Elküldve:
2020.01.08 08:17:45 Hozzászólás sorszáma a témában: 4981 Hozzászólás témája:
Üdv!
sikerült vennem egy 2005-ös (mk2) 1.6 B kombi focust
tuti nem volt jó vétel, de a használt kocsi mind egy hányás
most, hogy kisírtam magam, az első problémám vele, hogy mikor kapar a kerék (télen könnyen megcsúszik kis gázra is, nem vandálkodom) valami szörnyű erős fémes nagy kattanást hallat magából. Azt mondanám, hogy közép-jobb elől jön a hang. Lentről persze nem a motorból.
Nyilván nem jó jel. Mire tippeltek? Egyéb esetben nincs semmi recsegés kattanás, és nem is minden kaparáskor jelentkezik.
Még az furi, hogy 40-50 körül 4-ben, olyan fura hangja van mit a régi ikarusoknak, az a fura búgó súrlódó hang. pl megyek 50 és hallom, elengedem a gázt és rögtön megszűnik az a hang, aztán ahogy ismét tartom a sebességet jön a "búgás".
Asszem ilyenkor utálják meg az emberek az típust, mikor régi lerúgott vacakot sikerül megvenni.
Esetleg váltóolaj csere?
Elküldve:
2020.01.08 18:19:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 4982 Hozzászólás témája:
pathfinder írta:
Üdv!
sikerült vennem egy 2005-ös (mk2) 1.6 B kombi focust
tuti nem volt jó vétel, de a használt kocsi mind egy hányás
most, hogy kisírtam magam, az első problémám vele, hogy mikor kapar a kerék (télen könnyen megcsúszik kis gázra is, nem vandálkodom) valami szörnyű erős fémes nagy kattanást hallat magából. Azt mondanám, hogy közép-jobb elől jön a hang. Lentről persze nem a motorból.
Nyilván nem jó jel. Mire tippeltek? Egyéb esetben nincs semmi recsegés kattanás, és nem is minden kaparáskor jelentkezik.
Még az furi, hogy 40-50 körül 4-ben, olyan fura hangja van mit a régi ikarusoknak, az a fura búgó súrlódó hang. pl megyek 50 és hallom, elengedem a gázt és rögtön megszűnik az a hang, aztán ahogy ismét tartom a sebességet jön a "búgás".
Asszem ilyenkor utálják meg az emberek az típust, mikor régi lerúgott vacakot sikerül megvenni.
Esetleg váltóolaj csere?
Elküldve:
2020.01.08 21:56:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 4983 Hozzászólás témája:
mugab írta:
pathfinder írta:
Üdv!
sikerült vennem egy 2005-ös (mk2) 1.6 B kombi focust
tuti nem volt jó vétel, de a használt kocsi mind egy hányás
most, hogy kisírtam magam, az első problémám vele, hogy mikor kapar a kerék (télen könnyen megcsúszik kis gázra is, nem vandálkodom) valami szörnyű erős fémes nagy kattanást hallat magából. Azt mondanám, hogy közép-jobb elől jön a hang. Lentről persze nem a motorból.
Nyilván nem jó jel. Mire tippeltek? Egyéb esetben nincs semmi recsegés kattanás, és nem is minden kaparáskor jelentkezik.
Még az furi, hogy 40-50 körül 4-ben, olyan fura hangja van mit a régi ikarusoknak, az a fura búgó súrlódó hang. pl megyek 50 és hallom, elengedem a gázt és rögtön megszűnik az a hang, aztán ahogy ismét tartom a sebességet jön a "búgás".
Asszem ilyenkor utálják meg az emberek az típust, mikor régi lerúgott vacakot sikerül megvenni.
Esetleg váltóolaj csere?
Én féltengelyre tippelnék...
Elsőre 50 gurigás tipp...
ezt hogy verem le a gy.k.r kereskedőn
semmi külső jele nincs a dolognak, szemrevételezéssel? kitekert keréknél nem recseg.
Köszi
Elküldve:
2020.01.09 13:03:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 4984 Hozzászólás témája:
Nem vettem még semmit. De én is úgy tudom ahogy írtad hogy fel villan a lámpa. Régen is ezt csinálta. Meg érzem hogy erőtlenebbül is indítózik mint régen.
JuPe írta:
kelly írta:
Lassan kezd meg halni az akksim. Ford, Motorcraft akksi kivételével gyárt más is olyan akksit amit bele lehet tenni?
Köszi
Mi volt a tünet? Mit vettél végül? Azért kérdezem, mert az enyém is gyengélkedik. Szerintem. Ma bementem a cromaxba, hogy egy új árát megkérdezzem. (3 évvel ezelőtt vettem egy motorcraft 70A aksit) Ott hitetlenkedve csóválta a fejét az eladó, mikor elmondtam hogy szeretnék egy újat, és hogy a régi csak 3 éves. Mondtam hogy indítózás közben felvillant a refi. Na erre még nagyobb csodálkozás volt... Azt hitte, hogy felkapcsolom a lámpát és úgy indítózom... Sosem hallott még arról hogy ha gyenge az aksi felvillan a refi... Én emlékszem rosszul, hogy így van ha gyenge az aksi, vagy már késő van és vállon felül gyenge vagyok?!
Elküldve:
2020.01.09 13:09:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 4985 Hozzászólás témája:
Szia
Semmi nyűge nincs. Én 7 év/ 100000 km-re használom eddig motorikusan (sem) volt baja. Hidegen néha másodjára indul de az több motorfajtát érint ahogy olvastam. Én már nem foglalkozok vele. Motor karakterisztikája tetszik csak egy nyomorék hatosváltót tehettek volna alá. Pályát is bírja lehet vele előzgetni.
sicer írta:
Sziasztok,
Focus MK2 vásárlását tervezzük a feleségemmel.
Egy 2010-es 1.8 FFV Titanium-ot néztünk ki, de nincs tapasztalatom erről a motortípusról.
Tudnátok infót adni, hogy mik a nyűgjei, bajai?
Elküldve:
2020.01.09 19:08:11 Hozzászólás sorszáma a témában: 4986 Hozzászólás témája:
kelly írta:
Nem vettem még semmit. De én is úgy tudom ahogy írtad hogy fel villan a lámpa. Régen is ezt csinálta. Meg érzem hogy erőtlenebbül is indítózik mint régen.
JuPe írta:
kelly írta:
Lassan kezd meg halni az akksim. Ford, Motorcraft akksi kivételével gyárt más is olyan akksit amit bele lehet tenni?
Köszi
Mi volt a tünet? Mit vettél végül? Azért kérdezem, mert az enyém is gyengélkedik. Szerintem. Ma bementem a cromaxba, hogy egy új árát megkérdezzem. (3 évvel ezelőtt vettem egy motorcraft 70A aksit) Ott hitetlenkedve csóválta a fejét az eladó, mikor elmondtam hogy szeretnék egy újat, és hogy a régi csak 3 éves. Mondtam hogy indítózás közben felvillant a refi. Na erre még nagyobb csodálkozás volt... Azt hitte, hogy felkapcsolom a lámpát és úgy indítózom... Sosem hallott még arról hogy ha gyenge az aksi felvillan a refi... Én emlékszem rosszul, hogy így van ha gyenge az aksi, vagy már késő van és vállon felül gyenge vagyok?!
Én most néztem egy Bosch S5 Silver Plust. Olcsóbb mint a Motorcraft.
Köszönöm szépen a segítő hozzáállást neked és kelly-nek is.
1,7MFt lenne egy közeli kereskedésben az említett autó, Titanium felszereltséggel. Mint említettem 2010-es évjárat, 188000km-el.
Külföldről behozott autó, de vásárlás előtt egy helyi Ford szervízben szeretnék egy állapotfelmérést készíttetni az autóról.
Fogyasztás hogyan alakul tisztán benzinnel? ...úgy értem ha nem bünteted.
Napi átlag 40km-t tennénk meg vele, főleg kinti részen, települések között. Jelenleg egy 1,3-as Fiesta-val járunk, 2005-ös évjárat.
Ezzel 6l alatt tudjuk tartani a fogyasztást.
Elküldve:
2020.01.10 19:06:11 Hozzászólás sorszáma a témában: 4988 Hozzászólás témája:
mugab írta:
pathfinder írta:
Üdv!
sikerült vennem egy 2005-ös (mk2) 1.6 B kombi focust
tuti nem volt jó vétel, de a használt kocsi mind egy hányás
most, hogy kisírtam magam, az első problémám vele, hogy mikor kapar a kerék (télen könnyen megcsúszik kis gázra is, nem vandálkodom) valami szörnyű erős fémes nagy kattanást hallat magából. Azt mondanám, hogy közép-jobb elől jön a hang. Lentről persze nem a motorból.
Nyilván nem jó jel. Mire tippeltek? Egyéb esetben nincs semmi recsegés kattanás, és nem is minden kaparáskor jelentkezik.
Még az furi, hogy 40-50 körül 4-ben, olyan fura hangja van mit a régi ikarusoknak, az a fura búgó súrlódó hang. pl megyek 50 és hallom, elengedem a gázt és rögtön megszűnik az a hang, aztán ahogy ismét tartom a sebességet jön a "búgás".
Asszem ilyenkor utálják meg az emberek az típust, mikor régi lerúgott vacakot sikerül megvenni.
Esetleg váltóolaj csere?
Én féltengelyre tippelnék...
Nos, a nagy szakik nem tippelnek.
Kíváncsi lettem volna Bagoly Úr mit mond.
Elvittem szerelőhöz, nem sajnálták megmozgatták rendesen, aztán rázópad is. Arra jutottak, hogy a féltengelynek baja nincs. Tippre a váltótartó bakot mondták, de mivel ritkán koppan kaparáskor, ezért úgy ítélték meg, hogy nem kell hozzányúlni. De már annak is örülök, hogy nem féltengely.
Köszönöm szépen a segítő hozzáállást neked és kelly-nek is.
1,7MFt lenne egy közeli kereskedésben az említett autó, Titanium felszereltséggel. Mint említettem 2010-es évjárat, 188000km-el.
Külföldről behozott autó, de vásárlás előtt egy helyi Ford szervízben szeretnék egy állapotfelmérést készíttetni az autóról.
Fogyasztás hogyan alakul tisztán benzinnel? ...úgy értem ha nem bünteted.
Napi átlag 40km-t tennénk meg vele, főleg kinti részen, települések között. Jelenleg egy 1,3-as Fiesta-val járunk, 2005-ös évjárat.
Ezzel 6l alatt tudjuk tartani a fogyasztást.
Most nyergeltem át 1.6 mk2-re 1.4-es mk1 ről és úgy fest bátrabban kortyol a tankból a nagyobb.
Gépkönyv szerint 7 liter az átlag 1.8-nak, kevesebbel nem valószínű, hogy beéri.
Elküldve:
2020.01.11 21:05:11 Hozzászólás sorszáma a témában: 4990 Hozzászólás témája:
Az én fogyasztásom, full város nyáron rövid táv 8 liter körül. Ez télen csillaggarázsból simán lehet 10 liter. Autóút 110-120-as tempó 7 liter körül. Pálya 140-150 olyan 8 liter. Kombi 1.8 tól ne várjál 6 liter fogyit. Aki ezt mondja az hazudik. Egyszer mentem 6, 4-et vele. Hajnalban 90 körül. De kint a kb 7 liter tartható. Multkoriban mentem a céges 1.2-es corsámmal egy hosszabb távot és bizony nem evett csak pár decivel kevesebbet mint a saját. Ellenben haladni nem lehetett vele.
Köszönöm szépen a segítő hozzáállást neked és kelly-nek is.
1,7MFt lenne egy közeli kereskedésben az említett autó, Titanium felszereltséggel. Mint említettem 2010-es évjárat, 188000km-el.
Külföldről behozott autó, de vásárlás előtt egy helyi Ford szervízben szeretnék egy állapotfelmérést készíttetni az autóról.
Fogyasztás hogyan alakul tisztán benzinnel? ...úgy értem ha nem bünteted.
Napi átlag 40km-t tennénk meg vele, főleg kinti részen, települések között. Jelenleg egy 1,3-as Fiesta-val járunk, 2005-ös évjárat.
Ezzel 6l alatt tudjuk tartani a fogyasztást.
Köszönöm szépen a segítő hozzáállást neked és kelly-nek is.
1,7MFt lenne egy közeli kereskedésben az említett autó, Titanium felszereltséggel. Mint említettem 2010-es évjárat, 188000km-el.
Külföldről behozott autó, de vásárlás előtt egy helyi Ford szervízben szeretnék egy állapotfelmérést készíttetni az autóról.
Fogyasztás hogyan alakul tisztán benzinnel? ...úgy értem ha nem bünteted.
Napi átlag 40km-t tennénk meg vele, főleg kinti részen, települések között. Jelenleg egy 1,3-as Fiesta-val járunk, 2005-ös évjárat.
Ezzel 6l alatt tudjuk tartani a fogyasztást.
Sziasztok!
Mk2-nél a projektoros lámpa nyújt plusz fényerőt a sima fényszóróhoz képest?
A projektoros kanyarkövető lámpát, feltétlenül be kell üzemelni kanyarkövetőre?
Illetve, mi kell még az előbbi funkcióhoz, ha normál lámpát cserélnék komplett kanyarkövetősre? Köszönöm! _________________ FOCUS II. Trend 1.6
Elküldve:
2020.01.17 18:40:24 Hozzászólás sorszáma a témában: 4993 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék.Napokban vásároltam egy 2019-es Focust.
A menü angol, ami engem nem zavar, de , ha lehet magyar menüt tenni rá, érdekelne.Hol, miképp?
A másik, ülésfűtést hogy és hol lehetne bele teteteni?)
Köszönöm, ha valaki segít.
Elküldve:
2020.05.08 18:23:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 4994 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Ma tettem fel a nyári szettet. Az egyik kerékanya burkolata viszont elvált az anyától ... minden gyári alu felnihez ugyanaz az anya jó ugye?
Rá lehet még gyógyítani valahogy?
Elküldve:
2020.05.08 18:33:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 4995 Hozzászólás témája:
decofeco írta:
Sziasztok!
Ma tettem fel a nyári szettet. Az egyik kerékanya burkolata viszont elvált az anyától ... minden gyári alu felnihez ugyanaz az anya jó ugye?
Rá lehet még gyógyítani valahogy?
Amit linkeltél az jó rá, de visszarakható a kupak is. Valami kis rugalmas ragasztóanyaggal. Valami sűrűbb festék, sziló (ecetsav mentes lenne a legjobb), szóval valami, ami nem keményre köt, hogy a későbbiekben ne repedjen és töredezzen le. _________________ FOCUS II. Trend 1.6
Elküldve:
2020.05.08 19:34:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 4996 Hozzászólás témája:
fefe1968 írta:
Amit linkeltél az jó rá, de visszarakható a kupak is. Valami kis rugalmas ragasztóanyaggal. Valami sűrűbb festék, sziló (ecetsav mentes lenne a legjobb), szóval valami, ami nem keményre köt, hogy a későbbiekben ne repedjen és töredezzen le.
Köszi!
Van még egy kis Sika ragasztótömítőm amivel a beázásnál dolgoztam a lámpa körül, rápróbálok, hátha megoldja.
Inkább mint 2e Ft egy kerékanyáért...
Van még másik autómról megmaradt kerékőröm is.
De nem tudom az passzol-e erre.
Ennek mi lehet a mérete?
Elküldve:
2020.05.08 20:00:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 4997 Hozzászólás témája:
decofeco írta:
fefe1968 írta:
Amit linkeltél az jó rá, de visszarakható a kupak is. Valami kis rugalmas ragasztóanyaggal. Valami sűrűbb festék, sziló (ecetsav mentes lenne a legjobb), szóval valami, ami nem keményre köt, hogy a későbbiekben ne repedjen és töredezzen le.
Köszi!
Van még egy kis Sika ragasztótömítőm amivel a beázásnál dolgoztam a lámpa körül, rápróbálok, hátha megoldja.
Inkább mint 2e Ft egy kerékanyáért...
Van még másik autómról megmaradt kerékőröm is.
De nem tudom az passzol-e erre.
Ennek mi lehet a mérete?
Nem tudok méretet mondani. A kerékőr csak 1db csavar és eleve kisebb nyomatékkal kell ráhúzni, tehát nem lehet nagyon mellélőni azzal sem. A többi legyen Ford felnihez való csavar, ahogy eddig is! Elég nagy a lyuk rajta, nagyobb mint sok egyéb alufelnin, szóval ide Ford anya kell továbbra is! A ragasztó jó lesz amit írsz! Ha valami van a felületek között, akkor már nem fog lejönni, tapasztalat! _________________ FOCUS II. Trend 1.6
Elküldve:
2020.05.11 07:53:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 5001 Hozzászólás témája:
lantika írta:
Mézi írta:
decofeco írta:
fefe1968 írta:
Nem tudok méretet mondani. ...A ragasztó jó lesz amit írsz! Ha valami van a felületek között, akkor már nem fog lejönni, tapasztalat!
Beszáradt a tavaly megbontott tubus, úgyhogy olcsóbb lesz az új anya
Köszi!
Ez sajnos egy elcseszett konstrukció... Akárhányszor megyek kerékcserére, mindig sikerül valamelyikről a légkulccsal ledarálni.
Itt kezdödik a problema. Ha ismernek a nyomatekkulcsot akkor hasznälnäk is.
Hopp...
Ahova hordom a Focust kerékcserére, ott ismerik a nyomatékkulcsot, és használják is!
A kerékanyák le és felcsavarására légkulcsot használnak, utána húzzák meg nyomatékkulccsal.
Ennek ellenére, időnként elnyíródik egy kerékanyafej, cserélni kell. (Érdekes módon az acélfelni kerékanyával nincs ilyen gond )
Kerékcserénél - téliről nyárira - ezért van nálam néhány tartalék anya. (Sajnos nem olcsó)
Elküldve:
2020.05.11 12:24:27 Hozzászólás sorszáma a témában: 5002 Hozzászólás témája:
oxyff2 írta:
Hopp...
Ahova hordom a Focust kerékcserére, ott ismerik a nyomatékkulcsot, és használják is!
A kerékanyák le és felcsavarására légkulcsot használnak, utána húzzák meg nyomatékkulccsal.
Ennek ellenére, időnként elnyíródik egy kerékanyafej, cserélni kell. (Érdekes módon az acélfelni kerékanyával nincs ilyen gond )
Kerékcserénél - téliről nyárira - ezért van nálam néhány tartalék anya. (Sajnos nem olcsó)
És, igen, elcseszett konstrukció!
Én otthon cserélem saját kezűleg, kereszt kulcs segítségével, és nem húzom meg mozdíthatatlanra... csak éppen, hogy jól tartson. Ennek ellenére most egy feladta
Lecsavarni is úgy szoktam, hogy előbb kézzel meglazítom, és ütvecsavarozóval lényegében ütés nélkül, mert már laza, csak lecsavaroztatom.
De ha maradok a gyárinál, és ez tényleg fogyóeszköz, akkor lehet érdemesebb egy kerékőr szettet vennem, igaz 14e HUF, de akkor marad a most kettéesettet leszámítva még 3 pót
És még talán nem is fújják meg a gyári alut a kocsiról, ahogy egyik héten megálmodtam
Azért, ez sem olcsó.
Nem tudom az milyen lehet, ami háromszor ennyibe kerül?
Egy szett 20db, azért az nem kevés. Ok, nem egyszerre cseréled le.
Igen, az első kettő "kupakos" (Ilyenekkel van most rögzítve a kerék).
Ha a légkulcs, meg a nyomatékkulcs behajtóbit jó, és a szerelő is odafigyel, hogy rendesen rajta legyen a fej az anyán, akkor elég sokat kibír.
Kellemes száguldozást! _________________
Ezzel szemben van a 600Ft/db-os. Amiről nem látom, hogy milyen.
Nem egy szettet akarok venni, jelenleg csak 1 db-ot, vagy a kerékőr szettet
oxyff2 írta:
...Azért, ez sem olcsó. Nem tudom az milyen lehet, ami háromszor ennyibe kerül? Egy szett 20db, azért az nem kevés. Ok, nem egyszerre cseréled le. Igen, az első kettő "kupakos" (Ilyenekkel van most rögzítve a kerék).
De ha maradok a gyárinál, és ez tényleg fogyóeszköz, akkor lehet érdemesebb egy kerékőr szettet vennem, igaz 14e HUF, de akkor marad a most kettéesettet leszámítva még 3 pót
És még talán nem is fújják meg a gyári alut a kocsiról, ahogy egyik héten megálmodtam
Én focus 3-hoz vettem kb 600 Ft/db-ért , eredeti Fordnak tűnik a csomagolása. Egyelőre egy szezon óta használom és nincs vele gond.
Az oldalon azt írják hogy 2012- , de lehet hogy jó focus 2-höz is.
Elküldve:
2020.05.11 15:04:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 5006 Hozzászólás témája:
nzsolt írta:
Én focus 3-hoz vettem kb 600 Ft/db-ért , eredeti Fordnak tűnik a csomagolása. Egyelőre egy szezon óta használom és nincs vele gond. Az oldalon azt írják hogy 2012- , de lehet hogy jó focus 2-höz is.
Köszi! Az ötlet nem rossz, de ez még sajnos csak a "lehet hogy jó" kategória. Ha nem tök passzent akkor még egy rendelés, még egy postaktg.
De megnéztem a Cromax-nál is 2e Ft fölött van a II-es fókánál szereplő gyári anya.
Elküldve:
2020.05.12 16:44:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 5007 Hozzászólás témája:
oxyff2 írta:
lantika írta:
Mézi írta:
decofeco írta:
fefe1968 írta:
Nem tudok méretet mondani. ...A ragasztó jó lesz amit írsz! Ha valami van a felületek között, akkor már nem fog lejönni, tapasztalat!
Beszáradt a tavaly megbontott tubus, úgyhogy olcsóbb lesz az új anya
Köszi!
Ez sajnos egy elcseszett konstrukció... Akárhányszor megyek kerékcserére, mindig sikerül valamelyikről a légkulccsal ledarálni.
Itt kezdödik a problema. Ha ismernek a nyomatekkulcsot akkor hasznälnäk is.
Hopp...
Ahova hordom a Focust kerékcserére, ott ismerik a nyomatékkulcsot, és használják is!
A kerékanyák le és felcsavarására légkulcsot használnak, utána húzzák meg nyomatékkulccsal.
Ennek ellenére, időnként elnyíródik egy kerékanyafej, cserélni kell. (Érdekes módon az acélfelni kerékanyával nincs ilyen gond )
Kerékcserénél - téliről nyárira - ezért van nálam néhány tartalék anya. (Sajnos nem olcsó)
És, igen, elcseszett konstrukció!
Rosszul fogalmaztam. Ha ismernek a nyomatekkulcs helyes hasznälatät,akkor nem lenne problema a kerekcsavarokkal. Hiäba huzza meg neked nyomatekkulccsal 140 Nm-re (föleg ha elötte bent volt egy s-max es a 220 Nm-et nem ällitja vissza 140-re) ha elötte räverette levegössel ami mondjuk 200 Nm-re huz. _________________ https://fordlanti.blogspot.com/
Elküldve:
2020.05.12 17:04:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 5008 Hozzászólás témája:
decofeco írta:
nzsolt írta:
Én focus 3-hoz vettem kb 600 Ft/db-ért , eredeti Fordnak tűnik a csomagolása. Egyelőre egy szezon óta használom és nincs vele gond. Az oldalon azt írják hogy 2012- , de lehet hogy jó focus 2-höz is.
Köszi! Az ötlet nem rossz, de ez még sajnos csak a "lehet hogy jó" kategória. Ha nem tök passzent akkor még egy rendelés, még egy postaktg.
De megnéztem a Cromax-nál is 2e Ft fölött van a II-es fókánál szereplő gyári anya.
Elküldve:
2020.05.20 15:34:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 5009 Hozzászólás témája: 6000CD rádió helyére gyári bluetooth-os
Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy a meglévő 6000CD rádióm helyére van-e esetleg gyári bluetooth-os fejegység amit berakhatnék és nem 100ezer körül van az ára (én csak olyanokat láttam).
Esetleg régebbi model is szóbajöhet.
Elküldve:
2020.05.20 16:35:19 Hozzászólás sorszáma a témában: 5010 Hozzászólás témája: Re: 6000CD rádió helyére gyári bluetooth-os
Loso írta:
Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy a meglévő 6000CD rádióm helyére van-e esetleg gyári bluetooth-os fejegység amit berakhatnék és nem 100ezer körül van az ára (én csak olyanokat láttam).
Esetleg régebbi model is szóbajöhet.
A bluetooth egy külön modul, nem a fejegység része. Utángyártott fejegységet tudsz betenni, ami bluetoothos. A gyári megoldáshoz mindenképpen kell külön BT modul.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban