Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.11.30. 08:47:28 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: mnz77
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25968
Látogatók:
Vendégek: 426
Tagok: 1
Összesen: 427

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

48 / 49 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.02.03 15:12:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1411
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
Attesz27 írta:
Sziasztok!

Gázra ahogy beindult, pár másodpercig (5-10 mp) tartani kellett a gázt, mert különben leállt, .


Így Te voltál az alapjárati szelep Wink .


Igen, így is lehet mondani! Smile
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.02.03 15:19:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1412
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Jani44 írta:
Attesz27 írta:
Sziasztok!

Gázra ahogy beindult, pár másodpercig (5-10 mp) tartani kellett a gázt, mert különben leállt, .


Így Te voltál az alapjárati szelep Wink .


Szia Jani,
összeraktad a motort?
mit tapasztaltál?
érdekelnének a fejlemények! Smile


Szia

Ma két hete hogy kész lett. Tettem fel képeket de letoltak -valamilyen szinten jogosan- hogy túl nagy méretűek voltak. Szóval a fogyasztás megnőtt mert még nincs összekopva, de erősebb és nyomatékosabb lett. Olajfogyasztásról még nem tudok beszámolni mert még 400 km sem mentem vele de a kipuf végéből tűnik el a korom és fehéredik ki. Pedig csak városban használom. Ezt jó jelnek veszem. Hogy minden faxa legyen megdöglött a sebjeladó így azt most rendeltem meg Evil or Very Mad Teszek fel néhány képet mindjárt a Motorhiba topikba

Itt az alap.szelepem megpucolva

http://www.kepfeltoltes.eu/images/410P1130922.jpg
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.02.04 16:52:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1413
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
...Tettem fel képeket de letoltak -valamilyen szinten jogosan- hogy túl nagy méretűek voltak...


Szia Jani!

Én írtam pm-et a képek miatt. Szeretnénk képeket, ha átméretezed mondjuk kb. 600*800-ra.
Akár paint-ben is meglehet tenni: kezdőlap, átméretezés, 20%, OK, Save.

Vagy a linkek is jók, aki akarja letölti. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  REVAN92


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 22.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 16:40:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1414
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Pár napja nekem is elkezdett rendetlenkedni, az mk1-es 1.6 benzines focusom, szeretném a segítségetek kérni, mert csak találgatni tudok.
Első körben reggel gond nélkül elindult az autó viszont, munkából kijövet nem indult el, először érdekesen néztem, gondolván biztos a hideg miatt kicsit makacskodik, nem szokásom kapkodni szépen megvárom mindig, hogy először aludjanak el műszerfal jelzései, és utána indítok. 2x-3x megpróbáltam kb 20 mp-t hagyva az indítási próbálkozások között, majd megpróbáltam gázadás segítségével igazságra bírni, elsőre nem sikerült, másodikra viszont hajlandó volt elindulni.

Másnap reggel is eljátszotta ugyan ezt de másodjára beindult mindezt gázadás nélkül. Észrevettem ha lassítok akkor gyengébbek lettek a műszerfal fényei és a fényszóró is mintha halványabb lett volna 1-2mp erejéig, körbekérdeztem és akkumulátor gyanúnak tűnt, nem is haboztam tovább kicseréltem az akkumulátort ezüst-kalciumosra (normál Varta volt benne 44Ah-s).

A gond sajnos nem szűnt meg bár érzékelhetően jót tett az akkumulátor csere, kevésbé vált érzékennyé egyes kapcsolásokra (hátsószélvédő fűtés, ülésfűtés stb), csak is akkor jelenik meg ez a probléma, amikor kb 8 vagy annál több órát állt az autó egy helyben, ha 2 órán belül beindítom például akkor azonnal indul. Indításnál lehet hallani hogy, feláll az autó rendszere, indítok, teker az önindító de nem kapja el és vége, ha gázt adok hozzá a motor beindul tartom gázpedálal ha elengedem leáll.

Decemberben elvégeztem rajta az általános szervizelést ami a következőket foglalja magában: olaj csere (5w40), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere

Remélem viszonylag jól fogalmaztam, az autó kb 4 hónapja van nálam, eddig teljesen probléma mentes volt pedáns állapotnak örvend. Korábban átesett a teljes vezérlés és vízpumpa cserén amit Ford Márkaszervízben végeztek el. Jelenleg 143.000 km van benne. Évjárata: 2003 6. havi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 21:16:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1415
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

REVAN92 írta:
... Észrevettem ha lassítok akkor gyengébbek lettek a műszerfal fényei és a fényszóró is mintha halványabb lett volna 1-2mp erejéig...


Én nem szoktam ilyet látni a saját autómon. Gyanús. Exclamation

Ha jár a motor, a feszültséget nem az akkumulátor, hanem a generátor határozza meg. Az akksi max. 12,6 V-ot tud, a generátor 14,4-14,8 V-ot szolgáltat.

Ellenőrizni kellene a töltő feszültségeket, kábeleket. Lehet, hogy amikor a motorfék miatt megmozdul a motor, a félig eltört kábelben megnő az ellenállás. Nem meleg a piros kábel az akksi közelében?

Ez megmagyarázná, hogy az új töltött akksival miért javult egy ideig a helyzet. Azután a gyenge töltés miatt megint romlott.

De ettől nem kellene beindulás után leállnia.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomyka1


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 31.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.02.08 21:06:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1416
 Hozzászólás témája: Kulcsprobléma!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.Lenne egy olyan gondom,hogy kikopott a gyári távirányítós kulcsom vásároltam is egy nyers kulcsot a pótkulcsról le is lett másolva.De a nagyobb probléma,hogy a távirányítóban a microkapcsoló szétesett és nem tudom gombbal zárni az autót.vettem egy másik távirányítót chippel és e kopott kulcsal nem tudom betanítani a távirányítót.Tudna valaki segíteni ebben a dologban?Nagyon fontos lenne.Előreis köszönöm!Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  REVAN92


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 22.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.02.08 21:13:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1417
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
REVAN92 írta:
... Észrevettem ha lassítok akkor gyengébbek lettek a műszerfal fényei és a fényszóró is mintha halványabb lett volna 1-2mp erejéig...


Én nem szoktam ilyet látni a saját autómon. Gyanús. Exclamation

Ha jár a motor, a feszültséget nem az akkumulátor, hanem a generátor határozza meg. Az akksi max. 12,6 V-ot tud, a generátor 14,4-14,8 V-ot szolgáltat.

Ellenőrizni kellene a töltő feszültségeket, kábeleket. Lehet, hogy amikor a motorfék miatt megmozdul a motor, a félig eltört kábelben megnő az ellenállás. Nem meleg a piros kábel az akksi közelében?

Ez megmagyarázná, hogy az új töltött akksival miért javult egy ideig a helyzet. Azután a gyenge töltés miatt megint romlott.

De ettől nem kellene beindulás után leállnia.


Nos jelen pillanatban a helyzet az, hogy megvártam a fizetést, hogy elvigyem beméretni, viszont ezalatt a pár nap alatt nem csinálja a fent említett problémát Surprised Létezhet hogy a párás nyálkás vizes idő miatt lett valami elektromos zavar? Az akksi piros kábelét nem éreztem melegnek, azt megnéztem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.02.09 14:40:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1418
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

REVAN92 írta:

Nos jelen pillanatban a helyzet az, hogy megvártam a fizetést, hogy elvigyem beméretni, viszont ezalatt a pár nap alatt nem csinálja a fent említett problémát Surprised Létezhet hogy a párás nyálkás vizes idő miatt lett valami elektromos zavar? Az akksi piros kábelét nem éreztem melegnek, azt megnéztem.
Létezhet. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Blacky666


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 12.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.02.12 09:23:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1419
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Nekem olyan problémát produkál a fókám, hogy amikor gyújtást adok, a piros villogó led nem világít folyamatosan pár másodpercig és utána alszik ki (mint normális esetben) hanem folyamatosan villog mintha nem is adtam volna rá gyújtást.
Ilyenkor a bugó hang is ki marad (gondolom az ac pumpa hangja) és az lcd panel kijelzője is be csíkozódik.

Sokszor elsőre indul még hidegbe is, viszont néha meg makacsolja magát és olyankor akár 10-20 gyujtás kísérlet után magához tér váratlanul. (nyáron is produkálja) Mi lehet a probléma?

Volt szervízbe 1 éve de nem tudták meg oldani a problémát. Régi aksira gyanakodtak, ki cserélték de nem oldotta meg a problémát.

Ha valakinek van ötlete és javaslata, hogy mi a hiba esetleg hogyan lehetne orvosolni azt meg köszönném mert nagyon idegesítő jelenség főleg ha sietnem kell.

A válaszokat előre is köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kata7806


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.04.13 16:57:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1420
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Múlt csütörtök óta boldog tulaja vagyok egy 2006-os 1,4-es Focusnak. Imádom, az előző roncshalmaz autóm után maga a mennyország ezt vezetni. Egy problémát észleltem nála, mégpedig hogy indításnál egyet "köszörül", s csak utána indul be.
Van-e ötletetek, hogy mi lehet a gond? Hallottam egy bendix nevű alkatrészről, de én teljesen laikus vagyok.
Jövő héten megy szerelőhöz, hogy az ilyenkor szokásos olajcsere, stb megtörténjen, de addig is kíváncsi vagyok, hogy másnál jelentkezett-e ez a hibajelenség?
Előre is köszi a válaszokat! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.04.14 13:01:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1421
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kata7806 írta:
Sziasztok!

Múlt csütörtök óta boldog tulaja vagyok egy 2006-os 1,4-es Focusnak. Imádom, az előző roncshalmaz autóm után maga a mennyország ezt vezetni. Egy problémát észleltem nála, mégpedig hogy indításnál egyet "köszörül", s csak utána indul be.
Van-e ötletetek, hogy mi lehet a gond? Hallottam egy bendix nevű alkatrészről, de én teljesen laikus vagyok.
Jövő héten megy szerelőhöz, hogy az ilyenkor szokásos olajcsere, stb megtörténjen, de addig is kíváncsi vagyok, hogy másnál jelentkezett-e ez a hibajelenség?
Előre is köszi a válaszokat! Smile


Üdv a klubban!

Sok szerencsét kívánok az autódhoz.

A kérdésedre válaszolva, igen előfordult már mással is a hibajelenség. Álltalában valóban a bendix a "ludas", de természetesen lehet más hiba is. Ezt, hogy a laikus is nagyjából el tudja képzelni, úgy működik, hogy van egy nagy fogaskerék (szaknyelven fogaskoszorú) és ebbe belecsúsztatnak egy lassan forgó kisfogaskereket (bendix). Amikor a bendix beleért a nagykerékbe elkezdik gyorsan forgatni, a motor beindul. Igen ám, de most meg a motor forgatja a bendixet méghozzá nagyon gyorsan ami károsítaná az önindító forgo alkatrészeit, tehát alkalmaznak benne egy úgynevezett szabadonfutót is ami megvédi az önindítót.
Ez hasonlóképpen működik, mint a kerékpáron a pedál, te tudod hajtani a kereket a pedállal, de a kerék nem tudja a pedált.
Na, most ha a bendix fogaskereke megkopot (vagy és ez a roszabb, mindkét kerék), illetve a szabadonfutó csúszik (biciklinél ugy mondják szalajt) akkor lehet egy ilyen daráló hangot hallani indítózáskor.

Remélem, hogy neked nem kell fogaskoszorút cserélni, mert az sajnos egy nagyobb kaliberű műtét Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kata7806


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.04.14 14:18:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1422
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Boszme írta:
Kata7806 írta:
Sziasztok!

Múlt csütörtök óta boldog tulaja vagyok egy 2006-os 1,4-es Focusnak. Imádom, az előző roncshalmaz autóm után maga a mennyország ezt vezetni. Egy problémát észleltem nála, mégpedig hogy indításnál egyet "köszörül", s csak utána indul be.
Van-e ötletetek, hogy mi lehet a gond? Hallottam egy bendix nevű alkatrészről, de én teljesen laikus vagyok.
Jövő héten megy szerelőhöz, hogy az ilyenkor szokásos olajcsere, stb megtörténjen, de addig is kíváncsi vagyok, hogy másnál jelentkezett-e ez a hibajelenség?
Előre is köszi a válaszokat! Smile


Üdv a klubban!

Sok szerencsét kívánok az autódhoz.

A kérdésedre válaszolva, igen előfordult már mással is a hibajelenség. Álltalában valóban a bendix a "ludas", de természetesen lehet más hiba is. Ezt, hogy a laikus is nagyjából el tudja képzelni, úgy működik, hogy van egy nagy fogaskerék (szaknyelven fogaskoszorú) és ebbe belecsúsztatnak egy lassan forgó kisfogaskereket (bendix). Amikor a bendix beleért a nagykerékbe elkezdik gyorsan forgatni, a motor beindul. Igen ám, de most meg a motor forgatja a bendixet méghozzá nagyon gyorsan ami károsítaná az önindító forgo alkatrészeit, tehát alkalmaznak benne egy úgynevezett szabadonfutót is ami megvédi az önindítót.
Ez hasonlóképpen működik, mint a kerékpáron a pedál, te tudod hajtani a kereket a pedállal, de a kerék nem tudja a pedált.
Na, most ha a bendix fogaskereke megkopot (vagy és ez a roszabb, mindkét kerék), illetve a szabadonfutó csúszik (biciklinél ugy mondják szalajt) akkor lehet egy ilyen daráló hangot hallani indítózáskor.

Remélem, hogy neked nem kell fogaskoszorút cserélni, mert az sajnos egy nagyobb kaliberű műtét Rolling Eyes


Köszönöm a gyors és kimerítő választ! Smile
Ha sikerült megtalálni a hibaforrást, mindenképpen írok majd!
Bízom benne, hogy tényleg csak a bendix fogaskereke a ludas.. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.04.14 15:23:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1423
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kata7806 írta:
Boszme írta:
Kata7806 írta:
Sziasztok!

Múlt csütörtök óta boldog tulaja vagyok egy 2006-os 1,4-es Focusnak. Imádom, az előző roncshalmaz autóm után maga a mennyország ezt vezetni. Egy problémát észleltem nála, mégpedig hogy indításnál egyet "köszörül", s csak utána indul be.
Van-e ötletetek, hogy mi lehet a gond? Hallottam egy bendix nevű alkatrészről, de én teljesen laikus vagyok.
Jövő héten megy szerelőhöz, hogy az ilyenkor szokásos olajcsere, stb megtörténjen, de addig is kíváncsi vagyok, hogy másnál jelentkezett-e ez a hibajelenség?
Előre is köszi a válaszokat! Smile


Üdv a klubban!

Sok szerencsét kívánok az autódhoz.

A kérdésedre válaszolva, igen előfordult már mással is a hibajelenség. Álltalában valóban a bendix a "ludas", de természetesen lehet más hiba is. Ezt, hogy a laikus is nagyjából el tudja képzelni, úgy működik, hogy van egy nagy fogaskerék (szaknyelven fogaskoszorú) és ebbe belecsúsztatnak egy lassan forgó kisfogaskereket (bendix). Amikor a bendix beleért a nagykerékbe elkezdik gyorsan forgatni, a motor beindul. Igen ám, de most meg a motor forgatja a bendixet méghozzá nagyon gyorsan ami károsítaná az önindító forgo alkatrészeit, tehát alkalmaznak benne egy úgynevezett szabadonfutót is ami megvédi az önindítót.
Ez hasonlóképpen működik, mint a kerékpáron a pedál, te tudod hajtani a kereket a pedállal, de a kerék nem tudja a pedált.
Na, most ha a bendix fogaskereke megkopot (vagy és ez a roszabb, mindkét kerék), illetve a szabadonfutó csúszik (biciklinél ugy mondják szalajt) akkor lehet egy ilyen daráló hangot hallani indítózáskor.

Remélem, hogy neked nem kell fogaskoszorút cserélni, mert az sajnos egy nagyobb kaliberű műtét Rolling Eyes


Köszönöm a gyors és kimerítő választ! Smile
Ha sikerült megtalálni a hibaforrást, mindenképpen írok majd!
Bízom benne, hogy tényleg csak a bendix fogaskereke a ludas.. Wink


A Bendix egyébként csak egy olyan név mint a Flex vagyis sarokcsiszolómárka, tehát gyakorlatilag egy alkatrészmárka. De nem csak a kisfogaskereket takarja, hanem egybe van építve a szabadonfutóval és pár dolog még van benne ( a teljeség igénye nélkül rugó, vezetőhüvely)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  borbelyzoli


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.04.17 11:26:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1424
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Van egy Ford Focus MK1 2003-as gyártási év, 1,6 16v Zetec-SE FYDD motorral.
A probléma a következő: megállitás után ha hagyom egy ideig (néhány perctől néhány óráig) nehezebben indul, csak hosszabb forgatás (5-10 másodperc) után indúl.
Ha közvetlenűl leállítás után, vagy csak másnap reggel próbálom, könnyedén indul.
Mértem üzemanyag-nyomást a befecskendező szelepeknél: 3,5 bar ha a vákuum cső csatlakoztatva van a nyomásszabályozóra, és 4 bár ha a vákuum csövet leveszem.
Hibakód nincs.
Az alapjárati levegő szabályzó ki van tisztitva.
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.04.27 21:04:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1425
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

borbelyzoli írta:
....


Leállításkor a leálló olajkeringés és vízhűtés miatt a motor egyes részei magasabb hőmérsékletre melegszenek, mint üzem közben.
Ha pl. a vezérműtengely jeladónak olyan kontakthibája van, ami melegre jön elő, az okozhat ilyen jelenséget. De akkor tipikusan egyáltalán nem indul a motor, amig egy kicsit le nem hül

Vagy a benzinben benzingőzbuborékok keletkezhetnek. Ez akkor jön elő, ha az üzemanyagrendszer nem tartja a nyomást. Hibátlan autónál a megmaradt nyomás nem engedi a benzint felforrni, ezért a jó autó melegen is indul.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  borbelyzoli


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.04.27 21:18:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1426
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
borbelyzoli írta:
....


Leállításkor a leálló olajkeringés és vízhűtés miatt a motor egyes részei magasabb hőmérsékletre melegszenek, mint üzem közben.
Ha pl. a vezérműtengely jeladónak olyan kontakthibája van, ami melegre jön elő, az okozhat ilyen jelenséget. De akkor tipikusan egyáltalán nem indul a motor, amig egy kicsit le nem hül

Vagy a benzinben benzingőzbuborékok keletkezhetnek. Ez akkor jön elő, ha az üzemanyagrendszer nem tartja a nyomást. Hibátlan autónál a megmaradt nyomás nem engedi a benzint felforrni, ezért a jó autó melegen is indul.


Köszönöm szépen. Még azt vettem észre, hogy amikor nehezen indúl, ha kissé lenyomom a gázpedált, akkor könnyen indúl.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  krisztitike


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 11:46:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1427
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Akadt egy kis időlegesen jelentkező hibajelenségem.

Az autó:
Ford Focus 1 1.4 benzin kombi, 2001-es kiadás.

Hibajelenség:
1.nap - Jövök hazafelé (kb. 15km), megálltam egy ismerősnél (kb. 30 perc), akarok indulni, autó begyullad majd rögtön le is áll. Próbálgattam még jónéhányszor, mindig ugyanaz, beindul egy pillanatra, majd rögtön le is áll. Otthagytam.
2.nap - Reggel megyek az autóért, pöccre gyullad. Egész nap hajkurásztam, semmi hiba. Estefelé ugyanott ahol előző nap, megálltam egy kávéra, indulnék, beindul majd azonnal leáll. Próbálgatom de semmi, megint otthagytam.
3.nap - Reggel megint pöccre indul. 4 napig semmi hiba, pedig mentem vele, rövidebb és hosszabb távon is, sorakoztam vele a határon.
7.nap - Megyek vele a városba, parkoló, mivel nehezen találtam helyet, töbször leállítottam, indítottam, semmi gond. 5 óra múlva indulnék haza, be se indul. Az önindító dolgozik, de semmi életjel. Fél óra próbálgatás után megint ott kellett hagynom.
8.nap - Busszal be a városba, beül, kulcs elfordít, mintha mi se történt volna, pöccre indul. Első utam az autó villamossági szerelőhöz vezetett, aki azt mondta nem tud mit kezdeni vele. Vagy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket, vagy várjam meg még rendesen tönkre nem megy, mert így, hogy működik nem tud mit vizsgálni rajta.

Még annyit tennék hozzá, hogy azt figyeltem meg, hogy amikor nem indul az autó, akkor nem hallatszik a benzinpumpa hangja. Normál esetben ha ráadom a gyújtást, hallani ahogy pár másodpercig működik a pumpa, a hiba esetén semmi hang.

Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, vagy mit kellene ellenőrizni az autón a hiba ideje alatt, azt megköszönném. Kicsit már kellemetlennek érzem, hogy esténként stoppal kell hazajönnöm, majd reggelente elmenni az autóért Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bury47es


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 26.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 12:33:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1428
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

krisztitike írta:
Sziasztok!
Akadt egy kis időlegesen jelentkező hibajelenségem.

Az autó:
Ford Focus 1 1.4 benzin kombi, 2001-es kiadás.

Hibajelenség:
1.nap - Jövök hazafelé (kb. 15km), megálltam egy ismerősnél (kb. 30 perc), akarok indulni, autó begyullad majd rögtön le is áll. Próbálgattam még jónéhányszor, mindig ugyanaz, beindul egy pillanatra, majd rögtön le is áll. Otthagytam.
2.nap - Reggel megyek az autóért, pöccre gyullad. Egész nap hajkurásztam, semmi hiba. Estefelé ugyanott ahol előző nap, megálltam egy kávéra, indulnék, beindul majd azonnal leáll. Próbálgatom de semmi, megint otthagytam.
3.nap - Reggel megint pöccre indul. 4 napig semmi hiba, pedig mentem vele, rövidebb és hosszabb távon is, sorakoztam vele a határon.
7.nap - Megyek vele a városba, parkoló, mivel nehezen találtam helyet, töbször leállítottam, indítottam, semmi gond. 5 óra múlva indulnék haza, be se indul. Az önindító dolgozik, de semmi életjel. Fél óra próbálgatás után megint ott kellett hagynom.
8.nap - Busszal be a városba, beül, kulcs elfordít, mintha mi se történt volna, pöccre indul. Első utam az autó villamossági szerelőhöz vezetett, aki azt mondta nem tud mit kezdeni vele. Vagy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket, vagy várjam meg még rendesen tönkre nem megy, mert így, hogy működik nem tud mit vizsgálni rajta.

Még annyit tennék hozzá, hogy azt figyeltem meg, hogy amikor nem indul az autó, akkor nem hallatszik a benzinpumpa hangja. Normál esetben ha ráadom a gyújtást, hallani ahogy pár másodpercig működik a pumpa, a hiba esetén semmi hang.

Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, vagy mit kellene ellenőrizni az autón a hiba ideje alatt, azt megköszönném. Kicsit már kellemetlennek érzem, hogy esténként stoppal kell hazajönnöm, majd reggelente elmenni az autóért Smile



Szia az imó ledje az óra főlőt mint csinál mikor nem indul az autó ? Úgy rémlik mikor elfogadja a kulcsot akkor nem világit , mikor pedig nem fogadja el folyamatosan villog és le tiltja az üzemanyag pumpát. Ha nem indul próbáld meg pótkulccsal be indítani ha van . Ha nem az imó-val van baj akkor lehet az üzemanyag pumpánál rossz a kontaktus . Nekem szét volt égve az üzemanyag pumpánál a tankba a csatlakozó kb 3 évvel ezelőtt .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  krisztitike


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 13:35:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1429
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elalszik a led, nem villog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisgundel


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 05.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.08.06 04:40:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1430
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
1.6-os benzines focusom van.
Olyan probléma adódott, hogy hideg indításkor 4x 5x próbálkozok mire beindul a motor. Utána szépen jár, nem dadog nem rángat. Mi lehet a gond? Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2017.08.06 13:05:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1431
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

krisztitike írta:
Sziasztok!
Akadt egy kis időlegesen jelentkező hibajelenségem.

Az autó:
Ford Focus 1 1.4 benzin kombi, 2001-es kiadás.

Hibajelenség:
1.nap - Jövök hazafelé (kb. 15km), megálltam egy ismerősnél (kb. 30 perc), akarok indulni, autó begyullad majd rögtön le is áll. Próbálgattam még jónéhányszor, mindig ugyanaz, beindul egy pillanatra, majd rögtön le is áll. Otthagytam.
2.nap - Reggel megyek az autóért, pöccre gyullad. Egész nap hajkurásztam, semmi hiba. Estefelé ugyanott ahol előző nap, megálltam egy kávéra, indulnék, beindul majd azonnal leáll. Próbálgatom de semmi, megint otthagytam.
3.nap - Reggel megint pöccre indul. 4 napig semmi hiba, pedig mentem vele, rövidebb és hosszabb távon is, sorakoztam vele a határon.
7.nap - Megyek vele a városba, parkoló, mivel nehezen találtam helyet, töbször leállítottam, indítottam, semmi gond. 5 óra múlva indulnék haza, be se indul. Az önindító dolgozik, de semmi életjel. Fél óra próbálgatás után megint ott kellett hagynom.
8.nap - Busszal be a városba, beül, kulcs elfordít, mintha mi se történt volna, pöccre indul. Első utam az autó villamossági szerelőhöz vezetett, aki azt mondta nem tud mit kezdeni vele. Vagy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket, vagy várjam meg még rendesen tönkre nem megy, mert így, hogy működik nem tud mit vizsgálni rajta.

Még annyit tennék hozzá, hogy azt figyeltem meg, hogy amikor nem indul az autó, akkor nem hallatszik a benzinpumpa hangja. Normál esetben ha ráadom a gyújtást, hallani ahogy pár másodpercig működik a pumpa, a hiba esetén semmi hang.

Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, vagy mit kellene ellenőrizni az autón a hiba ideje alatt, azt megköszönném. Kicsit már kellemetlennek érzem, hogy esténként stoppal kell hazajönnöm, majd reggelente elmenni az autóért Smile


Ki kellene olvasni a DTC-t. Asszony volt corsäja igy kezdte mint a tied,aztän meleg motornäl leällt,nem lehetett beinditani. Fötengely jelado hiba volt. Kicsereltem es jo lett.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerup


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 21.
Hozzászólások: 113

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.08.06 17:16:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1432
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

krisztitike írta:
Sziasztok!
Akadt egy kis időlegesen jelentkező hibajelenségem.

Az autó:
Ford Focus 1 1.4 benzin kombi, 2001-es kiadás.

Hibajelenség:
1.nap - Jövök hazafelé (kb. 15km), megálltam egy ismerősnél (kb. 30 perc), akarok indulni, autó begyullad majd rögtön le is áll. Próbálgattam még jónéhányszor, mindig ugyanaz, beindul egy pillanatra, majd rögtön le is áll. Otthagytam.
2.nap - Reggel megyek az autóért, pöccre gyullad. Egész nap hajkurásztam, semmi hiba. Estefelé ugyanott ahol előző nap, megálltam egy kávéra, indulnék, beindul majd azonnal leáll. Próbálgatom de semmi, megint otthagytam.
3.nap - Reggel megint pöccre indul. 4 napig semmi hiba, pedig mentem vele, rövidebb és hosszabb távon is, sorakoztam vele a határon.
7.nap - Megyek vele a városba, parkoló, mivel nehezen találtam helyet, töbször leállítottam, indítottam, semmi gond. 5 óra múlva indulnék haza, be se indul. Az önindító dolgozik, de semmi életjel. Fél óra próbálgatás után megint ott kellett hagynom.
8.nap - Busszal be a városba, beül, kulcs elfordít, mintha mi se történt volna, pöccre indul. Első utam az autó villamossági szerelőhöz vezetett, aki azt mondta nem tud mit kezdeni vele. Vagy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket, vagy várjam meg még rendesen tönkre nem megy, mert így, hogy működik nem tud mit vizsgálni rajta.

Még annyit tennék hozzá, hogy azt figyeltem meg, hogy amikor nem indul az autó, akkor nem hallatszik a benzinpumpa hangja. Normál esetben ha ráadom a gyújtást, hallani ahogy pár másodpercig működik a pumpa, a hiba esetén semmi hang.

Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, vagy mit kellene ellenőrizni az autón a hiba ideje alatt, azt megköszönném. Kicsit már kellemetlennek érzem, hogy esténként stoppal kell hazajönnöm, majd reggelente elmenni az autóért Smile
Amikor nem indul, leveszed a gumicsövet ami a légszűrőháztól megy a pillangószelephez, kézzel megnyitod a pillangószelepet és befújsz egy kis féktisztítót. Indítózol,ha beindul egy pillanatra, akkor az AC pumpa döglődik,nem kap benzint. Cserélni csak a komplett modult érdemes, szintjelzőstől-mindenestől, lehetne szivattyút is cserélni önmagában, de az nem ajánlott, nekem sem jött be.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.08.06 22:43:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1433
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
...


powerup írta:
...


Május 24-i volt az eredeti hozzászólás.

Krisztitike azóta vígan furikázik az autójával vagy már felgyujtotta és belökte az árokba.

Mindenesetre május 26 óta nem jelentkezett be. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  add256


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.08.10 11:19:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1434
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ford Focus Mk1 1.6
A következő problémám lenne.
Néha vagy kétnaponta a reggeli első indításnál nehézkesen indul az autó , beremeg az egész autó és utána elindul. Shocked
Mi lehet a probléma esetleg találkoztatok e már ilyen hibával?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lyna


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 21.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.08.23 19:42:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1435
 Hozzászólás témája: Immo hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Szerintetek mit csináljak ha eggyik gyári kulcsomat sem ismeri fel az autó. Csak villog gyorsan az immo ledje. Nagyon idegölő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2017.08.23 20:28:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1436
 Hozzászólás témája: Re: Immo hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lyna írta:
Sziasztok!
Szerintetek mit csináljak ha eggyik gyári kulcsomat sem ismeri fel az autó. Csak villog gyorsan az immo ledje. Nagyon idegölő.


Nezd ät az összes biztositekot. Utasterben is van az immonak biztije.
_________________
https://fordlanti.blogspot.com/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  arpibatya


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 28.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.28 07:55:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1437
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok ! Van egy Focus 1.4i clx -em . Van egy olyan problémája ,hogy ha hidegen be indítom és le szeretném állítani akkor le áll normálisan ,de ha fel melegszik akkor hiába fordítom el a kulcsot nem áll le csak simán jár a motor alapjáraton,még a kulcsot is ki lehet venni ,a motor jár tovább!Mi lehet a probléma addig nem akarom szét szedni ameddig nem kapok valami jó ötletet tőletek !Előre is köszi !
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silenthill


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.03.21 09:41:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1438
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2017. márciusa óta van egy 1.8-as tdci kombi Focusom. Novemberben, a hideg idő beálltakor jött elő az a probléma, hogy "brummogva" indul, 2-3 mp ingadozó alapjárattal, jelentős füstfelhőt (nem fekete, szimpla kipufogógáz színű) eregetve. Sajnos 2-3 alkalommal olyan is előfordult, hogy csak második indítózásra akaródzott beindulni. A kocsi működését egyéb téren nem befolyásolja, nem füstöl, nincs probléma gyorsítással, meleg motornál már pöccre indul. Szerintetek megérett a gyertya/aksi cserére, vagy gyanakodjak valami mögöttes hibára?
[/list]
Köszönöm előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxigeen


Offline
Csatlakozott:
2020. 03. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.03.09 12:48:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1439
 Hozzászólás témája: Magasnyomású hiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2003-as 1.8 TDCI FFDA motorkódos Focus-on alapjáraton a felvételen hallható furcsa hangok jönnek indításkor hideg motornál.
Meleg motornál,illetve a külső hőmérséklet növekedésével a jelenség megszűnik.
Miből jöhet szerintetek?
https://www.youtube.com/watch?v=Ph3UP6Tc0AI
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dan9405


Offline
Csatlakozott:
2020. 04. 26.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2020.04.27 07:53:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1440
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni .
Valaki találkozott olyan hibával hogy ráadom a gyújtást a kocsira megvárom hogy kialudjanak a visszajelző lámpák és indítom vagy is szeretném hogy elinduljon de csak forgatja a motort az önindító és nem indul.
Második indításnál nem hagyom hogy kialudjanak a lámpák rögtön elindul a kocsi.
Az üzemanyag szivattyú tavaly lett cserélve ahogy a szűrő is
A gyújtó trafó és a kábelek azok is tavaly lettek cserélve
A befecskendezőket azokat idén kitisztítottuk de azoknak sem volt semmi bajuk.Az imobileiser annak sincs semmi baja ahogy a jeladoknak sem
Megnéztük hibakód olvasóval semmi hiba nem volt
Ez egy Ford Focus mk1 2.0 1999 évjáratú autó .
A válaszokat előre is köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

48 / 49 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.28 másodperc