Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.07.18. 23:21:30 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: BonnieNial
Mai: 2
Tegnapi: 4
Összesen: 25170
Látogatók:
Vendégek: 358
Tagok: 2
Összesen: 360

Jelen lévő tagok:
01: Attila64
02: kacsenyakb

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Olajfogyasztás
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Olajfogyasztás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  minorits


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 13:20:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tanácsot kérnék tőletek, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Egy 5 éves 2000 cm3-es fókám van. Kb 1 hónapja észrevettem hogy amikor hidegen beindítom egy nagy fehéres gfüstfelhő jön ki belőle. Ez kb. 10 másodpercig így megy utána normalizálódik. elkezdtem figyelni az olajfogyást is és most már 2000 km-ként 5 decit utána kell töltenem. Az tuti, hogy az füstölés miatt fogy az olajam.

De miért lehet ez?

Kérlek, adjatok tanácsot.

Köszi, Peti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 13:21:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

minorits írta:
Sziasztok! Tanácsot kérnék tőletek, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Egy 5 éves 2000 cm3-es fókám van. Kb 1 hónapja észrevettem hogy amikor hidegen beindítom egy nagy fehéres gfüstfelhő jön ki belőle. Ez kb. 10 másodpercig így megy utána normalizálódik. elkezdtem figyelni az olajfogyást is és most már 2000 km-ként 5 decit utána kell töltenem. Az tuti, hogy az füstölés miatt fogy az olajam.

De miért lehet ez?

Kérlek, adjatok tanácsot.

Köszi, Peti


Mennyi km van a kocsiban? milyen extra "tuning" dolgok vannak rajta?
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wolfi


Offline
Csatlakozott:
2004. 08. 30.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 13:24:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="minorits"] Az tuti, hogy az füstölés miatt fogy az olajam.


Nem fordítva van? Márhogy azért füstöl, mert fogy?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fecoka2005


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 21.
Hozzászólások: 340


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 13:51:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Én úgy tudom, hogy olajfogyáskor kékes füstöt ereget az autó Exclamation Wink

Ez nem inkább víz lesz Question Olyankor szokott fehéren füstölni Exclamation
Ettôl még fogyhat az olaj is Exclamation

Esetleg nem hengerfejes Question
Vagy motorblokkrepedés Question Exclamation

Elképzelhetô, hogy csúnyán meg lett hajtva
Exclamation Cool

Kell ezért egy új topikot nyitni Question
Percy Question
_________________
Fecó
http://www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=Fec%F3ka&id=IMG_4845&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  minorits


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 08.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 14:40:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája: Olajfogyasztás!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az autómban 150.000 km van. Szerintem nem hengerfejes, mert a vizet abszolút nem eszi és ami a nengerfejességre leginkább jellemző, a víz nem keveredett sem olajjal sem benzinnel. Egyébként semmi tuning nics rajta.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomathos


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 01.
Hozzászólások: 302


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 15:18:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

minorits írta:
Az autómban 150.000 km van. Szerintem nem hengerfejes, mert a vizet abszolút nem eszi és ami a nengerfejességre leginkább jellemző, a víz nem keveredett sem olajjal sem benzinnel. Egyébként semmi tuning nics rajta.


Ha szelepszárszimering csere lesz a dologból, mindenképp gyárira cseréld!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 15:30:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fecoka2005 írta:
.....Kell ezért egy új topikot nyitni Question
Percy Question

Nem, de érdekes a dolog, és rendesen össze lesz szedve a témában minden.
Esetleg később egy átnevezéssel gyógyítani lehet. Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  2002Gia


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 29.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2006.05.08 19:05:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

amikor beinditod hallasz valami furcsa nem oda illő hangot, kattogást,stb.? Melegen milyen a hangja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Törölt tag (2)


Offline
Csatlakozott:
2006. 06. 14.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2006.07.12 18:02:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Az érdekele engem, hogy a veszteségmérés kimutatta hogy szelepszár szimmeringet kell cserélni a motoron mert 600 km alatt megesz egy lityó gyári ford olajat. Ezeknek a cseréjénél egyszerűen a hengerfejek kiszedésével ki lehet cserélni a cuccot vgay komplett motor szétszedés szükséges...? nagyon fontos és sürgős lenne...ha tudtok valamit légyszi írjatok erre a címre: aironn@citromail.hu
köszi előre is!
R2
_________________
R2
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.07.12 19:46:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A hengerfejet a kényelmesebb odaférés érdekében mindenképpen le kéne venni, a szelepszárszimering van legalul, azt nem fogod fentről elérni.

Arra figyelj, hogy hengerfej tömítést is illik cserélni ebben az esetben.
Ez már nem otthoni munka, csak akkor ugorj neki ha tuti biztos vagy abban amit csinálsz. A vezérlést ha elrakod akkor csúnyán összekefélheted a motorod.

továbbá érdemes szelepfedél tömítést is cserélni. és ha már lekapod a hengerfejet, akkor egy polírozást ist megérdemel;-)
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mgpre


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 04.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2007.01.20 16:14:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A legutóbbi (december) olajcserénél szólt a szervizes, hogy túl kevés olaj jött ki a motorból, szóval érdemes lenne figyelni vajon eszi-e az olajat a verda. 99'es 1,4 es, 120ekm.

Azóta nézegetem, és valóban észrevehető egy kis fogyás hétről hétre a nivópálcán.

Van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban? Érdekelne a megoldás!

Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bncsk


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 05.
Hozzászólások: 78


HozzászólásElküldve: 2007.01.20 17:49:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,
Milyen olajat használsz? Ha a gyári, 5W-30 Ford olajat elképzelhető, hogy váltanod kéne valamilyen más termékre. A gyáru 5W-30 A1/B1, cseréld le ACEA A3/B3. vagy ACEA A3/B3/B4 olajra. A viszkozitás maradhat 5W-30. Szerintem nem fogja tovább fogyasztani az olajat.
Ha kérdésed lenne kerss meg pm-be segítek szívesen.

üdv
G

mgpre írta:
Sziasztok!

A legutóbbi (december) olajcserénél szólt a szervizes, hogy túl kevés olaj jött ki a motorból, szóval érdemes lenne figyelni vajon eszi-e az olajat a verda. 99'es 1,4 es, 120ekm.

Azóta nézegetem, és valóban észrevehető egy kis fogyás hétről hétre a nivópálcán.

Van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban? Érdekelne a megoldás!

Előre is köszi!

_________________
bncsk TDCI - diesel fun
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silboy


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 04.
Hozzászólások: 1206


HozzászólásElküldve: 2007.01.20 18:33:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bncsk írta:
Hello,
Milyen olajat használsz? Ha a gyári, 5W-30 Ford olajat elképzelhető, hogy váltanod kéne valamilyen más termékre. A gyáru 5W-30 A1/B1, cseréld le ACEA A3/B3. vagy ACEA A3/B3/B4 olajra. A viszkozitás maradhat 5W-30. Szerintem nem fogja tovább fogyasztani az olajat.
Ha kérdésed lenne kerss meg pm-be segítek szívesen.

üdv
G

mgpre írta:
Sziasztok!

A legutóbbi (december) olajcserénél szólt a szervizes, hogy túl kevés olaj jött ki a motorból, szóval érdemes lenne figyelni vajon eszi-e az olajat a verda. 99'es 1,4 es, 120ekm.

Azóta nézegetem, és valóban észrevehető egy kis fogyás hétről hétre a nivópálcán.

Van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban? Érdekelne a megoldás!

Előre is köszi!
Mi a gond a gyári olajjal?Azért kérdezem mert én most nem rég azt tettem bele.Várható az olaj fogyása?Eddig Shell Helix 5w40 volt bele,és nem tapasztaltam,hogy enné az olajat.
_________________
Focus Trend 2005-2010

Focus Ghia 2012-2017

Focus Titanium 2017
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordPepe


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.01.21 03:33:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hali, Én a második Fókimat gyűröm és mind a 2eszi az olajat, nekem ez már természetes! kb150000-től meg kell szokni vagy szelepszárszimering!, és ha már lent van a hengerfej érdemes síkba szedetni! nekem most jön a 200000 szerviz és ezek most fognak történni! üdv ja , és tök mind1 milyen olaj enni fogja! vagy ha tudtok valami csoda olajat engem is érdekel!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mgpre


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 04.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2007.01.21 22:58:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi az ötleteket! Elviszem a héten a szerelő spanhoz, meglátom mit mond rá. Hogy milyen olaj volt benne csere előtt, azt most nem tudom megmondani pontosan, de tutira nem gyári olaj volt. És direkt jó minőségűt vettem, nem volt olcsó. 20e km-t mentem vele 1 év alatt. Most a szerelő már egy olcsóbb Castrolt rakott bele, azzal nézzük, hogy fogyasztja-e vagy sem.

Irom majd a fejleményeket!

Üdv,

A.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerelf


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2007.02.04 16:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
1.4 16v
Ebben a cipőben járok én is.121 000km ,a kipufogó fekete kormos.
Most 5w-40-es olaj van benne.
Olyan focus-ostol kérdezném akinek már csinálták.
Szelepszárszimmeringet akarok cseréltetni.Érdemes gyürüztetni is?
Mennyibe fáj egy ilyen müvelet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordPepe


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.02.04 16:58:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:
Hali!
1.4 16v
Ebben a cipőben járok én is.121 000km ,a kipufogó fekete kormos.
Most 5w-40-es olaj van benne.
Olyan focus-ostol kérdezném akinek már csinálták.
Szelepszárszimmeringet akarok cseréltetni.Érdemes gyürüztetni is?
Mennyibe fáj egy ilyen müvelet?


szerintem fölösleges gyűrűzni, nekem most történt meg a szelepszárszimerin csere 200000km-nél de a gyűrűimnek nem volt lógása igy sztem 121000nél neked izgulni is fölösleges!az árak pedig az alakatrész minőségétől változnak!
nekem 70000ft volt a történet és én cseréltem még a görgőket termosztátot meg az ilyen kötelező dolgokat! persze volt egy kis kedvezményem az alkatrészekre! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24274


HozzászólásElküldve: 2007.02.04 16:58:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:
Hali!
1.4 16v
Ebben a cipőben járok én is.121 000km ,a kipufogó fekete kormos.
Most 5w-40-es olaj van benne.
Olyan focus-ostol kérdezném akinek már csinálták.
Szelepszárszimmeringet akarok cseréltetni.Érdemes gyürüztetni is?
Mennyibe fáj egy ilyen müvelet?


Gyűrűztetni nem lehet ezt a motort !
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomathos


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 01.
Hozzászólások: 302


HozzászólásElküldve: 2007.02.04 21:59:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:

Gyűrűztetni nem lehet ezt a motort !


De lehet, utángyártott gyűrű van Focushoz, meg persze fűzött blokk is...
Mint korábban írtam a szelepszárszimeringből gyárit kell venni (nekem először utángyártottra cserélték Sad ), ha jól emlékszem 7-8e Ft volt a készlet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.02.04 22:02:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:
Hali!
1.4 16v
Ebben a cipőben járok én is.121 000km ,a kipufogó fekete kormos.
Most 5w-40-es olaj van benne.
Olyan focus-ostol kérdezném akinek már csinálták.
Szelepszárszimmeringet akarok cseréltetni.Érdemes gyürüztetni is?
Mennyibe fáj egy ilyen müvelet?


Kicsit erős lenne 120000-nél gyűrűztetni Wink Laughing
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerelf


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2007.02.05 17:48:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a válaszokat.
Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.
Valaki irta hogy ezt a motort nem lehet gyürüzni. Miért nem?
Kösz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16074

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2007.02.05 18:21:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:
Köszönöm a válaszokat.
Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.
Valaki irta hogy ezt a motort nem lehet gyürüzni. Miért nem?
Kösz.


Szeretnélek megnyugtatni, szerintem ilyen futásteljesítmény után egyébként nem vészes a liter/10000 km. Sok ember esküszik itt arra, hogy egyébként is 10 ezrenként olajat érdemes cserélni, tehát akár ha teljesen fel van töltve, után sem kell önteni sűrűbb csereperiódusnál.
Azért azt is vedd bele, hogy nekem a Fóka I. 67000-nél még nem evett olajat, de azért teljes terheléssel Horvátországba 140-150-es tempóval, 1.4 motor oda vissza megevett fél litert és nem gondoltam, hogy vmi baja lenne.
De a szelepszárszimmering simán lehet az oka az meg nem vész, attól maga a motor még full egészséges lehet.
Attila írta, hogy nem lehet gyűrűzni, nem tudom miért, de lehet, hogy nem gyártanak külön különböző tűrésű gyűrűket, mint régebben csak alapot. Inkább úgy gondolhatta, hogy nem érdemes, mert nyilván minden motort lehet gyűrűzni, pl. törés esetén csak kérdés milyen eredményt hoz. Anno engem is lebeszéltek a skoda gyűrűzéséről azzal, hogy ha kopott a hüvely úgysem ér semmit.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerelf


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2007.02.05 18:29:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Értem amit mondasz,és elsö lépésben,szimmeringet cseréltetek.
anno Ladán nem kellett a hengerfejet levenni ezért vajon,-föleg szerelőktöl kérdem,-a fókán nem lehet megcsinálni?
Van az úgy néha,hogy sok munka után sok kellemetlenség lehet.
Nem csak a spórolás miatt,de megbontás után,néha a jó dolog is rosz lesz.
Ha értitek.Smile
Kösz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24274


HozzászólásElküldve: 2007.02.05 21:37:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:
Köszönöm a válaszokat.
Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.
Valaki irta hogy ezt a motort nem lehet gyürüzni. Miért nem?
Kösz.

Én írtam azt, hogy nem lehet gyűrűzni, felfúri a motort.
Ezt a szerelők mondták, hogy ilyen konstrukció.
Gyári technológiával felújítható, más megoldás nincs, ha elkopott a motor.
Ezt a témát azoktól kérdezzed, akik igazán értenek a vashoz.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tomathos


Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 01.
Hozzászólások: 302


HozzászólásElküldve: 2007.02.06 10:42:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

powerelf írta:

Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.


Ez nem egy vészes olajfogyasztás, nekem kb. a duplája volt, ezért kicseréltettem a szimeringeket. Azóta eltelt közel 40e km alatt nem volt látható olajfogyásom.
A hengerfejet nem kell levenni a cseréhez szvsz.
Ja, és gyári 5W-30-as olajat használok, kb 12-13e km-enkénti cserével.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fordPepe


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2007.02.06 17:04:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
powerelf írta:
Köszönöm a válaszokat.
Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.
Valaki irta hogy ezt a motort nem lehet gyürüzni. Miért nem?
Kösz.


Szeretnélek megnyugtatni, szerintem ilyen futásteljesítmény után egyébként nem vészes a liter/10000 km. Sok ember esküszik itt arra, hogy egyébként is 10 ezrenként olajat érdemes cserélni, tehát akár ha teljesen fel van töltve, után sem kell önteni sűrűbb csereperiódusnál.
Azért azt is vedd bele, hogy nekem a Fóka I. 67000-nél még nem evett olajat, de azért teljes terheléssel Horvátországba 140-150-es tempóval, 1.4 motor oda vissza megevett fél litert és nem gondoltam, hogy vmi baja lenne.
De a szelepszárszimmering simán lehet az oka az meg nem vész, attól maga a motor még full egészséges lehet.
Attila írta, hogy nem lehet gyűrűzni, nem tudom miért, de lehet, hogy nem gyártanak külön különböző tűrésű gyűrűket, mint régebben csak alapot. Inkább úgy gondolhatta, hogy nem érdemes, mert nyilván minden motort lehet gyűrűzni, pl. törés esetén csak kérdés milyen eredményt hoz. Anno engem is lebeszéltek a skoda gyűrűzéséről azzal, hogy ha kopott a hüvely úgysem ér semmit.



mert a ford nem gyárt 1.4 1.6 hoz csak 1.8 és 2.0hoz motoralkatrészt,
komplet motort adnak 160000ért, vagy valahogy igy. üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  imreg


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 01.
Hozzászólások: 364


HozzászólásElküldve: 2007.02.06 17:19:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fordPepe írta:
otvoslajos írta:
powerelf írta:
Köszönöm a válaszokat.
Azért gondoltam a gyürüzésre,mert kb.1l olajat fogyaszt 10 000km.nél.
És ha már a hengerfejet levették a szelszárszimmering miatt---le kell?? --(gondolom énSmile-)csak karter le, dugattyú ki, gyürü fel stb.szvsz ha késöbb mégis gyürüzni lellene,ismét le kell a heng.fejet. venni.
Valaki irta hogy ezt a motort nem lehet gyürüzni. Miért nem?
Kösz.


Szeretnélek megnyugtatni, szerintem ilyen futásteljesítmény után egyébként nem vészes a liter/10000 km. Sok ember esküszik itt arra, hogy egyébként is 10 ezrenként olajat érdemes cserélni, tehát akár ha teljesen fel van töltve, után sem kell önteni sűrűbb csereperiódusnál.
...
Attila írta, hogy nem lehet gyűrűzni, nem tudom miért, de lehet, hogy nem gyártanak külön különböző tűrésű gyűrűket, mint régebben csak alapot. Inkább úgy gondolhatta, hogy nem érdemes, mert nyilván minden motort lehet gyűrűzni, pl. törés esetén csak kérdés milyen eredményt hoz. Anno engem is lebeszéltek a skoda gyűrűzéséről azzal, hogy ha kopott a hüvely úgysem ér semmit.



mert a ford nem gyárt 1.4 1.6 hoz csak 1.8 és 2.0hoz motoralkatrészt,
komplet motort adnak 160000ért, vagy valahogy igy. üdv


A ford hivatalosan nem forgalmaz külön gyűrűket, csak komplett fűzött blokkot. Természetesen, lehet hozzá, csak gyűrűket is szerezni, de a gyűrűzés inkább csak rövid távú megoldás. Szerintem 1l/2-3ekm olajfogyasztás felett, nem érdemes komolyan megbontani a blokkot, sokkal jobb nem lesz.
_________________
Album
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerelf


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2007.02.06 17:50:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerelövel beszéltem (nem ford specialista ) de javitási útmutatóban olvastuk a szelepszárszimmering csere menetét,beszerelt hengerfejnél.
Megcsinálja majd,de nincsenek célszerszámai ehez, be kell szerezni, vagy csináltatni.
Nagyon megbizok benne ezért,vele csináltatnám,és most kezdödik a keresés.
Ha tudna valaki segiteni,méretezett rajzot küldeni a főtengelyrögzitő csapszeg,és a szeleprúgólenyomó szerkezetekről, nagyon megköszönném.
Persze másfelé is tájékozodunk,de hátha...
Mindenkinek KÖSZÖNÖM a hozzászolását.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mazsola


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2007.04.02 19:15:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

halihó.
nekem egy 2.0 fókám van egy vákumcső nagyon beszopatptt és öszeszaladt az olaj meg a benzin de nem is ez a baj hanem lecseréltem az olajat és onnastól kezdve 400km 5dl olaj ha beinditom füstöl mint a dög 20-30mpig vagy még addig sea füst kék és érzik az olajszag. szelepszárszimeringeket kicseréltem mégis ugyan az, de mielőtt beszopatptt a vákumcső nem volt füstöm és az olajat is csak picikét csipegette. szerintetek mi lehet én már csak a gyűrűkre tudok tippelni?! az autóban 18ezer km van motor tuning még nincs.mit láttok ki belőlle????
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mazsola


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2007.04.02 19:26:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

én megcsináltam a szelepszárszimering cserét és nem vettem le a hengerfejet majd egy napomba került de jó lett igaz a problémámat ne sikerült megoldani a gyűrűzésről mi a véleményetek 99. es 2.0 mi az olcsóbb a gyűrűzés esetlek fúrás vagy motorcsere???????????
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Olajfogyasztás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Következő
Ugrás:   

1 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc