Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.12.10. 04:06:40 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: MozelleHor
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 25822
Látogatók:
Vendégek: 341
Tagok: 0
Összesen: 341

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus IV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 93 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.07.03 18:37:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Újabb hírek.

5 darab új autó pihen a Lagermaxban.

Valamikor augusztusban lesz a premier.

200 darabos keretet kapott 2018-ra az ország.

Kicsi vevőkör vagyunk a Fordnak! Smile
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.07.27 12:15:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Újabb bemutató
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2018.07.27 16:09:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Újabb bemutató

Már konfigurálni is lehet álmaid autóját...
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismerje-meg/build-and-price-pre-launch#/catalogID/WSEAH-CGE-2018-NewFocusC519HUN201875/?code=ACMAA_VS-DX
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6069

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.28 07:39:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Attila64 írta:
Újabb bemutató

Már konfigurálni is lehet álmaid autóját...
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/ismerje-meg/build-and-price-pre-launch#/catalogID/WSEAH-CGE-2018-NewFocusC519HUN201875/?code=ACMAA_VS-DX

Elég halovány a motorválaszték egyelőre... Az árról ne is beszéljünk. Very Happy
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.24 16:52:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megérkezett a szalonokba az autó.

Megtekintettem.

Az utastér érezhetően nagyobb, köszönhetően a 2700 mm tengelytávnak, a rövidebb műszerfalnak, és az első ülések vékonyabb háttámlájának.
A karosszéria csendesebb lett, ez érezhető az ajtó becsukásakor.
Az első kerékdob is filccel bélelt, a korábbi műanyag helyett.
Az ajtókárpitok sajnos kopogós műanyagból készültek.
A műszerfal szép, viszont a kijelző középen, a műszerfaj tetején helyezkedik el, szerencsésebb lett volna beintegrálni azt a középkonzolba.

A hátsó ülés ülőlapjának az eldöntésekor nincs sík raktér, mivel az ülőlap nem hajtható fel.

A tank nyílása átköltözött a bal oldalra.

Megszűnt a lépcsőhátú kivitel, csak az 5 ajtós, és a kombi karosszériával készül.

Az első szélvédő "rövidebb" lett, megszűnt a legyező ablaktörlő, helyette a hagyományos jelent meg újra.

A kombi, az 1,5 literes benzinmotor, és a Vignale kivitel csak a 2019-es évtől rendelhető.

Trend, Technology, Titanium, Vignale, és ST-Line változatokból rendelhető az autó.

Az atmoszférikus motorok kiestek a kínálatból, helyettük a jóval korszerűbb, kisebb fogyasztású turbos motorok kaphatóan.

Megszűnt, a Xenon lámpa, helyette két féle LED és Halogén lámpával rendelhető az autó.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  RS305


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 17.
Hozzászólások: 573

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.25 16:59:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Megérkezett a szalonokba az autó.


Megszűnt a lépcsőhátú kivitel, csak az 5 ajtós, és a kombi karosszériával készül.


A Totalcar cikkben ezt írják : Az új Focus forgalmazását júliusban kezdik, és bár egyelőre csak az ötajtóst mutatták be, később érkezik a kombi, illetve az igazi nemzetközi változat, a szedán is. Míg az előbbi két változat Európánban készül majd, úgy hallani, a négyajtóst Kínából szállítják majd a világ minden tájára. Wink
_________________
Mk3 ST,Mk2 RS : Az Exek


Legutóbb RS305 szerkesztette (2018.08.25 18:26:31), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.25 18:22:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Már rendelhető az 5 ajtós, idei évi szállítással.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2018.08.25 20:35:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Már rendelhető az 5 ajtós, idei évi szállítással.

Attól függ, 1.5 motorral csak jövőre jönne meg. Márkakereskedésekben vannak 1.0L elérhető példányok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 05:50:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Attila64 írta:
Már rendelhető az 5 ajtós, idei évi szállítással.

Attól függ, 1.5 motorral csak jövőre jönne meg. Márkakereskedésekben vannak 1.0L elérhető példányok.


Pontosan ezt írtam, hogy csak 2019-es modellévtől érhető el.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 10:39:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
ATTIS írta:
Attila64 írta:
Már rendelhető az 5 ajtós, idei évi szállítással.

Attól függ, 1.5 motorral csak jövőre jönne meg. Márkakereskedésekben vannak 1.0L elérhető példányok.


Pontosan ezt írtam, hogy csak 2019-es modellévtől érhető el.

Azt nem figyeltem, felette valóban írtad.
Azt nem tudod, hogy a Bussines az most a Technology vagy valami mást takar. Mindkettővel hirdetnek autókat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 13:24:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:

Azt nem figyeltem, felette valóban írtad.
Azt nem tudod, hogy a Bussines az most a Technology vagy valami mást takar. Mindkettővel hirdetnek autókat.


Az kettő, különálló felszereltségi fokozat.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 19:41:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája: 4 ajtós
Hozzászólás az előzmény idézésével

Októberre ígérik a 4 ajtós változatot.
Sajnos egyelőre csak butítot változatban.

Elérhető felszereltség:
Trend
Technology
Titanium

1.0 és 1.5 benzin (max. 150LE) és 1.5 TDCi(120LE) Titanium felszereltséggel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 19:56:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája: Re: 4 ajtós
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Októberre ígérik a 4 ajtós változatot.
Sajnos egyelőre csak butítot változatban.

Elérhető felszereltség:
Trend
Technology
Titanium

1.0 és 1.5 benzin (max. 150LE) és 1.5 TDCi(120LE) Titanium felszereltséggel.


Melyik országban is?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 20:08:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája: Re: 4 ajtós
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
NomadND1 írta:
Októberre ígérik a 4 ajtós változatot.
Sajnos egyelőre csak butítot változatban.

Elérhető felszereltség:
Trend
Technology
Titanium

1.0 és 1.5 benzin (max. 150LE) és 1.5 TDCi(120LE) Titanium felszereltséggel.


Melyik országban is?


Magyarország.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2020.05.22.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1323


HozzászólásElküldve: 2018.08.26 20:22:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
ATTIS írta:

Azt nem figyeltem, felette valóban írtad.
Azt nem tudod, hogy a Bussines az most a Technology vagy valami mást takar. Mindkettővel hirdetnek autókat.


Az kettő, különálló felszereltségi fokozat.

Gondoltam, de te nem említetted, ezért kavart meg.
Active mikor jön?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 18:26:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nos, a 4 ajtós verzió is rendelhető már, kb. 4 hónapos szállítási határidővel, valószínűleg már csak jövő év elején vehető az át.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 21:02:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 21:11:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kissé OFF, de biztos jó helyen van a Focus IV topik az offban? Magamtól soha nem kerestem volna itt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 23:13:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken


Ha jól taktikázol, akkor jelenleg 800-1.2 millió kedvezményt tudsz kialkudni.
A roadshow után, 2019 tavaszán valószinűleg több is. Ez attól is függ, hogy milyen lesz a megitélése az MK4-nek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.27 23:18:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken


Ha jól taktikázol, akkor jelenleg 800-1.2 millió kedvezményt tudsz kialkudni.
A roadshow után, 2019 tavaszán valószinűleg több is. Ez attól is függ, hogy milyen lesz a megitélése az MK4-nek.


Mit értesz jó taktikázás alatt? Nem vettem még új autót, hogyan érdemes tárgyalni, alkudni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 09:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken


Ha jól taktikázol, akkor jelenleg 800-1.2 millió kedvezményt tudsz kialkudni.
A roadshow után, 2019 tavaszán valószinűleg több is. Ez attól is függ, hogy milyen lesz a megitélése az MK4-nek.


Mit értesz jó taktikázás alatt? Nem vettem még új autót, hogyan érdemes tárgyalni, alkudni?


Nézd, ők is tudják, hogy a kopogós kemény műanyagot nem lehet ennyiért eladni egy alsó középkategóriás autóban. Illetve ne felejtsd el, hogy ezek a kezdő árak, amiért már mondeót is lehet kapni, ami egy kicsit más kategória.
Az mindig jó húzás, ha emberileg és tisztelettel állsz az értékesítőhöz. A többi adja magát. Ettől függetlenül érdemes több kereskedéstől is árajánlatot kérni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 10:21:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken


Ha jól taktikázol, akkor jelenleg 800-1.2 millió kedvezményt tudsz kialkudni.
A roadshow után, 2019 tavaszán valószinűleg több is. Ez attól is függ, hogy milyen lesz a megitélése az MK4-nek.


Mit értesz jó taktikázás alatt? Nem vettem még új autót, hogyan érdemes tárgyalni, alkudni?


Nézd, ők is tudják, hogy a kopogós kemény műanyagot nem lehet ennyiért eladni egy alsó középkategóriás autóban. Illetve ne felejtsd el, hogy ezek a kezdő árak, amiért már mondeót is lehet kapni, ami egy kicsit más kategória.
Az mindig jó húzás, ha emberileg és tisztelettel állsz az értékesítőhöz. A többi adja magát. Ettől függetlenül érdemes több kereskedéstől is árajánlatot kérni.


A normális hozzáállás nem kérdés. De hogyan lehet rávenni, hogy ne a minimum kedvezményt adja, hanem inkább a maximumot vagy ahhoz közelit?

Amúgy néztem is, hogy elég jól felszerelt mondeok vannak 7 körül a szalonauton
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 11:07:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
NomadND1 írta:
lucifer írta:
Vajon ha beindul az üzlet és a gyártás/szállítás, milyen kedvezményekre lehet számítani?
Egy 1.5 ecoboost 150LE M6 Titanium kombi alapára 7.1MFt, ami azért kicsit húzós. Néhány nem túl extra extrával (pl. holttér, parkolás, téli csomag, vonóhorog) és metálfénnyel 7.8-8MFt lesz a listaár. Ezt elég durvának érzem egy focusért, akármilyen jó is. Bár a beltér anyaghasználata szerintem kissé igénytelen lett egyes részeken


Ha jól taktikázol, akkor jelenleg 800-1.2 millió kedvezményt tudsz kialkudni.
A roadshow után, 2019 tavaszán valószinűleg több is. Ez attól is függ, hogy milyen lesz a megitélése az MK4-nek.


Mit értesz jó taktikázás alatt? Nem vettem még új autót, hogyan érdemes tárgyalni, alkudni?



Nézd, ők is tudják, hogy a kopogós kemény műanyagot nem lehet ennyiért eladni egy alsó középkategóriás autóban. Illetve ne felejtsd el, hogy ezek a kezdő árak, amiért már mondeót is lehet kapni, ami egy kicsit más kategória.
Az mindig jó húzás, ha emberileg és tisztelettel állsz az értékesítőhöz. A többi adja magát. Ettől függetlenül érdemes több kereskedéstől is árajánlatot kérni.


A normális hozzáállás nem kérdés. De hogyan lehet rávenni, hogy ne a minimum kedvezményt adja, hanem inkább a maximumot vagy ahhoz közelit?

Amúgy néztem is, hogy elég jól felszerelt mondeok vannak 7 körül a szalonauton


Mindenki másképpen alkudik, mindig a helyzet hozza, ebben nem tudok segíteni. A mondeoval egy nagy bajom van. Úgy néz ki be fogják szüntetni a gyártást, ami miatt nem érdemes újat venni (szerintem). A másik, hogy akkora önsúlyhoz ( + csomagok, veled utazók) harmatkevés a 160/165 paci.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 14:36:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Mindenki másképpen alkudik, mindig a helyzet hozza, ebben nem tudok segíteni. A mondeoval egy nagy bajom van. Úgy néz ki be fogják szüntetni a gyártást, ami miatt nem érdemes újat venni (szerintem). A másik, hogy akkora önsúlyhoz ( + csomagok, veled utazók) harmatkevés a 160/165 paci.


Mi? Beszüntetik a Mondeot? Miért? És mi lesz helyette? Kivonulnak ebből a kategóriából?

A mondeo kb 150kg-val nehezebb talán, ennyit számít?

Kíváncsian várom az 5 ajtós vásárlásokat (már ha idetalálnak az új tulajok az offtopikba...), hogy hol és mennyit tudtak alkudni. Amit összeraktam 8MFt listaárú kombi, annak szerintem 6.5 alatt van a reális ára. De lehet egyszerűen nem vagyok célközönség, mert bár meg tudnám venni akár 8-ért is, de a józan ész (már ha új autónál van ilyen) visszatart.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 15:05:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:
NomadND1 írta:
Mindenki másképpen alkudik, mindig a helyzet hozza, ebben nem tudok segíteni. A mondeoval egy nagy bajom van. Úgy néz ki be fogják szüntetni a gyártást, ami miatt nem érdemes újat venni (szerintem). A másik, hogy akkora önsúlyhoz ( + csomagok, veled utazók) harmatkevés a 160/165 paci.


Mi? Beszüntetik a Mondeot? Miért? És mi lesz helyette? Kivonulnak ebből a kategóriából?

A mondeo kb 150kg-val nehezebb talán, ennyit számít?

Kíváncsian várom az 5 ajtós vásárlásokat (már ha idetalálnak az új tulajok az offtopikba...), hogy hol és mennyit tudtak alkudni. Amit összeraktam 8MFt listaárú kombi, annak szerintem 6.5 alatt van a reális ára. De lehet egyszerűen nem vagyok célközönség, mert bár meg tudnám venni akár 8-ért is, de a józan ész (már ha új autónál van ilyen) visszatart.


Az USA-ban a fusion(EU mondeo) kivonják a forgalomból mert a SUV vonalra koncentrálnak. Ennek örömére az EU face-liftet is dobták (2019 Q1-re volt tervezve), innen - bár csak tipp - nem nehéz kikövetkeztetni a model sorsát.
Bár szeretnék tévedni.

150 kiló rengeteg. Lejtőn nem annyira, de emelkedőn, szerpentinen, gyorsan elfogy a szufla.

Hát igen, nem túl szerencsés az off-topicban tartani a témát, amikor már aktuális.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24452


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 17:23:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Mindenki másképpen alkudik, mindig a helyzet hozza, ebben nem tudok segíteni. A mondeoval egy nagy bajom van. Úgy néz ki be fogják szüntetni a gyártást, ami miatt nem érdemes újat venni (szerintem). A másik, hogy akkora önsúlyhoz ( + csomagok, veled utazók) harmatkevés a 160/165 paci.


Ezzel azért nem értek egyet.
A 160 LE elegendő normális autózáshoz.
Ha versenyezni akarok, akkor már megveszem az 5 literes Mustangot.

Kínában jól veszik a Mondeot.

Annak idején a Scorpio és a Sierra leváltása után jött a Mondeo, amely a két modell közötti méretben foglalt helyet.
A Mondeo I tengelytávja 2700 mm volt, annyi, mint ma a IV-es Fókáé.

Hogy mit hoz a jövő, még pontosan nem tudhatjuk.

Egy biztos : cégvezető nem fog Focusba beleülni, mert az egy alsó-közép kategóriás autó, neki közép kategóriás kell.
Ha viszont flottában gondolkodik, akkor a Fóka mellé nem tud nagyobb autót venni magának, így kétséges, hogy marad a Ford-nál.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 18:09:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
NomadND1 írta:
Mindenki másképpen alkudik, mindig a helyzet hozza, ebben nem tudok segíteni. A mondeoval egy nagy bajom van. Úgy néz ki be fogják szüntetni a gyártást, ami miatt nem érdemes újat venni (szerintem). A másik, hogy akkora önsúlyhoz ( + csomagok, veled utazók) harmatkevés a 160/165 paci.


Ezzel azért nem értek egyet.
A 160 LE elegendő normális autózáshoz.
Ha versenyezni akarok, akkor már megveszem az 5 literes Mustangot.

Kínában jól veszik a Mondeot.

Annak idején a Scorpio és a Sierra leváltása után jött a Mondeo, amely a két modell közötti méretben foglalt helyet.
A Mondeo I tengelytávja 2700 mm volt, annyi, mint ma a IV-es Fókáé.

Hogy mit hoz a jövő, még pontosan nem tudhatjuk.

Egy biztos : cégvezető nem fog Focusba beleülni, mert az egy alsó-közép kategóriás autó, neki közép kategóriás kell.
Ha viszont flottában gondolkodik, akkor a Fóka mellé nem tud nagyobb autót venni magának, így kétséges, hogy marad a Ford-nál.


Relatív igen, de felhasználási terület függő. A piacon lévő 80-100 lóerős modellekhez képest tényleg kiemelkedő teljesítmény, de bekerülnek a személyes tárgyak, csomagok és ha nem csak idehaza autózol, akkor el tud fogyni a szufla.

Nem véletlen, hogy a 4 ajtós fókát főleg Kínába szánta a Ford. Szívem szerint azt venném, de nincs belőle st-line felszereltség. Az év végéig várok, hátha behozzák.

Definiáld a cégvezetőt. Ez megint csak relatív. Egyszemélyes kft. vezér a bkv-n is jól érzi magát, egy multi vezér A8 alatt nem ismer mást és nem érti a többi autó mit keres az utakon. Tisztelet a kivételnek.

Az viszont tény, hogy a fóka erős flottában és az 1.5-ös 150 lovas benzinest már élvezet vezetni és biztonságos is. Reméltem, hogy a IV-ben lesz térd légzsák, de még csak opcióban sincs. Ez jobban zavar mint a kopogós műanyag. Utóbbi szerintem nagyon rossz választás volt és FL1-el szerintem el is fog tűnni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 19:59:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Relatív igen, de felhasználási terület függő. A piacon lévő 80-100 lóerős modellekhez képest tényleg kiemelkedő teljesítmény, de bekerülnek a személyes tárgyak, csomagok és ha nem csak idehaza autózol, akkor el tud fogyni a szufla.

Nem véletlen, hogy a 4 ajtós fókát főleg Kínába szánta a Ford. Szívem szerint azt venném, de nincs belőle st-line felszereltség. Az év végéig várok, hátha behozzák.

Definiáld a cégvezetőt. Ez megint csak relatív. Egyszemélyes kft. vezér a bkv-n is jól érzi magát, egy multi vezér A8 alatt nem ismer mást és nem érti a többi autó mit keres az utakon. Tisztelet a kivételnek.

Az viszont tény, hogy a fóka erős flottában és az 1.5-ös 150 lovas benzinest már élvezet vezetni és biztonságos is. Reméltem, hogy a IV-ben lesz térd légzsák, de még csak opcióban sincs. Ez jobban zavar mint a kopogós műanyag. Utóbbi szerintem nagyon rossz választás volt és FL1-el szerintem el is fog tűnni.


A kopogós műanyaggal sikerült elérniük, hogy elkezdtünk más márkákat nézni, pedig egyértelműen fóka volt kiszemelve, szóval eléggé beteg ötlet volt. Csak gratulálni tudok. Semmi bajunk nem volt vele (csak a belsőt néztük, próbáltuk), sőt, de a kopogós műanyag egyrészt kellemetlen, mint egy suzuki kis túlzással, másrészt összevetve a listaárral nagyon nagyon távol vannak egymástól.
Ha meg valóban kidobják a faceliftnél (és nem most azonnal állítják át a gépeket, ami persze lehetetlen), akkor nagyon sok rossz szájízű fóka tulajuk lesz, aki legközelebb inkább vesz franciát (valóban nem szabad azt venni még ma sem?), mintsem átverjék.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  NomadND1


Offline
Csatlakozott:
2018. 08. 07.
Hozzászólások: 392

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 20:28:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lucifer írta:

A kopogós műanyaggal sikerült elérniük, hogy elkezdtünk más márkákat nézni, pedig egyértelműen fóka volt kiszemelve, szóval eléggé beteg ötlet volt. Csak gratulálni tudok. Semmi bajunk nem volt vele (csak a belsőt néztük, próbáltuk), sőt, de a kopogós műanyag egyrészt kellemetlen, mint egy suzuki kis túlzással, másrészt összevetve a listaárral nagyon nagyon távol vannak egymástól.
Ha meg valóban kidobják a faceliftnél (és nem most azonnal állítják át a gépeket, ami persze lehetetlen), akkor nagyon sok rossz szájízű fóka tulajuk lesz, aki legközelebb inkább vesz franciát (valóban nem szabad azt venni még ma sem?), mintsem átverjék.


Ezzel sajnos egyet kell értsek. Nem tudom kinek az ötlete volt, de pár négyzetméter velúr, vagy sima puha szövet már jobb hatást ért volna el (más gyártónak ment a bőrszövet is). Amikor megláttam a "puha műanyag betét"-et mint extrát komolyan nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
Ettől függetlenül maradok a márkánál és vagy fólia, vagy mikrótextil lesz belőle, de el fogom tűntetni a műanyagot belőle.

Amit nem tudtam kideríteni, hogy a műszerfal/szélvédő végül kapott tükröződés mentes kezelés, vagy ezt is utólag kell majd elvégezni?
Hogy jót is írjak, az alvázvédelem 5*
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lucifer


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 20.
Hozzászólások: 862

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.08.28 21:35:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NomadND1 írta:
Ezzel sajnos egyet kell értsek. Nem tudom kinek az ötlete volt, de pár négyzetméter velúr, vagy sima puha szövet már jobb hatást ért volna el (más gyártónak ment a bőrszövet is). Amikor megláttam a "puha műanyag betét"-et mint extrát komolyan nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
Ettől függetlenül maradok a márkánál és vagy fólia, vagy mikrótextil lesz belőle, de el fogom tűntetni a műanyagot belőle.

Amit nem tudtam kideríteni, hogy a műszerfal/szélvédő végül kapott tükröződés mentes kezelés, vagy ezt is utólag kell majd elvégezni?
Hogy jót is írjak, az alvázvédelem 5*


Erről a fólia/mikrotextilről tudnál adni valami linket, hogy mi ez?

Mondjuk attól tartok nem fognak annyi "kedvezményt" adni, hogy reális ár legyen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 4-ről -> Ford Focus IV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

3 / 93 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.40 másodperc