamit. Pár hónapja már kiolvastattam vele, és akkor is hozta már hibának ezt a hengert befecskendezés szempontjából. Már akkor szólt, hogy ez biza cserés lesz. 2 hete máshol kimérték (nem edényben csak szofveresen) ott hibaküszöbön jóval belüli értékeket mutatott alapjáraton/terhelésen is. Úgy engedtek el onnan, hogy elmegy ez még 100ez kmt bőven. Ki érti.. Szerdán kiszedi, és "kipoharaztatom" vele a padon. Majd beszámolok. Wink
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.24 13:59:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 199
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Boldog Karácsonyt fókások! Cool

Valaki akinek van ecat hozzáférése, megnézné nekem melyek a porlasztócsúcsaim gyári számai? 1s4q- ??????? Ha jól emlékszem, de ez sem biztos, hogy így kezdődik. Adatok:

Focus 1998-2005, 1.8L Lynx Diesel TC(115PS), Panther Black (metál)

Alvázszám (VIN): WF0NXXGCDN2L17581
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 31.01.2002
Gépkocsi típus: Focus 1998-2005
Karosszéria kialakítás: kombi DNW
Változat: 15-ös sorozat
Motor: 1.8L Lynx Diesel TC(115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: 2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"A"
Fényezés: Panther Black (metál)
Belső anyag: Blue Harlequin / Midnight Black

Köszönöm!
-xtreme-
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6057

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.12.24 14:54:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Boldog Karácsonyt fókások! Cool

Valaki akinek van ecat hozzáférése, megnézné nekem melyek a porlasztócsúcsaim gyári számai? 1s4q- ??????? Ha jól emlékszem, de ez sem biztos, hogy így kezdődik. Adatok:

Focus 1998-2005, 1.8L Lynx Diesel TC(115PS), Panther Black (metál)

Ez volt: Műsz. csz: 1S4Q-9F593-AF vagy AE vagy AD vagy AC
De már nem rendelhető, helyette van: Műsz. csz: 2T1Q-9F593-AA - finis: 1219725
Vagy a felújított: Műsz. csz: RM2T1Q-9F593-AA - finis: 1376691
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.24 15:09:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
xtreme írta:
Boldog Karácsonyt fókások! Cool

Valaki akinek van ecat hozzáférése, megnézné nekem melyek a porlasztócsúcsaim gyári számai? 1s4q- ??????? Ha jól emlékszem, de ez sem biztos, hogy így kezdődik. Adatok:

Focus 1998-2005, 1.8L Lynx Diesel TC(115PS), Panther Black (metál)

Ez volt: Műsz. csz: 1S4Q-9F593-AF vagy AE vagy AD vagy AC
De már nem rendelhető, helyette van: Műsz. csz: 2T1Q-9F593-AA - finis: 1219725
Vagy a felújított: Műsz. csz: RM2T1Q-9F593-AA - finis: 1376691


Koszonom szepen! Boldog karacsonyt Mezi!! ")
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2014.12.29 21:26:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 202
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:



Ez volt: Műsz. csz: 1S4Q-9F593-AF vagy AE vagy AD vagy AC
De már nem rendelhető, helyette van: Műsz. csz: 2T1Q-9F593-AA - finis: 1219725
Vagy a felújított: Műsz. csz: RM2T1Q-9F593-AA - finis: 1376691

Mézi, megnéznéd nekem a szivattyúm adatait is? Megköszönném. Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barp81


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.01.09 13:35:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 203
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,örülök hogy a fórum új tagjaként köztetek lehetek...De vágjak is bele a lecsóba...Egyszóval két napja vettem én is egy fókát 1.8-as tdci(100Le) motorral németországban ahol élek,és el kell hogy mondjam hogy ugyanúgy jártam mint az előttem hozzászólók:Kigyulladt az izzító lámpa,és teljesítmény csökkenés után kb 10 másodpercen belűl le is állt a motor.Mivel a volt tulaj kijelentette hogy onnantól fogva ahogy elviszem az autót semmilyen garanciát nem vállal érte,úgy döntöttem hogy beadom egy Ford márkaszervízbe hogy kiderüljön hogy mi is a baj.Sajnos a diagnosztika hamar kiadott két hibakódot,ami P1211 és P0251volt.Mivel láttam itt a leírtak alapján hogy erre valószínüleg rá fog menni a gatyám is-mivel itt igencsak drágák a javíttatások főleg ha ilyen nagyobb bajról van szó.De egy napra rá jött a reményt keltő hívás a szervízből,átnéztek mindent,és kiderült hogy a légtömegmérő szenzor a hiba forrása.Eközben eljött a hétvége úgyhogy az alkatrész és a beszerelés ideje elhúzódik egészen hétfőig.Később beszámolok még a fejleményekről hogy valóban csak ennyi volt a baj,vagy még volt-e más is.Kellemes hétvégét mindenkinek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2015.01.09 17:56:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 204
 Hozzászólás témája: porlasztócsúcsok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Most léptem ki a Delphi rendszereket javító szakműhelyből, és az összes porlasztóm és azok értékei, jók! Tökéletesek. Kérdezném, hogy akkor miért írhatta be a 3.hengert rossz befecskendezésnek, valamit kopogás tartományon kívül-t? Gondolkodtam még, hogy nem e a mennyiség szabályzó szelep szarakodik a szivattyún, de akkor logika szerint azt hozná hibának, vagy tévednék? Az izzító továbbra is villog, és az autó nem indul (spayvel lehet). Holnap a Fordban megcseréltetek visszaszerelésnél két injektort. Mondjuk az 1 helyén lesz a 3 as. Ha úgy az egyest behozza hibának, akkor mégiscsak az rossz. Na meg viszek egy új mennyiségszabályzót, hááátha.. bár szerintem nem az lesz. Nem találkozott már valaki ilyen problémával? Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barp81


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.01.10 07:40:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 205
 Hozzászólás témája: Re: porlasztócsúcsok
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Sziasztok! Most léptem ki a Delphi rendszereket javító szakműhelyből, és az összes porlasztóm és azok értékei, jók! Tökéletesek. Kérdezném, hogy akkor miért írhatta be a 3.hengert rossz befecskendezésnek, valamit kopogás tartományon kívül-t? Gondolkodtam még, hogy nem e a mennyiség szabályzó szelep szarakodik a szivattyún, de akkor logika szerint azt hozná hibának, vagy tévednék? Az izzító továbbra is villog, és az autó nem indul (spayvel lehet). Holnap a Fordban megcseréltetek visszaszerelésnél két injektort. Mondjuk az 1 helyén lesz a 3 as. Ha úgy az egyest behozza hibának, akkor mégiscsak az rossz. Na meg viszek egy új mennyiségszabályzót, hááátha.. bár szerintem nem az lesz. Nem találkozott már valaki ilyen problémával? Shocked

Szerintem ha csak 1 porlasztó lenne a hiba forrása,attól még be kéne induljon az autó,következtetésképp az itt elhangzottak alapján.Bár én nem vagyok szaki ilyen téren,mégis azt gondolom hogy egész máshol lessssssssz a gond.Márkaszervízben jártál már átvizsgáláson?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2015.01.10 14:38:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 206
 Hozzászólás témája: Re: porlasztócsúcsok
Hozzászólás az előzmény idézésével

barp81 írta:

Szerintem ha csak 1 porlasztó lenne a hiba forrása,attól még be kéne induljon az autó,következtetésképp az itt elhangzottak alapján.Bár én nem vagyok szaki ilyen téren,mégis azt gondolom hogy egész máshol lessssssssz a gond.Márkaszervízben jártál már átvizsgáláson?

Hát én nem tudom. Ha egy porlasztó visszaengedi nyomást a tank felé, ugyan mitől indulna el? De itt az összes jó értéket mutatott padon. Confused
Márkaszervíz? Very Happy Ahol az én csúcsaim voltak, ott javítatt a márkaszervíz. No comment. De ennek ellenére ott az autó. Hétfőn beteszik felcserélve a csúcsokat, illesztik, aztán meglátjuk. És vittem nekik egy jó mennyiség szabályzó szelepet is, még azzal is tudnak kisérletezni. Ha a 3ra hozza ugyanúgy a hibát, akkor passz, de ha az 1esre (ami a 3as volt) akkor csak porlasztó bajos, akkor is ha mechanikusan jó, csak épp elektromos gondja lesz. Írok, ahogy tudok valamit, remélem ezzel másoknak segítek. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 71


HozzászólásElküldve: 2015.01.21 10:58:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 207
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Kész az autó... Megkérdezték a szalonban miért vittem oda? nem volt semmi baja.. Kérdeztem hogyhogy? Válasz: meg kellett csak járatni (ahhoz képest, hogy be sem indult). Kérdeztem, hogy felcserélték e az injektorokat.(ugye így indult a sztori, hogy kizárjuk ha esetleg a 3as henger porlasztója /mégis/ rossz)
Válasz: Nem, nem kellett.
Hm.. visszakaptam így az autót: fotó. Gondolom látható, hogy a bilincsek sincsenek a helyükön. Továbbá a cooler gumicsöveinek bilincsei sem voltak meghúzva rendesen, így nyakig olaj volt még a kiegyenlítő tartály is.. Miután mindent "kijavítottam" a szerviz után, nem voltam rest leolvasni a porlasztók kódjait... Meg voltak cserélve.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shan


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2015.02.26 19:42:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 208
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Sziasztok! Kész az autó... Megkérdezték a szalonban miért vittem oda? nem volt semmi baja.. Kérdeztem hogyhogy? Válasz: meg kellett csak járatni (ahhoz képest, hogy be sem indult). Kérdeztem, hogy felcserélték e az injektorokat.(ugye így indult a sztori, hogy kizárjuk ha esetleg a 3as henger porlasztója /mégis/ rossz)
Válasz: Nem, nem kellett.
Hm.. visszakaptam így az autót: fotó. Gondolom látható, hogy a bilincsek sincsenek a helyükön. Továbbá a cooler gumicsöveinek bilincsei sem voltak meghúzva rendesen, így nyakig olaj volt még a kiegyenlítő tartály is.. Miután mindent "kijavítottam" a szerviz után, nem voltam rest leolvasni a porlasztók kódjait... Meg voltak cserélve.....


Sziasztok!

Ugyan ez a nemindulás van nálam is, mint xtreme-nél. Teljesen rendszertelenül. Van, hogy naponta többször sem akar indulni, van, hogy 5 napig nincs vele gond. EGR ledugózva, nyomásszabályzó cserélve, porlasztók rendben. Ha indul, akkor tökéletesen megy. Ha várok vele, pl 1 órát, vagy van amikor egy estét, utána indul (vagy nem, de jellemzően igen). Most éppen (megint) szerelőnél van ezügyben, szerencsére bemutatta nála is a mutatványt (nemindulás). Miután otthagytam, következő nap be szerették volna tolni a műhelybe, de tettek egy próbát - indult... Hibakódok: P1211 (nyomás magas/alacsony), P0191 (Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance). Bármilyen ötletnek nagyon örülnék, mert már 2 hónapja kínlódunk vele.

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  serakdavid


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 12.
Hozzászólások: 103

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.11.24 11:47:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 209
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:
xtreme írta:
Sziasztok! Kész az autó... Megkérdezték a szalonban miért vittem oda? nem volt semmi baja.. Kérdeztem hogyhogy? Válasz: meg kellett csak járatni (ahhoz képest, hogy be sem indult). Kérdeztem, hogy felcserélték e az injektorokat.(ugye így indult a sztori, hogy kizárjuk ha esetleg a 3as henger porlasztója /mégis/ rossz)
Válasz: Nem, nem kellett.
Hm.. visszakaptam így az autót: fotó. Gondolom látható, hogy a bilincsek sincsenek a helyükön. Továbbá a cooler gumicsöveinek bilincsei sem voltak meghúzva rendesen, így nyakig olaj volt még a kiegyenlítő tartály is.. Miután mindent "kijavítottam" a szerviz után, nem voltam rest leolvasni a porlasztók kódjait... Meg voltak cserélve.....


Sziasztok!

Ugyan ez a nemindulás van nálam is, mint xtreme-nél. Teljesen rendszertelenül. Van, hogy naponta többször sem akar indulni, van, hogy 5 napig nincs vele gond. EGR ledugózva, nyomásszabályzó cserélve, porlasztók rendben. Ha indul, akkor tökéletesen megy. Ha várok vele, pl 1 órát, vagy van amikor egy estét, utána indul (vagy nem, de jellemzően igen). Most éppen (megint) szerelőnél van ezügyben, szerencsére bemutatta nála is a mutatványt (nemindulás). Miután otthagytam, következő nap be szerették volna tolni a műhelybe, de tettek egy próbát - indult... Hibakódok: P1211 (nyomás magas/alacsony), P0191 (Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance). Bármilyen ötletnek nagyon örülnék, mert már 2 hónapja kínlódunk vele.

üdv


Üdv, nálam is ez a helyzet P0191 az izzítás lámpa villog és nehezen indul. Csak mos jött elő a probléma hogy bejöttek a reggeli 0 fokok.

Kód:
===PCM DTC P0191===
Kód: P0191 - FRP érzékelo tartomány / teljesítoképesség

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

FRP érzékelo tartomány / teljesítoképesség

Kiegészítő információhoz használja:

TSB No. 46/2005

===END PCM DTC P0191===

_________________
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 131Le Turnier Titanium X 2006
Focus Mk1 1.8 TDCi 101Le Turnier Ghia 2003
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2015.11.25 14:50:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 210
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

xtreme írta:
Sziasztok! Kész az autó... Megkérdezték a szalonban miért vittem oda? nem volt semmi baja.. Kérdeztem hogyhogy? Válasz: meg kellett csak járatni (ahhoz képest, hogy be sem indult). Kérdeztem, hogy felcserélték e az injektorokat.(ugye így indult a sztori, hogy kizárjuk ha esetleg a 3as henger porlasztója /mégis/ rossz)
Válasz: Nem, nem kellett.
Hm.. visszakaptam így az autót: fotó. Gondolom látható, hogy a bilincsek sincsenek a helyükön. Továbbá a cooler gumicsöveinek bilincsei sem voltak meghúzva rendesen, így nyakig olaj volt még a kiegyenlítő tartály is.. Miután mindent "kijavítottam" a szerviz után, nem voltam rest leolvasni a porlasztók kódjait... Meg voltak cserélve.....


Szia, ezek a szervizek...és most jó? Fel is programozták?!
Ha a porlasztóid jók, akkor mennie kell. Nekem olyan rosszak voltak, hogy csodálkozott a szerelő, hogy megy. De ment. Csak hidegen nem. Bemelegedett és semmi gond nem volt. De hidegen le is állt, rángatott erősen addig és kopogott is terhelésre. (Átestem a szivattyú-porlasztó-tankmosás keresztségen).
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

7 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.56 másodperc