Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2014.04.25. 01:21:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Közösségi Média
Csatlakozz a Magyar Ford Focus Klub közösségi oldalához a Facebook-on!       Kövesd a Magyar Ford Focus Klub történéseit a Twitter-en!

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: pepe52
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 18231
Ebből aktív: 2707

Látogatók:
Vendégek: 63
Tagok: 5
Összesen: 68

Jelen lévő tagok:
01: Jatis
02: gridoux
03: hpty
04: percy
05: rvilike

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Diesel részecske szűrő (DPF)
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Diesel részecske szűrő (DPF)
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 17 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  endor


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 26.
Hozzászólások: 632


HozzászólásElküldve: 2005.01.20 10:21:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Diesel részecske szűrő (DPF)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Miután egyre több diesel üzemű autót adnak el Európában, valamint a környezetvédelem is egyre hangsúlyosabb szerepet kap a témában, gondoltam nyitok egy topicot a kettő összefüggésében, különös tekintettel arra, hogy a Ford az élenjárók közé tartozik itt (is). Gyakorlatilag nem elméleti kérdésről van már szó, mert akik Focus II, vagy C-Max TDCi vásárlásán gondolkodnak, azok már hamarosan eldönthetik, hogy beteszik-e az opciós felszerelések listájába. Németországban ez most + 600 EUR-t jelent. A környezetvédelem viszont valóban fontos!

A képen egyébként a 2.0 TDCI szűrője látható, merthogy különbözik az 1.6 TDCI-től!!
(percytől csak vigyoris, konstruktív hozzászólást fogadok el! Laughing )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2005.01.20 10:27:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mondjuk 600 eurért sokan nem fogják berakni, csak ha valami törvényi rendelkezés előírja, vagy magasabb biztosítás/súly adó stb-t kap az akinek nincs...
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  siz


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 1338

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2005.01.20 10:30:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja, ezt hülyeségnek tartom én is. Inkább legyen a dízel moci ára magasabb mondjuk 500 euróval, és legyen kötelező a részecskeszűrő.

Opcióként szerintem max. az összes autó 1%-ába fog bekerülni... Sad
_________________
Siz (Fotóalbum)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bncsk


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 05.
Hozzászólások: 78


HozzászólásElküldve: 2005.01.20 10:53:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én pont most tartottam egy kis előadást a cégemnél az EURO 4 ről, ami ugye erősen függ a részecskeszürötől. Igazából nem ilyen egyszerű ez a dolog. Egy olajipari cégnél dolgozom, elég sok olajat adunk el a teherautókba, buszokba. Ott nem lesz választási lehetőség mindenkinek ki kell majd fizetni amikor új autót vesz. Egyébként a rendszerek sem ilyen egyszerüek mint amit a személyutókban használnak. Ugye ált. a szgk.-ban gondozásmentes részecskeszűrőt használnak. A Peugeot az elején (én úgy tudom), hogy egy külön folyadékot igényelt a rendszerbe. A Teherautó rendszerek is elég komplikáltak. Mindenféle különböző rendszerek, vannak. Van olyan renszer amelyik sima üzemanyagot használ ahhoz, hogy legégesse a szűröről a "begyüjtött" részecskéket és van amelyik külön folyadékot használ, amit vagy egy külön tartályban tárolnak, vagy pedig az üzemanyaghoz agagolnak tankolásnál. Egyébként rövidesen bevezetésre kerül bizonyos üzemanyag forgalmazóknál ez a bizonyos folyadék, neve AdBlue- amit a teherautók használnak. Egy autós újságban olvastam, hogy a PSA-FORD új közös (2,7l V6) dízelmotorja egy olyan gondozásmentes részecskeszürőt kap melyre a gyár 200 e km élettartamot garantál. Ez ha kiszámoljuk a km vetített költséget már nem olyan vészes. 600 € / 200.000 km = 3 € / 1000km elhanyagolható költség. Szóval mindenki gondolkodjon mi a fontos. Akit komolyabban érdekelne a dolog, tudok küldeni anyagot róla.
_________________
bncsk TDCI - diesel fun
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  endor


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 26.
Hozzászólások: 632


HozzászólásElküldve: 2005.01.20 12:10:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, valószínűleg ez a lehetőség egyelőre nagyon megosztja a potenciális vásárlókat (különösen kishazánkban), és sokan felesleges kiadásnak fogják tartani a + 150 rugót (ha itthon ennyibe fog egyáltalán kerülni..). Később - szerintem - ez ugyanolyan lesz, mint manapság egy ABS, ami teljesen természetes, sőt nemhogy kérni nem kell, de kihagyni sem lehet! Annak idején viszont luxus opció volt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.01.21 00:06:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Emlákezzetek vissza egy kicst. A katalizátor is így indult és ma már egyetlen autót sem adnak el nélküle. Ezt is ki fogják fejleszteni rendesen, csak eddig eléggé elhanyagolták.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2014.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 13725


HozzászólásElküldve: 2005.01.21 01:29:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Emlákezzetek vissza egy kicst. A katalizátor is így indult és ma már egyetlen autót sem adnak el nélküle. Ezt is ki fogják fejleszteni rendesen, csak eddig eléggé elhanyagolták.


Ez lehet, de sztem még jópár év el fog telni addig.... Crying or Very sad
Erre fele halad a dolog, de addíg, amíg a minél nagyobb olcsóság határozza meg a piacot addig nem lesz belőle semmi.... Kötelezni kell a gyártókat, hogy beépítsék, ugyanúgy mint a katalizátornál cirka 20 ( Exclamation) éve..... (na persze nem nálunk volt ez így, de mostmár itten is Európa van, vagy mi a fene Wink )
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3976


HozzászólásElküldve: 2005.01.21 06:06:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ha jól emléxem euro IV-et nem nagyon lehet összehozni nélküle, persze ha széria lesz is ki kell fizetni, csak beépítik az alpárba
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2005.01.21 16:25:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Viktor írta:
ha jól emléxem euro IV-et nem nagyon lehet összehozni nélküle, persze ha széria lesz is ki kell fizetni, csak beépítik az alpárba
Viszont, ha el is akarják adni az ilyen autókat, kénytelenek lesznek ráfeküdni a fejlesztésre addíg amíg ki nem fejlesztik a gazdaságosan előállítható változatokat.

Percy: Remélem a részecskeszűrő gyorsabban elterjed, mint a katalizátor, hiszen most nagyobb a nyomás az autógyártókon, mint annak idején.
Remélem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KG


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 15.
Hozzászólások: 3184


HozzászólásElküldve: 2005.01.21 21:57:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Amíg az euro4 nem lép életbe addig ez egy sima lehúzás az autógyártók részéről. Viszont ha életbe lép, és kötelező lesz, rohamosan fog terjedni, meglepő módon egyre olcsóbb lesz. Ez persze így van rendjén.
_________________
C-max 1.6 Ti-Vct Titanium
"As the wheel of days turns into darkness, it reveals the light and hope of spring."
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  LesterBurnham


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 12.
Hozzászólások: 136


HozzászólásElküldve: 2005.01.27 10:01:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A Népszabadság dec.30-án a következőket írta:

Dörög a média, az óriásvállalatok propaganda-nehéztüzérsége, folytatódik az emberi egészségért vívott nemzetközi dízel-kipufogógáz szűrő körüli háború. Igaz, a részecskeszűrő ellenzői a közvélemény, a környezetvédők nyomására visszavonulóban vannak, de a harc még nem dőlt el véglegesen - legalábbis Európában nem. A végkimenetel 2010-re várható, amikorra a brüsszeli bürokratagépezet talán elkészül az új Euro-5 környezetvédelmi követelményszint kidolgozásával. Magyarország egyelőre várakozó állásponton, a pálya széléről figyeli a fejleményeket.

Itt a teljes cikk:
http://www.nol.hu/cikk/346488


Megjegyzem, hogy eddigi tapasztalatom szerint sem a Ford, sem OFF más szalonokban ON nem tudják, hogy létezik ilyen készülék (tisztelet a kivételnek).
_________________
LB fényképalbuma - C-Max 1.6 TDCi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SuperPityu2002


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 22.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2006.06.30 17:05:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája: TDCi 2.0 DPF vagy nem DPF?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A 2.0 TDCi-hez jár részecskeszűrő vagy nem?
Az 1.6-osnál feltüntetik, de gondolom ott azért, mert a 90 lovas változathoz nem jár, a 109-eshez meg igen.
Tud valaki valamit róla?

Köszi,
I.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TDCI


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 07.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2006.07.04 17:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája: Re: TDCi 2.0 DPF vagy nem DPF?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma vettem át az új 2.0TDCI-t és igen, minden új 2 literes dízel részecskeszűrős.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 19929


HozzászólásElküldve: 2006.07.04 19:35:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Minden Euro IV motor rendelkezik szűrővel!
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica vagy zászló igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balázs

Érvényes: 2014.10.10.

Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 28.
Hozzászólások: 1559

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.07.04 19:42:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Minden Euro IV motor rendelkezik szűrővel!

Az 1,8 TDCi szerintem nem, pedig tudja az euro IV-et. Deutschlandban nem is kapható!
_________________
2,0 TDCi Mondeo Titanium kombi 163 LE Powershift + az ex Focusok
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Krike


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 05.
Hozzászólások: 284


HozzászólásElküldve: 2006.07.04 19:49:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Balázs írta:
Attila64 írta:
Minden Euro IV motor rendelkezik szűrővel!

Az 1,8 TDCi szerintem nem, pedig tudja az euro IV-et. Deutschlandban nem is kapható!


Csak az reszecskeszuros aminek az arlistaban a DPF rovidites is ott van, altalaban opcionalis.
_________________
Foxi-Maxi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SuperPityu2002


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 22.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2006.07.07 12:13:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Köszi a válaszokat. Közben voltam egy szalonban is.
A nyomtatott specifikációban már szerepel a 2.0 mellett a részecskeszűrő.
Az 1.6-osnak a 90 lovas változata és a 110 lovas mellett is szerepel, hogy Euro IV, de a 90-esen tutira nincs részecskeszűrő. Valószínűleg csak azért írják ki, hogy DPF, mert így még könnyebben meg lehet különböztetni a két 1.6-ost.

Az 1.8 TDCi a TDDI átreszelt változata, ha már valaki ilyenben gondolkodik, akkor inkább az 1.6, vagy ha belefér, akkor a 2.0. Jóval modernebb technológia.

Üdv,
I.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 861


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 12:45:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez a részecskeszűrő egyébként változtat valamit azon, hogy mennyire füstöl az autóm?
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi Ghia (2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FOKIO


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 5093


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 13:56:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Ez a részecskeszűrő egyébként változtat valamit azon, hogy mennyire füstöl az autóm?

Naná, gyakorlatilag nullára mérsékli, de majd Percy professzor ezt megerősíti. Vagy nem. Wink
_________________
Hát nem? Hát de!
Ui: Félig még itt lakom:)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2014.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 13725


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 13:57:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ProFiler írta:
Ez a részecskeszűrő egyébként változtat valamit azon, hogy mennyire füstöl az autóm?

Sztem nem, az a beállítástól, csúcsok kopottságától, vezetési stílustól függ. A füst részecskéi olyan apróak, hogy a filternek semmi hatása sincs rájuk....
Részecskeszűrővel "csak" kb 6x-7x annyi korom távozik, mint a benzineseknél (részecskeszűrő nélkül természetesen)... Twisted Evil
Részecskeszűrő nélkül a dízelek 20x-25x annyi kormot bocsátanak ki, mint a benyások, a kopottabb olajkályhák még ennél is többet Twisted Evil

A probléma ott van, hogy csak egy bizonyos méret felett lehet kiszűrni a részecskéket, a filter ezeknek is csak bizonyos hányadát tudja felfogni. Hiába a rendszeres tisztítás, az idő múlásával egyre csökken a részecskeszűrők hatásfoka.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Max-r


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 06.
Hozzászólások: 2462


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 14:05:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Percyben azt szeretjük, hogy gyakorlatilag halomba hordatná a dízelmotorokat az olvasztár mellett, majd elégedetten csettintene a nyelvével, ahogy minden eggyes blokk elsüllyed a forró masszában... Twisted Evil
_________________
Ford Focus 1,6 sedan - 2004 - Magnum Grey
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KAndor


Offline
Csatlakozott:
2005. 02. 21.
Hozzászólások: 4533


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 14:14:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Max-r írta:
Percyben azt szeretjük, hogy gyakorlatilag halomba hordatná a dízelmotorokat az olvasztár mellett, majd elégedetten csettintene a nyelvével, ahogy minden eggyes blokk elsüllyed a forró masszában... Twisted Evil


Mr. Green Ez teljes mértékben el tudom képzelni róla Exclamation Mr. Green
_________________
Egészség és szeretet mindenek felett.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VoltScenices


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 30.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 14:55:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája: Re: TDCi 2.0 DPF vagy nem DPF?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az 1 hónapos 1.6 TDCI 110 LE is részecske szűrős


TDCI írta:
Ma vettem át az új 2.0TDCI-t és igen, minden új 2 literes dízel részecskeszűrős.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 861


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 15:25:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
ProFiler írta:
Ez a részecskeszűrő egyébként változtat valamit azon, hogy mennyire füstöl az autóm?

Sztem nem, az a beállítástól, csúcsok kopottságától, vezetési stílustól függ. A füst részecskéi olyan apróak, hogy a filternek semmi hatása sincs rájuk....
Részecskeszűrővel "csak" kb 6x-7x annyi korom távozik, mint a benzineseknél (részecskeszűrő nélkül természetesen)... Twisted Evil
Részecskeszűrő nélkül a dízelek 20x-25x annyi kormot bocsátanak ki, mint a benyások, a kopottabb olajkályhák még ennél is többet Twisted Evil

A probléma ott van, hogy csak egy bizonyos méret felett lehet kiszűrni a részecskéket, a filter ezeknek is csak bizonyos hányadát tudja felfogni. Hiába a rendszeres tisztítás, az idő múlásával egyre csökken a részecskeszűrők hatásfoka.

Oh, kösz a választ Professzor úr! Very Happy

A vezetési stílus szerintem nálam a szokásos lesz - dinamikus. Szeretek hamar fönn lenni a csúcson. De azért most figyelni fogok az ideális fogasztási vezetési stílusra, mert már kezd marha sokba kerülni az üzemanyag. :S Főleg amennyit én megyek (napi átlagban 300 km). A jelenlegi Citroen XM-em 10-et zabál (aut.+TD+kombi+én Laughing ), az azért túlzás (bár igaz, hogy 5 méter feletti gép). 3,5 év alatt beletettem 210000 km-t, perpill. 350-nél áll és még semmit nem füstöl. A mérésnél jobb értékeket kapott, mint egy 2 hónapos Toyota Corolla D4D. Megnézném, hogy a benzinesed hogy bírná eddig teljesen hibátlanul... Twisted Evil
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi Ghia (2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 19929


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 17:04:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha nem gyilkolod le, akkor azért a benzines is bírja.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica vagy zászló igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 861


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 18:39:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

De én még gyilkoltam is. (most őszinte voltam Embarassed ) Így is kiválóan tűri. Igaz, hogy az a 13 éves szerkezet 2088 köbcentivel is ugyanúgy 110 lóerős, mint az 1560 köbcentis PSA-Ford motor. Azért itt látni, hogy milyen szépen fejlődik a technika.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi Ghia (2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 19929


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 19:01:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na meg az anyagok minősége...
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica vagy zászló igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ProFiler


Offline
Csatlakozott:
2006. 10. 03.
Hozzászólások: 861


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 19:31:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igazából a minőséggel ott sem volt gond, csak hát az újnál ugye minden könnyűfém. Remélem, hogy azért ki is bír annyit, mint a jó öreg dízelek.
_________________
Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi Ghia (2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2014.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 13725


HozzászólásElküldve: 2006.10.04 23:38:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A DPF nagyon jó, és szükséges (!) dolog sztem mindegyik olajkályhába, de azért nem kellene hátraesni tőle.... Valamennyit csökkent a levegőbe kerülő szilárd részecskék számában, de még mindig sokkal több kerül ki a kelleténél sztem.....
A kedvencem, ha valaki azzal jön, hogy a díízelmotorja ezt meg azt az EU normát teljesíti Smile Twisted Evil
Ajánlom nézzétek meg az előírásokat a benyásokra és a dízelekre ugyanannál a normánál. Röhejes és szomorú is egyben... Twisted Evil
(jó lenne, ha mindkét típusnál lenne ugyanarra a meghatározott kibocsátásra határérték kijelölve!)

OFF:
Azt hiszem törlés lesz itt is idővel kedves OFFmesterek!
(nem a témába illő sorozatos hozzászólások)
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvlaca


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 31.
Hozzászólások: 3695


HozzászólásElküldve: 2006.10.05 09:36:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a részecskeszűrőt én kötelezővé tenném mint a katalizátort! de akárhány keresekedésben vagyok, mindig lebeszélnek róla, mert állítólag sok a gond vele, pözsó hdi-vel volt is rendesen, 270k forintunk bánta 2 évesen 110k kmnél, a passatok vásárlásánál egyenesen lebeszéltek róla, de az smaxomat ilyen szűrővel rendeltem meg! és sajna nem velünk van a nagyobb gond, hány és hány elavult csuklós busz megy a fövárosban, hány és hány 20 évnél fiatalabb balkáni kamion koptatja az útjainkat...ők aztán az éves több 100k kmrrel szennyeznek igazán. részecskeszűrőt náluk vezettetném be kötelezővé először!
_________________
...az ember a legnagyobb állat...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Diesel részecske szűrő (DPF)
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Következő
Ugrás:   

1 / 17 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.25 másodperc