Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.17. 13:09:35 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: DakotaPasc
Mai: 2
Tegnapi: 9
Összesen: 25166
Látogatók:
Vendégek: 403
Tagok: 2
Összesen: 405

Jelen lévő tagok:
01: csehgz
02: fiesta

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Kézifék
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Kézifék
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Gandalf


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 602


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 09:23:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz

_________________
Gandalf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 09:57:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gandalf írta:
Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz

én se szoktam recsegtetni, de nálam nam nyúlik
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3833


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 10:46:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gandalf írta:
Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz

én sem recsegtetem...... az hogy fejebb fog, mint az elején tejesen normális... a feszítettség hatására a sodrott bowden idövel nyúlik... Már én érzékelem 2 év után, de a korábbi autóimnál is 2-3 év elteltével után kelltt állítani.... Ja ezt most elfelejtettem kérni a 2éves szervíznél... mindegy majd legközelebb.....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Style


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 28.
Hozzászólások: 1798

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 11:04:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gandalf írta:
Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz
Én se recsegtetem, meg hóban, nem is lehet úgy kézifékezni. Egyenlőre nem nyúlt meg(kop-kop-kop), pedig igencsak be szoktam rántani Embarassed , na meg mikor levitték a jobb tükröm, megálltam kézifék behúz, majd mikor félre akartam volna állni az út szélére, alig birtam kioldani, annyira betéptem, nagyon ideges voltam Twisted Evil
_________________
Kocsik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 11:25:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gandalf írta:
Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz

nincs itt semmi issue csak kinyult a kis szemet
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1251


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 12:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én nagyon megszivattam magam Twisted Evil ,mert a kocsi aljában nyitottam,majd lebontottam az egész kardán boxot, aztán gyenge 1,5 óra múlva rájöttem hogy csak a Shocked kézifék szoknyáját kipattintva kell a felfele néző csavaron húzni, és már kész is. Kb. 90 másodperc alatt el lehet végezni az utánállítást, és akkor még lassú és óvatos voltam.

üdv, FD.

ui: Ez 1999-es Focus. Az újabbakat nem tudom...de gondolom az se bonyolultabb...



Gandalf írta:
Hell o *.*,

Lehet, hogy nem meghibásodás, hanem csak én csinálom rosszul... Ha behúzom a kéziféket, én nyomva szoktam tartani a gombot, hogy ne recsegjen. Viszont a kézifékem egyre feljebb fog. Utoljára augusztusban állították be, de most újra a kartámaszt éri, ha teljesen behúzom.

Recsegtessem, és akkor ez nem fog előfordulni, vagy egyszerűen csak "megnyúlt" egy kábel?

Kösz

_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 12:17:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

én is rendesen használom a kéziféket, de nálam ugyanúgy fog mint régen, nem tünt fel, hogy fullig fel kell húzni, viszont a régi gépet sokszor állítgattam.. lehet több féle bowdent használnak?

gandi: ment neked pm!
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fet


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 12:34:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szóval, a tárcsafékes hátsó kerekesek és a dobfékesek között van némi különbség.

A betét és dobkopás miatt a dobfékesekét többször kell állítani, dacára az ott is megtalálható automata állításnak is.

Ha a tárcsafékesnél picit szorulnak a betétek, akkor azok jobban kopnak, de a kézifék állítását csak elenyészöen érinti.

Mi kalaptartónak hívjuk, ha már majdnem függölegesen áll a kézifékkar, na akkor már több mindent kell ott cserélni.

Egy bizonyos menetszám után nem tudsz állítani a szoknya alatti állítási lehetöségen.
_________________
Nem rossz az élet, csak rövid.

Amúgy www.autodoktor.hu v. www.autódoktor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 12:37:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fet írta:
Szóval, a tárcsafékes hátsó kerekesek és a dobfékesek között van némi különbség.

A betét és dobkopás miatt a dobfékesekét többször kell állítani, dacára az ott is megtalálható automata állításnak is.

Ha a tárcsafékesnél picit szorulnak a betétek, akkor azok jobban kopnak, de a kézifék állítását csak elenyészöen érinti.

Mi kalaptartónak hívjuk, ha már majdnem függölegesen áll a kézifékkar, na akkor már több mindent kell ott cserélni.

Egy bizonyos menetszám után nem tudsz állítani a szoknya alatti állítási lehetöségen.


nekem midnkettő tárcsa fékes volt/az. a msotani 120 ezernél sem kopott, még az elsőt cca 15 ezrenként lehetett állítgatni.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alientwo


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 09.
Hozzászólások: 1423


HozzászólásElküldve: 2004.12.21 12:43:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez OFF-os lesz, nagyon, nagyon Laughing
Ilyen bóvden nyúlással a montinál találkoztam többször is mikor beállítottam a váltókat halál precízen, mentem egy írtós kört és ismét elállítódott. Itt nem volt mese utánna állítgatás ment míg beáll egy nyúlásig, és úgymarad. Viszont a fék bóvdenek képesek voltak újra és újra nyúlni ha tövig erőből rántottam be a fékeket (ami ugye fölös mert a V-fékek már kis erőhatás után már blokkolják a canga kerekét..csakhát az ösztönös reflexek..) Tehát gondolom a kézinél is számít hogy tövig erőből rántja be az ember(újra és újra nyújtva egyet-egyet a bóvdenen) vagy csak addig, hogy már biztosan fogja a kocsit. Ja és ha már nem lehet ott a menetes szoknya alatti feszítő csavaron állítani, szerintem egy bóvden vágás segíthet, de mivel nem egy drága tétel egy bóvden "szerintem" érdemes cakk pakk cserélni, bár a szerelési menetéről gőzöm sincs mennyire bonyolult Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gandalf


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 602


HozzászólásElküldve: 2004.12.22 10:03:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm szépen a válaszokat, persze hogy dobfékes a kocsi - hülye szarrágó írek, itt gyakorlatilag nem létezik 2 literes Focus, és pl. a ködlámpa minden felszereltséghez extra - elég átruccanni Északra, ott teljesen más az emberek hozzáállása az autóhoz...
Megkérdeztem a szervízt, mennyi lenne a dobféket tárcsafékre cserélni, január közepére ígérik a választ. A tárcsaféknél talán nem fog megnyúlni ennyire a bowden.

_________________
Gandalf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagysuhi


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 14.
Hozzászólások: 825


HozzászólásElküldve: 2004.12.22 14:18:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="FokaDriver"]Én nagyon megszivattam magam Twisted Evil ,mert a kocsi aljában nyitottam,majd lebontottam az egész kardán boxot, aztán gyenge 1,5 óra múlva rájöttem hogy csak a Shocked kézifék szoknyáját kipattintva kell a felfele néző csavaron húzni, és már kész is. Kb. 90 másodperc alatt el lehet végezni az utánállítást, és akkor még lassú és óvatos voltam.

Ez MARHAJÓ! Egyszer az öcsém is szédszedte a fűnyírót, mert nem indult el és amikor kb 2 óra múlva meglátogattam, mondtam neki, hogy nézzen bele a tankba. Nem volt benne benzin. Laughing Laughing Laughing
_________________
Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5097


HozzászólásElküldve: 2004.12.22 16:31:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája: Re: Kézifék
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="nagysuhi"]
FokaDriver írta:
Én nagyon megszivattam magam Twisted Evil ,mert a kocsi aljában nyitottam,majd lebontottam az egész kardán boxot, aztán gyenge 1,5 óra múlva rájöttem hogy csak a Shocked kézifék szoknyáját kipattintva kell a felfele néző csavaron húzni, és már kész is. Kb. 90 másodperc alatt el lehet végezni az utánállítást, és akkor még lassú és óvatos voltam.

Ez MARHAJÓ! Egyszer az öcsém is szédszedte a fűnyírót, mert nem indult el és amikor kb 2 óra múlva meglátogattam, mondtam neki, hogy nézzen bele a tankba. Nem volt benne benzin. Laughing Laughing Laughing


Hát ez tényleg szívás, de köszönjük az elbeszélést, mert így legalább mi nem járunk ilyen esetben pórul.
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bkereny


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 21.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2004.12.25 18:44:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A dobfékes hátsó fékszerkezettel ellátott focus esetében nem mindene setben hagyatkozhatunk a kézifékkötél beállitására,hogy magasan illetve alacsonyan fog( ha van még állitási lehetőség persze!!)Az állitó menetes végre ahol a z anya van ,minden esetben vissza kell tenni a biztositó alátétet a visszapörgés elkerűlése érdekében!.Ha viszont a fékpedál fogáspontja is lejjebb van a megszokottnál ,érdemes a hátsó féket lebontani,kipucolni és kézzel a fékdob felületén érintőleges fogásig beállitani a fékpofahézagot(amit természetesen az ekoszolódott és apró mozgásokra már nem képes utánállitó szerkezet nem tud elvégezni).Egy rövid menetpróba után pedig a kéziféket a karnál 3-4 kattanásig beállitani.A fékpedál fogáspontja lényegesen jobb lesz és nem fog "elmászni" a kézifék sem. Exclamation
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bkereny


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 21.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2004.12.25 18:51:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Még valami: kézifékkötél nyÚlás kizárva!!Hiszen gondolj bele:egy lejtős utcán behúzott kézifékkel több napon át parkolsz.Ilyenkor"dolgozik" a kötél ugye?
Elgurulna?A régi időkben sem( egy-két kivételtől eltekintve,ami uye erősiti a szabályt)a kötél nyúlása miatt kellett kézifékkötelet cserélgetni az autóinkon,hanem a beázások,a gyári elvezetés iatt(ami beázik,sáros lesz,összerohad stb).tehát kostrukciós hibák miatt.A Focusnál esetben kizárhatjuk ugye ezt a kört.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaboZ


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 03.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2005.05.06 21:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Reggel megalltam a cegnel, szokas szerint behuztam a kezifeket, es bementem dolgozni. Delben ulok az autoba, akarom kiengedni a kezifeket, de vmi nagyon fura! Nincs tobbe kezifek!!! Elszakadt a bowden? Behuzom-kiengedem .... semmi. Csak egy 'ures' kart huzogatok.
Van valakinek otlete, hogy mi lehet ez? Mitol lehet ez?
Jovo het elejeig eljarok igy vele, nem gond.
A nagyobb problema az lett volna, hogyha otthon tortenik ez. A panel elott lejtos az utca, es a padka mellett allnak az autok egymas utan. Ha ejszaka 'szakad' el, akkor szepen megtolom az elottem allot Sad
_________________
1999-es 1,6-os GHIA kombi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FBRAVO


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 11.
Hozzászólások: 176


HozzászólásElküldve: 2005.05.06 22:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gandalf írta:

...Megkérdeztem a szervízt, mennyi lenne a dobféket tárcsafékre cserélni, január közepére ígérik a választ...


Na és megtudtad, vagy csak igérték Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  web@pó


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 12.
Hozzászólások: 1072


HozzászólásElküldve: 2005.05.07 08:09:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
A kézifékkar szoknyáját mivel pattintjátok ki, hogy ne sérüljön a szoknya vagy a műanyag Question És a kar elött vagy mögötte van az állító csavar Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2005.05.07 13:16:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzaboZ írta:
Reggel megalltam a cegnel, szokas szerint behuztam a kezifeket, es bementem dolgozni. Delben ulok az autoba, akarom kiengedni a kezifeket, de vmi nagyon fura! Nincs tobbe kezifek!!! Elszakadt a bowden? Behuzom-kiengedem .... semmi. Csak egy 'ures' kart huzogatok.
Van valakinek otlete, hogy mi lehet ez? Mitol lehet ez?
Jovo het elejeig eljarok igy vele, nem gond.
A nagyobb problema az lett volna, hogyha otthon tortenik ez. A panel elott lejtos az utca, es a padka mellett allnak az autok egymas utan. Ha ejszaka 'szakad' el, akkor szepen megtolom az elottem allot Sad

nekem volt ilyen vagy elöl a szoknya alat ugrott ki a helyéről (erre kevesebb az esély, de ez sk javíthatóÖ v. hátul elszakadt akkor cserélni kell
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2005.05.07 13:36:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JEM írta:
Sziasztok!
A kézifékkar szoknyáját mivel pattintjátok ki, hogy ne sérüljön a szoknya vagy a műanyag Question És a kar elött vagy mögötte van az állító csavar Question

a rögzitőfül hátul középen és oldalt elöl 1-1 jobb elöl svájci bicska csavarhúzójával egy határozot mozdulatra kipattan mindkét eleje, utánna kicsit előrehúzod maj kifordítod az egészet állitani oldalt a vezető felölö oldalon tudsz van egy csavar ami fejjel lefelé van rajta egy anya 10-es kulcs kell hozzá, ha nagyon fent fog és azt akarod hogy lentebb fogjon az óra mutató járásával megegyezően kell tekerni, forditva,fordjtva Laughing
közben próbálgasd, én kb 1cm tekertem lentebb
a végén a szoknya tartó műanyagot elöbb hátul akaszd be utánna pattintsd be elöl két oldalt
sok sikert én is pont most csináltam meg Wink
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  web@pó


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 12.
Hozzászólások: 1072


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 15:48:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Viktor írta:
JEM írta:
Sziasztok!
A kézifékkar szoknyáját mivel pattintjátok ki, hogy ne sérüljön a szoknya vagy a műanyag Question És a kar elött vagy mögötte van az állító csavar Question

a rögzitőfül hátul középen és oldalt elöl 1-1 jobb elöl svájci bicska csavarhúzójával egy határozot mozdulatra kipattan mindkét eleje, utánna kicsit előrehúzod maj kifordítod az egészet állitani oldalt a vezető felölö oldalon tudsz van egy csavar ami fejjel lefelé van rajta egy anya 10-es kulcs kell hozzá, ha nagyon fent fog és azt akarod hogy lentebb fogjon az óra mutató járásával megegyezően kell tekerni, forditva,fordjtva Laughing
közben próbálgasd, én kb 1cm tekertem lentebb
a végén a szoknya tartó műanyagot elöbb hátul akaszd be utánna pattintsd be elöl két oldalt
sok sikert én is pont most csináltam meg Wink

Kösz Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaboZ


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 03.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 16:20:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzaboZ írta:
Reggel megalltam a cegnel, szokas szerint behuztam a kezifeket, es bementem dolgozni. Delben ulok az autoba, akarom kiengedni a kezifeket, de vmi nagyon fura! Nincs tobbe kezifek!!! Elszakadt a bowden? Behuzom-kiengedem .... semmi. Csak egy 'ures' kart huzogatok.
Van valakinek otlete, hogy mi lehet ez? Mitol lehet ez?
Jovo het elejeig eljarok igy vele, nem gond.
A nagyobb problema az lett volna, hogyha otthon tortenik ez. A panel elott lejtos az utca, es a padka mellett allnak az autok egymas utan. Ha ejszaka 'szakad' el, akkor szepen megtolom az elottem allot Sad


Elvittem a szerelohoz. Azt mondja, hogy a bowdennel nincs gond. Szetszedte, es azt mondja, hogy a hatso fekpofak csontig elkoptak, cserelni kell. OK, legyen, de ez akkor sem magyarazza meg azt, hogy reggel behuzom, delben nem fog, es kozben nem hasznaltam az autot ....?
_________________
1999-es 1,6-os GHIA kombi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 16:23:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzaboZ írta:
SzaboZ írta:
Reggel megalltam a cegnel, szokas szerint behuztam a kezifeket, es bementem dolgozni. Delben ulok az autoba, akarom kiengedni a kezifeket, de vmi nagyon fura! Nincs tobbe kezifek!!! Elszakadt a bowden? Behuzom-kiengedem .... semmi. Csak egy 'ures' kart huzogatok.
Van valakinek otlete, hogy mi lehet ez? Mitol lehet ez?
Jovo het elejeig eljarok igy vele, nem gond.
A nagyobb problema az lett volna, hogyha otthon tortenik ez. A panel elott lejtos az utca, es a padka mellett allnak az autok egymas utan. Ha ejszaka 'szakad' el, akkor szepen megtolom az elottem allot Sad


Elvittem a szerelohoz. Azt mondja, hogy a bowdennel nincs gond. Szetszedte, es azt mondja, hogy a hatso fekpofak csontig elkoptak, cserelni kell. OK, legyen, de ez akkor sem magyarazza meg azt, hogy reggel behuzom, delben nem fog, es kozben nem hasznaltam az autot ....?


ha dobod van hátul, akkor van valami önállító a fékbetét kopás fügvényében, lehet hogy a csutkára kopott betét miatt már nem tudott mit állítani magán.

tárcsa esetén passz...
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaboZ


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 03.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 18:20:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
SzaboZ írta:
SzaboZ írta:
Reggel megalltam a cegnel, szokas szerint behuztam a kezifeket, es bementem dolgozni. Delben ulok az autoba, akarom kiengedni a kezifeket, de vmi nagyon fura! Nincs tobbe kezifek!!! Elszakadt a bowden? Behuzom-kiengedem .... semmi. Csak egy 'ures' kart huzogatok.
Van valakinek otlete, hogy mi lehet ez? Mitol lehet ez?
Jovo het elejeig eljarok igy vele, nem gond.
A nagyobb problema az lett volna, hogyha otthon tortenik ez. A panel elott lejtos az utca, es a padka mellett allnak az autok egymas utan. Ha ejszaka 'szakad' el, akkor szepen megtolom az elottem allot Sad


Elvittem a szerelohoz. Azt mondja, hogy a bowdennel nincs gond. Szetszedte, es azt mondja, hogy a hatso fekpofak csontig elkoptak, cserelni kell. OK, legyen, de ez akkor sem magyarazza meg azt, hogy reggel behuzom, delben nem fog, es kozben nem hasznaltam az autot ....?


ha dobod van hátul, akkor van valami önállító a fékbetét kopás fügvényében, lehet hogy a csutkára kopott betét miatt már nem tudott mit állítani magán.

tárcsa esetén passz...


dob van rajta, ugyhogy valoszinuleg az lesz a megoldas, amit mondtal
_________________
1999-es 1,6-os GHIA kombi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 19:01:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
ha dobod van hátul, akkor van valami önállító a fékbetét kopás fügvényében, lehet hogy a csutkára kopott betét miatt már nem tudott mit állítani magán.

tárcsa esetén passz...


Az se álltában állít, és ha állít, akkor is feszít, nem lazít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.05.11 20:31:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
AndrewBoy írta:
ha dobod van hátul, akkor van valami önállító a fékbetét kopás fügvényében, lehet hogy a csutkára kopott betét miatt már nem tudott mit állítani magán.

tárcsa esetén passz...


Az se álltában állít, és ha állít, akkor is feszít, nem lazít.


ez igaz viszont, mert látom hogy állt az autó..akkor passzolom tényleg a kérdést.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaboZ


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 03.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2005.05.12 06:56:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
AndrewBoy írta:
ha dobod van hátul, akkor van valami önállító a fékbetét kopás fügvényében, lehet hogy a csutkára kopott betét miatt már nem tudott mit állítani magán.

tárcsa esetén passz...


Az se álltában állít, és ha állít, akkor is feszít, nem lazít.


Na most mar tenyleg nem ertem Sad
Akkor inkabb csak megvarom, mig kesz lesz, es hasznalom, mintha semmi sem tortent volna. Confused
_________________
1999-es 1,6-os GHIA kombi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2005.05.12 07:05:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tudja valaki miert nyikorog a hatso dobfekem ha benyomom a fekpedalt illetve behuzom a kezifeket? Ha jobban belegondolok nem is akkor nyikorog amikor behuzom hanem inkabb amikor kiengedem. Valahol meg kellene zsirozni a bovdent? Question Idea Ha igen, hol?
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 366


HozzászólásElküldve: 2005.05.12 07:52:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lefty írta:
Tudja valaki miert nyikorog a hatso dobfekem ha benyomom a fekpedalt illetve behuzom a kezifeket? Ha jobban belegondolok nem is akkor nyikorog amikor behuzom hanem inkabb amikor kiengedem. Valahol meg kellene zsirozni a bovdent? Question Idea Ha igen, hol?
Érdekes, nálam az új autón az első fékek is "recsegnek " álló helyzetben benyomva és visszaengedve.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  siz


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 1338

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2005.05.12 07:55:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lefty írta:
Tudja valaki miert nyikorog a hatso dobfekem ha benyomom a fekpedalt illetve behuzom a kezifeket? Ha jobban belegondolok nem is akkor nyikorog amikor behuzom hanem inkabb amikor kiengedem. Valahol meg kellene zsirozni a bovdent? Question Idea Ha igen, hol?


Magát a fékszerkezetet kell tisztítani/zsírozni. Ahhoz meg kell egy csere-porvédő sapka, mert roncsolás nélkül nem lehet levenni. Sad
_________________
Siz (Fotóalbum)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Kézifék
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Ugrás:   

1 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.42 másodperc