Elküldve:
2019.11.30 11:11:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 2791 Hozzászólás témája:
Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.
Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭
Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.
Elküldve:
2019.12.05 15:20:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 2793 Hozzászólás témája:
MarkOrkenyi írta:
Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.
Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭
Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.
Szia. Eddig úgy néz ki, hogy ez volt a gond. Szétkapták az egészet és ujra forrasztattak mindent amit lehetett. Az egyik vezeték el volt törve. Állítólag tipikus ford betegség, 10-12 évesen jön elő.
Elküldve:
2019.12.05 22:22:57 Hozzászólás sorszáma a témában: 2794 Hozzászólás témája:
Fedayn írta:
MarkOrkenyi írta:
Fedayn írta:
ATTIS írta:
Fedayn írta:
Sziasztok,
Sajnos megint segítséget kell kérjek. 2008-as focus II, 1.6 benzin, 100 Le. Nem sok baja volt eddig, de ma... Hazaértem, gond egy szál se. 1 órát állt a kocsi, indulni akartam, kulcs elfordít, motor nem indul, viszont csipog mint az állat, fedélzeti computeren az alabbi üzenet: engine function error. Gyorsan gyujtás le, vár 1 perc, újra indít, semmi baja. Elmegyek a gyerekért az oviba, onnan indulok haza, semmi gond. Majd megint 1 óra múlva indulnék tovább, indít, motor most beindul, de pár másodperc múlva megint elkezd csipogni, a hibaüzenet most: engine malfunction. Leállítottam, nem mertem vele elindulni. Ötlet, tipp, tanács? Aksj kb 3 éves. Ami eszembe jutott esetleg, hogy a bicskakulcsot betettem a zsebembe egy iqos töltő mellé, aminek a vége mágneses, de hogy ilyentől lehet-e???? Én nem gondolom, szerintem ez valami elektronika hiba lesz. Segítsen vki please, aki találkozott már ilyennel. Thx
Próbáld meg az akkusarut levenni, pár perc pihi majd vissza. A mágneses közeg bezavarhat rendesen.
Sajna nem jött be. Elvittem szerelőhöz, a computer tele volt hibával. Azt mondta olyan, mintha lemerült volna az aksi, hogy minden teleírta hibával. Mindent engedett neki kitörölni, próba következett. Többször indította, leállította, nem jött elő a hiba. Így elhoztam. Pár rövid út után, ma az egyik helyről már nem tudtam elindulni. De most motor indul, majd pár mp múlva Engine malfunction hibaüzenet, csipogás. Elhallgat, majd a hibaüzenet átvált Acceleration reduced hibaüzenetre. Mindeközben a motor jár szép alapjáraton, semmi extra hangja. Nem menet közben jön elő, hanem rögtön indítás után. Bár ahogy olvasgattam, meg néztem videót, van hogy menet közben dobja be az Engine malfunction üzenetet, majd leáll a gázpedál működése (gondolom ez lenne az acceleration reduced hiba). Mi az isten történt? 300 ezer km-t mentem ezzel a kocsival minden gond nélkül, kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt... 😭😭😭
Szia!
Óracsoport hiba? Nekem arra hasonlít a leírásod.
Szia. Eddig úgy néz ki, hogy ez volt a gond. Szétkapták az egészet és ujra forrasztattak mindent amit lehetett. Az egyik vezeték el volt törve. Állítólag tipikus ford betegség, 10-12 évesen jön elő.
8 évesen 220ekm után én is így jártam...kábel törés....márkaszervíz is tökölt rajta 1 hétig....azóta kutya baja. _________________ ...Run Forrest Run...
Elküldve:
2019.12.06 18:39:35 Hozzászólás sorszáma a témában: 2795 Hozzászólás témája:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..
Elküldve:
2019.12.07 14:04:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 2797 Hozzászólás témája:
csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..
Elküldve:
2019.12.10 21:12:52 Hozzászólás sorszáma a témában: 2798 Hozzászólás témája:
Sziasztok. 2009 1.8 flexifuel.... kimértem az akksit, alapesetben 12.2 ha beindítom 14.4. Na és most kezdődik a buli, ugyanis ha világítást adok rá nem csökken le, ha pedig elkezdem a kormányt ide oda mozgatni akkor nagyon változó a feszültség, de 13.8 és 16.2 között ingadozik mellette villoznak a fényszórók. Ha minden fogyasztót rákapcsolok akkorr nem villodzik és kb 12.5 körül stagnál a feszkó, kormány mozgatás közben is. A kérdés az hogy vajon a feszszabályzó e a ludas ha igen honnan tudom megrendelni, mert a létező összes alkatrészest végig vadásztam de nem találok....
Elküldve:
2019.12.11 19:25:19 Hozzászólás sorszáma a témában: 2799 Hozzászólás témája:
csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye. Szerintem ez aligha normális. Azt tudom hogy van benne kiegészítő elektromos fűtés, és elektromos a szervó is, gondolom ebből sdódik a hatalmas áram felvétel. Én speciel az akkura gyanakszom, viszont rendkívül jól indít mindig. Ez lenne az egyik hiba....
A másik ami szintén bosszant, hogy első indítás reggel pöccre indul, viszont le is áll....másodszorra is indítok beindul és minden ok. Ezt minden alkalommal így csinálja, kivéve ha az előmelegítő fűtéssel felmelegítem, vagy már meleg a motor. A kartelcsövet és a fojtószelepet is kitakarítottam, hozzá teszem a kartelcső nem volt elkoszolódva.... a fojtószelep csúnya volt de azt betudtam a kiszakadt levegőcsőnek amit már cseréltem....hozzá teszem takarítás után kettő reggeli indításig volt jó...utána ugyanígy leáll első indítás után....
Ja igen és mégegy dolog ha már belejöttem az írásba, néha kiírja hogy "Power Steering Malfunction" sárga színű kis info megjelenésével de azzonnal el is tűnik. Én a kormány elfordulás érzékelőre gyanakszom, mert maga a szervó nem hangos éa működik is, itt amit nem próbáltam az említett szenzor csatlakozójának tisztítása, befújása..
Csak egy megjegyzés: elektromos szervó (kormánymű) a CMax II-es (2010 10 hó - ) óta van.Tudtommal.
Elküldve:
2019.12.11 21:39:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 2800 Hozzászólás témája:
Shatterhand írta:
csajkas írta:
Sziasztok, nem rég lettem C-max tulajdonos egy 2009-es 1.8 flexifuel Titaniumra esett a vàlasztás. Egy ideje már keresgélek azzal kapcsolatban hogy a kormányt forgatva akkora a feszültség ingadozása hogy szinte villoznak (értsd ezt úgy, hogy elhalványul, felerősödik) a fényszórók fénye....
Csak egy megjegyzés: elektromos szervó (kormánymű) a CMax II-es (2010 10 hó - ) óta van.Tudtommal.
Konkrétan nem értek hozzá, de a közös pont a bordásszíj (ékszíj). Lehet, hogy amikor nagy terhelést kap a szervoszivattyútól vagy a generátortól, akkor megcsúszik a főtengely tárcsáján és lelassul a generátor forgása.
Elküldve:
2019.12.13 13:31:48 Hozzászólás sorszáma a témában: 2801 Hozzászólás témája:
Elektro-hidraulikus szervó van benne, a hosszbordás szíj a vízpumpát és generátort hajtja a vezetőjét és a szíjat is cseréltem, sőtt a generátort az előző tulaj, akksit pedig pár napja, most az akksi csere óta lecsökkent ez a bizonyos villódzás, ami lehet csak nekem fura és valószínűa fogyasztók rákapcsolása okozza.... viszont a reggeli indítási prücök nemnoldódott még meg...
Elküldve:
2019.12.13 16:29:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 2803 Hozzászólás témája:
csajkas írta:
Sziasztok. 2009 1.8 flexifuel.... kimértem az akksit, alapesetben 12.2 ha beindítom 14.4.
Az van,hogy ha az aksi 100%=12.7v 75%=12.4v 50%=12.2v 25%=12.0v
14,4-el tölt alapjäraton a generätor.
csajkas írta:
Na és most kezdődik a buli, ugyanis ha világítást adok rá nem csökken le, ha pedig elkezdem a kormányt ide oda mozgatni akkor nagyon változó a feszültség, de 13.8 és 16.2 között ingadozik mellette villoznak a fényszórók. Ha minden fogyasztót rákapcsolok akkorr nem villodzik és kb 12.5 körül stagnál a feszkó, kormány mozgatás közben is. A kérdés az hogy vajon a feszszabályzó e a ludas ha igen honnan tudom megrendelni, mert a létező összes alkatrészest végig vadásztam de nem találok....
Ha ezüst-kalciumos aksid van,akkor ez az ertek teljesen jo a töltesnek.
Tippem: Halott az aksi. Teljesen feltöltött akku ,12,7V a savszint pedig 1.28mg/3,ha nincs meg a megfelelö savszinted nem lesz Ampered sem avagy hiäba van benne aräm ha nincs benne feszültseg, ha az akku terheleskor (önindítozäskor )joval 10.5V alä csökken nem volt sikeres az ujratöltes vagy rossz az aksi. _________________ https://fordlanti.blogspot.com/
Elküldve:
2019.12.14 08:35:40 Hozzászólás sorszáma a témában: 2804 Hozzászólás témája:
Szia. Nos jól tippeltél az akksi valóban kuka. De a fent említett villogás még fent áll...ami lehet csak az én szemem szúrja és még a normális keretek között van. Az kku töltésem alapjáraton 14.4 és 14.6 között vándorol, de kormánymozsítás vagy első szélvédő fűtés kapcsolásakor leesik 13 körüli értékre majd felmegy 15 körüli értékre. Ha viszont mindent fogyasztót bekapcsolok (lámpák, ventilátor, szélvédő fűtések, és amit még bírok) akkor 12.3 körüli értékre megy le. És ilyenkor nincs az említett villódzás, ami ugye bár a feszültség különbséd ből ered. Így hogy az akku cserélve lett, azért határozottan jobb.
Elküldve:
2019.12.14 19:30:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 2805 Hozzászólás témája:
csajkas írta:
Szia. Nos jól tippeltél az akksi valóban kuka. De a fent említett villogás még fent áll...ami lehet csak az én szemem szúrja és még a normális keretek között van. Az kku töltésem alapjáraton 14.4 és 14.6 között vándorol, de kormánymozsítás vagy első szélvédő fűtés kapcsolásakor leesik 13 körüli értékre majd felmegy 15 körüli értékre. Ha viszont mindent fogyasztót bekapcsolok (lámpák, ventilátor, szélvédő fűtések, és amit még bírok) akkor 12.3 körüli értékre megy le. És ilyenkor nincs az említett villódzás, ami ugye bár a feszültség különbséd ből ered. Így hogy az akku cserélve lett, azért határozottan jobb. :D
Elküldve:
2019.12.26 17:39:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 2807 Hozzászólás témája:
Sziasztok,
Kecskeméten keresnék szervizt a következő probléma megoldására (2003.10 C-max, Trend):
3 év után újra előjött a légzsák problémám. Ülésállítás után van, hogy kigyullad a műszerfali visszajelző, néha sikerül addig piszkálni a sofőr ülés elejénél, hogy legközelebbi indításnál nincs hibajel, következő napon pedig van. Sajnos nem tudom, hogy éles szituációban (ne legyen) mi történne.
Legutóbb Gödön forrasztották, de most nem tudok oda elmenni. Kérlek segítsetek egy ajánlással, hogy kihez fordulhatnék ebben a városban a problémámmal, előre is köszönöm.
infóra lenne szükségem az 1.0 125 Le ecoboostról.Tudom,hogy kb 2014 végéig gond volt a vízelfolyással,amit elvileg a gyártó javított.A kinézett példány az 2015/5 havi C-max egyébként.
Ezen kívül van-e bármilyen más jellegű konstrukciós hibája a motornak?
Elküldve:
2020.02.06 19:33:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 2809 Hozzászólás témája:
'Estét!
Ebben a nagy hidegben 2x előjött már az a gond, hogy a jobb oldali ajtó kinyitás után nem záródik vissza, a mert a zárnyelv egyszerűen nem akad be, hanem visszaugrik, így az ajtót nem is lehet becsukni. Kb. pár perc váarkozás/játék után újra jó. Ilyenkor mi a hiba, eltörött/kiakadt benne valami? Mert egyelőre nem nagyon akarjuk így használni azt a ajtót. Szét lehet egyáltalán szedni, vagy mindenképpen cserés? _________________ Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...!
Elküldve:
2020.02.06 22:29:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 2810 Hozzászólás témája:
Zolika90 írta:
Sajnos nem tudom, hogy éles szituációban (ne legyen) mi történne.
Úgy tudom, hogy a foglaltságjelző szokott így vacakolni. Ilyenkor az van, hogy a légzsák nyílik mindenképpen. _________________ Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.
Elküldve:
2020.02.10 16:00:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 2811 Hozzászólás témája:
zozor írta:
'Estét!
Ebben a nagy hidegben 2x előjött már az a gond, hogy a jobb oldali ajtó kinyitás után nem záródik vissza, a mert a zárnyelv egyszerűen nem akad be, hanem visszaugrik, így az ajtót nem is lehet becsukni. Kb. pár perc váarkozás/játék után újra jó. Ilyenkor mi a hiba, eltörött/kiakadt benne valami? Mert egyelőre nem nagyon akarjuk így használni azt a ajtót. Szét lehet egyáltalán szedni, vagy mindenképpen cserés?
Szia, nem mosás után vagy esős időben fordul elő? Szerintem sima befagyás. Bő WD40 a zárba minden lehetséges pozícióból és remélhetőleg elér arra a helyre is, ami erre érzékeny. Pár évre meg van oldva...
Elküldve:
2020.02.14 18:52:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 2812 Hozzászólás témája:
sziasztok, abban tud valaki tippet adni, hogy mi lehet az oka, hogy a jobb hátsó kerékdob felől benzinszag jön?
a tanksapkánál lévő kisajtót ha kinyitom, akkor ott alig érezni,tehát biztos, hogy alulról jön a szag. Bevilágítottam, de nem látni semmi folyást, igaz a sárvetőket nem szedtem ki.
Elküldve:
2020.02.25 10:31:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 2813 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?
Elküldve:
2020.02.25 21:37:39 Hozzászólás sorszáma a témában: 2814 Hozzászólás témája:
Ata62 írta:
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?
Szerintem "tudta" hogy nem szálltál ki. _________________ Szeretek itt lenni. Maguk olyan kedvesek.
Elküldve:
2020.02.26 06:32:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 2815 Hozzászólás témája:
Maxbull írta:
Ata62 írta:
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?másik kulcs meg 100 km-re,hát ez érdekes szitu lett vólna.Tapasztaltatok már ilyet,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül aktiválodott?
Szerintem "tudta" hogy nem szálltál ki.
Ja,nagyon okos ez a kocsi,ugy néz ki neki is van lelki vílága amit néha nem értek:)
Elküldve:
2020.02.29 20:19:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 2819 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
FGury írta:
Mennyiért lehet beszerezni és hol? Cmax 2011-es 2000cm3.
Ha jól tudom, akkor abban az autóban még nem a TPMS rendszer üzemel, hanem a kerékfordulat eltérés alapján működik a rendszer. _________________ Peace and Love! (J.Lennon)
Elküldve:
2020.03.17 17:24:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 2820 Hozzászólás témája: Re: Két kérdés.
FGury írta:
Attila64 írta:
FGury írta:
Sziasztok!
1.: Hol találom a színkódot?
2.: A keréknyomás ellenőrző rendszert ki lehet-e kapcsolni?
A válaszokat előre is köszönöm.
A keréknyomás ellenőrző rendszer kötelező tartozék az Unioban.
Műszaki vizsgán is múködnie kell.
Mennyiért lehet beszerezni és hol? Cmax 2011-es 2000cm3.
Gyárilag van benne defektfigyelö rendszer(nem a szelepekben levö szenzor)menüben lehet ki be kapcsolni.Szerintem jobb megoldás mint a szelepes,pl nem kel külön garniturát venni a télihez.Gond nincs vele,ha valamelyik keréknyomás puhább azt jelzi a müszerfalon,hogy melyik azt viszont nem.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban