Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.04.07. 11:47:43 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Gbazs
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 25654
Látogatók:
Vendégek: 178
Tagok: 5
Összesen: 183

Jelen lévő tagok:
01: bazsi7902
02: pathfinder
03: petser
04: MagicFly
05: szcsab1

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Alapjárat-szabályozó motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  adri737


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 15:30:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Alapjárat-szabályozó motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Milyen módon orvosolható a túl alacsony alapjárat? A minap megtudtam,
csak az alapjárat szabályozó motor cseréjével... Question

A problémám a következő:
a közelmúltban észrevehetően csökken a fordulatszám alapjáraton amit a számítógép nem szabályoz vissza. Főleg az időjárási viszonyok miatt használt ventilátor és ablaktörlő folyamatos működése (+fényszóró, +rádió) esetén. Már olyannyira problémás, hogy fulladozik a gép és pirosnál igencsak oda kell figyelni, ott ne maradjak. Confused
Mindezen meghibásodás csak meleg motorra érvényes. (1,6 motor, a fordulatszám hideg motorral indítva kb. 1000, meleg motorral: alapjáraton kb. 500-ra is esik.)
Ezen elem cseréje: 15.000 HUF

Várom véleményeteket, valóban szükségeltetik a csere?
Segítségeteket előre is köszönöm!
_______________
Baráti üdvözlettel:
Adri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 15:52:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szoftver upgrade! sokaknak már bevált.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adri737


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 15:58:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Question Question Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 16:03:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

az ECU szoftverét kell frissíteni, látogass el egy szervízbe.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adri737


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 16:11:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bocs az értetlenkedésért, csak az én autóm 1998-as... Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Silver


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 13.
Hozzászólások: 998


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 16:24:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Adri!

Ford szervizben mondták, hogy azt kell cserélni? Ha nem hívd fel őket és mondd el a problémát, valószínűleg be fognak hívni, de erőltesd telefonon, hogy tippeljenek a hibára. Nem hiszem, hogy a motorvezérlő szoftverrel lenne a gond. Ez azért nem Windows...
_________________
sziszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  adri737


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 03.
Hozzászólások: 111


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 16:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, Ford-szerviz javasolta!
Valószínű hallgatok is rájuk, mert megjavulni nem fog a probléma... Crying or Very sad
Csak kiváncsi voltam a véleményetekre, hátha létezik egy, nem ennyire költséges megoldás...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 19:42:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

volt már rá példa hogy ilyesmi galibát szoftver okozott.

figy, úgy vidd be a kocsit, hogy hibát szüntessék meg.

ha kicserélik és utána is csinálja, verd le rajtuk!!!
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.11.18 20:24:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Adri, es mindenki!
Nekem is ilyen volt. Softver frissites segitett es ritkultak a leallasok es fodulatszam leesesek!
A motort nekem is cserelni kellene!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbb


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 01:03:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez vicces nekem pont a szoftver frissítéstől lettek ezek a tünetek! Confused (és esküszöm amióta OMV-t tankolok abbahagyta!!! Shocked )

Plusz még olyan bajom is van hogy este ha megy a világítás és rányomom az elakadás jelzőt és bekapcsolom az utastér világítást (eltévedés -> térkép olvasás) akkor minden fény és a fordulatszám is az index ütemére ugrabugrál! Ez még fényszóró nélkül is így van! Na ez mitő van Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaB


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 17.
Hozzászólások: 721


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 01:17:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Norbb írta:
....
Plusz még olyan bajom is van hogy este ha megy a világítás és rányomom az elakadás jelzőt és bekapcsolom az utastér világítást (eltévedés -> térkép olvasás) akkor minden fény és a fordulatszám is az index ütemére ugrabugrál! Ez még fényszóró nélkül is így van! Na ez mitő van Question


Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.

Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja!
_________________
Üdv.: SzaB
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 02:06:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzaB írta:

Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.

Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja!


Asszem rá kellene kukkantani, hogy mennyire feszes az ékszíj, ugyanis lehet, hogy olyan szenesre égett már mint az enyém annakidején ... Shocked

A mester azt mondta a szervízben, hogy nem sok hiányzott......

Ez különben tényleg okozhat ilyesmit, ugyanis alacsony fordulatszámon az elégtelen feszítés miatt csúszhat, ezáltal észrevehetően ingadozhat a generátor feszültsége .... Egyébként hidegindítás után nem nyöszörög az ékszíj Question (nálam így kezdte)

Aztán lehet, hogy totál nem erről van szó, csak próbálkozom ötleteket adni, ill. segíteni.... Confused

percy
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  karika76


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 4025


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 07:24:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem a következő a helyzet a világítással:
elég, ha a pirosnál állok, alapjárat, tompított. Rálépek a fékre és az elöttem lévő lökhárítón látom, hogy 1-2 mp-re elhalványodik (nem jelentős mértékben) a tompított, majd újra visszaáll úgy, hogy a féket nem engedem el.
Én arra tudok gondolni, hogy hirtelen terhelésváltozásra csinálja.
Pl. a 3 féklámpa is 50W körül mozog, a 6 indexről nem is beszélve (90W?), bár ezt még nem tapasztaltam, ill. próbáltam.
_________________
Karika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 08:40:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mint Solymáron megtudtam, ebben a csodálatos autóban a töltést is a computer vezérli. Ennek megfelelően van is gond vele bőven, villogó lámpák stb. Viszont a szoftver frissítés megoldást jelenthet az ilyen jellegű problémákra.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KGyuri


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 03.
Hozzászólások: 4519


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 09:27:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nálam is van hasonlatos jelenség. A garázsba való beálláskor ( autó motorja még jár, a kocsi üresben áll)sötétben a kilóméterjelző lcd kijelző fénye erősen ingadozik. Ez ugyanaz??
_________________
Amit akartok, hogy Veletek tegyenek az emberek, Ti is tegyétek velük!!
Egy problémát nem lehet azzal a gondolkodásmóddal megoldani, mely gondolkodásmód a problémát előidézte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freeek


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 16.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 12:00:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ez nekem is ismerős jelenség. Az enyém szintén 1.6-os. Lámpánál eléggé döcög, néha annyira leugrik a fordulatszám, hogy már a töltés is kezd elmenni /aksi lámpa kigyullad/. Én voltam szoftverfrissítésen, semmi nem történt. Télen ugyanúgy ezt csinálja. Legjobb az, mikor ezt télen kb napi 1-2-szer leáll a piros lámpánál. Bár párszor az is megesett, hogy kettesben kanyarban benyomtam a kuplungot és szimplán megállt a motor. Kellemes volt, kanyarodás nuku, majdnem ütköztem. Szóval a szoftver sem az igazi....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Freeek


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 16.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 12:04:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SzaB írta:
Norbb írta:
....
Plusz még olyan bajom is van hogy este ha megy a világítás és rányomom az elakadás jelzőt és bekapcsolom az utastér világítást (eltévedés -> térkép olvasás) akkor minden fény és a fordulatszám is az index ütemére ugrabugrál! Ez még fényszóró nélkül is így van! Na ez mitő van Question


Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.

Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja!


Ha van mélynyomó a kocsidban, akkor azért van ez a jelenség. Olyan 10 ezerért lehet hozzá venni feszültségszabályozót. Egyik haveromank is ez volt a problémája....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbb


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 25.
Hozzászólások: 1345


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 22:38:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezekre a jelenségekre már rákérdeztem a Fordnál és azt mondták hogy lehet hogy beázott a generátor! De ahhoz hogy tüzetesebben átnézzék be kell állni a szervízbe de mivel nemsokára itt a kötelező szervízelés ideje ezért akkor átnézetem és leírom mire jutottunk!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  SzaB


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 17.
Hozzászólások: 721


HozzászólásElküldve: 2003.11.19 22:52:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Freeek írta:
.....
Ha van mélynyomó a kocsidban, akkor azért van ez a jelenség. Olyan 10 ezerért lehet hozzá venni feszültségszabályozót. Egyik haveromank is ez volt a problémája....


Ezt a jelenséget már produkálta a kocsim akkor is amikor ki volt véve a láda. Szóval nem hiszem, hogy ez lenne a ludas.

Ha meg a hangcucc miatt jelentkezik ez valakinél, annak kondenzátort kell beépítenie az erősítő elé. De szerintem ez csak nagyon kirívó eseteknél indokolt. pl.: 3db erősítő+2 mélyláda. (sőt, ide már kell is!)
_________________
Üdv.: SzaB
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  copas2


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 27.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2003.11.20 20:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na várjunk. Mi a büdös franc az az alapjárat szabályozó motor??? Mi a szarnak oda egy motor? Lehet, hogy a témában hó't tudatlan vagyok, de alapjárati motorról még nem hallottam. Itt meg mindenki úgy kezeli, mintha vmi iszonyú egyértelmű dolog lenne, hogy az alapjáratot motorral kell vezérelni. Shocked
Sz'al? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zombi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2003.11.20 21:26:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha jól sejtem pontosaban ez egy szelepszabályozó motor, aminek működésétől függ az alapjáratunk. Nekem ezt ma akrták kicserélni, csak sajna nem volt raktáron.

90.000 km van az autómban. 2000.márciusában "született".

A kórisme:

Meleg motornál, a fordulatszám üresben gurulva, ahelyett, hogy lefelé menne fölfelé kúszik egészen ~2500 f/p-ig. A computeren is látszik a fogyasztás növekedése ebben a " nyugalmi állapotban " Shocked
Néha pedig az ellenkezője történik. Az autópálya lehajtónál nagy tempónál, kinyomott kuplunggal leáll a motor. Ez nagyon "tuti" !
Szervo elhal ( kormány + fék ), kanyar jön, sor áll. Evil or Very Mad
Gyors helyzet felismerés, motor ujraindít, miközben fékpedál betapos az aszfaltba, s kormányból vizet csavar. Esetleg szem behuny.
Szerencsére az utóbbi ritkábban fordul elő.
Sajnos ezt ki kell cserélni, teccik,vagy nemteccik !
17.000+rezsi az ára.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.11.20 21:53:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zombi, ezt az izzad, tapos, teker, bízik a szerencsében érzést ismerem és nem kívánom senkinek!
Nekem is ritkán csinálja, de azt ugyanott! Ne mosolyogjatok, tényleg! Ha eddig 10-szer csinálta akkor 3-3 alkalommal ugyanabba a 2 kanyarba 2-esbe 30-al gurulva, indexelve, este!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zombi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2003.11.20 22:08:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Voltál már vele szervizben vele ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  copas2


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 27.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2003.11.21 10:48:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JAAAAAA, ez az alapjárati szelep! A szervizben ezt legalábbis így hívják. Hehh, az enyémben is cserélték jobb híján, vadiúj korában, mert nem tudtak jobbat kitalálni a reggeli fulladásra. De végül a pillangószelep állítása oldotta meg. Erről meg már írtam.
Egyébként ez az alapjárati szelep elég gyakran merül fel hibaforrásként. Elég sajnálatos...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2003.11.21 18:48:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Voltam vele szervízbe! Első kísérletre a szoftvert cseréltük le a nyáron, már írtam, hogy ez is segített egy kicsit, de mostanában újra csinálja! Jövő héten végre elmegyek már full szervízre, minden csere-átnéz-javít... és ekkor megnézetem újra és ha kell kicseréltetem!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2003.11.21 20:30:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Uraim!

Autópálya lehajtón kinyomott kuplunggal???? Teherautó vezetői vizsgán a kinyomott kuplunggal történő kanyarodás azonnali bukta. Úrvezetőknél elmegy. Szóval ne tessék üresben gurulászni és nem megy el a szervó!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2003.11.21 20:34:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

copas2 írta:
Na várjunk. Mi a büdös franc az az alapjárat szabályozó motor??? Mi a szarnak oda egy motor? Lehet, hogy a témában hó't tudatlan vagyok, de alapjárati motorról még nem hallottam. Itt meg mindenki úgy kezeli, mintha vmi iszonyú egyértelmű dolog lenne, hogy az alapjáratot motorral kell vezérelni. Shocked
Sz'al? Smile

Az alapjárati levegő mennyiséget az alapjárati motor vezérelte szelep szabályozza. Én a mai napig nem értem mi tud rajta tönkremenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zombi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2003.11.21 22:43:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Szaki !

Nem az a baj, hogy elmegy a szervo, hanem hogy leáll a motor....,
és az nem helyénvaló, ugye ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pagi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2003.11.22 10:39:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is volt ilyen leállási probléma , de csak klímával. Heti 4-5- alkalommal ált le az autóm. Egerben vettem, ott elmagyarázták, hogy rossz a vezetési technikám. A tulaj vitte át az autót a szervizből a kasznis műhelybe, és majdnem nekiment a saját kapubejárójának mert alatta is leállt az autó. Érdekes módon rögtön elhitte a hibát, bár elnézést nem kért a hülye szövegért. Alapjárati motort cserélt és megnyugtatott, ez megoldja a leállást ! Pestre hazafelé kétszer állt le !!!! Evil or Very Mad Meg jegyzem klíma nélkül még soha nem állt le ! Pesten elvittem az üllői útra és nagyon készségesen fogadtak, ismerős útján kerültem oda. A programot frissítették és ami FONTOS, A GYERTYA KÁBELEKNÉL MEGY EGY VISSZAJELZŐ KÁBEL AMI RÖGTÖN A KOMPUTERBE VEZET, ezért ezt elkülönítették a gyertya kábelektől egy műanyag bilinccsel! Itt áthúzás lehet a két kábel között ami meg bolondíthatja a vezérlést a computerben ! Állítólag a szervizeknek elővan írva , ha szervizre megy autó , ezt a kábelt el kell különíteni a gyertya kábelektől. Mivel nem mindig van áthúzás, csak esetenként, és ha levesszük a gázról a lábunkat egyébként is fordulatszám esés következik be amit a komputer már nem tud kezelni ha áthúzás is bezavar , leállhat a motor !!! A szerviz óta nem mentem túl sokat klímával, de azóta még nem állt le egyszer sem az autóm, és a motor is egyenletesebben szebben működik. Ezt a leállást sajnos a computer sem jegyzi meg hibaüzenetként, amit eléggé furcsának tartok mivel nekem ez nagy hibának tűnik egy autónál!! Amióta megvettem újonnan azóta csinálja, remélem csak csinálta. Amit még emellet észrevettek, hogy a zárt gyertyasorhoz a fagydugó tömítettlensége miatt befolyt a fagyálló. ez is elég ciki! Kb 10 hiba volt az egyéves autómnál, elég bosszantó. 1500 km- nél derült ki, hogy a török vendégmiunkás rosszul rakta össze a kormány alatt a kábeleket és a kormánygöbcsukló 4 kábelt elreszelt, köztük a féklámpa drótját is. Vészfékezésnél szólt egy autós, hogy esetleg jó lenne ha lenne féklámpám. Smile Szeretem a focust de a 0 km-es nissanommal egy hiba sem volt 2.5 év alatt (55000km alatt),csak autóztam vele! Very Happy Pagi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pagi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 24.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2003.11.22 10:42:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha kéritek csinálok képet a dologról és elküldöm ! Pagi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

1 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 6.28 másodperc