Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.11.30. 09:05:27 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: mnz77
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25968
Látogatók:
Vendégek: 416
Tagok: 1
Összesen: 417

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, ... 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 49 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  BBéla


Offline
Csatlakozott:
2003. 12. 29.
Hozzászólások: 539


HozzászólásElküldve: 2004.02.07 11:20:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája: Indítítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem tudom mi lehet a gond! Most cserélte a lapjárati szelepet, az aksim jó, indítási gondjaim eddig nem voltak, egyik nap megálltam az autóval és azóta nem indul!!!! Eddig pöcc-röff hidegben-melegben, mos az összes műszer egy kis ideig kiakad és NEM INDUL Crying or Very sad !!!! Mi lehet a probléma???? Question Question Question Idea Idea Idea
_________________
ST220
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  solid


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 29.
Hozzászólások: 230


HozzászólásElküldve: 2004.02.07 13:20:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája: Re: Indítítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobeebob írta:
Sziasztok!

Nem tudom mi lehet a gond! Most cserélte a lapjárati szelepet, az aksim jó, indítási gondjaim eddig nem voltak, egyik nap megálltam az autóval és azóta nem indul!!!! Eddig pöcc-röff hidegben-melegben, mos az összes műszer egy kis ideig kiakad és NEM INDUL Crying or Very sad !!!! Mi lehet a probléma???? Question Question Question Idea Idea Idea


..egyszer mikor még escortom volt odajött hozzám egy nő az utcán ugyanezzel a problémával amit Te leírtál most. neki is FOCUS-a volt.. Confused szerintem ezt: http://fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=12&mode=&order=0&thold=0 érdemes lenne megnézni. a DTC hibaüzenetekre gondolok elsősorban.. remlélem sikerül..! Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbb


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345


HozzászólásElküldve: 2004.02.08 18:32:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája: Re: Indítítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobeebob írta:
Sziasztok!

Nem tudom mi lehet a gond! Most cserélte a lapjárati szelepet, az aksim jó, indítási gondjaim eddig nem voltak, egyik nap megálltam az autóval és azóta nem indul!!!! Eddig pöcc-röff hidegben-melegben, mos az összes műszer egy kis ideig kiakad és NEM INDUL Crying or Very sad !!!! Mi lehet a probléma???? Question Question Question Idea Idea Idea
És te nézted már azt a bizonyos "benzincsapot" (amit solid is írt már fentebb valakinek) mert nálad lehet hogy tényleg az ugrott fel! Tudod az anyósülésnél lent a jobb lábnál van ez a pöcök! De nézd meg a használati utasításban ott megtalálod!

Egyébként ilyen műszer kiakadás az nekem akkor volt magától amikor cseréltem az aksit tehát amikor leveszed a sarut és felrakod az sz.gép újra indul és akkor csinálja! Így akár lehet az sz.géppel is valami vagy az aksi környékén! Próbáld meg hogy leveszed a sarukat és újra visszarakod hátha észheztér! Sajnos én sem tudom mi lehet vele csak találgatok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BBéla


Offline
Csatlakozott:
2003. 12. 29.
Hozzászólások: 539


HozzászólásElküldve: 2004.02.08 19:05:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája: Indítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Már néztem a benzincsapot, és a sarukat is levettem már párszor. Sajnos semmi Crying or Very sad ! Hétfőn behúznak a szervízbe és kiderül, hogy mi volt a gond. Remélem Confused ! Azért köszi az infót!

Üdv.
_________________
ST220
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbb


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345


HozzászólásElküldve: 2004.02.09 00:09:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája: Re: Indítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobeebob írta:
Már néztem a benzincsapot, és a sarukat is levettem már párszor. Sajnos semmi Crying or Very sad ! Hétfőn behúznak a szervízbe és kiderül, hogy mi volt a gond. Remélem Confused ! Azért köszi az infót!

Üdv.
Nincs krumpli a kipuffban? Very Happy Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2004.02.09 16:41:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos, Szeleckyék alapjárati motorra gyanakodtak de végül csak egy sw frissítés lett belőle. Azt mondák (lesütött szemekkel) nem volt beállítva még az üzemanyag fajta sem. Azaz a gyárban elfelejtették és csesztek megnézni mielőtt átadták az autót. Azt is mondták ha újra jelentkezik a probléma kicserélik az alapjárati motort. Eddig ok, indul pöccre. Várom a következő hibát, 2 év múlva meg eladom a francba... Sad
akos
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flex
Házigazda

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 08.
Hozzászólások: 3979


HozzászólásElküldve: 2004.02.09 17:15:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akos írta:
Nos, Szeleckyék alapjárati motorra gyanakodtak de végül csak egy sw frissítés lett belőle. Azt mondák (lesütött szemekkel) nem volt beállítva még az üzemanyag fajta sem. Azaz a gyárban elfelejtették és csesztek megnézni mielőtt átadták az autót. Azt is mondták ha újra jelentkezik a probléma kicserélik az alapjárati motort. Eddig ok, indul pöccre. Várom a következő hibát, 2 év múlva meg eladom a francba... Sad
akos


Nem sok autód lehetett, vagy mind tökéletes, ha egy ilyen bosszúság miatt már alig várod, hogy eladd az autót. Engem is bőszítene, de senki sem fogja garantálni, hogy egy másik márka is tökéletes autót ad neked, sőt megkockáztatom, ha veszel egy másik Focust, a meghibásodások alapján nagyobb az esélyed, hogy soha nem lesz vele gondod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  BBéla


Offline
Csatlakozott:
2003. 12. 29.
Hozzászólások: 539


HozzászólásElküldve: 2004.02.09 18:18:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája: Re: Indítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Norbb írta:
Bobeebob írta:
Már néztem a benzincsapot, és a sarukat is levettem már párszor. Sajnos semmi Crying or Very sad ! Hétfőn behúznak a szervízbe és kiderül, hogy mi volt a gond. Remélem Confused ! Azért köszi az infót!

Üdv.
Nincs krumpli a kipuffban? Very Happy Shocked


Nem hiszem, hacsak álmomban nem mentem ki a garázsba és nem tettem bele Laughing ! Ha mégis tettem bele, akkor majd a szerízben kiszedik Laughing !
_________________
ST220
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nematti


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 11.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2004.02.17 21:01:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája: Indítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !

A probléma nálam a következőképpen nézett ki. Az ellenőrző lámpák elalszanak, gyújtás ráad, de se kép, se hang. Vasárnapi kirándulás révén családdal, gyerek a gyerekülésben az autó meg nem indul. Twisted Evil Sárga anygyal, aksi mérés, elvileg rendben. A szerelő az indítómotorra gyanakszik, hogy az nem kap áramot. Mérni persze nem tudja, mert olyan helyen van, hogy inkább csak aknából lehet hozzáférni. Néhány próbálkozás az indítózással és az autó egyszercsak beindul. Töltés mérés. Az is rendben. Shocked Hazaautóztunk. Otthon többször is kipróbáltam mindig pöccre indult. Ma elmentem dolgozni, reggel minden oké. Indulnék valahova de ua. mint 7végén. Felhívtam az Ivanicsot, elmondtam a problémám. Azt kérdezték, hogy amikor indítózok elhalványulnak-e egy kicsit a müszerfal lámpák, mert ha igen, akkor az aksi vacak. Bikázzuk be, ha tudjuk, majd cseréljünk aksit. Bikakábelem persze nem volt. Szerencsére volt a közelben egy benzinkút így mostantól már az is van. Bebikáztuk, elindult. Elmentünk egy közeli aksishoz. Megméri és azt mondja, hogy még egész jó. Azért kicseréltettem. Az autó azóta mindig pöccre indul. Remélem tényleg csak ez volt a probléma.

Tehát: Lehet, hogy az elektronika letilt, ha az aksi nem 100%-os?

Amúgy éppen 80e. szerviz elött állok. Nem kérdés, hogy hova viszem az autót, hisz már telefonon is szimpatikus volt a segítségnyújtás. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbb


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345


HozzászólásElküldve: 2004.02.17 23:36:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája: Re: Indítási gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

nematti írta:
Sziasztok !

A probléma nálam a következőképpen nézett ki. Az ellenőrző lámpák elalszanak, gyújtás ráad, de se kép, se hang. Vasárnapi kirándulás révén családdal, gyerek a gyerekülésben az autó meg nem indul. Twisted Evil Sárga anygyal, aksi mérés, elvileg rendben. A szerelő az indítómotorra gyanakszik, hogy az nem kap áramot. Mérni persze nem tudja, mert olyan helyen van, hogy inkább csak aknából lehet hozzáférni. Néhány próbálkozás az indítózással és az autó egyszercsak beindul. Töltés mérés. Az is rendben. Shocked Hazaautóztunk. Otthon többször is kipróbáltam mindig pöccre indult. Ma elmentem dolgozni, reggel minden oké. Indulnék valahova de ua. mint 7végén. Felhívtam az Ivanicsot, elmondtam a problémám. Azt kérdezték, hogy amikor indítózok elhalványulnak-e egy kicsit a müszerfal lámpák, mert ha igen, akkor az aksi vacak. Bikázzuk be, ha tudjuk, majd cseréljünk aksit. Bikakábelem persze nem volt. Szerencsére volt a közelben egy benzinkút így mostantól már az is van. Bebikáztuk, elindult. Elmentünk egy közeli aksishoz. Megméri és azt mondja, hogy még egész jó. Azért kicseréltettem. Az autó azóta mindig pöccre indul. Remélem tényleg csak ez volt a probléma.

Tehát: Lehet, hogy az elektronika letilt, ha az aksi nem 100%-os?

Amúgy éppen 80e. szerviz elött állok. Nem kérdés, hogy hova viszem az autót, hisz már telefonon is szimpatikus volt a segítségnyújtás. Very Happy


Nekem is 80000 van a gépben és mikor szervízben jártam ajánlották a cserét mert hogy lessan fel fogja adni a szolgálatot! Mérés szerint nem adott ilyenre utaló jelet de viselkedésben néha furcsa volt indításkor az autó! Ezért lecseréltem egy Varta 55-ösre! Változás nem sok de legalább megelőztem a sz@rakodást! Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2004.02.23 17:28:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mar megint nem indul a kicsike ugyhogy holnap megint viszem Szeleczky-hez. Ezuttal kicserelik az alapjaratit. Kivancsi vagyok mi jon ezutan. Meddig is volt jo, 3 hetig. "Minoseg, megbizhatosag, Ford." Ehhez a reklamszlogenhez lenne egy ket szavam...
akos
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2004.02.23 17:30:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 42
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocs elszamoltam, 2 (ketto) teljes hetig...
akos
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rzsolesz


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 22.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2004.09.10 18:49:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 43
 Hozzászólás témája: Nem indul a fókám rendesen.........
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tanácsot kérnék.....
2 hónapos a fókám, és már az első napokban jelntkezett, hogy ha elsőre nem tudom beindítani pöccre, akkor második, harmadik kísérletre sem indul be, csak úgy kb. 4.,5. próbálkozásra és akkor is csak hosszú indításra. Elvittem a szervízbe, ahol mondták, hogy lefuttatnak egy gyorstesztet. Lefutott a gyorsteszt, mondták, hogy nincs semmi gond, nem jelzett hibát, de azért ráengednek egy szoftverfrissítést. Megtették volna, de az már nem ment, mert hibát jelzett. Rossz a benzinpumpa. Megrendelték, kicserélték. Megnyugodtam, hogy rendben a kocsi, de megint előjött, és nagyon idegesít.
Tapasztalt vki, már ehhez hasonlót.
Mit javasoltok , mit tegyek ???

Question Question Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zeno


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 12.
Hozzászólások: 3165


HozzászólásElküldve: 2004.09.10 22:42:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 44
 Hozzászólás témája: Re: Nem indul a fókám rendesen.........
Hozzászólás az előzmény idézésével

rzsolesz írta:
Tanácsot kérnék.....
2 hónapos a fókám, és már az első napokban jelntkezett, hogy ha elsőre nem tudom beindítani pöccre, akkor második, harmadik kísérletre sem indul be, csak úgy kb. 4.,5. próbálkozásra és akkor is csak hosszú indításra. Elvittem a szervízbe, ahol mondták, hogy lefuttatnak egy gyorstesztet. Lefutott a gyorsteszt, mondták, hogy nincs semmi gond, nem jelzett hibát, de azért ráengednek egy szoftverfrissítést. Megtették volna, de az már nem ment, mert hibát jelzett. Rossz a benzinpumpa. Megrendelték, kicserélték. Megnyugodtam, hogy rendben a kocsi, de megint előjött, és nagyon idegesít.
Tapasztalt vki, már ehhez hasonlót.
Mit javasoltok , mit tegyek ???

Question Question Question

Problémák, meghibásodások - Alapjárat-szelep motor
Itt!
_________________
Anton más! Neki... elvei vannak!
zeno albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 10:43:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 45
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HALI MINDENKINEK.
Ókulás végett olvassátok el.
Csütörtök délután nem indúlt a fóka. Gyújtás ráad, kulcs elfordít, irányjelző felvillan, kűrt 2-szer megszólal. Hívom a márkaképviseletet, kijön a szakember, mondja gyenge az aksi és azért nem indúl. A kűrt és az irányjelző pedig azért kapcsol be mert a gyenge aksi miatt riasztást érzékel a gépes. bikázás, pöcc-röff. Másnap reggel reménytelen próba, szintén nem indúl. Gyaloglás, délután aksicsere (gyári "motorkraft"), 13 pénz. Azóta zsííír. A reggeli indításnál is sokkal megbízhatóbb hangja van, nem rángat, nem ingadozik az alapjárat stb.
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5101


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 11:08:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 46
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
aksicsere (gyári "motorkraft"), 13 pénz


Ugye jól tudom, hogy az akksi garanciában cserélendő. Mintha az eladó ezt mondta volna tavaly.
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 11:19:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 47
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FOKIO írta:
gyurek írta:
aksicsere (gyári "motorkraft"), 13 pénz


Ugye jól tudom, hogy az akksi garanciában cserélendő. Mintha az eladó ezt mondta volna tavaly.


Nem tom. nekem fizetni kellett érte, de én a második gazdája vagyok a gépesnek. Elvileg az újra 3 év gari van, tehát ki is cserélhették volna ingyér. Elgondolkodtató. Confused Rolling Eyes
Ja, még csak 2 éves a gép. Ergó a gyári aksi volt benne így az is 2 éves. 3 év gari a most installált új aksira, akkor az elsőre is 3 év lett volna. Evil or Very Mad Ja, de annak nincs meg a garanciapapírja. Na mid1, ez már így veszett. A lényeg az, hogy kiru a gép. Smile
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvlaca


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 31.
Hozzászólások: 3695


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 11:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 48
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
FOKIO írta:
gyurek írta:
aksicsere (gyári "motorkraft"), 13 pénz


Ugye jól tudom, hogy az akksi garanciában cserélendő. Mintha az eladó ezt mondta volna tavaly.


Nem tom. nekem fizetni kellett érte, de én a második gazdája vagyok a gépesnek. Elvileg az újra 3 év gari van, tehát ki is cserélhették volna ingyér. Elgondolkodtató. Confused Rolling Eyes
Ja, még csak 2 éves a gép. Ergó a gyári aksi volt benne így az is 2 éves. 3 év gari a most installált új aksira, akkor az elsőre is 3 év lett volna. Evil or Very Mad Ja, de annak nincs meg a garanciapapírja. Na mid1, ez már így veszett. A lényeg az, hogy kiru a gép. Smile


Egy újautóhoz sem adnak akksigarit!!!! Shocked
Reklamálj, nem kevés az összeg! És szerintem nekik kellene elnézést kérni! Twisted Evil
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5101


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 11:22:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 49
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A valamire való akksik ebben a kategóriákban 15-től indulnak . Jól tudom ? Pl: silveres akksik, márka említése nélkül
Elég jó ez az akksi(akár gyári, akár nem ) ebbe az autóba, ha már nem gariban adták? Vagy nem volt más választásod ?
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 12:15:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 50
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lett volna más választás is, de ha már a szervízben voltam, gondoltam minek szaladgáljak aksihibás autóval. Egyébként 13 pénzért nem igazán lehet errefelé igazán márkás aksit kapni. Az igazsághoz hozzá tartozik az is, hogy nekem a márkakereskedővel elég jó a kapcsolatom és 13 helyett 8 pénzt kellett fizetni, ráadásúl még a riasztóban is elemet ceréltek. Így azt hiszem korrekt az ár. A gyári motorcraft aksi pedig biztos nem rossz. Cool
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagysuhi


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 14.
Hozzászólások: 825


HozzászólásElküldve: 2004.09.27 13:54:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 51
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy akksi, ha 2-3 év alatt tönkremegy az nem ritka eset. Ennyit bírnak. 8 ezer Ft-ért megy szinte ingyen volt.
_________________
Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szasza73


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 28.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2004.09.28 15:40:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 52
 Hozzászólás témája: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zeno


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 12.
Hozzászólások: 3165


HozzászólásElküldve: 2004.09.28 15:57:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 53
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

szasza73 írta:
4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused

A kettő nem függ össze. Az indítási nehézségről több topicban is olvashatsz: pl. alapjárat szabályozó motor.

A másik: FT kolléga most dühöngene! Ne tedd üresbe gurulásnál. Hagyd lemenni a fordulatszámot 1000-1200 környékére, és aztán nyomd ki a kuplungot!
_________________
Anton más! Neki... elvei vannak!
zeno albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5101


HozzászólásElküldve: 2004.09.28 17:28:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 54
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

szasza73 írta:
4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused


Szerintem gyári beállítás. Ez ilyen.
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zeno


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 12.
Hozzászólások: 3165


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 11:23:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 55
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

FOKIO írta:
szasza73 írta:
4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused


Szerintem gyári beállítás. Ez ilyen.

Az emlkedő alapjárat az gyárilag olyan az biztos. Csak hogy miért, az nem tiszta. Egyik elmélet szerint az újabb gázadásnál a lefulladást előzi meg. A szervizben azt mondták, hogy a hírtelen visszaeső fordulatszám környezetszennyezőbb mint a magasabb pillanatnyi alapjárat. Szerintem ez hülyeség. FT-nek van más elmélete.

De a lényeg, hogy nem szokás üresben gurulni egy mai kocsivall.
_________________
Anton más! Neki... elvei vannak!
zeno albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lj


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 30.
Hozzászólások: 146


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 11:35:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 56
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

zeno (belepo) írta:
FOKIO írta:
szasza73 írta:
4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused


Szerintem gyári beállítás. Ez ilyen.

Az emlkedő alapjárat az gyárilag olyan az biztos. Csak hogy miért, az nem tiszta. Egyik elmélet szerint az újabb gázadásnál a lefulladást előzi meg. A szervizben azt mondták, hogy a hírtelen visszaeső fordulatszám környezetszennyezőbb mint a magasabb pillanatnyi alapjárat. Szerintem ez hülyeség. FT-nek van más elmélete.

De a lényeg, hogy nem szokás üresben gurulni egy mai kocsivall.


Azért emelkedik az alapjárat, mert a fék+kormányszervónak kell a nagyobb fordulat, ha üresben gurul a kocsi.
Ezt itt olvastam vhol és szerintem ez korrekt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 12:51:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 57
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

zeno (belepo) írta:

Az emlkedő alapjárat az gyárilag olyan az biztos. Csak hogy miért, az nem tiszta. Egyik elmélet szerint az újabb gázadásnál a lefulladást előzi meg. A szervizben azt mondták, hogy a hírtelen visszaeső fordulatszám környezetszennyezőbb mint a magasabb pillanatnyi alapjárat. Szerintem ez hülyeség. FT-nek van más elmélete.

De a lényeg, hogy nem szokás üresben gurulni egy mai kocsivall.


Az emelkedő alapjárat tudomásom szerint biztonsági kérdés.... Ez hivatott megakadályozni, hogy leálljon a motor, illetve mindig legyen megfelelő fék, illetve kormányszervó.

A gurulásos balhéban nem értek teljesen egyet FT kollégával... Annak idején direkt megkukkantottam, ha alacsony a fordulat, pl. 40-50 km/h sebességnél, sokkal kevesebbet "fogyaszt" a gép, mintha sebességbe lenne (a 2lityisről van szó, a többinél egy picit más a vezérlés).. Szal 50-nél 4-be 4-5L/100km, 5-be 4L/100km, üresben gurulva 1.5L/100km... Akkor most melyik is a takarékosabb, mik az előnyök, hátrányok, stb stb...???? FT kollega mit szólsz hozzá? Smile
Ha 2000 felett forog a moci, és ki lett húzatva előtte praktikusan 300 fordulatig az előző fokozatban, akkor lazán leesik 0-ra a pill. fogyi. Szerintem itt lehet spróloni aki akar..... Smile
Amint 2000 alá esik a fordulat, azonnal bejön valami minimális érték, asszem 2.5-3?

Én ezt tapasztaltam, mert érdekelt a dolog.... Az hogy ragaszkodjak is ezekhez a dolgokhoz..... A fene tuggya.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 12:57:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 58
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

lj írta:
Azért emelkedik az alapjárat, mert a fék+kormányszervónak kell a nagyobb fordulat, ha üresben gurul a kocsi.
Ezt itt olvastam vhol és szerintem ez korrekt.


A fékszervo ugye vákummal működik. Még álló motornál is van rásegítés 1-2 fékezés erejéig. Ezt a minimális vákumot a motor pillanatok alatt előállítja, sőt zárt fojtószelep mellett lenne a legnagyobb a vákum.
A kormányszervo ugye alapjáraton is működik. Annál is inkább, mert éppen alapjáraton, parkolás közben szoktuk leginkább kihasználni.

Ezek után cseppet sem tűnik korrektnek a fenti magyarázat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lj


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 30.
Hozzászólások: 146


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 13:43:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 59
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Álló motornál viszont a kormányszervó nem működik... üresben guruláskor a leálló motor meg tudja lepni az embert.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 13:45:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 60
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lj írta:
Álló motornál viszont a kormányszervó nem működik... üresben guruláskor a leálló motor meg tudja lepni az embert.


Én is erre céloztam, az infóimat pedig egy szerelőtől kaptam.....

A fordszám emelés pedig a sebességjeladótól jön, ha ilyenkor lefékezel, visszaesik az alapjárat a normálisra.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, ... 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

2 / 49 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.29 másodperc