Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.06.02. 13:18:22 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PR81
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25726
Látogatók:
Vendégek: 328
Tagok: 8
Összesen: 336

Jelen lévő tagok:
01: Ziyan
02: sparta2
03: wobbler74
04: kovacsaba
05: podpupi
06: lucifer
07: theseus
08: Bobyjack

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 61, 62, 63  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 63 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.12 20:30:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Focus 3. Gondok, problémák...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mivel be lett zárva az általános Focusos topik, lövésem sincs, hova írjam az újjal kapcsolatos dolgokat. Rolling Eyes Nem tudom, mi értelme volt, de mindegy, akkor ide írom.

Nem zavar Titeket az, hogy az ablak törlésénél ha nedvesíteni szeretnénk, akkor először töröl egy teljes ciklust a lapát és csak utána kezd el fröcskölni? Elöl-hátul egyaránt így van. Így a száraz koszon átmegy egyszer, aztán csak utána jön a folyadék. Ilyen hülye megoldást még egyetlen autóban sem láttam. Ezen nem lehetne szoftveresen módosítani? Ha vizezni szeretném, akkor 1-2 másodpercig fröcsköljön és utána induljon csak a törlés. Rolling Eyes

Azt észrevette már valaki, hogy ha hideg van és nedves a kilincsen lévő érintésszenzor, akkor se becsukni, se kinyitni nem lehet az autót? Néha úgy sikerül csak, ha szárazra letörlöm a fekete felületet, majd ezután érek hozzá. Az irányító eleme tökéletes, ráadásul szárazon soha semmi baja. A csomagtérnél minden esetben jól működik.

Ma voltam a VAS-on, kipróbáltam a Sync-et a nagy érintőkijelzővel. Ha nem lenne annyira messze a vezetőüléstől, egész jó lenne, de mégis sokkal praktikusabbnak találom a gombok használatát, mint a touchscreent. Az ST-ben lévő recaro üléseket nem lehet valahogy utólag is beszerezni? Legalábbis az elsőket. Eszméletlenül tetszenek, főleg az oldaltámasz és a combtámasz kellemes benne. Pont az én méretem, mondjuk szélesebb emberek már nem valószínű, hogy beleférnek, de az már nem az én gondom. Valószínű, hogy utólag horribilis áron adják - eleve a légzsák és a motorok miatt, de álmodozni azért lehet róla. Smile
Amit még észrevettem, hogy az ST sötét hátterű xenon lámpája belső formában is eltér a Focus LED-es xenon lámpájától. Miben jelentkezhet a más kialakítás?
A Focus Electric pedig... Rolling Eyes azzal a hatalmas akkuval a csomagtérben nagyon vicces. Ötajtós változatot alapból nem is adtam volna ki belőle a Ford helyében, szinte semmi hely nem marad a csomagoknak. A teljes LCD-s műszerfal pedig eléggé bazári lett, de gondolom lesz azért, aki megszokja.

Amúgy a konklúzióm az, hogy a mai autók között a Focus 3 különösen jó minőségű, hisz még az Audi A4 és a 3-as BMW sem tartalmaz ilyen jó anyagokat az utastérben, ráadásul a kidolgozás azoknál sem jobb semmivel. A helykínálat pedig már mindenhol csökken, hisz az első üléseknél egy A6-os Audi, egy V60-as Volvo, az új Mazda 6 vagy akár az új Kuga sem nyújt semmivel sem nagyobb helyet, mint a Focus. Ezért nem is érdemes szidni, pedig én eleinte úgy éreztem, hogy szűk.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jszakolczai


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 26.
Hozzászólások: 517

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.13 15:44:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:

Nem zavar Titeket az, hogy az ablak törlésénél ha nedvesíteni szeretnénk, akkor először töröl egy teljes ciklust a lapát és csak utána kezd el fröcskölni? Elöl-hátul egyaránt így van. Így a száraz koszon átmegy egyszer, aztán csak utána jön a folyadék. Ilyen hülye megoldást még egyetlen autóban sem láttam. Ezen nem lehetne szoftveresen módosítani? Ha vizezni szeretném, akkor 1-2 másodpercig fröcsköljön és utána induljon csak a törlés. Rolling Eyes

Nekem is ilyen Focus 2-n hátul. Visszafolyik a csőből a víz a tartályba és annyi idő, mire a szivattyú kinyomja hátra. Tényleg baromi idegesítő. Focus 1-en ez nem így működött. Gondolom ott meg tudott állni a víz a csőben és nem folyt mind vissza.
Az ablakmosó rendszer úgy mindenestől katasztrófa amúgy a Focuson. Hátul még ezenkívül percekig kell törölgetni utána az ablakot, mert folyamatosan csurog ki a fúvókából a maradék.
Elöl meg ha lassan mész, föntről folyik vissza a dzsuvás folyadék mosás után, ha gyorsan akkor meg lentről folyik fel a tiszta részre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2013.01.13 16:18:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jszakolczai írta:

Nekem is ilyen Focus 2-n hátul. Visszafolyik a csőből a víz a tartályba és annyi idő, mire a szivattyú kinyomja hátra. Tényleg baromi idegesítő. Focus 1-en ez nem így működött. Gondolom ott meg tudott állni a víz a csőben és nem folyt mind vissza.
Az ablakmosó rendszer úgy mindenestől katasztrófa amúgy a Focuson. Hátul még ezenkívül percekig kell törölgetni utána az ablakot, mert folyamatosan csurog ki a fúvókából a maradék.
Elöl meg ha lassan mész, föntről folyik vissza a dzsuvás folyadék mosás után, ha gyorsan akkor meg lentről folyik fel a tiszta részre.

Elől mindegyik kocsi ezt produkálja.
Ha nincs menetszél, akkor a gravitáció a hibás, ha gyorsabban megyek, akkor pedig a menetszél okozza a bajt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2928


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 17:51:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jszakolczai írta:

Nekem is ilyen Focus 2-n hátul. Visszafolyik a csőből a víz a tartályba és annyi idő, mire a szivattyú kinyomja hátra. Tényleg baromi idegesítő. Focus 1-en ez nem így működött. Gondolom ott meg tudott állni a víz a csőben és nem folyt mind vissza.
...


Univerzális visszacsapó szelepet kell tenni a vezetékbe.

Az javít rajta. Én 7-8 éve vettem, akkor 500 Ft körül volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 19:58:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ennyi lenne csak a megoldás? Akkor miért nem tesznek bele gyárilag? Nem lehet valamilyen módon késleltetni a lapátok mozgatását a vizezéshez képest? Fura, hogy egy mai modern autóban ez így működik.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi88


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 03.
Hozzászólások: 116

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 20:01:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez így eléggé ömlesztve lesz, szóval megszüntetik nem? Very Happy

Amit kérdeznék én az 1.6 turbós tulajoktól:
Hogy néz ki nálatok egy havas reggelen az autó indítása, ha hóval borított? A mazdámmal régen az volt a procedúra, hogy letakarítottam, beültem, indítottam, fél perc után meg indulás.
Turbós autóra mindenhol mást lehet olvasni, hogy melegíteni kell, meg nem szabad túlpörgetni (ezt az előző szívóval csináltam menet közben) Viszont azt is írják, hogy alapjáraton az üzemanyag lemossa az olajréteget...

Na most akkor hogy is kéne? Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Snowman_


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 06.
Hozzászólások: 222


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 20:10:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
Ez így eléggé ömlesztve lesz, szóval megszüntetik nem? Very Happy

Amit kérdeznék én az 1.6 turbós tulajoktól:
Hogy néz ki nálatok egy havas reggelen az autó indítása, ha hóval borított? A mazdámmal régen az volt a procedúra, hogy letakarítottam, beültem, indítottam, fél perc után meg indulás.
Turbós autóra mindenhol mást lehet olvasni, hogy melegíteni kell, meg nem szabad túlpörgetni (ezt az előző szívóval csináltam menet közben) Viszont azt is írják, hogy alapjáraton az üzemanyag lemossa az olajréteget...

Na most akkor hogy is kéne? Very Happy


Mérnök barátom, aki konkrétan a Ford egyik alkatrészgyárában projekt vezető kioktatott erre vonatkozóan. A lényeg, hogy indítózás után azonnal ne indulj el. Várni kell kb 20-30 mp-ig, míg a turbóig eljut az olaj, aztán lehet menni. A helyben álló melegítést pedig abszolút nem javasolja.


Legutóbb Snowman_ szerkesztette (2013.01.14 21:02:34), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 20:20:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
Amit kérdeznék én az 1.6 turbós tulajoktól:
Hogy néz ki nálatok egy havas reggelen az autó indítása, ha hóval borított?

Reggel meleg (~18-20°C) garázsból indulok, akkor nem szoktam variálni. Beindítom, bentről nyitom a garázsajtót, kinyílik, aztán indulok is. Visszafelé érdekesebb nálam, mert a fél autó szabad ég alatt van, így akkor beindítom és rányomom az ablakfűtéseket, közben kívül lepucolom. Csak ezután indulok el, de igazából mást nem is nagyon tudnék csinálni.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 22:39:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
Ez így eléggé ömlesztve lesz, szóval megszüntetik nem? Very Happy
Ha mindenfélét irkáltok egy topikba akkor az idővel értelmét veszti. Lehet a moderátorokra fogni mindent, csak semmi értelme Wink
Inkább picit gondolkodni kellene mielőtt hozzászólsz és megkeresni a hozzászólásod helyét. Mivel a F3 viszonylag új autó ezért ha nincs még helye a témának akkor bezony topikot kell nyitni neki. Pontosan ezt írtam le (már párszor) és ugyanezt hallhattad Lalától is.
Nem tudom mi ennyire érthetetlen ebben?
Snowman_ írta:
Mérnök barátom, aki konkrétan a Ford egyik alkatrészgyárában projekt vezető kioktatott erre vonatkozóan. A lényeg, hogy indítózás után azonnal ne indulj el. Várni kell kb 20-30 mp-ig, míg a turbóig eljut az olaj, aztán lehet menni. A helyben álló melegítést pedig abszolút nem javasolja.
A mérnököknek sem szabad mindent elhinni. Nagyon nagy gond lenne, ha az olajnak 20-30 másodpercre lenne szüksége arra hogy eljusson a turbóig. Ez sületlenség, már ne haragudj. (beindít, megvárni míg a kapu becsukódik és uzsgi, az elején kimérten, óvatosan.)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jszakolczai


Offline
Csatlakozott:
2011. 02. 26.
Hozzászólások: 517

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 22:47:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:

Univerzális visszacsapó szelepet kell tenni a vezetékbe.
Az javít rajta. Én 7-8 éve vettem, akkor 500 Ft körül volt.

Ez egy jó ötlet, köszi a tippet!
ProFilter írta:

Ennyi lenne csak a megoldás? Akkor miért nem tesznek bele gyárilag? Nem lehet valamilyen módon késleltetni a lapátok mozgatását a vizezéshez képest? Fura, hogy egy mai modern autóban ez így működik.

Keress rá, párszáz forintért van a neten kifejezetten ablakmosó csőhöz való, amit csak rá kell dugni. Be is szerzek egyet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi88


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 03.
Hozzászólások: 116

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.14 23:41:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Tibi88 írta:
Ez így eléggé ömlesztve lesz, szóval megszüntetik nem? Very Happy
Ha mindenfélét irkáltok egy topikba akkor az idővel értelmét veszti. Lehet a moderátorokra fogni mindent, csak semmi értelme Wink
Inkább picit gondolkodni kellene mielőtt hozzászólsz és megkeresni a hozzászólásod helyét. Mivel a F3 viszonylag új autó ezért ha nincs még helye a témának akkor bezony topikot kell nyitni neki. Pontosan ezt írtam le (már párszor) és ugyanezt hallhattad Lalától is.
Nem tudom mi ennyire érthetetlen ebben?


Semmi bajom a moderátori aktivitással. Egyetlen egy dologgal van problémám, mégpedig azzal, hogy új tagként nincs elég hozzászólásom, ebből következik, hogy nem tudok új témát indítani.
Amiből az következik logikusan, hogy ha érdekel valami akkor azt megkérdezem, amennyiben pedig nincs helye, próbálok egy olyan témát találni, ahol még illik is a képbe.

Vagy nem kérdezem meg és olvasgatok addig, amíg valaki nem nyit egy ennek megfelelő témát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 01:43:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
...Vagy nem kérdezem meg és olvasgatok addig, amíg valaki nem nyit egy ennek megfelelő témát.
Vagy szólsz bárkinek, akinek van joga nyitni egyet. Wink

Hidd el ez egy nagyon nem véletlen szabály (hozzászólás számhoz kötött topiknyitás). Mióta él ez a szabály (jópár éve), nincsenek zombitopikok.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2783

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 09:17:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Nem zavar Titeket az, hogy az ablak törlésénél ha nedvesíteni szeretnénk, akkor először töröl egy teljes ciklust a lapát és csak utána kezd el fröcskölni? Elöl-hátul egyaránt így van. Így a száraz koszon átmegy egyszer, aztán csak utána jön a folyadék. Ilyen hülye megoldást még egyetlen autóban sem láttam. Ezen nem lehetne szoftveresen módosítani? Ha vizezni szeretném, akkor 1-2 másodpercig fröcsköljön és utána induljon csak a törlés. Rolling Eyes

Az első nekem elkezd időben locsolni, a hátsónál viszont 1,5 törlés után kezd el folyni. Viszont legalább nem igazán folyik vissza az első szélvédőn a folyadék, hátul viszont a kitörölt víz folyamatosan kifolyik, még 1-2 percig után kell törölgetni - azzal meg csíkos lesz, lehet újra mosni, ördögi kör.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2783

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 09:21:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
Ez így eléggé ömlesztve lesz, szóval megszüntetik nem? Very Happy

Amit kérdeznék én az 1.6 turbós tulajoktól:
Hogy néz ki nálatok egy havas reggelen az autó indítása, ha hóval borított? A mazdámmal régen az volt a procedúra, hogy letakarítottam, beültem, indítottam, fél perc után meg indulás.
Turbós autóra mindenhol mást lehet olvasni, hogy melegíteni kell, meg nem szabad túlpörgetni (ezt az előző szívóval csináltam menet közben) Viszont azt is írják, hogy alapjáraton az üzemanyag lemossa az olajréteget...

Na most akkor hogy is kéne? Very Happy

Hidegen bepattanás, beülés, övkötés, zárás, indulás - van 10 másodperc, hogy magához térjen. Ha ráfagyás van, akkor beindítom és hagyom, hogy az elejét leolvassza, úgy indulok el.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4107

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 10:06:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Snowman_ írta:

Mérnök barátom, aki konkrétan a Ford egyik alkatrészgyárában projekt vezető kioktatott erre vonatkozóan. A lényeg, hogy indítózás után azonnal ne indulj el. Várni kell kb 20-30 mp-ig, míg a turbóig eljut az olaj, aztán lehet menni. A helyben álló melegítést pedig abszolút nem javasolja.


Ezt egy hozzáértő ember mondta? Rolling Eyes
Hogy egy picit várni kell indulásig, az rendben, de hogy azért mert ennyi idő kell az olajnak, hogy eljusson a turboig, az kicsit vicces gondolat! Wink
A helyben melegítés elhiszem, hogy nem a legjobb üzemállapot, de mindegyik autóm rengeteget járt egyhelyben, kisgyerek, beülés elött melegíteni az autót, és még nem estek szét teljesen! Cool
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2783

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 15:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peti77 írta:
Ezt egy hozzáértő ember mondta? Rolling Eyes
Hogy egy picit várni kell indulásig, az rendben, de hogy azért mert ennyi idő kell az olajnak, hogy eljusson a turboig, az kicsit vicces gondolat! Wink
A helyben melegítés elhiszem, hogy nem a legjobb üzemállapot, de mindegyik autóm rengeteget járt egyhelyben, kisgyerek, beülés elött melegíteni az autót, és még nem estek szét teljesen! Cool

Olajfogyasztás?
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 17:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peti77 írta:
Snowman_ írta:
Mérnök barátom, aki konkrétan a Ford egyik alkatrészgyárában projekt vezető kioktatott erre vonatkozóan. A lényeg, hogy indítózás után azonnal ne indulj el. Várni kell kb 20-30 mp-ig, míg a turbóig eljut az olaj, aztán lehet menni. A helyben álló melegítést pedig abszolút nem javasolja.
Ezt egy hozzáértő ember mondta? Rolling Eyes
Hogy egy picit várni kell indulásig, az rendben, de hogy azért mert ennyi idő kell az olajnak, hogy eljusson a turboig, az kicsit vicces gondolat! Wink
A helyben melegítés elhiszem, hogy nem a legjobb üzemállapot, de mindegyik autóm rengeteget járt egyhelyben, kisgyerek, beülés elött melegíteni az autót, és még nem estek szét teljesen! Cool
Bár az olaj pontos útját a Ford motorjainál nem tudom, de nem gondolnám, hogy utoljára vennék a kenési listában. Sőt egy egyszerű szeleppel az is megoldható, hogy a már feltolt olaj ne follyon vissza akár, így a kenés a folyadék összenyomhatatlansága révén gyorsan feláll ugye. Szóval csak azt akartam mondani, hogy fentebbi kijelentés szerintem erősen szakmaiatlan. És miért is nem lehet kicsit járatni álló helyben? Mi megy tönkre és mikor?...Rolling EyesCoolNeutral
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4107

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 17:20:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Olajfogyasztás?


Mármint az enyémben???? Wink
10ezrenként cserélem a gyári olajat, ennyi idő alatt alig valamivel csökken az olajszint......
DE az is inkább máshol távozik..... Twisted Evil
(lassan 7éves 130ezer kilóméter,ennek a fele Pest)

De hogy a topik témájánál maradjunk, kíváncsi leszek ezekre az új csodamocikra ennyi idős korukban! Cool
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 18:06:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
Az első nekem elkezd időben locsolni, a hátsónál viszont 1,5 törlés után kezd el folyni. Viszont legalább nem igazán folyik vissza az első szélvédőn a folyadék, hátul viszont a kitörölt víz folyamatosan kifolyik, még 1-2 percig után kell törölgetni - azzal meg csíkos lesz, lehet újra mosni, ördögi kör.

A hátsó valóban rosszabb. A fényszórómosó sem az igazi. Olyan sokat fröcsköl, hogy az ablaktörlő már rég nem jár, miközben az még mossa a lámpát. Értelem szerűen az ablakot beteríti, de azzal már nem kezd semmit, így kézzel kell elindítani.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi88


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 03.
Hozzászólások: 116

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 21:28:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Vagy szólsz bárkinek, akinek van joga nyitni egyet. Wink


Akkor ezen bátorításból felbuzdulva: Nyitnál egy olyan témát, amiben pl. a motorokhoz kapcsolódó kérdéseket fel lehet tenni? Akár üzemeltetési téma is lehetne.

Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2013.01.15 21:32:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
Bár az olaj pontos útját a Ford motorjainál nem tudom, de nem gondolnám, hogy utoljára vennék a kenési listában. Sőt egy egyszerű szeleppel az is megoldható, hogy a már feltolt olaj ne follyon vissza akár, így a kenés a folyadék összenyomhatatlansága révén gyorsan feláll ugye. Szóval csak azt akartam mondani, hogy fentebbi kijelentés szerintem erősen szakmaiatlan. És miért is nem lehet kicsit járatni álló helyben? Mi megy tönkre és mikor?...Rolling EyesCoolNeutral
Már a Lada olajszűrőjében is volt visszacsapószelep!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.01.16 23:21:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi88 írta:
Akkor ezen bátorításból felbuzdulva: Nyitnál egy olyan témát, amiben pl. a motorokhoz kapcsolódó kérdéseket fel lehet tenni? Akár üzemeltetési téma is lehetne.

Köszi
Látom még mindig szkeptikus vagy a kérdéskörben....
Várom ide ebbe a témába a topiknyitó hozzászólást részedről, olyan lesz utána mintha Te nyitottad volna az újat Wink (ha a hozzászólásod megér egy úgy topikot Smile )
Teljesen helyeslem különben hogy minden egyes Ecoboost mocinak legyen saját topikja, ahol a tulajok leírhatják a tapasztalataikat, nem pedig zanzásítva egy FF3 gyűjtőtopikba ugyebár.... Sokkal egyszerűbb keresni, és akit egy bizonyos moci érdekel villámgyorsan befalhatja róla az összes infót amit itt a tulajok/használók már megosztottak....

Mégegyszer elmondanám hogy egyáltalán nem véletlen, hogy egy min. hozzászólás-számhoz kötjük az új topiknyitási lehetőséget, azóta teljesen megszűntek az új tagok által vaktában nyitott új topikok (nagyjából 4-5 éve már hogy ez a topiknyitási szabály)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tibi88


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 03.
Hozzászólások: 116

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 10:44:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Teljesen helyeslem különben hogy minden egyes Ecoboost mocinak legyen saját topikja, ahol a tulajok leírhatják a tapasztalataikat, nem pedig zanzásítva egy FF3 gyűjtőtopikba ugyebár.... Sokkal egyszerűbb keresni, és akit egy bizonyos moci érdekel villámgyorsan befalhatja róla az összes infót amit itt a tulajok/használók már megosztottak....


Én például nem szedném külön az 1.0 ecoboostot és az 1.6 ecoboostot.
Nem hiszem hogy rettentő nagy különbség lenne a használatuk között. Esetleg olyan dolog amire figyelni kell az egyiknél, az nem fontos a másiknál, nem nagy lehet.

De kitalálom a szöveget, és köszi Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  janosib


Offline
Csatlakozott:
2012. 11. 24.
Hozzászólások: 134


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 12:13:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Percy,

vedd fontolóra kérlek topic nyitását az 1 literes, 100 és 125 lóerős Focusoknak. Mint egy 125 lovas Titanium leendő (csak a beérkezés értesítésére váró) tulajdonosa mondom, hogy most úgy tűnik, ezeknek a kis motoroknak talán lehetnek olyan sajátosságaik, amelyek megvitatása külön topicba illene. Így például:

- milyen a tényleges fogyasztásuk?
- kicsi motor = kicsi motorfék. Mennyire tudják az elektronikák pótolni a motorfék hiányát?
- SYNC-ügyek, bluetooth, okostelefon problémák,
- üzemeltetési és szerviz tapasztalatok, motor megbízhatósága.

Eddig ide-oda irkáltam a témába vágó hozzászólásaimat/ kérdéseimet, jó lenne nem szétrendetlenkedni a fórumot. Bár a minap valaki azt írta, nemigen vannak a fórumon 1 literes Focus tulajdonosok. Sad Talán majd lesznek...

percy írta:
Tibi88 írta:
Akkor ezen bátorításból felbuzdulva: Nyitnál egy olyan témát, amiben pl. a motorokhoz kapcsolódó kérdéseket fel lehet tenni? Akár üzemeltetési téma is lehetne.

Köszi
Látom még mindig szkeptikus vagy a kérdéskörben....
Várom ide ebbe a témába a topiknyitó hozzászólást részedről, olyan lesz utána mintha Te nyitottad volna az újat Wink (ha a hozzászólásod megér egy úgy topikot Smile )
Teljesen helyeslem különben hogy minden egyes Ecoboost mocinak legyen saját topikja, ahol a tulajok leírhatják a tapasztalataikat, nem pedig zanzásítva egy FF3 gyűjtőtopikba ugyebár.... Sokkal egyszerűbb keresni, és akit egy bizonyos moci érdekel villámgyorsan befalhatja róla az összes infót amit itt a tulajok/használók már megosztottak....

Mégegyszer elmondanám hogy egyáltalán nem véletlen, hogy egy min. hozzászólás-számhoz kötjük az új topiknyitási lehetőséget, azóta teljesen megszűntek az új tagok által vaktában nyitott új topikok (nagyjából 4-5 éve már hogy ez a topiknyitási szabály)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 13:47:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája: Re: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

janosib írta:
Szia Percy,

vedd fontolóra kérlek topic nyitását az 1 literes, 100 és 125 lóerős Focusoknak. Mint egy 125 lovas Titanium leendő (csak a beérkezés értesítésére váró) tulajdonosa mondom, hogy most úgy tűnik, ezeknek a kis motoroknak talán lehetnek olyan sajátosságaik, amelyek megvitatása külön topicba illene. Így például:

- milyen a tényleges fogyasztásuk?
- kicsi motor = kicsi motorfék. Mennyire tudják az elektronikák pótolni a motorfék hiányát?
- SYNC-ügyek, bluetooth, okostelefon problémák,
- üzemeltetési és szerviz tapasztalatok, motor megbízhatósága.

Focus 1-2 témák felépítéséből kiindulva én az alábbi kezdő témák megnyitását javasolnám a Focus 3 topikba:
- 1.0 GTDi EcoBoost motor
- 1.6 GTDi EcoBoost motor
- Focus 3 fogyasztás
- Focus 3 műszaki kérdések

Ezek a motorok most igen sláger témák, ezért ezekkel kezdeném. A fogyasztásra szerintem bőven elég lenne 1 téma is.

"Műszaki kérdések" témakör szerintem szintén mehet általános témaként, ami nem motor specifikus.

Bluetooth és okostelefon témák szerintem mehetnének az Elektronika általános fórum szekcióba.

Ha tetszik a gondolat, akkor bátran nyisd meg őket és moderátorok majd a megfelelő hozzászólásokat oda átemelik utólag a már meglévő topikokból. Gondolom én Smile
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  janosib


Offline
Csatlakozott:
2012. 11. 24.
Hozzászólások: 134


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 13:56:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája: Re: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleoxszal nagyrészt egyetértek, de a bluetooth és okostelefon témákat azért szeretném ide javasolni, mert a SYNC nagyjából mostanában jelent meg, kb egy időben ezekkel a motorokkal. Úgy tűnik, a drága jó Microsoft egy sor Androidos telefonra például egyáltalán nem gondolt, s legfeljebb csak egy későbbi szoftverfrissítés oldhatja meg, hogy a mobilról lejátszott zene, ráadásul a mobil navigáció hangja is ne némítsa le teljesen a SNY-et is, meg a mobilt is. Embarassed (Legalábbis én ezt tapasztaltam, s a megkeresett kereskedők is ezt mondták.)
Aleox írta:
janosib írta:
Szia Percy,

vedd fontolóra kérlek topic nyitását az 1 literes, 100 és 125 lóerős Focusoknak. Mint egy 125 lovas Titanium leendő (csak a beérkezés értesítésére váró) tulajdonosa mondom, hogy most úgy tűnik, ezeknek a kis motoroknak talán lehetnek olyan sajátosságaik, amelyek megvitatása külön topicba illene. Így például:

- milyen a tényleges fogyasztásuk?
- kicsi motor = kicsi motorfék. Mennyire tudják az elektronikák pótolni a motorfék hiányát?
- SYNC-ügyek, bluetooth, okostelefon problémák,
- üzemeltetési és szerviz tapasztalatok, motor megbízhatósága.

Focus 1-2 témák felépítéséből kiindulva én az alábbi kezdő témák megnyitását javasolnám a Focus 3 topikba:
- 1.0 GTDi EcoBoost motor
- 1.6 GTDi EcoBoost motor
- Focus 3 fogyasztás
- Focus 3 műszaki kérdések

Ezek a motorok most igen sláger témák, ezért ezekkel kezdeném. A fogyasztásra szerintem bőven elég lenne 1 téma is.

"Műszaki kérdések" témakör szerintem szintén mehet általános témaként, ami nem motor specifikus.

Bluetooth és okostelefon témák szerintem mehetnének az Elektronika általános fórum szekcióba.

Ha tetszik a gondolat, akkor bátran nyisd meg őket és moderátorok majd a megfelelő hozzászólásokat oda átemelik utólag a már meglévő topikokból. Gondolom én Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 14:00:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája: Re: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

janosib írta:
Aleoxszal ...

Fordos körökben ezen a fórum regisztráció alapján ismernek az emberek, de ez a név szóban kiejthetetlen. Ezért aki személyesen is ismer, az egyszerűbb (egyetemi) becenevemet használja: Leo Wink
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 18:59:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája: Re: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
- 1.0 GTDi EcoBoost motor
- 1.6 GTDi EcoBoost motor

Komolyan, ez az elnevezés kiakaszt! Nem azért, mert Te írtad, csak most újra előjött. 1 éve még SCTi volt, most miért hívják ilyen dízelesen? Rolling Eyes

A Ford bejegyzett közvetlen befecskendezése SCi (Smart Charged injection), ez turbósítva SCTi (Sequential Charge Turbo Injection). Most ebből hogy jön ki a GTDi? Confused
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5109


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 19:05:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája: Re: Javaslat topic nyitásra
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Aleox írta:
- 1.0 GTDi EcoBoost motor
- 1.6 GTDi EcoBoost motor

Komolyan, ez az elnevezés kiakaszt! Nem azért, mert Te írtad, csak most újra előjött. 1 éve még SCTi volt, most miért hívják ilyen dízelesen? Rolling Eyes

A Ford bejegyzett közvetlen befecskendezése SCi (Smart Charged injection), ez turbósítva SCTi (Sequential Charge Turbo Injection). Most ebből hogy jön ki a GTDi? Confused

gasoline turbo direct injection Wink Az SCi-hez semmi köze.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 881


HozzászólásElküldve: 2013.01.17 20:19:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Oké, de akkor miben különbözik egy 1.6 EcoBoost GTDi az én 1.6 EcoBoost SCTi-mtől? Ausztriában és Németországban miért nem GTDi-t kapni, hanem SCTi-t? Rolling Eyes
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 61, 62, 63  Következő
Ugrás:   

1 / 63 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.27 másodperc