Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.11.30. 08:54:41 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: mnz77
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25968
Látogatók:
Vendégek: 416
Tagok: 1
Összesen: 417

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

47 / 49 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Heni87


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 07.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 15:21:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1381
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.[/quote]

Attesz!
Valaki azt mondja neked, hogy a buszmegállótól 100m-re várd a buszt!
Ezért minden reggel futnod/szenvedned kell, hogy elérd a buszt!
Majd valaki felvilágosít, hogyha a buszmegállóban várod a buszt, akkor nem kell futnod!
Melyiket választod?


Persze én nem állítom, hogy ez segíteni fog, lehet teljesen felesleges - de amikor én voltam elkeseredve akkor mindent megpróbáltam - de ingyen van egy próbát megér!!![/quote]


Én már azért is nagyon hálás vagyok,hogy adtál egy ötletet..bárhogy is alakul..Köszi lacko13
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 15:25:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1382
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Heni87 írta:
lacko13 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.


Attesz!
Valaki azt mondja neked, hogy a buszmegállótól 100m-re várd a buszt!
Ezért minden reggel futnod/szenvedned kell, hogy elérd a buszt!
Majd valaki felvilágosít, hogyha a buszmegállóban várod a buszt, akkor nem kell futnod!
Melyiket választod?


Persze én nem állítom, hogy ez segíteni fog, lehet teljesen felesleges - de amikor én voltam elkeseredve akkor mindent megpróbáltam - de ingyen van egy próbát megér!!![/quote]


Én már azért is nagyon hálás vagyok,hogy adtál egy ötletet..bárhogy is alakul..Köszi lacko13[/quote]

Amikor a szerviz nem tud segíteni, akkor valószínű, hogy valami apró dolog a hiba, amire nem is gondolnál!
Nagyon szívesen!
Nekem már az 1000 szeresét segítették itt az emberek!!!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 15:33:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1383
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Heni87 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.[/quote]


De nem indul,és a szervizben sem tudják mi a baja..Annyit mondtak rá legutóbb ezzel együtt kell élni,hogy játszadozni kell a gázzal és várni a tavaszt..Az ember ilyenkor ha lát egy reménysugarat,hogy talán megjavul akkor megragadja a lehetőséget..Már az összes szerelönél voltam Tapolcán,volt ahonnét elküldtek hozzá sem nyúltak mondták vigyen a Fordhoz..És ha még ök sem tudják,akkor ilyen alternatívákhoz kell nyúlni..Smile[/quote]

Ismerős a helyzet, hogy a szerelők egy része csak huzogatják a vállukat. Tisztelet a kivételnek.
Kéne adni mégegy eséjt az alapjárati motor tisztításnak. Nincs ismerősöd akinek ilyen motorral szerelt focus-a van? Próbára el lehetne kérni tőle az alapjárati motort!
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Heni87


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 07.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 15:44:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1384
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Heni87 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.



De nem indul,és a szervizben sem tudják mi a baja..Annyit mondtak rá legutóbb ezzel együtt kell élni,hogy játszadozni kell a gázzal és várni a tavaszt..Az ember ilyenkor ha lát egy reménysugarat,hogy talán megjavul akkor megragadja a lehetőséget..Már az összes szerelönél voltam Tapolcán,volt ahonnét elküldtek hozzá sem nyúltak mondták vigyen a Fordhoz..És ha még ök sem tudják,akkor ilyen alternatívákhoz kell nyúlni..Smile[/quote]

Ismerős a helyzet, hogy a szerelők egy része csak huzogatják a vállukat. Tisztelet a kivételnek.
Kéne adni mégegy eséjt az alapjárati motor tisztításnak. Nincs ismerősöd akinek ilyen motorral szerelt focus-a van? Próbára el lehetne kérni tőle az alapjárati motort![/quote]

Nincs sajnos..nem rég tisztították ki és a szerelők azt mondták szerintük jó állapotban van az alapjárati amit el is hiszek mert még csak 95000 km van benne..A kartergázcsö volt elöregedve azt cserélték..Egy kicsit most azon aggodalmaskodom,hogy eléggé megvártam e a motor kihűlését,nem sokat melegítettem,csak hogy legyen alapjáratom most elég hamar összejött. -7 ben hamar kihűl,nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 15:55:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1385
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Heni87 írta:
Attesz27 írta:
Heni87 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.



De nem indul,és a szervizben sem tudják mi a baja..Annyit mondtak rá legutóbb ezzel együtt kell élni,hogy játszadozni kell a gázzal és várni a tavaszt..Az ember ilyenkor ha lát egy reménysugarat,hogy talán megjavul akkor megragadja a lehetőséget..Már az összes szerelönél voltam Tapolcán,volt ahonnét elküldtek hozzá sem nyúltak mondták vigyen a Fordhoz..És ha még ök sem tudják,akkor ilyen alternatívákhoz kell nyúlni..Smile


Ismerős a helyzet, hogy a szerelők egy része csak huzogatják a vállukat. Tisztelet a kivételnek.
Kéne adni mégegy eséjt az alapjárati motor tisztításnak. Nincs ismerősöd akinek ilyen motorral szerelt focus-a van? Próbára el lehetne kérni tőle az alapjárati motort![/quote]

Nincs sajnos..nem rég tisztították ki és a szerelők azt mondták szerintük jó állapotban van az alapjárati amit el is hiszek mert még csak 95000 km van benne..A kartergázcsö volt elöregedve azt cserélték..Egy kicsit most azon aggodalmaskodom,hogy eléggé megvártam e a motor kihűlését,nem sokat melegítettem,csak hogy legyen alapjáratom most elég hamar összejött. -7 ben hamar kihűl,nem?[/quote]

Az 1.6-osé is jó, csak az a lényeg hogy 2000. 08. utáni legyen. Amikor nekem meghalt az alapjárati motor, azon se látszódott semmi rendellenesség. Csak 3000-es alapjáratom volt.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Heni87


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 07.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 16:02:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1386
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Heni87 írta:
Attesz27 írta:
Heni87 írta:
Attesz27 írta:


Szerintem meg jó dolog, hogy az első indulásnál normális paraméterek jegyez meg,nem azt, hogy gázzal indítózok.Eddig már párszor kivettem az akkut,töltés céljábólés olyan indulásokat csináltam ha azt jegyezte meg akkor nem csodálom hogy rossz volt..nagyon reménykedem ebben a megoldásban.


Szerintem meg teljesen mindegy hogy első vagy századik indítás, annak gáz nélkül kell indulnia.



De nem indul,és a szervizben sem tudják mi a baja..Annyit mondtak rá legutóbb ezzel együtt kell élni,hogy játszadozni kell a gázzal és várni a tavaszt..Az ember ilyenkor ha lát egy reménysugarat,hogy talán megjavul akkor megragadja a lehetőséget..Már az összes szerelönél voltam Tapolcán,volt ahonnét elküldtek hozzá sem nyúltak mondták vigyen a Fordhoz..És ha még ök sem tudják,akkor ilyen alternatívákhoz kell nyúlni..Smile


Ismerős a helyzet, hogy a szerelők egy része csak huzogatják a vállukat. Tisztelet a kivételnek.
Kéne adni mégegy eséjt az alapjárati motor tisztításnak. Nincs ismerősöd akinek ilyen motorral szerelt focus-a van? Próbára el lehetne kérni tőle az alapjárati motort!


Nincs sajnos..nem rég tisztították ki és a szerelők azt mondták szerintük jó állapotban van az alapjárati amit el is hiszek mert még csak 95000 km van benne..A kartergázcsö volt elöregedve azt cserélték..Egy kicsit most azon aggodalmaskodom,hogy eléggé megvártam e a motor kihűlését,nem sokat melegítettem,csak hogy legyen alapjáratom most elég hamar összejött. -7 ben hamar kihűl,nem?[/quote]

Az 1.6-osé is jó, csak az a lényeg hogy 2000. 08. utáni legyen. Amikor nekem meghalt az alapjárati motor, azon se látszódott semmi rendellenesség. Csak 3000-es alapjáratom volt.[/quote]

Hát ha nem jön be a betanítás utána úgy is kezdem előröl az alapjárati csesztetését..De nekem veled ellentétben nincs alapjáratom..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 16:46:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1387
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyszerű a helyzet. Alapjárati szelepet ki kell venni, a szívó oldali luknak a 2/3-madát be kell fogni és valakit megkérni, hogy indítózzon. Ha indul akkor a szeleppel van a baj. Az a szerelő amelyik fordot nem vállal az még babakocsit se javítson. Itt Szentesen is van ilyen. Ja, az elektronikáról ne húzzátok le a szelepet.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  krazek


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 04.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:09:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1388
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
Egyszerű a helyzet. Alapjárati szelepet ki kell venni, a szívó oldali luknak a 2/3-madát be kell fogni és valakit megkérni, hogy indítózzon. Ha indul akkor a szeleppel van a baj. Az a szerelő amelyik fordot nem vállal az még babakocsit se javítson. Itt Szentesen is van ilyen. Ja, az elektronikáról ne húzzátok le a szelepet.

Köszönjük a tippet!
De a hozzám hasonló laikusok kedvéért részletezned kicsit, hogy miért kell ezt csinálni, mit "szimulálunk" ezzel? Érdekelne a működése.
És melyik a szívó oldali lyuk? Alsó/felső/bal/jobb/kisebb/nagyobb...? Nem láttam még szétszedve...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:31:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1389
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

krazek írta:
Jani44 írta:
Egyszerű a helyzet. Alapjárati szelepet ki kell venni, a szívó oldali luknak a 2/3-madát be kell fogni és valakit megkérni, hogy indítózzon. Ha indul akkor a szeleppel van a baj. Az a szerelő amelyik fordot nem vállal az még babakocsit se javítson. Itt Szentesen is van ilyen. Ja, az elektronikáról ne húzzátok le a szelepet.

Köszönjük a tippet!
De a hozzám hasonló laikusok kedvéért részletezned kicsit, hogy miért kell ezt csinálni, mit "szimulálunk" ezzel? Érdekelne a működése.
És melyik a szívó oldali lyuk? Alsó/felső/bal/jobb/kisebb/nagyobb...? Nem láttam még szétszedve...


Nagy vonalakban annyi, hogy a szelep a luk "keresztmetszetét" állítja. Vagyis a levegő mennyiségét szabályozza, amivel az alapjáratot állítja. Ezért van az hogyha a szelep leragad, mert nehezen mozog, gázadásra indul csak, hiszen ezzel ugyanazt csináljuk: levegőt adunk neki, csak a pillangó szeleppel. Vagyis a pillangó szelep zárva van ha nem nyomjuk a gázt és ez az alapjárati szelep megkerüli a p szelepet és az ecu szabályozza nemtom mi alapján a levegő mennyiségét az alap sz-pel. Kb ennyi. Nem bonyolult. Van két luk és azt kell befogni, ahogy írtam, amelyik a motor felől van és nem a levegő szűrő felől vagyis a bal oldali. Ez csak az 1,4 és 1,6-nál igaz.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1390
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyre vigyázzatok: kosz ne húljon bele
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 258


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:43:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1391
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csak azt írhatom, hogy ki lett cserélve az alapjárati az autóban, azóta megszűnt mindenféle indítási és alapjárati probléma.
Nem kell a gáz az indításhoz, nem fullad le, nem dadog.Megérte a 16 900 Ft-ot.Smile
indítás[/youtube]

Very Happy
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Barum Bravuris 5Hm (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Nokian WR d4 Ford alufelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:48:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1392
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
Csak azt írhatom, hogy ki lett cserélve az alapjárati az autóban, azóta megszűnt mindenféle indítási és alapjárati probléma.
Nem kell a gáz az indításhoz, nem fullad le, nem dadog.Megérte a 16 900 Ft-ot.Smile
indítás[/youtube]

Very Happy


Ennyi, nem kell túl spilázni Very Happy még a vákumcsöveket átvizsgálnám
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 258


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 18:47:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1393
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
frizzi79 írta:
Csak azt írhatom, hogy ki lett cserélve az alapjárati az autóban, azóta megszűnt mindenféle indítási és alapjárati probléma.
Nem kell a gáz az indításhoz, nem fullad le, nem dadog.Megérte a 16 900 Ft-ot.Smile
indítás[/youtube]

Very Happy


Ennyi, nem kell túl spilázni Very Happy még a vákumcsöveket átvizsgálnám


Így van, azok rendben voltak.A fojtószelep lett még tisztítva.Ennyi.Smile
Ráadásul egy 6 éves aksi van az autóban, ami nálam soha nem volt töltve, mióta nálam van az autó (1.5 év).
Egy pöccre indul.
Mondjuk a következő reggelekre kíváncsi vagyok azért...Very Happy
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Barum Bravuris 5Hm (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Nokian WR d4 Ford alufelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 18:58:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1394
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
Jani44 írta:
frizzi79 írta:
Csak azt írhatom, hogy ki lett cserélve az alapjárati az autóban, azóta megszűnt mindenféle indítási és alapjárati probléma.
Nem kell a gáz az indításhoz, nem fullad le, nem dadog.Megérte a 16 900 Ft-ot.Smile
indítás[/youtube]

Very Happy


Ennyi, nem kell túl spilázni Very Happy még a vákumcsöveket átvizsgálnám


Így van, azok rendben voltak.A fojtószelep lett még tisztítva.Ennyi.Smile
Ráadásul egy 6 éves aksi van az autóban, ami nálam soha nem volt töltve, mióta nálam van az autó (1.5 év).
Egy pöccre indul.
Mondjuk a következő reggelekre kíváncsi vagyok azért...Very Happy


Az enyém ma reggelre megadta magát, bikázni kellett, úgyhogy kapott egy 60ah-s motorcraftot
Remélem vagy 100 évig bírni fogja! Laughing
nem tudjátok véletlenül, hogy egy motor indításnyi áramot kb mennyi idő alatt tölt vissza az autó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 22:44:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1395
 Hozzászólás témája: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 258


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 08:44:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1396
 Hozzászólás témája: Re: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing


Smile Smile
Itt "csak" -15 fok volt, az autó -13 fokot jelzett ekkor (5 napja nem mentem már vele) : -13 fok
Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Barum Bravuris 5Hm (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Nokian WR d4 Ford alufelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Heni87


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 07.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 12:11:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1397
 Hozzászólás témája: Re: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing



Mühelykönyv?Én erről még nem hallottam...

24 óra állás után ma indítottam előszór..És INDULT!!!elsőre gáz nélkül...Igaz este a motort letakartam,de akkor is ez egy jó jel..Nagyon köszönöm..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  krazek


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 04.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 19:54:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1398
 Hozzászólás témája: Re: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Heni87 írta:
lacko13 írta:
Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing



Mühelykönyv?Én erről még nem hallottam...

24 óra állás után ma indítottam előszór..És INDULT!!!elsőre gáz nélkül...Igaz este a motort letakartam,de akkor is ez egy jó jel..Nagyon köszönöm..

Gratula a sikerhez! Very Happy Utóbbi 3 hosszabb állás utáni indítás nekem is ment elsőre. A hatalmas mínuszokban is ma reggel. De nem ringatom el magam...

Ez a műhelykönyv engem is érdekelne. Smile Lackó, meg tudnád osztani a betanítós részt?

Már azon gondolkodom, veszek egy alapjárati motort alkatrészboltban, kicserélem itthon, betanítom és szevasz.
Milyen nehézség merülhet fel? Ne hulljon a lukba kosz, ez oké. Más amatőr hibalehetőség? Smile
Valaki írta régebben, hogy illendő a tömítést cserélni, ha már megbontja az ember. Azt vajon adnak hozzá?
Tipp a márkát illetően? Nem akarok gyárit 30-40 ezerért, max. 20 környékén jó lenne megoldani...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Heni87


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 07.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 20:15:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1399
 Hozzászólás témája: Re: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

krazek írta:
Heni87 írta:
lacko13 írta:
Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing



Mühelykönyv?Én erről még nem hallottam...

24 óra állás után ma indítottam előszór..És INDULT!!!elsőre gáz nélkül...Igaz este a motort letakartam,de akkor is ez egy jó jel..Nagyon köszönöm..

Gratula a sikerhez! Very Happy Utóbbi 3 hosszabb állás utáni indítás nekem is ment elsőre. A hatalmas mínuszokban is ma reggel. De nem ringatom el magam...



Ez a műhelykönyv engem is érdekelne. Smile Lackó, meg tudnád osztani a betanítós részt?

Már azon gondolkodom, veszek egy alapjárati motort alkatrészboltban, kicserélem itthon, betanítom és szevasz.
Milyen nehézség merülhet fel? Ne hulljon a lukba kosz, ez oké. Más amatőr hibalehetőség? Smile
Valaki írta régebben, hogy illendő a tömítést cserélni, ha már megbontja az ember. Azt vajon adnak hozzá?
Tipp a márkát illetően? Nem akarok gyárit 30-40 ezerért, max. 20 környékén jó lenne megoldani...


Sziasztok!!!
ECU újraprogramozás
Elıfordulhat, hogy valamilyem motorvezérlést szolgáló érzékelınk fals adatokat ad. Ha megtaláljuk a hibát, és kicseréljük/megjavítjuk az adott alkatrészt, nem készültünk el, hogy elfogadtassuk az új helyzetet az autóval, a legjobb, ha elfelejtetünk az autóval minden hibás mérést, és tiszta lappal kezdünk. Ezt úgy érjük el, ha a motorvezérlıt áramtalanítjuk, majd egy rövid procedúrával megismertetjük a vezérlıt az „új értékekkel” Mire lesz szükségünk - 10es vagy 13as villáskulcs – akksisaruja válogatja - Hideg motor - Megfelelıen csendes hely 8km-nyi próbaúthoz - Gyári rádió esetén a rádió biztonsági kódja Hogyan csináljuk Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belsı világítás, főtés, hőtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függılegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerő a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)
Jó bütykölést, Fusim, TáDé


Én ezt találtam..

Amúgy a kézkönyvben van egy mondat,aksi csere után hogy az autó furcsán viselkedhet 8km -ig..De azon kívül semmi,hogy mit célszerű csinálni..Gondolták rendeltetésszerüen van használva az autó,csak ez úgy-e nem mindig van igy...Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 22:19:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1400
 Hozzászólás témája: Re: Tanítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

krazek írta:
Heni87 írta:
lacko13 írta:
Nos, ma este kicseréltem az akksit,
a műhelykönyv szerint tanítottam be a compit!
Az alapjáratom magasabb lett és sokkal stabilabb!
Egyébként a műhelykönyv előírja, az akksicsere után illetve pl.: az alapjárati motor csere után is a compi tanítását!

Ui.: -17 fok volt ma reggel, elsőre, pöccra indult a gép! Laughing



Mühelykönyv?Én erről még nem hallottam...

24 óra állás után ma indítottam előszór..És INDULT!!!elsőre gáz nélkül...Igaz este a motort letakartam,de akkor is ez egy jó jel..Nagyon köszönöm..

Gratula a sikerhez! Very Happy Utóbbi 3 hosszabb állás utáni indítás nekem is ment elsőre. A hatalmas mínuszokban is ma reggel. De nem ringatom el magam...

Ez a műhelykönyv engem is érdekelne. Smile Lackó, meg tudnád osztani a betanítós részt?

Már azon gondolkodom, veszek egy alapjárati motort alkatrészboltban, kicserélem itthon, betanítom és szevasz.
Milyen nehézség merülhet fel? Ne hulljon a lukba kosz, ez oké. Más amatőr hibalehetőség? Smile
Valaki írta régebben, hogy illendő a tömítést cserélni, ha már megbontja az ember. Azt vajon adnak hozzá?
Tipp a márkát illetően? Nem akarok gyárit 30-40 ezerért, max. 20 környékén jó lenne megoldani...


Irtam neked üzit!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Peter80


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 03.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.01.08 13:29:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1401
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ha vkinek van ötlete mi lehet a gond, megköszönném ha megosztaná. Smile

A motor pöccre beindul - új akksi, gyertya - , de rá egy másodpercre már fulladna is, illetve le is fullad. Ezt elkerülvén adok egy gázfröccsöt 1-2 mp-ig, így már rendesen jár a motor. Eltömődött vmi? 98-ast tankolok bele lassan egy éve, s most kezdtek előjönni ezek a dolgok.

Másrészt ebben a baromi fagyban ami mostanában van, miután beindult a gép, olyan búgást hallat, mintha villanyautót tolnék túl.. 5w40 Total A3B4 van benne, de az 5w30as castrol mellett az 5w miatt gondolom ez is megfelelő, s nem emiatt búg. Amint bemelegedett a motor, minden rendben, de addig...szóval van mitől tartanom, vagy az egészet tudjam be a reggeli -16 fokoknak?

(2002. 1,4 16v - 230k km)

Köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3833


HozzászólásElküldve: 2017.01.09 09:48:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1402
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Peter80 írta:
Sziasztok!

Ha vkinek van ötlete mi lehet a gond, megköszönném ha megosztaná. Smile

A motor pöccre beindul - új akksi, gyertya - , de rá egy másodpercre már fulladna is, illetve le is fullad. Ezt elkerülvén adok egy gázfröccsöt 1-2 mp-ig, így már rendesen jár a motor. Eltömődött vmi? 98-ast tankolok bele lassan egy éve, s most kezdtek előjönni ezek a dolgok.

Másrészt ebben a baromi fagyban ami mostanában van, miután beindult a gép, olyan búgást hallat, mintha villanyautót tolnék túl.. 5w40 Total A3B4 van benne, de az 5w30as castrol mellett az 5w miatt gondolom ez is megfelelő, s nem emiatt búg. Amint bemelegedett a motor, minden rendben, de addig...szóval van mitől tartanom, vagy az egészet tudjam be a reggeli -16 fokoknak?

(2002. 1,4 16v - 230k km)

Köszi a segítséget!

Valószínűleg az alapjárati szabályozó a kehés... nem szereti a hideget.... amyelyi kezd elkoszolódni az nem tartja indulásnál az alapjáratot, gázzal kell tartani egy kicsit, majd visszajön az alapjárat.... tisztítás, vagy csere megoldja... (van fent róla csikk az oldalon, keress rá)
Az olajod nem felel meg a Focus előírásainak A1/B1 vagy A5 B/5 való bele..... a viszkozitás mellett egyébként méga a HTSH értéket is érdemes megnézni.... ha jól emléxem a Focusnál ez 2,8-körül vagy kisebb... az A3/B3 olajoknál ez sokszor 3,5 feletti..... szóval jobb ha a gyári előírásnál maradsz.....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  horvpeti1


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 03.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2017.01.15 11:50:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1403
 Hozzászólás témája: sziasztok! kis segítség kéne!
Hozzászólás az előzmény idézésével

megpróbáltam beindítani a fókát (1,4 benzin 2003) fél év állás után. Akksi egész éjjel töltőn volt, benzin friss ment bele 10 liter. A gyújtást ráadom, kerreg de nem rőffen. mi lehet a gond?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wanadyum


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 26.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 10:46:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1404
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 1-es fókám, 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne (akksi kb. 1,5 éves). Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Ez azóta van, mióta a fent leírtakat cserélték. Páromnak Szintén 1-es Focusa van, 99-es, 1,6-os ferdehátú, 210000 km-rel, akksi vaci új, 2 hete vettük. Ugyan azokat cserélték, ugyan az a szerelő csinálta. Neki nem egyből a megvétel után, hanem rá egy hónapra, akksi csere után pár nappal. És most nála is jelentkezett ez a hiba. Kérdeztem már itt a fórumon, és jött is egy pár válasz (amit ez úton is köszönök szépen) de tuti, hogy a fent felsoroltak közül van gond valamivel. hiszen ugyan az a hiba. Van amikor -17-ben pöccre indul, viszont valamelyik nap -7-ben kb hatodjára indult csak. Ezt az előbb megcsináltam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa Nyilván a napokban fog csak kiderülni, hogy hasznos volt-e. A leírtak alapján jártam el. Mikor beindítottam, kb ötödjére sikerült, és nem volt alapjáratom. Kis gázzal tartottam meg, de fél perc után, miután levettem a lábam a gázról, leállt. Újra indítás, 1-2 perc után maradt csak meg az alapjárat. Mit tippeltek, mivel lehet a gond? Mert ha ez az újratanítás nem oldja meg, akkor tovább kell keresgélni. Ja, és a szerelő lambda szondára, vagy indító kábelre gyanakszik, viszont az a fura, hogy pont a cserék után jött elő mindkét kocsiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 16:53:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1405
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wanadyum írta:
Sziasztok!
Van egy 1-es fókám, 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne (akksi kb. 1,5 éves). Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Ez azóta van, mióta a fent leírtakat cserélték. Páromnak Szintén 1-es Focusa van, 99-es, 1,6-os ferdehátú, 210000 km-rel, akksi vaci új, 2 hete vettük. Ugyan azokat cserélték, ugyan az a szerelő csinálta. Neki nem egyből a megvétel után, hanem rá egy hónapra, akksi csere után pár nappal. És most nála is jelentkezett ez a hiba. Kérdeztem már itt a fórumon, és jött is egy pár válasz (amit ez úton is köszönök szépen) de tuti, hogy a fent felsoroltak közül van gond valamivel. hiszen ugyan az a hiba. Van amikor -17-ben pöccre indul, viszont valamelyik nap -7-ben kb hatodjára indult csak. Ezt az előbb megcsináltam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa Nyilván a napokban fog csak kiderülni, hogy hasznos volt-e. A leírtak alapján jártam el. Mikor beindítottam, kb ötödjére sikerült, és nem volt alapjáratom. Kis gázzal tartottam meg, de fél perc után, miután levettem a lábam a gázról, leállt. Újra indítás, 1-2 perc után maradt csak meg az alapjárat. Mit tippeltek, mivel lehet a gond? Mert ha ez az újratanítás nem oldja meg, akkor tovább kell keresgélni. Ja, és a szerelő lambda szondára, vagy indító kábelre gyanakszik, viszont az a fura, hogy pont a cserék után jött elő mindkét kocsiba.


Üdv!

Én személy szerint a szonda hibájában kételkedek, mivel a szonda pont a hidegindításnál figyelmen kívül van hagyva. (direkt el van dúsítva a keverék, miért kéne hogy szabályozzon bármit is, az más, hogy a lehető leggyorsabban figyelembe veszik, de nem rögtön). Indítókábel Question Fiesta is írta, hogy néháhy pillanat alat ki lehet mérni, bár ki szeretném egészíteni, hogy nem 0,5V lehet a feszültségesés, hanem MAX 0,2V. Persze innen csak tippjeim lehetnek, de a bontásoknál előfordulnak esetleg elöregedett csövek amik a bontásnál elrepednek, nem illeszkednek a csatlakozókon és a motor esetleg időnként fals levegőt kap, érinkezési hibák csatlakozóknál PL: vezérműtengely jeladó Exclamation Exclamation Exclamation ami tudvalevő, elsősorban indulásnál veszi figyelembe az elektronika (igaz minden indulásnál, és nem csak a hidegindításnál), de lehet hogy olyan sérülés érte ami hidegben okoz hibát. És az sem biztos, hogy a szerelés következménye (isten utjai kifürkészhetetlenek, a gépeké méginkább Rolling Eyes )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wanadyum


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 26.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.02.02 06:49:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1406
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Boszme írta:
wanadyum írta:
Sziasztok!
Van egy 1-es fókám, 2004-es, 1,4-es benzines sedan. 150000 km van benne (akksi kb. 1,5 éves). Megvétel után olaj-, olajszűrő-, vezérlés-, benzinszűrő-, gyertya-, levegőszűrő csere megvolt. Probléma a következő: nem mindig indul elsőre. van amikor csak harmadjára-negyedjére indul be. Ez azóta van, mióta a fent leírtakat cserélték. Páromnak Szintén 1-es Focusa van, 99-es, 1,6-os ferdehátú, 210000 km-rel, akksi vaci új, 2 hete vettük. Ugyan azokat cserélték, ugyan az a szerelő csinálta. Neki nem egyből a megvétel után, hanem rá egy hónapra, akksi csere után pár nappal. És most nála is jelentkezett ez a hiba. Kérdeztem már itt a fórumon, és jött is egy pár válasz (amit ez úton is köszönök szépen) de tuti, hogy a fent felsoroltak közül van gond valamivel. hiszen ugyan az a hiba. Van amikor -17-ben pöccre indul, viszont valamelyik nap -7-ben kb hatodjára indult csak. Ezt az előbb megcsináltam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa Nyilván a napokban fog csak kiderülni, hogy hasznos volt-e. A leírtak alapján jártam el. Mikor beindítottam, kb ötödjére sikerült, és nem volt alapjáratom. Kis gázzal tartottam meg, de fél perc után, miután levettem a lábam a gázról, leállt. Újra indítás, 1-2 perc után maradt csak meg az alapjárat. Mit tippeltek, mivel lehet a gond? Mert ha ez az újratanítás nem oldja meg, akkor tovább kell keresgélni. Ja, és a szerelő lambda szondára, vagy indító kábelre gyanakszik, viszont az a fura, hogy pont a cserék után jött elő mindkét kocsiba.


Üdv!

Én személy szerint a szonda hibájában kételkedek, mivel a szonda pont a hidegindításnál figyelmen kívül van hagyva. (direkt el van dúsítva a keverék, miért kéne hogy szabályozzon bármit is, az más, hogy a lehető leggyorsabban figyelembe veszik, de nem rögtön). Indítókábel Question Fiesta is írta, hogy néháhy pillanat alat ki lehet mérni, bár ki szeretném egészíteni, hogy nem 0,5V lehet a feszültségesés, hanem MAX 0,2V. Persze innen csak tippjeim lehetnek, de a bontásoknál előfordulnak esetleg elöregedett csövek amik a bontásnál elrepednek, nem illeszkednek a csatlakozókon és a motor esetleg időnként fals levegőt kap, érinkezési hibák csatlakozóknál PL: vezérműtengely jeladó Exclamation Exclamation Exclamation ami tudvalevő, elsősorban indulásnál veszi figyelembe az elektronika (igaz minden indulásnál, és nem csak a hidegindításnál), de lehet hogy olyan sérülés érte ami hidegben okoz hibát. És az sem biztos, hogy a szerelés következménye (isten utjai kifürkészhetetlenek, a gépeké méginkább Rolling Eyes )


A csatlakozókat meg fogom nézni, hátha. Lehúzom, visszadugom. Még kettő tippem van. Az egyik: nem szereti az új gyertyát, lehet hétvégén visszarakom a régieket. A másik, hogy a kézikönyv 5W30-as olajat ajánl, de mindkét kocsiba 10W40 lett téve. Nem tudom, hogy befolyásolja-e. Ez az újratanítás dolog, amit be linkeltem nem vállt be. Az előbb (+1°C) harmadjára indult, gázadással, de amint levettem a lábam a gázról, leállt. Negyedjére indítottam, szintén gázadással, egy percig tartottam 1000-1200 fordulaton, utána levettem a lábam a gázról, lezuhant 800-ra, majd visszaállt 1000-re. Páromnak (99-es focus) szintén harmadjára gázzal, de mondtam neki hogy tartsa meg 1200 körül egy percig, utána jó lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sagipet


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 02.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.02.02 18:48:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1407
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Én még új vagyok itt, de mivel nekem is előjött ez a gázzal indulós probléma, gondoltam írok. Én első körben alapjárati motorra gondoltam. Kitisztítottam, leellenőriztem, semmi, jó. Ha azzal baj lenne, üzem meleg motornál is hülyéskedne az alapjárat. Továbbá kipróbáltam amikor tudtam hogy nem fog jól indulni, fellazítottam az alapjárati motor házát, ezzel többlet levegőt adva a motornak, nem változott semmi. Szóval nem levegőt nem kap, hanem üzemanyagot, vagy/és gyújtást. Így ezt a problémát kilőttem. Lambda szonda hiba is jelentkezne meleg motornál, ingadozás, magas fogyi,stb, továbbá a check lámpa is jelezné a műszerfalon, így ezt is kilőttem mint hibát. Most kicseréltem a vízhőfok jeladót a hengerfejben a gyertyák között (1.6 16v 2004-es a kocsi egyébként), és kíváncsian várom a reggeli indítást. Ha a jeladó hibás jelet ad a motorvezérlőnek, akkor nem kapcsol be a dúsítás, remélem ez a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.02.03 08:08:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1408
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem most volt az elmúlt két-három napba, hogy csak gázadásra indult. Gázadás nélkül egyálltalán nem indult. Gázra ahogy beindult, pár másodpercig (5-10 mp) tartani kellett a gázt, mert különben leállt, de utána minden rendbe volt. Tegnap megcsináltam az alapjárati tisztitást, és azóta indul elsőre gázadás nélkül.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.02.03 15:08:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1409
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Sziasztok!

Gázra ahogy beindult, pár másodpercig (5-10 mp) tartani kellett a gázt, mert különben leállt, .


Így Te voltál az alapjárati szelep Wink .
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.02.03 15:10:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1410
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
Attesz27 írta:
Sziasztok!

Gázra ahogy beindult, pár másodpercig (5-10 mp) tartani kellett a gázt, mert különben leállt, .


Így Te voltál az alapjárati szelep Wink .


Szia Jani,
összeraktad a motort?
mit tapasztaltál?
érdekelnének a fejlemények! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 46, 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

47 / 49 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc