Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.01.24. 00:43:00 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: smfcmxgrand
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26052
Látogatók:
Vendégek: 382
Tagok: 2
Összesen: 384

Jelen lévő tagok:
01: Jagger001
02: sparta2

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 167, 168, 169  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

168 / 169 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Loso


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 30.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.05.21 08:22:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5011
 Hozzászólás témája: Re: 6000CD rádió helyére gyári bluetooth-os
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
Loso írta:
Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy a meglévő 6000CD rádióm helyére van-e esetleg gyári bluetooth-os fejegység amit berakhatnék és nem 100ezer körül van az ára (én csak olyanokat láttam).
Esetleg régebbi model is szóbajöhet.

A bluetooth egy külön modul, nem a fejegység része. Utángyártott fejegységet tudsz betenni, ami bluetoothos. A gyári megoldáshoz mindenképpen kell külön BT modul.

Ebben a cikkben láthatod, hogyan néz ki egy ilyen modul:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=237&mode=flat&order=0&thold=-1



Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bela700


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 22.
Hozzászólások: 64


HozzászólásElküldve: 2020.05.24 13:33:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5012
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.Meg tudnátok mondani,hogy a szín kód hol van feltüntetve?Köszönöm.
_________________
1.6 TDCI 80 Kw DPF Sedan trend 2007.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2020.05.24 13:49:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bela700 írta:
Sziasztok.Meg tudnátok mondani,hogy a szín kód hol van feltüntetve?Köszönöm.


14es
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bela700


Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 22.
Hozzászólások: 64


HozzászólásElküldve: 2020.05.24 13:56:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5014
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
bela700 írta:
Sziasztok.Meg tudnátok mondani,hogy a szín kód hol van feltüntetve?Köszönöm.


14es


Köszönöm.
_________________
1.6 TDCI 80 Kw DPF Sedan trend 2007.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 818


HozzászólásElküldve: 2020.05.31 07:49:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5015
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hátramenetben ütközésig tekert kormánynál enyhe fémes visító hang jelentkezik. Mintha két fémet karcolnék. Nem hangos, de jól hallható. Nem recsegés. Mindkét irányba. Előrementbe nem tapasztaltam. Szervó olaj cserélve volt 3 hónapja, szintje nem csökkent.
Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2020.05.31 23:10:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5016
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Hátramenetben ütközésig tekert kormánynál enyhe fémes visító hang jelentkezik. Mintha két fémet karcolnék. Nem hangos, de jól hallható. Nem recsegés. Mindkét irányba. Előrementbe nem tapasztaltam. Szervó olaj cserélve volt 3 hónapja, szintje nem csökkent.
Köszi.

további futómű javítások a közelmúltban?
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  theseus
A Fóka
 <br />A Fóka


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 24.
Hozzászólások: 10992

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.06.01 18:35:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Villanyablak gondom támadt (ghia 4 elektromos ablakos kókusz). Az egyik (vezető oldali) felhúzáskor rendesen felmegy, majd amint felér, abban a pillanatban le is ereszkedik, mintha becsípett volna valamit, ami akadályozza, ez a tippem. A probléma az, hogy nem látok ott semmit. Van tippetek, miért bolondozhat az ablak?
_________________
Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβάμαι τίποτα. Είμαι λεύτερος.

Ford Focus 1,6 16 V Ghia 2002. (2009-2016.)
Ford Focus 1,6 Ti-VCT Ghia 2008. (2016-)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2020.06.01 20:53:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

theseus írta:
Sziasztok!
Villanyablak gondom támadt (ghia 4 elektromos ablakos kókusz). Az egyik (vezető oldali) felhúzáskor rendesen felmegy, majd amint felér, abban a pillanatban le is ereszkedik, mintha becsípett volna valamit, ami akadályozza, ez a tippem. A probléma az, hogy nem látok ott semmit. Van tippetek, miért bolondozhat az ablak?

mert nem szeret már. Amúgy újra kéne tanítani. Addig levenni az akkusarut míg felejt, majd betanítod a végállást újra
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  theseus
A Fóka
 <br />A Fóka


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 24.
Hozzászólások: 10992

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.06.01 23:06:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
theseus írta:
Sziasztok!
Villanyablak gondom támadt (ghia 4 elektromos ablakos kókusz). Az egyik (vezető oldali) felhúzáskor rendesen felmegy, majd amint felér, abban a pillanatban le is ereszkedik, mintha becsípett volna valamit, ami akadályozza, ez a tippem. A probléma az, hogy nem látok ott semmit. Van tippetek, miért bolondozhat az ablak?

mert nem szeret már. Amúgy újra kéne tanítani. Addig levenni az akkusarut míg felejt, majd betanítod a végállást újra
Pedig igyekeztem vele kedves lenni, szó nem érheti a ház elejét.
Köszönöm, Mester! Megnézem hamarost.
_________________
Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβάμαι τίποτα. Είμαι λεύτερος.

Ford Focus 1,6 16 V Ghia 2002. (2009-2016.)
Ford Focus 1,6 Ti-VCT Ghia 2008. (2016-)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 818


HozzászólásElküldve: 2020.06.02 09:32:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
pathfinder írta:
Hátramenetben ütközésig tekert kormánynál enyhe fémes visító hang jelentkezik. Mintha két fémet karcolnék. Nem hangos, de jól hallható. Nem recsegés. Mindkét irányba. Előrementbe nem tapasztaltam. Szervó olaj cserélve volt 3 hónapja, szintje nem csökkent.
Köszi.

további futómű javítások a közelmúltban?


Szia!
A futóművel nem lett csinálva semmi, múlt héten voltam beállításon is, előtte nézték, nem lóg semmi. Elvittem beállítani mert egyenes futásnál kicsit jobbra állt a kormány, elhoztam most meg kicsit balra áll. Laughing
Beállítás előtt
Bal: +0.01' Jobb:+0.26'
Beállítás után
Bal: 0.01' Jobb: +0.02'

Hátsót nem állította mert határon belül van, nem érdemes piszkálni a rozsdás csavarok miatt.

A jobb előröl kopogó valami megszünt, a kipufogó meg lett csinálva a váltó alatt, ezek szerint az lógott annyit, beverődött és kongott a bódé.
De még mindig érzek egy kis remegést 2000-ig gyorsításkor....hát rátudok, hogy valami kopott, mert érzékelhető lötyögése semminek sincs.

Ja, ma reggel már meleg motornál nem indult elsőre. Egy héten egyszer eljátsza, hogy nem indul elsőre. Ez kb 30 indítás átlag.
Most pedig tekert bőszen vagy 5 ms-ig is és csak nem kapta el. kb. 500-ig felment a fordulat és ott elengedte.
Akkor önindító jó. Akksi jó. Van új gyertya meg kábel. Levegő meg benzin is kéne neki...valami hibádzik. De legtöbbször meleg motornál nem akar elsőre indulni.
Fojtószelepet akarom tisztítani, mert néha kijelző szerint ugrál picit az alapjárat.
Csatlakozót lehúzom, csövet leveszem aztán 4 csavar ki és már le is jön a fojtószelep? Azt szabad mozgatni úgy, mint a régi bovdenest vagy csak fújkáljam be mindkét oldalt ?Eltörni nem szeretnék semmit odabent. Előtte akksi levesz és legyen hideg a motor?
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Amdni


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 03.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.06.03 13:03:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5021
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók!

A kérdésem az alábbi lenne:
Elveszett az egyik távirányítóm (Ford Focus mk2), hogyan lehet törölni hogy az autó ne reagáljon rá, illetve hogyan lehet törölni minden távirányítót az autó computeréből?
Új táviránytó programozását meg tudom oldani.
Előre is köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2020.06.04 21:19:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5022
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:

Fojtószelepet akarom tisztítani, mert néha kijelző szerint ugrál picit az alapjárat.
Csatlakozót lehúzom, csövet leveszem aztán 4 csavar ki és már le is jön a fojtószelep? Azt szabad mozgatni úgy, mint a régi bovdenest vagy csak fújkáljam be mindkét oldalt ?Eltörni nem szeretnék semmit odabent. Előtte akksi levesz és legyen hideg a motor?
Köszi

bánj vele nyugodtan durván, nem lesz baja Smile Akkut nem kell piszkálni és a hőmérséklet is mindegy.

Visításra nézd meg a talpas gömbfej hővédő lemezét nincs-e közel a féktárcsához.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2020.06.04 23:20:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5023
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Amdni írta:
Kedves Fórumozók!

A kérdésem az alábbi lenne:
Elveszett az egyik távirányítóm (Ford Focus mk2), hogyan lehet törölni hogy az autó ne reagáljon rá, illetve hogyan lehet törölni minden távirányítót az autó computeréből?
Új táviránytó programozását meg tudom oldani.
Előre is köszönöm a segítséget!


Ha kulcsot tudsz hozzä programozni akkor valoszinüleg tudod,hogy PATS programozäsnäl elöbb minden kulcsot törölni kell a kocsibol,aztän az ami van hozzä kell programozni. Szoval nem ertem a kerdesed.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Amdni


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 03.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.06.05 06:43:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5024
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Amdni írta:
Kedves Fórumozók!

A kérdésem az alábbi lenne:
Elveszett az egyik távirányítóm (Ford Focus mk2), hogyan lehet törölni hogy az autó ne reagáljon rá, illetve hogyan lehet törölni minden távirányítót az autó computeréből?
Új táviránytó programozását meg tudom oldani.
Előre is köszönöm a segítséget!


Ha kulcsot tudsz hozzä programozni akkor valoszinüleg tudod,hogy PATS programozäsnäl elöbb minden kulcsot törölni kell a kocsibol,aztän az ami van hozzä kell programozni. Szoval nem ertem a kerdesed.


Az új távirányítót így programoztam:
kulcsot 0-ból 2-es állásba tettem 4x, majd vissza 0-ba. Sípolt egyet a kocsi, ekkor 10 másodpercen belül megnyomtam egy gombot a távirányítón, és már működött is.

De gondolom az elveszett kulcs is nyitja továbbra is a kocsit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2020.06.05 06:47:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5025
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Amdni írta:

De gondolom az elveszett kulcs is nyitja továbbra is a kocsit.

nem, ha belépsz a tanításba és tanítasz föl távvezérlőt, akkor csak az aktuálisan betanított(ak) működnek majd, amit régen ismert az törölte
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Amdni


Offline
Csatlakozott:
2020. 06. 03.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2020.06.05 06:50:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5026
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Amdni írta:

De gondolom az elveszett kulcs is nyitja továbbra is a kocsit.

nem, ha belépsz a tanításba és tanítasz föl távvezérlőt, akkor csak az aktuálisan betanított(ak) működnek majd, amit régen ismert az törölte


Köszönöm szépen a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 933


HozzászólásElküldve: 2020.06.06 06:19:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5027
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lassan kezdenem kellene valamit az első fényszórókkal mert el kezdett a lakk réteg be repedezni, mattulni. Kinek mi vállt be lámpafelújítással kapcsolatban?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2020.06.19 10:31:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5028
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 2007-es focus 2-be rakott már valaki facelift klíma vezerlot és műszeregységet? Megvalósítható? Köszi Smile
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2020.06.20 23:09:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5029
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Sziasztok! 2007-es focus 2-be rakott már valaki facelift klíma vezerlot és műszeregységet? Megvalósítható? Köszi Smile

Kilometerorät beleraktam,klimavezerlö meg benne van a facelift elöttiben gyärilag.
A km ora miatt az immobilisert ujra kell programozni. A megtett km-t csak felfele lehet vältoztatni. Jo bele a kuga ora is.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hares911


Offline
Csatlakozott:
2015. 09. 23.
Hozzászólások: 15

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.12 22:03:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5030
 Hozzászólás témája: automata világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A focusom külföldről jött és a gyújtás ráadásakor automatikusan bekapcsolódik a világítás. Ezt szeretném kiiktatni.
Vajon ezt szoftveresen vagy hardveresen oldották meg (kábel/relé/biztosíték)?
Elmconfig programmal nem találtam semmit, amit be vagy ki tudnék kapcsolni..

Focus 2009
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2826

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.13 09:46:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5031
 Hozzászólás témája: Re: automata világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

hares911 írta:
Sziasztok!

A focusom külföldről jött és a gyújtás ráadásakor automatikusan bekapcsolódik a világítás. Ezt szeretném kiiktatni.
Vajon ezt szoftveresen vagy hardveresen oldották meg (kábel/relé/biztosíték)?
Elmconfig programmal nem találtam semmit, amit be vagy ki tudnék kapcsolni..

Focus 2009

Van saját biztosítéka.
_________________
Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hares911


Offline
Csatlakozott:
2015. 09. 23.
Hozzászólások: 15

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.13 10:07:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5032
 Hozzászólás témája: Re: automata világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
hares911 írta:
Sziasztok!

A focusom külföldről jött és a gyújtás ráadásakor automatikusan bekapcsolódik a világítás. Ezt szeretném kiiktatni.
Vajon ezt szoftveresen vagy hardveresen oldották meg (kábel/relé/biztosíték)?
Elmconfig programmal nem találtam semmit, amit be vagy ki tudnék kapcsolni..

Focus 2009

Van saját biztosítéka.


Köszönöm!
Találtam az éjjel egy fórum bejegyzést a témában, ez alapján kivettem az R15 relét és a 110,113,135 biztosítékokat.
Lehet, hogy nem kellett volna mindet, de a posztokban egymással ellentmondó információkat találtam, viszont így már nem kapcsol be automatikusan semmi.

Factory Daytime Running Lights - fordownersclub.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2826

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.13 11:50:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5033
 Hozzászólás témája: Re: automata világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

hares911 írta:
Carmaged írta:
hares911 írta:
Sziasztok!

A focusom külföldről jött és a gyújtás ráadásakor automatikusan bekapcsolódik a világítás. Ezt szeretném kiiktatni.
Vajon ezt szoftveresen vagy hardveresen oldották meg (kábel/relé/biztosíték)?
Elmconfig programmal nem találtam semmit, amit be vagy ki tudnék kapcsolni..

Focus 2009

Van saját biztosítéka.


Köszönöm!
Találtam az éjjel egy fórum bejegyzést a témában, ez alapján kivettem az R15 relét és a 110,113,135 biztosítékokat.
Lehet, hogy nem kellett volna mindet, de a posztokban egymással ellentmondó információkat találtam, viszont így már nem kapcsol be automatikusan semmi.

Factory Daytime Running Lights - fordownersclub.com/

Egyébként miért zavar? DRL-ként funkcionál, növeli a biztonságot.
_________________
Exek: 1998 Escort Ghia 1,8 115LE / 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE / 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE / 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE / 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE / 2003 Focus 1 Fresh 1,6
Aktuálisan még: 2020 Puma ST-Line 1,0 125LE aut
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hares911


Offline
Csatlakozott:
2015. 09. 23.
Hozzászólások: 15

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2020.08.15 10:54:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5034
 Hozzászólás témája: Re: automata világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
hares911 írta:
Carmaged írta:
hares911 írta:
Sziasztok!

A focusom külföldről jött és a gyújtás ráadásakor automatikusan bekapcsolódik a világítás. Ezt szeretném kiiktatni.
Vajon ezt szoftveresen vagy hardveresen oldották meg (kábel/relé/biztosíték)?
Elmconfig programmal nem találtam semmit, amit be vagy ki tudnék kapcsolni..

Focus 2009

Van saját biztosítéka.


Köszönöm!
Találtam az éjjel egy fórum bejegyzést a témában, ez alapján kivettem az R15 relét és a 110,113,135 biztosítékokat.
Lehet, hogy nem kellett volna mindet, de a posztokban egymással ellentmondó információkat találtam, viszont így már nem kapcsol be automatikusan semmi.

Factory Daytime Running Lights - fordownersclub.com/

Egyébként miért zavar? DRL-ként funkcionál, növeli a biztonságot.

Emeltfényű izzókat szeretnék és dedikált ledes menetfényt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomszli11


Offline
Csatlakozott:
2020. 11. 02.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 09:51:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5035
 Hozzászólás témája: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 395


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 18:00:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5036
 Hozzászólás témája: Re: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tomszli11 írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomszli11


Offline
Csatlakozott:
2020. 11. 02.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 19:06:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5037
 Hozzászólás témája: Re: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a választ!
Esetleg ezt ki tudod fejteni egy kicsit jobban?
Természetesen minimális üzemanyaggal hoztam ki és az első Mol kúton tele is tankoltam.
Mire érted, hogy gyanús ha utána tankoltam?
Köszi előre is.

mugab írta:
Tomszli11 írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 395


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 20:37:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5038
 Hozzászólás témája: Re: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tomszli11 írta:
Köszönöm a választ!
Esetleg ezt ki tudod fejteni egy kicsit jobban?
Természetesen minimális üzemanyaggal hoztam ki és az első Mol kúton tele is tankoltam.
Mire érted, hogy gyanús ha utána tankoltam?
Köszi előre is.

mugab írta:
Tomszli11 írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
Arra gondoltam, hogy sokszor van rossz üzemanyag a kúton, és amikor átnézted és járattad, még semmi baja nem volt. Ezért a legvalószínűbbnek az üzemanyagproblémát látom. (Ami akár a szűrőt is elronthatta...)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomszli11


Offline
Csatlakozott:
2020. 11. 02.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 21:09:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5039
 Hozzászólás témája: Re: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet én gondolom rosszul, de azért ez nem olyan kategóriájú autó ami annyira kényes az üzemanyagra, de javítás ki ha tévedek.
Én arra gyanakszok inkább, hogy nem lehet, hogy valami szennyeződés van a tartályban, ami most hogy tele töltöttem jobban felkavarodott benne?
mugab írta:
Tomszli11 írta:
Köszönöm a választ!
Esetleg ezt ki tudod fejteni egy kicsit jobban?
Természetesen minimális üzemanyaggal hoztam ki és az első Mol kúton tele is tankoltam.
Mire érted, hogy gyanús ha utána tankoltam?
Köszi előre is.

mugab írta:
Tomszli11 írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
Arra gondoltam, hogy sokszor van rossz üzemanyag a kúton, és amikor átnézted és járattad, még semmi baja nem volt. Ezért a legvalószínűbbnek az üzemanyagproblémát látom. (Ami akár a szűrőt is elronthatta...)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mugab


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 04.
Hozzászólások: 395


HozzászólásElküldve: 2020.11.06 22:29:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5040
 Hozzászólás témája: Re: Focus 1.6 TI-VCT alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet, csak a valószínűsége kisebb szerintem.
Tomszli11 írta:
Lehet én gondolom rosszul, de azért ez nem olyan kategóriájú autó ami annyira kényes az üzemanyagra, de javítás ki ha tévedek.
Én arra gyanakszok inkább, hogy nem lehet, hogy valami szennyeződés van a tartályban, ami most hogy tele töltöttem jobban felkavarodott benne?
mugab írta:
Tomszli11 írta:
Köszönöm a választ!
Esetleg ezt ki tudod fejteni egy kicsit jobban?
Természetesen minimális üzemanyaggal hoztam ki és az első Mol kúton tele is tankoltam.
Mire érted, hogy gyanús ha utána tankoltam?
Köszi előre is.

mugab írta:
Tomszli11 írta:
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Crying or Very sad
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.

Amennyire tudtam lekameráztam:
https://youtu.be/0eT03SUBPzY

Megvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

Szerintem, ha nem rafkós átvágás, akkor üzemanyag illetve szűrő lehet. Ha a vétel után tankoltál akkor az gyanús lehet.
Arra gondoltam, hogy sokszor van rossz üzemanyag a kúton, és amikor átnézted és járattad, még semmi baja nem volt. Ezért a legvalószínűbbnek az üzemanyagproblémát látom. (Ami akár a szűrőt is elronthatta...)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Műszaki kérdések, fejlesztések, lehetőségek
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 167, 168, 169  Következő
Ugrás:   

168 / 169 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.41 másodperc