Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.06. 11:05:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: dvujfalussy
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25653
Látogatók:
Vendégek: 370
Tagok: 9
Összesen: 379

Jelen lévő tagok:
01: pathfinder
02: Mike88
03: Attila64
04: semetka
05: sparta2
06: dvujfalussy
07: Ziyan
08: Bobyjack
09: lucifer

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 359, 360, 361
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

361 / 361 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  janos1953


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.11.20 14:55:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10801
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szervusztok Kedves Fórumtársak!

A segítségeteket szeretném kérni!
Röviden a történetem!

A 2001-es Sedanomnál a klímakompresszor súrlódó hangot adott.
Vettem a bontóban egy használt kompresszort, és egy új, szűrőnek mondott, a kasztnira rögzítethető "szűrőt," - amit a klímaszerelő dehidratálónak nevezett.
Majd végre találtam egy szerelőt, aki a rendszer kimosását és a használt kompresszor beszerelését, tisztítását vállalta volna.
A kompresszort leszerelte, a tisztítást megkezdte, majd eltömődött a szerelő tisztító gépe.
Telefonon úgy tájékoztatott, hogy a klíma nyomóági csövében, a toldásnál van a szűrő - de ezt nem tudta megbontani.
Azt tapasztalta, hogy az olaj hiánya miatt ment tönkre a kompresszor, és szennyeződött el a rendszer.
Most az interneten keresgélek klíma nyomóoldali csövet, mivel a szerelő azt mondta, hogy ő katalógusból dolgozik - de ez számomra baromira drága.
És most megpróbálok a bontókba is szétnézni.
De igazából nem vagyok tisztában teljesen az ilyen dolgokkal, hogy pontosan mire is van szükségem.
Tud-e valaki ebben segíteni nekem?
Egyébként a klímajavítás összege 100.000 forint lenne, amit én sokallok.
Szeretnék kicsit lefaragni ebből az összegből - ha lehetséges.
Várom megtisztelő válaszotokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Majika


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 03.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.25 08:05:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10802
 Hozzászólás témája: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

Kellemes Ünnepeket!

(Csak nem kapok ki, elektromos topikba feltettem már ezt a kérdést, de vagy nem jár oda senki, vagy nem tudják.)

Focus Trend I. 1.4benzines vízhőfok jeladóját merre találom?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.12.27 10:37:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10803
 Hozzászólás témája: Re: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Majika írta:
Üdv.

Kellemes Ünnepeket!

(Csak nem kapok ki, elektromos topikba feltettem már ezt a kérdést, de vagy nem jár oda senki, vagy nem tudják.)

Focus Trend I. 1.4benzines vízhőfok jeladóját merre találom?


Hengerfejben középen. gyertyák között megy le a vezeték.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  guaro


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.01.31 18:17:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10804
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Van egy Ford Focus MK 2 1,6 TDCIm menet közben felvillannak a hibakódok magától elindul az ablaktörlö es egy idö mulva a tompított kiég. Cseréltem generátort.
Eredeklödnek valaki jart a hasonló cipőbe.
Vagy ha valakinek lenne ötlete hogy mihez kezdjek nagyon megköszönöm.

Üdvözlet

Perczel Csaba
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Majika


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 03.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2020.02.01 06:09:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10805
 Hozzászólás témája: Re: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laxxon írta:


Hengerfejben középen. gyertyák között megy le a vezeték.


Hát én nem találom....! Shocked Crying or Very sad Akkor megy szervízbe...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2927


HozzászólásElküldve: 2020.02.02 05:57:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10806
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

guaro írta:
Sziasztok,

Van egy Ford Focus MK 2 1,6 TDCIm menet közben felvillannak a hibakódok magától elindul az ablaktörlö es egy idö mulva a tompított kiég. Cseréltem generátort.
Eredeklödnek valaki jart a hasonló cipőbe.
Vagy ha valakinek lenne ötlete hogy mihez kezdjek nagyon megköszönöm.

Üdvözlet

Perczel Csaba


1. Ha a generátorra gyanakszol, akkor érdemes volna digitműszerrel folyamatosan mérni a feszültséget. 4-5 ezerért már kapni ilyet és amúgy sem árt, ha van.

2. Próbaképpen le kellene húzni a hárompólusú csatlakozót a generátorról. Akkor kigyullad a töltésjelző lámpa, de marad 13,8-13,9 töltés. Ha esetleg az intelligens töltés vezérlése okozta a bajt, akkor a hibák el fognak tünni.

3. Vagy valami más. Kontakthiba a GEM modulban, műszerfalban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2020.02.04 02:20:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10807
 Hozzászólás témája: abs légtelenítési funkció
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Fékolajat cseréltem a 99-es mk1 fókuszomban. A pumpálós módszerrel nem lett jó az eredmény. Még nem cseréltem abs-el szerelt autóban fékolajat. A tartályon keresztül új olajat szívtam végig a négy körön, elvileg levegő nem juthatott be. A fékek egyformán fognak, de puha a pedál és nem aktiválódik az abs nagy fékezéskor. Előtte semmi baja nem volt.

Tényleg lehet hogy az abs fellevegősödött? (bár hogyan juthatott volna od alevegő, nem értem)

A fékolaj cseréhez tényleg aktiválni kell a vezérlőben az abs olajcsere funkciót?

Ha igen, megtehetem ezt itthon a rejtett menüben, vagy csak szerelő tudja laptoppal és programmal?
Sima hibakód kiolvasó nem tudhat ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  papamaci86


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 15.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.23 10:58:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10808
 Hozzászólás témája: Focus mk 1.5 kombi, 1.6 benzin 2003-as évjárat.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a címben említett focus-nak mekkorák a gyári rugó méretei?
Magasságra gondolok, mert van itt 370-től 410 mm-ig. Ez csak az első.
A hátsóról nem is beszélve. Ott is sok féle van.
Tud valaki valami jó méretet? Gyári érdekelne, mert lengéscsillapítók (mind a 4) lesz cserélve és a rugót is cseréltetném.

Ha valaki tud valamit mondani róla, azt megköszönném!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Online
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 774


HozzászólásElküldve: 2020.02.23 21:08:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10809
 Hozzászólás témája: Re: abs légtelenítési funkció
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. Fékolajat cseréltem a 99-es mk1 fókuszomban. A pumpálós módszerrel nem lett jó az eredmény. Még nem cseréltem abs-el szerelt autóban fékolajat. A tartályon keresztül új olajat szívtam végig a négy körön, elvileg levegő nem juthatott be. A fékek egyformán fognak, de puha a pedál és nem aktiválódik az abs nagy fékezéskor. Előtte semmi baja nem volt.

Tényleg lehet hogy az abs fellevegősödött? (bár hogyan juthatott volna od alevegő, nem értem)

A fékolaj cseréhez tényleg aktiválni kell a vezérlőben az abs olajcsere funkciót?

Ha igen, megtehetem ezt itthon a rejtett menüben, vagy csak szerelő tudja laptoppal és programmal?
Sima hibakód kiolvasó nem tudhat ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget!

Az biztos, hogy nem kell aktiválni semmit sehol...
Nekem pumpálós módszerrel volt csere gond nélkül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 158


HozzászólásElküldve: 2020.03.15 13:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10810
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Kellene némi segítség, hátha már történt valakivel ilyesmi. Szóval, úgy alakult, hogy 1,5 hónapra letettem a Fókát (2002. 1.6 ZETEC SEkombi). Zárt, de nem fűtött garázsban volt. Majd elővettem,és a következőt tapasztaltam, a centrál zár nagyon lassan de nyitott, szinte 4-5 forgás után pöcc-röffre indult, de a fogyasztókat aktiválva némi akadozás, indexelésre a belső műszarfal és belső világítás is kacsingat, a hátsó ablak fűtés relé kapcsolásra berreg. Mondom sebaj, kap egy hosszas töltést az aksi(sajnos a leállásra nem vettem le a sarukat, de a jó hír, hogy egy 2 éves motocraft 70 Ah aksi van benne). Szóval töltés, feltöltés, aztán go, mentem vele egy jó nagy kört, másnap melóba is ezzel mentem, majd haza. Haza felé, az indexet kapcsolva volt olyan, hogy a műszerfalról eltűnt minden,mutatók sem mutattak semmit 4-5 másodpercig, aztán minden visszaállt. Amikor haza értem, ismét furcsa jelenségek, ha kapcsolom az indexet, kacsingat minden. Tettem egy dolgot, minden fogyasztót bekapcsolva a legmagasabb fokozatba állítottam,némi gázfröccsel. Na erre éreztem valamilyen műanyagocska szagot, de szó szerint csak egy pillanatra. Na ettől kezdve káosz, pl. első lámpa lekapcsolt állapotban működik, a magasságállító motorja megy mint ördög le-föl, van ami nem megy,.....
Hagytam egy kicsit pihenni, 3-4 hetet úgy, hogy a saru mindkét pólusa le volt kötve.
Ma elővettem, kitoltam kézzel a garázsból, végig néztem a vezeték kötegeket(már ahol jól látható), lebontottam a belső bizti táblát, rádió ki, kesztyűtartó felél lehajt, műszercsoport ki. Minden bizti és relé ki a helyéről, nem találtam kormot, színeződést, égést, olvadást.
Majd indítás, és csoda, de AC pumpál, a kijelzőn csak a kézifék, olajnyomás, és motorkontrol visszajelző megy, majd indításra azonnal dadogás nélkül indul, szépen jár, gázadásra jól reagál, és menet közben is teszi a dolgát. De...
Sok minden elektronika viszont nem megy, pl.:
első-hátsó helyzetjelző, tükör és hátsó szélvédő fűtés, műszercsoport visszajelzők(kivéve amit írtam), klíma, cd, óra, belső világítás, műszerfal világítás, első szakaszos ablaktörlés(gyűrűs kivitelem van), index, elakadás jelző, centrál zár, kis piros led, kombi hátsó ajtónyitás, hátsó ablaktörlés. Ami megy tökéletesen, a motor, első lámpa, refi, fűtőmotor minden fokozatban, első mosó+a törlések de csak folyamatosan(lassú gyors), első ablakemelők,első köd, hátsó köd, féklámpák, csak a hátsó mosás(törlés nélkül), hátsó köd és tolató lámpa.
Hiába keresem nem találok semmit. Bármi ötletetek van, kérem küldjétek, köszönöm.
Mennék én Bagolyhoz, de nem merek elindulni, pláne nincs index.
Nagyon remélem, valami apró hülyeség, bár a relékbe nem látok bele.
Kösz a tippeket, biztos mindent kipróbálok.
T.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5094


HozzászólásElküldve: 2020.03.15 21:24:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10811
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergo01 írta:
Sziasztok,
Kellene némi segíts

Nagyon remélem, valami apró hülyeség, bár a relékbe nem látok bele.
Kösz a tippeket, biztos mindent kipróbálok.
T.

testeléseket kéne megnézni, ahol csak tudod
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 158


HozzászólásElküldve: 2020.03.16 19:02:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10812
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Gergo01 írta:
Sziasztok,
Kellene némi segíts

Nagyon remélem, valami apró hülyeség, bár a relékbe nem látok bele.
Kösz a tippeket, biztos mindent kipróbálok.
T.

testeléseket kéne megnézni, ahol csak tudod


Annyira tudtam, de annyira tudtam, hogy rád számíthatok:-)
Mondtam épp a Kollégáknak, remélem a nagy Doktor rendel, és rendelt.
Hála köszönet, megnézem a héten, javíts ki, ha minden igaz talán 6 vagy 7 van a motor térben?
Köszi Zoli, ha nem bírok vele, akkor ha kell, Gödig tolom kézzel.
Jelentkezem.
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 359, 360, 361
Ugrás:   

361 / 361 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 8.16 másodperc