Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.05.31. 03:39:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Gregor
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25722
Látogatók:
Vendégek: 359
Tagok: 0
Összesen: 359

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, ... 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 153 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.09.26 15:50:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:

Pedig a diesel a titok nyitja !!!! Very Happy

A gyertyarozsdára gondoltam Wink Az még nem elég meggyőző Wink Very Happy
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  matezx3


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 02.
Hozzászólások: 327


HozzászólásElküldve: 2007.09.29 15:39:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Hölgyeim! Uraim!
Vegyenek Dieselt!!Abban nem rozsdásodik a gyertya! Twisted Evil Twisted Evil Very Happy Very Happy Very Happy Wink Wink Idea


ja! Abban csak porlasztócsúcsok vannak..... Twisted Evil
_________________
Ford Focus 1.6 tdci 2004 200k
VW Passat 2.0 TFSI highway cruiser 2006 135k
Opel Astra TwinTop Cosmo 1.9 cdti 21k
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24711


HozzászólásElküldve: 2007.09.29 18:06:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

matezx3 írta:
eric20 írta:
Hölgyeim! Uraim!
Vegyenek Dieselt!!Abban nem rozsdásodik a gyertya! Twisted Evil Twisted Evil Very Happy Very Happy Very Happy Wink Wink Idea


ja! Abban csak porlasztócsúcsok vannak..... Twisted Evil


Na ettől félek a legjobban!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2007.09.29 22:19:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

matezx3 írta:
ja! Abban csak porlasztócsúcsok vannak..... Twisted Evil
Na ezaz, ráadásul a cseréjük, javításuk a gyertyák árának a sokszorosa Exclamation Twisted Evil

Sajnos ez az a tétel, amit a hazai olajkályha tulajok konzekvensen megspórolnak, a teherautósok főleg Exclamation Twisted Evil Evil or Very Mad
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.09.30 08:46:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:

Sajnos ez az a tétel, amit a hazai olajkályha tulajok konzekvensen megspórolnak, a teherautósok főleg Exclamation Twisted Evil Evil or Very Mad

Pedig a dízelmotor egyik lelke ez!
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2007.10.27 21:56:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem tom jó Topikba írok-e, de ha nem majd átirányítatok.
Nem rég volt az autó zöld kártyán s azóta hidegen nem akarja egyből felvenni a fordulatot.
Azaz a gáz pedál lenyomása után úgy érzem mintha egy pillanatra megtorpanna a kocsi. Ezt 1.-es ben és 2.-es produkálja a kedves max 20 km/h-ig.
Magasabb fokozatnál már megy minden simán.
Érdekes, hogy meleg motornál nem hajlandó produkálni magát.
Tisztán mint a régi Skoda 120-asom.
Tapasztalat, ötlet?
Vagy csak én vagyok túl "sensitive"?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.10.28 12:06:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

deki írta:
Nem tom jó Topikba írok-e, de ha nem majd átirányítatok.
Nem rég volt az autó zöld kártyán s azóta hidegen nem akarja egyből felvenni a fordulatot.
Azaz a gáz pedál lenyomása után úgy érzem mintha egy pillanatra megtorpanna a kocsi. Ezt 1.-es ben és 2.-es produkálja a kedves max 20 km/h-ig.
Magasabb fokozatnál már megy minden simán.
Érdekes, hogy meleg motornál nem hajlandó produkálni magát.

Valószínűleg a hidegüzem esetén van valami vezérlési gond. Mikor gázt adsz meg kell növelni a betáplált üzemanyagot a levegőhöz, amihez ilyenkor dúsabb keverék szükséges. Ha későn ad az elektronika benzint, akkor van ez a torpanás... Kérdés belenyúltak a zöldkártyánál valamibe...
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek


Legutóbb Lala szerkesztette (2007.10.28 17:41:59), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2007.10.28 17:09:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
deki írta:
Nem tom jó Topikba írok-e, de ha nem majd átirányítatok.
Nem rég volt az autó zöld kártyán s azóta hidegen nem akarja egyből felvenni a fordulatot.
Azaz a gáz pedál lenyomása után úgy érzem mintha egy pillanatra megtorpanna a kocsi. Ezt 1.-es ben és 2.-es produkálja a kedves max 20 km/h-ig.
Magasabb fokozatnál már megy minden simán.
Érdekes, hogy meleg motornál nem hajlandó produkálni magát.

Valószínűleg a hidegüzem esetén van valami vezérlési gond. Mikor gázt adsz meg kell növelni a betáplált üzemanyagot a lebegőhöz, amihez ilyenkor dúsabb keverék szükséges. Ha későn ad az elektronika benzint, akkor van ez a torpanás... Kérdés belenyúltak a zöldkártyánál valamibe...

Rolling Eyes Question
Kösszi, akkor visszaviszem nézzék meg mit állítottak el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.10.28 17:44:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

deki írta:

Kösszi, akkor visszaviszem nézzék meg mit állítottak el.

Ha nem is állították el szándékosan, de azóta van akkor csak volt valami. Ezen a szinten ez többnyire inkább szoftver, bár lehet, hogy valami egyéb...
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2007.10.28 20:47:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
deki írta:

Kösszi, akkor visszaviszem nézzék meg mit állítottak el.

Ha nem is állították el szándékosan, de azóta van akkor csak volt valami. Ezen a szinten ez többnyire inkább szoftver, bár lehet, hogy valami egyéb...

Nekem is az volt gyanús, hogy azóta csinálja.
Én inkább megerősítést vártam tőletek, amit ismét megkaptam.
Majd tudósítok mi a vége.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Hu-ferry


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 15.
Hozzászólások: 41


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 17:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok lenne kérdésem hideg időben majdnem lefulladt a motor fordulatszám leesik ugy 4 mp-re aztán leáll vagy visszaáll rendes helyzetbe mot akkor ez mi lehet? Igen tudom szerviz de nagy baj ez? vagy csak szoftver hiba?
_________________
Focuska
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 18:28:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 42
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hu-ferry írta:
Sziasztok lenne kérdésem hideg időben majdnem lefulladt a motor fordulatszám leesik ugy 4 mp-re aztán leáll vagy visszaáll rendes helyzetbe mot akkor ez mi lehet? Igen tudom szerviz de nagy baj ez? vagy csak szoftver hiba?

Szokásos probléma, adj egy kis gázt, mikor elindult és megoldódik. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  taczel


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 24.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 21:41:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 43
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Hu-ferry írta:
Sziasztok lenne kérdésem hideg időben majdnem lefulladt a motor fordulatszám leesik ugy 4 mp-re aztán leáll vagy visszaáll rendes helyzetbe mot akkor ez mi lehet? Igen tudom szerviz de nagy baj ez? vagy csak szoftver hiba?

Szokásos probléma, adj egy kis gázt, mikor elindult és megoldódik. Wink


Ha többször ismétlődik, akkor lehet gond a pillangó szeleppel, mely az alapjáratot szabályozza. Elkoszolódhat, nekem már 2* tisztították. De ez csak egy ötlet a sok lehetőség közül.
_________________
FII Ghia 1,6 TI-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:33:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 44
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
matezx3 írta:
ja! Abban csak porlasztócsúcsok vannak..... Twisted Evil
Na ezaz, ráadásul a cseréjük, javításuk a gyertyák árának a sokszorosa Exclamation Twisted Evil


Az szép kedves Kollégák hogy itt elmélkedünk mik romolhatnak el a dieselen és hogy milyen drága lessssssssz, de egyenlőre ugy nézem más a helyzet és pont a benyásokkal van a gond. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Very Happy Very Happy Very Happy Wink
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:43:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 45
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
Az szép kedves Kollégák hogy itt elmélkedünk mik romolhatnak el a dieselen és hogy milyen drága lessssssssz, de egyenlőre ugy nézem más a helyzet és pont a benyásokkal van a gond. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Very Happy Very Happy Very Happy Wink
Ja, csak az olajkályhára elköltött léből (ami csak felújítás vagy javítás ugyebár) komplett fűzött blokkot (újat) kaphatsz egy benyásba Exclamation
(Ilyen esetről viszont még nem hallottam, ez szintén mutat valamit)

Nem mindegy kedves kollega Exclamation Wink
Sztem ennek fuss neki mégegyszer átgondoltabban Wink
(segítség: pontosan mire is írtad azt amit írtál, ésatöbbi)

Minden jel arra mutat, hogy az olajkályhák fenntartása a futott kilométerek számával exponenciálisan nő, főleg az olyan gépsasoknál, amiknek ráadásul a fülét is húzzák, ugyebár, kedves példálázó kollega? Twisted Evil Very Happy

Egyesek arról is beszélnek, hogy drágábban lehet őket eladni... Sztem ezzel már csak a balekokat lehet etetni.....
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24711


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:51:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 46
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Érdekes a fűzött blokk esete : idén nyáron pont 1.6 benzines motort láttam raklapon, amint garanciásként rakták be az autóba!!!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 22:51:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 47
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Minden jel arra mutat, hogy az olajkályhák fenntartása a futott kilométerek számával exponenciálisan nő...


Erről csak annyiban tudok beszámolni, h 20 ezres szerviz 14 ezer, 40 ezres szerviz is 14 ezer plussz pollen szürő ha cserélni akarok 5 ezer.
Az 40 ezer alatt össz 33ezer!(Munkadíjat nem számolok bele mert az változik szervizenként)
Benyásnál hogy van ez?? 40 ezrnél kell gyertyákat cserélni?(Ezt lehet h nem jol tudom Embarassed Twisted Evil )
hacsak be nem áznak előbb.
És akkor ott mennyi a szervizköltség?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 23:05:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 48
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
percy írta:
Minden jel arra mutat, hogy az olajkályhák fenntartása a futott kilométerek számával exponenciálisan nő...


Erről csak annyiban tudok beszámolni, h 20 ezres szerviz 14 ezer, 40 ezres szerviz is 14 ezer plussz pollen szürő ha cserélni akarok 5 ezer.
Az 40 ezer alatt össz 33ezer!(Munkadíjat nem számolok bele mert az változik szervizenként)
Benyásnál hogy van ez?? 40 ezrnél kell gyertyákat cserélni?(Ezt lehet h nem jol tudom Embarassed Twisted Evil )
hacsak be nem áznak előbb.
És akkor ott mennyi a szervizköltség?
És a fékbetéteid, féktárcsáid? (ezt nem bírtam kihagyni Wink )

Nagy mákod van sztem, bár nem hiszem el azt a 14 ezret! Csak az olaj+olajszűrő+levegőszűrő anyagára 10-12 kHUF a Nagyótónál, márkaszervízben meg ugye......
Mit tanátam a Te billentyűzetedből: "Nekem a 20ezres szerviz ha jol emlékszem 24bol megvolt....")
Nézz nyugodtan utána Wink (Segítek: Ford márkaszervíz tapasztalatok 1590-es hozzászólás Laughing )

Az általam fizetett szervízköltség nem mérvadó (a Kicsi esetében Wink ), de sztem 100e-ig nincs nagy különbség, sőőt... Ellenben utána már igen, de akkor már nagyon erősen a benyások javára Exclamation

Gyertyát illik min. 40ezrenként cserélni. Node mekkora tétel ez? 5-6 kHUF?
Ugye csak viccelsz?
Vagy csak azért mondod, mert az olajosokban nincs gyertya? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 23:19:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 49
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
És a fékbetéteid, féktárcsáid? (ezt nem bírtam kihagyni Wink )

Nagy mákod van sztem, bár nem hiszem el azt a 14 ezret! Csak az olaj+olajszűrő+levegőszűrő anyagára 10-12 kHUF...... (korábban amúgy is ezt írtad: "Nekem a 20ezres szerviz ha jol emlékszem 24bol megvolt....")
Nézz nyugodtan utána Wink


Igen 24 volt mert 14 + 10munkadíj de direkt nem irtam munkadíjat mert az változó!!
De:benya:levegőszürő: 3677
olajszűrő:1637

Diesel:lev.szűrő:2478
olajszűrő:2292

Az olajat nem számolom az ugyanannyi.
Tehát benyásnál 40ezrenként +1088 +4*2602 a gyertya az össz 40ezer alatt: 11576Ft többlet

Nem beszélve a többlet üzemagyagról ami ha csak 2 lityivel több 100on akkor is 540Ft*400 ami 216000Ft Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  McRae


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 23.
Hozzászólások: 4417


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 00:02:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 50
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:

De:benya:levegőszürő: 3677
olajszűrő:1637

Diesel:lev.szűrő:2478
olajszűrő:2292

Az olajat nem számolom az ugyanannyi.
Tehát benyásnál 40ezrenként +1088 +4*2602 a gyertya az össz 40ezer alatt: 11576Ft többlet

Nem beszélve a többlet üzemagyagról ami ha csak 2 lityivel több 100on akkor is 540Ft*400 ami 216000Ft Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

+ szépen gondoljuk most ide a vételár beli különbségeket is ami a 1,6 (115 le) vs. 1,6 diesel esetén 598 ezer forint, 2,0 vs 2,0 diesel esetén 363 ezer forint.

11576 + 216000 = 227576 Ft/40 ezer km
ezek szerint 1 km 5,69 ft-tal kerül többe a benzinesnek.

Akkor az 1,6-osoknál 105096 km-ig olcsóbb a benzines... az átlagos éves futás Magyarországon kb 15000 km és igy 7 év az előny, amikor is valszeg már nem az első gazdinál van az autó, és nagy valószínűséggel a dieselben már esedékes volt egy komolyabb műtét (turbó stb) ami plusz költség és igy tovább nem is számolom.
A 2,0 esetén 63796 km a difi ami kicsit több mint 4 év...

Érdekes dolgok ám a számok Rolling Eyes Twisted Evil
_________________
Üdv, McRae
KPC betyár
ABSZURDISZTÁN
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 07:42:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 51
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Uraim! Ez a kis vita nem ebbe a topicba való! Twisted Evil
talán ezt nem kellene dízel benzin ügyben szétOFF-olni! Confused
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.11.06 09:57:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 52
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

McRae írta:
eric20 írta:

De:benya:levegőszürő: 3677
olajszűrő:1637

Diesel:lev.szűrő:2478
olajszűrő:2292

Az olajat nem számolom az ugyanannyi.
Tehát benyásnál 40ezrenként +1088 +4*2602 a gyertya az össz 40ezer alatt: 11576Ft többlet

Nem beszélve a többlet üzemagyagról ami ha csak 2 lityivel több 100on akkor is 540Ft*400 ami 216000Ft Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

+ szépen gondoljuk most ide a vételár beli különbségeket is ami a 1,6 (115 le) vs. 1,6 diesel esetén 598 ezer forint, 2,0 vs 2,0 diesel esetén 363 ezer forint.

11576 + 216000 = 227576 Ft/40 ezer km
ezek szerint 1 km 5,69 ft-tal kerül többe a benzinesnek.

Akkor az 1,6-osoknál 105096 km-ig olcsóbb a benzines... az átlagos éves futás Magyarországon kb 15000 km és igy 7 év az előny, amikor is valszeg már nem az első gazdinál van az autó, és nagy valószínűséggel a dieselben már esedékes volt egy komolyabb műtét (turbó stb) ami plusz költség és igy tovább nem is számolom.
A 2,0 esetén 63796 km a difi ami kicsit több mint 4 év...

Érdekes dolgok ám a számok Rolling Eyes Twisted Evil


Nekem a 2.0 releváns mert az van, és 6 hónap alatt 34ezer van benne. 3-4évesen akarom eladni.Ja és ebben a 34 ezerben nem tervezett hosszu ut nincs.
Ha ennek utána számolsz! Wink
Kb 180 ezer 3 év alatt, és a diffi 63796, tehát marad 120 ezer ami meg 227576*3= 682728
Nos... És ebbe nincs bele számolva az uzemanyagok árkülönbozete ami még plussz 8 Ft lityinként ami 100-on +72 ami megint plussz....

Ja és sorry az OFFért goto diesel vs benya Wink
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2007.12.10 21:00:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 53
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Legutóbbi hozzászólásom óta további fejlemények motorrángatás ügyben.
A szombati taliról történt lecsúszásomat követően Evil or Very Mad a jó kis pesti dugókban többször felvillant a motordiagnosztiaka lámpa, s mindeközben vadul ugrált a fordulat. Már-már lefuldava sikerült tovább poroszkálnom, de ezek után erősebb gyorsításkor rendesen rángatott az autó, s a kraft is elment a gépből. A moci hangja kezdett eldiselesedni. Twisted Evil Evil or Very Mad
Ehhez párosult kedves feleségem enyhe "izgalmi" állapota vajh hazaérünk-e, s mi lesz a gyerekekkel Question
Végül is a jó Isten kegyelmébe fogadott és prorszkálva, de hazaértünk.

Ma rögtön tudtak fogadni a szervízbe, ahol ismét nagyon segítőkészek voltak Laughing, s 10 percnyi diagnosztika után kiderült, hogy 2 hengernél gyújtási problémák vannak. Kiszerelve a gyertyákat Lala által felrakott képeknél jóval rozsdásabb kép fogadott. Betekintve a motorfedélre ott is minden csupa rozsda. A szerelő első kérdése "Volt-e mostanába motormosás mostanában?", de körbe pillantva konstatálta, hogy nem.
Szóval eső víz!!!!! Twisted Evil
Jucus96 esetén okulva illetve a szerelő álltal említett hasonló esetekre gondolva, szériahiba???
Már többször tapasztaltam, hogy a motorháztető szélvédő felöli sarkai alatt rendesen össze tud gyűlni a falevél, ami esetleg akadályozhatja a víz szabad eláramlását.
Lehet hogy ez a kiváltó ok Question Idea

Sajna a 220 km alatt a gyújtótrafo is gajra ment.
Egy pozitívuma volt a dolognak, hogy kaptam egy újabb motor softwaret, aminek köszönhetően (leírás szerint) hőmérséklet függő motorindítás van a gépben, illetve csökkenteték a motor kopogását. Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  janikyng


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 15.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2007.12.15 21:08:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 54
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tapasztalt tulajdosok segítségét kérném. Zsír új (kb. 500km) 1,6 TDCI Fókuszkám van. Ő az első dízel pláne turbo dízel autóm. Van 1-2 jelenség ami nekem szokatlan vagy ismeretlen , nyugtassatok meg hogy ezek normálisak. 1-A kocsi bal elejéből jön olyan hang mintha menne a hűtő ventillátor ami párosul halk süvítő vagy fütyülő hanggal ami az autó leállításakor kb. 1mp-es késéssel leáll , megszünik. Ugye ez a turbo hangja? 2- A motor nagyon lassan melegszik fel(ami a benzinesnél szokatlan) és ha már meleg és beáll a mutató kb. függőleges állásba időnként lejjebb megy a mutató főleg ha jobban fűtöm az utasteret. Ugye ezek normális jelenségek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.12.15 21:14:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 55
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

janikyng írta:
2- A motor nagyon lassan melegszik fel(ami a benzinesnél szokatlan) és ha már meleg és beáll a mutató kb. függőleges állásba időnként lejjebb megy a mutató főleg ha jobban fűtöm az utasteret. Ugye ezek normális jelenségek?
Ezzel kapcsolatosan ne izgulj ez normális.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.12.16 11:46:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 56
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

janikyng írta:
Tapasztalt tulajdosok segítségét kérném. Zsír új (kb. 500km) 1,6 TDCI Fókuszkám van. Ő az első dízel pláne turbo dízel autóm. Van 1-2 jelenség ami nekem szokatlan vagy ismeretlen , nyugtassatok meg hogy ezek normálisak. 1-A kocsi bal elejéből jön olyan hang mintha menne a hűtő ventillátor ami párosul halk süvítő vagy fütyülő hanggal ami az autó leállításakor kb. 1mp-es késéssel leáll , megszünik. Ugye ez a turbo hangja? 2- A motor nagyon lassan melegszik fel(ami a benzinesnél szokatlan) és ha már meleg és beáll a mutató kb. függőleges állásba időnként lejjebb megy a mutató főleg ha jobban fűtöm az utasteret. Ugye ezek normális jelenségek?


Normális jelenségek, és a fütyülés sztem meg az elektromos szervó hangja, ha leállítás után is hallod.nem?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tomiii


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 24.
Hozzászólások: 67


HozzászólásElküldve: 2007.12.16 14:47:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 57
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok! bocsi, de nem találtam más helyet ahova írhatnék..

Szóval.. most nem fogom agyon dicsérni a Focust! Első probléma másfél évesen volt, nem nyílt ki a csomagtartó sehogyse...nyomás szervízbe..persze alkatrész nincs, majd csak másnap, de kiszedték az elektronikát, így kézzel ki lehet nyitni belülről. (Szedánról van szó, úgyhogy bújkálhattam..) Nem mellékesen a szerelők is belülröl szerelték, majd amikor sikeresen kinyitották a csomagtartó-fedelet, a csomagtartón keresztül másztak ki. A cipőjük lehorzsolta a fényezést egy kis helyen..sebaj

A következő most volt egy hónapja kb. Beindítás után recsegő hang. Na szuper, két éves kocsin motorcsere.. Hálistennek nem, csak vmi szervó kinyomóizét kellett kicserélni.
A legnagyobb problémám az izzócsere. Lehet én vagyok a béna, de a kézikönyv szerint nekem nem sikerült kicserélni. Kicsavartam, kipattintottam a lámpatestet, de az első lökhárító lámpatest körüli részétől nem lehet kihúzni a lámpatestet..lehet én vagyok a béna, de légyszi segítsetek! (úgy érzem azért lett ez ilyen hogy szakszervízbe kelljen vinni...) Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2007.12.16 16:16:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 58
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tomiii írta:

A legnagyobb problémám az izzócsere. Lehet én vagyok a béna, de a kézikönyv szerint nekem nem sikerült kicserélni. Kicsavartam, kipattintottam a lámpatestet, de az első lökhárító lámpatest körüli részétől nem lehet kihúzni a lámpatestet..lehet én vagyok a béna, de légyszi segítsetek! (úgy érzem azért lett ez ilyen hogy szakszervízbe kelljen vinni...) Crying or Very sad


Picit mozgatva előre ki tudod venni csak ovatosan mozgasd nehogy leüsd a fényezést ha kijön.
Egyébként focus Ii szervizelése topic a megfelelő Wink
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2007.12.30 18:42:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 59
 Hozzászólás témája: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok

valaki nyugtasson meg, megálltam a kocsival (még nem állitottam le a motort) és azt láttam a fedélzeti számitógépen, hogy "engine systems fault" ez mitől lehet? 2.0 tdci-ről van szó... gondolom vihetem szervizbe azonnal, de az leghamarabb szerda, jó lenne tudni valamit addig is Sad

köszi előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2008.01.02 11:10:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 60
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
sziasztok

valaki nyugtasson meg, megálltam a kocsival (még nem állitottam le a motort) és azt láttam a fedélzeti számitógépen, hogy "engine systems fault" ez mitől lehet? 2.0 tdci-ről van szó... gondolom vihetem szervizbe azonnal, de az leghamarabb szerda, jó lenne tudni valamit addig is Sad

köszi előre is


Na várjuk a fejleményeket. Lehet az h csak behülyült a szoftver ha nem tapasztalsz semmi különöset.
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, ... 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

2 / 153 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.34 másodperc