Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.23. 23:55:58 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: smfcmxgrand
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 26052
Látogatók:
Vendégek: 388
Tagok: 3
Összesen: 391

Jelen lévő tagok:
01: qqrique
02: wandor57
03: sparta2

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 167, 168, 169  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 169 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.11.14 08:35:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sehol nem találtam olyan témát ami ezzel foglalkozik, ezért kénytelen voltam nyitni egyet, mert amit máshová irkáltunk eddig, az elveszik az oldalak között és utána nehéz megtalálni. Arrow

Ebben a topicban elfér az autóban lévő gyárilag meglévő, de kiaknázatlan lehetőségek leírása és az egyénileg kidolgozott fejlesztések leírása is, ami nem annyira tuning inkább célszerű plussz. Idea

Szóval hétvégén hőmérő beépítés céljából, nomeg kíváncsiságból is szétszedtem a középkonzol kapcsolósorát és az alábbiakat találtam:
Balról jobbra az első kapcsoló helye üres. A második alatt a fűthető szlvédő kivezetékelése található, csak a kapcsolót kell beépíteni és működik, illetve működne, ha lenne benne fűthető szélvédő Laughing
Ami lényegesebb: sokaknak hiányzik a kikapcsolható légzsák. Nos a rendszer tekljesen ki van építve, csak a kapcsoló és a kontrollámpa hiányzik.
A lámpát a negyedik kis takaró patentet eltávolítva lehet feldugni, az ott kiépített csatlakozóra. A kapcsoló vezetékét úgy találhatjuk meg, ha kivesszük a kesztyűtartó részt és enyhén felfelé a légzsákmodul mellett jobbra fel van szalagozva. A kapcsolórész a kesztyűtartó ház jobboldalán található kipatintható lemez helyére építhatő be. Csak össze kell dugni és utána elfordítva működik is. Az alkatrészek árárt még nem tudom, de gondolom így jóval olcsóbb, mint ha szervízben "építtetjük" ki.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.11.14 08:50:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos nem ilyen egyszerű a dolog.
A focus 2 teljesen komputer vezérelt. Nem külső modulokkal dolgozik mint a focus 1. Itt egy lufi kikapcsolás nem fizikailag a lufit szakítja meg hanem a komputert veszi rá a lufi kikapcsolására, viszont ezt a funkciót a kompinak tudnia kell. Sajnos ugyanez a helyzet a fűthető szélvédővel. Valszeg ha a szélvédőt berakod, nem fog menni azonnal, be kell még relézni és a komputerből engedélyezni kell.

Focus2 általában be van teljesen kábelezve, viszont a funkciók elő csalogatásához a komputert is kell buzerálni.

Azt lenne jó megtudni hogy a komputer programja mennyire életképes, vagyis a nem bekötött funkciók is engedélyezve vannak e.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.11.14 09:10:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
Sajnos nem ilyen egyszerű a dolog.
A focus 2 teljesen komputer vezérelt. Nem külső modulokkal dolgozik mint a focus 1. Itt egy lufi kikapcsolás nem fizikailag a lufit szakítja meg hanem a komputert veszi rá a lufi kikapcsolására, viszont ezt a funkciót a kompinak tudnia kell. Sajnos ugyanez a helyzet a fűthető szélvédővel. Valszeg ha a szélvédőt berakod, nem fog menni azonnal, be kell még relézni és a komputerből engedélyezni kell.

Focus2 általában be van teljesen kábelezve, viszont a funkciók elő csalogatásához a komputert is kell buzerálni.

Azt lenne jó megtudni hogy a komputer programja mennyire életképes, vagyis a nem bekötött funkciók is engedélyezve vannak e.


A fűthető szélvédőt nem tudom, de állítólag, illetve a kézikönyv tartalmazza, hogy a légzsák kikapcsolást a szerviz örömmel beszereli kérésre. Ebből gondoltam ,hogy ha más nem de ez műkszik remélhetőleg. A kábelköteg ami le van szigetelve közvetlen a lufivezérlésből jön ki.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2006.11.14 17:38:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a lufit 1xe huf és kell hozzá a szerviz
viszont mivel "nem gyári" extra nincs a működésére 100% garancia, amit elég gáznak tartok, ezért én nem rakattam be
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aky


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 30.
Hozzászólások: 95


HozzászólásElküldve: 2006.12.01 08:43:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hát akkor FocusII gyújtógyertyái:

1,4-es motorba
-2004/10/04-2004/12/15-ig a 1349858-as cikkszámú gyújtógyertya kell bele. (792 Ft./db)
-2004/12/15-től pedig a 1439595-ös cikkszámú. (792 Ft./db)
1,6 (100LE) motorba (Régi Focusba is 2004/03-tól)
-2004/03- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,6 (115LE) VCT
2004/07- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,8-as/2,0-ás Duratec
2004/07- 1315691-es cikkszámú gyújtógyertya kell (1923 Ft./db)

Üdv.Áky
_________________
Neubrand Ákos
Aky Focusa
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.12.01 09:49:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aky írta:
Hát akkor FocusII gyújtógyertyái:

1,4-es motorba
-2004/10/04-2004/12/15-ig a 1349858-as cikkszámú gyújtógyertya kell bele. (792 Ft./db)
-2004/12/15-től pedig a 1439595-ös cikkszámú. (792 Ft./db)
1,6 (100LE) motorba (Régi Focusba is 2004/03-tól)
-2004/03- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,6 (115LE) VCT
2004/07- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,8-as/2,0-ás Duratec
2004/07- 1315691-es cikkszámú gyújtógyertya kell (1923 Ft./db)

Üdv.Áky


Köszönettel Razz Exclamation

És akkor felmerül a kérdés itt is használható a 1,8-as és 2,0 ás Duratec gyertya a kissebb köbcentikhez, vagy nem? Tehát én az 1923Ft-osra gondolok.

És gondolom az is felmerül többekben milyen különbség adódott a 2004 gyártás után menet hőérték, vagy technológia??? Mármint hogy változott a gyertya. És, ezt is ajánlott e 20 vagy 40 ezer után cserélni függetlenül az ajánlott 60-tól??

Köszi.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aky


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 30.
Hozzászólások: 95


HozzászólásElküldve: 2006.12.01 10:11:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Aky írta:
Hát akkor FocusII gyújtógyertyái:

1,4-es motorba
-2004/10/04-2004/12/15-ig a 1349858-as cikkszámú gyújtógyertya kell bele. (792 Ft./db)
-2004/12/15-től pedig a 1439595-ös cikkszámú. (792 Ft./db)
1,6 (100LE) motorba (Régi Focusba is 2004/03-tól)
-2004/03- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,6 (115LE) VCT
2004/07- 1439595-ös cikkszámú gyújtógyertya kell (792 Ft./db)
1,8-as/2,0-ás Duratec
2004/07- 1315691-es cikkszámú gyújtógyertya kell (1923 Ft./db)

Üdv.Áky


Köszönettel Razz Exclamation

És akkor felmerül a kérdés itt is használható a 1,8-as és 2,0 ás Duratec gyertya a kissebb köbcentikhez, vagy nem? Tehát én az 1923Ft-osra gondolok.

És gondolom az is felmerül többekben milyen különbség adódott a 2004 gyártás után menet hőérték, vagy technológia??? Mármint hogy változott a gyertya. És, ezt is ajánlott e 20 vagy 40 ezer után cserélni függetlenül az ajánlott 60-tól??

Köszi.


Itt van előttem mind a három gyújtógyertya.
Sajnos a válaszom egyértelműen NEM!!!!
Az 1,4/1,6-osban hosszú menetű,mig az 1,8/2,0-esbe rövid menetű gyújtógyertya van.

Üdv.:Áky
_________________
Neubrand Ákos
Aky Focusa
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sascha78


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 09.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.01.13 20:28:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája: Alvázszámmal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem tudom, hogy kérdésemnek ez e a legmegfelelőbb topic. De jobbat nem találtam.
Néztem a Ford Klub Magyarország honlapján az alvázszám dekódert. A kocsim alvázszámának ellenőrzésekor észre vettem, hogy a 4. és a 10. karakter 5-ös. Ez a dekóder szerint magasított kombit jelent. Az én Focus II-em viszont 5 ajtós.
Szerintetek hogy lehet ez, illetve miben lehet hiba?
Tapasztalt már valaki hasonlót?
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.01.15 11:14:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája: Re: Alvázszámmal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sascha78 írta:
Nem tudom, hogy kérdésemnek ez e a legmegfelelőbb topic. De jobbat nem találtam.
Néztem a Ford Klub Magyarország honlapján az alvázszám dekódert. A kocsim alvázszámának ellenőrzésekor észre vettem, hogy a 4. és a 10. karakter 5-ös. Ez a dekóder szerint magasított kombit jelent. Az én Focus II-em viszont 5 ajtós.
Szerintetek hogy lehet ez, illetve miben lehet hiba?
Tapasztalt már valaki hasonlót?


A Fóka II-vel nem műkszik jól a dekóder sztem még nincs benne rendesen azért ír hülyeséget.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balázs


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 28.
Hozzászólások: 1559

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.01.15 11:49:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája: Re: Alvázszámmal kapcsolatban
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Sascha78 írta:
Nem tudom, hogy kérdésemnek ez e a legmegfelelőbb topic. De jobbat nem találtam.
Néztem a Ford Klub Magyarország honlapján az alvázszám dekódert. A kocsim alvázszámának ellenőrzésekor észre vettem, hogy a 4. és a 10. karakter 5-ös. Ez a dekóder szerint magasított kombit jelent. Az én Focus II-em viszont 5 ajtós.
Szerintetek hogy lehet ez, illetve miben lehet hiba?
Tapasztalt már valaki hasonlót?


A Fóka II-vel nem műkszik jól a dekóder sztem még nincs benne rendesen azért ír hülyeséget.

Megváltoztatták a kódokat, így nem is lesz jó sohasem Fóka 2-re.
_________________
2,0 TDCi Mondeo Titanium kombi 163 LE Powershift + az ex Focusok
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mzolaj


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 10.
Hozzászólások: 92


HozzászólásElküldve: 2007.01.16 09:21:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A kérdésem az lenne , hogy utolag szerintetek lehet-e valamilyen belső világitást beépiteni???
Engem borzasztoan zavar ,hogy hátul este tök sötét van!!??
öt ajtos foka II??
Nem tudjátok a Ghia-ban hogy van???

Elöre is köszi !
Üdv Mzolaj!
_________________
Focus II 1.6 Trend Plus Sea Grey
Fogyasztás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.01.16 10:04:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mzolaj írta:
Sziasztok!

A kérdésem az lenne , hogy utolag szerintetek lehet-e valamilyen belső világitást beépiteni???
Engem borzasztoan zavar ,hogy hátul este tök sötét van!!??
öt ajtos foka II??
Nem tudjátok a Ghia-ban hogy van???

Elöre is köszi !
Üdv Mzolaj!


Én is gondolkodtam már rajta. De szerintem nem olyan bonyi, csak kell egy sima belső lámpa+rögzítőkeret. A tetőkárpitot levenni hátra a lámpát felszerelni és a vezetékelést elhozni elölről. Kiépítve sajna nincs azt már megnéztem. Nekem az a tervem előre veszek egy Ghia belső lámpát hátra meg hátrateszem ami elöl van.

Azt hiszem ha jobb idő lesz tavasszal komolyabban is belemászom a dologba. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lcsaszi


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 22.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2007.01.16 12:58:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mzolaj írta:
Sziasztok!

A kérdésem az lenne , hogy utolag szerintetek lehet-e valamilyen belső világitást beépiteni???
Engem borzasztoan zavar ,hogy hátul este tök sötét van!!??
öt ajtos foka II??
Nem tudjátok a Ghia-ban hogy van???

Elöre is köszi !
Üdv Mzolaj!


Ghiaban van hatul lampa, az elol levohoz hasonloan. 3 allasu a kapcsolo, ajtonyitasra vagy ertelemszeruen felkapcsolasra eg. kb ugyanolyan fenyt ad, mint az elol levo lampa.
_________________
1.6 TDCi Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VoltScenices


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 30.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2007.01.17 14:23:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
szereltetett már be valaki utólag xenont gyárit? Mennyibe kerül?
köszi

lcsaszi írta:
mzolaj írta:
Sziasztok!

A kérdésem az lenne , hogy utolag szerintetek lehet-e valamilyen belső világitást beépiteni???
Engem borzasztoan zavar ,hogy hátul este tök sötét van!!??
öt ajtos foka II??
Nem tudjátok a Ghia-ban hogy van???

Elöre is köszi !
Üdv Mzolaj!


Ghiaban van hatul lampa, az elol levohoz hasonloan. 3 allasu a kapcsolo, ajtonyitasra vagy ertelemszeruen felkapcsolasra eg. kb ugyanolyan fenyt ad, mint az elol levo lampa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  taczel


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 24.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2007.01.17 21:23:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

VoltScenices írta:
Sziasztok!
szereltetett már be valaki utólag xenont gyárit? Mennyibe kerül?
köszi

www.xenonizzo.hu Nem gyári, de jó minőség, elérhető áron...
_________________
FII Ghia 1,6 TI-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jurgen


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2007.01.18 09:29:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

taczel írta:
VoltScenices írta:
Sziasztok!
szereltetett már be valaki utólag xenont gyárit? Mennyibe kerül?
köszi

www.xenonizzo.hu Nem gyári, de jó minőség, elérhető áron...

Szia tarczel,

Te pontosan milyen izzót vettél (milyen "K" érték?) és melyik izzókat cserélted le (helyzetjelző/tompított/fényszóró)
Mi a tapasztalat ködös időben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziszi
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 3427


HozzászólásElküldve: 2007.01.18 12:09:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xenon topikok:
Xenonlámpa utólag
Xenon
_________________
sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VoltScenices


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 30.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2007.01.18 13:45:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziszi írta:
Xenon topikok:
Xenonlámpa utólag
Xenon



Más: AUX bemenet annak kéne lenni valahol a C-maxban ( 2006 Trend+)
ha valaki tudja
köszi
voltscenices
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziszi
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 3427


HozzászólásElküldve: 2007.01.18 15:36:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

VoltScenices írta:
Más: AUX bemenet annak kéne lenni valahol a C-maxban ( 2006 Trend+)
ha valaki tudja
köszi
voltscenices

aux Arrow http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=search
_________________
sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  taczel


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 24.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2007.01.18 22:22:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jurgen írta:
taczel írta:
VoltScenices írta:
Sziasztok!
szereltetett már be valaki utólag xenont gyárit? Mennyibe kerül?
köszi

www.xenonizzo.hu Nem gyári, de jó minőség, elérhető áron...

Szia tarczel,

Te pontosan milyen izzót vettél (milyen "K" érték?) és melyik izzókat cserélted le (helyzetjelző/tompított/fényszóró)
Mi a tapasztalat ködös időben?


5800 K izzókat vettem. A magasabb K értékűek már nagyon kékek, nem ajánlottak. A tompítottba 55W, a refibe viszont 100 Wattos izzókat tettem. Sokkal jobb a reflexió, mint a hagyományos izzóknál. Ködös időben nem tapasztaltam jobb hatást, de éjszaka jó látási körülmények között összehasonlíthatatlanul jobban látni velük. Szeptemberben tettem be őket, azóta mentem 20 e km-ert és még világítanak, tartósnak tűnnek.
_________________
FII Ghia 1,6 TI-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jurgen


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2007.01.19 09:32:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

taczel írta:
Jurgen írta:
taczel írta:
VoltScenices írta:
Sziasztok!
szereltetett már be valaki utólag xenont gyárit? Mennyibe kerül?
köszi

www.xenonizzo.hu Nem gyári, de jó minőség, elérhető áron...

Szia tarczel,

Te pontosan milyen izzót vettél (milyen "K" érték?) és melyik izzókat cserélted le (helyzetjelző/tompított/fényszóró)
Mi a tapasztalat ködös időben?


5800 K izzókat vettem. A magasabb K értékűek már nagyon kékek, nem ajánlottak. A tompítottba 55W, a refibe viszont 100 Wattos izzókat tettem. Sokkal jobb a reflexió, mint a hagyományos izzóknál. Ködös időben nem tapasztaltam jobb hatást, de éjszaka jó látási körülmények között összehasonlíthatatlanul jobban látni velük. Szeptemberben tettem be őket, azóta mentem 20 e km-ert és még világítanak, tartósnak tűnnek.

Köszi az Infót. A többiek, akik nem voltak elégedettek úgy rémlik, hogy magasabb értékű izzót használtak. Lehet, hogy ez a megoldás...
Azt hiszem én is beszerzek ilyen izzókat.
Még két kérdés: A 100W-os vizsgán nem probléma?
Igaz, hogy ott helyben be is szerelik az izzókat? A honlapjukon úgy olvastam.
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziszi
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 3427


HozzászólásElküldve: 2007.01.19 09:34:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Skacok Exclamation
Tereljétek át magatokat légyszi, valamelyik korábban említett xenon topikba!

sziszi írta:
Xenon topikok:
Xenonlámpa utólag
Xenon

_________________
sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C16SE


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 04.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.01.19 11:26:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írom, de lenne egy kérdésem:
Van az ismeretségben egy új Focus, és a tulaja az Eibach rugós Sport felszereltséget kérte. Manapság az egyik szervíznél alá nézett, és nem találta a katalógusban szépen lefényképezett, KÉK rugókat az autóban. Az lenne a kérdése, hogy látott-e már valaki ilyen rugót, és az kék volt-e? Vagy csak a katalógusban kék, progresszív a rugó és a kocsiba azért nem ezek kerülnek bele?
Előre is köszi a választ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziszi
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 3427


HozzászólásElküldve: 2007.01.19 11:38:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

C16SE írta:
Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írom, de lenne egy kérdésem:
Van az ismeretségben egy új Focus, és a tulaja az Eibach rugós Sport felszereltséget kérte. Manapság az egyik szervíznél alá nézett, és nem találta a katalógusban szépen lefényképezett, KÉK rugókat az autóban. Az lenne a kérdése, hogy látott-e már valaki ilyen rugót, és az kék volt-e? Vagy csak a katalógusban kék, progresszív a rugó és a kocsiba azért nem ezek kerülnek bele?
Előre is köszi a választ.

Sötétszürke.
_________________
sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C16SE


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 04.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.01.19 12:01:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziszi írta:
C16SE írta:
Sziasztok!

Lehet nem jó helyre írom, de lenne egy kérdésem:
Van az ismeretségben egy új Focus, és a tulaja az Eibach rugós Sport felszereltséget kérte. Manapság az egyik szervíznél alá nézett, és nem találta a katalógusban szépen lefényképezett, KÉK rugókat az autóban. Az lenne a kérdése, hogy látott-e már valaki ilyen rugót, és az kék volt-e? Vagy csak a katalógusban kék, progresszív a rugó és a kocsiba azért nem ezek kerülnek bele?
Előre is köszi a választ.

Sötétszürke.


Nagyon köszi. Akkor nem kell izgulnia, hogy itt kiszedték stb... Azért aranyos a Ford, a katalógusban kék a rugó, de beépítve már nem az van. Mi ez, ha nem megtévesztése a vevőnek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  taczel


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 24.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2007.01.20 21:21:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jurgen írta:
taczel írta:

5800 K izzókat vettem. A magasabb K értékűek már nagyon kékek, nem ajánlottak. A tompítottba 55W, a refibe viszont 100 Wattos izzókat tettem. Sokkal jobb a reflexió, mint a hagyományos izzóknál. Ködös időben nem tapasztaltam jobb hatást, de éjszaka jó látási körülmények között összehasonlíthatatlanul jobban látni velük. Szeptemberben tettem be őket, azóta mentem 20 e km-ert és még világítanak, tartósnak tűnnek.

Köszi az Infót. A többiek, akik nem voltak elégedettek úgy rémlik, hogy magasabb értékű izzót használtak. Lehet, hogy ez a megoldás...
Azt hiszem én is beszerzek ilyen izzókat.
Még két kérdés: A 100W-os vizsgán nem probléma?
Igaz, hogy ott helyben be is szerelik az izzókat? A honlapjukon úgy olvastam.
Üdv!


Bocsánat az off-ért, de itt lett megkezdve a téme. Ezen témában itt nem írok többet, ez az utolsó. Azt hiszem elkiabáltam az izzó tartósságát. Ma Pestről haza felé kiégett a jobb oldali tompítottam, majd Pécs előtt nem sokkal elment a bal oldali is. Kb. 20 - 22 e km-ert mentem velük a 4 hónap alatt, ez normál autó esetében 1,5 - 2 év lenne. Ennyit kell bírnia egy izzónak?
Kérdésedre a válasz: igen, az izzókat a boltban rögtön beszerelik.
_________________
FII Ghia 1,6 TI-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jurgen


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2007.01.22 08:35:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája: Re: xenon C-maxba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm az infót!
Vettem az adást, terelődöm.
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Random_


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 07.
Hozzászólások: 209

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.01.24 14:41:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tud valaki infóval szolgálni az IVD-ről mi az elve, hogy működik?
A vészfékaszisztens is érdekelne. Milyen konkrét hatása van és mikor lép működésbe stb...

A neten nem találok semmit róla.
_________________

Random_ autói
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jurgen


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2007.01.24 15:30:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Random_ írta:
Tud valaki infóval szolgálni az IVD-ről mi az elve, hogy működik?
A vészfékaszisztens is érdekelne. Milyen konkrét hatása van és mikor lép működésbe stb...

A neten nem találok semmit róla.


Szia,
Úgy tudom, hogy megcsúszás esetén fékezéssel korrigál az autó "röppályáján". A hajtott kerék kipörgése esetén visszavesz a teljesítményből. Ez havas kaptatókon nekem bevált. Dinamikus induláskor viszont előfordul, hogy - szerintem - túlságosan visszafogja a motort.
Összességében nekem nagyon bejött.

A vészfékaszisztensről nem sokat tudok (szerencsére). Bár volt már erős fékezésem a kocsival, de nem tudom milyen lett volna aszisztens nélkül.

Azt hiszem ehhez a csomaghoz jár a hátsó tárcsafék is.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordulat


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2007.02.13 10:54:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egyik reggel "meglepetésbôl" eltûnt a hûtôrácson lévô Ford emblémám (2005-ös Ford Focus 2). Úgy látom nem letörték, talán csak kicsavarták, pattintották. Egy céges Ford Mondeonkról (2004-es) át tudnám rakni.

Kérdésem: Át tudom-e rakni sérülés nélkül? Egyáltalán ugyanolyan-e? Ha azt mondjátok, hogy ne birizgáljam, hol tudok venni normális áron egyet?

Segítségeteket, tanácsotokat elôre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 167, 168, 169  Következő
Ugrás:   

1 / 169 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.93 másodperc