Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?
Elküldve:
2006.02.26 19:15:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 2 Hozzászólás témája:
lehetséges magyarázatot egy német fórumon olvastam nemrég:
az új ford tdci motorok nem engedik kifogyni a tankból az üzemanyagot, elöször 3000-re majd 2000-re korlátozzák a motorteljesítményt
ha volt a gépbe nafta, akkor lehet, hogy gond van az üzemanyag szintjelző rendszerben
egyébként szerintem mehetet volna az általános hibákhoz, ne kellett volna új topik _________________ 1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?
ejha ilyen tudtommal nálunk nem fordult elő! _________________ ...az ember a legnagyobb állat...
Régóta olvasgatom a hozzászólásokat. Remélem most írásommal segíteni is tudok. Nekem 2004-es évjáratú 1.6TDCI C-Max-om van. kb 1 éve vásároltam. Az utóbbi időben nekem is ez volt a problémám. Vagyis előzések befejezése után motorhibát írt ki az autó és csökkentette a teljesítményt.
Ford Petrányihoz vittem (Üllői út) és több próbálkozás után sikerült megoldaniuk a problémát. Ez Kb 2 hete történt. Szofrvert frissítettek
(CD41 ha jól emlékszem) és azóta megbízhatóan megy. Bár az autót csak hétvégenként használjuk.
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?
Nem akarom ay ördögöt ( JBélát ) a falra festeni, de mintha neki lettek volna hasonló problémái... _________________ Ford C-Max 2007 Titanium-X 1.6 Ti-VCT
Régóta olvasgatom a hozzászólásokat. Remélem most írásommal segíteni is tudok. Nekem 2004-es évjáratú 1.6TDCI C-Max-om van. kb 1 éve vásároltam. Az utóbbi időben nekem is ez volt a problémám. Vagyis előzések befejezése után motorhibát írt ki az autó és csökkentette a teljesítményt.
Ford Petrányihoz vittem (Üllői út) és több próbálkozás után sikerült megoldaniuk a problémát. Ez Kb 2 hete történt. Szofrvert frissítettek
(CD41 ha jól emlékszem) és azóta megbízhatóan megy. Bár az autót csak hétvégenként használjuk.
Üdv. Nemcsics
halihó!
Tavaly júliusban jártam az 1.6 TDCI-vel szerelt akkormég csak 2 hónapos C-MAX-szal hasonlóképp Horvátországban.
Elfogyott a lóerő, max 3000-es fordulat, motor engine default....
Motor állj, aztán újra indít, s mintha elvágták volna, minden OK!
Elküldve:
2006.02.27 12:51:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 7 Hozzászólás témája:
nem lehet h a gázolaj minősége volt v@cak????????
nekem a 100e alatt ilyet egyszer sem, pedig autopályán megyek vele 95%ban!
apám fiestája csinálta ezt, shell üaot tankolt, mióta rábeszéltem az omvre egyszer sem csinálta, pedig a shell üagal hetente jelentkezett a hiba!!!!
3 hónap shell üa=2 hetente szerviz
másfél éve omv=csak olajcsere _________________ ...az ember a legnagyobb állat...
Csacsa Tegnap voltam szervízbe találtak olyan hibát, hogy majdnem leesett a negatív akkusaru olyan laza volt. Szerintük ez volt a baj hát nem tudom?
van valakinek tippje? Egyébként az omv-nél tankolok.A hiba megint,vákumcső,testelés,maf,Csak azt nem értem hogy úgy indult annak ellenére hogy laza volt a saru Úgy indult mint a doxa.
Legutóbb brasch szerkesztette (2006.02.28 13:13:52), összesen 1 alkalommal
Csacsa Tegnap voltam szervízbe találtak olyan hibát, hogy majdnem leesett a negatív akkusaru olyan laza volt. Szerintük ez volt a baj hát nem tudom?
van valakinek tippje? Egyébként az omv-nél tankolok.A hiba megint,vákumcső,testelés,maf,Csak azt nem értem hogy úgy indult annak ellenére hogy laza volt a saru mint a doxa.
Sziasztok
szerintem az akkusaru laza mivolta nem az okozója ezen problémának.
Nálam csak egyszer fordult elő ez a jelenség( és remélem, hogy egyszeri is marad) és a Ford-os szakik sem tudták megfejteni a pontos okát se itt Zalaegerszegen, sem pedig Szombathelyen.
(Volt olyan szaki,aki az időjárásra fogta, mivel egy komoly viharzónán(dörgés, sűrű villámlás) haladtam át akkoriban és arra fogta a szaki, hogy a kompinak zavart be a sok közeli elektromos kisülés!!!!!
Különben a Schell benzinnel sok gond van.
Az 1.4 es Focus-unk alapjárati fúvókáját már több alkalommal kellett a szervízben kitisztíttatni.
Én különben a hazai kutaknál tankolok.
Csacsa Tegnap voltam szervízbe találtak olyan hibát, hogy majdnem leesett a negatív akkusaru olyan laza volt. Szerintük ez volt a baj hát nem tudom?
van valakinek tippje? Egyébként az omv-nél tankolok.A hiba megint,vákumcső,testelés,maf,Csak azt nem értem hogy úgy indult annak ellenére hogy laza volt a saru mint a doxa.
Sziasztok
szerintem az akkusaru laza mivolta nem az okozója ezen problémának.
Nálam csak egyszer fordult elő ez a jelenség( és remélem, hogy egyszeri is marad) és a Ford-os szakik sem tudták megfejteni a pontos okát se itt Zalaegerszegen, sem pedig Szombathelyen.
(Volt olyan szaki,aki az időjárásra fogta, mivel egy komoly viharzónán(dörgés, sűrű villámlás) haladtam át akkoriban és arra fogta a szaki, hogy a kompinak zavart be a sok közeli elektromos kisülés!!!!!
Különben a Schell benzinnel sok gond van.
Az 1.4 es Focus-unk alapjárati fúvókáját már több alkalommal kellett a szervízben kitisztíttatni.
Én különben a hazai kutaknál tankolok.
Csacsa vagyok tudna-e valaki tanácsot adni, 1,6 tdci c-max néha előjön olyan hiba hogy elveszti az erejét, 3000 ezernél leszabályoz sárga lámpa nem ég.
Újra indítás és tökéletes.A szervízben azt írja a vdo hogy túrbónyomás csökkenés, lehetséges hibák. maf, érintkezők,vákumcsövek,megnéztek mindent, de rendben. Egy hét múlva újból megcsinálta.Volt-e valakinek ilyen?
Nálunk már volt hasonló eset,az üzemanyagrendszerben keresendő a probléma,azon belül előfordult,hogy a csövek megtekerednek,megtörnek.Érdemes végigbogarászni a dolgot,és mindenesetre szűrőt cserélni!Ha ez sem segít,le a tankkal,alapos mosás!
Elküldve:
2007.04.26 11:32:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 12 Hozzászólás témája:
Segítség.
1,6 tdci c-maxom van. Néha ha olyan kedve van menet közben eltünik a nyomaték, a fordulat nem megy fel csak kb. 2800-ig de az is csak lassan, olyan mintha elfogynának a lovak. Semmi erő az autóban. Van mikor egymás után többször is csinálja, van mikor semmi jele. Kocsi leállít, újraindít, hiba megszűnik. Több szervízben is jártam semmi hibát nem jelez a compj. De ez nem nyugtat meg mivel egyre sűrűbben jelentkezik a hiba és mondjuk előzés közben kicsit kellemetlen. Találkozott már valaki ilyen hibával. Van megolás?
Elküldve:
2007.04.26 12:18:23 Hozzászólás sorszáma a témában: 13 Hozzászólás témája:
FarkasAttila írta:
Segítség.
1,6 tdci c-maxom van. Néha ha olyan kedve van menet közben eltünik a nyomaték, a fordulat nem megy fel csak kb. 2800-ig de az is csak lassan, olyan mintha elfogynának a lovak. Semmi erő az autóban. Van mikor egymás után többször is csinálja, van mikor semmi jele. Kocsi leállít, újraindít, hiba megszűnik. Több szervízben is jártam semmi hibát nem jelez a compj. De ez nem nyugtat meg mivel egyre sűrűbben jelentkezik a hiba és mondjuk előzés közben kicsit kellemetlen. Találkozott már valaki ilyen hibával. Van megolás?
Üdv: Attila
Esetleg a szívósori MAP sensort érdemes lenne megnézni.
Vagy a common rail végén lévő nyomás szenzort is. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
Elküldve:
2007.06.12 20:56:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 14 Hozzászólás témája:
FarkasAttila írta:
Segítség.
1,6 tdci c-maxom van. Néha ha olyan kedve van menet közben eltünik a nyomaték, a fordulat nem megy fel csak kb. 2800-ig de az is csak lassan, olyan mintha elfogynának a lovak. Semmi erő az autóban. Van mikor egymás után többször is csinálja, van mikor semmi jele. Kocsi leállít, újraindít, hiba megszűnik. Több szervízben is jártam semmi hibát nem jelez a compj. De ez nem nyugtat meg mivel egyre sűrűbben jelentkezik a hiba és mondjuk előzés közben kicsit kellemetlen. Találkozott már valaki ilyen hibával. Van megolás?
Üdv: Attila
Nekem nem fordon fordult ilyen hiba elő, de nálam a változó geometriájú turbó volt a hibás. beállt néha, túltöltött és az elektronika lekapcsolta, így szívó diesel lett. Turbócserével orvosolták, azóta jó. _________________ Én nem száguldozom, az enyémen látszik!!!!!
Album
Elküldve:
2007.06.13 21:27:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 15 Hozzászólás témája:
Sziasztok !
Épp ma voltam ugyanilyen problémával a szervízben egy szoftverfrissítéssel
úgy tűnik megoldották a dolgot.
Nekem egy 2000 Tdci Ghia van ez is azt csinálta , hogy üzemmeleg motornál
130-140 es tempó felett visszavette a teljesítményt szerviz üzemmódra mindenféle hibajelzés nélkül .
Aztán a kiolvasás egy csomó üzemanyag rendszerre utaló hibát talált és a végső megállapítás az lett hogy nem volt megfelelő üzemanyagnyomás.
A gyárilag felrakott program hibás volt azon csodálkoztak a szervízesek hogy csak most jött elő a probléma az autó 4 éves:))
Elküldve:
2008.01.14 18:25:25 Hozzászólás sorszáma a témában: 16 Hozzászólás témája:
Hű ma nagyon megijedtem mivel a tökéletes kocsim az egyik előzésnél teljesen elerőtlenedett de nagyon. Hiába tapostam még egy traban is legyorsult. Tudni kell hogy pár napja volt turbócső csere. Na mondom megint. De aztán eszembe jutott hogy valaki kérdezte, hogy a fordoknál van egy olyan funkció, hogy ha kevés az üzemanyag leszabályoz az elektronika. Be is szaladtam egy kútra és láss csodát tényleg megjöttt az ereje tankolás után. Csak azért írtam le hátha valaki nem ismerné még ezt a bugot, mivel szerintem csak paráztatni jó más áldásos hatása nincs és azon kívül sztem elég baleset veszélyes, mivel ha hozzá vagyok szokva hogy mit bír a kocsi és egyszercsak nem megy az elég kellemetlen helytzeteket tud okozni. _________________ Mad-Max 1.6 TDCi 109 LE Trend (2004)
Elküldve:
2008.05.12 12:26:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 19 Hozzászólás témája:
szeri írta:
madmax írta:
Na ez mégsem fícsör, hanem bug, mivel teli tanknál is jelentkezett a probléma.
EGR szelep.
megoldas:
- kitisztitani
- bedugozni
- cserelni
tipikus ford es euro 4 problema
Ha bedugom mi a következménye?hibajel lesz nem? _________________ 2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
Elküldve:
2008.05.12 15:08:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 20 Hozzászólás témája:
eric20 írta:
szeri írta:
madmax írta:
Na ez mégsem fícsör, hanem bug, mivel teli tanknál is jelentkezett a probléma.
EGR szelep.
megoldas:
- kitisztitani
- bedugozni
- cserelni
tipikus ford es euro 4 problema
Ha bedugom mi a következménye?hibajel lesz nem?
nem lesz, ha elotte tisztitod es utana dugozod, akkor semmit sem veszel eszre. allitoag egy picivel jobban is megy, mivel tiszta oxigennel kever es nem a visszahajtot kipufogogazzal.
Elküldve:
2008.05.12 16:15:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 21 Hozzászólás témája:
szeri írta:
nem lesz, ha elotte tisztitod es utana dugozod, akkor semmit sem veszel eszre. allitoag egy picivel jobban is megy, mivel tiszta oxigennel kever es nem a visszahajtot kipufogogazzal.
Na erre rálesünk.Jól hangzik.Csinált már valaki ilyet? _________________ 2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
Elküldve:
2008.05.24 21:08:24 Hozzászólás sorszáma a témában: 22 Hozzászólás témája:
szeri írta:
madmax írta:
Na ez mégsem fícsör, hanem bug, mivel teli tanknál is jelentkezett a probléma.
EGR szelep.
megoldas:
- kitisztitani
- bedugozni
- cserelni
tipikus ford es euro 4 problema
Thx
Közben volt légtömegmérő tisztítás és sw frissítés és azóta csak üres tanknál jelentkezik ez a jelenség.
Viszont érdekelne, hogy ki csinál ilyen dugózást mivel eddig még senki sem vállalta volna el csak max a tisztítást.
3 éve vásároltam egy 1,6 benzines C-maxot. 1 évben: semmi gondom nem volt vele. 2 évben két hiba: 1; bal első ülés váz szerkezet törés: kicserélték. 2; valami pillangó szelep meghibásodás: többszöri szervizlátogatás után kicserélték.
Szóval kb ez volt az autóm előélete. Mos azzal szenvedek, hogy nap mint nap észreveszem hogy a motor teljesítménye 1-2 másodpercre vissza esik, de csak egy gondolatnyit. A kocsiban ülők észre sem veszik. Egy hosszab úton (60-100km) 4-5 alkalommal jön elő ez a hiba. Elég gyakran az alapjáraton is észre veszem, hogy egy picit 1-1,5s -ra visszaesik. Hetente 1-2 alkalommal világítani kezd az engine lámpa. Majd egy éjszakai pihenés után elalszik. Mintha a gyújtással lenne valami baj. Amikor a 2 évben a pillangó szeleppel küszködtem és nem találták a hibát, a szervizes azt mondta hogy a "computer" nem tud "log"-ot, tehát nem tudja naplózni az hibaeseményeket. Mindig csak az utolsó állapotot tudják kiolvasni. Nem tudnak egy esemény töténetet kiszedni egy 4 milliós autóból! Ha ez valóban így van, az elég szégyen a Ford részéről. Szóval, ha most elviszem a Tatabányai FordTop-hoz, majd megint bizonygathatom, hogy valami nem ok a motorral. Tudtok valami tanácsot adni, hova vigyem a gépet, ahol tényleg értenek hozzá?
3 éve vásároltam egy 1,6 benzines C-maxot. 1 évben: semmi gondom nem volt vele. 2 évben két hiba: 1; bal első ülés váz szerkezet törés: kicserélték. 2; valami pillangó szelep meghibásodás: többszöri szervizlátogatás után kicserélték.
Szóval kb ez volt az autóm előélete. Mos azzal szenvedek, hogy nap mint nap észreveszem hogy a motor teljesítménye 1-2 másodpercre vissza esik, de csak egy gondolatnyit. A kocsiban ülők észre sem veszik. Egy hosszab úton (60-100km) 4-5 alkalommal jön elő ez a hiba. Elég gyakran az alapjáraton is észre veszem, hogy egy picit 1-1,5s -ra visszaesik. Hetente 1-2 alkalommal világítani kezd az engine lámpa. Majd egy éjszakai pihenés után elalszik. Mintha a gyújtással lenne valami baj. Amikor a 2 évben a pillangó szeleppel küszködtem és nem találták a hibát, a szervizes azt mondta hogy a "computer" nem tud "log"-ot, tehát nem tudja naplózni az hibaeseményeket. Mindig csak az utolsó állapotot tudják kiolvasni. Nem tudnak egy esemény töténetet kiszedni egy 4 milliós autóból! Ha ez valóban így van, az elég szégyen a Ford részéről. Szóval, ha most elviszem a Tatabányai FordTop-hoz, majd megint bizonygathatom, hogy valami nem ok a motorral. Tudtok valami tanácsot adni, hova vigyem a gépet, ahol tényleg értenek hozzá?
Esetleg "rángat" picit néha, illetve úgy érzed hogy megtorpan egy-egy pillanatra?
Ha igen, akkor tipikus a probléma, gyújtótrafó. A gyertyákat sem árt kicsrélni a trafóval egyetemben. Sajnos ez alapprobléma, a gyertyák nem bírják végig a megadott 60e km-es periódust és a végén össze vissza ugráló szikrák ( ) kinyírják a traficseket is. _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
3 éve vásároltam egy 1,6 benzines C-maxot. 1 évben: semmi gondom nem volt vele. 2 évben két hiba: 1; bal első ülés váz szerkezet törés: kicserélték. 2; valami pillangó szelep meghibásodás: többszöri szervizlátogatás után kicserélték.
Szóval kb ez volt az autóm előélete. Mos azzal szenvedek, hogy nap mint nap észreveszem hogy a motor teljesítménye 1-2 másodpercre vissza esik, de csak egy gondolatnyit. A kocsiban ülők észre sem veszik. Egy hosszab úton (60-100km) 4-5 alkalommal jön elő ez a hiba. Elég gyakran az alapjáraton is észre veszem, hogy egy picit 1-1,5s -ra visszaesik. Hetente 1-2 alkalommal világítani kezd az engine lámpa. Majd egy éjszakai pihenés után elalszik. Mintha a gyújtással lenne valami baj. Amikor a 2 évben a pillangó szeleppel küszködtem és nem találták a hibát, a szervizes azt mondta hogy a "computer" nem tud "log"-ot, tehát nem tudja naplózni az hibaeseményeket. Mindig csak az utolsó állapotot tudják kiolvasni. Nem tudnak egy esemény töténetet kiszedni egy 4 milliós autóból! Ha ez valóban így van, az elég szégyen a Ford részéről. Szóval, ha most elviszem a Tatabányai FordTop-hoz, majd megint bizonygathatom, hogy valami nem ok a motorral. Tudtok valami tanácsot adni, hova vigyem a gépet, ahol tényleg értenek hozzá?
Esetleg "rángat" picit néha, illetve úgy érzed hogy megtorpan egy-egy pillanatra?
Ha igen, akkor tipikus a probléma, gyújtótrafó. A gyertyákat sem árt kicsrélni a trafóval egyetemben. Sajnos ez alapprobléma, a gyertyák nem bírják végig a megadott 60e km-es periódust és a végén össze vissza ugráló szikrák ( ) kinyírják a traficseket is.
Én még 1 fojtószelepház tisztítást is javasolnék, nekem ez is orvosolta a hasonló problémámat.... _________________ C-Max 1.6 Ti-VCT Titanium 2008
Én még 1 fojtószelepház tisztítást is javasolnék, nekem ez is orvosolta a hasonló problémámat....
Világitó sárga lámpácskánál már ez nem hiszem hogy sokat segítene..... _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Én még 1 fojtószelepház tisztítást is javasolnék, nekem ez is orvosolta a hasonló problémámat....
Világitó sárga lámpácskánál már ez nem hiszem hogy sokat segítene.....
Valószínűleg neked van igazad, nekem a világító sárga elaludt leállítás és újraindítás után, tisztítás után meg elfelejtett rángatni. Hibaüzenetet nálam sem olvastak ki. _________________ C-Max 1.6 Ti-VCT Titanium 2008
Elküldve:
2008.12.03 10:01:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 28 Hozzászólás témája:
Végigolvastam az eddigi problémákat, de nem láttam még senkinél az én hibajelenségemet:
a motor ereje alcsonyabb fordulatnál néha eltűnik, méghozzá olyannyira, hogy minden indulásnál nagy gázzal kell indulnom, mert egyébként lefulladok. Eddig soha nem indultam vele gázzal, most meg anélkül azonnal lefullad. Annyit érzek álló helyzetben, járó motornál, hogy nem mindig egyenletes a motor járása. Mintha nem tetszene neki az üzemanyag. (Mindig Ausztriában tankolok, ezt a feltételezést most nem tudom mire vélni.)
Mi lehet ez? Vagy csak a hidegben van ilyen szokása a TDCi-nek?
Lehet, hogy a problémám nem is hiba, hanem a motor sajátossága és azért nem írtatok még ilyesmit. _________________ Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
Elküldve:
2008.12.04 06:16:10 Hozzászólás sorszáma a témában: 29 Hozzászólás témája:
ProFiler írta:
Végigolvastam az eddigi problémákat, de nem láttam még senkinél az én hibajelenségemet:
a motor ereje alcsonyabb fordulatnál néha eltűnik, méghozzá olyannyira, hogy minden indulásnál nagy gázzal kell indulnom, mert egyébként lefulladok. Eddig soha nem indultam vele gázzal, most meg anélkül azonnal lefullad. Annyit érzek álló helyzetben, járó motornál, hogy nem mindig egyenletes a motor járása. Mintha nem tetszene neki az üzemanyag. (Mindig Ausztriában tankolok, ezt a feltételezést most nem tudom mire vélni.)
Mi lehet ez? Vagy csak a hidegben van ilyen szokása a TDCi-nek?
Lehet, hogy a problémám nem is hiba, hanem a motor sajátossága és azért nem írtatok még ilyesmit.
Nem lehet, hogy esetleg üzemanyagszűrő??
Az volna a legkisebb és legolcsóbb javítás. _________________ Peace and Love! (J.Lennon)
Elküldve:
2008.12.04 12:50:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 30 Hozzászólás témája:
Elképzelhető. Bár aránylag jó, osztrák üzemanyagnál, 40000 km-rel az autóban, kíméletes használat mellett csodálom... Milyen időközönként érdemes cserélni?
Amúgy közben annyi beugrott, hogy még kb. egy hónappal ezelőtt egy kicsit kitisztítottam a részecskeszűrőt (értsd: huzamosabb ideig 200 km/h-val mentem), ezt csak azóta csinálja. Most meg az a fura, hogy nem is mindig. Néha elhiszem neki, hogy elindul gáz nélkül és jól megszívom, mert a sorban lefulladok, hátulról meg nekem ugranak. _________________ Focus 1.8TDCi 116HP Ghia Turnier (2003)
Focus 1.6SCTi Ecoboost 182HP Titanium Turnier Candy Red (2012)
Galaxy 2.0TDCi 163HP Titanium X PowerShift (2014)
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban