Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.14. 07:15:42 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Jacquelyn9
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 25835
Látogatók:
Vendégek: 375
Tagok: 2
Összesen: 377

Jelen lévő tagok:
01: edk
02: Attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 92, 93, 94  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

88 / 94 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.16 18:50:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2611
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzegoJ írta:

Elmeletileg 7m lenne a keret, de 7.3 fele nem mennenk. Dohanyzas nem palya, csak jo, ha van egy tarto, amibe be lehet dobalni aprot meg tantuszt a kozepkonzolon. Design csomag lehet ugrik, nem merem a mi kornyekunkon a 17-es felnit bevallalni (Budakeszi, agglomeracio, stb), helyette a sima LED lampa johet a hatso uvegek sotetitesevel. Dupla uvegteto nalunk alap, nagy buli vele az elet, ragaszkodunk hozza. Smile Szerencsere atlagos alkatok vagyunk, 170 cm megallit.Smile De penteken tesztvezetes, kiderul, nem szamitok ilyen gondra. Smile Tech csomag sajnos mar nem jon manualis valtoval, ezt hianyolni fogom, mert tele akarom rakatni fícsörrel, de ha nem, hat nem.


Ha csak az autóra 7.3 a limit, akkor talán belepréselhető. Nálunk sem jobbak az utak, simán belefér a 17-es kerék. Én is féltem tőle, de teljesen jó. És sokkal jobban néz ki.
A technológia csomagot nem értem, csupa olyan dolog volt benne, ami nem váltó függő. Az adaptív tempomat autópályán elég messze van attól, hogy váltani kelljen. És amúgy is, akkor majd váltok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzegoJ


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.10.17 07:39:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2612
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vannak gyártók, akik nem adnak manuális váltóhoz adaptív tempomatot- nyilván nem azért, mert nem tudják megcsinálni, hanem mert nem tartják teljesen funkcionálisnak, csak automatával. (VAG elérhetővé teszi manuálissal, Hyundai / Kia nem)

17-es akkor bevált nálad? Egyszerűen nehezen tudom elképzelni a Budakeszi utat ismerve. Confused

lucifer írta:
SzegoJ írta:

Elmeletileg 7m lenne a keret, de 7.3 fele nem mennenk. Dohanyzas nem palya, csak jo, ha van egy tarto, amibe be lehet dobalni aprot meg tantuszt a kozepkonzolon. Design csomag lehet ugrik, nem merem a mi kornyekunkon a 17-es felnit bevallalni (Budakeszi, agglomeracio, stb), helyette a sima LED lampa johet a hatso uvegek sotetitesevel. Dupla uvegteto nalunk alap, nagy buli vele az elet, ragaszkodunk hozza. Smile Szerencsere atlagos alkatok vagyunk, 170 cm megallit.Smile De penteken tesztvezetes, kiderul, nem szamitok ilyen gondra. Smile Tech csomag sajnos mar nem jon manualis valtoval, ezt hianyolni fogom, mert tele akarom rakatni fícsörrel, de ha nem, hat nem.


Ha csak az autóra 7.3 a limit, akkor talán belepréselhető. Nálunk sem jobbak az utak, simán belefér a 17-es kerék. Én is féltem tőle, de teljesen jó. És sokkal jobban néz ki.
A technológia csomagot nem értem, csupa olyan dolog volt benne, ami nem váltó függő. Az adaptív tempomat autópályán elég messze van attól, hogy váltani kelljen. És amúgy is, akkor majd váltok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.17 10:03:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2613
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzegoJ írta:
Vannak gyártók, akik nem adnak manuális váltóhoz adaptív tempomatot- nyilván nem azért, mert nem tudják megcsinálni, hanem mert nem tartják teljesen funkcionálisnak, csak automatával. (VAG elérhetővé teszi manuálissal, Hyundai / Kia nem)

17-es akkor bevált nálad? Egyszerűen nehezen tudom elképzelni a Budakeszi utat ismerve. Confused

Persze, értem mit gondolnak, de ettől még baromság. A Focus 66 km/h-nál már javasolja a 6. fokozatot, de legyen 70. Azért ez eléggé funkcionális autópályán, de még országúton is.
Lehet így akarnak az automata felé terelni.

Nekünk bevált, nagyon ócska burkolat nélküli úton is vállalható. De ha tudod próbáld ki. A 16-os elég ballonos. Mondom ezt azután, hogy én is féltem a 17-től és sírtam, hogy miért kötelező az adaptív LEDhez (amit nagyon szeretek).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzegoJ


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.10.17 10:27:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2614
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Terelhetnek arra, de nem megyek.Smile

A választhatóság legalább meglenne, én is használhatónak érzem manuális váltó mellett az adaptívot, dehát...

lucifer írta:
SzegoJ írta:
Vannak gyártók, akik nem adnak manuális váltóhoz adaptív tempomatot- nyilván nem azért, mert nem tudják megcsinálni, hanem mert nem tartják teljesen funkcionálisnak, csak automatával. (VAG elérhetővé teszi manuálissal, Hyundai / Kia nem)

17-es akkor bevált nálad? Egyszerűen nehezen tudom elképzelni a Budakeszi utat ismerve. Confused

Persze, értem mit gondolnak, de ettől még baromság. A Focus 66 km/h-nál már javasolja a 6. fokozatot, de legyen 70. Azért ez eléggé funkcionális autópályán, de még országúton is.
Lehet így akarnak az automata felé terelni.

Nekünk bevált, nagyon ócska burkolat nélküli úton is vállalható. De ha tudod próbáld ki. A 16-os elég ballonos. Mondom ezt azután, hogy én is féltem a 17-től és sírtam, hogy miért kötelező az adaptív LEDhez (amit nagyon szeretek).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wemarcell53


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 25.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2019.10.18 10:07:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2615
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Ezekben az új autókban van gyárilag valami riasztó? Vagy az első utam egy riasztóshoz vezessen? Ha igen akkor tudtok javasolni , hogy milyen rendszert érdemes (és hol)?

Kulcs nélküli nyitás, indítás és automata váltó egyszerre..... szóval a hagyományos váltózár az nem játszik, illetve a kulcsnélküli nyitás ugrókódjának másolása elég egyszerű.... Túl aggódom?

Ki milyen riasztót használ?

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzegoJ


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.10.18 11:10:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2616
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én úgy tervezem, hogy megrendelem a gyári riasztót,ami konfigurálható.

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Ezekben az új autókban van gyárilag valami riasztó? Vagy az első utam egy riasztóshoz vezessen? Ha igen akkor tudtok javasolni , hogy milyen rendszert érdemes (és hol)?

Kulcs nélküli nyitás, indítás és automata váltó egyszerre..... szóval a hagyományos váltózár az nem játszik, illetve a kulcsnélküli nyitás ugrókódjának másolása elég egyszerű.... Túl aggódom?

Ki milyen riasztót használ?

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Offline
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.18 11:45:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2617
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzegoJ írta:
Én úgy tervezem, hogy megrendelem a gyári riasztót,ami konfigurálható.

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Ezekben az új autókban van gyárilag valami riasztó? Vagy az első utam egy riasztóshoz vezessen? Ha igen akkor tudtok javasolni , hogy milyen rendszert érdemes (és hol)?

Kulcs nélküli nyitás, indítás és automata váltó egyszerre..... szóval a hagyományos váltózár az nem játszik, illetve a kulcsnélküli nyitás ugrókódjának másolása elég egyszerű.... Túl aggódom?

Ki milyen riasztót használ?

üdv

Nem rossz választás. Természetesen kettős zárással és térérzékelővel.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2769

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 05:24:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2618
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

wemarcell53 írta:
Sziasztok,

Ezekben az új autókban van gyárilag valami riasztó? Vagy az első utam egy riasztóshoz vezessen? Ha igen akkor tudtok javasolni , hogy milyen rendszert érdemes (és hol)?

Kulcs nélküli nyitás, indítás és automata váltó egyszerre..... szóval a hagyományos váltózár az nem játszik, illetve a kulcsnélküli nyitás ugrókódjának másolása elég egyszerű.... Túl aggódom?

Ki milyen riasztót használ?

üdv

Én első használatkor kikapcsoltam a kulcs nélküli bejutást (menüből lehet). Ez letudva.

A gyári riasztóra ne pazarolj pénzt. Semmit nem érnek, 1 éves korukra minden érdemi tolvajnál megvan az ellenszer a nagy darabszám miatt. Nem tudom, hogy a Focusnál javították-e már, hogy a zárbetét elfordítására (akár töréssel) kikapcsol a riasztó. Ha még így van, akkor pont a lényeg veszik el. Very Happy

Utólagos riasztó: figyel rá valaki? Megéri belenyúlni a CANBUS-ba? Van itt sorstárs, akinek valamilyen lopásgátló beépítése után elég változatos hibái lettek.

Én kizárólag a casco-ban hiszek. Ha akarják, úgyis elviszik.
_________________
Ex0: 1998 Ford Escort Ghia 1,8 115LE
Ex1: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
Ex2: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex3: 2007 Mondeo 4 Ghia Executive 2.0 TDCi 140@170LE
Ex4: 2018 Focus 4 Titanium 1,5 EcoBoost 150LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 20:57:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2619
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Carmaged írta:
lucifer írta:
Carmaged írta:
lucifer írta:
Ja tényleg, te kiszállsz a járműből. Mi lesz helyette?

Másik munkahely. Visszaülök a Mondeoba. Azt egyébként jobban szeretem, hiába van benne közel 300e km.


És miért szereted jobban?

Pl.
-173 centivel abban elérem a könyöklőről a kormányt. A Focusban nem.
-Egyszerűen kényelmesebb az ülés.
-A Focusban bosszant, hogy a lámpa csak úgy kapcsolható fixen le, ha áttekerem a tompítotton. Napi 6x járok át rövid aluljárón (pl. Lánchíd, Petőfi- vagy Margit-híd alatt), ez meg kapcsolgat fölöslegesen.
-A Mondeoban állítható futómű van. Ha akarom, feszesebb, de általában a lebegő szőnyeg módban van. Hihetetlen kényelmes.
-Abban még hidraulikus szervo van. Sokkal jobb a kormányérzet. A fék szintén. Sem az F3-mal nem tudtam 60e után, sem az F4-gyel 20e km után minden esetben úgy fékezni, ahogy akartam. Ez a Mondeoban (de sok más autóban is) sokkal jobb.
-Nem tetszik a Focus lendkerekessége. Idegesítően lassan esik a fordulat, így a finom váltások nekem nagyon lassúak. A dízel gyors ejtése pont az én természetes ritmusomban van.
-A Mondeon van kisméretű tetőablak, ami nyitható. A Focusra nem kértem üvegtető, mert megeszi a fejteret, így hátul már nekem is szűk volt. Fémtetővel a 2 méteres ismerős is elfér. De a Mondeoban tetőablakkal is. Azt nagyon szeretem benne. Egy egyterűben, SUV-ban rendben van a helyrabló üvegtető, de egy kompaktban egyszerűen nekem túl sok helyet kér.
-A Focus-t elektronikailag nem érzem stabilnak teljesen. Időnként van front camera malfunction, park radar malfunction, adaptive tempomat malfunction, hol a hangszórókból, hol a műszeregységből csipog a parkradar, nem mindig találja meg az Android Auto-t a telefonon, jelzés nélkül sztrájkol a start-stop (ma is, megnéztem, nem volt az info részlegben semmi, csak operation normal). A Mondeo 6 év alatt 1x elfelejtette az ülésmemóriát, ennyi... pedig az is nagyon gyártás eleji példány.
-A Mondeo a hátsó radarral hátul csipog. A Focus a hátsóval is elöl csipog, csak más hangszínen. Automatán leforduló tükör szintén csak a Mondeoban van. Ez lenne a szándékos pozicionálás? Pedig a Focus is Titanium + ez-az. Hátsó légbefúvás sincs, pedig a versenytársaknál van.
-A Focuson kb. 3e km után elkezdett tolatáskor nyikorogni a fék.
-A Focus persze sokkal csendesebb, pár decivel esik csak többet, okosabb, csicsább, technobb, apróságaiban is jó párszor átgondoltabb, jobb a rádióvétel, permetezve szór az ablakmosó sugár helyett stb. Miközben tudom, hogy nincs szükségem a Mondeo méretre, jobban érzem magam benne.


Nálam a hátsó ajtó hangszórójából jön a hátsó radar mélyebb hangja.
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2019.10.19 21:00:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2620
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

htibor írta:
HarryDEC írta:
Sziasztok!
A szerviz témával kapcsolatban érdeklődöm, hogy a fehérvári Ivanics Kft. -vel van valakinek tapasztalata?



Sziasztok, a fórumon új emberként először is üdvözlök mindenkit! Smile

Jelenleg Mk2-es Focusom van, de a jövő év tavasz/nyár környékére tervezek egy Mk4 vásárlást, így követlek benneteket és próbálok minél több infót összegyűjteni. A mostaninál is az volt a szempont, hogy új típus első másfél-két évét megvárjam míg a kezdeti hibák javításra kerülnek és most is így tervezem a következőnél Smile

A hsz-hez válaszolva a mostani Focust jellemzően a fehérvári Ivanicsnál szervizeltetem(még a Simönél lett vásárolva a cslád részéről 2006.02-kor, de akkor még nem volt Ford kereskedő az Ivanics, én 2012. óta vagyok a kocsi tulaja), csak néhány egyéb javítást csináltattam más szakszervizekben, de összességében elégedett vagyok velük. (Időszakos szervizek, kopó-fáradó alkatrészek cseréje és volt KGFB-s karosszéria javításos ügy is két alkalommal, mind a kétszer mi voltunk a vétlen fél.)

Az utóbbi kb. egy évben viszont eléggé megnőtt a szervizidőpontra bejelentkezés Fehérváron, általában 1 hónap a határidő. Mivel a munkahelyen Bpesten a XI. kerületben van, így a Méhész utca és Hajó utca szervizük is közel van számomra, itt általában 1,5 hétre tudok időpontot foglalni, az utóbbi 2-3 szervizt/javítást már itt csináltattam.

Hogy munkatorlódás és/vagy szakember hiány az oka a hosszú várakozásnak nem tisztem megítélni és nem is tudom, de a munkájukkal én eddig elégedett vagyok.
Üdv,


Köszönöm az információt, első szervizre majd oda viszem.
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TBG


Offline
Csatlakozott:
2019. 07. 28.
Hozzászólások: 20

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.20 20:22:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2621
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

ti mikor cseréltetek (első alkalommal) olajat?

hallottam 3-, és 5ezret is már...én most hagytam el a 3ezret, de hajlanék az 5ezerre, mert nem gondolom indokoltnak a 3ezernél lévő cserét, talán nem kopik a motor belseje oly nagyon.....de Ti mit gondoltok erről?
Cseréljek, vagy ráérek arra még?

A gépkönyvben nem találtam erre vonatkozó gyári iránymutatást, sem a sz "olajos", sem a "karbantartás", sem a "folyadék szintek / utántöltés" részeknél sem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 221


HozzászólásElküldve: 2019.10.21 05:12:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2622
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TBG írta:
Sziasztok,

ti mikor cseréltetek (első alkalommal) olajat?

hallottam 3-, és 5ezret is már...én most hagytam el a 3ezret, de hajlanék az 5ezerre, mert nem gondolom indokoltnak a 3ezernél lévő cserét, talán nem kopik a motor belseje oly nagyon.....de Ti mit gondoltok erről?
Cseréljek, vagy ráérek arra még?

A gépkönyvben nem találtam erre vonatkozó gyári iránymutatást, sem a sz "olajos", sem a "karbantartás", sem a "folyadék szintek / utántöltés" részeknél sem.


Szia!

Én 3000 után cseréltem le. Egy új motor bejáratásának két fő módja van, finom és kemény. (alacsony vs magas fordulatszám) Állítólag a választott eljárás függvénye, hogy milyen lesz a motor későbbi teljesítménye. Ami mindkettőben közös, hogy külön a bejáratáshoz használatos, nem full szintetikus olajjal végzik. (a full szintetikus állítólag túl síkos, hogy a dugattyúgyűrűk rendesen hozzákopjanak a hengerfalhoz) Hozzáteszem, hogy ezt főként épített motorknál alkalmazzák, és egy rendes bejáratás során kb 1000 és 4000 körül olaj és szűrőcsere történik.

Véleményem szerint senki nem lát bele a motorjába és az olajcsere során sincs ott, hogy megnézze, mennyi kopadékot szedett össze az olajszűrő és az olajteknő mágnes. Viszont a költsége egy fűzött blokknak köszönő viszonyban sincs egy olajcsere árával. Végső soron mindenki maga dönti el, hogy kockáztat vagy biztosra megy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zserbox


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 06.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.10.21 08:21:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2623
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

na végre megjött az én focusom is Smile
végül csak 6 hónap 27 napot vártam rá, de megérte eddig nagyon tetszik.
Én vinni fogom 3-5km környékén egy olajcserére (1.5 benzin kézi)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ziyan


Offline
Csatlakozott:
2018. 10. 20.
Hozzászólások: 120

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.21 09:19:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2624
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TBG írta:
Sziasztok,

ti mikor cseréltetek (első alkalommal) olajat?

hallottam 3-, és 5ezret is már...én most hagytam el a 3ezret, de hajlanék az 5ezerre, mert nem gondolom indokoltnak a 3ezernél lévő cserét, talán nem kopik a motor belseje oly nagyon.....de Ti mit gondoltok erről?
Cseréljek, vagy ráérek arra még?

A gépkönyvben nem találtam erre vonatkozó gyári iránymutatást, sem a sz "olajos", sem a "karbantartás", sem a "folyadék szintek / utántöltés" részeknél sem.


Itt egy régebbi beszélgetésünk a témáról: http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=492203#492203

Végső soron én továbbra is azt mondom, hogy ha az eddigi km-ed jelentős része városban jött össze, ahol esetleg dugókba is kerültél, vagy sok rövid utad volt (sokat ment hidegen a motor), akkor cserélheted hamarabb, de egyébként fölösleges, nyugodtan várhat 5 ezerig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.22 11:08:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2625
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
na végre megjött az én focusom is Smile
végül csak 6 hónap 27 napot vártam rá, de megérte eddig nagyon tetszik.
Én vinni fogom 3-5km környékén egy olajcserére (1.5 benzin kézi)


Gratula. Kicsit durva 7 hónap egy focusra, nem valami egzotikus jármű ez. Jó ez a szín.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dythern


Offline
Csatlakozott:
2019. 02. 08.
Hozzászólások: 221


HozzászólásElküldve: 2019.10.22 17:35:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2626
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
zserbox írta:
na végre megjött az én focusom is Smile
végül csak 6 hónap 27 napot vártam rá, de megérte eddig nagyon tetszik.
Én vinni fogom 3-5km környékén egy olajcserére (1.5 benzin kézi)


Gratula. Kicsit durva 7 hónap egy focusra, nem valami egzotikus jármű ez. Jó ez a szín.


A motor miatt kellett várjon szerintem. A kapacitás hiány szerintem kamu. Inkább valamit variáltak a konstrukción. Anno nekem azt mondták, hogy ne ezzel a kékkel rendeljem, mert nem lehet majd eladni. Laughing

Szerk.: Itt is van, hogy miért kellett várnod. CIKK


Legutóbb Dythern szerkesztette (2019.10.24 12:28:58), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  htibor


Offline
Csatlakozott:
2019. 10. 02.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2019.10.23 20:42:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2627
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Totalcar cikkezés a 2 literes dízel Activeról:

https://totalcar.hu/tesztek/2019/10/23/ford_focus_active_teszt/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zserbox


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 06.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 08:33:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2628
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dythern írta:
lucifer írta:
zserbox írta:
na végre megjött az én focusom is Smile
végül csak 6 hónap 27 napot vártam rá, de megérte eddig nagyon tetszik.
Én vinni fogom 3-5km környékén egy olajcserére (1.5 benzin kézi)


Gratula. Kicsit durva 7 hónap egy focusra, nem valami egzotikus jármű ez. Jó ez a szín.


A motor miatt kellett várjon szerintem. A kapacitás hiány szerintem kamu. Inkább valamit variáltak a konstrukción. Anno nekem azt mondták, hogy ne ezzel a kékkel rendeljem, mert nem lehet majd eladni. Laughing

Szerk.: Itt is van, hogy miért kellett várnod. CIKK


köszi a cikket! élőben nagyon üt ez a szín főleg az st-lineal.
másnál is van, hogy néha motor leállítás után nem fog be automatikusan a kézifék? Legelső indításkor menyomtam az auto holdot, de elég adhock a működése (mindig rendesen benyomom a féket, de a rögzítés járó motornál és leállításkor se 100%-os...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 08:39:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2629
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:

köszi a cikket! élőben nagyon üt ez a szín főleg az st-lineal.
másnál is van, hogy néha motor leállítás után nem fog be automatikusan a kézifék? Legelső indításkor menyomtam az auto holdot, de elég adhock a működése (mindig rendesen benyomom a féket, de a rögzítés járó motornál és leállításkor se 100%-os...


100%-os az szerintem, csak van egy két adhock fordos szabályka, amit be kell tartani az auto holdhoz, leginkább az, hogy ha kikapcsolod a biztonsági övet járó motornál, akkor kikapcsol az auto hold illetve nem húz be a kézifék (ha jól emlékszem, most nem megyek ki tesztelni). Nézd meg, hogy amikor nem húzza be a kéziféket, akkor indításkor az auto hold sem lesz aktív és vagy kikapcsoltad leállítás előtt (de auto hold után) a biztonsági övet. Ezen kívül nekem mindig működik. Nem esküszöm meg, hogy minden pont így van, idétlenül programozták, de az biztos, hogy hisztis a biztonsági övre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HarryDEC


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 21.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 10:43:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2630
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
zserbox írta:

köszi a cikket! élőben nagyon üt ez a szín főleg az st-lineal.
másnál is van, hogy néha motor leállítás után nem fog be automatikusan a kézifék? Legelső indításkor menyomtam az auto holdot, de elég adhock a működése (mindig rendesen benyomom a féket, de a rögzítés járó motornál és leállításkor se 100%-os...


100%-os az szerintem, csak van egy két adhock fordos szabályka, amit be kell tartani az auto holdhoz, leginkább az, hogy ha kikapcsolod a biztonsági övet járó motornál, akkor kikapcsol az auto hold illetve nem húz be a kézifék (ha jól emlékszem, most nem megyek ki tesztelni). Nézd meg, hogy amikor nem húzza be a kéziféket, akkor indításkor az auto hold sem lesz aktív és vagy kikapcsoltad leállítás előtt (de auto hold után) a biztonsági övet. Ezen kívül nekem mindig működik. Nem esküszöm meg, hogy minden pont így van, idétlenül programozták, de az biztos, hogy hisztis a biztonsági övre.


Nálam így működik az biztos Smile, meg lehet szokni.
Ha jól emlékszek kézikönyvben nem találtam erre utalást, inkább ezt tartom hibának... úgy kísérleteztem én is, hogy mikor, miért.
_________________
Korán keltem, hol az arany?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 13:59:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2631
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HarryDEC írta:
lucifer írta:

100%-os az szerintem, csak van egy két adhock fordos szabályka, amit be kell tartani az auto holdhoz, leginkább az, hogy ha kikapcsolod a biztonsági övet járó motornál, akkor kikapcsol az auto hold illetve nem húz be a kézifék (ha jól emlékszem, most nem megyek ki tesztelni). Nézd meg, hogy amikor nem húzza be a kéziféket, akkor indításkor az auto hold sem lesz aktív és vagy kikapcsoltad leállítás előtt (de auto hold után) a biztonsági övet. Ezen kívül nekem mindig működik. Nem esküszöm meg, hogy minden pont így van, idétlenül programozták, de az biztos, hogy hisztis a biztonsági övre.


Nálam így működik az biztos Smile, meg lehet szokni.
Ha jól emlékszek kézikönyvben nem találtam erre utalást, inkább ezt tartom hibának... úgy kísérleteztem én is, hogy mikor, miért.


Annyi van a kézikönyvben, hogy jujuj én vagyok a felelős az autóért és ez nem kézifék, ne hagyjam úgy az autót. Valószínűleg ezért kapcsol ki azonnal az auto hold, ha kikapcsolom az övet. A jogászok mindent visznek. Mondjuk így pont rosszabb, hogy nem húzza be a kéziféket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2019.10.25 15:52:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2632
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
Dythern írta:
lucifer írta:
zserbox írta:
na végre megjött az én focusom is Smile
végül csak 6 hónap 27 napot vártam rá, de megérte eddig nagyon tetszik.
Én vinni fogom 3-5km környékén egy olajcserére (1.5 benzin kézi)


Gratula. Kicsit durva 7 hónap egy focusra, nem valami egzotikus jármű ez. Jó ez a szín.


A motor miatt kellett várjon szerintem. A kapacitás hiány szerintem kamu. Inkább valamit variáltak a konstrukción. Anno nekem azt mondták, hogy ne ezzel a kékkel rendeljem, mert nem lehet majd eladni. Laughing

Szerk.: Itt is van, hogy miért kellett várnod. CIKK


köszi a cikket! élőben nagyon üt ez a szín főleg az st-lineal.
másnál is van, hogy néha motor leállítás után nem fog be automatikusan a kézifék? Legelső indításkor menyomtam az auto holdot, de elég adhock a működése (mindig rendesen benyomom a féket, de a rögzítés járó motornál és leállításkor se 100%-os...


Az 'autohold' funkció kikapcsol, ha kinyitod az ajtót, kikapcsolod a biztonsági övet. Ilyenkor úgy tudod aktiválni, hogy
nyomod a fékpedált, majd felfelé húzod a kézifék kapcsolót.

Javaslom, hogy kiszállás előtt mindig ellenőrizd, hogy megjelenik e a kézifék behúzását jelző piktogram.

Én mindig sebességben hagyom a váltót, erre rászoktatott az elektromos rögzítőfék.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zserbox


Offline
Csatlakozott:
2019. 05. 06.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 09:11:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2633
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

így már ok, de Golf után fura volt, az nem csinált ilyeneket...és nem is értem a logikát mögötte
Pont, hogy ilyen esetekben kéne fognia szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 09:27:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2634
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zserbox írta:
így már ok, de Golf után fura volt, az nem csinált ilyeneket...és nem is értem a logikát mögötte
Pont, hogy ilyen esetekben kéne fognia szerintem.


A jogi osztály túltolta, szokás szerint. A mérnökök meg úgy voltak, hogy jó van, akkor hülyék vagytok. Ahelyett, hogy kikapcsolja az auto holdot ajtó nyitáskor meg öv kikapcsoláskor, inkább be kellene húznia a kéziféket, ha mindenáron akar valamit tenni, de inkább semmit nem kellene, hiszen ahogy leírták, én vagyok a felelős, ne okoskodjon helyettem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kapeti

Érvényes: 2020.06.17.

Offline
Csatlakozott:
2006. 12. 05.
Hozzászólások: 1601

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 10:56:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2635
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az én autóm járó motornál ajtónyitáskor bekapcsolja a rögzítőféket és P-be teszi a váltót.
Azért lejtőn állva felhúzom a kapcsolót.
Biztos, hogy a szoftver más.
_________________
Üdv: Kapeti
Az nem lehet, hogy valami nem sörnyitó.
"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos." (Albert Einstein)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 14:55:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2636
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
zserbox írta:
így már ok, de Golf után fura volt, az nem csinált ilyeneket...és nem is értem a logikát mögötte
Pont, hogy ilyen esetekben kéne fognia szerintem.


A jogi osztály túltolta, szokás szerint. A mérnökök meg úgy voltak, hogy jó van, akkor hülyék vagytok. Ahelyett, hogy kikapcsolja az auto holdot ajtó nyitáskor meg öv kikapcsoláskor, inkább be kellene húznia a kéziféket, ha mindenáron akar valamit tenni, de inkább semmit nem kellene, hiszen ahogy leírták, én vagyok a felelős, ne okoskodjon helyettem.


Az öv kikapcsolásakor nekem rögtön behúzza a kéziféket (ezzel váltja az auto holdot(ha aktiv)).
De igen, biztos ami biztos én is ráhúzok egyet Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qqrique


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 14.
Hozzászólások: 400


HozzászólásElküldve: 2019.10.27 18:12:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2637
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
zserbox írta:
így már ok, de Golf után fura volt, az nem csinált ilyeneket...és nem is értem a logikát mögötte
Pont, hogy ilyen esetekben kéne fognia szerintem.


A jogi osztály túltolta, szokás szerint. A mérnökök meg úgy voltak, hogy jó van, akkor hülyék vagytok. Ahelyett, hogy kikapcsolja az auto holdot ajtó nyitáskor meg öv kikapcsoláskor, inkább be kellene húznia a kéziféket, ha mindenáron akar valamit tenni, de inkább semmit nem kellene, hiszen ahogy leírták, én vagyok a felelős, ne okoskodjon helyettem.


Az öv kikapcsolásakor nekem rögtön behúzza a kéziféket (ezzel váltja az auto holdot(ha aktiv)).

De igen, biztos ami biztos én is ráhúzok egyet Very Happy


Ezek szerint változtattak a vezérlésen. A user's guide értelmezhetetlen az 'elektromos kézifék' fejezetben (legalábbis az, amit
a VIN megadása szerint olvashatok. Az angol verzió sajnos nem elérhető)

Az én autóm 2018 nyarán készült. Az etis jelzett szoftverfrissítést bizonyos modulokhoz.

Megkérdeztem a szervizben, hogyan működik a frissítés:

- ha a rendszer jelzi, hogy visszahívés van vagy meg kell csinálni, akkor költségmentes
- ha csak követni szeretnéd, akkor lehet pengetni a szerviz óradíjat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 395

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.30 18:29:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2638
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

qqrique írta:
- ha a rendszer jelzi, hogy visszahívés van vagy meg kell csinálni, akkor költségmentes
- ha csak követni szeretnéd, akkor lehet pengetni a szerviz óradíjat.


Szánalmas, azt kell mondanom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 864

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2019.10.30 20:53:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2639
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
qqrique írta:
- ha a rendszer jelzi, hogy visszahívés van vagy meg kell csinálni, akkor költségmentes
- ha csak követni szeretnéd, akkor lehet pengetni a szerviz óradíjat.


Szánalmas, azt kell mondanom.


El kellene érni az EU-nál, hogy a szervizek (olajcsere, szűrőcsere) alkalmával kötelező legyen felajánlani az ingyenes frissítést. Ehhez persze az kell, hogy ne tegyék bele az árba, de ez alapvetően ellenőrizhető, mert a szerviz díjának az anyagköltségből és a munkaköltségből kell állnia, ez utóbbit meg ugye a rezsióradíj és a normaidő határozza meg. Ha meg fix díj van, akkor is ellenőrizhető a dolog, hiszen a megfelelő hatóságnak be kell tudni mutatni az árazást, annak változásának okát. Persze ehhez normális fogyasztóvédelem kell.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2019.10.30 23:13:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2640
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Az öv kikapcsolásakor nekem rögtön behúzza a kéziféket (ezzel váltja az auto holdot(ha aktiv)).
De igen, biztos ami biztos én is ráhúzok egyet Very Happy

Ez ugye menet közben nem müxik? Mármint hogy behúzzza a féket? Csak mert ha valamiért kikapcsolod magad, akkor farolás a vége.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 92, 93, 94  Következő
Ugrás:   

88 / 94 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.35 másodperc