Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.11.30. 08:08:06 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: mnz77
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 25968
Látogatók:
Vendégek: 410
Tagok: 1
Összesen: 411

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Motorhiba?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Motorhiba?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 23 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  vezeragy


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 06.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2005.11.06 16:38:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Motorhiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még itt, a kocsikhoz pedig még kevesebbet értek mint a webhez. Wink
Szóval van egy 1.4literes 2000-es gyártmányú Ford Focusom. Nemrég járt le a garancia (kb 2 hónap). Ezt a jubileumot megneszelve minden átmenet nélkül egy csomó probléma jelent meg (amit vszínüleg 1 hiba okoz, de hát nem értek hozzá egyáltalán orvos vagyok nem autószerelő...): Embarassed
- alapjáratban a motor akadozik, mintha le akarna fulladni
(de nem fullad le);
- a hangja nagyjából a Zetor hangjához hasonló;
- gyújtásnál baromi nehezen indul;
- érezhetően rosszabbul gyorsul;
- menet közben is mintha ugrálna a motorteljesítmény (néha megindul és
olyan mint régen)
- a korábbiakhoz megszokottól eltérően alacsonyabb fokozatban kell
hagyni, hogy ne fulladjon le, vagy gyorsuljon
- kb 1,5* annyit zabál mint korábban;
- alapjáratban a műszerfal világitása nem egynletes, mintha kicsit villogna ( a
fényszóró is)

egyébként nem füstöl, nem büdös, folyadékszintek rendben vannak, a
műszerfalon az ég világon semmi hibát nem jelez.

Mi a franc baja lehet így első hallásra? Ezt kb két hete csinálja, van amikor teljesen jónak tűnik. Egyáltalán nem tudom nélkülözni a munkám miatt, ezért nem vittem még sehová...

Egyesek azt mondták, hogy biztos trafó...?

És lenne egy kérdésem: hová vigyem be Budapesten. A márkaszervízekről annyi rosszat mondtatok a többi fórumon, hogy nem merek menni sehová. Igazság szerint az Auto-Fortnál vettem a verdát a Váci úton. Amig garis volt, hozzájuk hordtam. Egyébként hatalmas bunkók, feltöltik 5 rongyért a szélvédőmosót (egyszer leszivattam velük, mert mondtam hogy akkor sem fizetem ki ha beledöglenek is), meg 5 rongyért cserélnek ablaktörlőt (kérés nélkül), ja és egyszer megkarcolták a kocsit, aztán el sem ismerték...

Segítsetek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.11.06 16:45:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

naszal,

Több dolog lehetséges:

- gyűjtás kábel törés
- gyertyák hibásak
- olajosak a gyertyák, félrehúz a szikra
- rossz a gyújtó trafó

Ami valószínűbb: gyertya csere, szelepfedél tömítés csere (olajosak a gyertyák) és a hibás trafó.

Kérdés hogy mióta csinálja ezt, mert a trafó elég gyorsan meg szokott dölgeni, hogy nem is indul.

Hány km van a kocsiban? Mióta csinálja ezt? Gyertya mikor volt utoljára cserélve?

hozd el, meglessük.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vezeragy


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 06.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2005.11.06 17:01:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: válasz
Hozzászólás az előzmény idézésével

-64.000 km van benne

- fingom sincs mikor lett cserlve, gondolom amikor kellett (minden évben vittem szervízbe, hogy rohadjanak meg, volt olyan, hogy kétszer)

- tavaly ilynekor csináltam a műszakit (semmi bajt nem találtak, nem szóltak előra, hogy majd valalami gikszi lesz, pedig szoktak)

- kb 2-3 hete csinálja, azóta mentem kb 500-700km-et

HOVÁ VIGYEM, HOGY MEGLESSÉTEK? Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.11.06 17:03:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája: Re: válasz
Hozzászólás az előzmény idézésével

vezeragy írta:
-64.000 km van benne

- fingom sincs mikor lett cserlve, gondolom amikor kellett (minden évben vittem szervízbe, hogy rohadjanak meg, volt olyan, hogy kétszer)

