Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.02. 23:27:37 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kead79
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 25651
Látogatók:
Vendégek: 353
Tagok: 4
Összesen: 357

Jelen lévő tagok:
01: theseus
02: pathfinder
03: Rezsee
04: Zserbox

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 76, 77, 78
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

78 / 78 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  nzsolt


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 01.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2019.11.04 21:29:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2311
 Hozzászólás témája: Re: Féklámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

kisbani írta:
nzsolt írta:
Biztos jó típusú izzóra cserélted? Ha jól emlékszem P21/5 W kell bele.

Ha jól emlékszem ilyet kértem viszont az izzón csak azt látom hogy: MM12vP21We12maK8 (a nyolcas nem tuti a végén) és bocs de nagyon "fogyatékos" vagyok az autókhoz Smile


A P21/5W izzóban két izzószál van és két érintkező van az alján:
https://www57.zippyshare.com/v/MFR2rDJ5/file.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisbani


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 04.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.11.04 23:12:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2312
 Hozzászólás témája: Re: Féklámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

nzsolt írta:
kisbani írta:
nzsolt írta:
Biztos jó típusú izzóra cserélted? Ha jól emlékszem P21/5 W kell bele.

Ha jól emlékszem ilyet kértem viszont az izzón csak azt látom hogy: MM12vP21We12maK8 (a nyolcas nem tuti a végén) és bocs de nagyon "fogyatékos" vagyok az autókhoz Smile


A P21/5W izzóban két izzószál van és két érintkező van az alján:
https://www57.zippyshare.com/v/MFR2rDJ5/file.html


Szerintem stimmel de itt egy kép róla:
https://www5.zippyshare.com/v/79ciywcE/file.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nzsolt


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 01.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 08:12:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2313
 Hozzászólás témája: Re: Féklámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebből a képből nem látom hogy két izzószálas-e. Nézd meg az izzó alján az érintkezőket. Ha csak egy "pontot" látsz az egy izzószálas P21W-os. Ha két "vonalat" látsz az alján akkor P21/5W-os .
Még nézd meg hogy a lámpa foglalatában az érintkezők nincsenek-e elhajolva, esetleg berozsdásodva.
Itt egy video ahol látszik a különbség a két izzó között:
https://www.youtube.com/watch?v=3JO1RgX1WwQ
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisbani


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 04.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 17:17:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2314
 Hozzászólás témája: Re: Féklámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

nzsolt írta:
Ebből a képből nem látom hogy két izzószálas-e. Nézd meg az izzó alján az érintkezőket. Ha csak egy "pontot" látsz az egy izzószálas P21W-os. Ha két "vonalat" látsz az alján akkor P21/5W-os .
Még nézd meg hogy a lámpa foglalatában az érintkezők nincsenek-e elhajolva, esetleg berozsdásodva.
Itt egy video ahol látszik a különbség a két izzó között:
https://www.youtube.com/watch?v=3JO1RgX1WwQ


Köszönöm a tippet!
Ez alapján a videó alapján cseréltem ki az izzókat, viszont egy "pont" van csak az izzó alján, ma megpróbálok venni és amint sikerül kicserélnem jelzek, hogy megoldotta-e a problémát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisbani


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 04.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2019.11.05 20:28:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2315
 Hozzászólás témája: Re: Féklámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

kisbani írta:
nzsolt írta:
Ebből a képből nem látom hogy két izzószálas-e. Nézd meg az izzó alján az érintkezőket. Ha csak egy "pontot" látsz az egy izzószálas P21W-os. Ha két "vonalat" látsz az alján akkor P21/5W-os .
Még nézd meg hogy a lámpa foglalatában az érintkezők nincsenek-e elhajolva, esetleg berozsdásodva.
Itt egy video ahol látszik a különbség a két izzó között:
https://www.youtube.com/watch?v=3JO1RgX1WwQ


Köszönöm a tippet!
Ez alapján a videó alapján cseréltem ki az izzókat, viszont egy "pont" van csak az izzó alján, ma megpróbálok venni és amint sikerül kicserélnem jelzek, hogy megoldotta-e a problémát.


Na beszereztem az izzókat, kicseréltem és meg is oldódott a probléma. Nagyon köszönöm a segítséged! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Novisz


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 22.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.11.11 08:14:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Első körben üdvözlet mindenkinek!
Nem tudok ennyit visszaolvasni, de remelem, hogy valaki már találkozott ezzel és tudja a megoldást:
2007-es 1,6-os benzines Ghia.
Gyújtás rátesz, motor beindít, beindul. Motorikusan minden OK.
Viszont a műszerfalon nem jelennek meg az adatok. Sem a fordulatszám, sem a háttérvilágítás.
Majd kb. 12 sec múlva feléled.

Ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Novisz


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 22.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2019.11.11 16:59:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Novisz írta:
Sziasztok!

Első körben üdvözlet mindenkinek!
Nem tudok ennyit visszaolvasni, de remelem, hogy valaki már találkozott ezzel és tudja a megoldást:
2007-es 1,6-os benzines Ghia.
Gyújtás rátesz, motor beindít, beindul. Motorikusan minden OK.
Viszont a műszerfalon nem jelennek meg az adatok. Sem a fordulatszám, sem a háttérvilágítás.
Majd kb. 12 sec múlva feléled.

Ötlet?


Közben megtaláltam, van róla topik: (Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!) http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=746
DE ott nem egyértelmű, hogy a sebességmérő vagy a fordulatszám és az összes többi kijelzés megy-e el. Illetve a többiekkel menet közben történik mindez, nekem meg indításnál.

Furcsa lenne, ha a sebesség jeladó cseréje megoldaná a fordulatszámos/háttérvilágítós problémát...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  at3sz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.11.12 10:01:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy 2002-es Mk1.5 Focusom van és az utóbbi időben az alábbi hibával kezdtem egyre sűrűbben találkozni:

Gyújtás ráadás után az immobilizer ledje elkezd villogni és nem tudom indítózni a motort. Ilyenkor a benzinpumpa se indul el.
A fórumon már futtattam keresést viszont ezt a hibát szinte csak a 2-es Focusszal kapcsolatban láttam emlegetni, ahol a probléma a műszeregységben rejlett és a megoldás az újraforrasztás volt.
Lehetséges hogy a probléma itt is ugyanez? Mivel külön kijelző itt nincs ezért az immobilizer villogásán kívül nem találkozok semmilyen egyéb hibával. Próbáltam a műszeregység különböző pontjait nyomkodni, utána újrapróbálni az indítást de nem fedeztem fel összefüggést a kettő között. 1-10 alkalommal csinálja, utána simán kialszik az immo led és pöccre indul a kocsi. A hőmérséklettel se találtam összefüggést mert volt hogy hosszabb út után a benzinkútról való távozáskor is eljátszotta.
A kocsihoz három kulcs van, mindegyikkel külön próbáltam és ugyanazt tapasztaltam, így kizárásos alapon valami a vevő részen lehet az elektronikával szerintem.

Köszi a lehetséges ötleteket előre is!

Üdv,
at3sz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 135


HozzászólásElküldve: 2019.11.12 13:42:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

at3sz írta:
Sziasztok!

Egy 2002-es Mk1.5 Focusom van és az utóbbi időben az alábbi hibával kezdtem egyre sűrűbben találkozni:

Gyújtás ráadás után az immobilizer ledje elkezd villogni és nem tudom indítózni a motort. Ilyenkor a benzinpumpa se indul el.
A fórumon már futtattam keresést viszont ezt a hibát szinte csak a 2-es Focusszal kapcsolatban láttam emlegetni, ahol a probléma a műszeregységben rejlett és a megoldás az újraforrasztás volt.
Lehetséges hogy a probléma itt is ugyanez? Mivel külön kijelző itt nincs ezért az immobilizer villogásán kívül nem találkozok semmilyen egyéb hibával. Próbáltam a műszeregység különböző pontjait nyomkodni, utána újrapróbálni az indítást de nem fedeztem fel összefüggést a kettő között. 1-10 alkalommal csinálja, utána simán kialszik az immo led és pöccre indul a kocsi. A hőmérséklettel se találtam összefüggést mert volt hogy hosszabb út után a benzinkútról való távozáskor is eljátszotta.
A kocsihoz három kulcs van, mindegyikkel külön próbáltam és ugyanazt tapasztaltam, így kizárásos alapon valami a vevő részen lehet az elektronikával szerintem.

Köszi a lehetséges ötleteket előre is!

Üdv,
at3sz

Üdv!
Szerintem az immo haldoklik valahol olvastam,hogy 10 év után megszokták adni magukat.Én kicseréltetném vagy megszüntetném mert bármikor végleg megadhatja magát.A diesel motor meg a vibrációval sok mindenre rossz hatással van. Szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dumpos


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 15.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2019.11.16 09:28:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2320
 Hozzászólás témája: Műszerfal világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek !
Segítséget kérnék két témában is.
1,4, 2005 gyártású Focus tulaj lettem nemrégiben. Két bosszantó dologra nem jövök rá

1. A műszerfal fényerejét hol tudom állítani, nem találok sehol kapcsolót vagy potmétert. Létezhet olyan, hogy gyárilag nem szerelte bele????????????
2. Gondom, hogy nem világít a kormányon a tempomat kezelőinek a világítása, illetve a kormány oszlopon lévő rádió vezérlő világítása. Gondolom ezeknek a piktogramoknak ugyan úgy kéne világítani, mind az egyéb kezelő szerveknek.
Lehet, hogy ezeknek külön biztosítéka van ???

Kérem, hogy aki jártas a témában, írjon pár sort a fenti kérdéseimre.
_________________
Üdv: Szabi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Koszegi81


Offline
Csatlakozott:
2019. 11. 25.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2019.11.25 20:42:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2321
 Hozzászólás témája: Segítségeteket szeretném kérni
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nemrég focus tulajdonos lettem én is 2014-es 1,6 tdci technology kombi és van egy olyan gondom hogy világít a töltés visszajelzőm amit kimérettem és az van hogy alapjáraton nincs töltés csak 2000 fordulat felett azt mondták hogy generátor ugy hogy megvolt a csere,de ugyan az a gond a töltés csak 2000fordulat fölött és a visszajelző ugyan úgy világít.Nem volt valakinek ehhez hasonló gondja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  soldier84


Offline
Csatlakozott:
2017. 04. 14.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2019.11.30 12:17:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nincs köztünk az LFR 980 korábbi tulaja aki utólag beszereltetett riasztót? Megbolondult és nagyon jó lenne tudni a típusát. Más, tud valaki ajánlani Budapesten jó autóvillamossági szakit aki ért a riasztókhoz is?

Előre is köszi!
Üdv
G
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  at3sz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.12.08 10:31:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

at3sz írta:
Sziasztok!

Egy 2002-es Mk1.5 Focusom van és az utóbbi időben az alábbi hibával kezdtem egyre sűrűbben találkozni:

Gyújtás ráadás után az immobilizer ledje elkezd villogni és nem tudom indítózni a motort. Ilyenkor a benzinpumpa se indul el.
A fórumon már futtattam keresést viszont ezt a hibát szinte csak a 2-es Focusszal kapcsolatban láttam emlegetni, ahol a probléma a műszeregységben rejlett és a megoldás az újraforrasztás volt.
Lehetséges hogy a probléma itt is ugyanez? Mivel külön kijelző itt nincs ezért az immobilizer villogásán kívül nem találkozok semmilyen egyéb hibával. Próbáltam a műszeregység különböző pontjait nyomkodni, utána újrapróbálni az indítást de nem fedeztem fel összefüggést a kettő között. 1-10 alkalommal csinálja, utána simán kialszik az immo led és pöccre indul a kocsi. A hőmérséklettel se találtam összefüggést mert volt hogy hosszabb út után a benzinkútról való távozáskor is eljátszotta.
A kocsihoz három kulcs van, mindegyikkel külön próbáltam és ugyanazt tapasztaltam, így kizárásos alapon valami a vevő részen lehet az elektronikával szerintem.

Köszi a lehetséges ötleteket előre is!

Üdv,
at3sz


Sziasztok!

Némi interneten kutakodás és kísérletezés után meglett a hiba forrása, gondoltam leírom hátha másnak segíteni fog a jövőben.
Mivel a Focusomhoz nem volt eredetileg se rádiós távnyitó így feltételeztem hogy nincs a kulcsban elem, így nem is merülhet le. Viszont nem gyári (valószínűleg nem is Ford) kulcsról van szó, és szétszedés után kiderült hogy ebben nem egy tekerccsel összeillesztett kapszulát tartalmaz a kulcs hanem egy komplett áramkört ami egy gombakkuról üzemel. Kiméréskor kiderült hogy teljesen lemerült az elem és több mint valószínű hogy ezért nem tudta már a vevő kiolvasni a kocsiban. Internetes képek alapján a gyári kulcsokban az immobilizer kapszula külön van elhelyezve a rádiós áramkörtől így ott ez a probléma nem állhat fenn.
Az alábbi oldalon találtam még pár hasznos infot immobilizer hibakereséshez, például hogy ha sűrűn villog az immobilizer kijelző ledje az óra fölött akkor egy percet kell várni és csak ezután kezdi a led a pontos hibakódot "levillogni". Szintén legalább ennyit kell várni ha egy másik kulccsal szeretne indítózni az ember, különben nem fogja az új kulcsot beolvasni és ugyanúgy nem fog oldani az immobilizer mint az első (hibás) kulcsnál:

PATS Immobiliser fault codes

Check: Leave ignition switched on for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code. Note the code being flashed and compare with the following list:-

Code Problem Check

1 : 3 Key code not received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged/faulty
1 : 4 Partial code only received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged or faulty
1 : 5 Key not programmed to PATS Programme key
1 : 6 Faulty link between PATS and EEC v module check with FDS2000

Ha a fentiek nem segítenének itt vannak részletes információk OBD2-n keresztüli diagnosztikához is: Ford PATS Immobilizer

Az elemcsere után már minden indításnál oldott az immobilizer. Smile

Végül pár kép a kulcsról (és a gyáriakról is ahol látszik kék tokba foglalt kapszula):

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2927


HozzászólásElküldve: 2019.12.09 13:45:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

at3sz írta:
Az alábbi oldalon találtam még pár hasznos infot immobilizer hibakereséshez, például hogy ha sűrűn villog az immobilizer kijelző ledje az óra fölött akkor egy percet kell várni és csak ezután kezdi a led a pontos hibakódot "levillogni". Szintén legalább ennyit kell várni ha egy másik kulccsal szeretne indítózni az ember, különben nem fogja az új kulcsot beolvasni és ugyanúgy nem fog oldani az immobilizer mint az első (hibás) kulcsnál:

PATS Immobiliser fault codes

Check: Leave ignition switched on for at least one minute or until LED starts to flash two-digit code. Note the code being flashed and compare with the following list:-

Code Problem Check

1 : 3 Key code not received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged/faulty
1 : 4 Partial code only received is the key obscured, try again with different key, key may be damaged or faulty
1 : 5 Key not programmed to PATS Programme key
1 : 6 Faulty link between PATS and EEC v module check with FDS2000

Ha a fentiek nem segítenének itt vannak részletes információk OBD2-n keresztüli diagnosztikához is: Ford PATS Immobilizer

Jó tudni. Kösz, hogy megírtad. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Majika


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 03.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.10 13:44:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2325
 Hozzászólás témája: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek!

Pár napja Vettem egy Focus 1-et (Trend, 1,4benzin, 1999-es, FXDC motorkód)
Hidegen indítva pár mp-re felpörög, majd leesik 4-500-ra az alapjárat, aztán le is fullad.
3 perc túráztatás után minden rendben, van alapjárat, és amíg ki nem hűl teljesen, szépen indul.
Rengeteg olvasgatás után arra jutottam, hogy a vízhőfok érzékelő, vagy a légtömegmérő lehet a ludas (többeknek ez oldotta meg).
Nos én erről a vízhőmérséklet érzékelőt nem találom sehol, és adatait sem leltem hogy Ohm-ilag kimérném.
Segítsetek, légyszi! Hol van?
A légtömegmérőt is megmértem, a két szélső (1 és 6) lábon 101 KOhm, a középső kettő 0 - gondolom, közös. 2 és 5 közt 51 Ohm-ot mutatott. 2 és középsők közt 4 Ohm, középsők és 5 közt 47 Ohm. Tud valaki erről valamit? vagy ezt nem lehet így kimérni?

Köszi előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  at3sz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2019.12.16 15:20:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2326
 Hozzászólás témája: Re: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Majika írta:
Üdv Mindenkinek!

Pár napja Vettem egy Focus 1-et (Trend, 1,4benzin, 1999-es, FXDC motorkód)
Hidegen indítva pár mp-re felpörög, majd leesik 4-500-ra az alapjárat, aztán le is fullad.
3 perc túráztatás után minden rendben, van alapjárat, és amíg ki nem hűl teljesen, szépen indul.
Rengeteg olvasgatás után arra jutottam, hogy a vízhőfok érzékelő, vagy a légtömegmérő lehet a ludas (többeknek ez oldotta meg).
Nos én erről a vízhőmérséklet érzékelőt nem találom sehol, és adatait sem leltem hogy Ohm-ilag kimérném.
Segítsetek, légyszi! Hol van?
A légtömegmérőt is megmértem, a két szélső (1 és 6) lábon 101 KOhm, a középső kettő 0 - gondolom, közös. 2 és 5 közt 51 Ohm-ot mutatott. 2 és középsők közt 4 Ohm, középsők és 5 közt 47 Ohm. Tud valaki erről valamit? vagy ezt nem lehet így kimérni?

Köszi előre is.


Szia!

Nekem pár éve hasonló problémám volt és akkor az alapjárati szabályozó tisztítása megoldotta. Bár nem kifejezett elektromos téma, én első körben ezt javasolnám megnézni ( alapjárati szabályozó tisztítása ). 1.4 / 1.6-nál ráadásul viszonylag könnyen is hozzáférhető mivel elől van a szívósor.

Üdv,
at3sz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Majika


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 03.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.17 10:11:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2327
 Hozzászólás témája: Re: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

at3sz írta:

Szia!

Nekem pár éve hasonló problémám volt és akkor az alapjárati szabályozó tisztítása megoldotta. Bár nem kifejezett elektromos téma, én első körben ezt javasolnám megnézni ( alapjárati szabályozó tisztítása ). 1.4 / 1.6-nál ráadásul viszonylag könnyen is hozzáférhető mivel elől van a szívósor.

Üdv,
at3sz


Hali.

Azt is megcsináltam, és a pillangószelepet is kitakarítottam - bár egyáltalán nem volt koszos, nem szorult, nem ragadt. (Szerintem azzal már előttem is próbálkoztak)
Még ez a két érzékelő okozhatja ezt a jelenséget - azt írjá(tok) - de a vízhő jeladót nem találom sehol.
Hova van az eldugva? Rolling Eyes

Majika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2019.12.18 13:13:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2328
 Hozzászólás témája: Re: Hőmérséklet érzékelő
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ragadó gázpedálnál a pillangószelepet kell kitakarítani?


Majika írta:
at3sz írta:

Szia!

Nekem pár éve hasonló problémám volt és akkor az alapjárati szabályozó tisztítása megoldotta. Bár nem kifejezett elektromos téma, én első körben ezt javasolnám megnézni ( alapjárati szabályozó tisztítása ). 1.4 / 1.6-nál ráadásul viszonylag könnyen is hozzáférhető mivel elől van a szívósor.

Üdv,
at3sz


Hali.

Azt is megcsináltam, és a pillangószelepet is kitakarítottam - bár egyáltalán nem volt koszos, nem szorult, nem ragadt. (Szerintem azzal már előttem is próbálkoztak)
Még ez a két érzékelő okozhatja ezt a jelenséget - azt írjá(tok) - de a vízhő jeladót nem találom sehol.
Hova van az eldugva? Rolling Eyes

Majika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HyperCube


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 04.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.12.23 13:38:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Előzmény:
Szombaton észrevettem, hogy nincs rendszámtábla világítás. Mindkét izzó ki volt égve. Kicseréltem, de nem lett jó. Kábeltörés a csomagtartó ajtajánál /mk1 sedan/. Megcsináltam és szépen működik is a világítás. Viszont ma reggel nem indult az autó akku lemerült. Akku feltöltés után észrevettem, hogy a csomagtér világítása nem kapcsol le folyamatosan ég. Valószínűleg az szívta le az akkut.
Mi lehet a probléma? Miért nem alszik el a csomagtér világítás?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Majika


Offline
Csatlakozott:
2019. 12. 03.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2019.12.25 08:00:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2330
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HyperCube írta:
Sziasztok!
Előzmény:
Szombaton észrevettem, hogy nincs rendszámtábla világítás. Mindkét izzó ki volt égve. Kicseréltem, de nem lett jó. Kábeltörés a csomagtartó ajtajánál /mk1 sedan/. Megcsináltam és szépen működik is a világítás. Viszont ma reggel nem indult az autó akku lemerült. Akku feltöltés után észrevettem, hogy a csomagtér világítása nem kapcsol le folyamatosan ég. Valószínűleg az szívta le az akkut.
Mi lehet a probléma? Miért nem alszik el a csomagtér világítás?


Szia.
Kell, hogy legyen egy kapcsoló/nyomógomb, ami érzékeli, hogy le van csukva a csomagtér ajtó. Fordoknál ez lehet a zár fogadó (bocs, nem jut eszembe a rendes neve) oldalon, nemcsak mikrokapcsoló a zárban...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HyperCube


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 04.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2019.12.25 11:30:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2331
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Majika írta:
HyperCube írta:
Sziasztok!
Előzmény:
Szombaton észrevettem, hogy nincs rendszámtábla világítás. Mindkét izzó ki volt égve. Kicseréltem, de nem lett jó. Kábeltörés a csomagtartó ajtajánál /mk1 sedan/. Megcsináltam és szépen működik is a világítás. Viszont ma reggel nem indult az autó akku lemerült. Akku feltöltés után észrevettem, hogy a csomagtér világítása nem kapcsol le folyamatosan ég. Valószínűleg az szívta le az akkut.
Mi lehet a probléma? Miért nem alszik el a csomagtér világítás?


Szia.
Kell, hogy legyen egy kapcsoló/nyomógomb, ami érzékeli, hogy le van csukva a csomagtér ajtó. Fordoknál ez lehet a zár fogadó (bocs, nem jut eszembe a rendes neve) oldalon, nemcsak mikrokapcsoló a zárban...


Köszi megoldódott! Én voltam a balfék, mert nem egyből kapcsol le a lámpa, hanem kb. 12 másodperc után.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  samtron77


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 02.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2020.01.02 10:03:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2332
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok urak.

Engemet is utolért a szelepfedélen keresztüli gyujtógyertya beázása.
Abban szeretném kérni a segítségeteket hogy meg tudnátok-e adni annak a burkolati elemnek a gyári cikkszámát amit építettek volvókba is a szelepfedélre..
Segítségeteket előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  guaro


Offline
Csatlakozott:
2020. 01. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2020.02.01 12:27:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2333
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Van egy 2010 es Ford Focus 1,6 Tdci  109 Le autóm.
Következő a gondom:

Menet közben pillanatokra felvillan az abs ,eps, es a fék hibakontroll lámpa,utána rögtön magától elindul az ablaktörlő.
Többszöri  ilyen alkalom után kiégnek a tompítottak,és a műszerfal mögül sercegő hangot hallok. Ezt valamikor óránként csinálja valamikor egész nap semmit és csak menet közben.

Hol lehet a gond?
Találkoztatók mar hasonlóval?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 76, 77, 78
Ugrás:   

78 / 78 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.70 másodperc