Elküldve:
2012.07.20 11:16:19 Hozzászólás sorszáma a témában: 1021 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
fiesta írta:
Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?
Szerintem ehhez az is kell, hogy bowdenes legyen a gázpedál, ami az 1.6 esetében egyáltalán nem biztos. _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2012.07.20 11:37:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 1022 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Sziasztok!
Köszi a gyors válaszokat. Reméltem, hogy nem ezt olvasom. .
Mivel ez sajna nem az olcsó alkatrészek közé tartozik, csak akkor cserélném, ha biztos ez a probléma. Fiesta fórumtárs javaslata stimmel ennek a vizsgálatára? Vagy hogy tudnám meg, hogy tényleg ez a rossz?
Sajnos azt tudom, ohgy nem 100%-os már az alapjárati motorom, mert amióta megvettem, azóta alacsony az alapjáratom (rázza a kormányt egy kicsit, főleg pl klímánál), és ezen nem sokat segített a pillangószelep állítás sem.
Üdv.
fiesta írta:
Bagoly600 írta:
cseréljed az alapjárati szelepet, mert a pucolás = halottnak a beöntés Csak viszi az idődet, reményt ad, de megoldást nem.
Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?
Elküldve:
2012.07.20 12:03:55 Hozzászólás sorszáma a témában: 1024 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
fiesta írta:
Bagoly600 írta:
cseréljed az alapjárati szelepet, mert a pucolás = halottnak a beöntés Csak viszi az idődet, reményt ad, de megoldást nem.
Jól gondolom, hogy az alapjárati szelep hibáját le tudja úgy csekkelni, hogy induláskor - az alapjárati szelep szerepét átvéve - a gázpedállal ad egy kis levegőt?
persze _________________ ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd -> info@essmotor.hu
Elküldve:
2012.07.20 13:05:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 1025 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
generator írta:
Sziasztok!
Köszi a gyors válaszokat. Reméltem, hogy nem ezt olvasom. .
Mivel ez sajna nem az olcsó alkatrészek közé tartozik, csak akkor cserélném, ha biztos ez a probléma. Fiesta fórumtárs javaslata stimmel ennek a vizsgálatára? Vagy hogy tudnám meg, hogy tényleg ez a rossz?...
Még egy amatőr ötlet.
Ha esetleg a benzinellátásra gyanakodsz, tesztelésként próbáld ki, hogy indítózás előtt 5-6-szor (10-szer?) ráadod a gyújtást.
Akkor a benzinpumpa hosszabb ideig fog futni, és ha az autód benzinvisszavezetéses rendszerű (gondolom az), még az esetleges levegőbuborékokat is kinyomja a rendszerből.
Elküldve:
2012.07.20 14:33:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 1026 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Sziasztok!
Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul.
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!
fiesta írta:
Még egy amatőr ötlet.
Ha esetleg a benzinellátásra gyanakodsz, tesztelésként próbáld ki, hogy indítózás előtt 5-6-szor (10-szer?) ráadod a gyújtást.
Akkor a benzinpumpa hosszabb ideig fog futni, és ha az autód benzinvisszavezetéses rendszerű (gondolom az), még az esetleges levegőbuborékokat is kinyomja a rendszerből.
Elküldve:
2012.07.20 14:37:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 1027 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
generator írta:
Sziasztok!
Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul.
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!
Rémségesen egyszerű: mikor nem indul könnyen, akkor indítózás közben adj egy kis gázt. Ha gázzal indul, akkor alapjárati szelep letapadás a bajod. _________________ ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd -> info@essmotor.hu
Elküldve:
2012.07.20 17:44:48 Hozzászólás sorszáma a témában: 1028 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
generator írta:
Sziasztok!
Kb egy éve vagyok Focus tulajdonos (2002-es 1.6 benzines, 147.000 km-rel, ami nagy valószínűséggel annyi is). Az utóbbi időben egyre többször fordul elő indítási gondom:
legelső indításnál úgy vislekedik, minhta nagyon nehezen kapná el a fordulatot. Teker, teker, de nem indul el. Aztán egyszer csak elindul. Onnantól szép egyenletes az alapjárat 1100 környékén. Ilyenkor, ha leállítom, bármennyiszer indítom újra, már könnyen indul. Kissé tanácstalan vagyok.
A gyertyában (platinás Fordos gyári) kb 10E km van, az akksi januári, Unibull.
Alapjárati motort most hétvégén pucoltam, valamint cseréltem a kartergáz gumicsövet is a szívósor alatt.
Mindig megvárom a gyújtásnál, amíg kialszanak a lámpák, és hallom az üzemanyagpumpát is dolgozni, szóval szerintem van benzin is ilyenkor a rendszerben. (Menet közben nem tapasztalok megtorpanást sem, szóval biztos szállít eleget. Több kúton szoktam tankolni, szóval többféle benzin megy bele, de csak Ö*V, A**P. Legutóbb meg Sh*ll ment bele, de a probléma már korábban is jelentkezett.)
Hozzá kell tennem, nem napi használatú az autó, most pl 4 napot állt, utána próbáltam beindítani, de legutóbb egy pénteki használat után már szombaton is csinálta ezt.
Valakinek valami tanácsa van, vagy találkozott ezzel esetleg?
Mivel hosszabb távokra használom csak az autót, így félek, hogy egyszer csak nem fog beindulni. És ez nálam válóok
Köszi előre is a válaszokat.
fiesta írta:
Egyébként a rossz indulás gyakori oka a vezérműtengely jeladó hibája. Ezt a motor csak induláskor használja, amíg beméri, hogy a főtengely jeladó jeléhez viszonyítva hogyan forog a vezérműtengely.
Engem a benzinpumpa csere után ugyan ezzel a hibával hagyott ott a világ végén. Nem indult be.
A pumpa ház tömítése nem volt jó, így nem volt nyomás, kinyomta a benzint oldalt meg vissza a tankba.
Elküldve:
2012.08.29 10:27:46 Hozzászólás sorszáma a témában: 1029 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul a fóka
Bagoly600 írta:
generator írta:
Sziasztok!
Ki fogom próbálni mindkettőt, amit javasoltatok, csak ugye jelenleg még nem állandósult problémáról beszélek. Így pedig nem fogom tudni megállapítani, hogy azért indult jól, mert 10x ráadtam a gyújtást, vagy egyébként is jól indult volna. Másodikra meg mindig jól indul.
Azért majd próbálkozom.
Köszi még egyszer a tanácsokat!
Rémségesen egyszerű: mikor nem indul könnyen, akkor indítózás közben adj egy kis gázt. Ha gázzal indul, akkor alapjárati szelep letapadás a bajod.
Erdekes. Tegnap este (kocsi 2 napig allt garazsban) ugyanez fordult elo nalam is. Eloszor gyujtas, lampak elalszanak, rainditok es fura kerrego hang. Kis gaz adasara beindult... Eddig nem csinalta, bar sokat nem is allt. Kiprobalom megegyszer a jovoheti szerviz elott, hogy lassam, hogy csak letapadasrol van-e szo, vagy valami egyeb.
Bagoly: Ha letapadasrol van szo, annak a javitasa mibol all? Tisztogatas csak, vagy valamiit cserelni is kell?
Elküldve:
2012.09.21 20:22:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 1030 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)
Elküldve:
2012.09.21 20:49:35 Hozzászólás sorszáma a témában: 1031 Hozzászólás témája:
steve0001 írta:
Sziasztok!
Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)
Köszi!
Nézd meg, hogy van e szikra. Vegyél ki egy gyertyát, dugd vissza a pipába és a gyertya fém részét nyomd neki fém felületnek műanyag nyelű fogóval, hogy ne tudjon megrázni. Ha nincs szikra akkor tílt az immo. De ha az immo tílt, akkor önindítónak se kellene működnie, mert azt is tíltja.
Elküldve:
2012.09.21 21:46:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 1032 Hozzászólás témája:
steve0001 írta:
Sziasztok!
Van egy 2.0 benzines 1-es fókám(2 hónapja van nálam) a következő problémával.
Pár nappal ezelött indítózásra nem akart beröffenni a gép csak tekerte.A benzin szivattyú volt meghalva(a hangját sem lehetett hallani), megvettem és tegnap a szerelőm ki is cserélte.Pöcc-röff és gyönyörűen járt.Ma megpróbáltuk beindítani és szépen be is röffen, de szinte azonnal le is áll.Olyan mintha tiltaná valami.Azt tudni kell hogy az óra felet az a kis piros led lámpa villog amióta nálam van, de eddig semmi gond nem volt az indítással.Az itt olvasottak alapján a piros villogás az immo tiltását jelzi!?1 kulcsom van csak az autóhoz és az is be van ázva, ezért a transzponder chip nem működik benne és a zárakat is a kulccsal kell nyitnom,mert nem működik a távirányítója.Lehetséges, hogy a kulcs miatt tilt az inmo?(csak akkor eddig miért nem tiltott)
Köszi!
Szia!
Nekem hasonló gondom volt és az alapjárati szabályzómotor cseréje hozott megoldást.
(beröffent, de abban a pillanatban le is fulladt és gázpedállt rugdosva kelt életre, a szabályzómotor csere után pöc röff és stabilan tartja az alapjáratot)
Elküldve:
2012.10.29 18:41:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 1033 Hozzászólás témája:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Elküldve:
2012.10.30 07:24:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 1034 Hozzászólás témája:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!
Elküldve:
2012.10.30 12:55:07 Hozzászólás sorszáma a témában: 1035 Hozzászólás témája:
kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!
Tisztítsuk meg az alapjárati motort és akkor majd beindul az önindító?
Elküldve:
2012.10.30 16:21:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 1036 Hozzászólás témája:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Ennél az esetnél két javítási módot tudok elképzelni.
Az olcsóbbik a gyujtáskapcsoló csere, mert nem kapcsolja a behúzó tekercset.
A másik az önindító javítása. _________________ Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
Elküldve:
2012.10.30 16:25:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 1037 Hozzászólás témája:
Kapeti írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Ennél az esetnél két javítási módot tudok elképzelni.
Az olcsóbbik a gyujtáskapcsoló csere, mert nem kapcsolja a behúzó tekercset.
A másik az önindító javítása.
Még az is lehet hogy a sok ponton fogó indításgátlóm rakoncátlankodik!
Elküldve:
2012.10.30 20:58:19 Hozzászólás sorszáma a témában: 1040 Hozzászólás témája:
laci7up írta:
akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen?
Esetleg felújítani is lehet, de ezt csak autóvillamosságis tudja megmondani. _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2012.10.31 12:10:52 Hozzászólás sorszáma a témában: 1041 Hozzászólás témája:
laci7up írta:
akku saruk rendben vannak, kábelek nem tudom... szerintem jobb lesz ha felkészülök egy önindítócserére. Mibe fáj az ilyen?
Attól függ mi a hiba.
Nekem az önindítómat 6 ezerért szedte szét és javította meg egy autóvillamosságis.
Ez az alsó határ. A felső meg az új, gyári önindító (Cromax, 56-65 ezer).
Bontott 11-15 ezer (Cromax) + szerelés.
Elküldve:
2012.11.02 21:23:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 1043 Hozzászólás témája:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Üdv!
A problémám ugyan ez volt.Tegnap szédszedtük az önindítót teljesen,elég koszos volt.A szénkefék nem voltak elkopva,a behúzó része elég okszidációs volt és nem úgy mozgott ahogy azt kéne.A lényeg az ,hogy kipucoltuk bezsíroztuk amit kell,eddig nem produkálta a hibát/remélem nem is fog/.
Elküldve:
2012.11.04 18:22:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 1044 Hozzászólás témája:
kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Üdv!
A problémám ugyan ez volt.Tegnap szédszedtük az önindítót teljesen,elég koszos volt.A szénkefék nem voltak elkopva,a behúzó része elég okszidációs volt és nem úgy mozgott ahogy azt kéne.A lényeg az ,hogy kipucoltuk bezsíroztuk amit kell,eddig nem produkálta a hibát/remélem nem is fog/.
Köszi mindenkinek az infókat! Nemsokára megyek olajcserére, akkor megnézetem az önindítót is, mielőtt otthagyna a télen. Újjabb felfedezés egyébként hogy csak meleg motorral csinálja. Hidegen mindig pöcre indul.
Előre is bocs, hogy nem olvastam végig a topic-ot, de nem hinném, hogy van valakinek hasonló problémája. A verda 2005-ös, 1.6 TI-VCT. Imádom! Múlt pénteken jövök vele haza, megállok a bankfiók előtt, hogy kivegyek némi zsetont, az egész másfél perc alatt megvolt, ülök vissza, autó nem indul. Önindító pörög-pörög, nem röfffen. "Engine Systems Failure" Na erről a hibajelzésről már hallottam rémtörténeteket, le is vert a víz. Aztán nagy-nehezen elindult, szerencsére csak pár száz méterre volt az otthon, ez alatt viszont semmi rendelleneset nem tapasztaltam, csak a felirat jelezte, hogy gond van. Hazavitt. Ez után még kb. 10 perccel be kellett indítanom, felirat sehol, minden rendben. Egész héten jártam az autóval minden gond nélkül, aztán 5 nap múlva megint megálltam ugyanazon bankfiók bejárata előtt centire ugyanazon a helyen. Még gondoltam is magamban, hogy betenne, ha megint itt rohadnék le. Terminálhoz bementem pénzt kivettem, kocsit indítanám: "Engine Systems Failure". Várok, próbálkozom, jó pár perc után nagy-nehezen röffen, elindul, hazavisz. Ez volt tegnap. Azóta rendesen indul, minden normális. Kétszer egymás után produkálta a jelenséget, de csak ugyanazon a helyen. Amúgy az autóban semmi spéci riasztó nincs, csak a gyári cucc.
Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.
Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi! _________________ "Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
Nekem ez a hibaüzenet akkor jött elő, amikor kezdett bedögleni az akkumulátorom. Elsődlegesen akkor jött elő ez az üzenet, amikor pár napig nem használtam az autót, csak merült álló helyzetben az akksi, nem volt ami töltötte volna (pl. menet közben a generátor). Akksi cserét követően megszűnt a hibaüzenet, azóta sem láttam egyszer sem (fél éve).
Bár ez még mindig nem magyarázza meg, hogy miért csak a banki automata közelségében jelentkezik ez a hibajelenség. Nem lehet, hogy nálad is akkor jelentkezik, amikor pár napig áll az autó és utána próbálod használni? _________________ 2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
Nekem ez a hibaüzenet akkor jött elő, amikor kezdett bedögleni az akkumulátorom. Elsődlegesen akkor jött elő ez az üzenet, amikor pár napig nem használtam az autót, csak merült álló helyzetben az akksi, nem volt ami töltötte volna (pl. menet közben a generátor). Akksi cserét követően megszűnt a hibaüzenet, azóta sem láttam egyszer sem (fél éve).
Bár ez még mindig nem magyarázza meg, hogy miért csak a banki automata közelségében jelentkezik ez a hibajelenség. Nem lehet, hogy nálad is akkor jelentkezik, amikor pár napig áll az autó és utána próbálod használni?
Sajnos nem, az autó folyamatosan használatban volt. Pénteken megy a Cromax-ba, kíváncsi vagyok mit mondanak. _________________ "Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
...
Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.
Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi!
Banki automata = újraindítás 2 percen belül melegen.
Állj le a saját házatok előtt és próbáld 2 perc múlva újraindítani.
Ha nem megy, akkor sincs baj., majd reggel menni fog
Jellegzetes újraindítási problémát okozhat a vezérműtengely jeladó.
Erre a szenzorra csak a motor indításakor van szükség.
Lehet olyan kontakthibája, ami csak melegen jön elő.
...
Szerintetek létezhet, hogy valami bezavarja, a banki automata ajtó, vagy valami riasztó, vagy mittudomén? Korábban többször is megálltam ezen a helyen minden gond nélkül, viszont most nem szívesen próbálgatnám, hogy rájöjjek, mert azért gáz lenne hazatolni.
Van valakinek valami ötlete? Előre is köszi!
Banki automata = újraindítás 2 percen belül melegen.
Állj le a saját házatok előtt és próbáld 2 perc múlva újraindítani.
Ha nem megy, akkor sincs baj., majd reggel menni fog
Jellegzetes újraindítási problémát okozhat a vezérműtengely jeladó.
Erre a szenzorra csak a motor indításakor van szükség.
Lehet olyan kontakthibája, ami csak melegen jön elő.
Köszi a hozzászólásokat! Azóta már megismételte máshol is a hibát, gyanítom, hogy a motor visszahűlése közben van egy olyan hőmérséklet intervallum, ahol előjön a hiba. Minden esetre remélem, hogy eltárolja a computer és kiolvasható lesz belőle. _________________ "Én már sohasem lehetek azzá, ami akkor lehettem volna, ha úgy csinálok mindent, ahogy a tanítónéni mondta"
Elküldve:
2012.12.07 15:28:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 1050 Hozzászólás témája:
kzrider írta:
laci7up írta:
Autóm a következőket produkálja mostanában:
Gyujtás után nem pörget csak kattan egyet és nem indul.
majd két három gyujtás ki-be kapcsolgatás után indul.
Először akkor csinálta amikor kevés benzin volt benne, arra gyanakodtam csak nem kapott benzint, de most már egyenesen állva is csinálja.
Az akksim új, tavaly cseréltem.
Köszi!
Üdv!Nekem ugyan ez a probléma áll fenn!Tegnap csinálta először az idén.
5 éve van nálam a fóka és úgy tapasztaltam amikor bejön a hideg,nyálkás idő akkor csinálja ezt!
Ilyenkor alapjáratiszabályzómotor le,féktisztitóval kitisztítom és wd40-befújom,utánna nincs vele gond a következö szezonig!
Remélem most is csak ennyi a baja!
Egy próbát megér!!
Hali!
Hasonló problémám volt:
Csak hidegben jött elő 2-3 hetente (napi használat), hogy indításnál az önindító kattant, de nem forgott. Ez sokadik próbálkozásra is így maradt. Sebességben, gyújtás nélkül (!) az autót megmozgatva "rendbe jött" és indult.
A probléma oka a bendix volt. Ez egy elektromágnes ami indításnál behúzza a vasmagot, ami ráhúzza az önindító motor fogaskerekeit a kuplungszerkezetnél lévő fogaskoszorúra, közben a vasmagra szerelt érintkezők zárják az önindító motor (+) körét, így pörgetve a motort.
Az önindítóról leszedtem a bendixet, és féktisztítóval kimostam, a vasmagot vékonyan megzsíroztam.
(A bendix teljes szétszedése és az érintkező tisztítása lenne a legjobb, de sajnos nem szétszedhető, préselt lemezbe szerelt.)
Azóta teljesen rendben működik.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban