Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.09.23. 15:07:25 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: KathaleenK
Mai: 2
Tegnapi: 3
Összesen: 25415
Látogatók:
Vendégek: 407
Tagok: 4
Összesen: 411

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: NomadND1
03: Arkenly
04: KathaleenK

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1.8 TDDI help!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 270, 271, 272  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 272 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.05.21 20:56:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: 1.8 TDDI help!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tudja valaki, hogy hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni rajta?
Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.22 06:11:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

vezermu szijat ritkan szoktak, ekszijat kell gyakrabban;-] nem kevered a kettot? mindenesetre 100-150 kozt bizos nem art.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szilu


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 1352


HozzászólásElküldve: 2003.05.22 07:17:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vezérműszíjat a szerviz minden harmadik (nagy szervíznél) automatikusan cserél. Ha viszed szervizelni a kocsit, akkor 60ekm után esedékes a vezérműszíj cseréje. Az a biztos. Elmegy az általában 120ekm-ig is, de ha menet közben megy szét, akkor baj van!
Ékszíjat is akkor szoktak egyszerre cserélni, de az ha menet közben száll el, akkor utána még mehetsz pár km-t, nem károsodik a motor.
_________________
üdvözlettel:

Szilu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szilu


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 1352


HozzászólásElküldve: 2003.05.22 07:20:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Javítok egy mondatot: szóval ha nem viszed éves vagy 20ekm-es szervízre, akkor célszerű 60ekm után cserélni a vezérműszíjat.
Bocsi, néha gyorsan írok...
_________________
üdvözlettel:

Szilu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.05.22 20:39:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segítséget. Egyébként 87e km van benne, és a szervizkönyv szerint még nem volt cserélve, most jön a 90e nagyszervíz, de nem akarom márkaszervízbe vinni, mert félek kiszívják a vérem is, a szerelő ismerős meg az előző Astrámnál is bevált.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.05.22 21:09:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
Köszi a segítséget. Egyébként 87e km van benne, és a szervizkönyv szerint még nem volt cserélve, most jön a 90e nagyszervíz, de nem akarom márkaszervízbe vinni, mert félek kiszívják a vérem is, a szerelő ismerős meg az előző Astrámnál is bevált.


ha nem markaszervizbe viszed akkor nem ugrik a garnacia? mar ha ugye meg garancialis az auto.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szilu


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 1352


HozzászólásElküldve: 2003.05.23 06:45:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akkor biztos ugrik a garancia! De ha már volt kalózszervízben, vagy sowieso lejárt a Garancia, akkor már mindegy. 87000-nél már cserélnék mindenképp. Aztán egy jó darabig megint nem kell. A cseréről kérj egy bizonylatot, vagy a szíjról egy számlát, mert ha eladod a fókát (hogy egy újabbat vegyél Very Happy ), akkor az új tulajdonosnak azt bemutatva bizonyítod a szíjcserét. Így nem kell alkunál annyit engedni, mondván hogy azt már nem kell cserélni. 50000-el többet ér a kocsi. Tudni illik, minden új kocsi vásárlásánál, melyben több mint 60-80000 km van, szervízkönyv nincs, mindenképp cserélni kell a vezérműszíjat! (Ajánlatos!)
_________________
üdvözlettel:

Szilu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Speedely


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2003.05.23 10:25:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

én 82.000-nél vettem az autót. majd lábujjhegyen elhussantam vele a márka szervízbe és minden ilyesmit kicseréltettem.
olaj, vezérmű,ék szíj levegő,olaj,pollenszűrő teljes fék ellenőrzés.
ez utóbbi hozta ki,hogy hétfőn viszem féktárcsa cserére:(
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2003.07.09 09:32:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia 1,8TDDI-m van nekem is de 90000 nél elég cserélni. elötte 1,6 Escortom volt azon akkor cserélt autómatikusan a ford szerviz, ékszijat cca 45000 körül szoktak, de javaslom szerezz egy szervizkönyvet abban szerepelnie kellene. Egyébként 20000-km enkét kell szervizelni igy vagy a 80000-nél vagy 100000nél csinálja a márkaszerviz,

Javaslom a FORD SIMÖ-t kérdezd meg, szervízben jók és nem vérszívók
22 / 510-610 kérd a szervizüket, ajánlatot is adnak mielött bármit csinálnának
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  392MHz


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 02.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2003.07.09 16:10:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

vezérműszij: focus 1,8TDDi 10 év vagy 160,000 km.
ékszij: focus 1,8TDDi szintén: 10év vagy 160,000 km.
(a gar. és szerviztájékozatóban találod meg)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.07.09 19:27:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hmm. Én is szereztem egy szervizelési tájékoztatót, és 150e km-t írnak benne. de olyan hihetetlennek hangzik. A kézikönyvében meg azt írják, hogy poros környezetben 60e km intervallum ajánlott, normál esetben meg 60e... Laughing ez nyilvánvalóan elírás. A Zetec motorokra (benzinesek) a könyvben is 150e van írva. Lehet, hogy a diesel az Zetec-Endura DI lenne?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fusca


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 16.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2003.07.10 15:50:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
Hmm. Én is szereztem egy szervizelési tájékoztatót, és 150e km-t írnak benne. de olyan hihetetlennek hangzik. A kézikönyvében meg azt írják, hogy poros környezetben 60e km intervallum ajánlott, normál esetben meg 60e... Laughing ez nyilvánvalóan elírás. A Zetec motorokra (benzinesek) a könyvben is 150e van írva. Lehet, hogy a diesel az Zetec-Endura DI lenne?!


Utánanéztem a Boschnál ennek a vezérműszíjcserének.A Bosch programban 150.000 km, vagy 10 év van írva a benzines és a dízel 1,8-hoz.A többit nem néztem meg.

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.07.25 12:39:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most tényleg akadt egy kis gond a kocsival... Egyre nagyobb süvítő hangot hallottam a motor felől, főleg 2000-es fordulat felett, itt már ugye a turbonyomás megvan teljesen. Gázelvételre abbamaradt, illetve csitult. Kb. egy hónapja kezdte, de egyre erősödik. Voltam ma a kispesti Petrányi szervízben, ott a szervízfőnökkel mentünk egy kört -aki nagyon kedves és közlékeny volt egyébként- és egyből rávágta, hogy kipufogósor tömítés a betegség helye (99%). Szerdán viszem a kocsit a szerelő ismerősömhöz, hogy alánézzünk alaposan. Volt már valakinek ilyesmi gondja? Nehéz dolog cserélni, vagy azért ilyen problémával már jobb a márkaszervízt igénybe venni? Köszi a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.07.31 18:03:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A szaki azt mondta rá, hogy nem a kipufogó tömítésnél lesz a baj. Bár láttunk a 2. hengertől kijövő kormolást a csatlakozónál, a kezét odatéve minimális kifújásnak érezte csak jól pörgetve a motort. Nagyon gyanakodott viszont az adagolót meghajtó láncra. A Petrányinál a szervízfőnök meg tuti a kipufogósor tömítés hibájában. Hurrá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.08.04 16:28:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma adtam le a kocsit, de délután már hívtak is a szervízből, hogy betojt a katalizátorom. Nem rendeltem bele cserét, mert remélem tud valaki olcsóbban, mint a márkaszervíz. Addig is cső lesz a helyén. Okozhat ez gondot egyébként? Úgy tudom, a dízelnél nem szabályzott a kati (légfelesleg miatt).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pampi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 860


HozzászólásElküldve: 2003.08.04 19:11:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
Ma adtam le a kocsit, de délután már hívtak is a szervízből, hogy betojt a katalizátorom. Nem rendeltem bele cserét, mert remélem tud valaki olcsóbban, mint a márkaszervíz. Addig is cső lesz a helyén. Okozhat ez gondot egyébként? Úgy tudom, a dízelnél nem szabályzott a kati (légfelesleg miatt).
melyik szervizbe vitted
??
_________________
Üdv: *# Pampi *#
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.08.05 16:10:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kispesti Petrányihoz. Pampi sikerült megtalálni azt az érzékelőt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pampi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 860


HozzászólásElküldve: 2003.08.05 22:11:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
Kispesti Petrányihoz. Pampi sikerült megtalálni azt az érzékelőt?

nem csak egy szonda féleség volt de aztán semmi valamikor fussunk már össze küld el a számod priviben és felhívlak
_________________
Üdv: *# Pampi *#
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.08.06 19:02:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megcsinálták a kipufogósor-tömítést. Nem fütyül, nagyon jó újra a csend. A katalizátor egyelőre üres doboz Cool. Megy is így rendesen. Egyébként már régóta reccsent lehetett a kati, mert fura zaj verődött vissza a magasabb útpadkákról, falakról. Most ez teljesen megszűnt! Ja, és kat nélkül szinte SEMMI füst nem jön ki belőle!!! A rossz katival füstölgött rendesen néha.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pampi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 860


HozzászólásElküldve: 2003.08.06 22:28:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
Megcsinálták a kipufogósor-tömítést. Nem fütyül, nagyon jó újra a csend. A katalizátor egyelőre üres doboz Cool. Megy is így rendesen. Egyébként már régóta reccsent lehetett a kati, mert fura zaj verődött vissza a magasabb útpadkákról, falakról. Most ez teljesen megszűnt! Ja, és kat nélkül szinte SEMMI füst nem jön ki belőle!!! A rossz katival füstölgött rendesen néha.

vmikor beszéljünk már telefonon
_________________
Üdv: *# Pampi *#
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2003.08.15 14:48:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
1,8 TDDI motornál mennyire elfogatható, hogy erős motorféknél a gázolaj kispriccen a túlfolyó gumicsovecskék tövénél? ezért néha frankó gázolajszag jön be a motortérből. szerintetek ki kellene cserélni a csöveket mert semmi szorítót nem láttam rajtuk?
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pampi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 860


HozzászólásElküldve: 2003.08.15 15:14:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sberenyi írta:
Sziasztok
1,8 TDDI motornál mennyire elfogatható, hogy erős motorféknél a gázolaj kispriccen a túlfolyó gumicsovecskék tövénél? ezért néha frankó gázolajszag jön be a motortérből. szerintetek ki kellene cserélni a csöveket mert semmi szorítót nem láttam rajtuk?


szerintem nem túl egészséges megnézem hogy nálam hogy vannak a csövek, de bilincses szerintem
_________________
Üdv: *# Pampi *#
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.08.15 19:21:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mindenképpen csináltasd meg! A bátyámnak common-rail dízele van (Volvo), és az egyik nagynyomású vezeték tövénél csak picikét szivárgott a gázolaj, mégis az egész motortérben lecsapódott. A szélvédő is szép lett belül egy hosszú út során (fehér foltos). Ezenkívül a belélegzett gázolaj sem éppen multivitamin, szóval nézd meg mindenképp. Az enyémnél nincs bilincs rajta, sztem elfáradt a vezeték a Tiédnél.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2003.08.22 09:38:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

na tehát, meguntam a gázolajszagot és utánna néztem a dolognak. kiderült, hogy mégse a gumicsövek rakoncátlankodtak. Kiszedtem az összes fúvókát és kiderült, hogy amelyiknél spriccelt az olaj annak csupa korom volt a szórófeje. usgyi drótkefe benzin törlőrongy, majd vissz a mindenki a helyére. mindezek után nincs több gázolaj folyás és még találtam vagy tíz lovat a motorban.

Konklúzió jobb ha utánajársz minden eshetőségnek, és tisztítsd meg a befecskendezőket néha

Üdv
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Focus100


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 02.
Hozzászólások: 143


HozzászólásElküldve: 2003.08.22 11:04:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Sberenyi és Zitec!

Érdeklödöm, milyen a Focus 1,8TDI ? Fogyasztása vársoban, várson kívül. Megbízhítósága ? Mennyi Km van a kocsidban? Én is kacsingatok egy diesel Focus felé. Tegnap láttam budaörsi kereskedésben. 1,8TD Trend kombi 81 KM olaszból behozott, 2,3Millio.
(klíma, abs, 2 légzsák, 4 el. ablak, el tükrök, fűthető szélvédő, Rs tuning stb.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Brain75


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 31.
Hozzászólások: 515


HozzászólásElküldve: 2003.08.22 13:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Focus100 írta:
Szia Sberenyi és Zitec!

Érdeklödöm, milyen a Focus 1,8TDI ? Fogyasztása vársoban, várson kívül. Megbízhítósága ? Mennyi Km van a kocsidban? Én is kacsingatok egy diesel Focus felé. Tegnap láttam budaörsi kereskedésben. 1,8TD Trend kombi 81 KM olaszból behozott, 2,3Millio.
(klíma, abs, 2 légzsák, 4 el. ablak, el tükrök, fűthető szélvédő, Rs tuning stb.)


TDI vagy TDCi
Énm TDCi Focust vezettem már.Elég jól megy jó a nyomatéka.A fogyasztása városban nyugis vezetésnel olyan 6, 6,5 liter országúton lemegy ez alá.Mindent összefoglalva jó kis motor van benne.
_________________
Üdvözlettel

Gyula
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2003.08.22 13:34:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Focus100 írta:
Szia Sberenyi és Zitec!

Érdeklödöm, milyen a Focus 1,8TDI ? Fogyasztása vársoban, várson kívül. Megbízhítósága ? Mennyi Km van a kocsidban? Én is kacsingatok egy diesel Focus felé. Tegnap láttam budaörsi kereskedésben. 1,8TD Trend kombi 81 KM olaszból behozott, 2,3Millio.
(klíma, abs, 2 légzsák, 4 el. ablak, el tükrök, fűthető szélvédő, Rs tuning stb.)


Szia Focus100

Az enyém 2002-es 1,8 TDDI 25000km-rel ambiente, kombi 4el ablak, légkondi, és még sok minden
hasonlóképp olaszból hozták, panaszom nincs rá,eddig a legtöbb amit mértem 6,15l légkondival pesten. Egyébként olyan mit egy bivaly pláne hogy most kitakarítottam a fúvókákat, a talin meg is nézheted

Üdv
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Brain75


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 31.
Hozzászólások: 515


HozzászólásElküldve: 2003.08.22 21:04:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sberenyi írta:
Sziasztok
1,8 TDDI motornál mennyire elfogatható, hogy erős motorféknél a gázolaj kispriccen a túlfolyó gumicsovecskék tövénél? ezért néha frankó gázolajszag jön be a motortérből. szerintetek ki kellene cserélni a csöveket mert semmi szorítót nem láttam rajtuk?


Vigyázz nehogy kigyulladjon az autó.
_________________
Üdvözlettel

Gyula
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2003.08.23 17:13:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája: 2000. 09. TDDI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali! Nekem most 97e van benne, 80e körül vettem. A feljebb már írt gondokon kívül más bajom nem volt vele. A kipufogósor-tömítés 2500Ft, a munkadíj volt csak relatív sok (3,5 óra) ~20e Ft. A katalizátor is beteg volt (kettétört). Már így vehettem, mert volt egy fura zörej, ami a magasabb padkákról, és a falakról verődött vissza. Most csak a háza van benne, de nem füstöl jobban, sőt. A pampi szerint meg olyan lett a hangja, mint egy kompresszoros kocsié Cool ! Fogyasztásom 6l általában, vegyes utak és vegyes láb Smile ! Klímát is szoktam használni kb. félidőt egy tankhoz mérve. Nem is megy rosszul, szal merem ajánlani.
Sberenyi: nem kellett új tömítéseket tenned a tövéhez? Volt egyátalán? Én is megpucolnám, de ehhez kicsit félve fogok azért hozzá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2003.08.25 07:10:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája: Re: 2000. 09. TDDI
Hozzászólás az előzmény idézésével

zitec írta:
.
Sberenyi: nem kellett új tömítéseket tenned a tövéhez? Volt egyátalán? Én is megpucolnám, de ehhez kicsit félve fogok azért hozzá.


A dolog egyszerűbb mint gondolnád. kell egy 10-es csőkulcs és egy 17-es villás. kapkodd le a tulfolyó gumicsoveket, majd vedd a 17-est és izomból lazitsd le a nyomócsovek csavarjait majd hajtsd kicsit hátrébb őket. ezután jön a tizes csőkulcs és tekerd ki a szorítócsvarokat amik tartják a fúvókákat. ne lepődj meg ha izmoskodnak. ha ezeket leszetted akkor ki tudod venni a fúvókákat. Tömítést nem kell cserélned mert az csak egy préselt rézalátét. mielőtt visszatennéd azért ronggyal töröld ki a fúvókák helyét, hogy ne maradjon piszok a rézalátét alatt. aztán ebben a sorrendben vissza

sok sikert. üdv sberenyi
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 270, 271, 272  Következő
Ugrás:   

1 / 272 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.19 másodperc