Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.10.23. 20:34:26 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominiqueF
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 25586
Látogatók:
Vendégek: 462
Tagok: 6
Összesen: 468

Jelen lévő tagok:
01: lucifer
02: sparta2
03: bravaphoto
04: FOKIO
05: Kapeti
06: tzsolt

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:08:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila 64-nek


A hagyományos korban a dízelek csak mentek és mentek és nem romlottak el.
Sajna egyre több BMV,Mercit látok vonatókötélen,utánfutón arccal a
szakszerviz fele. utoljára egy Horvát rendszámu avensist.
Hát ide fejlődött a teknika, ami végülis működik csak sok pénze meg ideje legyen
a tulajnak
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:32:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Megjegyezném, hogy a hagyományos adagolók élettartama is véges, és ekkor teljesítmény már összemérhető a motor élettartamával is.
Ezzel szemben megjegyezném, hogy egy hagyományos adagoló élettartama nem 150-200ezer km kedves kollega...... (minimum legalább a duplája, de inkább több - a lényeg az, hogy soha nem kapjon benyát, vagy olyan anyagot ami tönkreteszi a kenését)
Bár ezek a mocik (mint a többi olajkályha is Smile ) nagyrészt traktorokban találhatóak... Laughing Very Happy
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 18:51:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ez így van Percy tudnák örülni egy 4-5 000 köbcentis focusnak hagyományos adagolóval computer nélkül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16085

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 19:44:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
Attila 64-nek
A hagyományos korban a dízelek csak mentek és mentek és nem romlottak el.
Sajna egyre több BMV,Mercit látok vonatókötélen,utánfutón arccal a
szakszerviz fele. utoljára egy Horvát rendszámu avensist.
Hát ide fejlődött a teknika, ami végülis működik csak sok pénze meg ideje legyen
a tulajnak
Ez már nem a hagyományos kor!
A dízellel annak lesz hamarabb baja, aki versenyautónak nézi. Régen mi volt a jellemző, lomha lassú, de kimegy a világból és sokat bír. Most gyors nyomatékos stb...de mivel nagyon sok precíziós csúcsrajáratott alkatrészt és elemet tartalmaz, így az élettartam dolog már nem a régi. Ezen kívül sok tulaj elfelejti, hogy nem versenyautót vett, és ennek a hatása nem az elején, hanem a többedik km után fog előjönni, pl. turbóhibák, injektorhibák, fúvókahibák. És ezek javítása már odaveri az addig jól kiszámolt takarékosságot.
Aki vigyáz rá stb, ilyet azért nem fog tapasztalni, de sokan ha megy hát megy, így tolják neki.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24394


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 19:56:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Matyiii írta:
Attila 64-nek
A hagyományos korban a dízelek csak mentek és mentek és nem romlottak el.
Sajna egyre több BMV,Mercit látok vonatókötélen,utánfutón arccal a
szakszerviz fele. utoljára egy Horvát rendszámu avensist.
Hát ide fejlődött a teknika, ami végülis működik csak sok pénze meg ideje legyen
a tulajnak
Ez már nem a hagyományos kor!
A dízellel annak lesz hamarabb baja, aki versenyautónak nézi. Régen mi volt a jellemző, lomha lassú, de kimegy a világból és sokat bír. Most gyors nyomatékos stb...de mivel nagyon sok precíziós csúcsrajáratott alkatrészt és elemet tartalmaz, így az élettartam dolog már nem a régi. Ezen kívül sok tulaj elfelejti, hogy nem versenyautót vett, és ennek a hatása nem az elején, hanem a többedik km után fog előjönni, pl. turbóhibák, injektorhibák, fúvókahibák. És ezek javítása már odaveri az addig jól kiszámolt takarékosságot.
Aki vigyáz rá stb, ilyet azért nem fog tapasztalni, de sokan ha megy hát megy, így tolják neki.


Igen, ezek gyárilag tuningolt motorok.
Amennyiben nem akarsz versenyautót csinálni belőle, rendesen karbantartod és itatod, akkor nem lehet vele gond!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Qvasimodo


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 31.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2007.11.07 07:45:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
Srácok a TDCI-nek még a kutas üzemanyag se való. Az sem számít ha 2 mikronos
a szűrőd és ebből kettőt beszerelsz. 2-3 százezernél sorba megy tönkre a csúcs


Tapasztalatból mondanám : 150 ezernél már érzékelni lehet a porlasztócsúcs elhasználtságát. Újraprogramozás ( adagolás mennyisége ) ,majd csere. Amit a jóhiszemű, takarékos TDCi tulajdonos az üzemanyagon megtakarított, azt duplán kifizeti a kéttömegű lendkerékért, porlasztócsúcsokért, turbóért. Shell - kút, diesel - adalék nem segít. NEM kell versenyautóként sem használni, a 160 MPa nyomás megteszi a magáét. - A Bosh már 200 MPa rendszert Common Railt is kínál - de minek ? Diesel-párti vagyok, de ez a TDCi nem a csúcs. A motor tartósságára ráférne egy-két lapáttal jobban odafigyelni. Hiába a szuper alváz, szép külső meg a csecsebecsés szolgáltatások egy járgányban, ha az autó NEM MEGY.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 17:36:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

üdv
ma reggel villogott az izzításjelző...azóta a kocsi gyenge, füstöl (fehéret), hangos, és lámpa folyamatosan villog.
mivel ma már senki nem volt hajlandó dolgozni, nem tudták gépre kötni, h hibakód alapján megmondják..., de eljött egy szerelő megnézni. azt mondta h szerinte legvalószínübb a turbó hiba... Crying or Very sad (intercooler csöve nem duzzad)
de mondta h nem 100% lehet EGR, vagy porlasztócsucs is...

beszéltem a kereskedővel akitöl vettem, holnap jönnek érte trélerre, elviszik és megcsináltatják. addig visszakapjuk beszámítatott kocsinkat. majd csere vissza ha kész lesz.

most kb 6óra elteltével alig lehetett beindítani, egyenetlenül járt és le is fulladt.

vélemény?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 21:17:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rolling Eyes Question Idea
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 22:51:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csucsi írta:
üdv
ma reggel villogott az izzításjelző...azóta a kocsi gyenge, füstöl (fehéret), hangos, és lámpa folyamatosan villog.
mivel ma már senki nem volt hajlandó dolgozni, nem tudták gépre kötni, h hibakód alapján megmondják..., de eljött egy szerelő megnézni. azt mondta h szerinte legvalószínübb a turbó hiba... Crying or Very sad (intercooler csöve nem duzzad)
de mondta h nem 100% lehet EGR, vagy porlasztócsucs is...

beszéltem a kereskedővel akitöl vettem, holnap jönnek érte trélerre, elviszik és megcsináltatják. addig visszakapjuk beszámítatott kocsinkat. majd csere vissza ha kész lesz.

most kb 6óra elteltével alig lehetett beindítani, egyenetlenül járt és le is fulladt.

vélemény?


Hi,
nem tudom turbó-e, szerintem nem ! Nekem volt olyanom, hogy abszolut total 0 turbo - nem nyomott semmit(lemérték WDS-en), de ment a kocsi rendesen, csak gyengébb volt! Szerintem is EGR lesz, előrébb is írta valaki hogy füstölés és nem megy a kocsi - EGR hiba volt.
Üdv
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2007.12.24 18:48:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha fehéren füstöl és nem akar vagy nehezebben pörög akkor valószínű
viz ment a hengerbe.


Mondj egy imát hogy ne legyen igazam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 15:18:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Multkorában leirtam milyen gond volt a kocsival....most hivtak, szerelő gépre kötötte....mind a 4 porlasztó be van sülve....januárba cserélik, mert már idén nem lehet megrendelni.
Létezik ilyen h mind a 4 egyszerre????
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 16:41:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 42
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csucsi írta:
Multkorában leirtam milyen gond volt a kocsival....most hivtak, szerelő gépre kötötte....mind a 4 porlasztó be van sülve....januárba cserélik, mert már idén nem lehet megrendelni.
Létezik ilyen h mind a 4 egyszerre????


Részvétem ! Mind a 4 egyszerre ???? - érdekes, hát nem tudom, nem lesz olcsó,megbízható a szaki aki megnézte, nehogy lehúzzanak !
Majd számolj be a fejleménykeről !
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 19:10:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 43
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Részvétem ! Mind a 4 egyszerre ???? - érdekes, hát nem tudom, nem lesz olcsó,megbízható a szaki aki megnézte, nehogy lehúzzanak !
Majd számolj be a fejleménykeről ![/quote]

nem huznak le...akitöl vettük ö csináltatja meg. elhoztuk és 1nap után gond volt, igy tehát az ö költsége a dolog. elég korrektek. remélem minden oké lesz ezután. mennyi pénz lehet a csere?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 20:27:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 44
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

csucsi írta:
nem huznak le...akitöl vettük ö csináltatja meg. elhoztuk és 1nap után gond volt, igy tehát az ö költsége a dolog. elég korrektek. remélem minden oké lesz ezután. mennyi pénz lehet a csere?
Hujajj Shocked
Ez tuti 6 számjegyes és min. kétszer görbül az első számjegy Exclamation Rolling Eyes (300e +)
Ezt az előző tulaj valóban bevállalja Question Question Question
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 21:56:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 45
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
csucsi írta:
nem huznak le...akitöl vettük ö csináltatja meg. elhoztuk és 1nap után gond volt, igy tehát az ö költsége a dolog. elég korrektek. remélem minden oké lesz ezután. mennyi pénz lehet a csere?
Hujajj Shocked
Ez tuti 6 számjegyes és min. kétszer görbül az első számjegy Exclamation Rolling Eyes (300e +)
Ezt az előző tulaj valóban bevállalja Question Question Question


Ez az, bevállalja ????? Igen kb. 300 lesz, szerintem max ennyiből kihozhatják, magában a 4 porlasztó 250.
Tiszta szívből kívánom hogy sikerüljön és ne NEKED kelljen fizetned majd valami hülye indok miatt !!!!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 23:48:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 46
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez az, bevállalja ????? Igen kb. 300 lesz, szerintem max ennyiből kihozhatják, magában a 4 porlasztó 250.
Tiszta szívből kívánom hogy sikerüljön és ne NEKED kelljen fizetned majd valami hülye indok miatt !!!![/quote]

igen, be.

de elmesélem... egy keddi napon elmentünk megnézni a kocsit kisunfélegyházára, 2001 focus tdci turnier 99e km olaszországi, ök hozták be még nem volt magyar rendszám rajta, de már 2006 decemberében az országban volt (ezt onnan tudom h akkor vettek bele egy aksit, és megvan a papírja). 88e km ig szervízkönyves. (6pecsét van benne, különbözö irásokkal. és talán van benne másik városban lévő szerviz is, szoval azt mondom h rendszeresen szerzvizelt) mondta a srác h már a 2ik 100ezret engedték el az árból. igy most 2millióra volt kitéve. korrektek voltak NAGYON,
na kocsi egyböl elnyerte tetszésünket, minden stimmelt elvárásainknak.
leültünk beszélni...mivel egy Vw polot beszámoltattunk igy 900e Ft-ot kelllett fizetnünk. ezen a napon megcsináltuk papírokat, és adtunk egy 100as előleget/foglalót, mind1. mondta a srác h megcsinálnak minden papírmunkát 3e Ft ügyintézési díj ellenébe. szoval péntekre uj rendszám, zöldkártya, eredetiségvizsga, névreiratás, elkészült és mehettünk a kocsiért. ja, meg vettünk hozzá 4 téligumit, amit mire mentünk felrakattak rá...
Vw polot otthagytuk, kifizettünk a fenmaradó összeget, és költségeket. Elmentünk egy biztosítóz, vagyis keresekdő srác elvitt minket, ott megszüntettük polo biztosítását, bonuszt átvezettünk focus-ra és megkötöttük a biztosítást. indultunk haza. (telitankotluk kocsit, mert full üres volt)
215km-ert (kb ennyi volt), jöttünk haza, itthon ismét telitankoltunk és majdnem 5literre jött ki a fogyasztás, pedig toltam neki rendesen.
másnap kb 30km-et mentem vele, mikor izitás visszajelző lámpa villogni kezdett. kb 2km-et jöttem ugy vele haza, elötte megálltam, vártam , ujrainditottam, de valahogy csak hazakellett jönnöm. utközben hivtam kereskedő srácot, mondtam neki mivan. (egyböl mondta h ne járjak igy vele nézessem meg szerelővel) hazamentem, telefonálgattam, szombat délután már senki nem volt hajlandó dolgozni, igy ismerős ezermestert elhivtam h nézzen rá... annyit mondott, h itt bármi lehet. (porlasztó, egr, turbo, izzítógyertya, bármi)
ekkor már nehezen indult , ketyegett, füstölt....
felhívtam kereskedőt, elmondtam neki....egyböl azzal kezdte h nekem jogom van, és neki vannak kötelezettségei. természetesen ez az ö költsége lesz. annyira kért h géppel olvastassam ki a hibát , ez sajnos lehetetlen volt karácsony elötti szombat délután egy hajdu-bihar megyei kisvárosba.
nem vitatkozott, semmi konfliktus nem volt (azóta se), mondta h ö igy látatlanba semmit se mond inkább , másnap trailert küldött érte , amin hozta a mi Vw Polonkat, mert mondtuk neki, h ünnepek alatt nem maradhatunk autó nélkül. szoval vasárnap elvitték a fordot. és ma azaz csütörtökön tudták csak gépre rakni , ami kimutatta a 4 porlasztó beégését.
szoval itt tartunk most....azt mondta hogy holnap már többet fog tudn mondtani , azzal kapcsolatban , hogy mikor kap hozzá alkatrészt.

szoval ez az én kis ford focus-os történetem Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csucsi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.12.27 23:49:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 47
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez az, bevállalja ????? Igen kb. 300 lesz, szerintem max ennyiből kihozhatják, magában a 4 porlasztó 250.
Tiszta szívből kívánom hogy sikerüljön és ne NEKED kelljen fizetned majd valami hülye indok miatt !!!![/quote]

igen, be.

de elmesélem... egy keddi napon elmentünk megnézni a kocsit kisunfélegyházára, 2001 focus tdci turnier 99e km olaszországi, ök hozták be még nem volt magyar rendszám rajta, de már 2006 decemberében az országban volt (ezt onnan tudom h akkor vettek bele egy aksit, és megvan a papírja). 88e km ig szervízkönyves. (6pecsét van benne, különbözö irásokkal. és talán van benne másik városban lévő szerviz is, szoval azt mondom h rendszeresen szerzvizelt) mondta a srác h már a 2ik 100ezret engedték el az árból. igy most 2millióra volt kitéve. korrektek voltak NAGYON,
na kocsi egyböl elnyerte tetszésünket, minden stimmelt elvárásainknak.
leültünk beszélni...mivel egy Vw polot beszámoltattunk igy 900e Ft-ot kelllett fizetnünk. ezen a napon megcsináltuk papírokat, és adtunk egy 100as előleget/foglalót, mind1. mondta a srác h megcsinálnak minden papírmunkát 3e Ft ügyintézési díj ellenébe. szoval péntekre uj rendszám, zöldkártya, eredetiségvizsga, névreiratás, elkészült és mehettünk a kocsiért. ja, meg vettünk hozzá 4 téligumit, amit mire mentünk felrakattak rá...
Vw polot otthagytuk, kifizettünk a fenmaradó összeget, és költségeket. Elmentünk egy biztosítóz, vagyis keresekdő srác elvitt minket, ott megszüntettük polo biztosítását, bonuszt átvezettünk focus-ra és megkötöttük a biztosítást. indultunk haza. (telitankotluk kocsit, mert full üres volt)
215km-ert (kb ennyi volt), jöttünk haza, itthon ismét telitankoltunk és majdnem 5literre jött ki a fogyasztás, pedig toltam neki rendesen.
másnap kb 30km-et mentem vele, mikor izitás visszajelző lámpa villogni kezdett. kb 2km-et jöttem ugy vele haza, elötte megálltam, vártam , ujrainditottam, de valahogy csak hazakellett jönnöm. utközben hivtam kereskedő srácot, mondtam neki mivan. (egyböl mondta h ne járjak igy vele nézessem meg szerelővel) hazamentem, telefonálgattam, szombat délután már senki nem volt hajlandó dolgozni, igy ismerős ezermestert elhivtam h nézzen rá... annyit mondott, h itt bármi lehet. (porlasztó, egr, turbo, izzítógyertya, bármi)
ekkor már nehezen indult , ketyegett, füstölt....
felhívtam kereskedőt, elmondtam neki....egyböl azzal kezdte h nekem jogom van, és neki vannak kötelezettségei. természetesen ez az ö költsége lesz. annyira kért h géppel olvastassam ki a hibát , ez sajnos lehetetlen volt karácsony elötti szombat délután egy hajdu-bihar megyei kisvárosba.
nem vitatkozott, semmi konfliktus nem volt (azóta se), mondta h ö igy látatlanba semmit se mond inkább , másnap trailert küldött érte , amin hozta a mi Vw Polonkat, mert mondtuk neki, h ünnepek alatt nem maradhatunk autó nélkül. szoval vasárnap elvitték a fordot. és ma azaz csütörtökön tudták csak gépre rakni , ami kimutatta a 4 porlasztó beégését.
szoval itt tartunk most....azt mondta hogy holnap már többet fog tudn mondtani , azzal kapcsolatban , hogy mikor kap hozzá alkatrészt.

szoval ez az én kis ford focus-os történetem Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  m-beer


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 13.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2008.04.05 17:11:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 48
 Hozzászólás témája: izzítás visszajelző villog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerbusztok!
Sajnos az én gépemnél is elöállt ez a probléma.Mármint hogy menetközben az izzítás visszajelző villogni kezd, a motor leáll. Gyujtást leveszem majd vissza és megy tovább mintha misem történt volna.
1.8 TD 1999-es évjáratu,egyszerübb kivitel.
Egy éve van nálam az autó szerencsémre a gázolajon és az olajon kivül,még nem kellett költenem komolyabban az autóra. [/quote]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FocusTomi


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 16.
Hozzászólások: 55


HozzászólásElküldve: 2008.04.05 17:19:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 49
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

elérhetőség 20/662-8078 bármikor hívható!
_________________
Kérlek, szavazz az autómra! Wink
Továbbá: carstyling.hu

Eladó 4db TDCI Delphi porlasztó! Szinte új,kifogástalan állapotban! Akit érdekel irjon privit vagy hívjon fel a 06206628078 számon
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.02 19:47:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 50
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok!

igaz,nincs villogó izzítás visszajelző de közelebbi topikot nemtaláltam a gondomra , ami kb.annyiból áll hogy a kocsi alacsony fordulaton nem bír menni. gázt tolom neki de mintha csak állna + fekete füstöt húz maga után (nem dob - húz!)
szerelőm porlasztókra gyanakodik de mielőtt szakszerviz felé veszem az utam,gondoltam rákérdezek - hátha van vkinek hasonló tapasztalata... ötlet?

a gép 1.8tdci 74kw

ja,majd elfelejtettem - bosch szervizben átmerettettem,aztmondják minden 100%-os ... 2000es fordulattól megy is,sztem úgy mint mielőtt jelentkezett volna ez a gond
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.18 14:26:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 51
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

senkinek semmi otlete-hozzászólása? szervizes idopontom csak 2hét mulva van / gondolom addig csak ír vki akinek volt hasonló problémája.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.09.18 19:06:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 52
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rico06 írta:
senkinek semmi otlete-hozzászólása? szervizes idopontom csak 2hét mulva van / gondolom addig csak ír vki akinek volt hasonló problémája.


Szia!

Nemtudom, csak tippelek, olvasgattam sok kormolós nem menős dolgot és ott az EGR szeleppel volt a gond. Klafa a járgányod amúgy! (Pont mint nekem Laughing ) Tegyél még képet!
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.18 19:56:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 53
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:
rico06 írta:
senkinek semmi otlete-hozzászólása? szervizes idopontom csak 2hét mulva van / gondolom addig csak ír vki akinek volt hasonló problémája.


Szia!

Nemtudom, csak tippelek, olvasgattam sok kormolós nem menős dolgot és ott az EGR szeleppel volt a gond. Klafa a járgányod amúgy! (Pont mint nekem Laughing ) Tegyél még képet!


hello!

na,mégiscsak van reakció Smile
mi is ilyen gondra tippelunk,de kitudja,ez csak az egyik lehetoség. remélem nem vmi drága alkatrésszel lesz a gond-1 évig még szeretném megtartani a kocsit. már azis felmerult hogy visszatérek benzinesre,off-osra - mert ebben van pár nagyon drága alkatrész, 1év után meg semmi kedvem 100ezreket rákolteni Evil or Very Mad

képeket meg tennék fel,ha tudnám hogyan...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.09.19 11:16:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 54
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Próbáld meg esetleg, hogy az egr szelep elmenő csövét "lefalazod" beraksz magyarán egy fém gátat, hogy úgy is csinálja-e. Ez eddig ingyen van. A szelep alatti cső az, ahol toldva van, ott azt a 2 csavart ki, és közé egy fémet, mondjuk a furatokat meg kell ejtened, de azt a szigetelőanyaga alapján megtudod. Ha volt ilyen benne, nekem nem, csak a lefalazás.
Ezt azért szokták alkalmazni, mert nem szív használt levegőt, ergó jobban megy vagy ilyesmi, én nem vettem észre különbséget.
Vagy vedd le az egr szelepről a kis vákuumcsövet és fújd meg hogy mozog-e a szelep belül (azthiszem membrános!?). Szokott olyan lenni, hogy le van ragadva.

Turbód fütyül? Az is lehet még, ha nem megy. Olyan 2000 körüli fordulaton érezned kell, hogy meglódul az autó.

Szóval, ha füstöl, az valamilyen elégtelen égési folyamat eredménye, kevés levegő vagy hasonló.

Képek:
Fotóalbum-tagok autói-új belső album. Oda tölts fel képeket.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2008.09.19 16:01:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 55
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rico06 írta:
sziasztok!

igaz,nincs villogó izzítás visszajelző de közelebbi topikot nemtaláltam a gondomra , ami kb.annyiból áll hogy a kocsi alacsony fordulaton nem bír menni. gázt tolom neki de mintha csak állna + fekete füstöt húz maga után (nem dob - húz!)
szerelőm porlasztókra gyanakodik de mielőtt szakszerviz felé veszem az utam,gondoltam rákérdezek - hátha van vkinek hasonló tapasztalata... ötlet?

a gép 1.8tdci 74kw

ja,majd elfelejtettem - bosch szervizben átmerettettem,aztmondják minden 100%-os ... 2000es fordulattól megy is,sztem úgy mint mielőtt jelentkezett volna ez a gond


Nem EGR lesz szerintem. A legjobb esetben a turbócső lyukadt ki valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.19 16:54:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 56
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:
Próbáld meg esetleg, hogy az egr szelep elmenő csövét "lefalazod" beraksz magyarán egy fém gátat, hogy úgy is csinálja-e. Ez eddig ingyen van. A szelep alatti cső az, ahol toldva van, ott azt a 2 csavart ki, és közé egy fémet, mondjuk a furatokat meg kell ejtened, de azt a szigetelőanyaga alapján megtudod. Ha volt ilyen benne, nekem nem, csak a lefalazás.

egy próbát megér, a takarítás után - ezmég mindig nem szervizes dolog Smile
Idézet:
Vagy vedd le az egr szelepről a kis vákuumcsövet és fújd meg hogy mozog-e a szelep belül (azthiszem membrános!?). Szokott olyan lenni, hogy le van ragadva.

ezt szerelom próbálta - rendben volt
Idézet:
Turbód fütyül? Az is lehet még, ha nem megy. Olyan 2000 körüli fordulaton érezned kell, hogy meglódul az autó.

turbó nem futyul és a 2000 koruli megindulás is megmaradt / mondjuk ez azelott kb.1800on volt és sokkal érezhetobb,mintha megkoccantottak volna-már majdnem kellemetlen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.19 17:02:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 57
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
Nem EGR lesz szerintem. A legjobb esetben a turbócső lyukadt ki valahol.


csoveket és vezetékeket átnéztuk, nemtaláltunk semmit. mondjuk még rá lesz nézve tuzetesebben is - majd otthagyom a szerelonél hogy kihuljon a motor, úgy akar majd megnézni rajta vmit / forró motor mellett nem fér hozzá / akkor majd tobbet lát a csovekbol is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rico06


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 09.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2008.09.19 17:04:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 58
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Koszi Exclamation mindkettotoknek - természetesen majd jelzem mire jutottunk
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.09.22 07:27:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 59
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rico06 írta:
Koszi Exclamation mindkettotoknek - természetesen majd jelzem mire jutottunk


Kiváncsian várom!
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.09.26 16:00:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 60
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv a TDCi-nek!

A héten nálam is jelentkezett a villogó izzító szindróma. Már e jelenség előtt kb. 10 nappal fura volt az alapjáratom, majd egy előzés kellős közepén az izzítás visszajelző elkezdett villogni, a teljesítmény lecsökkent, kapkodott, szaggatott a motor, de enyhén visszavettem a gázból és még betudtam fejezni az előzést. Utána amint nagyobb gázt nyomtam azonnal dögledezni kezdett. Leálltam, újraindítottam és mintha semmi nem történt volna. Csütörtökre kaptam időpontot Győrben WDS-re, de az odavezető úton szintén előzés közben villogás, telj. csökkenés, majd leállt a motor. Újraindítottam és szerencsére eljutottam a szervízbe! Megállapították hogy 3 porlasztót cserélni kell, a negyedik még elmegy talán egy darabig. Árajánlat a márkakereskedésben: 80 000 Ft/db az új porlasztó, plusz ki-be szerelés+programozás ami max. 25-30 000 Ft-ig mehet el + új dizelszűrő is raknak be, kb 10000 Ft lehet náluk a gyári filter. Ajánlottak felújítottat kb. 30e/db körül, de pontos árat csak akkor tudnak ha visszakapják a felújított porlasztókat! Ma telefonálgattam, megtaláltam a céget aki e márkakeresekedésnek is javítja a porlasztókat! 20-30000 Ft+Áfa/db, attól függ mit kell cserélni a porlsztókban. A ki-be szerelés, ráprogramozás benne van az árban, garanciát is vállalnak rá! Hétfőn délután viszem a kocsit, majd beszámolok a fejleményekről. Most óra szerint 129e km van a kocsiban + ha hozzáadom h mondjuk 60-100e km vissza is csavartak az órán az olasz eladók, mondhatom reális a csere, már vártam, nem csodálkozom Smile) !
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

2 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.37 másodperc