Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.10.23. 19:57:00 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DominiqueF
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 25586
Látogatók:
Vendégek: 436
Tagok: 6
Összesen: 442

Jelen lévő tagok:
01: tzsolt
02: qqrique
03: Shatterhand
04: szennaik
05: HarryDEC
06: Peter6896

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

4 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.03.17 11:22:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 91
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mennyi volt a turbó, ha szabad kérdezni?
szoftverfrissítés volt? ha nem azt próbáld meg. jó esetben csak ennyi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eerf


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2009.03.17 16:03:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 92
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Antonijo írta:
mennyi volt a turbó, ha szabad kérdezni?
szoftverfrissítés volt? ha nem azt próbáld meg. jó esetben csak ennyi.


Szoftverfrissítés nem volt, de minek is kéne? ez egy mechanikus cucc.
egyébként ez a változó geometriás Garrett br. 189 e. HUF
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shan


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 07:24:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 93
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Én is túl vagyok egy turbócserén, én 220-ért tudtam beszerezni. Nem figyeltem a kmóra állásra és nem cseréltem időben olajat, majd ezen felül jól megküldtem...Megvolt a tanulópénz, úgykellnekem.

De most megjött a kis villogó izzítólámpa nekem is. Már turbóhalál előtt is csinálta, de gyújtás le, gyújtás vissza, és már indult is. Múlt héten már menet közben leállt. Gyújtás le-rá, és ment tovább. Gyengeséget nem tapasztaltam, egyszerűen letiltott az elektronika. 40 km-re lakhelyemtől még 1x megjátszotta, de akkor már nem is indult. Hazavontattak, útközben még próbáltam ráindítani, sikertelenül. Amikor leakasztottuk a kötelet otthon, egyből indult.

Most van szervizben, igaz nem Ford-ban, de van műszerük. Nemtom mi lesz, ha vmi nagy gondja lesz, mert pénzemet leszívta a turbó.

Ha mégis beüt a kénköves istennyila esetleg tudtok a Balaton körül óccsó alkatrész lelőhelyet? Esetleg szerelőt?

A fejleményekről majd beszámolok.

Jut eszembe: télen reggeli indításnál kékesszürkés füspamaccsal indult, mikor bemelegedett ez átváltozott a szép feketére.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 08:28:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 94
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ha nagyszivattyús lesz, az elég cumi dolog.
ha csak porlasztók, akkor próbáld felújjítattni, de csakis tuti hozzáértő helyen. Jó helyen csak azt cserélik, ami szükséges. Nem szokott az egész porlasztó elkopni. A szervíznek viszont egyszerűbb kopmlpettet cserélni.Te meg fizess....
valami dolgokat szoktak cserélni a porlasztóban. márolvastam itt valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shan


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 09:03:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 95
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

No. Megjöttem a szervizből.
Asszem szerencsém van. Bütyköstengely jeladó, és lambdaszonda jeladó hiba a számgép szerint. 6000Ft-tal megúszom. De ettől még benne lesz a zabszem a s**gemben. Főleg, ha hosszú távra megyek.

Lambdaszondát érdemes lecserélni? Gondolom attól nem áll meg félúton.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 09:04:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 96
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Antonijo írta:
ha nagyszivattyús lesz, az elég cumi dolog.
ha csak porlasztók, akkor próbáld felújjítattni, de csakis tuti hozzáértő helyen. Jó helyen csak azt cserélik, ami szükséges. Nem szokott az egész porlasztó elkopni. A szervíznek viszont egyszerűbb kopmlpettet cserélni.Te meg fizess....
valami dolgokat szoktak cserélni a porlasztóban. márolvastam itt valahol.


Érdemes a Mondeo fórumon körülnézni. Sok a dízel, napi téma a csúcs.
Az álláspont egyértelműan az, hogy kerüljük a feljújított csúcsot. Alig olcsóbb, mint a gyári új, de a minősége általában erősen kérdőjeles.
A másik, hogy ha csak egy csúcs néz ki rossznak, akkor is érdemes mind a négyet cserélni, mert a többinek sincs sok hátra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 12:46:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 97
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nekem mondjuk nincs benne gyakorlati tapasztalatom,de mintha valahol a fórumban írtak volna erről mások.
Ott boncolgatták, hogy az 1,8 tdci-nél példul jobban megéte a javítás,mert ott csak valami akármi kopik ki viszonylag gyorsan. Azt cserélve még sokáig fut. Pontosan sajnos nem emlékszem, akit érint próbálja visszakeresni valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shan


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2009.05.05 20:04:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 98
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicserélte a szaki a bütyköstengely-jeladót, de sajna most már el sem indul a gép. Egyet röffen, és ennyi.

A komputer ugyanezt a hibakódot adja újra. P0340 ha jól emlékszem...
Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2904


HozzászólásElküldve: 2009.05.06 17:17:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 99
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:
Kicserélte a szaki a bütyköstengely-jeladót, de sajna most már el sem indul a gép. Egyet röffen, és ennyi.

A komputer ugyanezt a hibakódot adja újra. P0340 ha jól emlékszem...
Sad

P0340 OBD-II Trouble Code: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

This indicates that a problem was detected in the camshaft position sensor circuit. Since it says circuit, that means the problem could lie in any part of the circuit - the sensor itself, the wiring, or the PCM. Don't just replace the CPS (camshaft position sensor) and think that will definitely fix it.

Possible Solutions
With a P0340 OBD-II trouble code, diagnosis can be tricky at times. Here are some things to try:
- Visually inspect all the wiring and connectors in the circuit
- Check for continuity in the circuit wiring
- Check the operation (voltage) of the camshaft position sensor
- Replace the camshaft position sensor as required
- Check the crankshaft position circuit as well
- Replace circuit wiring and/or connectors as required
- Diagnose/replace the PCM as required

http://www.obd-codes.com/p0340
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.05.06 18:14:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 100
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:
Kicserélte a szaki a bütyköstengely-jeladót, de sajna most már el sem indul a gép. Egyet röffen, és ennyi.

A komputer ugyanezt a hibakódot adja újra. P0340 ha jól emlékszem...
Sad

Talán a főtengely jeladó hibás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shan


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 29.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2009.05.08 06:50:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 101
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi Fiesta, köszi Szaki! Pontosan. Mire mentem, márt új főtengely-jeladóval pöfögött a masina.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.05.08 07:34:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 102
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:
Köszi Fiesta, köszi Szaki! Pontosan. Mire mentem, márt új főtengely-jeladóval pöfögött a masina.

A Mondeonál általában főtengely jeladó hibát (CKP) ír, de vezérműtengely jeladó (CMP) szokott rossz lenni. Ezek szerint itt pont fordítva van. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  triker


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 31.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2009.05.08 19:08:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 103
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nemrég vettem egy új 1,8 tdci-t. Kár, hogy korábban nem olvastam ezt a fórumot. Valószínű másképpen döntöttem volna. Remélem az első gondok még sokára jönnek. Egy 2,0 HDI-vel eladásig (170 ezerig) semmi nagy gondom nem volt. A motor kulturáltan ment, indítás, elindulás semmi probléma. Tdci-vel gázzal indulni nehogy lefulladjon, nem tetszik! Remélem a topikban leírt Tdci problémák nem mindenkinek előjövő "előre programozott" problémák és többsége jól üzemel.
Kannázáshoz annyit, hogy egy hetekig ülepített gázolaj szerintem jobb mint bármely kút felkevert de átszürt üzemanyaga.
Kívánok mindenkinek problémamentes utat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.05.12 10:11:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 104
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

triker írta:
...
Kannázáshoz annyit, hogy egy hetekig ülepített gázolaj szerintem jobb mint bármely kút felkevert de átszürt üzemanyaga.
Kívánok mindenkinek problémamentes utat!


Üdv a klubban! Wink
Nyissunk egy ülepítőt!
Arra figyelj, hogy dieselszűrőt origit vegyéli. Én Delphit szoktam a cromaxtól. Most 133 ezer van a gépben, amit eddig tudok, hogy vezérműszíj gőrgőkkel együtt cserélve lett, mert hangosak voltak. Ezt 90 ezernél. Előzőleg nemtudom mit mókeroltak vele, de valamit biztosan, mert már lefalazott EGR-el vettük. Azt kiszedtem belőle, semmi változást nem érzek. Viszont pár injektor nemsokára cserére szorul szerintem nekem is, meg a lendkerék is kezdi a hangját adni. Egyenlőre megy. Állítólag, ha töviggázos gyorsításba kezdesz és injektorhiba van, akkor az akkor előjön és ki is jelzi. (by Mondeoklub tapasztalat).
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.06.14 17:50:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 105
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Megint én vagyok (valahogy nem szeretem ezt a topicot)
próbálom röviden
Motor takarékba,néha leáll,csak hidegindítóval,de azzal is egyre nehezebben indul -> ford szerviz miskolc -> 2. és 3. porlasztócsúcs nem jó, és költsek rá 400e-t (2x 80e porl. + 240e magasny.sz.)
Ott mondták, hogy tankoláskor kerüljön bele 1-2 dl 2T kétütemű olaj,ez utána bele is került.
De már előtte is hallottam róla és csak ajánlották a nyírteleki diesel szervízt,el is vittük oda, felújították a porlasztócsúcsokat darabját 22ezerért. Megcsinálták mind a négyet. Hazafelé nagyon furcsa volt az autó. Eleinte 2000 rpm alatt rázott,de ez ~15 km után elmúlt. Más volt a dinamikája, olyan mintha nem az én focusom vezetném. Ma sikerült rendes főúton kipróbálni (mert onnan hazafelé nincs rendes út, max 70 és rengeteg falu, dimbidombi..), az autó kopog, kevésbé húz és 2000 rpm felett egyenetlenül jár.
120-130as tempónál ha beállt fix sebességre, néha 200at is kileng a fordulatszámmérő. Bár gyorsításnál nincs ilyen, de érzem, hogy gyengébb. Mintha nem rendesen járnának a hengerek, vagy mintha ha egy henger néha kihagyna.
Mikor készvolt az autó a szerelő mondta, hogy ~2000 rpmnél kicsit "megtorpan" az autó, amit lehet, hogy a turbószelep vagy a kipufogó hibája okozzhat. Ez a torpanás egyébként ~2800nál is érezhető 1. és 2.-ban
Annak ellenére, hogy felújítás óta kb 80 km van benne,ez a egyenetlenség 5 km alatt is enyhülni tűnt, de nem hagy nyugodni.Tudjátok milyen rossz úgy menni, hogy érzed, hogy valami nem jó és várod mikor romlik el.

Van valami ötletetek? Vagy ez normális és be fog járódni?
Előre is köszönöm a válaszokat :
Kristóf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.06.15 18:10:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 106
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Sziasztok!
Megint én vagyok (valahogy nem szeretem ezt a topicot)
próbálom röviden
Motor takarékba,néha leáll,csak hidegindítóval,de azzal is egyre nehezebben indul -> ford szerviz miskolc -> 2. és 3. porlasztócsúcs nem jó, és költsek rá 400e-t (2x 80e porl. + 240e magasny.sz.)
Ott mondták, hogy tankoláskor kerüljön bele 1-2 dl 2T kétütemű olaj,ez utána bele is került.
De már előtte is hallottam róla és csak ajánlották a nyírteleki diesel szervízt,el is vittük oda, felújították a porlasztócsúcsokat darabját 22ezerért. Megcsinálták mind a négyet. Hazafelé nagyon furcsa volt az autó. Eleinte 2000 rpm alatt rázott,de ez ~15 km után elmúlt. Más volt a dinamikája, olyan mintha nem az én focusom vezetném. Ma sikerült rendes főúton kipróbálni (mert onnan hazafelé nincs rendes út, max 70 és rengeteg falu, dimbidombi..), az autó kopog, kevésbé húz és 2000 rpm felett egyenetlenül jár.
120-130as tempónál ha beállt fix sebességre, néha 200at is kileng a fordulatszámmérő. Bár gyorsításnál nincs ilyen, de érzem, hogy gyengébb. Mintha nem rendesen járnának a hengerek, vagy mintha ha egy henger néha kihagyna.
Mikor készvolt az autó a szerelő mondta, hogy ~2000 rpmnél kicsit "megtorpan" az autó, amit lehet, hogy a turbószelep vagy a kipufogó hibája okozzhat. Ez a torpanás egyébként ~2800nál is érezhető 1. és 2.-ban
Annak ellenére, hogy felújítás óta kb 80 km van benne,ez a egyenetlenség 5 km alatt is enyhülni tűnt, de nem hagy nyugodni.Tudjátok milyen rossz úgy menni, hogy érzed, hogy valami nem jó és várod mikor romlik el.

Van valami ötletetek? Vagy ez normális és be fog járódni?
Előre is köszönöm a válaszokat :
Kristóf

A felújítás után adtek-e új kódokat a csúcsokhoz, programozták-e az ECU-t a felújítás után, vagy csak visszarakták a csúcsokat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.06.16 10:52:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 107
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elvileg igen.
De jövő héten lesz időm elvinni szervízbe, átnézik a turbót, a kipufogót és a szivattyút, ha egyik sem akkor visszaviszem oda, ahol felújították.
Egyébként nem füstöl, fehér kartont a kipufogóhoz tartva sem kormolta be, maximális fordulaton sem, de nem egyenletesen pörög fel, 3000ig csak felgurul és utána lövi ki magát. Érdekes, de majd meglátjuk átnézetés után.
Nem akarok okoskodni, de olyan mintha a turbó nem rendesen kapcsolna. A magasnyomásúra meg azért nem gyanakszom mert akkor meg nem lenne tökéletes az égés, ezért kormolna nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.06.16 12:56:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 108
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Elvileg igen.

És gyakorlatilag?
A tisztán mechanikus felújítás bakfittyet sem ér.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAREM


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 18.
Hozzászólások: 145

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.06.16 14:18:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 109
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szakinak igaza van, nekem is voltak javítva a porlasztók,mindegyiket újra kellett programozni,kaptak új számot v kódot,ki hogy hívja, én meg is kaptam kinyomtatva a DEPLHI programbóll! Négy A4 papír,mindegyiken 1 porlasztó tesztje és az új számok! Azt mondták h ezt vigyem magammal mindig,ha esetleg viszem szervisbe a kocsit,mert kellhet, ha esetleg újraprogramozás,szoftver frissítés,stb.!!!
Itt is van,lefényképeztem,parancsolj!
http://www.fordfocus.hu/modules.php?full=1&set_albumName=KAREM-fot%F3i&id=1_G&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

Van valami hasonlód neked is,valamilyen kódokat csak kaptál???
_________________
Ezüst kombi, GHIA, 1.8 TDCi 85 KW/115 LE, 2004 Február

Nyáron: Bridgestone Turanza ER300 195/60R15
Télen: Matador MP58 185/65R14

KAREM TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.06.16 15:53:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 110
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

KAREM írta:
,kaptak új számot v kódot,ki hogy hívja, én meg is kaptam kinyomtatva a DEPLHI programbóll!

Hol csináltattad, mikor, mennyiért?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.06.16 16:36:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 111
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem nincsenek ilyen papírok meg számok, annyit mondtak, hogy be van állítva. Akkor utána járok, köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.07.01 15:36:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma volt alkalmam elvinni a szervizbe, kérdeztem nem-e a programozás a hiba, azt mondták újraprogramozni csak akkor kell ha új kerül bele vagy nem a helyére teszik vissza. De kiderült, hogy az 1es porlasztó teljesen nem jó,minden alkatrészét kicserélve sem, ezért azt kicserélik kompletten, szerencsére garanciában. És újraprogramozzák az egészet a kérésemre:)
Egyébként többet is fogyasztott, 6,1-et megevett az eddigi átlag 5,2-vel szemben. De már legalább nyugodt vagyok, lehet menni vele nyaralni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.07.01 18:54:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kristof írta:
Ma volt alkalmam elvinni a szervizbe, kérdeztem nem-e a programozás a hiba, azt mondták újraprogramozni csak akkor kell ha új kerül bele vagy nem a helyére teszik vissza.

Vagy mechanikusan, alkatrészcserével felújítják. Egyébként mi másban különböznének a csúcsok, miért van gyárilag más kódjuk, ha ugyanolyan alkatrészekből rakják őket össze?

Melyik szerviz volt ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kristof


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 03.
Hozzászólások: 30

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.07.01 21:17:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nyírtelek, diesel szakszervíz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vries


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2009.08.29 16:41:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 115
 Hozzászólás témája: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

2004/08 Focus 1.8 TDCi kombi 115 LE menet közben elmegy a turbo és az izzítás villog a műszerfalon. Lomha lesz és gázadásnál rángat nem gyorsul.
Hidegen csak 2.ra, 3.ra indul, gázadással, de kék füst jöna kipufogón.

Segítsetek, kérlek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.08.29 20:18:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 116
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

vries írta:
2004/08 Focus 1.8 TDCi kombi 115 LE menet közben elmegy a turbo és az izzítás villog a műszerfalon. Lomha lesz és gázadásnál rángat nem gyorsul.
Hidegen csak 2.ra, 3.ra indul, gázadással, de kék füst jöna kipufogón.

Segítsetek, kérlek


Ez csupa rossz jel. Első körben hibakód olvasás bármelyik márkaszervizben vagy erre szakosodott klubtársnál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vries


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2009.09.02 19:44:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 117
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
vries írta:
2004/08 Focus 1.8 TDCi kombi 115 LE menet közben elmegy a turbo és az izzítás villog a műszerfalon. Lomha lesz és gázadásnál rángat nem gyorsul.
Hidegen csak 2.ra, 3.ra indul, gázadással, de kék füst jöna kipufogón.

Segítsetek, kérlek


Ez csupa rossz jel. Első körben hibakód olvasás bármelyik márkaszervizben vagy erre szakosodott klubtársnál.


Első olvasásnál porlasztócsúcs és/vagy nagynyomású, aztán kicseréltük a levegőszűröt és a turbó közötti bordás csövet, mert elvolt törve. A vezérlés és a bordás szíj is cserére szorult. Hiba törlése majd újraolvasásnál a következőt adta ki: "néha " üzemanyag-ellátórendszer probléma.

Most mitévő legyek ? szűrőcsere és átmosatás tankkal együtt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2009.09.03 07:07:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 118
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

vries írta:
Szaki írta:
vries írta:
2004/08 Focus 1.8 TDCi kombi 115 LE menet közben elmegy a turbo és az izzítás villog a műszerfalon. Lomha lesz és gázadásnál rángat nem gyorsul.
Hidegen csak 2.ra, 3.ra indul, gázadással, de kék füst jöna kipufogón.

Segítsetek, kérlek


Ez csupa rossz jel. Első körben hibakód olvasás bármelyik márkaszervizben vagy erre szakosodott klubtársnál.


Első olvasásnál porlasztócsúcs és/vagy nagynyomású, aztán kicseréltük a levegőszűröt és a turbó közötti bordás csövet, mert elvolt törve. A vezérlés és a bordás szíj is cserére szorult. Hiba törlése majd újraolvasásnál a következőt adta ki: "néha " üzemanyag-ellátórendszer probléma.

Most mitévő legyek ? szűrőcsere és átmosatás tankkal együtt?


Mióta van nálad az autó? Tankolsz kannából?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.09.03 12:50:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a tartályban nincs véletlenül előszűrő? sok más típusnál hallottam már, hogy van a tankban is előszűrő. Az ha eldugul, akkor megáll a dolog.
Kérdezz utána
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vries


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 29.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2009.09.03 16:40:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 120
 Hozzászólás témája: Re: Segítség kérése
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
vries írta:
Szaki írta:
vries írta:
2004/08 Focus 1.8 TDCi kombi 115 LE menet közben elmegy a turbo és az izzítás villog a műszerfalon. Lomha lesz és gázadásnál rángat nem gyorsul.
Hidegen csak 2.ra, 3.ra indul, gázadással, de kék füst jöna kipufogón.

Segítsetek, kérlek


Ez csupa rossz jel. Első körben hibakód olvasás bármelyik márkaszervizben vagy erre szakosodott klubtársnál.


Első olvasásnál porlasztócsúcs és/vagy nagynyomású, aztán kicseréltük a levegőszűröt és a turbó közötti bordás csövet, mert elvolt törve. A vezérlés és a bordás szíj is cserére szorult. Hiba törlése majd újraolvasásnál a következőt adta ki: "néha " üzemanyag-ellátórendszer probléma.

Most mitévő legyek ? szűrőcsere és átmosatás tankkal együtt?


Mióta van nálad az autó? Tankolsz kannából?


2008 decembere óta van nálam. A szerelő kimosta a tankot, az egész rendszert, rengeteg olajos, szárszerű anyag jött ki. Félelmetesen nézett ki, az üzemanyagszűrő ocsmány és szétmállott szinte. Most megy de félek hogy a nagynyomású vagy a csúcsok látták kárát.
Azokat nem lehet kimosni, esetleg tisztítani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

4 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.20 másodperc