Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2022.01.17. 20:55:59 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: lala1lala
Mai: 3
Tegnapi: 0
Összesen: 26362
Látogatók:
Vendégek: 220
Tagok: 2
Összesen: 222

Jelen lévő tagok:
01: hzsolt21
02: attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Hibakódok
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hibakódok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 2 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  filewalker


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 01.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 20:28:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Hibakódok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma ismét el kezdett rakoncátlankodni a gép: Bp.-ről mentem Debrecenbe, tempomat 130-as tempó. Kb 180km után finom pici rántásokat éreztem, majd jött egy Engine system fault+esp system fault kód. Kicsit elgyengült, majd ismét tudtam gyorsítani, gyorsításkor időnként piros lámpa+ Engine system fault, de tökéletesen ment a gép. Visszafelé csak hibaüzenet, piros lámpa, de tökéletesen ment a gép. Kiolvastam a kódokat:

----------------------------------------------------
P0088: Common rail high pressure
P0191: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0193: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

A sztorihoz hozzátartozik, hogy pont mikor hazaértem, 2 óra állás után ledugóztam az EGR szelepet.

Szakikat kérdezem, valszeg Rail szenzor lesz?
_________________
Focus II Turnier 2005, 1.8 TDCI Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14354


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 21:00:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtennéd hogy átmásolod a hozzászólásod ide? Köszi!
(első hozzászólást nem lehet mozgatni)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  filewalker


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 01.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2016.11.10 21:42:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Megtennéd hogy átmásolod a hozzászólásod ide? Köszi!
(első hozzászólást nem lehet mozgatni)


Bocsesz, kicsit balga ez a fórum motor. A Focus II motorploblémába akartam írni....
_________________
Focus II Turnier 2005, 1.8 TDCI Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.12.09 17:41:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 14:12:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
...

Szia!

Én nem fogok tudni válaszolni, de az biztos, hogy kellene a hibakód.
Egy betű + 4számjegy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  cmaksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 18.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 17:59:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Ugyanígy jártam,csak én még nem vittem szerelőhöz.Nekem egyébként már tavaly télen is csinálta,gondoltam,hogy a sok városi rövidtáv,ami nem jó ezeknek a motoroknak.Egy hosszabb táv után sokáig nincs vele probléma.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 118


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 18:07:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 20:28:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

edk írta:
klorinc írta:
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.6 tdci focusom. Kiírta a Engine system fault hiba üzenetet. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta, hogy izzító gyertya és ventilátor problémát írt. Kiütötte az üzenetet és mentem tovább. Egy ideig jó volt, utána visszavett a teljesítményből és írta az üzenetet. Újra indítás után megjavult, majd újra gyengült. Most már szinte állandóan gyenge. Hidegben simán indul. Van ötletetek?

Igen, két hete, de hibakód nem ártana: link
Nekem mondjuk ventilátor gond nem volt, csak izzítógyertya. A hibajelenség ugyanez volt, gyenge lett a motor. A végén már indítás után alapjáraton néhány másodperc múlva jött az Engine system fault. Az izzítógyertyák cseréje után minden oké lett.

Indult simán hidegben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 118


HozzászólásElküldve: 2017.12.10 21:05:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

klorinc írta:

Indult simán hidegben?

Igen, kis fehér füsttel, ami tudomásom szerint a gyengélkedő izzítógyertyák velejárója.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klorinc


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.01.27 14:14:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicserélték az izzítógyertyákat, de még mindig ír valami izzító vezérlés hibát és ugyanúgy visszavesz a teljesítményből. Van ötletetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordgabor


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.10.31 21:56:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv sziasztok, van egy ford focus 2.0 tdci 136 hp autom, részecskeszűrő nélküli változat.

olyan kérdésem lenne, jöttek a hidegek elkezdte az autó reggelente indítás, 4-5 km megtétele után alapjáraton össze vissza jár a motor, fordulatszám ugrál, 800-900-700-.... dadogva jár az autó, elindulok vele néha rángat (mintha teljesen elvenném a gázt, majd hirtelen megint megy).

Ki lettek olvasva a hibák , P0193, P0191, P120F. mindjárt megnéztük menet közben az üzemanyagnyomást, inditás után alapjárat 26000 kpa - 50-60000 kpa között ugrál. szinte tized másodpercek alatt.

Találkozott már valaki hasonló jelenséggel ?

Cseréltünk gázolajszűrőt, üzemanyag nyomásszabályzó szelepet, nagynyomásút, befecskendezőket.[/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erdesz407


Offline
Csatlakozott:
2018. 12. 23.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.12.23 10:32:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó napot kívánok mindenkinek! Előjött egy hiba amit nem tudnak egyenlőre orvosolni a "hozzá értők". Focus 2.0 (147 LE) autóm van,syda motorkódú.Indítás csak gáz adással megy,idáig jó is volt,hiba nélkül ment a masina. Jöttek alapjárati gondok,majd mára 6000 körül pörög indítás után. A fojtó szelepet kitakarította a szerelő,cserélt valami gumi csövet. A javítás után egy darabig csak gázzal indítás volt megint a hiba,de ismét előjött a pörgés,mint előbb említettem rettenetesen tolja! Tudna valaki segíteni,találkozott-e már ezzel a hibával,esetleg típushoz értő szervizet,szerelőt ajánlani???!!!
Kellemes Karácsonyi ünnepeket ,Boldog Új Évet kívánok
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rigepal


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.06 12:18:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája: motorhiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1.6, 109 ps 2 es focusom van, 30 km/h sebesseg felett motorhiba jelenik meg. Hibakodot nem tudtak kiolvasni. Valakinek van valami ötlete? Shocked Shocked Shocked Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rigepal


Offline
Csatlakozott:
2019. 03. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.03.06 12:19:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája: motorhiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1.6, 109 ps 2 es focusom van, 30 km/h sebesseg felett motorhiba jelenik meg. Hibakodot nem tudtak kiolvasni. Valakinek van valami ötlete? Shocked Shocked Shocked Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bernath92


Offline
Csatlakozott:
2019. 06. 26.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2019.06.26 16:47:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy 1.6tdci focust, és ma délután megjelent rajta az ENGINE MALFUNCTION felirat, ismerős kiolvasta belőle a hibakódot ami: p2585 üzemanyagadalék vezérlőmodul felmelegedést jelző lámpa
Én semmi értelmes leírást nem találtam h mi lehet ez.
Előre is köszi.[/u]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pgiczi


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 19:42:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1,6 tdci 2004 109Le G8DA rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tapasztaltam mostanában,hogy berángat az autó és mind ezt hidegen produkálja többször mintha nem kapna üzemanyagot! Én kint élek és az ADAC-os kolega kiolvasta és P0192,P1632,P138B hibakód van!

Kérdésem valaki tapasztalt-e ilyet? És illetve az óracsoport kérdés.. Menet közben kidobja az ESP-t és a kijelzőre ESP FAULT SYSTEM-el leáll a motor.. Utána újra indítom és mintha semmi nem történt volna. Aggaszt mert bármikor megállhat!

Várom válaszotokat!

További szép estét!

Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kriszhorvath77


Offline
Csatlakozott:
2019. 04. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.25 21:09:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája: C max 1.6 tdci 2005 G8DB
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Kis kedvencem egy olyan dolgot produkált 2 napon belül másodszor,hogy műszerfal mutatók leálltak alaphelyzetbe,minden csekklámpa kivillant,ESP hiba,EPB hiba,teljes motor üzemzavar hiba üzenetek megjelentek,mindez menet közben,úgy,hogy az autó motorja zavartalanul működik. Félreáll,motor leállít,újraindítás után hiba nincs. A mai akciója után azonban a szerviz csekklámpa nem aludt el. Tesztelés után DTC #1 D900, DTC #2 E510 kódokat tudtam kiolvasni. Le tudja ezt fordítani valaki OBD2-re?
_________________
Ford Focus C-max Trend 1.6 Tdci 2005
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomszli11


Offline
Csatlakozott:
2020. 11. 02.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2020.11.26 09:46:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája: Lambdaszonda gyanús hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Komoly segítségre lenne szükségem egy 2005-ös 1.6 VCT-Ti Motoros Ford Focus-al kapcsolatban.

Budapest- Budaörs- Törökbálint térségében tudtok ajánlani Ford specifikus hibakód olvasó szerelőt?

Sajnos ég a motor visszajelző világítás amihez jelenségként ugráló fordulat társul. Egy bejáratott szerelő akihez eddig vittem a Focust, megtisztította a folytószelepet ami után javult az alapjárat de még időként így is elkezd ugrálni. Diagnosztikán kiolvasva azt olvasta hogy -- Nem megfelelő keverék képzés, és hogy lambdaszonda hiba --
Neki szerintem a Diag. nem jelzett annyira részletes hibát, ezért is keresek Ford specifikus hibakód olvasó szakembert.

Nagy örömmel venném a tanácsaitokat illetve a tapasztalatokat.
Még annyi, hogy én ezt a szervizt néztem ki akinek esetleg Ford diagnosztikája:
https://fordkasza.hu/
Ismeri esetleg valaki?

Köszönöm a segítséget előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 09:37:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 453

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 15:02:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 15:45:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145


Szia!

Köszi szépen, ezt én is néztem. Lehet, az lesz a vége, hogy elviszem szerelőhöz, akinek speckóbb a számítógépe és pontosan ki tudja olvasni.
Feltöltöttem most a hűtőfolyadékot, mert kevés volt. Hátha ez is közrejátszhat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 564


HozzászólásElküldve: 2021.02.26 21:38:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

szaki2 írta:
NomadND1 írta:
szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145


Szia!

Köszi szépen, ezt én is néztem. Lehet, az lesz a vége, hogy elviszem szerelőhöz, akinek speckóbb a számítógépe és pontosan ki tudja olvasni.
Feltöltöttem most a hűtőfolyadékot, mert kevés volt. Hátha ez is közrejátszhat.


Ha meg is értetted a fenti linken található szöveget, akkor hogyan hozod összefüggésbe e hibakód által jelzett hibalehetőségeket a hűtőfolyadékszinttel?

Nos, egyértelmű, hogy a katalizátor környékén kell keresni a hibajelzést kiváltó okot.
Javasolom, hogy minél előbb keress fel egy valódi szakembert.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.02.27 22:05:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma hosszabb útra mentünk vele, volt benne autópálya is. Ment szépen. Visszafelé el is tűnt a check engine jel.
Aztán mikor álltam be a garázsba és beindítottam az autót, újra előjött. Hogy min múlik ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.02.28 08:27:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
szaki2 írta:
NomadND1 írta:
szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145


Szia!

Köszi szépen, ezt én is néztem. Lehet, az lesz a vége, hogy elviszem szerelőhöz, akinek speckóbb a számítógépe és pontosan ki tudja olvasni.
Feltöltöttem most a hűtőfolyadékot, mert kevés volt. Hátha ez is közrejátszhat.


Ha meg is értetted a fenti linken található szöveget, akkor hogyan hozod összefüggésbe e hibakód által jelzett hibalehetőségeket a hűtőfolyadékszinttel?

Nos, egyértelmű, hogy a katalizátor környékén kell keresni a hibajelzést kiváltó okot.
Javasolom, hogy minél előbb keress fel egy valódi szakembert.


Hát ezt a szöveget elég nehéz értelmezni, mert nagyon magyartalan. Valszeg google fordítás. Az eredeti angollal többre mennék, de nem leltem.
Eszerint viszont a szenzor a motor oldalán van, asszem az 1-es henger mellett.
https://autoservicecosts.com/obd2-codes/p0136/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 564


HozzászólásElküldve: 2021.02.28 19:54:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

szaki2 írta:
qqrique írta:
szaki2 írta:
NomadND1 írta:
szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145


Szia!

Köszi szépen, ezt én is néztem. Lehet, az lesz a vége, hogy elviszem szerelőhöz, akinek speckóbb a számítógépe és pontosan ki tudja olvasni.
Feltöltöttem most a hűtőfolyadékot, mert kevés volt. Hátha ez is közrejátszhat.


Ezek szerint nem barátod egyik kereső sem.

Nos, egy találat angolul, talán ez segít:, hogy megértsd:

https://www.engine-codes.com/p0136.html



Ha meg is értetted a fenti linken található szöveget, akkor hogyan hozod összefüggésbe e hibakód által jelzett hibalehetőségeket a hűtőfolyadékszinttel?

Nos, egyértelmű, hogy a katalizátor környékén kell keresni a hibajelzést kiváltó okot.
Javasolom, hogy minél előbb keress fel egy valódi szakembert.


Hát ezt a szöveget elég nehéz értelmezni, mert nagyon magyartalan. Valszeg google fordítás. Az eredeti angollal többre mennék, de nem leltem.
Eszerint viszont a szenzor a motor oldalán van, asszem az 1-es henger mellett.
https://autoservicecosts.com/obd2-codes/p0136/


Úgy látom, hogy egyik kereső sem a barátod.

Nos, itt egy angol nyelvű találat ami talán segíthet, ha ezt jobban (valóban) megérted:

https://www.engine-codes.com/p0136.html

Attól tartok, hogy ez utóbbi megértése is okozhat némi nehézséget számodra, a fenti válaszod szerint ez nagyon valószínű.


Legutóbb qqrique szerkesztette (2021.02.28 22:19:22), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.02.28 22:18:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája: Re: P0136 hibakód
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
szaki2 írta:
qqrique írta:
szaki2 írta:
NomadND1 írta:
szaki2 írta:
Tavaly ősz óta, mióta bejött az E10-es benzin, jelentkezni kezdett a P0136 hibakód. Shell kúton tankolok, azt vettem észre azt jobban szereti a kocsi. Egy benzines 1.6-is II-es Focusról van szó. Teljesítményben, gyorsulásban, fogyasztásban nem vettem észre változást, romlást csak ez a hibakód jön be. Kiolvastam, szerdán kivettem aztán tegnap munkába menet előjött, majd később eltűnt, majd délután újra előjött. Nem tudja valaki, hogy ezt mi okozhatja? A kocsiban 155 ezer kilométer van.


Ennyit találtam:

https://hu.no-hero.org/p0136-1145


Szia!

Köszi szépen, ezt én is néztem. Lehet, az lesz a vége, hogy elviszem szerelőhöz, akinek speckóbb a számítógépe és pontosan ki tudja olvasni.
Feltöltöttem most a hűtőfolyadékot, mert kevés volt. Hátha ez is közrejátszhat.


Ezek szerint nem barátod egyik kereső sem.

Nos, egy találat angolul, talán ez segít:, hogy megértsd:

https://www.engine-codes.com/p0136.html



Ha meg is értetted a fenti linken található szöveget, akkor hogyan hozod összefüggésbe e hibakód által jelzett hibalehetőségeket a hűtőfolyadékszinttel?

Nos, egyértelmű, hogy a katalizátor környékén kell keresni a hibajelzést kiváltó okot.
Javasolom, hogy minél előbb keress fel egy valódi szakembert.


Hát ezt a szöveget elég nehéz értelmezni, mert nagyon magyartalan. Valszeg google fordítás. Az eredeti angollal többre mennék, de nem leltem.
Eszerint viszont a szenzor a motor oldalán van, asszem az 1-es henger mellett.
https://autoservicecosts.com/obd2-codes/p0136/


Úgy látom, hogy egyik kereső sem a barátod.

Nos, itt egy angol nyelvű találat ami talán segíthet, ha ezt jobban (valóban) megérted:

https://www.engine-codes.com/p0136.html


Köszi szépen!
Most megint kiment belőle a hibakód.
tényleg nem tudom, hogy min múlik. Mondjuk örülök neki. Hátha így is marad. Smile
Ha nem, akkor viszem szervízbe. Köszi mindenkinek a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szaki2


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 19.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2021.03.01 10:11:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Induláskor újra bejött a jel, úgyhogy megy szerelőhöz.
Beszéltem is vele, elmondtam a tüneteket, ez alapján logikus választ is adott. A fókában fűtőszálas szonda van, a fűtőszál hideg állapotban előfűti a szondát. Valszeg a fűtőszál romlott el, ezért jön be hidegen indításkor a chek engine jel és ezért megy ki, amikor már meleg a kipufogó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 214

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.03.06 13:55:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Kerdesem altalanos, nem Focus specifikus. Tegnap reggel az auto feldobott egy csomo hibakodot es nem lehetett kormanyozni. Trailer elvitte es kiderult, hogy a szervomotor csavarjai eltortek es szethullott.
A javitas 1900 euro. Felmentem a Ford oldalara es kiderult, hogy van ra visszahivas 20B02 koddal.
Az auto import, cegauto lehetett elozoleg.

Van ra valami esely szerintetek, hogy a Ford a visszahivas keretein belul javitsa igy, hogy megtortent a csavarok torese es hogy az elozo tulaj nem csinaltatta meg a visszahivas ellenere sem?
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6110

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.03.06 14:13:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balmesz001 írta:
Sziasztok,

Kerdesem altalanos, nem Focus specifikus. Tegnap reggel az auto feldobott egy csomo hibakodot es nem lehetett kormanyozni. Trailer elvitte es kiderult, hogy a szervomotor csavarjai eltortek es szethullott.
A javitas 1900 euro. Felmentem a Ford oldalara es kiderult, hogy van ra visszahivas 20B02 koddal.
Az auto import, cegauto lehetett elozoleg.

Van ra valami esely szerintetek, hogy a Ford a visszahivas keretein belul javitsa igy, hogy megtortent a csavarok torese es hogy az elozo tulaj nem csinaltatta meg a visszahivas ellenere sem?

Szia!

Sajnos sok reményt nem fűznék hozzá. Én jártam hasonló cipőben, de nekem az volt a szerencsém, hogy márkaszervízben volt mindig szervizelve az autó és ott nem nézték meg a visszahívást, az ő saruk volt, majd tönkrement a kuplung. Amikor elmentem beszerezni a szükséges alkatrészt egy másik márkaszervizben a cseréhez, ahol még a régi kapcsolataim megvannak, súgták meg, hogy erre volt ám visszahívás. Visszamentem a másik szervízbe, kivertem a balhét, visszafizettek mindent, az 1500km-t futott alkatrészeket is visszakaptam.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 214

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2021.03.12 16:45:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:

Szia!

Sajnos sok reményt nem fűznék hozzá. Én jártam hasonló cipőben, de nekem az volt a szerencsém, hogy márkaszervízben volt mindig szervizelve az autó és ott nem nézték meg a visszahívást, az ő saruk volt, majd tönkrement a kuplung. Amikor elmentem beszerezni a szükséges alkatrészt egy másik márkaszervizben a cseréhez, ahol még a régi kapcsolataim megvannak, súgták meg, hogy erre volt ám visszahívás. Visszamentem a másik szervízbe, kivertem a balhét, visszafizettek mindent, az 1500km-t futott alkatrészeket is visszakaptam.


Szia, köszönöm a választ, ma vitette el a Ford, kíváncsi vagyok mi lesz a vége.
Eddig nem voltak elutasítóak, leírták hogyan megy a bevizsgálás és az elbírálás. Mint kiderült a visszahívás nálunk csak 4 hónapja lett kiadva, míg ugyanerre az alkatrészre Amerikában 5 éve.
Ha lesz valami érdekes, majd leírom mi volt.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Hibakódok
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2  Következő
Ugrás:   

1 / 2 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.24 másodperc