Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.08.23. 23:52:59 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bstefan
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 25338
Látogatók:
Vendégek: 352
Tagok: 5
Összesen: 357

Jelen lévő tagok:
01: Dythern
02: semetka
03: sparta2
04: lucifer
05: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 11 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2007.10.28 08:45:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Alessandro22 írta:
Üdv!!

Nekem reggel mikor elöször inditom el az autot a km/H mint ha kiakarna akadni majd egy kis idö után vissza áll nullára mitöl van ez segitsetek

Akkuhiba, de elég egy helyre beírni a kérdést.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokusznyik


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.11.11 00:11:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája: Sebességmérő óra gond!
Hozzászólás az előzmény idézésével

A sebességmérő órám néha leáll. Érdekes módon ha megyek vidékre, tudom mindig a 16. km-nél kezd leállni. A kerékfordulatszám nem jön be, mert a rádiót a számítógép lehallkitja, és a fedélzeti komputer azt hiszi áll az autó, mert a pillanatnyi fogyasztás átmegy oránkénti fogyasztásba, stb. Tehát mit tegyek ha nem jön be a rendszerbe a jel? Hol a jeladó, hol van rajta csatlakozás?
Ha túl sokat nem jön be akkor a számitogép a kilométerszámlálóba vízszintes vonalakat rak, és kigyújtja a check engine sárga jelet. Annyira utálom hogy ezt csinálja, a szerelő meg széttárja a kezét. Nem tudok uthosszt mérni mert olyankor persze leáll az is. Segítsetek!
Gyuri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atesz25


Offline
Csatlakozott:
2007. 11. 19.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2007.11.19 19:59:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem, hogy lehetséges e, hogy a sebességjeladó hibája miatt néhe leáll a motor magától! 99-es, 1.6-os benzines focusról van szó! A válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dexi


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 08.
Hozzászólások: 544


HozzászólásElküldve: 2007.11.19 20:27:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája: Re: Sebességmérő óra gond!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fokusznyik írta:
A sebességmérő órám néha leáll. Érdekes módon ha megyek vidékre, tudom mindig a 16. km-nél kezd leállni. A kerékfordulatszám nem jön be, mert a rádiót a számítógép lehallkitja, és a fedélzeti komputer azt hiszi áll az autó, mert a pillanatnyi fogyasztás átmegy oránkénti fogyasztásba, stb. Tehát mit tegyek ha nem jön be a rendszerbe a jel? Hol a jeladó, hol van rajta csatlakozás?
Ha túl sokat nem jön be akkor a számitogép a kilométerszámlálóba vízszintes vonalakat rak, és kigyújtja a check engine sárga jelet. Annyira utálom hogy ezt csinálja, a szerelő meg széttárja a kezét. Nem tudok uthosszt mérni mert olyankor persze leáll az is. Segítsetek!
Gyuri


A váltón van a jeladó, de pontosan nem tudom melyik az. Asszem 8 ezer az új, és egy fél óra alatt kicserélik a szervízben...
Nekem is csinálja néha, de még nem bosszantó.
_________________
"Amit ma megtehetsz, megteszed?"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokusznyik


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.11.19 20:49:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája: Re: Sebességmérő óra gond!
Hozzászólás az előzmény idézésével

dexi írta:
Fokusznyik írta:
A sebességmérő órám néha leáll. Érdekes módon ha megyek vidékre, tudom mindig a 16. km-nél kezd leállni. A kerékfordulatszám nem jön be, mert a rádiót a számítógép lehallkitja, és a fedélzeti komputer azt hiszi áll az autó, mert a pillanatnyi fogyasztás átmegy oránkénti fogyasztásba, stb. Tehát mit tegyek ha nem jön be a rendszerbe a jel? Hol a jeladó, hol van rajta csatlakozás?
Ha túl sokat nem jön be akkor a számitogép a kilométerszámlálóba vízszintes vonalakat rak, és kigyújtja a check engine sárga jelet. Annyira utálom hogy ezt csinálja, a szerelő meg széttárja a kezét. Nem tudok uthosszt mérni mert olyankor persze leáll az is. Segítsetek!
Gyuri


A váltón van a jeladó, de pontosan nem tudom melyik az. Asszem 8 ezer az új, és egy fél óra alatt kicserélik a szervízben...
Nekem is csinálja néha, de még nem bosszantó.


Köszönöm, megpróbálom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bbfoka


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 14.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.11.21 09:35:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nekem is az a problémám, hogy minden második indításnál az összes mutatóm kileng a maximumig aztán vissza.

Nálam még azzal is kiegészül a probléma, hogyha a lámpát bekapcsolva felejtem a motor leállítása után, akkor a baloldali fényszóróm nem világit, minden más igen.
Ugyanakkor a parkoló fények egyáltalán nem világítanak.
Indítás mindig pöccre. (Igaz garázsban tartom.)
(Használtam vettem 1 éve, focus egyes, szerintem még az erredeti akku lehet benne.)

Ez egyértelmű jele az akku kifáradásának?
Vagy esetleg kiégett izzók is okozhatnak ilyet?

A rossz akksi miatt nem égnek a lámpák és lengenek a mutatók maximumba, vagy valahol zárlat van és az okozza ezt?

Köszi a választ előre.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Alessandro22


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 21:31:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16076

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 21:48:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Alessandro22


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.12.22 23:22:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2007.12.23 08:10:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Alessandro22 írta:
otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??


Az akkumulátor sarúk kontatusa jó, tiszták az áramvezető felületek???
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Alessandro22


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.12.23 09:06:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??


Az akkumulátor sarúk kontatusa jó, tiszták az áramvezető felületek???
azt nem is figyeltem mért lehet hogy ez a probléma??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24323


HozzászólásElküldve: 2007.12.23 09:25:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Alessandro22 írta:
Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??


Az akkumulátor sarúk kontatusa jó, tiszták az áramvezető felületek???
azt nem is figyeltem mért lehet hogy ez a probléma??


Ha szerencséd van, akkor igen, lehet ez is a gond. De mostmár én is az akkumulátorra gondolok, ahogy olvasgatom az írásokat.
Takarítsd le az áramvezető felületeket, és bízzál benne. Ha nem lessssssssz jó, akkor azért ne nagyon csodálkozzál!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Alessandro22


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2007.12.23 09:49:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??


Az akkumulátor sarúk kontatusa jó, tiszták az áramvezető felületek???
azt nem is figyeltem mért lehet hogy ez a probléma??


Ha szerencséd van, akkor igen, lehet ez is a gond. De mostmár én is az akkumulátorra gondolok, ahogy olvasgatom az írásokat.
Takarítsd le az áramvezető felületeket, és bízzál benne. Ha nem lessssssssz jó, akkor azért ne nagyon csodálkozzál!

Hát ha csak ennyi lenne az jo lenne de lehet hogy aksi csere lesz belöle csak
azt nem értem hogy nyáron akkor mi volt a baj akkor még nem urgárltak a mutatok sem és akkor sem indult be az az auto egyszer csak egy cicegö hangot hallotam ahogy beakartam idtitani félö hogy nme csak az aksi rossz?? szerinted
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kardhal


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 25.
Hozzászólások: 723


HozzászólásElküldve: 2007.12.25 12:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Alessandro22 írta:
Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
Attila64 írta:
Alessandro22 írta:
otvoslajos írta:
Alessandro22 írta:
Sziasztok!!!

Már itrtam ide azzal a problémával hogy ugrálnak a mutatok és azt irtátok hogy aksi probléma de ma kiszedtem és ráakartam tölteni és azt jelezte a töltö hogy
tele van akkor mi a baj???ja és ma ugy kellett betolni a fokát remélem ezzel nem csináltam kárt benne aki tud erre választ adni az segitsen köccc
Mértél feszültséget? Mert amit a töltő mutat az nem feltétlenül jó...

Azt nem mértem mért lehet hogy itt van gond vagy is lehetséges hogy a töltö azt mutatja hogy semmi probléma amugy meg nem jo az aksi??


Az akkumulátor sarúk kontatusa jó, tiszták az áramvezető felületek???
azt nem is figyeltem mért lehet hogy ez a probléma??


Ha szerencséd van, akkor igen, lehet ez is a gond. De mostmár én is az akkumulátorra gondolok, ahogy olvasgatom az írásokat.
Takarítsd le az áramvezető felületeket, és bízzál benne. Ha nem lessssssssz jó, akkor azért ne nagyon csodálkozzál!

Hát ha csak ennyi lenne az jo lenne de lehet hogy aksi csere lesz belöle csak
azt nem értem hogy nyáron akkor mi volt a baj akkor még nem urgárltak a mutatok sem és akkor sem indult be az az auto egyszer csak egy cicegö hangot hallotam ahogy beakartam idtitani félö hogy nme csak az aksi rossz?? szerinted



Nekem is volt ilyen problémám. Indítás nem ment könnyen és ha beindult minden mutató(km óra fordszámmérő tank vízhőfokmérő) Kiment a max állásba majd vissza. Ezt az aksi csere megoldotta.
_________________

http://inkcom.c8.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lepke


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 27.
Hozzászólások: 736


HozzászólásElküldve: 2008.01.23 09:12:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Néha menet közben leesik a km/h mutató, s mintha eppicit elgyengülne a Fókám, a topicban leírtak alapján jeladóra tippelek, vélemény, tapasztalat, mennyibe fáj egy új jeladó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelemenrobert
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 17.
Hozzászólások: 4786


HozzászólásElküldve: 2008.01.23 09:32:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lepke írta:
Néha menet közben leesik a km/h mutató, s mintha eppicit elgyengülne a Fókám, a topicban leírtak alapján jeladóra tippelek, vélemény, tapasztalat, mennyibe fáj egy új jeladó?

Szia! Egy hete estem túl rajta, a jeladó huncutkodik. A kicserélése nemtöbb 10 percnél, amibe fáj 8500ft a szalonba de van 20% kedvezményem igy olcsóbb volt. A cromaxnál ha jól tudom ott kb 8000ft mondtak.Cseréld le mert néha már a végén csak rosszabb lesz.remélem tudtam segiteni. Wink
_________________
Méregzsák
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lepke


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 27.
Hozzászólások: 736


HozzászólásElküldve: 2008.01.23 09:44:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kösz az infót!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rptr


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2008.02.13 09:43:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hasonlo problemam van nekem is. Foleg az utobbi 2 honapban kezdett ra (de 2004 ota csinalgatja): egyszercsak leesik a km/h mutato, es az utobbi par honapban neha ezzel egyutt "kinullazodik" a napi es az ossz km szamlalo (kis vonalkak jelennek meg), majd egyszercsak visszater minden normalisba (persze az addig megtett tavot nem szamolja). Az egesz erezhetoen egy kis teljesitmeny visszaesessel is jar. Szervizben eloszor VSS-re gyanakodtak, de bemertek mindent es nem talaltak semmit. Alapjarattal is gondok voltak, ugyhogy kicsereltek a szetment alapjatarszabalyzo motort. Ha szervizkodokkal elocsaljak a digitalis sebessegkijelzest, akkor az rendben mer akkor is, ha az "analog" epp leesik menetkozben. Attol meg lehet, hogy nalam is a jelado rosszalkodik? (minden egyeb (fordulatszam, uzemanyag, ...) jol mer).

Na meg kb 10C alatt a legzsakvisszajelzo hideginditaskor folyamatosan vilagit. Erre az elmult par evben nem talaltak magyarazatot. Ha mar mentem vele par 10km-t es utana ujrainditok, vagy pl nyaron persze nem csinalja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2888


HozzászólásElküldve: 2008.02.13 12:05:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A LCD kijelző mutat DTC kódot? A első bekezdésben leírt hibák tipikusan olyanok, amire vannak LCD-s hibakódok.

A légzsák lámpa kigyulladását okozhatja az anyósülés alatt levő övfeszítő csatlakozó kontakthibája.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rptr


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2008.02.14 08:13:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Semmi hibat nem talaltak, se hibakodok alapjan, se muszeresen, de egyelore kontaktot se, de ettol fuggetlenul valami kontaktra gyanakodnak. Ma viszem vissza, de azert netrol osszeszedtem par otletet, hatha segit (nekik Smile ).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barist


Offline
Csatlakozott:
2008. 02. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.02.20 11:57:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rptr írta:
Semmi hibat nem talaltak, se hibakodok alapjan, se muszeresen, de egyelore kontaktot se, de ettol fuggetlenul valami kontaktra gyanakodnak. Ma viszem vissza, de azert netrol osszeszedtem par otletet, hatha segit (nekik Smile ).

Szia!
Én is hasonló gonddal küzdök. Sikerült valamit kideríteni a szervízben, mennyibe volt a kis beavatkozás?
Üdv: István
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barist


Offline
Csatlakozott:
2008. 02. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.02.20 13:36:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája: Re: Ugráló a kilóméteróra mutató
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
Tomix írta:
Az akkum 1 hónapos. Nem hiszem hogy az lenne a rossz.
A jeladócserével viszont megpróbálkoznék. Nem hiszem, hogy nagyon bonyolult művelet lenne.


nem bonyi a művelet, a féltengely és a váltó környékén van motortól függően valahol.

de ez a 2000ft-s szervízköltség inkább megéri mint nem, rögtön megtalálják, nem leszel koszos, meg tudják rendesen emeleni, stb.

ha garis a kocsi, akkor pedig pláne a szerviz mellett voksolnék.

Szia! Nekem is hasonló a problémám. Felhívtam a Cromax-ot és 10-15 ezer forintot mondtak a cserére+a jeladó.
Mondjuk eltelt egy-két év azóta, hogy írtad ezt a 2.000 forintot, de ennyi idő alatt csak nem ment fel az ára a 6-7-szersére. Ha meg tudnád mondani, hogy hol lehet olcsóbban cseréltetni, azt megköszönném.
Szóval előre is köszönöm a válaszod!
Üdv: István
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szuts


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2008.02.29 17:13:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája: Hogyan vegyem ki?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is egy 1.8-as benzines focus-om van, 99-es évjárat.
Eddig mindig mindent magam csináltam rajt, új kora óta. De most ki fogott rajtam.
A sebességmérő mutatója nekem is néha leesett, az autó ilyenkor legyengült.
Nosza vettem egy sebesség érzékelőt a géphaz (IB5-váltós).
Kb két óra keresgélés után megtaláltam, hova van ez beépítve, sajnos az én bolti szervízkönyvem erről egy szót sem írt. Én a váltó környékén keresgéltem, de ez a difi tetejébe van berakva, menetirány szerint a jobb hátsó részébe. Alulról a jobb féltengely felöl lehet hozzáférni, de csak igen nehézkesen.
A probléma ott kezdődik, hogy ezt az érzékelőt egy (már elkorrodált vagy elfáradt) lemezkével megáldott valamiféle 3-4mm átmérőjű stift tartja. Na ez nem jön ki, akár hogy is könyörgök neki.

Ha valaki tudja, hogy is lehet ezt kivenni (vagy hogyan kellett volna kivennem, mielőtt az elkorhadt lemezkét letörtem róla...) akkor kérem írjon.

Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barist


Offline
Csatlakozott:
2008. 02. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.02.29 17:25:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája: Re: Hogyan vegyem ki?
Hozzászólás az előzmény idézésével

szuts írta:
Nekem is egy 1.8-as benzines focus-om van, 99-es évjárat.
Eddig mindig mindent magam csináltam rajt, új kora óta. De most ki fogott rajtam.
A sebességmérő mutatója nekem is néha leesett, az autó ilyenkor legyengült.
Nosza vettem egy sebesség érzékelőt a géphaz (IB5-váltós).
Kb két óra keresgélés után megtaláltam, hova van ez beépítve, sajnos az én bolti szervízkönyvem erről egy szót sem írt. Én a váltó környékén keresgéltem, de ez a difi tetejébe van berakva, menetirány szerint a jobb hátsó részébe. Alulról a jobb féltengely felöl lehet hozzáférni, de csak igen nehézkesen.
A probléma ott kezdődik, hogy ezt az érzékelőt egy (már elkorrodált vagy elfáradt) lemezkével megáldott valamiféle 3-4mm átmérőjű stift tartja. Na ez nem jön ki, akár hogy is könyörgök neki.

Ha valaki tudja, hogy is lehet ezt kivenni (vagy hogyan kellett volna kivennem, mielőtt az elkorhadt lemezkét letörtem róla...) akkor kérem írjon.

Előre is köszönöm.

Szia!
Ha tanácsolhatom akkor inkább bízd szakemberre a cserét.
Nekem is hasonló volt a problémám, csak azzal a kiegészítéssel, hogy most vettem nemrég az autót. A szervízben kiderült, hogy előző tulaj már próbálhatta cserélni, mivel bele volt törve. Így kb. 10.000 Ft-tal többe került az egész, mivel le kellett venni a váltót és csak így fértek hozzá.
A cserét magát nem láttam, de én inkább rábíztam a szervízre.
Üdv: István
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szuts


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2008.03.01 08:55:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája: Re: Hogyan vegyem ki?
Hozzászólás az előzmény idézésével

barist írta:
szuts írta:
Nekem is egy 1.8-as benzines focus-om van, 99-es évjárat.
Eddig mindig mindent magam csináltam rajt, új kora óta. De most ki fogott rajtam.
A sebességmérő mutatója nekem is néha leesett, az autó ilyenkor legyengült.
Nosza vettem egy sebesség érzékelőt a géphaz (IB5-váltós).
Kb két óra keresgélés után megtaláltam, hova van ez beépítve, sajnos az én bolti szervízkönyvem erről egy szót sem írt. Én a váltó környékén keresgéltem, de ez a difi tetejébe van berakva, menetirány szerint a jobb hátsó részébe. Alulról a jobb féltengely felöl lehet hozzáférni, de csak igen nehézkesen.
A probléma ott kezdődik, hogy ezt az érzékelőt egy (már elkorrodált vagy elfáradt) lemezkével megáldott valamiféle 3-4mm átmérőjű stift tartja. Na ez nem jön ki, akár hogy is könyörgök neki.

Ha valaki tudja, hogy is lehet ezt kivenni (vagy hogyan kellett volna kivennem, mielőtt az elkorhadt lemezkét letörtem róla...) akkor kérem írjon.

Előre is köszönöm.

Szia!
Ha tanácsolhatom akkor inkább bízd szakemberre a cserét.
Nekem is hasonló volt a problémám, csak azzal a kiegészítéssel, hogy most vettem nemrég az autót. A szervízben kiderült, hogy előző tulaj már próbálhatta cserélni, mivel bele volt törve. Így kb. 10.000 Ft-tal többe került az egész, mivel le kellett venni a váltót és csak így fértek hozzá.
A cserét magát nem láttam, de én inkább rábíztam a szervízre.
Üdv: István



Szia István!

Hát én mégis inkább magam szeretném megoldani a problémát. Három oka is van, miért.
- Részint a szakemberekkel szemben alapvetően bizalmatlan vagyok, sok a rossz tapasztalatom
- Részint ha már az alkatrésszel idáig eljutottam, és "csak" egy stift van hátra, most hátráljak meg?
- Végül ha egy ilyen dolgot sikerül megoldanom, a sikeresen elvégzett munka jóleső büszkeséggel tölt el...

De komolyra fordítva a szót: nem vagyok autószerelő, de imádom a kocsikat. Sok-sok éve nem vittem egyik autómat se szerelőhöz, szeretem magam bütykölni őket.

Azért köszi a tapasztalatot, sajnos már én is gondoltam rá, hogy lejjebb kéne valahogyan engedni a váltó-difi egységet, úgy jobban hozzá lehetne férni. Mondjuk nekem még nincs beletörve a stift, még reménykedem benne, hátha sikerül valahogyan egyszerűbben megoldanom.

Üdv.

Szuts
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16076

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.03.01 12:00:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája: Re: Hogyan vegyem ki?
Hozzászólás az előzmény idézésével

szuts írta:

Hát én mégis inkább magam szeretném megoldani a problémát. Három oka is van, miért.
- Részint a szakemberekkel szemben alapvetően bizalmatlan vagyok, sok a rossz tapasztalatom
- Részint ha már az alkatrésszel idáig eljutottam, és "csak" egy stift van hátra, most hátráljak meg?
- Végül ha egy ilyen dolgot sikerül megoldanom, a sikeresen elvégzett munka jóleső büszkeséggel tölt el...
Ez teccik! Wink
És aki kicsit is szereti sokat tud spórolni.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szuts


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2008.03.03 17:04:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája: Megoldás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na, hát akkor megírom röviden (magamnak) a megoldást, hátha valaki más is jut ilyen helyzetbe.
Szóval a stift, ami az IB5 váltóban a sebesség érzékelő szenzort tartja, igen kemény anyagból van. Kizárólag harapófogóval jön ki, mással nem sikerült hozzáférni. Kb 4cm hosszú.
Ezek után a szenzor sem jön csak úgy magátol ki, csak segítséggel. Felülről le kell szerelni a légszűró vatag csövét és az előtte lévő kartergáz csövet. Ekkor már le lehet nyúlni egy vízpumpa fogóval a difihez, és meg lehet vele fogni a szenzor fejét. Alulról a fogó feje és a difi közé beékelt csavarhúzóval már kifeszíthető a szenzor.

Hát ennyi. És sikerült kicserélni, nem tört bele semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szuts


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2008.03.03 17:09:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja és a szakemberekről csak annyi: bent voltam ma egy (egyébként nagyon segítőkész) márkaszervízben, rákérdeztem a szerelőknél, hogyan kell a szenzort cserélni. Okosabb dolgot ők sem tudtak mondani, és a szenzor náluk is néha beletörik. Ez ennél az alkatrésznél nem buhera/szakértelem kérdése. És akkor a váltó le....stb-stb-stb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zargavoli


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2009.02.06 18:17:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Remélem olvassa valaki ezt a fórumot.
Nekem is a kilométeróra és a napi km számláló halt be, de még kb novemberben. A héten végre rászántam magam, hogy megrendelem és kicserélem a sebességjeladót a váltóban. Először az árán lepődtem meg, 29.600,- forintba került, itt meg 10ezerről beszélgettetek. Aztán hazaértem, kicseréltem és gondoltam egyből ki is próbálom, működik-e. Indulás után észleltem, hogy működik a kilométeróra, itt-ott még ugrált. Gondoltam azért, mert már 3hónapja nem működött. Aztán 1,1 megtett kilométer után egyszer csak leesett vissza a kilométeróramutató a nullára és ennyi. Újra szétszedtem, összeraktam, de nem indul be. Most nem tudom mit csináljak. Vigyem-e vissza reklamálásra az alkatrészt, vagy valahol máshol keressem a hibát???
Az LCD kijelzőn ezek a hibakódok jelennek meg: DTC 123, DTC 041 és DTC 9020. Jó lenne, ha valaki tudna nekem segíteni.
Előre is köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  palotas


Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 03.
Hozzászólások: 1187


HozzászólásElküldve: 2009.02.06 19:47:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zargavoli írta:
Sziasztok. Remélem olvassa valaki ezt a fórumot.
Nekem is a kilométeróra és a napi km számláló halt be, de még kb novemberben. A héten végre rászántam magam, hogy megrendelem és kicserélem a sebességjeladót a váltóban. Először az árán lepődtem meg, 29.600,- forintba került, itt meg 10ezerről beszélgettetek. Aztán hazaértem, kicseréltem és gondoltam egyből ki is próbálom, működik-e. Indulás után észleltem, hogy működik a kilométeróra, itt-ott még ugrált. Gondoltam azért, mert már 3hónapja nem működött. Aztán 1,1 megtett kilométer után egyszer csak leesett vissza a kilométeróramutató a nullára és ennyi. Újra szétszedtem, összeraktam, de nem indul be. Most nem tudom mit csináljak. Vigyem-e vissza reklamálásra az alkatrészt, vagy valahol máshol keressem a hibát???
Az LCD kijelzőn ezek a hibakódok jelennek meg: DTC 123, DTC 041 és DTC 9020. Jó lenne, ha valaki tudna nekem segíteni.
Előre is köszönöm


Hali
Nem tudom neked milyen géped van, de azt tudni kell, hogy min 2 fajta jeladó létezik.
http://www.fordalkatresz.com/index.php?keres2008=1&tip=F&kulcsszo=sebess%E9g%20jelad%F3

A linkben szereplő jeladó MXT75-ös (szerintem autómata váltóhoz való) jeladó tényleg 27 pénz körül van.

Nekem is kellett 2007-ben cserélnem jeladót, akkor az tényleg 10 körül volt.
Az én tipusjelzésem IB5 Fo98-05 volt
Finiskódja 1087548

De alapból szerintem vegyél hozzá rögzitőstiftet, mert nekem is csak gyirkolással sikerült kiszednem.
Ennek sajnos nem tudom a finiskódját, mert a zacsija elázott és nem látszanak rendesen a számok. Bocs


Nekem mikor a jeladó szarakodott nem volt hibakód (úgy emlékszem Rolling Eyes )
Szerintem lehet hogy komolyabb elektromos baja van a gépednek, vagy pedig a nem belevaló jeladó szivat.
_________________
Az autóm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Következő
Ugrás:   

3 / 11 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.27 másodperc