Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.11.30. 09:10:32 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: mnz77
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25968
Látogatók:
Vendégek: 416
Tagok: 1
Összesen: 417

Jelen lévő tagok:
01: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 49 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  imreg


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 364


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 14:19:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája: Re: Indítási és alapjárati problémák
Hozzászólás az előzmény idézésével

szasza73 írta:
4 éves a focus 1.6-os hideg állapotba tökéletesen majdnem hogy pöcre indul, de amikor a motor félmeleg áll. van csak hosszú indítózás után akar indulni. Az alapjárat amikor már meleg a verda és piroslámpát észlelve kiveszem sebességből, de még 60-nal gurulok a fordulat nem megy vissza csak 1200-ig amikor nullára fékezem az autót akkor egy idő múlva vissza áll az előírt 700-800-ra. mi lehet a hiba és mennibe kerül a szerviz... : Confused


Két különböző jelenségről van szó.
Az indítási nehézséget valószinűleg az alapjárati szelep letapadása okozza, (egy elektromágneses szelep letapad és nem nyit a kapott elektormos jel ellenére sem) egy tisztítás ráférne, ha az sem segít valószinűleg cserélni kell.
A magasabb fordulatszám természetes, a nagy sebességgel forgó kerekek forgásba hozzák a váltóban lévő olajat, ami elegendő ahhoz, hogy a bejövő tengelyen lévő fogaskerekekre "rásegítve" ( a motorfékhez hasonlóan, csak itt fogaskerék kapcsolat nélkűl) egy kicsit megemeljék a fordulatszámot. Számtalan ezen az elven működő erőátviteli eszközt is gyártanak (pl. automata kuplongok, sebváltók, differenciálművek) a bennük lévő olaj viszkozitásának és ("fogaskerekek") lapátok kialakításának a változtatásával igen különböző tulajdonságú erőátviteli eszközök készíthetők.
_________________
Album
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5101


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 14:20:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

És mi van a langyos motornál nehezen indulással ?
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  imreg


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 364


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 14:36:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FOKIO írta:
És mi van a langyos motornál nehezen indulással ?


Ugyanaz mint, mikor alapjáraton leáll. Ha nem lépsz a gázpedálra, a szelep letapadása miatt nem kapja meg az alapjárathoz szükséges üzemanyagot.
Hidegen azért nem jelentkezik, mert a hidegindítás miatt sokkal nagyobb mennyiségű üzemanyagot kap.
_________________
Album
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 14:42:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lj írta:
Álló motornál viszont a kormányszervó nem működik... üresben guruláskor a leálló motor meg tudja lepni az embert.


Smile Mégis miért kéne leállnia a motornak üresben guruláskor???????? Szerinted ez csak megemelt fordulattal kerülhető el?

Ha igaz lenne, hogy üresben guruláshoz szükséges az emelt fordulat, akkor mindig meg kéne emelnie a fordulatot, nem csak hébe-hóba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5101


HozzászólásElküldve: 2004.09.29 20:02:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
lj írta:
Álló motornál viszont a kormányszervó nem működik... üresben guruláskor a leálló motor meg tudja lepni az embert.


Smile Mégis miért kéne leállnia a motornak üresben guruláskor???????? Szerinted ez csak megemelt fordulattal kerülhető el?

Ha igaz lenne, hogy üresben guruláshoz szükséges az emelt fordulat, akkor mindig meg kéne emelnie a fordulatot, nem csak hébe-hóba.


Mintha korábban többek panaszkodtak volna a leállásra. Jellemzően az első sorozat esetében volt gyakori. Aztán a hibát a cég javította.
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.09.30 06:50:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FOKIO írta:
És mi van a langyos motornál nehezen indulással ?


A hideg motor azért is indúlhat nehezen, mert rossz minőségű benzint tankolsz, pl. . román-ukrán, aminek nem megfelelő az oktánszáma, vagy sok az etilén tartalma és elégeti a gyertyákat. Ez tapasztalat: nissanom volt pár éve és kb 100 liternyi "ok" benyát kapott. Hidegen 2-3-szorra indúlt és fulladozott, melegen ok volt. Érdemes a gyertyákat megnézni, ha nem bizol a benzinben.
A másik probléma nem probléma, ez így természetes. Azért van a jelenség, mert a váltások miatti motor túlterhelést hivatott megakadályozni, hogy nehogy nagyon visszaessen a fordulat. Ez főleg a visszaváltásoknál okozhatott régen gondot, ezért alkalmazzák ma a gyártók.
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.09.30 06:58:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja a langyos motor. Ha a gyertya a hiba forrása akkor a meleg indítás is gond lehet. Ha nem a gyertya akkor az alapjárati fordulatszámszabályozó motort kell tisztítani. Nálam nemrég történt meg, azóta nincs gond. Olvass visszább néhány hozzászólással. Tehát a javaslatom: gyertya ellenőrzés, alapjárati motor tisztítás, megszokni a magasabb fordulatot gurulásnál. A Suzukim egyébként (WR+) 2,5-3 ezret is pörgött néh guruláskor, főleg hidegebb időben. Az volt csak az érdekes, mint egy kezdő soförre, úgy néztek rám néha. A fóka nem vészes.
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 08:39:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma reggel megint nem indúlt ez a retek. Pedig új aksi van benne. A szerelők elvitték, mondtam ne is hozzák vissza. Kezdek kiábrándúlni belőle. Lehet, hogy visszatérek a jól bevált japán márkákhoz. Azokkal semmi bajom nem volt. 2,5 milláért nekem egy autó indúljon akkor is ha a kulcsot megrázom. Mad Mad Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Megbizhatóság mi? Lópikulát. Tanúlhatna a sok f@szkalap német a ferdeszemüektől. Evil or Very Mad
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 08:57:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem vagyok benne biztos hogy a szerencsétlen fókád tehet a dolgokról... Shocked

Inkább a tisztelt szervízen múlik, hiszen az autó azt csinálja, és úgy ahogy megmondják/beállítják neki... Wink Laughing

Valszeg jók a japcsi autók is, de én halálra unnám magam bennük, no adrenalin.... Laughing
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Style1


Offline
Csatlakozott:
2004. 06. 01.
Hozzászólások: 918


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 09:23:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Anonymous írta:
Hozzászólok:

Lehet, hogy nem tudtam elég jól leírni.. Beteszitek a kulcsot, elfordítjátok(csak addig, hogy nem indul be a motor) elalszanak az ellenőrző lámpák, majd a kulcsot továbbfordítva a motor beindul és a beindulást követöen egy kerregő hangot hallhattok. Olyan mintha ráindítanátok.... Pedig a kulcsot elengedem, hogy visszaálljon...


nálam is előfordul ez a probléma, de nem mindig.csak amikor kedve van.Smile és a hidegnek nálam tuti hogy nincs köze a dolgokhoz, mert egész nyáron ezt csinálta! szervizbe kéne megnézetni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3833


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 09:41:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
Ma reggel megint nem indúlt ez a retek. Pedig új aksi van benne. A szerelők elvitték, mondtam ne is hozzák vissza. Kezdek kiábrándúlni belőle. Lehet, hogy visszatérek a jól bevált japán márkákhoz. Azokkal semmi bajom nem volt. 2,5 milláért nekem egy autó indúljon akkor is ha a kulcsot megrázom. Mad Mad Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Megbizhatóság mi? Lópikulát. Tanúlhatna a sok f@szkalap német a ferdeszemüektől. Evil or Very Mad

Rolling Eyes Crying or Very sad Laughing Cool Embarassed Crying or Very sad Embarassed Crying or Very sad Sad Wink Wink Shocked Very Happy Twisted Evil Rolling Eyes Embarassed Crying or Very sad Laughing Cool Confused Shocked
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 09:46:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
Ma reggel megint nem indúlt ez a retek. Pedig új aksi van benne. A szerelők elvitték, mondtam ne is hozzák vissza. Kezdek kiábrándúlni belőle. Lehet, hogy visszatérek a jól bevált japán márkákhoz. Azokkal semmi bajom nem volt. 2,5 milláért nekem egy autó indúljon akkor is ha a kulcsot megrázom. Mad Mad Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Megbizhatóság mi? Lópikulát. Tanúlhatna a sok f@szkalap német a ferdeszemüektől. Evil or Very Mad


konkrétan mit csinált az autó? mi történt, mi nem történt?
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 10:00:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
gyurek írta:
Ma reggel megint nem indúlt ez a retek. Pedig új aksi van benne. A szerelők elvitték, mondtam ne is hozzák vissza. Kezdek kiábrándúlni belőle. Lehet, hogy visszatérek a jól bevált japán márkákhoz. Azokkal semmi bajom nem volt. 2,5 milláért nekem egy autó indúljon akkor is ha a kulcsot megrázom. Mad Mad Mad Evil or Very Mad Crying or Very sad Megbizhatóság mi? Lópikulát. Tanúlhatna a sok f@szkalap német a ferdeszemüektől. Evil or Very Mad


konkrétan mit csinált az autó? mi történt, mi nem történt?


Ugyanaz mint kb. 3 hete. Kulcs elfordít gyújtás ráad minden ok., inditás, kűrt 2 rövid hang és az irányjelző 2-szer felvillan. Amikor 3 hete csinálta, azt mondták a gyenge aksi miatt riasztást érzékel a riasztó. 2 évesen aksi a kukába új aksi az autóba. Eddig problémamentes volt. Lehet, hogy az új aksi is vacak? Vagy nincs rendes töltés. Utólag semmi nem lett az autóba szerelve elektromosan, se +zene, se +riasztó. A multkor szoftvert frissitettek, de hát ennek semmi köze a problémához szerintem. Sad
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 10:20:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagy nincs töltés, vagy valami nagyon szopja az aksit, vagy az akku csak új, de nem jó.
Én látatlanban a 2.-ra tipelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  web@pó


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 12.
Hozzászólások: 1072


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 10:27:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:


Ugyanaz mint kb. 3 hete. Kulcs elfordít gyújtás ráad minden ok., inditás, kűrt 2 rövid hang és az irányjelző 2-szer felvillan. Amikor 3 hete csinálta, azt mondták a gyenge aksi miatt riasztást érzékel a riasztó. 2 évesen aksi a kukába új aksi az autóba. Eddig problémamentes volt. Lehet, hogy az új aksi is vacak? Vagy nincs rendes töltés. Utólag semmi nem lett az autóba szerelve elektromosan, se +zene, se +riasztó. A multkor szoftvert frissitettek, de hát ennek semmi köze a problémához szerintem. Sad

Egy autóvill. szerelő néhány perc alatt diagnózist ad az autódról és utána lehet lépni az ügyben Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vzolika


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 15.
Hozzászólások: 208


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 10:32:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Style1 írta:
Anonymous írta:
Hozzászólok:

Lehet, hogy nem tudtam elég jól leírni.. Beteszitek a kulcsot, elfordítjátok(csak addig, hogy nem indul be a motor) elalszanak az ellenőrző lámpák, majd a kulcsot továbbfordítva a motor beindul és a beindulást követöen egy kerregő hangot hallhattok. Olyan mintha ráindítanátok.... Pedig a kulcsot elengedem, hogy visszaálljon...


nálam is előfordul ez a probléma, de nem mindig.csak amikor kedve van.Smile és a hidegnek nálam tuti hogy nincs köze a dolgokhoz, mert egész nyáron ezt csinálta! szervizbe kéne megnézetni?



Nekem is volt hasonló a nyáron! A szervizben kapásból mondták, hogy az önindító, megzsirozták, azóta simán indul.
_________________
Üdv,
vzolika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 10:47:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az autószalon szervize csinálja mmost is és akkor is Ők csinálták. Remélem találnak rá megoldást, különben van még egy huzása a gépnek, aztán agyő német márka. ráadásul ma akartam rárakatni 4 téli gumát. Most inkább várok néhány napot. Szerintem valami nagyon piti baja lehet, de az biztos, hogy elektromos eredetű. Állítólag ez a szerviz nagytudású. Majd kiderül.
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 14:07:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
Az autószalon szervize csinálja mmost is és akkor is Ők csinálták. Remélem találnak rá megoldást, különben van még egy huzása a gépnek, aztán agyő német márka. ráadásul ma akartam rárakatni 4 téli gumát. Most inkább várok néhány napot. Szerintem valami nagyon piti baja lehet, de az biztos, hogy elektromos eredetű. Állítólag ez a szerviz nagytudású. Majd kiderül.

a 1999/2000-es évjáratot visszahívták lehetséges generátorhibával, ha az autód nem vett rész ebben a visszahívásban és ez az évjárat, akkor generátorcsere.
Az alvázszámból meg tudják mondani a szervízbe, hogy ez-e a helyzet Exclamation
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 14:30:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Viktor írta:
gyurek írta:
Az autószalon szervize csinálja mmost is és akkor is Ők csinálták. Remélem találnak rá megoldást, különben van még egy huzása a gépnek, aztán agyő német márka. ráadásul ma akartam rárakatni 4 téli gumát. Most inkább várok néhány napot. Szerintem valami nagyon piti baja lehet, de az biztos, hogy elektromos eredetű. Állítólag ez a szerviz nagytudású. Majd kiderül.

a 1999/2000-es évjáratot visszahívták lehetséges generátorhibával, ha az autód nem vett rész ebben a visszahívásban és ez az évjárat, akkor generátorcsere.
Az alvázszámból meg tudják mondani a szervízbe, hogy ez-e a helyzet Exclamation


2002.06.-havi a gép. Most hívtam a szervízt, kész van. Megyek érte 15.45-re és kifaggatom őket. Lehet, hogy vacak volt az "új" aksi?. Vagy csak sokat állt, mielőtt betették az enyémbe. Mindegy, de garanciás. Holnap megírom, hogy mi volt a problem. Confused
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zeno


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 12.
Hozzászólások: 3165


HozzászólásElküldve: 2004.10.14 15:30:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
Viktor írta:
gyurek írta:
Az autószalon szervize csinálja mmost is és akkor is Ők csinálták. Remélem találnak rá megoldást, különben van még egy huzása a gépnek, aztán agyő német márka. ráadásul ma akartam rárakatni 4 téli gumát. Most inkább várok néhány napot. Szerintem valami nagyon piti baja lehet, de az biztos, hogy elektromos eredetű. Állítólag ez a szerviz nagytudású. Majd kiderül.

a 1999/2000-es évjáratot visszahívták lehetséges generátorhibával, ha az autód nem vett rész ebben a visszahívásban és ez az évjárat, akkor generátorcsere.
Az alvázszámból meg tudják mondani a szervízbe, hogy ez-e a helyzet Exclamation


2002.06.-havi a gép. Most hívtam a szervízt, kész van. Megyek érte 15.45-re és kifaggatom őket. Lehet, hogy vacak volt az "új" aksi?. Vagy csak sokat állt, mielőtt betették az enyémbe. Mindegy, de garanciás. Holnap megírom, hogy mi volt a problem. Confused

Várjuk! Addig aggódunk, hogy tényleg valami hülye kis problema legyen és úgy gondold, hogy ezért nem útálhatod a kocsidat.
_________________
Anton más! Neki... elvei vannak!
zeno albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gyurek


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 15.
Hozzászólások: 847


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 06:38:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hali.
A probléma oka a kesztyütartó világításkapcsolója volt állítólag. Kicsuszott a helyéről és egyfolytában világított, így legyengítette az aksit. Állítólag nem merítette le teljesen, de ahoz elég volt, hogy a riasztó ne hagyja beindúlni az autót. Azért egy éjszaka alatt elég rendesen lehúzta az új aksit. Remélem tényleg ez volt egyedül a hiba oka. Gondmentes fokázást kívánok mindenkinek. Embarassed Confused Smile
_________________
Jó autó, jó sofőr= nincs kockázat.
focusom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zeno


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 12.
Hozzászólások: 3165


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 13:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
hali.
A probléma oka a kesztyütartó világításkapcsolója volt állítólag. Kicsuszott a helyéről és egyfolytában világított, így legyengítette az aksit. Állítólag nem merítette le teljesen, de ahoz elég volt, hogy a riasztó ne hagyja beindúlni az autót. Azért egy éjszaka alatt elég rendesen lehúzta az új aksit. Remélem tényleg ez volt egyedül a hiba oka. Gondmentes fokázást kívánok mindenkinek. Embarassed Confused Smile

Én is remélem, hogy tényleg ennyi volt!

Ezt én a kispolszkimmal csináltam végig (régebben leírtam részletesen). Ott a harmadik szerelő jött rá, hogy a duda zárlatos...
_________________
Anton más! Neki... elvei vannak!
zeno albuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 16:35:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gyurek írta:
hali.
A probléma oka a kesztyütartó világításkapcsolója volt állítólag. Kicsuszott a helyéről és egyfolytában világított, így legyengítette az aksit. Állítólag nem merítette le teljesen, de ahoz elég volt, hogy a riasztó ne hagyja beindúlni az autót. Azért egy éjszaka alatt elég rendesen lehúzta az új aksit. Remélem tényleg ez volt egyedül a hiba oka. Gondmentes fokázást kívánok mindenkinek. Embarassed Confused Smile


A tippem bejött (valami szopja az akkut) De az az akku, amelyiket egy éjszaka alatt egy 5W-os izzó lemerít, az elég gyenge.
12V, 5W kb. 0,4A. 16 óra állásnál 6,4 Ah. Nem kevés, de egy 44-es aksinak bírnia kéne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:12:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:

A tippem bejött (valami szopja az akkut) ...

Mégis aksinak kellett volna születnem. Laughing Laughing Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Style


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 28.
Hozzászólások: 1798

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:14:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela (iszap) írta:
Szaki írta:

A tippem bejött (valami szopja az akkut) ...

Mégis aksinak kellett volna születnem. Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Ma este alakítasz ilyen témába!
_________________
Kocsik
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:18:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela (iszap) írta:
Szaki írta:

A tippem bejött (valami szopja az akkut) ...

Mégis aksinak kellett volna születnem. Laughing Laughing Laughing

a szőke 52kg-os 180cm-es meg jobban tette volna ha 5W-os kesztyűtartó világjtás izzónak születik mi Question Laughing
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Style írta:
JBela (iszap) írta:
Szaki írta:

A tippem bejött (valami szopja az akkut) ...

Mégis aksinak kellett volna születnem. Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Ma este alakítasz ilyen témába!

Vigyáznom kell, mert a végén még kiismertek. Wink Laughing Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:20:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tul.képp ha kirakod a napra, az is kiszívja Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:21:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela (iszap) írta:
Style írta:
JBela (iszap) írta:
Szaki írta:

A tippem bejött (valami szopja az akkut) ...

Mégis aksinak kellett volna születnem. Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Ma este alakítasz ilyen témába!

Vigyáznom kell, mert a végén még kiismertek. Wink Laughing Laughing

már megtörtént nézzd csak mit írtam fönt:!:
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2004.10.15 20:28:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
Tul.képp ha kirakod a napra, az is kiszívja Very Happy

Jó, de az sokáig tart. Wink Laughing Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 47, 48, 49  Következő
Ugrás:   

3 / 49 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.31 másodperc