Elküldve:
2006.08.04 11:57:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 1 Hozzászólás témája: Használt Focus 2 vásárlás
Úgy néz ki, tavasszal esedékes hogy autót veszek. Én még mindig a focus mellett vagyok, pedig megnéztem pár más márkát is. Használtban mire kell odafigyelni az új focusoknál? Melyik motorral érdemes venni? 1,4 1,6 1,6 TDI No és mennyi km-ig? Nekem mondjuk a lélektani határ az az 50-60e km! _________________ http://senna.uw.hu
Elküldve:
2006.08.04 12:59:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
CopyG írta:
Úgy néz ki, tavasszal esedékes hogy autót veszek. Én még mindig a focus mellett vagyok, pedig megnéztem pár más márkát is. Használtban mire kell odafigyelni az új focusoknál? Melyik motorral érdemes venni? 1,4 1,6 1,6 TDI No és mennyi km-ig? Nekem mondjuk a lélektani határ az az 50-60e km!
Hát én szerintem ha teheted akkor 1.6 motorral vegyed!
Elküldve:
2006.08.04 13:50:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 5 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
CopyG írta:
Benzin vagy diesel?
Ha a körmöd rágva figyeled, hogyan fogy az üzemanyag a tankból, akkor olajkályhát, minden más esetben benyást
Viccet félretéve. Évente futott 40e km alatt nem éri meg olajkályhát venni sztem, ha a takarékossági szempontokat nézed. Vezethetőségben, dinamikában: olajos alacsony fordszámon nulla, nem lehet vele 5.-ben csorogni 50 környékén, kegyetlen hamar elfogynak a fokozatok, állandóan babrálni kell a váltórudat... Benyásokat lehet folyamatosan nagysebességen használni, szal ha sokat mész hosszú utakon külföldön stabil magas sebességel, akkor a benyás a te autód, bár többet is fog hamizni, de legalább nem száll szét idő előtt.
Sztem próbáld ki mindkettőt, mielőtt döntesz
U.I.: így nagyon utólag:
Ezt benéztem....
Használtnál kicsit más a helyzet, ott a dízelekre sztem sokkal jobban oda kell figyelmi, mert a gatyád is rámegy a javíttatásra, ha átvernek a futott kilométerekkel!
A tulajdonságokról írott gondolatok helytállóak. _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
percy
Legutóbb percy szerkesztette (2006.08.04 15:07:44), összesen 1 alkalommal
Elküldve:
2006.08.04 13:55:11 Hozzászólás sorszáma a témában: 6 Hozzászólás témája:
Itt már nem kell annyira számolgatni h miként éri meg, mennyi a difi a használt dízel és a benyás közt? általában használt esetén kiautózható, viszont érdemes még garisat nézni, dízeles esetén főleg. Benzinesnél én a sima 1,6ost venném, az nem szokott csalódást okozni, ill ha baj van, akkor is olcsón pótolható.
persze árfekvés ha megengedi és azért sokat is mész, dízel a nyerő, de valami garancia/extra szavatosság mindenképpen jó lenne.
50-60 ezer km esetén még éppen bejáratódott az autó. érdemes viszont a féktárcsát/betéteket átnézni és esetleg a kormányszervót is megnézni (amennyiben hidraulikus).
És vegyél kombit! Az a legszebb focus 2 ből! _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Elküldve:
2006.08.04 14:53:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 8 Hozzászólás témája:
Szerintem arra teljesen mindegy. http://www.biztositas.hu/content/main.html?page=ful_kotelezo Számold ki, hogy mennyit fogsz majd fizetni ha 1.4, 1.6, 2.0 -át veszel és hasonlítsd össze, ha számít. Ha használtat veszel, akkor úgy is azt veszed amelyik éppen a legjobb ár/értékű vagy amilyet kapsz. Türelem kell hozzá.
Elküldve:
2006.08.04 17:29:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 9 Hozzászólás témája:
Sziasztok. Én még nem vagyok focus tulajdonos,most szemezek egyel. Viszont egy dolgot szeretnék vki hozzáértőtől megkérdezni.
Az autó : Ford FOCUS 2.0I 16V GHIA, kombi, autómata váltós, 2001-es.
63 ezer km van benne és már cserélték a vezérműszíjat.....ezt kell cserélni mondjuk 50 ezernél, vagy ez most problémát jelent, hogy cserélték ?
Válaszaitokat előre is köszike.
Elküldve:
2006.08.04 19:03:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 10 Hozzászólás témája:
hrusi írta:
Sziasztok. Én még nem vagyok focus tulajdonos,most szemezek egyel. Viszont egy dolgot szeretnék vki hozzáértőtől megkérdezni.
Az autó : Ford FOCUS 2.0I 16V GHIA, kombi, autómata váltós, 2001-es.
63 ezer km van benne és már cserélték a vezérműszíjat.....ezt kell cserélni mondjuk 50 ezernél, vagy ez most problémát jelent, hogy cserélték ?
Válaszaitokat előre is köszike.
Eloszor valasz, általában km-hez, és/vagy eltelt időhöz kötik a vezérműszíj cserét, pl. 100000 km vagy 5 év, ennél az autónál az idő jött el hamarab. Mert mint tudjuk a gumi, amből részben van szerves anyag, és 5 éves kora körül már elfarad,megkeményedik,repedezik stb., illetve függ attól is hogy ha városban használod inkább, akkor estleg érdemesebb hamarabb cseréltetni.
Elküldve:
2006.08.04 19:13:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 11 Hozzászólás témája:
Krike írta:
hrusi írta:
Sziasztok. Én még nem vagyok focus tulajdonos,most szemezek egyel. Viszont egy dolgot szeretnék vki hozzáértőtől megkérdezni.
Az autó : Ford FOCUS 2.0I 16V GHIA, kombi, autómata váltós, 2001-es.
63 ezer km van benne és már cserélték a vezérműszíjat.....ezt kell cserélni mondjuk 50 ezernél, vagy ez most problémát jelent, hogy cserélték ?
Válaszaitokat előre is köszike.
Eloszor valasz, általában km-hez, és/vagy eltelt időhöz kötik a vezérműszíj cserét, pl. 100000 km vagy 5 év, ennél az autónál az idő jött el hamarab. Mert mint tudjuk a gumi, amből részben van szerves anyag, és 5 éves kora körül már elfarad,megkeményedik,repedezik stb., illetve függ attól is hogy ha városban használod inkább, akkor estleg érdemesebb hamarabb cseréltetni.
Elküldve:
2006.08.05 06:02:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 12 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
CopyG írta:
Úgy néz ki, tavasszal esedékes hogy autót veszek. Én még mindig a focus mellett vagyok, pedig megnéztem pár más márkát is. Használtban mire kell odafigyelni az új focusoknál? Melyik motorral érdemes venni? 1,4 1,6 1,6 TDI No és mennyi km-ig? Nekem mondjuk a lélektani határ az az 50-60e km!
Ma már nem lélektani határ az 50-60 ezer. Ez már a régi idők mozija (mocija).
Én 2,5 évesen adtam el 67000 km rel és teljesen tökéletes volt, sőt előtte egy Escortom volt amit 130000-rel adtam el évi egy olajcsere és benzin kellett bele. Ja és néha le kellett mosni.
Ha arra akarod használni amire írtad akkor az 1.4-es benzines Zetec SE motorral neked tökéletesen elég. Pályán öt személlyel viszi a 150-et tartósan is és jól fogyaszt.
Ha forma 1 -et szeretnél vagyél nagyobb motort, de számíts rá a fogyi is nagyobb lesz. _________________ Lala Lala Fókája Klubkártyás partnercégek
Elküldve:
2006.08.09 08:29:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 13 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
otvoslajos írta:
Ma már nem lélektani határ az 50-60 ezer. Ez már a régi idők mozija (mocija).
Én 2,5 évesen adtam el 67000 km rel és teljesen tökéletes volt, sőt előtte egy Escortom volt amit 130000-rel adtam el évi egy olajcsere és benzin kellett bele. Ja és néha le kellett mosni.
Ha arra akarod használni amire írtad akkor az 1.4-es benzines Zetec SE motorral neked tökéletesen elég. Pályán öt személlyel viszi a 150-et tartósan is és jól fogyaszt.
Ha forma 1 -et szeretnél vagyél nagyobb motort, de számíts rá a fogyi is nagyobb lesz.
Lehet kicsit off, de mennyi a különség fogyasztásban az 1,4 és az 1,6 közt?
Nem szoktam gyorsan vezetni, de szeretem azt, ha le kell előzni egy teherautót, akkor az nem fél órán át tart a kevés paci miatt!
Lóerőben nemtom eldönteni hogy sok e vagy kevés e az 1,4-es focus! Sajnos még nem volt szerencsém menni vele!
Két autót vezetek sűrűn, az egyik az egy 1,3-as kb. 70 pacis suzuki swift, nah hát ez pl. nem nagyon megy, még akkor sem ha már a padlón átnyomtad a gázpedált! Szóval, ha ilyesmi ereje van az 1,4-es focusnak, akkor inkább 1,6!
A másik az egy Daewoo Kalos 1,4, ha jól tudom akkor 85 paci és véleményem szerint egész jól megy! Csak azt nem tudom hogy a Kalos az hány kiló! Gondolom nincs annyi mint a focus! Bár ha 5-en ülünk benne, akkor már van!) _________________ http://senna.uw.hu
Legutóbb CopyG szerkesztette (2006.08.09 08:35:16), összesen 1 alkalommal
Elküldve:
2006.08.09 09:39:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 14 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
CopyG írta:
otvoslajos írta:
Ma már nem lélektani határ az 50-60 ezer. Ez már a régi idők mozija (mocija).
Én 2,5 évesen adtam el 67000 km rel és teljesen tökéletes volt, sőt előtte egy Escortom volt amit 130000-rel adtam el évi egy olajcsere és benzin kellett bele. Ja és néha le kellett mosni.
Ha arra akarod használni amire írtad akkor az 1.4-es benzines Zetec SE motorral neked tökéletesen elég. Pályán öt személlyel viszi a 150-et tartósan is és jól fogyaszt.
Ha forma 1 -et szeretnél vagyél nagyobb motort, de számíts rá a fogyi is nagyobb lesz.
Lehet kicsit off, de mennyi a különség fogyasztásban az 1,4 és az 1,6 közt?
Nem szoktam gyorsan vezetni, de szeretem azt, ha le kell előzni egy teherautót, akkor az nem fél órán át tart a kevés paci miatt!
Lóerőben nemtom eldönteni hogy sok e vagy kevés e az 1,4-es focus! Sajnos még nem volt szerencsém menni vele!
Két autót vezetek sűrűn, az egyik az egy 1,3-as kb. 70 pacis suzuki swift, nah hát ez pl. nem nagyon megy, még akkor sem ha már a padlón átnyomtad a gázpedált! Szóval, ha ilyesmi ereje van az 1,4-es focusnak, akkor inkább 1,6!
A másik az egy Daewoo Kalos 1,4, ha jól tudom akkor 85 paci és véleményem szerint egész jól megy! Csak azt nem tudom hogy a Kalos az hány kiló! Gondolom nincs annyi mint a focus! Bár ha 5-en ülünk benne, akkor már van!)
az 5 ajtósnál :
1,4 80 pacis Ambiente 1247 kg - Trend 1263 kg
1,6 100 pacis Ambiente 1248 kg - Trend 1264 kg
1,6 TI-VCT 110 pacis Trend 1273 kg...
A kalos azért lényegesen könnyebb önsúlyú/öntömegű...
Túl nagy különbség a súlyban nincs _________________ Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
Elküldve:
2006.08.09 09:45:35 Hozzászólás sorszáma a témában: 15 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
CopyG írta:
Lehet kicsit off, de mennyi a különség fogyasztásban az 1,4 és az 1,6 közt?
Nem szoktam gyorsan vezetni, de szeretem azt, ha le kell előzni egy teherautót, akkor az nem fél órán át tart a kevés paci miatt!
Lóerőben nemtom eldönteni hogy sok e vagy kevés e az 1,4-es focus! Sajnos még nem volt szerencsém menni vele!
Két autót vezetek sűrűn, az egyik az egy 1,3-as kb. 70 pacis suzuki swift, nah hát ez pl. nem nagyon megy, még akkor sem ha már a padlón átnyomtad a gázpedált! Szóval, ha ilyesmi ereje van az 1,4-es focusnak, akkor inkább 1,6!
A másik az egy Daewoo Kalos 1,4, ha jól tudom akkor 85 paci és véleményem szerint egész jól megy! Csak azt nem tudom hogy a Kalos az hány kiló! Gondolom nincs annyi mint a focus! Bár ha 5-en ülünk benne, akkor már van!)
Szerintem nem is az alap paramétereknél van gáz, hanem akkor, ha bekapcsolod a klímát! Iylenkor olyanná válik az 1.4-es motorú autó, mint egy szabadnapos tevehajcsár. Még az 1.6 TI-VCT teljesítményéből is komolyan visszavesz a klíma, de itt már nincs szükség pl. autópályára felhajtáskor, vagy komolyabb előzéskor arra, hogy kikapcsold a klímát.... Sztem ez a gáz, alapvetően az 1.4-es is elvisz bárhova.
Szerintem menj próbaútra 1.4-essel és 1.6-ossal is! Biztos vagyok benne, hogy a kereskedőnek mindig van legalább 2 ilyen bemutatóautója.....
A másik két említett "márka" autóit nem volt alkalmam vezetni, így azokat nem ismerem... _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2006.08.09 10:09:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 16 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
simgeri írta:
az 5 ajtósnál :
1,4 80 pacis Ambiente 1247 kg - Trend 1263 kg
1,6 100 pacis Ambiente 1248 kg - Trend 1264 kg
1,6 TI-VCT 110 pacis Trend 1273 kg...
A kalos azért lényegesen könnyebb önsúlyú/öntömegű...
Túl nagy különbség a súlyban nincs
a Kalos kereken 1t es 13,3 alatt van 100-on, atlagfogyasztasa 7,5körül van a totalcar szerint. Ezzel szemben a focus 1,4-es 14,1 allatt tolja le a 100-as sprintet.
percy írta:
...szabadnapos tevehajcsár...
Rugalmassagban, elözesnel ennel meg sokkal nagyobb lehet a különbseg egy kis kaloshoz kepest.
A 100lovas 1,6-os 11,9 a VCT 10,8 alatt van 100-on. De az 1,6 termeszetesen sokkal nyomatekosabb es rugalmasabb elözeskor. (a ford.hu-n van rugalmassagi adat is, 50-100-ra 4.ben, de ez egy benzinesnel nem sokat mond, mert nyilvan inkabb 3.ban elözöl, akkor meg jobban kell hogy menjen... ) _________________ "A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
Elküldve:
2006.08.09 10:56:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 17 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
SteFocus írta:
simgeri írta:
az 5 ajtósnál :
1,4 80 pacis Ambiente 1247 kg - Trend 1263 kg
1,6 100 pacis Ambiente 1248 kg - Trend 1264 kg
1,6 TI-VCT 110 pacis Trend 1273 kg...
A kalos azért lényegesen könnyebb önsúlyú/öntömegű...
Túl nagy különbség a súlyban nincs
a Kalos kereken 1t es 13,3 alatt van 100-on, atlagfogyasztasa 7,5körül van a totalcar szerint. Ezzel szemben a focus 1,4-es 14,1 allatt tolja le a 100-as sprintet.
percy írta:
...szabadnapos tevehajcsár...
Rugalmassagban, elözesnel ennel meg sokkal nagyobb lehet a különbseg egy kis kaloshoz kepest.
A 100lovas 1,6-os 11,9 a VCT 10,8 alatt van 100-on. De az 1,6 termeszetesen sokkal nyomatekosabb es rugalmasabb elözeskor. (a ford.hu-n van rugalmassagi adat is, 50-100-ra 4.ben, de ez egy benzinesnel nem sokat mond, mert nyilvan inkabb 3.ban elözöl, akkor meg jobban kell hogy menjen... )
Bocsika elírtam....utólag bővítgettem.... a focusok között különböző mocsinál nincs túl nagy különbség a Kalos visont lényegesen könnyebb és ezért fürgébb... persze _________________ Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
Elküldve:
2006.10.05 10:12:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 18 Hozzászólás témája:
hát igen eljött az idő nálam, hogy cseréljem a régi szeretett focusomat.
Ő volt az a gyönyörűűűűséges 2 literes benyás usa fóka, aki mindig megdobogtatta a szívemet.
Most jön a csere, nem kopogom még le de valószínűleg holnap megyek lefoglalózni egy 2004-es 1.6tdci-t. 2.0 tdci-re most nem futja sajna, de itt az egyetlen valós érvem és a kompromisszum legyen annyi, hogy nem 10-11-et eszik majd mint a drágám, hanem ????????? nem tudom még de ha fele annyit már akkor is szuper vagyok. _________________ Ford Focus 1.6 tdci 2004 200k
VW Passat 2.0 TFSI highway cruiser 2006 135k
Opel Astra TwinTop Cosmo 1.9 cdti 21k
Elküldve:
2006.10.05 19:28:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 19 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
percy írta:
CopyG írta:
Benzin vagy diesel?
... Benyásokat lehet folyamatosan nagysebességen használni, szal ha sokat mész hosszú utakon külföldön stabil magas sebességel, akkor a benyás a te autód, bár többet is fog hamizni, de legalább nem száll szét idő előtt.
Hát ezzel azért vitatkoznék!
A dízel és most csak az 1.6-ról beszélek 3200 fordulaton 160-at megy. Nem tudom, hogy az 1.6-os benzines mennyit forog de kb 5000 lehet minimum, szerintem. Szóval megnézném azt a benzinest ami később száll el mint a kályha.
Másik kérdés miért akarja mindenki végigpakolni a fokozatokat városban?! az 5. eleve országútra van kitalálva a spórolás miatt, meg azért a benzinesnek is jobb ha nem erőlködik állandóan a motor 50-nél ötödikben, hanem könnyedén jár.szerintem ja és azt ne mondd nekem, hogy a benzines 5-ben 50-nél úgy ugrik, mint a tigris
Elküldve:
2006.11.13 15:53:02 Hozzászólás sorszáma a témában: 22 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
kiwi írta:
percy írta:
CopyG írta:
Benzin vagy diesel?
... Benyásokat lehet folyamatosan nagysebességen használni, szal ha sokat mész hosszú utakon külföldön stabil magas sebességel, akkor a benyás a te autód, bár többet is fog hamizni, de legalább nem száll szét idő előtt.
Hát ezzel azért vitatkoznék!
A dízel és most csak az 1.6-ról beszélek 3200 fordulaton 160-at megy. Nem tudom, hogy az 1.6-os benzines mennyit forog de kb 5000 lehet minimum, szerintem. Szóval megnézném azt a benzinest ami később száll el mint a kályha.
Másik kérdés miért akarja mindenki végigpakolni a fokozatokat városban?! az 5. eleve országútra van kitalálva a spórolás miatt, meg azért a benzinesnek is jobb ha nem erőlködik állandóan a motor 50-nél ötödikben, hanem könnyedén jár.szerintem ja és azt ne mondd nekem, hogy a benzines 5-ben 50-nél úgy ugrik, mint a tigris
Igazad van, városban 50 km-nél inkább 4, de gyorsításkor akár 3. sebességfokozatot is ajánlják. Nem minimális fordulatszámmal kell autózni, hanem az optimálissal, ami a max fordulatszám jó 1/3-ánál kezdődik, kb 2000 1/min-nél. Alatta kínozod a kocsit. _________________ Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
Elküldve:
2006.11.13 16:52:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 23 Hozzászólás témája: Re: Használt Focus 2 vásárlás
nagysuhi írta:
Igazad van, városban 50 km-nél inkább 4, de gyorsításkor akár 3. sebességfokozatot is ajánlják. Nem minimális fordulatszámmal kell autózni, hanem az optimálissal, ami a max fordulatszám jó 1/3-ánál kezdődik, kb 2000 1/min-nél. Alatta kínozod a kocsit.
Pontosan elszavaltad a marketingrizsát
Sztem ez marhaság.
Eddig mindegyik autómat ezzel a stílussal vezettem, volt olyan amelyik 170.000km-rel ment el, és mind a mai napig használja a tulaja (ismerős), csak már 300.000 felett jár (1.4-es 60 lovas OFF-os, és képzeld simán bírja a csorgást 50-nel 5-ben)
Kiwi kollega: válaszoltam a dízelbenyásban... _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2007.01.22 20:37:39 Hozzászólás sorszáma a témában: 24 Hozzászólás témája:
Hogy egy kicsit ontopicok legyünk, lehet az, hogy külföldről behozott autóra nincs garancia?
Erről itt mi a véleményetek? (Azon kívül, hogy az olajkályhák sz*rok)
Nekem baromi drágának tűnik, főleg, hogy semmi extra nincs benne, tizenpárezer kilométeres, frankoktól behozott autó. Rendszám sincs rajta, tehát a megvevő fizeti az üzembe helyezés költségeit, és a kereskedő elmondása szerint mivel külföldről behozott gép, nincs rá garancia... Lehet ez?
Elküldve:
2007.01.22 20:51:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 25 Hozzászólás témája:
SuperPityu2002 írta:
Hogy egy kicsit ontopicok legyünk, lehet az, hogy külföldről behozott autóra nincs garancia?
Erről itt mi a véleményetek? (Azon kívül, hogy az olajkályhák sz*rok)
Nekem baromi drágának tűnik, főleg, hogy semmi extra nincs benne, tizenpárezer kilométeres, frankoktól behozott autó. Rendszám sincs rajta, tehát a megvevő fizeti az üzembe helyezés költségeit, és a kereskedő elmondása szerint mivel külföldről behozott gép, nincs rá garancia... Lehet ez?
Üdv,
I.
A ködlámpa alatt a hátulsót értik? Mert elől nincs rajta!
Kb. 900 000 forinttal többért (lista áron, kedvezmények nélkül) új, garanciálisat kapsz!
SuperPityu2002 írta:
Erről itt mi a véleményetek? (Azon kívül, hogy az olajkályhák sz*rok)
Elküldve:
2007.01.22 20:57:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 26 Hozzászólás témája:
SuperPityu2002 írta:
Hogy egy kicsit ontopicok legyünk, lehet az, hogy külföldről behozott autóra nincs garancia?
Erről itt mi a véleményetek? (Azon kívül, hogy az olajkályhák sz*rok)
Nekem baromi drágának tűnik, főleg, hogy semmi extra nincs benne, tizenpárezer kilométeres, frankoktól behozott autó. Rendszám sincs rajta, tehát a megvevő fizeti az üzembe helyezés költségeit, és a kereskedő elmondása szerint mivel külföldről behozott gép, nincs rá garancia... Lehet ez?
Üdv,
I.
Ki kell ábrándítani a kereskedőt, ha szabályosan szervizelték, akkor van rá garancia, ha van vezetett szervízfüzete akkor gyorsabb, de ha nincs akkor is az alvázszám alapján le lehet kérni az autó előéletét. A garanciát nem ország vállalja, hanem a Ford a márkakereskedői hálózatán keresztül. _________________ Lala Lala Fókája Klubkártyás partnercégek
Elküldve:
2007.01.22 21:28:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 28 Hozzászólás témája:
otvoslajos írta:
Ki kell ábrándítani a kereskedőt, ha szabályosan szervizelték, akkor van rá garancia, ha van vezetett szervízfüzete akkor gyorsabb, de ha nincs akkor is az alvázszám alapján le lehet kérni az autó előéletét. A garanciát nem ország vállalja, hanem a Ford a márkakereskedői hálózatán keresztül.
Köszi az infót, én is így gondoltam.
Egyébként fura dolgokat mondott a fazon. Megkérdeztem, hogy van-e ebben a példányban ESP, és hebegett-habogott, hogy ő nem tudja, de biztos van, mert ABS is van benne, meg aztán öö.... Oké, szóval nincs.
A másik kérdésem az volt, hogy van-e benne kiegészítő elektromos fűtés. Még azt is elmondtam, hogy mi az és hogy működik, de azt mondta, hogy szerinte tuti hogy van, de az ilyesmi tök felesleges, mert ezek a dízelek olyanok ám, hogy nem is kell izzítani, meg mire elmegyek a sarokig, már meleg van a kocsiban. Oké, szóval teljes nihil.
Elküldve:
2007.01.23 09:31:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 29 Hozzászólás témája:
SuperPityu2002 írta:
otvoslajos írta:
Ki kell ábrándítani a kereskedőt, ha szabályosan szervizelték, akkor van rá garancia, ha van vezetett szervízfüzete akkor gyorsabb, de ha nincs akkor is az alvázszám alapján le lehet kérni az autó előéletét. A garanciát nem ország vállalja, hanem a Ford a márkakereskedői hálózatán keresztül.
Köszi az infót, én is így gondoltam.
Egyébként fura dolgokat mondott a fazon. Megkérdeztem, hogy van-e ebben a példányban ESP, és hebegett-habogott, hogy ő nem tudja, de biztos van, mert ABS is van benne, meg aztán öö.... Oké, szóval nincs.
A másik kérdésem az volt, hogy van-e benne kiegészítő elektromos fűtés. Még azt is elmondtam, hogy mi az és hogy működik, de azt mondta, hogy szerinte tuti hogy van, de az ilyesmi tök felesleges, mert ezek a dízelek olyanok ám, hogy nem is kell izzítani, meg mire elmegyek a sarokig, már meleg van a kocsiban. Oké, szóval teljes nihil.
Hát ez van szép hazánkban!
Üdv,
I.
Írd le az alvázszámot ami a szélvédő alatt látható aztán érdeklődd meg egy kereskedésben mi van benne. Az alapján tudják megmondani _________________ Lala Lala Fókája Klubkártyás partnercégek
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban