Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.11.15. 03:37:47 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: MarianoChe
Mai: 0
Tegnapi: 5
Összesen: 25661
Látogatók:
Vendégek: 206
Tagok: 0
Összesen: 206

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Fék hiba??
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Fék hiba??
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 20 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.09 07:23:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: Fék hiba??
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Érdekes jelenségre figyeltem fel az utóbbi napokban.Néha azt tapaszalom , hogy elindulok a kocsival és az első fékezéskor olyan furcsán fog a fék.Elég nehezen lehet benyomni, nagyobb az ellenálása, és benyomás közben "lüktet" a talpam alatt a pedál.Olyan mint amikor sok kis fékezéskor "felpumpálom" a telimegy levegővel a rásegítő, és csak pár másodperc után tér vissza normális állapotba.
Nem rendszeres, de eddig kb 2-3 szor vettem észre, először csak valami furcsa volt, majdnem belementem egy kocsiba, akkor nem tűnt fel, de tegnap nagyon megfigyelhetően és feltűnően jelentkezett.

Mi lehet ez???Mindenesetre nagyon furcsa, és nem hiszem hogy normális.
(sajnos pontosabban nem tudom leirni, ezt érezni kell)Ja és a kocsi uj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bruti


Offline
Csatlakozott:
2003. 10. 01.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2004.05.09 08:54:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája: Re: Fék hiba??
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala írta:
Hali!

Érdekes jelenségre figyeltem fel az utóbbi napokban.Néha azt tapaszalom , hogy elindulok a kocsival és az első fékezéskor olyan furcsán fog a fék.Elég nehezen lehet benyomni, nagyobb az ellenálása, és benyomás közben "lüktet" a talpam alatt a pedál.Olyan mint amikor sok kis fékezéskor "felpumpálom" a telimegy levegővel a rásegítő, és csak pár másodperc után tér vissza normális állapotba.
Nem rendszeres, de eddig kb 2-3 szor vettem észre, először csak valami furcsa volt, majdnem belementem egy kocsiba, akkor nem tűnt fel, de tegnap nagyon megfigyelhetően és feltűnően jelentkezett.

Mi lehet ez???Mindenesetre nagyon furcsa, és nem hiszem hogy normális.
(sajnos pontosabban nem tudom leirni, ezt érezni kell)Ja és a kocsi uj.


Egy éjszaka alatt is rozsdásodik annyit a féktárcsák felülete, hogy az első fékezésnél produkálja a gyengébb fékhatást, dörzsölő zajt + lüktetést (pl. jobb első kerék az út koszosabb részén (Gandalfnak Írországban a bal első kereke Wink )) a fék. Érdemes az első kereszteződés elött korábban és finoman fékezni, utána újra tökéletesen működik a fék.
Ezt eddig minden márkájú autóval és típussal tapasztaltam, főleg párás reggeleken.

Nagy esőben hoszabb idejű vezetés közben érdemes néha a féket is használni (finoman, ha egyébként is lassítani kell). (Ez lehet, hogy egy kicsit furán hangzik, de nem városi forgalomra gondoltam: több száz km egyhuzamban autópályán esőben, aztán jön az első nagyobb fékezés, amikor jól jön a néhány méterrel rövidebb fékút. Az autómosás utáni első pár fékezésről gondolom már mindenki hallott, tapasztalta a gyengébb fékhatást.)

Ha a reggeli első fékezés vészfékezés, mert elöttem satuzik valaki, és érzem, hogy a fék nem 100%-os, akkor egy gyors fékfelengedés + utána gyors maximális fékezés (majdnem ABS határig, de nyugodtan mehet ABS beavatkozásig is) rövidebb fékutat eredményez (nálam).
_________________
Üdv:
Bruti
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.09 17:48:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: Fék hiba??
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bruti írta:
Bala írta:
Hali!

Érdekes jelenségre figyeltem fel az utóbbi napokban.Néha azt tapaszalom , hogy elindulok a kocsival és az első fékezéskor olyan furcsán fog a fék.Elég nehezen lehet benyomni, nagyobb az ellenálása, és benyomás közben "lüktet" a talpam alatt a pedál.Olyan mint amikor sok kis fékezéskor "felpumpálom" a telimegy levegővel a rásegítő, és csak pár másodperc után tér vissza normális állapotba.
Nem rendszeres, de eddig kb 2-3 szor vettem észre, először csak valami furcsa volt, majdnem belementem egy kocsiba, akkor nem tűnt fel, de tegnap nagyon megfigyelhetően és feltűnően jelentkezett.

Mi lehet ez???Mindenesetre nagyon furcsa, és nem hiszem hogy normális.
(sajnos pontosabban nem tudom leirni, ezt érezni kell)Ja és a kocsi uj.


Egy éjszaka alatt is rozsdásodik annyit a féktárcsák felülete, hogy az első fékezésnél produkálja a gyengébb fékhatást, dörzsölő zajt + lüktetést (pl. jobb első kerék az út koszosabb részén (Gandalfnak Írországban a bal első kereke Wink )) a fék. Érdemes az első kereszteződés elött korábban és finoman fékezni, utána újra tökéletesen működik a fék.
Ezt eddig minden márkájú autóval és típussal tapasztaltam, főleg párás reggeleken.

Nagy esőben hoszabb idejű vezetés közben érdemes néha a féket is használni (finoman, ha egyébként is lassítani kell). (Ez lehet, hogy egy kicsit furán hangzik, de nem városi forgalomra gondoltam: több száz km egyhuzamban autópályán esőben, aztán jön az első nagyobb fékezés, amikor jól jön a néhány méterrel rövidebb fékút. Az autómosás utáni első pár fékezésről gondolom már mindenki hallott, tapasztalta a gyengébb fékhatást.)

Ha a reggeli első fékezés vészfékezés, mert elöttem satuzik valaki, és érzem, hogy a fék nem 100%-os, akkor egy gyors fékfelengedés + utána gyors maximális fékezés (majdnem ABS határig, de nyugodtan mehet ABS beavatkozásig is) rövidebb fékutat eredményez (nálam).


Tudom és ismerem is hogy milyen amikor vizes a tárcsa, esőben autópályán, kocsimosás után, de ez nem olyan. Tök kemény a fék, olyan mintha nem lenne rásegítő, és ahogy nyomom lefelé a pedált, akkor ugy csinál mint ha ABSnél lüktetne, vagy ugy ahogy egy szelep kb fél másodpercenként engedné ki a levegőt.Mindenesetre érdekes...1500 ös szervizben azért rákérdezek, de valszeg semmit se fognak tudni csinálni vele.Túl ritkán jön elő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zitec


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 19.
Hozzászólások: 290


HozzászólásElküldve: 2004.05.10 17:36:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala, ez a jelenség nálam is megvan. Nem jellemzően indulás után, menet közben is elszórtan jelentkezik, de van, hogy sokáig nem. Brain75 is panaszkodott erre már régebben. Érdekesség, hogy neki 1.6 benyása van, nekem pedig 1.8 tddi.. Ez azért érdekes, mert ha jól tudom a dízelnél nem a motor keltette vákummal segítik a fékhatást, hanem van valami külön ketyere erre a célra. Ebből arra következtetek, hogy az ABS okozza a "fékhibát". Talán valaki tud konkrét magyarázatot adni a jelenségre. Én is nagyon kiváncsi lennék rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.10 18:31:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Enyém is 1.6 benzin.De tényleg nem közvetlenül indulás után jön elő most hogy igy visszaemlékezek, hanem véletlenszerüen nálam is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jano99


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 20.
Hozzászólások: 972


HozzászólásElküldve: 2004.05.10 20:29:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nálam is fordult már elő hasonló, de sajnos én sem tudom mi lehet! Annyira nem gyakori, hogy zavarjon, de rákérdezek legközelebb a szervízbe!
_________________
Üdvözlet a barokk Egerből a szőlő és a bor városából
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 09:27:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na ma voltam szervizben, de sajnos nem tudtak mit mondani rá, még nem is hallottak ilyen hibáról. Ez van... Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balage


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 05.
Hozzászólások: 101


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 10:06:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem inkább az szokott néha jelentkezni reggel, hogy nagyon kemény és rideg a fékbetét, de ez az első fékezés után elmúlik.
Azt, hogy nem fog megfelelően, vagy hosszabb a fékút, még nem figyeltem meg.
Mondjuk ez engem is zavar egy kicsit, mert az előző autómnál ilyen nem volt...
Igazából nem tudom, hogy a focusok fékbetétjének ki a beszállítója, de majd az aktuális cserénél biztos, hogy vmi más betétet fogok választani. (pl Textar). Azzal még soha nem volt gondom.
Addig meg igyexem minél előbb elkoptatni ezeket. Twisted Evil
_________________
Go Wild or Go Home!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gandalf


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 602


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 10:54:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hell o *.*,

Nekem is 1.6-os van, de abs nélkül, és én (eddig, kopp kopp) nem vettem észre. Lehet, hogy köze van az ABShez?

Egyébként nektek mikor kezd el fogni a fék? Inka lassan eléri a 45 ezer mérföldet, úgyhogy gondolom illendő lenne fékfolyadékot cserélni...

G.

_________________
Gandalf


Legutóbb Gandalf szerkesztette (2004.05.12 11:04:13), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JohnnyB


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 15.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 11:02:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája: Re: Fék hiba??
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala írta:
Hali!

Érdekes jelenségre figyeltem fel az utóbbi napokban.Néha azt tapaszalom , hogy elindulok a kocsival és az első fékezéskor olyan furcsán fog a fék.Elég nehezen lehet benyomni, nagyobb az ellenálása, és benyomás közben "lüktet" a talpam alatt a pedál....


Sziasztok!

Én is tapasztaltam már, olyan mintha levegős lenne a fék és az ABS a normál működésénél kisebbeket és lasabban "rúgna vissza".
Amikor először éreztem eléggé betojtam, de a pedált felengedve és újra fékezve minden rendben volt. (benzines, 1.6, ABS)
Szervízben nem tudtak semmit mondani a jeneségre.


Legutóbb JohnnyB szerkesztette (2004.05.12 13:28:52), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gandalf


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 16.
Hozzászólások: 602


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 11:11:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

na, ezt most találtam, de nem olvastam végig: http://www.fordfocusbrakeproblems.com/
_________________
Gandalf
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gyulap


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 13.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 11:15:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ó-ó-ó-ó-ó-ó-ó-ó !!!Szervíííz ! Érdekes, hogy pont ott nem kapott senki választ ...
Még szerencse, hogy van ez a site, ahol egymás között kiderülnek dolgok ...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  koala72


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 17.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 13:19:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
Nekem 1,6-os, 4000 km-el, viszont nincs ABS-em, nálam minden rendben a fékekkel, lehet, hogy tényleg ABS függő. Az biztos, hogy ennyire új kocsinál a reggeli pára nem okozhat ilyen jelenségeket. Nekem az Astrám csinálta párás időben, hogy indulás utáni pár fékezésnél reszelő-surlódó hangot adott ki a bal hátsó fék, mint kér rozsdás felület csiszolódása. Megnézettem egy szakival, azt mondta, hogy a korrózió, ami éjszaka párás időben kijön rajta. De a fék akkor is jól fogott, csak az első pár alkalommal idegesített a hang.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  P-Ficus


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 30.
Hozzászólások: 2354


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 13:39:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ŐŐőő! ti szoktatok fékezni? Wink
Más márkánál volt már nekem is hasonló tapasztalatom, de mivel francia volt, inkább megszoktam.
_________________
...Dudálj csak nyugodtan. Éppen tárat cserélek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lefty


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 26.
Hozzászólások: 1912


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 13:49:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A féktárcsa minimális korróziója esős, párás időben teljesen természetes. Akár 0 kilométeres autónál is.
_________________
2001 Vauxhall Omega 2.2 Auto
2002 Nissan Almera 1.8 Sport
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  P-Ficus


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 30.
Hozzászólások: 2354


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 13:51:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akos írta:
A féktárcsa minimális korróziója esős, párás időben teljesen természetes. Akár 0 kilométeres autónál is.

CSatlakozom az előttem szólóhoz. Ugyanakkor nem kell aggódni, mert ez a rozsda réteg csak FELÜLETI rozsda.(első fékezésnél lejön)
Ha szerkezeti lenne, akkor valamit nagyon elrontottatok. Smile
_________________
...Dudálj csak nyugodtan. Éppen tárat cserélek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KGyuri


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 03.
Hozzászólások: 4519


HozzászólásElküldve: 2004.05.12 13:54:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

P-Ficus írta:
Akos írta:
A féktárcsa minimális korróziója esős, párás időben teljesen természetes. Akár 0 kilométeres autónál is.

CSatlakozom az előttem szólóhoz. Ugyanakkor nem kell aggódni, mert ez a rozsda réteg csak FELÜLETI rozsda.(első fékezésnél lejön)
Ha szerkezeti lenne, akkor valamit nagyon elrontottatok. Smile


Nem is igaz azi autómosás, amiután nem rozsdálnak be a féktárcsák. Very Happy
_________________
Amit akartok, hogy Veletek tegyenek az emberek, Ti is tegyétek velük!!
Egy problémát nem lehet azzal a gondolkodásmóddal megoldani, mely gondolkodásmód a problémát előidézte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.13 21:07:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

NA egyik ismerősnél is előjött a probléma.Rádásul maujdnem belerohant az előtte satufékezőbe!
Elég risztó a dolog!!!! Evil or Very Mad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2004.05.13 21:24:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Elolvastam Gandalf kollega által küldött linket, és sajnos meg kell állapítanom, hogy kísértetiesen hasonlítanak a tünetek az ott megállapítottakhoz. Sajna az öreg 2001-es modell, úgyhogy még elvileg lehet is ilyen problémája. Fékbetéteket még nem cseréltek benne, de 57000 km van már benne, lassan aktuális lett volna. Na mind1, sürgősen megy szervízbe....
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 07:15:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Elolvastam Gandalf kollega által küldött linket, és sajnos meg kell állapítanom, hogy kísértetiesen hasonlítanak a tünetek az ott megállapítottakhoz. Sajna az öreg 2001-es modell, úgyhogy még elvileg lehet is ilyen problémája. Fékbetéteket még nem cseréltek benne, de 57000 km van már benne, lassan aktuális lett volna. Na mind1, sürgősen megy szervízbe....


Csak átfuttotam, de leginkább a gyors kopásra panaszkodnak, nem? 57000km egy garnitúra betéttel nem rossz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 08:21:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:


Csak átfuttotam, de leginkább a gyors kopásra panaszkodnak, nem? 57000km egy garnitúra betéttel nem rossz.


Ez így van, én sem panaszkodom mert jól bírták. A furcsa az, hogy még van a betéteken, mégis olyan reszelelő, csikorgó hangokat ad erősebb fékezzésnél, hogy félek komolyabban rálépni a fékre..... Shocked

Na ezért fogom nagyon hamar (lehet még ma) elvinni szervízbe.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 08:42:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Ez így van, én sem panaszkodom mert jól bírták. A furcsa az, hogy még van a betéteken, mégis olyan reszelelő, csikorgó hangokat ad erősebb fékezzésnél, hogy félek komolyabban rálépni a fékre..... Shocked

Na ezért fogom nagyon hamar (lehet még ma) elvinni szervízbe.


Vasig kopott?
Betétcsere után nagyon vigyázz! Az új betétnek össze kell kopnia a régi tárcsával. Néhány erős fékezés (bevasalás) szükséges. Amikor az Ivanicsék cseréltek nekem betétet, nem foglalkoztak ezzel. Mit mondjak, az első kereszteződésben eléggé meglepődtem. Gyakorlatilag nulla volt a fékhatás. Nem értem hogyan lehetett így átadni az autót. Legalább szóltak volna, hogy figyeljek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  P-Ficus


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 30.
Hozzászólások: 2354


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 08:44:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Erre javaslom 2.000 ft-ért a féktárcsa felszabályozást !!!
_________________
...Dudálj csak nyugodtan. Éppen tárat cserélek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  KGyuri


Offline
Csatlakozott:
2003. 06. 03.
Hozzászólások: 4519


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 08:56:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
[
. Amikor az Ivanicsék cseréltek nekem betétet, nem foglalkoztak ezzel. Mit mondjak, az első kereszteződésben eléggé meglepődtem. Gyakorlatilag nulla volt a fékhatás. Nem értem hogyan lehetett így átadni az autót. Legalább szóltak volna, hogy figyeljek.


Ez azért nem a "szerviz" hibája! Csak azé aki a kocsit átadta!
_________________
Amit akartok, hogy Veletek tegyenek az emberek, Ti is tegyétek velük!!
Egy problémát nem lehet azzal a gondolkodásmóddal megoldani, mely gondolkodásmód a problémát előidézte.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 09:14:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:

Vasig kopott?
Betétcsere után nagyon vigyázz! Az új betétnek össze kell kopnia a régi tárcsával. Néhány erős fékezés (bevasalás) szükséges. Amikor az Ivanicsék cseréltek nekem betétet, nem foglalkoztak ezzel. Mit mondjak, az első kereszteződésben eléggé meglepődtem. Gyakorlatilag nulla volt a fékhatás. Nem értem hogyan lehetett így átadni az autót. Legalább szóltak volna, hogy figyeljek.


Hát éppen ezaz hogy van még rajta, mint írtam is.... Sztem a tárcsával vannak inkább gondok, a felszabályzást biztos nem fogom megúszni. Amúgy meg rendben van az ügy, majdnem 60ezret kibírtak.....

Az ügyben csak az zavar, hogy egyik napról a másikra kezdte ezt csinálni, ezért gyanús az egész....
Mind1, ki lesz cserélve, ha kell a tárcsák is (eléggé karcosak, de nincsenek még úgy igazán lekopva). A fék az autó egyik legfontosabb biztonsági berendezése, itt szerintem nem szabad ungabungizni! Wink

A hátsó dobok okésak, (eddig még, kop-kop) sose csikorogtak, de most úgyis átnézik azokat is.......
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nemo


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 04.
Hozzászólások: 278


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 09:28:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Szaki írta:

Vasig kopott?
Betétcsere után nagyon vigyázz! Az új betétnek össze kell kopnia a régi tárcsával. Néhány erős fékezés (bevasalás) szükséges. Amikor az Ivanicsék cseréltek nekem betétet, nem foglalkoztak ezzel. Mit mondjak, az első kereszteződésben eléggé meglepődtem. Gyakorlatilag nulla volt a fékhatás. Nem értem hogyan lehetett így átadni az autót. Legalább szóltak volna, hogy figyeljek.


Hát éppen ezaz hogy van még rajta, mint írtam is.... Sztem a tárcsával vannak inkább gondok, a felszabályzást biztos nem fogom megúszni. Amúgy meg rendben van az ügy, majdnem 60ezret kibírtak.....

Az ügyben csak az zavar, hogy egyik napról a másikra kezdte ezt csinálni, ezért gyanús az egész....
Mind1, ki lesz cserélve, ha kell a tárcsák is (eléggé karcosak, de nincsenek még úgy igazán lekopva). A fék az autó egyik legfontosabb biztonsági berendezése, itt szerintem nem szabad ungabungizni! Wink

A hátsó dobok okésak, (eddig még, kop-kop) sose csikorogtak, de most úgyis átnézik azokat is.......


Nekem a fiestámnál csinálta ezt, és a szerelőm szerint a fékbetétek kiképzése gyárilag olyan, hogy amikor már csak kevés van rajta, az a rész keményebb anyagból készül éppen azért, hogy hallható legyen, hogy megérett a cserére.

Na ezt jól megaszondtam,de már nemfogalmazom át,remélem a lényeg érthető Smile .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  P-Ficus


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 30.
Hozzászólások: 2354


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 09:58:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Szaki írta:

Vasig kopott?
Betétcsere után nagyon vigyázz! Az új betétnek össze kell kopnia a régi tárcsával. Néhány erős fékezés (bevasalás) szükséges. Amikor az Ivanicsék cseréltek nekem betétet, nem foglalkoztak ezzel. Mit mondjak, az első kereszteződésben eléggé meglepődtem. Gyakorlatilag nulla volt a fékhatás. Nem értem hogyan lehetett így átadni az autót. Legalább szóltak volna, hogy figyeljek.


Hát éppen ezaz hogy van még rajta, mint írtam is.... Sztem a tárcsával vannak inkább gondok, a felszabályzást biztos nem fogom megúszni. Amúgy meg rendben van az ügy, majdnem 60ezret kibírtak.....

Az ügyben csak az zavar, hogy egyik napról a másikra kezdte ezt csinálni, ezért gyanús az egész....
Mind1, ki lesz cserélve, ha kell a tárcsák is (eléggé karcosak, de nincsenek még úgy igazán lekopva). A fék az autó egyik legfontosabb biztonsági berendezése, itt szerintem nem szabad ungabungizni! Wink

A hátsó dobok okésak, (eddig még, kop-kop) sose csikorogtak, de most úgyis átnézik azokat is.......



A tárcsára megmondja neked a szerelő, hogy érdemes e szabályozni vagy inkább CS. De csere esetén 15-16e /db azért húzós. Viszont ha kell akkor kell.
_________________
...Dudálj csak nyugodtan. Éppen tárat cserélek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 11:45:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mondjuk ezeknek a hibáknak közük sincs a topic indításnál felvázoltakhoz, meg aztán szép is lenne ha egy 3 hetes kocsinál elkopnának a betétek,vagy a tárcsa! Very Happy

Egyébként szervizben azt szokták csinálni -illetve nem biztos hogy mindenhol csinálják, nekem mindensetre megmutatták azt a trükköt, hogy az uj betét cserénél, a szélét megreszelik, hogy jól illeszkedjen a már kikopott, vállasodott tárcsára.Ahol ezt nem csinálják, ott az első párszáz km vacak ügy, mert akkor kopik "rá" a betét a vállas tárcsára.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 05.
Hozzászólások: 298


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 11:47:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mondjuk ezeknek a hibáknak közük sincs a topic indításnál felvázoltakhoz, meg aztán szép is lenne ha egy 3 hetes kocsinál elkopnának a betétek,vagy a tárcsa! Very Happy

Egyébként szervizben azt szokták csinálni -illetve nem biztos hogy mindenhol csinálják, nekem mindensetre megmutatták azt a trükköt, hogy az uj betét cserénél, a szélét megreszelik, hogy jól illeszkedjen a már kikopott, vállasodott tárcsára.Ahol ezt nem csinálják, ott az első párszáz km vacak ügy, mert akkor kopik "rá" a betét a vállas tárcsára.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  P-Ficus


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 30.
Hozzászólások: 2354


HozzászólásElküldve: 2004.05.14 11:51:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala írta:
Mondjuk ezeknek a hibáknak közük sincs a topic indításnál felvázoltakhoz, meg aztán szép is lenne ha egy 3 hetes kocsinál elkopnának a betétek,vagy a tárcsa! Very Happy

Egyébként szervizben azt szokták csinálni -illetve nem biztos hogy mindenhol csinálják, nekem mindensetre megmutatták azt a trükköt, hogy az uj betét cserénél, a szélét megreszelik, hogy jól illeszkedjen a már kikopott, vállasodott tárcsára.Ahol ezt nem csinálják, ott az első párszáz km vacak ügy, mert akkor kopik "rá" a betét a vállas tárcsára.


Én nem vagyok szerelő, de ha már "vállas" a tárcsa akkor ne a betétet reszelje a barom, hanem szabályozza fel a tárcsát.
Csak ugye a mi szerelőink "reszelőink" inkább lusták ezt megcsinálni.
Ecc'erűbb a reszelés, mint a rendes munkavégzés. Nekem megéri azt a plusz 2 db ezrest. Bár lehet hogy én járok olyan hülye szerlőhöz aki szereti rendesen elvégezni a munkáját. Wink
_________________
...Dudálj csak nyugodtan. Éppen tárat cserélek...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Fék hiba??
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Következő
Ugrás:   

1 / 20 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc