Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2014.07.26. 19:12:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Közösségi Média
Csatlakozz a Magyar Ford Focus Klub közösségi oldalához a Facebook-on!       Kövesd a Magyar Ford Focus Klub történéseit a Twitter-en!

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kpeti86
Mai: 5
Tegnapi: 2
Összesen: 18628
Ebből aktív: 2688

Látogatók:
Vendégek: 70
Tagok: 10
Összesen: 80

Jelen lévő tagok:
01: supermen
02: nasgyuri
03: gridoux
04: Sanyinet
05: indi22
06: Attila64
07: Nbazs
08: ikim2025
09: percy
10: sutyi

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Indítási gondok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

35 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2014.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 13857


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 11:16:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1021
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?
Szerintem ehhez az is kell, hogy bowdenes legyen a gázpedál, ami az 1.6 esetében egyáltalán nem biztos. Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  generator


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 11:37:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1022
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Köszi a gyors válaszokat. Reméltem, hogy nem ezt olvasom. Smile .
Mivel ez sajna nem az olcsó alkatrészek közé tartozik, csak akkor cserélném, ha biztos ez a probléma. Fiesta fórumtárs javaslata stimmel ennek a vizsgálatára? Vagy hogy tudnám meg, hogy tényleg ez a rossz?
Sajnos azt tudom, ohgy nem 100%-os már az alapjárati motorom, mert amióta megvettem, azóta alacsony az alapjáratom (rázza a kormányt egy kicsit, főleg pl klímánál), és ezen nem sokat segített a pillangószelep állítás sem.

Üdv.

fiesta írta:
Bagoly600 írta:

cseréljed az alapjárati szelepet, mert a pucolás = halottnak a beöntés Smile Csak viszi az idődet, reményt ad, de megoldást nem.


Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  generator


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 11:39:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1023
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

100%, hogy bowdenes, már takarítottam a pill.szelep házat, akkor kiderült Smile


[/quote]Szerintem ehhez az is kell, hogy bowdenes legyen a gázpedál, ami az 1.6 esetében egyáltalán nem biztos. Wink[/quote]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4426


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 12:03:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1024
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Bagoly600 írta:

cseréljed az alapjárati szelepet, mert a pucolás = halottnak a beöntés Smile Csak viszi az idődet, reményt ad, de megoldást nem.


Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?

persze
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2036


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 13:05:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1025
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

generator írta:
Sziasztok!

Köszi a gyors válaszokat. Reméltem, hogy nem ezt olvasom. Smile .
Mivel ez sajna nem az olcsó alkatrészek közé tartozik, csak akkor cserélném, ha biztos ez a probléma. Fiesta fórumtárs javaslata stimmel ennek a vizsgálatára? Vagy hogy tudnám meg, hogy tényleg ez a rossz?...


Még egy amatőr ötlet. Smile

Ha esetleg a benzinellátásra gyanakodsz, tesztelésként próbáld ki, hogy indítózás előtt 5-6-szor (10-szer?) ráadod a gyújtást.

Akkor a benzinpumpa hosszabb ideig fog futni, és ha az autód benzinvisszavezetéses rendszerű (gondolom az), még az esetleges levegőbuborékokat is kinyomja a rendszerből.

Ha nem, akkor tévedtem, de nem kerül semmibe. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  generator


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 14:33:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1026
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul. Laughing
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!

fiesta írta:

Még egy amatőr ötlet. Smile

Ha esetleg a benzinellátásra gyanakodsz, tesztelésként próbáld ki, hogy indítózás előtt 5-6-szor (10-szer?) ráadod a gyújtást.

Akkor a benzinpumpa hosszabb ideig fog futni, és ha az autód benzinvisszavezetéses rendszerű (gondolom az), még az esetleges levegőbuborékokat is kinyomja a rendszerből.

Ha nem, akkor tévedtem, de nem kerül semmibe. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4426


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 14:37:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1027
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

generator írta:
Sziasztok!

Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul. Laughing
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!

Rémségesen egyszerű: mikor nem indul könnyen, akkor indítózás közben adj egy kis gázt. Ha gázzal indul, akkor alapjárati szelep letapadás a bajod.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsotie


Offline
Csatlakozott:
2012. 02. 29.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2012.07.20 17:44:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1028
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

generator írta:
Sziasztok!

Kb egy éve vagyok Focus tulajdonos (2002-es 1.6 benzines, 147.000 km-rel, ami nagy valószínűséggel annyi is). Az utóbbi időben egyre többször fordul elő indítási gondom:
legelső indításnál úgy vislekedik, minhta nagyon nehezen kapná el a fordulatot. Teker, teker, de nem indul el. Aztán egyszer csak elindul. Onnantól szép egyenletes az alapjárat 1100 környékén. Ilyenkor, ha leállítom, bármennyiszer indítom újra, már könnyen indul. Kissé tanácstalan vagyok.
A gyertyában (platinás Fordos gyári) kb 10E km van, az akksi januári, Unibull.
Alapjárati motort most hétvégén pucoltam, valamint cseréltem a kartergáz gumicsövet is a szívósor alatt.
Mindig megvárom a gyújtásnál, amíg kialszanak a lámpák, és hallom az üzemanyagpumpát is dolgozni, szóval szerintem van benzin is ilyenkor a rendszerben. (Menet közben nem tapasztalok megtorpanást sem, szóval biztos szállít eleget. Több kúton szoktam tankolni, szóval többféle benzin megy bele, de csak Ö*V, A**P. Legutóbb meg Sh*ll ment bele, de a probléma már korábban is jelentkezett.)
Hozzá kell tennem, nem napi használatú az autó, most pl 4 napot állt, utána próbáltam beindítani, de legutóbb egy pénteki használat után már szombaton is csinálta ezt.
Valakinek valami tanácsa van, vagy találkozott ezzel esetleg?

Mivel hosszabb távokra használom csak az autót, így félek, hogy egyszer csak nem fog beindulni. És ez nálam válóok Laughing

Köszi előre is a válaszokat.

fiesta írta:

Egyébként a rossz indulás gyakori oka a vezérműtengely jeladó hibája. Ezt a motor csak induláskor használja, amíg beméri, hogy a főtengely jeladó jeléhez viszonyítva hogyan forog a vezérműtengely.


Engem a benzinpumpa csere után ugyan ezzel a hibával hagyott ott a világ végén. Nem indult be.
A pumpa ház tömítése nem volt jó, így nem volt nyomás, kinyomta a benzint oldalt meg vissza a tankba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sl33py


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 17.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2012.08.29 10:27:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1029
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
generator írta:
Sziasztok!

Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul. Laughing
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!

Rémségesen egyszerű: mikor nem indul könnyen, akkor indítózás közben adj egy kis gázt. Ha gázzal indul, akkor alapjárati szelep letapadás a bajod.


Erdekes. Tegnap este (kocsi 2 napig allt garazsban) ugyanez fordult elo nalam is. Eloszor gyujtas, lampak elalszanak, rainditok es fura kerrego hang. Kis gaz adasara beindult... Eddig nem csinalta, bar sokat nem is allt. Kiprobalom megegyszer a jovoheti szerviz elott, hogy lassam, hogy csak letapadasrol van-e szo, vagy valami egyeb.
Bagoly: Ha letapadasrol van szo, annak a javitasa mibol all? Tisztogatas csak, vagy valamiit cserelni is kell?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steve0001


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2012.09.21 20:22:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1030
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ed


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 31.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2012.09.21 20:49:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1031
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

steve0001 írta:
Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)

Köszi!


Nézd meg, hogy van e szikra. Vegyél ki egy gyertyát, dugd vissza a pipába és a gyertya fém részét nyomd neki fém felületnek műanyag nyelű fogóval, hogy ne tudjon megrázni. Ha nincs szikra akkor tílt az immo. De ha az immo tílt, akkor önindítónak se kellene működnie, mert azt is tíltja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alientwo


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 09.
Hozzászólások: 1399


HozzászólásElküldve: 2012.09.21 21:46:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1032
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

steve0001 írta:
Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)

Köszi!


Szia!
Nekem hasonló gondom volt és az alapjárati szabályzómotor cseréje hozott megoldást.
(beröffent, de abban a pillanatban le is fulladt és gázpedállt rugdosva kelt életre, a szabályzómotor csere után pöc röff és stabilan tartja az alapjáratot)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 471

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.10.29 18:41:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1033
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!
_________________
Képeim
Nyáron: 195/45 R16
Télen: 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kzrider


Offline
Csatlakozott:
2008. 02. 02.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 07:24:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1034
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!


Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2036


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 12:55:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1035
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!


Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!


Tisztítsuk meg az alapjárati motort és akkor majd beindul az önindító? Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2015.05.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1419

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 16:21:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1036
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!

Ennél az esetnél két javítási módot tudok elképzelni.
Az olcsóbbik a gyujtáskapcsoló csere, mert nem kapcsolja a behúzó tekercset.
A másik az önindító javítása.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 471

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 16:25:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1037
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kapeti írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!

Ennél az esetnél két javítási módot tudok elképzelni.
Az olcsóbbik a gyujtáskapcsoló csere, mert nem kapcsolja a behúzó tekercset.
A másik az önindító javítása.


Még az is lehet hogy a sok ponton fogó indításgátlóm rakoncátlankodik!
_________________
Képeim
Nyáron: 195/45 R16
Télen: 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2036


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 17:41:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1038
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:


Még az is lehet hogy a sok ponton fogó indításgátlóm rakoncátlankodik!

Attól is függ, hogy mi kattan. Ha az önindító kattan, akkor nem valószínű, hogy indításgátló lenne.

És két eset van:
az önindítón van elég feszültség és akkor önindító hiba
nincs elég fesz, és akkor más. Pl oxidált akku pólusok, vezetékek, egyéb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 471

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 19:09:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1039
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
laci7up írta:


Még az is lehet hogy a sok ponton fogó indításgátlóm rakoncátlankodik!

Attól is függ, hogy mi kattan. Ha az önindító kattan, akkor nem valószínű, hogy indításgátló lenne.

És két eset van:
az önindítón van elég feszültség és akkor önindító hiba
nincs elég fesz, és akkor más. Pl oxidált akku pólusok, vezetékek, egyéb.


akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen? Sad
_________________
Képeim
Nyáron: 195/45 R16
Télen: 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2014.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 13857


HozzászólásElküldve: 2012.10.30 20:58:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1040
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen? Sad
Esetleg felújítani is lehet, de ezt csak autóvillamosságis tudja megmondani.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2036


HozzászólásElküldve: 2012.10.31 12:10:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1041
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:


akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen? Sad


Attól függ mi a hiba.
Nekem az önindítómat 6 ezerért szedte szét és javította meg egy autóvillamosságis.
Ez az alsó határ. A felső meg az új, gyári önindító (Cromax, 56-65 ezer).
Bontott 11-15 ezer (Cromax) + szerelés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  raven


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 15.
Hozzászólások: 472


HozzászólásElküldve: 2012.10.31 13:09:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1042
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
fiesta írta:
laci7up írta:
Még az is lehet hogy a sok ponton fogó indításgátlóm rakoncátlankodik!
Attól is függ, hogy mi kattan. Ha az önindító kattan, akkor nem valószínű, hogy indításgátló lenne.

És két eset van:
az önindítón van elég feszültség és akkor önindító hiba
nincs elég fesz, és akkor más. Pl oxidált akku pólusok, vezetékek, egyéb.
akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen? Sad
Nálam az önindító behúzótekercse rakoncátlankodott, a behúzótekercs kb 3000-4000 Ft, plusz szervizköltség, a csere max 1 óra, így kb 8 ezerre számíts.
_________________
FF1.5 Ford Focus Futura, 1.8 TDCi, 115 LE
-Nyári papucs: BRIDGESTONE Turanza ER300
-Téli bakancs: VREDESTEIN Snowtrac 3
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kzrider


Offline
Csatlakozott:
2008. 02. 02.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2012.11.02 21:23:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1043
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!


Üdv!
A problémám ugyan ez volt.Tegnap szédszedtük az önindítót teljesen,elég koszos volt.A szénkefék nem voltak elkopva,a behúzó része elég okszidációs volt és nem úgy mozgott ahogy azt kéne.A lényeg az ,hogy kipucoltuk bezsíroztuk amit kell,eddig nem produkálta a hibát/remélem nem is fog/.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  laci7up


Offline
Csatlakozott:
2011. 04. 23.
Hozzászólások: 471

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.11.04 18:22:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1044
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!


Üdv!
A problémám ugyan ez volt.Tegnap szédszedtük az önindítót teljesen,elég koszos volt.A szénkefék nem voltak elkopva,a behúzó része elég okszidációs volt és nem úgy mozgott ahogy azt kéne.A lényeg az ,hogy kipucoltuk bezsíroztuk amit kell,eddig nem produkálta a hibát/remélem nem is fog/.


Köszi mindenkinek az infókat! Nemsokára megyek olajcserére, akkor megnézetem az önindítót is, mielőtt otthagyna a télen. Újjabb felfedezés egyébként hogy csak meleg motorral csinálja. Hidegen mindig pöcre indul.
_________________
Képeim
Nyáron: 195/45 R16
Télen: 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oji


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2012.11.26 20:57:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1045
 Hozzászólás témája: Véletlen?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Előre is bocs, hogy nem olvastam végig a topic-ot, de nem hinném, hogy van valakinek hasonló problémája. A verda 2005-ös, 1.6 TI-VCT. Imádom! Múlt pénteken jövök vele haza, megállok a bankfiók előtt, hogy kivegyek némi zsetont, az egész másfél perc alatt megvolt, ülök vissza, autó nem indul. Önindító pörög-pörög, nem röfffen. "Engine Systems Failure" Na erről a hibajelzésről már hallottam rémtörténeteket, le is vert a víz. Aztán nagy-nehezen elindult, szerencsére csak pár száz méterre volt az otthon, ez alatt viszont semmi rendelleneset nem tapasztaltam, csak a felirat jelezte, hogy gond van. Hazavitt. Ez után még kb. 10 perccel be kellett indítanom, felirat sehol, minden rendben. Egész héten jártam az autóval minden gond nélkül, aztán 5 nap múlva megint megálltam ugyanazon bankfiók bejárata előtt centire ugyanazon a helyen. Még gondoltam is magamban, hogy betenne, ha megint itt rohadnék le. Terminálhoz bementem pénzt kivettem, kocsit indítanám: "Engine Systems Failure". Várok, próbálkozom, jó pár perc után nagy-nehezen röffen, elindul, hazavisz. Ez volt tegnap. Azóta rendesen indul, minden normális. Kétszer egymás után produkálta a jelenséget, de csak ugyanazon a helyen. Amúgy az autóban semmi spéci riasztó nincs, csak a gyári cucc.

Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.

Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi!
_________________
"Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2015.01.31.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 302

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.11.27 08:56:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1046
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen?
Hozzászólás az előzmény idézésével

oji írta:
"Engine Systems Failure"

Nekem ez a hibaüzenet akkor jött elő, amikor kezdett bedögleni az akkumulátorom. Elsődlegesen akkor jött elő ez az üzenet, amikor pár napig nem használtam az autót, csak merült álló helyzetben az akksi, nem volt ami töltötte volna (pl. menet közben a generátor). Akksi cserét követően megszűnt a hibaüzenet, azóta sem láttam egyszer sem (fél éve).

Bár ez még mindig nem magyarázza meg, hogy miért csak a banki automata közelségében jelentkezik ez a hibajelenség. Nem lehet, hogy nálad is akkor jelentkezik, amikor pár napig áll az autó és utána próbálod használni?
_________________
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oji


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2012.11.27 16:19:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1047
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
oji írta:
"Engine Systems Failure"

Nekem ez a hibaüzenet akkor jött elő, amikor kezdett bedögleni az akkumulátorom. Elsődlegesen akkor jött elő ez az üzenet, amikor pár napig nem használtam az autót, csak merült álló helyzetben az akksi, nem volt ami töltötte volna (pl. menet közben a generátor). Akksi cserét követően megszűnt a hibaüzenet, azóta sem láttam egyszer sem (fél éve).

Bár ez még mindig nem magyarázza meg, hogy miért csak a banki automata közelségében jelentkezik ez a hibajelenség. Nem lehet, hogy nálad is akkor jelentkezik, amikor pár napig áll az autó és utána próbálod használni?


Sajnos nem, az autó folyamatosan használatban volt. Pénteken megy a Cromax-ba, kíváncsi vagyok mit mondanak.
_________________
"Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2036


HozzászólásElküldve: 2012.11.27 18:00:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1048
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen?
Hozzászólás az előzmény idézésével

oji írta:
Sziasztok!

...
Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.

Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi!


Banki automata = újraindítás 2 percen belül melegen.

Állj le a saját házatok előtt és próbáld 2 perc múlva újraindítani.
Ha nem megy, akkor sincs baj., majd reggel menni fog Smile

Jellegzetes újraindítási problémát okozhat a vezérműtengely jeladó.
Erre a szenzorra csak a motor indításakor van szükség.
Lehet olyan kontakthibája, ami csak melegen jön elő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oji


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2012.11.28 10:47:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1049
 Hozzászólás témája: Re: Véletlen?
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
oji írta:
Sziasztok!

...
Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.

Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi!


Banki automata = újraindítás 2 percen belül melegen.

Állj le a saját házatok előtt és próbáld 2 perc múlva újraindítani.
Ha nem megy, akkor sincs baj., majd reggel menni fog Smile

Jellegzetes újraindítási problémát okozhat a vezérműtengely jeladó.
Erre a szenzorra csak a motor indításakor van szükség.
Lehet olyan kontakthibája, ami csak melegen jön elő.


Köszi a hozzászólásokat! Azóta már megismételte máshol is a hibát, gyanítom, hogy a motor visszahűlése közben van egy olyan hőmérséklet intervallum, ahol előjön a hiba. Minden esetre remélem, hogy eltárolja a computer és kiolvasható lesz belőle.
_________________
"Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kramx


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 12.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2012.12.07 15:28:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1050
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.

Köszi!


Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!

Hali!
Hasonló problémám volt:
Csak hidegben jött elő 2-3 hetente (napi használat), hogy indításnál az önindító kattant, de nem forgott. Ez sokadik próbálkozásra is így maradt. Sebességben, gyújtás nélkül (!) az autót megmozgatva "rendbe jött" és indult.
A probléma oka a bendix volt. Ez egy elektromágnes ami indításnál behúzza a vasmagot, ami ráhúzza az önindító motor fogaskerekeit a kuplungszerkezetnél lévő fogaskoszorúra, közben a vasmagra szerelt érintkezők zárják az önindító motor (+) körét, így pörgetve a motort.
Az önindítóról leszedtem a bendixet, és féktisztítóval kimostam, a vasmagot vékonyan megzsíroztam.
(A bendix teljes szétszedése és az érintkező tisztítása lenne a legjobb, de sajnos nem szétszedhető, préselt lemezbe szerelt.)
Azóta teljesen rendben működik.

Remélem segítettem!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Indítási gondok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

35 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.35 másodperc