Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.06.02. 12:50:15 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PR81
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25726
Látogatók:
Vendégek: 361
Tagok: 8
Összesen: 369

Jelen lévő tagok:
01: podpupi
02: lucifer
03: theseus
04: Ziyan
05: Bobyjack
06: SoGabor
07: n1nja
08: Carmaged

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Szivó oldali módosítások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Motor tuning -> Szivó oldali módosítások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 42 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.20 18:54:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Szivó oldali módosítások
Hozzászólás az előzmény idézésével

Direktlegszurok, legszuro betetekkel kapcs varunk ide hozzaszolasokat. Ki milyet vett mostansag? Nekem mar jo egy honapja kuldik a k&n 57i setet, lehet sok nem lesz belole;-[

mi a tapasztalat a magyar direktlegszurokkel?
rezonator kiszereles esetleg?
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 07:45:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello AndrewBoy!

Nekem másfél éve van JR direktszűrőm. Csodálatos hangja van a motornak tőle. A teljesítmény növekedés pedig szerintem csak mentális. Hinni kell benne! Very Happy
A beszerelésével kapcsolatban nekem is problémáim vannak. A régi szűrő helyére csak ugy lett behányva. Sehol egy rögzítési lehetőség, vagy csak én nem találom.
Olvastam valami alu lemezről, ami megakadályozza, hogy meleg levegőt szívjon a motor. Na, ez is hiányzik az enyémből, pedik autospecifikus szűrőt vettem.
Ha valaki tud, segitsen!!
Ha van képetek vagy rajzotok, nagyon örülnék neki!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 08:42:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is várnák képeket meg véleményeket, mert vásárlás előtt állok. Mielőtt veszek szeretném a véleményeket hallani. Andrewboy vásárlását és tapasztalatait mindenképpen megvárom, mert nekem is a k&f-et ajánlották, bár nem olcsó!
Sokkal hangosabb lett a motor?
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 11:17:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elmentem megkérdezni, hogy mennyiért hoznak egy k&n 57-est. 28 pénz azt hittem több lesz! Ha már ott voltam akkor kérdeztem: ültető rugó-33 pénz, hátsó kipufogó dob-40 pénz....
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 11:19:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Én is várnák képeket meg véleményeket, mert vásárlás előtt állok. Mielőtt veszek szeretném a véleményeket hallani. Andrewboy vásárlását és tapasztalatait mindenképpen megvárom, mert nekem is a k&f-et ajánlották, bár nem olcsó!
Sokkal hangosabb lett a motor?


Csodálatos hangja lett!
Ha cca 3000 pörgetem 2-esbe és odalépek, mindenkinek odavonza a tekintetét. Akármennyibe is kerül az ár/érték aránya nagyon jó. Elmény vele az autózás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 11:31:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Elmentem megkérdezni, hogy mennyiért hoznak egy k&n 57-est. 28 pénz azt hittem több lesz! Ha már ott voltam akkor kérdeztem: ültető rugó-33 pénz, hátsó kipufogó dob-40 pénz....



Ha csak nincs nagyos sok pénzed csak hátsó dobot nem érdemes venni. Sem a hangja, sem a motor dinamikája NEM változik. Nagyon-nagy a fojtás a középső dobban. Komplett 50-es rendszer kell rá, ha azt szeretnéd, hogy valami változást tapasztalj. Először nekem is csak hátsó dobom volt, a krómvég szép volt, de ezen kívül semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 15:35:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aladar javaslom folytassuk ezt a beszélgetést a Kipufogó topicban, mert ennek ott a helye és engem komolyan érdekel.
A boltban a srác mindkettőt ajánlotta a k&n-ts JR-t is, de én a k&n kitet nézetem meg vele mert akkor nem kell semmit barkácsolni, meg tákolni.
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.28 17:31:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Elmentem megkérdezni, hogy mennyiért hoznak egy k&n 57-est. 28 pénz azt hittem több lesz! Ha már ott voltam akkor kérdeztem: ültető rugó-33 pénz, hátsó kipufogó dob-40 pénz....


28 penzert hol hoznak neked k&n 57i legszurot? ja es tisztito sem artana hozza mondjuk egy regarger kit, az akkor kb 5 penz.

e ketto kene, visszautaltak a penzt angliabol. hol lehetne ezt meg venni?
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 09:54:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A légszűrőt Egerben, a Prominent Tuning boltban lehet megvásárolni Tel.: 36/519-619. kb. 3-4 nap a szállítási idő. Ha hétfőn megrendeled akkor pénteken már viheted. A tisztító 5,9 pénz.

Érdemes venni tisztítót? Szerintem nem!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 09:57:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Délután kipróbálásra kerül egy direkt légszűrő az autóban. Az is k&n, de csak szűrő 20 pénzért, este megosztom veletek a tapasztalatokat. Nem kell hozzá semmit sem csinálni, csak kicserélni, mert bemegy a gyári helyre.
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 12:36:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Délután kipróbálásra kerül egy direkt légszűrő az autóban. Az is k&n, de csak szűrő 20 pénzért, este megosztom veletek a tapasztalatokat. Nem kell hozzá semmit sem csinálni, csak kicserélni, mert bemegy a gyári helyre.


este megyünk egerbe, PM-be tolok egy telszámot, hivj fel és talizunk v.hol!
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 19:12:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A már emlitett direkt légszűrő (Jom márkájú) bekerült az autóba. Egyébként 20 pénz volt és csak szűrő és nem kit. Most a gyári aljzatra van rá téve, de ez még nem a végleges megoldás mert a hideg levegőt rá kell vezetni és meg kell oldani a kulturált, pofás felfogatását is.

Első tapasztalat:
- 1. hang: alapjáraton túráztatva minimális hang változás, de hallható a szivósabb hang. Smile
- 2. hang: normál tempós közlekedésnél semmi.
- 3. hang: nagy gáznál van hangja. Ez izlés szerint eldönthető, hogy jó vagy sem. Nekem tetszik. Ha egyenletes fordulaton mész minimális a hang különbség.
- A motor mintha dinamikusabb lenne - az eddiginél valamivel alacsonyabb fordulaton elkezd "menni" a szekér.
- Eddig kb.: 2300-as fordulatnál volt egy kis torpanás, de ez is gyengült.

A tényleges teljesitmény növekedés gyakorlatilag elhanyagolható.
Ezek a mai tapasztalatok, holnap megyek ótópályán és ott kiderül, hogy hangosabb lesz-e 150-160 körül. Ezt azért tartom fontosnak, mert NEM szeretném ha sokkal hangosabb lenne.

Ezért is leszek kiváncsi, mert az új feeling elmúlásával az eddig érzékelt változások lehet, hogy eltünnek. Remélem érthetően fogalmaztam.
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 19:14:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A légszűrő kiprobálásra került Andrewboy 2 lityosábe is, de a tapasztalatokat majd Ő leirja.
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.30 20:36:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
A légszűrő kiprobálásra került Andrewboy 2 lityosábe is, de a tapasztalatokat majd Ő leirja.


A d&w nel utananezve nekem mar az eggyel nagyobb darab kellett volna. Kiprobaltuk az en automban is, szvsz ugyanugy ment, semmi kuli nem volt, szerintem a motornak meg legszomja is volt.

hangja az volt, nagyon nagyon hangos volt nekem, valszeg mert a 2literes jobban szivta a levegot es ugye ez nagyobb hanggal jar, nem birta atszivni a kello mennyiseget.

A k&n szurot meg majd megskubizom hogy pontosan mit hogyan merre.

rossz tapasztalatom nincs a legszurovel, csak nekem ez pici volt, az 1,6os motor dinamikus volt vele.

szvsz 20 penzt meger egy ilyen. de majd jano holnap elmondja hogy a palyan mit alakitott a kocsi.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  karolyik


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2003.06.01 08:20:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem van egy K&N nyitott légszűrőm, és meg vagyok elégedve vele. Sportosabb hang, rugalmasabb fordulatszámváltások.......szóval jó Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.06.01 11:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

karolyik írta:
Nekem van egy K&N nyitott légszűrőm, és meg vagyok elégedve vele. Sportosabb hang, rugalmasabb fordulatszámváltások.......szóval jó Rolling Eyes


igen, k&n az isten!!
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.06.02 19:54:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Meg volt az első hosszú tapasztalati túra a szűrővel. Félelmem nem igazolódott be stabil 150-nél sokat nem lehet hallani a hangjából.
A jelenlegi helyzete még nem a végleges, mint azt lentebb emlitettem, valszeg a rendes felfogatás még csökkenteni fogja a hangját.
A fogyasztás valószinűleg kis mértékben csökkeni fog a mostanit még nem venném figyelembe, mert még próba üzembe van és hát tudjátok az milyen....
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.06.02 20:36:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Meg volt az első hosszú tapasztalati túra a szűrővel. Félelmem nem igazolódott be stabil 150-nél sokat nem lehet hallani a hangjából.
A jelenlegi helyzete még nem a végleges, mint azt lentebb emlitettem, valszeg a rendes felfogatás még csökkenteni fogja a hangját.
A fogyasztás valószinűleg kis mértékben csökkeni fog a mostanit még nem venném figyelembe, mert még próba üzembe van és hát tudjátok az milyen....


tolod mint az allat;-]
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.06.17 13:10:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy!


Meg tudnál szánni egy képpel a direktszűrő elhelyezéséről, felszereléséről? Az a problémám, hogy még nem láttam Fókán, csak más szgk-kon, és nekem olybá tünik, mintha nem sikerült volna eltalálnom a JR szűrő tökéletes beszerelését.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.06.17 19:58:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aladar írta:
AndrewBoy!


Meg tudnál szánni egy képpel a direktszűrő elhelyezéséről, felszereléséről? Az a problémám, hogy még nem láttam Fókán, csak más szgk-kon, és nekem olybá tünik, mintha nem sikerült volna eltalálnom a JR szűrő tökéletes beszerelését.


JR szurohoz nemtom mit adnak, gyere focus talalkozora es ott felrakom neked, addig is lehet par szep kepet csinalni rola es rogton lehet egy cikket irni!

amugy tok egyszeru: lecsatolod a legmennyiseg mero elektromos kabeleit.

lecsavarozod a legszurohaz tetejet. kiveszed a legszurot
ezek utan ket tarox csavarral leszeded a csovet, erosen kell huzni, mer jol gumirozott. tovabbi csavarokkal a legszurohaz alljat eltavolitod, majd lehuzod a seged leg szallitot. ezek utan ha kaptal egy fem valamit akkro rogzited azzal a gegecsovet, ha nem akkor levegoben kell hagyjad, de ha a legszuro doboz aljat benne hagyod, akkor v.melyest segitesz magadon, ebbe bele tudod rakni a szurot a gegecsovel egyutt, a segedcso vegen uygis van meg egy kis szivacs, az boven eleg.

amugy ha elmesz a www.knfilters.com-ra ott talalsz leirast hogy a k&n filtert hogy kell berakni.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.06.18 13:21:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kösz AndrewBoy! Ugyanígy jártam el. Megnéztem a K&N kittet, a JR (legalábbis a BONTEX) nem egészen ugyanazt adja autospecifikus direktszűrő címen. Annyi az egész, hogy közvetlen a szívőcsőre szerelhető a "dolog", a segédcső részére nincs csatlakozási lehetőség, ezért a légszűrőház alsó részének megtartása magától adódott. Amúgy, nincs semmi problémám vele, csak annyi minden okosságot olvastam, hogy azt feltételeztem, hogy valami nem O.K. Rájöttem, csak annyi, hogy ti K&N-ről beszéltek ami nem egy kategoria a JR-rel! Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.06.18 13:29:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aladar írta:
Kösz AndrewBoy! Ugyanígy jártam el. Megnéztem a K&N kittet, a JR (legalábbis a BONTEX) nem egészen ugyanazt adja autospecifikus direktszűrő címen. Annyi az egész, hogy közvetlen a szívőcsőre szerelhető a "dolog", a segédcső részére nincs csatlakozási lehetőség, ezért a légszűrőház alsó részének megtartása magától adódott. Amúgy, nincs semmi problémám vele, csak annyi minden okosságot olvastam, hogy azt feltételeztem, hogy valami nem O.K. Rájöttem, csak annyi, hogy ti K&N-ről beszéltek ami nem egy kategoria a JR-rel! Crying or Very sad


na jól van akkor, tessék tapasztalatokat leírni, hogy mi változott, milyen lett a kocsi! SOS-be.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.06.18 13:42:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy! ÉN voltam az első aki hozzászólt a témához! Amúgy nekem nagyon bejött! A teljesítménynövekedés szerintem nem észrevehető, de a fogyasztáscsökkenés azonos vezetési stílus mellett (ami nagyon nehéz, mert nem tudok ellenállni a kisértésnek, hogy a motor énekét halljam) mérhető cca 0,5l/100km
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.06.19 00:38:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aladar ami irsz az teljesen igy van. Very Happy Mind a fogyasztás, mind a kisértés tekintetében. Twisted Evil A kisördög sosem alszik!
Szvsz az alatta hagyott gyári hóka-móka nem enged elég levegőt. Célszerű csinálni egy tartót. Én már dolgozom rajta, ha kész van rakok képet!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.06.19 09:33:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Aladar ami irsz az teljesen igy van. Very Happy Mind a fogyasztás, mind a kisértés tekintetében. Twisted Evil A kisördög sosem alszik!
Szvsz az alatta hagyott gyári hóka-móka nem enged elég levegőt. Célszerű csinálni egy tartót. Én már dolgozom rajta, ha kész van rakok képet!


Csak egy sima fém tartó kell, a motor sarkához hozzá lehetne rakni szépen okosan, bár végülis bárhova, a dobozt pedig ne vegyétek ki teljesen, a csövet hagyjátok ott, mert menetkozben onnét jön fel bőségesen hideg levegő előről. Vagy ha kivesztek mindent, egy gégecső azért kell a ködlámpa, vagy helye mellől fel a légszűrőig. Ja és hővédő fal is ajánlott persze.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.06.21 18:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Andrewboy,
én is erről beszéltem, nem csak egy egyszerű tartoról, hanem egy korrekt felfogatásról és hideg levegő beáramlásról.

OFF
este fél nyolc MI VOLT A TALIN??? Itt emész a kiváncsiság!!!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.07.01 11:48:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jano99!

Nem sikerült még összehozni a tartót? Nekem is vannak elképzeléseim, de sokkal egyszerűbb és kényelmesebb egy bevált és kipróbált eszközt "legyártani", mintsem kisérletezgetni. Lassan megint aktuális lesz egy tisztítás, és már ugy akarom visszaszerelni, hogy az korrekt legyen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.07.01 17:08:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aladar!

Sajnos még semmi időm nem volt rá, de dolgozom az ügyön. A héten szeretném letudni, mert áll az autó előtt júliusban vagy 5000 km és ezt szeretném már a normális felfogatással, hűtéssel megtenni. Ha a héten nem csinálom meg akkor szomorú leszek és már csak augusztusban lesz rá kapacitásom. Úgyhogy az idő kevés, de a probléma megoldásra vár! Very Happy
Tisztítani te tisztítod?
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sisley


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 20.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2003.07.04 14:53:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez a hideg levegős téma engem is érdekelne, mert ugyan nekem nem a legjobb direkt szűrőm van erre már rájöttem, de érdekelne, hogy hogyan leht megoldani a hideglevegő beáramlást...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aladar


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 457


HozzászólásElküldve: 2003.07.09 14:25:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jano99 írta:
Aladar!

Sajnos még semmi időm nem volt rá, de dolgozom az ügyön. A héten szeretném letudni, mert áll az autó előtt júliusban vagy 5000 km és ezt szeretném már a normális felfogatással, hűtéssel megtenni. Ha a héten nem csinálom meg akkor szomorú leszek és már csak augusztusban lesz rá kapacitásom. Úgyhogy az idő kevés, de a probléma megoldásra vár! Very Happy
Tisztítani te tisztítod?



Jano99!

Időben válaszolok? Very Happy
Én tisztitom, a gyári pepecs-készlettel. Elég macerás. A györi Ford szervizben nem vállalkoznak rá. Minden 10e km után légszürő kiszerel, beáztat, kisecsettel letörölget, ......
A visszaszerelés nem bonyolult, mivel, hogy csak egy bilicset kell megszorítani. EGYELŐRE!!!! Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Motor tuning -> Szivó oldali módosítások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Következő
Ugrás:   

1 / 42 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.20 másodperc