Szasztok márkatársak!
Pár napja menet közben elkezdett villogni a fent emlitett visszajelzö.
Ettöl a pill.-tol a foka gyengusan, régi dieseles hangokat idézöen kezdett viselkedni.
A szerviz kod P2338 ami a 3-injektorra utalo hiba.
Egyik kérdésem a gurukhoz, hogy a villogo izzito egy általános hiba, jelesül a motor "csökkentett modra" valo váltásának jelzésére utal v. esetleg valami konkrét hibát jelez.
A másik, hogyan lehetne a hiba codot törölni, mert állitolag esélyes hogy az injektor v.mi kosz miatti bekopogás okán tiltott le, és elsö esetben a szervizben is lehet, hogy csak ezt végzik rajta, amit sajna csak jövöhétre vállalnak.
Elküldve:
2006.11.02 19:47:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája:
Dízeleket annyira nem vágom, főleg a tdcit, komoly műszer. A hibakódot akku levétellel tudod orvosolni. Ha folyamatosan ég akkor nincs baj, ha villog akkor azonnal szerviz viszont.
Ha garis a kocsi akkor ótó leállít és trailerrel bevitet. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Szasztok márkatársak!
Pár napja menet közben elkezdett villogni a fent emlitett visszajelzö.
Ettöl a pill.-tol a foka gyengusan, régi dieseles hangokat idézöen kezdett viselkedni.
A villogó izzító jelzés izzítás, izzitó gyertya hibáját jelzi, nekem is volt tavaly télen, gyertya csere után megoldódott. Viszont ez csak izzításnál kéne, hogy villogjon, üzem közben nem. A motor hibát nem ennek kellene jeleznie, szerintem.
Köszi a segitöszándékot.
Szal "root" vagyok egy általános auto szervizben és megkértem öket dugjuk rá a fokát a Bosch gépre, az nagy nehezen kiköpte a fenti kodot, amit a Ford oldalrol letöltött pdf-táblázattal értelmeztem.
P2338 = Cylinder #3 Above Knock Threshold
Ami valami olyasmi, hogy a 3 injektor küszöb értéken kivül van.
Az izzito vissza jelzö rendesen jelzi az izzitás tényét, majd kb. 5" mulva elkezd villogni, ha csak a gyujtást teszem rá akkor is.
A szakszervizekbe telefonálás, és a info morzsák össze rakása után szürtem le, (remélem helyesen), hogy a motor, akár egy téves jelzéstöl is, lekapcsol ilyen vészüzemszerüségbe, ami lehetövé teszi a haza, ill. a szervizbe jutást.
Gondolom ezt jelzi a villogás.
(köszi az écát, de az akku lehuzás sajna nem segitett, letesztelte magát a joszág, izzitott és megint villogott a vissza jelző)
(Izzitók kimérve, sajna jok, egyszerübb lett volna az életem, ha azok a rosszak)
Mégegyszer THX!
Szia
Nekem ugyan nem TDCI-m van hanem még az első körös TD, de hasonló hibával szenvedtem sokáig. Kéthete szakszervizben kiovlasattam ahibát és nekem kidobta hogy a gázpedáltól érelmezhetetlen jelet kap. Nekem is ez volt a jel,(+ meg megtorpant, mintha nem kapna naftát) de általában gyujtás le ujraindit és ment tovább minden gond nélkül. De azóta pedálcsere megvolt és hímvesszőán megy. Szóval a sok beéptett ámítógép ugy látszik nemhazudik.
Üdv
sz
Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????
Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????
Ha engem kérdezel, csak 1 javaslatom van: cseréld le egy akármilyen benyásra
Komolyra fordítva: mindenképpen menj be márkaszervízbe, ahol a computerrrel diagnosztizálhatják a gépsast. Ez nem játék!!!! Mi lenne, ha egy előzés közben állna le a moci?!?!? _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????
Ha engem kérdezel, csak 1 javaslatom van: cseréld le egy akármilyen benyásra
Komolyra fordítva: mindenképpen menj be márkaszervízbe, ahol a computerrrel diagnosztizálhatják a gépsast. Ez nem játék!!!! Mi lenne, ha egy előzés közben állna le a moci?!?!?
Szia! Én szinteén hasonló cipőben járok, nekem egy tTd 18-asom van, Ausztriában, egy alagútban, kezdett villogni a sárga lámpa és azonal elment az erő a gépből, csak alapjáratvolt. Leállítás után azonali indítást követően jól működött a gép, kb 50kmig. 5x6szor csinálta ezt. Olaszban pihent kb 4 órát és utánna semmi gond nem volt vele 1000 kmen át. Itthon pár nap múlva reggel Pöcre indult, de a második inditás kb20 perc múlva nehezen ment. Másnap ugyan igy csinálta, csak ahogy kiáltam az utcára leállítottam egy pillanatra, és többet nem indult be. Elhúzattam Villamosság szerelőhöz, az bemérte és elkeserített, At mondta mind a négy izzító gyertya rosz, de a nagyobb baj az adagoló adta meg magát. 250000Ft egy felújított. A kocsi még áll, hihetetlennek tünik a hiba számomra. üdv Bozso
At mondta mind a négy izzító gyertya rosz, de a nagyobb baj az adagoló adta meg magát. 250000Ft egy felújított. A kocsi még áll, hihetetlennek tünik a hiba számomra. üdv Bozso
Én ugyan nem vagyok szakember, de első hallásra szerintem a villanyász "halovány fogalma sincs" effektusban szenved. Mind a négy izzító, egyszerre, meg még az adagoló is.... Nem mondom esély van rá, de én azért keresnék egy diesel szakértőt mielőtt megveszed a cuccokat...
Elküldve:
2007.03.24 21:15:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 13 Hozzászólás témája:
A német "sorstársak" is észlelték ezt a hibát. Ott ez egy már ismert probléma, melynek megoldása a legtöbb esetben egy úgynevezett "Nockenwellensensor" magyarul valami bütykös tengely szenzornak a cseréje. Hétfön viszem a szervizbe és megjavittatom velük. Majd beszámolok.
Hétfön kicserélték a szenzort, és azóta a kocsi ismét száguld. A kütyü 5700 Ft volt. A szerelö azt mondta, hogy ismerte ezt a problémát, de a computer nem irta ki. Jelzem ez egy MÁRKASZERVIZ volt.
Legutóbb Josef szerkesztette (2007.04.01 21:20:15), összesen 1 alkalommal
Elküldve:
2007.03.26 08:32:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 14 Hozzászólás témája:
Josef írta:
A német "sorstársak" is észlelték ezt a hibát. Ott ez egy már ismert probléma, melynek megoldása a legtöbb esetben egy úgynevezett "Nockenwellensensor" magyarul valami bütykös tengely szenzornak a cseréje. Hétfön viszem a szervizbe és megjavittatom velük. Majd beszámolok,
Szia! nekem a számítógép adagoló hibát jelzett, (elfordulási szög szabályzó) IWP. Vettem egy bontott adagolót, már felrakták csak újra kell programozni, ( csak Ford szakszervizben lehet) ma programozák. Remélem beindúl.Vagy inkább az lenne a jó ha nem indulna mert akkor talán kissebb értékű lenne a baj.
Elküldve:
2007.04.10 20:55:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 15 Hozzászólás témája:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.
Elküldve:
2007.04.11 00:19:05 Hozzászólás sorszáma a témában: 16 Hozzászólás témája:
Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.
Úgy nézem ezek igazán tartós motorok....
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is..... _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2007.04.17 08:56:21 Hozzászólás sorszáma a témában: 17 Hozzászólás témája:
percy írta:
Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.
Úgy nézem ezek igazán tartós motorok....
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....
Sziasztok!
Az én gépemben csak 140000 volt, ugy, hogy nem mérvadó a km.
Egy bíztos, hogy az adagolóban van valami, szerintem elektronikai próbléma.
Nekem a bontott adagolóval kíválóan működik. Azt ajánlom hosszú útra ne menj, mert egyszer csak nem fog beindúlni.
Elküldve:
2007.04.17 10:09:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 18 Hozzászólás témája:
Nekem ugyanez a probléma előfordult villogó izzítólámpa, eredmény egy jeladó cseréje bütyköstengegy felső holtpont érzékelő cca 6000FT. _________________ mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
Elküldve:
2007.04.27 20:26:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 19 Hozzászólás témája:
bozso írta:
percy írta:
Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.
Úgy nézem ezek igazán tartós motorok....
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....
Sziasztok!
Az én gépemben csak 140000 volt, ugy, hogy nem mérvadó a km.
Egy bíztos, hogy az adagolóban van valami, szerintem elektronikai próbléma.
Nekem a bontott adagolóval kíválóan működik. Azt ajánlom hosszú útra ne menj, mert egyszer csak nem fog beindúlni.
Kicseréltem 4 porlasztót az autó "új" lett 160000 Ft-om bánta.
Elküldve:
2007.07.03 11:56:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 21 Hozzászólás témája:
Hali,
nekem is előjött a gond, villog az izzító. A gond az, hogy 4 FORD szerviz közül egy tudta miről beszélek. A hiba a 3 porlasztónál van, de kimérték visszafolyásilag, és ezek szerint a 4. porlasztó is gyengus. Egy porlaszto 60-70 e + gázolajszűrő, meg valami nagynyomású cső cseréje lesz. Nem lesz olcsó. Csak azt nem étem, hogy minden TDCi-nél a 3 porlasztó megy el elsőnek? Említettem a jeladó esetleges hibáját, de ők csak a számítógép hibáját figyeli. Én is ezt tenném, de lehet azért olvasgatnám a fórumokat, ha már Ford-ot javítok. Ja, azt momdták, hogy biztos kannázok, és piszok került bele! Én nem kannázok!!!!!
Remélem holnapra meglesz, s frissítek a hírekkel, hacsak nem kapok infarktust az számla miatt!
Elküldve:
2007.07.04 16:33:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 22 Hozzászólás témája:
Az a baj, hogy a villogó izzító, controll lámpa, tehát minden féle bajnál ezt csinálja. Ezért van, hogy kinek kinek más a problémája. Nekem adagoló csere után kb 1000- 1500 km ismét élő jőtt. 50 km-en kb 50x állt meg. Újra indítás után ment pár száz métert, 1x megpőrgettem 4000 fordulatig és utánna jó lett. Gépre tették újra és a kipufogó rendszerben jelzett hibát, van benne valami szelep és az ragadhatott le. Minden esetre nekem elment a bizalmam a Fordtól. Márkát váltottam.
Elküldve:
2007.07.05 07:19:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 23 Hozzászólás témája:
VVitya írta:
Hali,
nekem is előjött a gond, villog az izzító. A gond az, hogy 4 FORD szerviz közül egy tudta miről beszélek. A hiba a 3 porlasztónál van, de kimérték visszafolyásilag, és ezek szerint a 4. porlasztó is gyengus. Egy porlaszto 60-70 e + gázolajszűrő, meg valami nagynyomású cső cseréje lesz. Nem lesz olcsó. Csak azt nem étem, hogy minden TDCi-nél a 3 porlasztó megy el elsőnek? Említettem a jeladó esetleges hibáját, de ők csak a számítógép hibáját figyeli. Én is ezt tenném, de lehet azért olvasgatnám a fórumokat, ha már Ford-ot javítok. Ja, azt momdták, hogy biztos kannázok, és piszok került bele! Én nem kannázok!!!!!
Remélem holnapra meglesz, s frissítek a hírekkel, hacsak nem kapok infarktust az számla miatt!
hali megint,
szóval elhoztam az autót, a 3. porlasztócsúcsot cserélték, illetve a 4. -et átprogramozták, mert a poharas teszt alapján az sem az igazi már. Nem tudni meddig fog elmenni, de lehet5 vagy 50 ezer km is. Hát meglátjuk. Kicsit más lett a hangja, illetve mintha 130-140 körül remegne az autó, de lehet csak beképzelem- Állítólag a számítógépnek tanulnia kell, majd meglátom, de ha nem lesz jobb, visszaviszem a Cromax-hoz, ők csinálták, igaz a 3 órás munkából 3 nap lett, mert hétfőn nem volt WDS műszer (csak egy van nekik!!!!!!!!!, hihetetlen), illetve nem jött meg a nagynyomásó cső (nem rendelték meg a csúccsal!!!). Rendesek egyébként, csak ekfelejtenek szólni mi is a gond, nekem kellett telcsiznem párszor, viszont az árak tényleg jók, és tudják hova kell nyúlni.
egyébként én is egy kicsit csalódott vagyok az autóval kapcsolatban, de szerintem más sem jobb. De sokat megyek vele, így kopik is.
Elküldve:
2007.07.05 14:00:14 Hozzászólás sorszáma a témában: 25 Hozzászólás témája:
Így van, meg minden TDCi-s kannázik, akinek a 3. porlasztócsúcs szál el? Nem inkább ez egy konstrukciós hiba lehet? Mindegy, remélem rendesen megcsinálták.
Elküldve:
2007.07.05 15:14:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 27 Hozzászólás témája:
arvayk írta:
Ezek a problémák amikről írtatok, kb. mennyi km-nél jöttek elő. Lehet ez akár a hazai üzemanyagtól is?
Hát kérlek szépen, az enyémben elvileg 150.000 körül lehet, mivel használtan vettem ez nem biztos, de nagyn valószínű, mert megtaláltam a pótkerék alatt (!) a szervízkönyvet, és 100.000 km-ig vezetve volt, és ebből erre lehet követleztetni.
Valószínűleg lehet a magyar üzemanyag is az egyik oka, de szerintem ez valami konstrukciós hiba lehet. Én SHELL -lel járok, általában a jobbikból.
Elküldve:
2007.11.03 21:12:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 28 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 1,8 TDCI kombit de pár napja én is hasonló problémával álltam meg az úton. Megnéztem hogy hogyan húz, de kb 3700-as fodulatnál köhentett egyett majd leállt az autó. Az izzítógyertya visszajelző villogot, de utána azonnal el tudtam indítani az autót. A szerelőm azt mondta hogy injektorcsere lenne ami kb 250.000huf. Mellb vágott. Tud valaki segíteni akinek hasonló gondja volt és megcsinálták? Olvastam hogy a bűtyköstengely felső holtponti jeladó csere előtt is hasonló probléma volt. Éredkelne a tapasztalat, kinek mit csináltak.
Köszi
Elküldve:
2007.11.05 21:36:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 29 Hozzászólás témája:
Srácok a TDCI-nek még a kutas üzemanyag se való. Az sem számít ha 2 mikronos
a szűrőd és ebből kettőt beszerelsz. 2-3 százezernél sorba megy tönkre a csúcs
Elküldve:
2007.11.05 21:46:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 30 Hozzászólás témája:
Matyiii írta:
Srácok a TDCI-nek még a kutas üzemanyag se való. Az sem számít ha 2 mikronos
a szűrőd és ebből kettőt beszerelsz. 2-3 százezernél sorba megy tönkreaz inji.
Megjegyezném, hogy a hagyományos adagolók élettartama is véges, és ekkor teljesítmény már összemérhető a motor élettartamával is. _________________ Peace and Love! (J.Lennon)
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban