Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.10.23. 21:19:56 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominiqueF
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 25586
Látogatók:
Vendégek: 485
Tagok: 6
Összesen: 491

Jelen lévő tagok:
01: qqrique
02: attila64
03: fgab85
04: lucifer
05: sparta2
06: bravaphoto

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  factor


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 29.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2008.09.26 17:33:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem most óra szerint 110e, nem tudom az enyémnél mennyit tekerhettek vissza, egy dolog amit tudok, hogy amikor vezérszíjat cseréltem 100e-nél, még a gyári volt benne.

Azt olvastam valahol, hogy a villogó izzító azt jelzi, hogy hibakódot jegyzett fel a számítógép, nem utal magára a hibára. Ilyenkor általában csökkentett üzemmódba helyezi a motort.

Előtte mikor voltál diagnosztikán? Furcsán hangzik, hogy egyszerre 3 porlasztó elszállt és semmi előjele nem volt (a furcsa alapjáraton kívül).
_________________

oil burner
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.09.26 19:05:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

factor írta:
Nekem most óra szerint 110e, nem tudom az enyémnél mennyit tekerhettek vissza, egy dolog amit tudok, hogy amikor vezérszíjat cseréltem 100e-nél, még a gyári volt benne.

Azt olvastam valahol, hogy a villogó izzító azt jelzi, hogy hibakódot jegyzett fel a számítógép, nem utal magára a hibára. Ilyenkor általában csökkentett üzemmódba helyezi a motort.

Előtte mikor voltál diagnosztikán? Furcsán hangzik, hogy egyszerre 3 porlasztó elszállt és semmi előjele nem volt (a furcsa alapjáraton kívül).


Diagnosztikán kb. 90e körül lehettem vmikor, de akkor nem volt hibakód a memóriájában. Akkor nehézen indult reggelenként, volt hogy napközben is csak 3ra indult, meg mintha össze-vissza mentek volna a hengerek olyan hangja volt. Akkor elsőre az mondták az önindító szorul, szedessem szét, kipucolás, zsírozás! Ekkor átmérték a porlasztókat "poharazásnak" mondta a szerelő, és már akkor a 3.-ik porlasztó közel volt a cseréhez, még 2 db egyforma rossz volt, de a 3.-ik porlasztónál jobbak voltak akkor. Egy porlasztó pedig minimális hibát produkált. Ekkor a az önindító volt a ludas, javítása után pöpecre indult bármikor.
Most először szintén kiolvasta a hibákat, ekkor kiírta hogy a porlasztónál van a galiba! Szintén poharaztunk, szintén a 3.-ik porlasztó a legrosszabb, de nagyon, + 2 db szintén egyforma rossz. A kis csövecskékben 2 esetben több volt 20 cm-nél a gázolaj, és egynél kb. 25-30 cm között volt. Azt mondták 20 cm felett csere!!! Akkor is és most is láttam a csövecskék állását mivel a kocsi mellett álltam végig mindkét esetben és én is megbizonyosodtam róla hogy tényleg több volt a csövekben(sokkal több) mint a múltkor, ez tény mert láttam !!!
Úgyhogy ennyi volt a porlasztóknak, cserélem őket! Még ami motoszkál az agyamban az az, hogy most előszöt 120e km-nél gyári Delphi gázolajszűrő helyett magyar Armafilt. tettem bele. Nem-e tett hozzá esetleg az is, de ez már nem fog kiderülni sajnos, hacsak..., na majd meglátjuk, van-e gázolaj analizáló műszerük a fiúknak!!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.10.01 20:28:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok bajtársak!

Örülök, hogy végre teljes értékű lesz a géped Karem!
Attól tartok nekem is el kell vinnem diagra. Most 122e van benne, és risztó, hogy előzés közben ilyenek lehetnek! Érik a gondolat bennem rendesen, ráadásul fékfolyadékot is szeretnék cseréltetni, meg a lengéscsillákat megnézetni, mert pattog rendesen a gép, ez nekem furcsa. Nektek?
A poharazás házilag kivitelezhető? Hogyan történik? Felújított vagy eredeti injektorokat választottál?

Most ugrott be, nekem is volt ilyen, hogy csökkentett módra váltott! Hidegben, hegynek, tavaly télen. Vaze Shocked
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.01 21:05:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:
Sziasztok bajtársak!

Örülök, hogy végre teljes értékű lesz a géped Karem!
Attól tartok nekem is el kell vinnem diagra. Most 122e van benne, és risztó, hogy előzés közben ilyenek lehetnek! Érik a gondolat bennem rendesen, ráadásul fékfolyadékot is szeretnék cseréltetni, meg a lengéscsillákat megnézetni, mert pattog rendesen a gép, ez nekem furcsa. Nektek?
A poharazás házilag kivitelezhető? Hogyan történik? Felújított vagy eredeti injektorokat választottál?

Most ugrott be, nekem is volt ilyen, hogy csökkentett módra váltott! Hidegben, hegynek, tavaly télen. Vaze Shocked


Üdv. a TDCi-s bajtársaknak!

Ma délután lett kész a kocsim, 117500 Ft volt a számla, én többre számítottam, megvagyok elégedve hogy "csak ennyi" bár ez most így lehet bután hangzik Smile!, a legvégén 103500 Ft-om bánta mert Áfa nekem nem volt rajta, megtudtam egyezni velük export számlára!
Az én saját porlasztóimat javították, négy porlasztóból vagy injektorból ki minek hívja, háromban csak rugót és szelepet cseréltek, a negyedikben csúcsot is kellett mert az is rossz volt! A tapasztalatuk alapján nagyon ritkán kell csúcsot is cserélni ezeknél a fajta porlasztóknál, inkább a rugó és a szelep sül be! Előttem is egy Focusban, szintén olasz behozatal, mind a négy porlasztóban a szelep be volt sülve, csere és kész! Fele annyiba sem kerül mint a márkaszervisben, ahol nem játszanak vele, kidobják a benne lévőt és teljesen újat tesznek bele, holott lehet negyed annyi pénzért meglehet csinálni, nekik ugye így az üzlet, fizessen a paraszt!!!
Azt mondták nagyon figyeljek a diese szűrőre, ha lehet MAX. 15e de inkább 10e km után cseréljem! Semmi féle 60e km mint a mesékben, talán Németországban, ahol jobb a diesel!
Kérdeztem az adagolót, hogy honnan fogom tudni hogy már nem sok van neki hátra. Azt mondták, ha 10e km után otthon szétvágom vasfűrésszel a dieselszűrőt, ha lesz benne fémforgács, javítás rögtön, mert meghal az adagoló is és a porlasztókat is kinyírja a fémforgács!!!! Ez a leggyakoribb jel, csak nem tudom, hogy hogyan vágjam hogy a vágásból egy szem fémforgács se kerüljön bele. Ha a fűrész átszakítja, rögtön megy bele valamennyi és ez megzavarhat. Majd lehet csak annyira vágom hogy majdnem átszakadjon, elvékonyítom, aztán valahogy leszakítom, ketté ütöm egy karate mozdulattal Smile)) !
Adtak egy tanácsot adagoló élettartamának növelésére! Egy tankoláskor, egy teli tank gázolajhoz öntsek kb 1 deci egyszerű 2ütemű motorolajat(szigorúan csak 2üteműbe valót, mert az feloldódik tökéletesen a gázolajban, nem úgy mint a 4ütemű motorolaj. Sokat javít az adagoló kenésén és semmi másban nem tesz kárt !!!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi


Legutóbb KAREM szerkesztette (2008.10.01 21:27:20), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.01 21:26:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:

A poharazás házilag kivitelezhető? Hogyan történik?


Nem tudom lehetne-e házilag, szerintem nem, pedig nagyon egyszerű! Egy kis csövecskét lehúz a porlasztóról, oda rászúrja a tesztcsöveket ( a négy tesztcsövecske a négy porlasztóra pontosan egyforma hosszú, vastag, átlátszó), a másik végét egy kis átlátszó bekalibrált pohárba szúrja. Ekkor ráállítja a WDS-t erre a tesztre, ekkor az jelt ad és startolja kocsit egyfolytában kb 10 másodpercig, de azt a WDS mutassa neki egy folyamat ábrán hogy pontosan meddig kell! És kész!
Házilag nem tudod megcsinálni, mert neked beindul a motor ha startolod! Meg lehet megvan pontosan meddig kell indítózni! Én nem merném otthon, lehet hibakódot adna ha lehúznád a csövet és olyankor indítóznál!
Nekem 12e Ft körül volt a WDS teszt poharazással együtt, szoftvert is cseréltek akkor!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.10.04 11:10:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

És most frankó a gép?
Szted márkaszervizben nem is ajánlanak felújítottat?
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.04 12:55:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:
És most frankó a gép?
Szted márkaszervizben nem is ajánlanak felújítottat?


Ja, frankó! Gyönyörű egyenletes alapjárat, egyre indul, megy mint mérgezett egérSmile! DE, te írtad egy másik topicban, hogy hidegen mintha szaggatna egy kicsit, de ha bemelegszik jó minden! Na ez most szerviz után nálam is előjött, előtte soha nem volt ilyen! Alapjáratom jó, de ha picit meglépem 2200 fordulat fölé, szaggat picit, dadog, mintha levegő lenne a rendszerbe vagy nem kapna üzemanyagot. Pár km megtétele után viszont semmi, megy mint ökör, nincs dadogás, szaggatás, kapkodás, csak az első reggeli start után!!! Hétfőn felhívom a szervízt, hogy mi okozhatja ezt!
A márkaszervízben nekem használtat cserére nem ajánlottak, úgy mondták hogy az enyémet ők kiszerelik és azt fogják ők valahol, valakivel felújítatni! Az ára egy porlasztónak 30-40e Ft lett volna, pontosat csak ha már ők is kaptak árajánlatot a felújításra! Plusz természetesen fizetem a be-ki szerelést,programozást ami össz. 20-30e Ft lett volna! Én közben kinyomoztam hogy ők kinél, hol csináltatják a porlasztókat, odatelefonáltam és megegyeztem velük. Kihagytam a márkaszervízt a láncszemből, mert drágább lett volna ha őket is beleveszem a játékba. A porlasztók javításával foglalkozó cég annak függvényében, hogy mit cserélnek a porlasztóban max.(max. alatt azt értik, hogy ha mind a 4 cserélhető alkatrészt cserélik a porlasztóban, tehát rugó, magasnyomású szelep, csúcs, meg még 1 valami) 30e+Áfa/db árat mondott, DE EBBEN BENNE VAN A BE-KI SZERELÉS+PROGRAMOZÁS, MÉRÉS-TESZT, minden! Megkaptam tőlük a porlasztók új kódját, hátha később valahol máshol szoftver csere vagy akármi, meg valami mérések eredménye is van rajta, de nekem az kínai! A Cromaxban 40e mondtak a felújított porlasztóra, de nem volt nekik raktáron!
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2008.10.04 20:50:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KAREM írta:
kinyomoztam hogy ők kinél, hol csináltatják a porlasztókat, odatelefonáltam és megegyeztem velük. Kihagytam a márkaszervízt a láncszemből, mert drágább lett volna ha őket is beleveszem a játékba. A porlasztók javításával foglalkozó cég annak függvényében, hogy mit cserélnek a porlasztóban max.(max. alatt azt értik, hogy ha mind a 4 cserélhető alkatrészt cserélik a porlasztóban, tehát rugó, magasnyomású szelep, csúcs, meg még 1 valami) 30e+Áfa/db árat mondott, DE EBBEN BENNE VAN A BE-KI SZERELÉS+PROGRAMOZÁS, MÉRÉS-TESZT, minden! Megkaptam tőlük a porlasztók új kódját, hátha később valahol máshol szoftver csere vagy akármi, meg valami mérések eredménye is van rajta, de nekem az kínai!


És ugye most közzéteszed ennek a szerviznek a nevét és elérhetőségét?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.10.05 14:05:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez lett volna a következő kérésem Very Happy Very Happy

Amúgy igen, ugyanez a szindrómám, amit írtam korábban, remélem hétfőn mondanak valami okosat neked, ebben az ügyben is.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.05 16:59:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Perszehogy megadom, hátha valaki másnak is lesz hasonló gondja !!!

http://www.interdiesel.hu

Van még egy címem egy listával, hasonló gépekkel, műszerekkel vannak felszerelve mint Győrben, hátha valaki talál köztük közelebbi szervízt lakóhelyéhez!

http://www.dieselcenter2003.com/INITIAL2.aspx

Tiano hétfőn megírom mire tippelnek a problémánkkal kapcsolatban !
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 09:32:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KAREM írta:


Tiano hétfőn megírom mire tippelnek a problémánkkal kapcsolatban !



Nnnna??
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsana


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 04.
Hozzászólások: 1872


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 10:15:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valakit érdekel a környékről, itt Szegeden is tudok egy dizelest, aki újít fel porlasztócsúcsokat, 25.000 Ft/db áron, illetve nagynyomású szivattyút is.
_________________
Dzsana ex focusa

A jelenlegi vas

Dizel vs benzines? Mindegy, csak fóka legyen! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 10:54:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tiano írta:
KAREM írta:


Tiano hétfőn megírom mire tippelnek a problémánkkal kapcsolatban !



Nnnna??


Csókolom, sorry de nem volt időm:

hívtam őket, nem jutottunk előre a problémával! Arra tippelnek, én szint úgy, hogy mikor cserélték az alkatrészeket meg a dieselfiltert belevegőzött picit a rendszer! Egyenlőre várok, ma és tegnap pl. nem csinálta. Ha továbbra is rakoncátlankodna akkor el kell vinnem és átnézik természetesen. Csak az a baj, mire odaérek bemelegszik a motor, akkor meg elmúlik és meg nem találják hogy mi okozhatja! Max otthagyom éjszakára és reggel játszatnak majd vele! Ennyi
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  factor


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 29.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 12:08:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dzsana írta:
Ha valakit érdekel a környékről, itt Szegeden is tudok egy dizelest, aki újít fel porlasztócsúcsokat, 25.000 Ft/db áron, illetve nagynyomású szivattyút is.

Egyenlőre szerencsére nem aktuális, de ha az lesz, akkor Szeged tökéletes. Oda járok bevásárolgatni pár hetente, Cora, Metro, Tesco ... Egyszer még egy minitalit is összehozhatnánk Smile

Szóval engem érdekel a dízeles, jöhetnek az elérhetőségek itt vagy PM. Köszi.
_________________

oil burner
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsana


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 04.
Hozzászólások: 1872


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 12:48:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

factor írta:
Dzsana írta:
Ha valakit érdekel a környékről, itt Szegeden is tudok egy dizelest, aki újít fel porlasztócsúcsokat, 25.000 Ft/db áron, illetve nagynyomású szivattyút is.

Egyenlőre szerencsére nem aktuális, de ha az lesz, akkor Szeged tökéletes. Oda járok bevásárolgatni pár hetente, Cora, Metro, Tesco ... Egyszer még egy minitalit is összehozhatnánk Smile

Szóval engem érdekel a dízeles, jöhetnek az elérhetőségek itt vagy PM. Köszi.


Küldtem pm-et.
_________________
Dzsana ex focusa

A jelenlegi vas

Dizel vs benzines? Mindegy, csak fóka legyen! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chris75


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 11.
Hozzászólások: 115

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 15:23:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dzsana írta:
factor írta:
Dzsana írta:
Ha valakit érdekel a környékről, itt Szegeden is tudok egy dizelest, aki újít fel porlasztócsúcsokat, 25.000 Ft/db áron, illetve nagynyomású szivattyút is.

Egyenlőre szerencsére nem aktuális, de ha az lesz, akkor Szeged tökéletes. Oda járok bevásárolgatni pár hetente, Cora, Metro, Tesco ... Egyszer még egy minitalit is összehozhatnánk Smile

Szóval engem érdekel a dízeles, jöhetnek az elérhetőségek itt vagy PM. Köszi.


Küldtem pm-et.


Szerintem ide is kiírhatod mert témába vág! Smile
_________________
"Légy önmagad, mindenki más már foglalt"
---------------------------------------------------------
2018 - Ford Focus VI. 1.5 EcoBoost Titanium
2008 - 2018 Ford Focus II. Turnier 1,8Tdci Diam. White
2007 - 2008 Ford Fiesta 1.4 Benzin Ghia 2007-es
1995 - 1999 Ford Escort Kombi 1.6 Benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsana


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 04.
Hozzászólások: 1872


HozzászólásElküldve: 2008.10.08 18:07:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Természetesen, az urat Zsemberi Csabának hívják, a Cserzy Mihály utcában van a műhelye, egész véletlen a Ford Hovány korábbi telephelyén, a száma 0670/316-5443
_________________
Dzsana ex focusa

A jelenlegi vas

Dizel vs benzines? Mindegy, csak fóka legyen! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.03.03 17:15:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok
én 4 hete vettem egy focust, 2004 májusi 1,8 tdci
akkor 122e km volt benne, most 125 van
124nél átesett egy nagyszervízen
múlt csütörötökön menet közben 2sbe kapcsolás után kuplungot felengedve leffuladt, a motorvisszajelző lámpa kigyulladt.újraindít,megy rendesen,köv. lámpánál szintén.beálltam parkolóba,5 percet vártam,nézegettem mi lehet,majd elindultam.kb 35 kmt mentem hazáig,semmi gond nélkül,mikor hazaértem a lámpa is elaludt.elvittem akkor szervízbe,azt olvasták le h üzemanyag szűrő.ezt ki is cserélték.tegnap pirosnál egyes,indulnék,izzítás lámpa villog,kocsi akadozik,fehér füst.leállít,újra,megy pöpecül.következő utáni lámpa,ismét ugyanez,megint 1esből.utána megérkeztem minden további gond nélkül.hazafelé szintén semmi probléma.szerelőt felhívtam mi lehet,aztmondta valószínűleg magasnyomású.eszembe jutott ekkor lehet csak meg kéne hajtani egy kicsit,mert sosem volt(nálam eddig.max 110,akkor meg pörög kb 2100-2200at).beleöntöttem egy diesel adalékot, azóta egy 200kmt ment,minden gond nélkül,140-160as sebességgel.de ma megint egy indulásnál 1sből újra elkezdett vologni,megállítom,újraindít és ment szépen.azóta magint a 35 km és ismét semmi.
egyébként más gond nincs vele,pöccre indul reggel nem fűtött garázsból,nem füstöl,jól megy
van esetleg vmi ötletetek mi lehet a gond? mert olvasgatva az eddigieket nekem nem menet közben csak 1esben indulásnál történt(eddig 3x) és utána jól megy,valamint nincs indítási probléma.bár ez az első új diesel technológiás autóm(eddig sima tdi-s volt),nem tudom milyen ha rossz a magasnyomású,de úgy gndolom akkor más lesz menetközben is,és ezt nem tapasztaltam.
szóval remélem tudtok segíteni
köszönettel, Kristóf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  robit


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 26.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2009.03.03 18:46:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az izzito villogasa az uzemanyagrendszer problemajat jelzi.
Nem akarom az ordogot festeni a falra, de valoszinu a porlasztokkal van gond (meg mindig jobb mintha a magasnyomasu pumpaval volna a baj ) Embarassed
A legegeszsegesebb az, ha elviszed ellenorzesre. vigyazni kel, csak minosegi uzemanyagot tankolni a tdci-kbe.
_________________
Diamond White Nyil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.03.03 18:58:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MOLos gázolaj megy bele
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.03.03 20:15:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
sziasztok
én 4 hete vettem egy focust, 2004 májusi 1,8 tdci
akkor 122e km volt benne, most 125 van
124nél átesett egy nagyszervízen
múlt csütörötökön menet közben 2sbe kapcsolás után kuplungot felengedve leffuladt, a motorvisszajelző lámpa kigyulladt.újraindít,megy rendesen,köv. lámpánál szintén.beálltam parkolóba,5 percet vártam,nézegettem mi lehet,majd elindultam.kb 35 kmt mentem hazáig,semmi gond nélkül,mikor hazaértem a lámpa is elaludt.elvittem akkor szervízbe,azt olvasták le h üzemanyag szűrő.ezt ki is cserélték.tegnap pirosnál egyes,indulnék,izzítás lámpa villog,kocsi akadozik,fehér füst.leállít,újra,megy pöpecül.következő utáni lámpa,ismét ugyanez,megint 1esből.utána megérkeztem minden további gond nélkül.hazafelé szintén semmi probléma.szerelőt felhívtam mi lehet,aztmondta valószínűleg magasnyomású.eszembe jutott ekkor lehet csak meg kéne hajtani egy kicsit,mert sosem volt(nálam eddig.max 110,akkor meg pörög kb 2100-2200at).beleöntöttem egy diesel adalékot, azóta egy 200kmt ment,minden gond nélkül,140-160as sebességgel.de ma megint egy indulásnál 1sből újra elkezdett vologni,megállítom,újraindít és ment szépen.azóta magint a 35 km és ismét semmi.
egyébként más gond nincs vele,pöccre indul reggel nem fűtött garázsból,nem füstöl,jól megy
van esetleg vmi ötletetek mi lehet a gond? mert olvasgatva az eddigieket nekem nem menet közben csak 1esben indulásnál történt(eddig 3x) és utána jól megy,valamint nincs indítási probléma.bár ez az első új diesel technológiás autóm(eddig sima tdi-s volt),nem tudom milyen ha rossz a magasnyomású,de úgy gndolom akkor más lesz menetközben is,és ezt nem tapasztaltam.
szóval remélem tudtok segíteni
köszönettel, Kristóf


Mit tudsz az autó előéletéről? Kereskedőnél vetted? A km miatt kérdezem.
Mondeoknál típushiba egy bizonyos szériájú vezérműtengely jeladó (CMP) hibája. Hasonló váratlan leállásokat produkál. Ez lenne a legjobb, mert kb. 5e forint.
A csúcs vagy nagynyomású szivattyú húzós. Minél előbb hibamegállapítás, és az eladó baxtatása szavatosság miatt.
Próbáld meg 4-esben alacsony fordulatról teljes padlógázon végig kihuzatni. Egyenletesen kell húznia rángatás, villogás nélkül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.03.04 11:32:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem vagyok benne biztos, hogy a fordnál van e ilyen, de más típusnál tudom, hogy a tankban is van egy előszűrő.
Az is el szokott koszolódni. hasonló gondokat okozva. Igaz ott a srácnak néha nem is akart rendesen húzni, minhta néha elmenne a túrbó.
Ha van ilyen a fordnak, tisztíttasd ki. Ártani biztos nem árt.
Aztán ha mégsem javul, nézz ki magadnak egy jóképű kettes golfot:-) egy nagynyomású szivattyú árából egész jót adnak.
Oké, hülye vicc volt, bocsi. Kívánom, hogy piti dolog legyen.
Mellesleg ha amúgy jól megy gyanítom nem szivattyú téma lesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.03.04 15:43:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kipróbáltam ezt a 4esben huzatást, 50ről(picit több mint 1000es fordulat) 120ig(~3200)
semmi rosszalkodás,semmi lámpa,1500as fordulatig gyengécske után a jobb majd 2000től megadta ami adnia kell
azóta egyszer csinálta ezt,amikor gondolkoztam rajta h miért lehet és megpróbáltam h úgy van-e ...és igen
indulásnál a kuplungom nem úgy fog mint ahogy kéne,hamrabb megfogja,majd kicsit elengedi és utána ismét fogja rendesen
nekem ez akkor fordult elő amikor megvolt az első "fogós" szakasz és utána engedem fel és nem adok neki nagy gázt,akkor ment ebbe a "csökkentett módba", ahelyett h mondjuk megfulladna.
persze ehhez hozzálehet szokni,de gondolom ez abnormális viselkedés mind a kuplung mind az elektronika részéről,szóval hívom a szerelőt mit szól hozzá
edit:
a szerelő aztmondta beíratja az autót egy üzemanyag rendszer átnézetésre
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.03.04 16:34:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A kuplunggal is lehet bibi.
A kuplung hidraulikus. Csinálhat hülyeségeket.
Az elinduláshoz meg kell kis gáz. Ezek már ne a régi jó "1000es fordulaton felmegyek a hegyre is" dieselek.
Azonkívül van neki kipuf gáz visszavezető rendszere. Ha nem adsz neki egy kis fordulatot elindulásnál, akkor a technika korigálja a butaságot, és majd ő ad neki egy kis naftát. Ekkor a motor még gyenge, te meg ráengeded a kuplungot. a technika meg próbál korrigálni, húz egy gázfröccsöt, hogy az alapjárati fordulatot emelje, de még nincs elég vákuum a rendszerbenm hogy a kipufogó gáz visszavezető lezárjon. Szépen torokraszívja a sok füstöt az amúgy is éppen lefulás határán lévő motor. ettől meg rögtön leful.
Mindez persze pillanatok alatt.
Szerintem próbáld meg, hogy lassan engeded a kuplungot, és legalább tartod az 1300-1500 fordulatot. Próbáld csúsztatott kuplunggal. Ha nem tudsz csúsztatni, akkor lehet levegős valahol a rendszer. Előfordul ha jól tudom.
Eleinte nekem is szokatlan volt, hogy gázt kell adni egy dieselnek.
Ez van. Próbáld ki. Nálam bevált. Kis gáz, csúsztatott kupplug. Már mintha benzinessel indulnál.
Ha nem segít, akkor én kiszáltam az okoskodásbólSmile
Remélem segítettem valamit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.03.04 18:24:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

persze,bár elmegy alapjáraton is(még 4.ben is 35-el) mindig úgy indultam vele mint benzinessel.megy gáz nélkül hosszan csúsztatva is,de az lassú.gázzal is hosszabban kell csúsztatni,mert rövid csúsztatásnál lefullad
de most kis gázzal is virgonckodik,csak naggyal gurul meg szépen. mondjuk már kb hozzászoktam,azóta már jártam vele,nem volt az új technikával a gond.megnézetem majd a kuplungot is, de legalább örülök h nem magasnyomású v. porlasztócsúcs,az azért sok $
mondjuk nemtudom h a kuplung mennyibe kerülhet ha az a rossz
amit feltételezek,hiszen nem egyenletesen fog(írjátok meg ha ez így van jól, annyi mindenről amire azthittem h nem jó kiderült h az úgy van:)), motorikus problémára nem gyanakszok, mert nem érezhető semmi
de azért köszönöm az eddigi segítséget
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.03.05 09:08:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a tdci kuplungja ha jól tudom dupla tömegű lendkerekes. Nem valami hosszú életű, nem is olcsó. az ha gatya, előfordulhat hogy érdekesen vált. igaz ebben nincs tapasztaltom.
Azért nem kell beszrni, állítólag a cromaxnál van valami csere darabos kuplung. Töredék áron, mert beszámítják a régit, és adnak helyette valami kisiparin felújított másik régit:-) még nem láttam konkrétan, nekem is csak mondták, nézz utána. Az is lehet hogy csak hagyományos kuplungot újíranak. Nemtom, nézz utána mielőtt kiszórod a jó sok pénzt gyárira.
üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.03.06 18:40:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

végülis hagytam ahogy van
átkalibráltam a lában a nagyobb gázos indulásra
amíg működik,addig nem költök
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  factor


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 29.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2009.03.06 20:29:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
amíg működik,addig nem költök


Én is így döntöttem a napokban Smile Vasárnap autókázás közben kigyúlladt a Check Engine visszajelző, észlelhető hiba nem volt. Hétfőn bejelentkeztem diagnosztikára, Szerdára kaptam időpontot. A hibakód az EGR szelep meghibásodását jelezte. Megkönnyebbültem, ugyanis már kb 20 ezer km-rel ezelőtt lefalaztam az EGR-t. Próbálták törölni a hibakódot, de visszatért azonnal. EGR szelep cseréje közel 500 euró (sajna csak a szívótorokkal együtt lehet), így úgy döntöttem, eddig is megvoltam EGR nélkül, ezután is meg leszek, a visszajelző hadd világítson, majd évente elviszem kiolvastani, nincs-e más mellette. Ami a legérdekesebb, kb. 50km megtétele, és 4-5 indítás után a lámpa kialudt. Azóta minden a régi Smile
_________________

oil burner
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.03.10 14:34:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nézd meg az egr re vezető csatlakozó vezetékeit. néha meglazul, vagy eltörik.
hátha csak az vacakol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eerf


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2009.03.16 23:30:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Kb. 1 hónapja gyorsítás közben villogni kezdett az izzítólámpám és majdhogynem leállt a motor, kuplung kinyom újraindít és ment tovább rendesen. Gondoltam lesz valami az itt olvasottak alapján, de többismeretlenes egyenlet lévén, majd jelez újból. Aztán rá két napra olyan 50-es tempónál nagynyomású csatt, aztán csörgés, ez volt a turbó, szétrobbant a szívó oldal. Az apró szilánkok az intercoolerben kötöttek ki, legalábbis reméltük, hogy a motorig nem jutott el belőle. Komplett turbót cseréltek leömlővel együtt. Az új turbóval határozottabban jobban megy az autó egyenletesebben tol és a fogyasztás is jobb lett, viszont azóta van egy furcsa jelenség. Ha áll az autó és alapjáraton adok egy gázfröccsöt, akkor furcsán beremeg, rángat olyan 2000-es fordulatig, mintha nem menne egy henger vagy nem lenne kegyensúlyozva a járása. 2000 felett teljesen megszűnik. Terhelés alatt ez a jelenség nincs. Hibakódot nem ír. Ötlet esetleg valakinek, hogy mi lehet ez? Talán ezzel összefügg, hogy menet közben váltáskor mikor leesik a fordulat, olyan hülye dízel hangot ad egy pillanatra (sajna másképp nem tudom megfogalmazni) ezt eddig nem csinálta, mintha kapna még anyagot gázelvétel után.
Ráfoghatnám, hogy az új turbóval más hangja lett, mármint a régihez képest, de szerintem nem normális. 1,5 éve van meg és ez az első dízeles kocsim, eddig csak benzineseket nyúztam és nem kicsit ütött szíven a turbó ára.

Szóval valami ötlet?

Ez lemaradt: 2004. 18 TDCI 115LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

3 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.22 másodperc