Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.12.05. 20:39:30 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: reveszand
Mai: 2
Tegnapi: 0
Összesen: 26329
Látogatók:
Vendégek: 464
Tagok: 1
Összesen: 465

Jelen lévő tagok:
01: Laszlo71


  Focus II. testközelbol.
Írta: AndrewBoy
Info JBela (iszap) küldte "Volt szerencsém ellátogatni a párizsi Automobil kiállításra és személyesen szemügyre venni és beleülni az új Focusba. Az autóval kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat szereném megosztani veletek.

Volt szerencsém ellátogatni a párizsi Automobil kiállításra és személyesen szemügyre venni és beleülni az új Focusba. Az autóval kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat szeretném megosztani veletek. Nem igérem, hogy szakszeru leszek, inkább "felhasználói" szemmel nézve tapasztaltakat írnám le. Továbbá azt sem igérem, hogy nem leszek elfogulatlan, de ez szerintem ezen az oldalon nem nagy bun. 

Párizs felé autózva egy kis kitérot téve megnéztem a Saarlus-i Ford gyárat is ott találkoztam eloször az új Focus-al:

Megdobbant a szívem amikor megláttam. Mint egy gyerek amikor új játékot kap úgy örültem neki.

És nem ez az egy állt az udvaron.

Sajnos ezek valoszínuleg még nem hozzánk jönnek. Nekünk még várni kell egy kicsit. :(

Ezek után alig vártam, hogy másnap megérinthessek egyet.

Reggel nem sokkal nyitás után már ott is voltunk a kiállításon. Hihetetlen tömeg volt ott, pedig hétköznap délelott volt. Nagyon nehéz volt használható fényképet csinálni úgy, hogy valaki ne lépjen bele.

Sajnos a Ford nem tett ki magáért annyira, mint más gyártók. A motorteret is csak hosszas kérlelés és a Klubra való hivatkozás után voltak hajlandók megmutatni és akkor is csak egyetlen fénykép erejéig és csak az 1,6-os benzinesét. :(

Jó hír, hogy gyárilag van motorház teto szigetelés. Nem kell utólag "barkácsolni".

Sot, van alsó motortér burkolat is:

Más gyártó autóinak külön ki volt állítva a motorja "robbantott" állapotban, a muködést jól látható módon a fotengelyt forgatva.

Például így:

Ennek ellenére tetszett a Ford standja. A háttérban hatalamas kivetítokön nagyon jó reklámfilmek mentek folyamatosan.

Visszatérve a Focus II-re, következzenek az elso benyomások:

Külsore nagyon szépen összeszerelt minoségi autónak tünt. Az illesztések pontosak, az ajtók finoman, igazán kellemesen csukódnak. A muszerfal anyaga is jól ápolható, bár a muanyag oldalkárpit nagyon sérülékeny, könnyen karcolható. Ugyanazokkal az anyagokkal és magoldásokkal találkozhatunk, mint a C-Max-ban. Az utastér béli fényképek felét szinte a C-Max-ban is készíthettem volna.

Az 1,6-os benzines trend muszerfala:

Sony 6 CD-s rádióval:

Az kezelogombok szerintem kicsit mélyre kerültek, a használatukkor le kell venni a tekintetünket az útról ami nagyobb tempónál nem túl biztonságos:

 

A váltó nagyon finoman mozog (már amennyire ezt álló helyzetben ki lehetett próbálni), nekem ugyanolyan TÖKÉLETESNEK tünt mint a C-Max-ban.

A középkonzol könyöktámasza:

Bár a benne található tároló "rekesz" nagyon kicsi maximum néhány igazolvány fér el benne. Sok hasznát nem látom:

A kesztyutartó viszont óriási:

Az állítható magasságú biztonsági öv széria:

A hátsó üléssor melleti tároló:

Újdonság még a különleges, egy mozdulattal cserélheto ablaktörlo lapátok (nem mintha gyakran kellene cserélni):

És kívölrol az 5 ajtós:

Xenon lámpával:

Halogén lámpával:

És a ködlámpa:

Újdonság:

A Ghia felszereltségben széria a hátsó ajtóból kihúzható sötétíto roló (ez is C-Max "örökség"):

A tetosín rögzítohelye szintén ismeros:

Szintén a Ghiaban van a muszerfalon egy kis tároló rekesz aminek a teteje egy enyhe nyomásra lassan kinyílik:

Napellenzoben lévo pipere tükör és felette térképlámpa:

Vezeto oldali ajtó belseje 4db elektromos ablak esetén:

A 3 ajtós elso ülése elore tolva:

A 3 ajtós biztonsági övének alsó rögzítását másképp is megoldhatták volna. Ez nem tetszett.

Viszont az ajtók hatalmasak, így könnyu beszállni hátulra is. Kivéve, ha szorosan mellénk állnak :(

A Titanium felszereltséghez tartozik a hátsó üléssur közepébol lehajtható pohártartó:

Sony rádió autómata klímával:

Megkértem, hogy üssék be a rádió kódját és bezákóztam az autóba 1-2 percre, hogy kipróbáljam az audió rendszer hangzását. Nagyon gyönyöruen szól!

A hátsó futómu ugyanaz a Control Blade független hátsó futómu ami a C-Max-ban is van:

Nagyon sokat lehetne még írni, de ikább nézzétek meg a többi képet Mindenféle, ami nem illik máshová album Párizsi Autókiállítás 2004 belso albumában és kérdezzetek. ;)

Összegezve: Nekem nagyon tetszik a Focus II. és most már nem csak a kombi, bár praktikusságból azt választanám. Az az érdekes, hogy oda-vissza ültem a C-Maxbol az új Focusba és nem tünt kisebbnek a Focus II. Lehet, hogy legközelebb nem C-Max-ot hanem, Focus II-t veszek? Ja méretek:

Motorválaszték:

Benzines:

1,4 Duratec                80 LE/123Nm

1,6 Duratec              100 LE/150Nm

1,6 Duratec Ti-VCT    115LE/155Nm

2,0 Duratec               145LE/185Nm

Diesel:

1,6 Duratorq TDCI    110LE/240Nm

2,0 Duratorq TDCI    133LE/320Nm

 

Színválaszték:

Az árak:

1,6-os benzines Trend alapára Francia országban: 17.000,- EUR -> 4.250.000,-FT!!!

2,0 TDCI Ghia alapára Francia országban: 23.000,- EUR -> 5.750.000,-FT!!! csak 600 Euróval volt olcsóbb, mint a Ghia C-Max:((((

Remélem nálunk máshogy alakulnak az árak!

"
 
 
  Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Info
· Írta: AndrewBoy


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Info:
Minden, amit a Focus II-rol tudni akartál


  Cikk értékelése
Átlagolt érték: 4.6
Szavazat: 20


Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz


  Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

"Focus II. testközelbol." | Belépés/Regisztráció | 13 Megjegyzés | Vita keresése
Minden megjegyzés a szerzők tulajdona. A megjegyzések tartalmáért felelősséget nem vállalunk.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj!

Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: FOKIO Dátum: 2004. október 10. vasárnap, 21:59
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)

Alapos a cikk, és korrektebb, mint sok újságban olvasott. A katalógusbéli anyagokért (szín, méretek) meg külön dícséret.

 Tartok tőle ennyi képet összesen sem lehetne levadászni a netről, mint amit itt, és a képalbumban lehet látni.

Ui: Nem kéne ezt elküldeni a Winkler "Fóka-fika" Róbertnek, hogy így is lehet látni az új modellt ?




Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: nagysuhi Dátum: 2004. október 11. hétfő, 09:25
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
El kell küldeni, trmészetesen csak a megfelelő jogdíj leszurkolása ellenében! 


]


Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Viktor (gviktor75@axelero.hu) Dátum: 2004. október 10. vasárnap, 22:34
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Akkor, ha jól olvasok a sorok között a focus II üti a c-max-ot ugye?



Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: JBela (iszap) (j.bela69@freemail.hu) Dátum: 2004. október 10. vasárnap, 22:51
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)

Legalábbis egyszinten van vele!

Ütni akkor fogja, ha arányosan olcsóbb lesz!



]


Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Gandalf Dátum: 2004. október 11. hétfő, 14:00
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése) http://go.to/Eire

Nagyon nagyon gratulálok az alapos cikkhez, bár bevallom, továbbra sem...




Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: percy Dátum: 2004. október 12. kedd, 14:18
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése) http://www.percy.hu/index5.html
Ugye..... :) Valahogy a belső tere nekem abszulúte nem jön be, már a szimexé sem, ez pedig télleg baromira hasonlít...... Így sajna elvesztette az egyediségét, kezd tömegautóvá válni a fóka is... :((


]


Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: mateszb (bela.matesz@freemail.hu) Dátum: 2004. október 11. hétfő, 14:10
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Nagyon klassz lett a cikk, gratulálok. Ha jól látom lesz egy izgalmas sárga metál szín is. Én valószínű erre nevezek majd be. Érdekes, hogy az FMH elég szűken méri az új Focus-ról szóló híreket. Direkt figyeltem a hétvégén az autós műsorokat, persze semmi hír, de lehet, hogy majd e hétvégén Winkler Robi "megfelelően" bemutatja. 



Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Freeek Dátum: 2004. október 12. kedd, 13:32
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
A cikk tényleg jó, de a kocsi... A belseje szép de a külseje... hogy is mondjam. Mintha a C-max hátuljára valaki rálépett volna. Szerintem egyszerűen RONDA az egész autó külseje, úgy ahogy van.



Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: FOKIO Dátum: 2004. október 12. kedd, 13:52
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Majd megszokod. Nekem először nem tetszett a Focus I sem. Aztán hogy-hogynem ezt vettem. Dehát ez már az ízlésekről és a pofonokról szól.


]


Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Szabi Dátum: 2004. október 14. csütörtök, 22:51
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Tényleg jó cikk, ilyet egyik autó-médiás sem csinál. Nekem nem tetszenek a 3-5 ajtósok hátulja, de a kobié az igen:) mintha az én Fiestámnak is ilyen lámpája lenne hátul:). Kíváncsi vagyok a 4 ajtósra...



Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Szabi Dátum: 2004. október 15. péntek, 00:00
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
ööö már meg is találtam a 4 ajtóst:) jók a képek



Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: roland04 Dátum: 2004. október 23. szombat, 22:15
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Hol találtad meg? Engem is érdekelne.


]


Re: Focus II. testközelből. (Értékelés: 1)
Szerző: Szabi Dátum: 2004. október 24. vasárnap, 23:19
(Felhasználó inf. | Üzenet küldése)
Ott van a többi 148 kép között! a cikk végén le van írva


]


Oldalkészítés: 0.13 másodperc