- tavaly ilynekor csináltam a műszakit (semmi bajt nem találtak, nem szóltak előra, hogy majd valalami gikszi lesz, pedig szoktak)

- kb 2-3 hete csinálja, azóta mentem kb 500-700km-et

HOVÁ VIGYEM, HOGY MEGLESSÉTEK? Very Happy


Privát üzi megy.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2005.11.06 20:20:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem is gyújtótrafó. Másnál is előfordult hasonló.
Gurulj be egy márkaszervizbe. Pillanatok alatt kiderítik mi a hiba. Ha késlekedsz esetleg a katalizátorod látja a kárát több, mint 100e-ért.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  scholl4


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2005.12.08 21:13:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hi,

uj vagyok de máris egy komoly problémával fordulok hozzátok.
115 lovas tdci-om van, használtan vettem 72k km-rel.Most tudtam igazán letesztelni és 3ezer fordulat után az auto mintha nem ugy gyorsul mint ahogy kéne.3 ezerig egész jol húz, aztán mintha elfogyna az ereje.A cégnél ugyanilyen autok vannak, ugyanilyen motorral és azok még 3ezernél is huznak rendesen.

Szerintetek mi lehet a baj?Szerintetek elektromos vagy inkább mechanikai probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.12.08 21:20:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

scholl4 írta:
Hi,

uj vagyok de máris egy komoly problémával fordulok hozzátok.
115 lovas tdci-om van, használtan vettem 72k km-rel.Most tudtam igazán letesztelni és 3ezer fordulat után az auto mintha nem ugy gyorsul mint ahogy kéne.3 ezerig egész jol húz, aztán mintha elfogyna az ereje.A cégnél ugyanilyen autok vannak, ugyanilyen motorral és azok még 3ezernél is huznak rendesen.

Szerintetek mi lehet a baj?Szerintetek elektromos vagy inkább mechanikai probléma?
Nézd meg a turbó és az intercooler közötti nyomócsövet úgy hogy valaki pörgeti a motort Te meg óvatosan odatartod a kezedet, hogy érezd, ha kifúj. Ha az a cső elreped akkor van ilyen jelenség. Ilyenkor az autó jobban is füstöl.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gszel16


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 11.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2005.12.10 10:12:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája: A legvalószínübb hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

A héten voltam a márkaszervízben 60e kötelezőn. Mikor kihozták a verdát és átadták azt mondták semmi baja. Most jön a poén! a szerviz kapuján kigurulva rettenetesen rángatni kezdett meg füstölt Evil or Very Mad . Nem is gyorsult csak néha megindult. Egyből visszamentem és megnézettem. Közölték a trafó ment szét. Mondtam csere. Mondták OK. De az abszolút szemétség az hogy ők is észrevehették volna a hibát de nem. És még a trafót is kifizettették. (Szerintem ők keféltek el valamit rajta a szevízben)
Szerintem neked is ez a baja a trafó! Exclamation
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gszel16


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 11.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2005.12.10 10:13:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája: A legvalószínübb hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

A héten voltam a márkaszervízben 60e kötelezőn. Mikor kihozták a verdát és átadták azt mondták semmi baja. Most jön a poén! a szerviz kapuján kigurulva rettenetesen rángatni kezdett meg füstölt Evil or Very Mad . Nem is gyorsult csak néha megindult. Egyből visszamentem és megnézettem. Közölték a trafó ment szét. Mondtam csere. Mondták OK. De az abszolút szemétség az hogy ők is észrevehették volna a hibát de nem. És még a trafót is kifizettették. (Szerintem ők keféltek el valamit rajta a szevízben)
Szerintem neked is ez a baja a trafó! Exclamation
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabeboy


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 07.
Hozzászólások: 225


HozzászólásElküldve: 2005.12.10 11:08:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valamit már kellenne lépni ezzel a trafóval kapcsolatban, akinek tönkremegy garin kívül próbálja meg méltányossági garanciális cserét kérni. Ez nyugodtan fel fogható gyári hibának hiszen rengeteg autónál előfordul.

Ezt zokszó nélkül kéne cserélni az márkaszervízeknek nekik amúgy meg kell hogy térítse a FMH.

Ugyanez a helyzet a vízpumpával. Ne mondja senki hogy egy vízpumpának 30000 km kell hogy kibírjon. Ha a Ford lusta újat terveztetni akkor cserélgesse gariba ameddig csak kell.

NA ezt mehetett volna a Dühöngő be is Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.12.10 15:39:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gabeboy írta:
Valamit már kellenne lépni ezzel a trafóval kapcsolatban, akinek tönkremegy garin kívül próbálja meg méltányossági garanciális cserét kérni. Ez nyugodtan fel fogható gyári hibának hiszen rengeteg autónál előfordul.

Ezt zokszó nélkül kéne cserélni az márkaszervízeknek nekik amúgy meg kell hogy térítse a FMH.

Ugyanez a helyzet a vízpumpával. Ne mondja senki hogy egy vízpumpának 30000 km kell hogy kibírjon. Ha a Ford lusta újat terveztetni akkor cserélgesse gariba ameddig csak kell.

NA ezt mehetett volna a Dühöngő be is Very Happy


Off topic de lehetne még írogatni: szervópumpa, vízpumpa, trafó, sebességjeladó...és gondolom van még bőven..
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3833


HozzászólásElküldve: 2005.12.13 07:10:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
Szerintem is gyújtótrafó. Másnál is előfordult hasonló.
Gurulj be egy márkaszervizbe. Pillanatok alatt kiderítik mi a hiba. Ha késlekedsz esetleg a katalizátorod látja a kárát több, mint 100e-ért.

Csatlakozom.... Gyertyacsere + trafócsere... így ez kb. 20ezer, de ha vársz a Szaki által említettnél több is kijöhet!!!
Azóta van valami fejlemény!!!!!?????? Hiszen 1 hónapja volt a probléma...
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GB


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 04.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2005.12.27 20:03:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nem reg hoztam be Nemetorszagbol az en kis 3 ajtos 2000 evjaratu dizel focusomat:) Eddig minden jo volt, csereltem olajtol kezdve pollen szuroig mindent, de most megis van vele valami....Megyek nyugodtan vele es egyszer csak visszaesik a fordulat alapjaratra az izzitolampa kigyullad, neha elalszik es nem reagal semmit a kocsi gazadasra....Leallitom es ujrainditom es minden ok vele...Ha valakinek van otlete, hogy ez mitol lehet azt nagyon megkoszonnem!
Koszi szepen
Gb
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bzoli


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.01.06 19:38:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok en is uj vagyok es Szekelyudvarhelyrol irok.Oktoberben hozattam egy 2002 1.8 115lovas kombi fokat es nagyon meg voltam elegedve vele,mostanaig.128000km-ben van es megallt a motra.Ennek az elozmenye az volt,hogy menet kozben el kezdett villogni az izzolampa,elment a kocsi ereje,ha nem gazoltam a motor leallt es ha ujrainditottam ment tovabb minden a kovetkezo villogasig.Elvittem egy szerelohoz a teszterrel kiolvasott harom hibat amibol kettot ki tudott torolni de egy benne maradt(P1200 injektor hiba),mondta,hogy menjek es forduljak vele egyet.Masnap jon a villogas,inditanam ujra szokas szerint de sajnos egyet gyujt es meg is all.Na ez volt kb.harom hete azota keresik a hibajat.Azt mondtak a szamitogepben kiment a vegfok,de most az van,hogy minimum ket porlaszto hibas de lehet,hogy mind a negy letezik illyen?Egyik szerelo azt mondta,hogy ennel a tipusnal a porlasztohibak ilyenkor jelentkeznek
Segitseg Focus hianyom van. Koszike
bzoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AteszTDCI115


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 27.
Hozzászólások: 103


HozzászólásElküldve: 2006.01.06 19:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bzoli írta:
Sziasztok en is uj vagyok es Szekelyudvarhelyrol irok.Oktoberben hozattam egy 2002 1.8 115lovas kombi fokat es nagyon meg voltam elegedve vele,mostanaig.128000km-ben van es megallt a motra.Ennek az elozmenye az volt,hogy menet kozben el kezdett villogni az izzolampa,elment a kocsi ereje,ha nem gazoltam a motor leallt es ha ujrainditottam ment tovabb minden a kovetkezo villogasig.Elvittem egy szerelohoz a teszterrel kiolvasott harom hibat amibol kettot ki tudott torolni de egy benne maradt(P1200 injektor hiba),mondta,hogy menjek es forduljak vele egyet.Masnap jon a villogas,inditanam ujra szokas szerint de sajnos egyet gyujt es meg is all.Na ez volt kb.harom hete azota keresik a hibajat.Azt mondtak a szamitogepben kiment a vegfok,de most az van,hogy minimum ket porlaszto hibas de lehet,hogy mind a negy letezik illyen?Egyik szerelo azt mondta,hogy ennel a tipusnal a porlasztohibak ilyenkor jelentkeznek
Segitseg Focus hianyom van. Koszike
bzoli


Szia!

Szerintem vidd el egy rendes márkaszervizbe, mielött elkezdik bontani az autót az elejétől a hátsó lökhárítóig, amíg meg nem lesz a hiba.

Atesz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GB


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 04.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2006.01.06 22:44:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia bzoli!
Nekem ugyan ez a gondom mint neked, le is irtam egy kicsit korabban, ha visszanezel megtalalod...na mindegy az a lenyeg, hogy ugyan ez volt nekem is a bajom es ahogy jott ugy el is tunt a hiba, de akkor szerintem en is varhatom a leallast nem? Es teljesen meghalt menet kozbe? Ha valamit ki tudtal deriteni legyszives ird meg nekem!!!Mar vagy egy hete nem csinalta, de ugyan ezt csinalta 1 hetig....Nagyon kerlek ha tudsz valamit ird meg nekem....
Koszi szepen...
Szekely Gabor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoli73


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.01.08 19:01:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája: Re: Motorhiba?
Hozzászólás az előzmény idézésével

vezeragy írta:
Sziasztok!

Teljesen új vagyok még itt, a kocsikhoz pedig még kevesebbet értek mint a webhez. Wink
Szóval van egy 1.4literes 2000-es gyártmányú Ford Focusom. Nemrég járt le a garancia (kb 2 hónap). Ezt a jubileumot megneszelve minden átmenet nélkül egy csomó probléma jelent meg (amit vszínüleg 1 hiba okoz, de hát nem értek hozzá egyáltalán orvos vagyok nem autószerelő...): Embarassed
- alapjáratban a motor akadozik, mintha le akarna fulladni
(de nem fullad le);
- a hangja nagyjából a Zetor hangjához hasonló;
- gyújtásnál baromi nehezen indul;
- érezhetően rosszabbul gyorsul;
- menet közben is mintha ugrálna a motorteljesítmény (néha megindul és
olyan mint régen)
- a korábbiakhoz megszokottól eltérően alacsonyabb fokozatban kell
hagyni, hogy ne fulladjon le, vagy gyorsuljon
- kb 1,5* annyit zabál mint korábban;
- alapjáratban a műszerfal világitása nem egynletes, mintha kicsit villogna ( a
fényszóró is)

egyébként nem füstöl, nem büdös, folyadékszintek rendben vannak, a
műszerfalon az ég világon semmi hibát nem jelez.

Mi a franc baja lehet így első hallásra? Ezt kb két hete csinálja, van amikor teljesen jónak tűnik. Egyáltalán nem tudom nélkülözni a munkám miatt, ezért nem vittem még sehová...

Egyesek azt mondták, hogy biztos trafó...?

És lenne egy kérdésem: hová vigyem be Budapesten. A márkaszervízekről annyi rosszat mondtatok a többi fórumon, hogy nem merek menni sehová. Igazság szerint az Auto-Fortnál vettem a verdát a Váci úton. Amig garis volt, hozzájuk hordtam. Egyébként hatalmas bunkók, feltöltik 5 rongyért a szélvédőmosót (egyszer leszivattam velük, mert mondtam hogy akkor sem fizetem ki ha beledöglenek is), meg 5 rongyért cserélnek ablaktörlőt (kérés nélkül), ja és egyszer megkarcolták a kocsit, aztán el sem ismerték...

Segítsetek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoli73


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.01.08 20:19:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Vezernagy!
A fókáddal kapcsolatban írom, a gyújtótrafó cseréje nem biztos,hogy megoldásra vezet. Ha hibás a trafó az autó viszonylag könnyen indul minden motorhőfokon/kivétel ha 2 esetleg 3 henger nem gyújt,de ez nagyon ritka/,és alapjáraton nem változik a fényerősség sem.
A javítást én így kezdeném:
Hibakód kiolvasás/nem világít a MIL lámpa attól lehet hibakód a rendszerben!/,élő adatok kiolvasása,elemzése. Főleg:befecskendezési idő,motorhőfok,beszívott levegő mennyiség és hőfok,akku feszültség,lambda érték,előgyújtás. Okozott már ilyen tünetet a motorhőfok jeladó hibája is.
Azért, hogy 100% ki legyen szűrve a gyújtás-befecskendezés,meg kell még
mérni a kipufogógáz CO tartalmát, a gyújtási képet oszcilloszkóppal, valamint
kapcs. rajz alapján a motorvezérléshez tartozó vezetékrendszert./előírt feszültségek,ellenállások/ Fontos a mért levegőrendszer ellenőrzése is.
Ebben az évjáratban az ECU hibája, szoftverfutási hibája nagyon ritka. Ha minimum ezek amiket itt leírtam le vannak ellenőrizve, és minden stimm, akkor az autónak nem elektromos hibája van.
A fényerő változással kapcsolatban nézzétek át az öszes testcsatlakozást,pozitív csatlakozásokat főleg töltővezeték,akkusaruk.
Mérni kell egy töltőfeszültséget, töltőáramot. A töltő fesz. lehet magasabb a megszokottnál /még a 15V is jó!/csak ne ingadozzon. Ha ingadozik ellenőrizni kell a generátort. Előfordulnak a hibák. A generátorban nincs fesz. szabályzó,csak egy végfok amit az ECU vezérel négyszögjellel. Tehát a kívánt töltőfeszt. a motorvezérlő dönti el. Ezért írtam az első részben mennyire fontos az ECU kábelköteg ellenőrzés.
Jótanács: csak oda vidd az autódat javíttatni ahol minimum ez a műszaki és szellemi háttér rendelkezésre áll. Ez nem biztos,hogy a márkaszervíz./tisztelet a kivételnek/
Üdv:Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bzoli


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.01.10 13:29:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GB írta:
Szia bzoli!
Nekem ugyan ez a gondom mint neked, le is irtam egy kicsit korabban, ha visszanezel megtalalod...na mindegy az a lenyeg, hogy ugyan ez volt nekem is a bajom es ahogy jott ugy el is tunt a hiba, de akkor szerintem en is varhatom a leallast nem? Es teljesen meghalt menet kozbe? Ha valamit ki tudtal deriteni legyszives ird meg nekem!!!Mar vagy egy hete nem csinalta, de ugyan ezt csinalta 1 hetig....Nagyon kerlek ha tudsz valamit ird meg nekem....
Koszi szepen...
Szekely Gabor


Szia Gabor
Az auto menet kozben ugy halt meg,hogy elotte kezdett villogni az izzolampa es en szokas szerint inditottam volna ujra de semmi.Nem biztos,hogy neked is ez a problemad,mert ha jol tudom az izzo villogasa nem csak ezt a hibat jelenti.Szerintem valahol tedd teszterre es megmondjak a hibajat.Penteken viszem az enyemet szakszervizbe,majd jovo heten tobbet tudok irni az en problemamrol.Udv Bzoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bzoli


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.01.10 13:41:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Atesz
Penteken elviszem szakszervizbe csak amig volt remeny addig hagytam ,mert a szerviz 110km-re van tolem es egy kicsit felek a roman szereloktol,de most nincs valasztasom,igy bizom benne,hogy ok meg tudjak javitani.Ha sikerult azt megirom.Udv bzoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GB


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 04.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2006.01.10 18:39:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Gabor
Az auto menet kozben ugy halt meg,hogy elotte kezdett villogni az izzolampa es en szokas szerint inditottam volna ujra de semmi.Nem biztos,hogy neked is ez a problemad,mert ha jol tudom az izzo villogasa nem csak ezt a hibat jelenti.Szerintem valahol tedd teszterre es megmondjak a hibajat.Penteken viszem az enyemet szakszervizbe,majd jovo heten tobbet tudok irni az en problemamrol.Udv Bzoli[/quote]

Szia Bzoli!
Hat nem tudom, remelem neked van igazad es nem fog megallni egyszer csak a kis auto. Bar mar vagy 2 hete nem csinalt semmit, de elotte nekem ugyan ugy elment az ereje visszaesett alapjaratra es villogott az izzito lampa. Gazra nem reagalt es csak ugy lehetett tovabb menni ha leallitottam.
Azert nagyon koszi a valaszodat es el is fogom akkor rakottetni a szamitogepre, de azert ha megvan a hiba a te autodnal akkor varom, hogy mi volt...
Udv
Gabor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bzoli


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2006.02.01 19:17:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Bzoli!
Hat nem tudom, remelem neked van igazad es nem fog megallni egyszer csak a kis auto. Bar mar vagy 2 hete nem csinalt semmit, de elotte nekem ugyan ugy elment az ereje visszaesett alapjaratra es villogott az izzito lampa. Gazra nem reagalt es csak ugy lehetett tovabb menni ha leallitottam.
Azert nagyon koszi a valaszodat es el is fogom akkor rakottetni a szamitogepre, de azert ha megvan a hiba a te autodnal akkor varom, hogy mi volt...
Udv
Gabor[/quote]
Szia Gabor
A szakszerviz megtalalta a hibat,ami hihetetlen de igaz.Sajnos meg 100%-ot nem tudok mondani,mert meg nem indult meg a kocsi ugyanis varnak egy alkatreszt.A hir azert hihetetlen mert kiment a negy porlaszto,a porlaszto eloszto es kell meg valami vezerlo es uj kabelek na es most kapaszkodj meg ez osszesen 3000(haromezer)euroba kerul.Hat ez van... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GB


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 04.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2006.02.01 21:41:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[Gabor[/quote]
Szia Gabor
A szakszerviz megtalalta a hibat,ami hihetetlen de igaz.Sajnos meg 100%-ot nem tudok mondani,mert meg nem indult meg a kocsi ugyanis varnak egy alkatreszt.A hir azert hihetetlen mert kiment a negy porlaszto,a porlaszto eloszto es kell meg valami vezerlo es uj kabelek na es most kapaszkodj meg ez osszesen 3000(haromezer)euroba kerul.Hat ez van... Sad[/quote]

Szia!
Koszonom szepen, hogy szoltal nekem, en pont mult heten voltam szervizbe mert mar nagyon suruve valt a leallas, es mindenkepp meg akartam tudni, hogy mi a baj....hat nekem meg a gazpedalom kellett kicserelni, mert abba van valami erzekelo ami elromlott, de csak egybe lehet cserelni a gazpedallal...Mostanaig azota nem allt meg es 28.000ft-ba kerult a mulatsag...azelott naponta megallt, es azota meg egyszer sem....ki tudja remelem ez volt a baj es nem az mint ami neked...amugy reszvetem:)
Koszi megegyszer, hogy szoltal
Gabor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zotyo_sks


Offline
Csatlakozott:
2008. 09. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2008.09.27 16:32:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája: sziasztok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lenne nekem is egy kerdesem hozzatok .Kolozsvarrol irok nektek van egy fokam1.8 TDCI-m 2003-2004 bol.az eggyik porlasztom feladta a szolgalatot.Az autom tunetei hasonloak voltak a tobbi fokas forumtarssal,kiveve a gyertya muszerfalban levo korte kigyulasat. szamitogepen minden jol mukodott.Azonban a porlasztok reszletes atnezesekor a vezermu szij feloli porlaszto rossznak bizonyult. Romaniaban egy porlaszto 250 Eur vagy meg tobb. Magyarorszagon hol vehetek olcsobb porlaszto?.lattam a tarsak irtak hogy 4 porlaszto 8-900 eurba kerul. Mondjatok meg nekem is hol talalok ilyen arban porlasztot.Debrecenben vagy Niregyhazan vagy hol?Mateszalkan a Ford szervizben 60 ezer forint ha viszem a regit.ha nem 70-75 ezer. Sad esetleg tudtok internet cimeket honnan vehetnek 1 darabot vagy mind a negyet kell csereljem? mi a velemenyetek?koszi


SURGOS Smile koszike
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dozer


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 21.
Hozzászólások: 37

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.09.27 18:42:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
Hozzászólás az előzmény idézésével

zotyo_sks írta:
Lenne nekem is egy kerdesem hozzatok .Kolozsvarrol irok nektek van egy fokam1.8 TDCI-m 2003-2004 bol.az eggyik porlasztom feladta a szolgalatot.Az autom tunetei hasonloak voltak a tobbi fokas forumtarssal,kiveve a gyertya muszerfalban levo korte kigyulasat. szamitogepen minden jol mukodott.Azonban a porlasztok reszletes atnezesekor a vezermu szij feloli porlaszto rossznak bizonyult. Romaniaban egy porlaszto 250 Eur vagy meg tobb. Magyarorszagon hol vehetek olcsobb porlaszto?.lattam a tarsak irtak hogy 4 porlaszto 8-900 eurba kerul. Mondjatok meg nekem is hol talalok ilyen arban porlasztot.Debrecenben vagy Niregyhazan vagy hol?Mateszalkan a Ford szervizben 60 ezer forint ha viszem a regit.ha nem 70-75 ezer. Sad esetleg tudtok internet cimeket honnan vehetnek 1 darabot vagy mind a negyet kell csereljem? mi a velemenyetek?koszi


SURGOS Smile koszike


http://www.fordalkatresz.com/?katid=30925696&termek_al_id=15261&katnev=100,%20115LE


http://apronet.hu/elado_common_rail_porlasztok_injektorok_cdi_hdi_dci_jtd_tdci_auto_30000_forint_aprohirdetes=7621870
_________________
A pokol felé vezető út is jó szándékkal van kikövezve!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2009.03.11 10:28:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája: Re: Autovillamosság
Hozzászólás az előzmény idézésével

Provill írta:
Minden típusú önindító és genertor ...
Itt légyszíves! Ebben a formában (ráadásul egyszerre több helyen) egyáltalán nem illdomos a ff.hu-n reklámozni, hirdetést feladni a fórumban! Twisted Evil
Illendő lenne elolvasni az Új tagoknak szóló szösszenetet először... Wink

Köszi!
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saabolcs


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 14.
Hozzászólások: 35


HozzászólásElküldve: 2009.05.23 22:22:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája: FOCUS 1.6 16V benzin beégett dugattyúk
Hozzászólás az előzmény idézésével

A rövid történet meg amit sztem tudni kell.

Nem vagyok szerelő, nem értek túlzottan ilyen mélységig a dolgokhoz, úgy hogy azt
írom le amit láttam, és tapasztaltam józan paraszti ésszel

Autó:
Ford Focus 1.6 16V benzin
Km: 180.000

Motorhoz nincs nyúlva semmilyen módon

Kipufogórendszer:

60-as kór rendszer, 4-2-1 sport leömlő, fémmagos katalizátor (1 éve van az autón)

A jelenség:

olajcsere után 1000 km-el kb (5w40-es olaj,Castrol) egy olyat csinált az autó ami
meglepte a szerelőket akiket eddig kérdeztem az okáról
Vagy 1,5 hete nem mentem az autóval, kimentem vele 20km-re a barátnőmhöz, majd
vissza, és a visszafele úton, egy hosszú egyenesben meghajtottam kicsit 6ezerig
pörgetve 1-2ben(sosem huzatom hideg motornál, ahogy most sem ez volt) , majd mikor
dobtam egy 3ast, levettem a gázról a lábam, és 3 akkorát durrant a kipufogó mintha
ágyúval lőnének. Ezután csörgés-csattogás, autó gyengeség (első kőrben azt hittem az
egyik gyertya-kábel adta meg magát és leállt valamelyik henger, mert ilyen már volt,
de akkor szétvágta a leömlő benya a flexicsövemet is)

Nos, miután leálltam vele, nagy fehér füst jött a kipufogóból ---> átszakadt a
víztér,tömi, ilyenek jártak a fejemben!

Miután szétszedtük, hengerfej le, láttuk hogy 4 dugattyúból 2 elég durván megégett,
a többi is, de azok kevésbbé.
A szelepek nem égtek be!

A 2-es dugóból egy darab is levált és a hengerfalra
kenődött, és a 2-3-as henger felső részén kicsit ki van csipkézve a kör jo
része...mintha robbant volna egy szépet

Azóta csekkoltuk az injektorokat egy tisztítás során, tökéletesek

Nem tudunk egyelőre értelmes választ találni arra, mi okozhatta ezt a jelenséget

Jah, nem turbos, nem kompresszoros, no nitro!!!

Én tippelek termosztátra is, illetve jeladókra, ami megadta magát

A blokk, meg minden alkatrész megvan már a kocsihoz, de egyenlőre nem akarom úgy
összerakatni, hogy nem tudjuk mitől olvadtak meg a sima szivó benzines autóm
dugattyúi...ha valaki érdemben hozzá tud szólni, vagy látott már ilyet, ne legyen
rest irni!

Tudom távsegítség ilyenkor nehézkes, de ki tudja...ha valaki van annyira járatos, akár listát is írhat arról mit ellenőriztessek le (azon felül természetesen amit a szerelőm tud, aki szakavatott, de attol még több szem többet lát alapon)

Köszönöm

Üdv
Szabolcs
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  monster-inc


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 15.
Hozzászólások: 296

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2009.11.30 22:16:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elsősorban elnézést kérek, mert nem szokványos hibajelenséggel futottam össze sőt inkább furcsa az eset.
1.6 tdci 80 kW 140.000 km. pár napja az autó túlzottan dinamikus, kisebb a turbólyuk, hamarabb veszi a fordulatot szinte megtáltosodott. Először azt hittem kikapcsoltam véletlenül a digit klímát, de nem! Olaj hűtővíz rendben lévőnek látszik.
Picit úgy érzem magam mint Al Bundy a Rémrendes Család c. sorozatban, amikor folyton szerencséje volt, de érezte hogy súlyosan meg fog fizetni ezért....
_________________
Why this létra fekszik here and why nem áll?
album
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Antonijo


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 15.
Hozzászólások: 4349


HozzászólásElküldve: 2009.12.01 08:46:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mit tankoltál? Smile
amúgy nem lehet, hogy előzőleg végezte a szűrőd a tisztítást?
mellesleg én is így szoktam parázni, ha valami túl jól működik ebben a mai tökéletlen világban...
élvezd amíg ilyen:-)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2009.12.01 09:32:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

monster-inc írta:
Elsősorban elnézést kérek, mert nem szokványos hibajelenséggel futottam össze sőt inkább furcsa az eset.
1.6 tdci 80 kW 140.000 km. pár napja az autó túlzottan dinamikus, kisebb a turbólyuk, hamarabb veszi a fordulatot szinte megtáltosodott. Először azt hittem kikapcsoltam véletlenül a digit klímát, de nem! Olaj hűtővíz rendben lévőnek látszik.
Picit úgy érzem magam mint Al Bundy a Rémrendes Család c. sorozatban, amikor folyton szerencséje volt, de érezte hogy súlyosan meg fog fizetni ezért....

szerintem a változó terelőlapátos turbó lapátjai nem mozognak megfelelően és később állnak be a normál állapotba, kissé magasabb a nyomás, de nem annyira, hogy hibakódot eredményezzen (mert akkor anti-táltos lesz)
vagy csak most nem felejtetted el a kéziféket Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Motorhiba?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Következő
Ugrás:   

1 / 23 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc